Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4461055 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 1742
Előző Következő
Aztán leszakadt az ég 2021-07-19 09:30:58
Tegnap Sopronban voltunk. A temetőbe mentünk először anyámhoz és apámhoz, s aztán legkisebb húgommal elmentünk a Puskásba ebédelni, majd süteményeztünk. Bizony, még nem tértek vissza a turisták, szűkített étlap, kevés ember, pedig nem volt dög meleg. Aztán Kópházán benéztünk legkisebb öcsémhez, s haza. Ahogy megérkeztünk, leszakadt az ég. Bundit a pincébe deportáltuk, ott nem fé...
A napsugár is alszik még az ágyban, De nagymami már talpon 2021-07-13 08:48:43
"A napsugár is alszik még az ágyban, De nagymami már talpon jár, Míg apu-anyu fürdőszobán összevész, A nagymami már reggelivel vár. És felvarrja az ing leszakadt gombját, És vállalja az otthon összes gondját Mert nagymaminak úgysincs semmi dolga, Hisz a jó nagyanyó otthon ül, S ez neki semmibe úgyse kerül. Ó, ó, ó, nagymami, drága nagymami Jajj, de jó, hogy köztünk éls...
Ötkarikás történetek 2021-07-09 19:00:52
ÖTKARIKÁS TÖRTÉNETEK Bár már csak néhány nap van hátra a tokiói olimpiáig, de még megkezdjük a ráhangolást a remélhetőleg magyar sikerekre. Először egy olyan több részes olimpiatörténeti sorozattal, amelyben az eredmények mellett kitekintünk arra politikai, társadalmi, kulturális közegre is, amelyben az adott olimpiát megrendezték. ...
Csodálva, imádva tekintek 2021-05-03 14:46:13
Csodálva, imádva tekintek kegyelmének tengeribe, és hallgatom édes örömmel, mit róla tanít az ige. Szent vére bűnt befedez,tisztára mossa ruhám. Bizalmamat benne vetem, reménységem Jézus csupán. Óh mennyi időt veszítettem,sóhajtva a terhek alatt, De hogy magam Ő neki adtam,vállamról a súly leszakadt. Szent vére... Gyöngéd keze szívemet érte:"Meggyógyítalak, fiam én"...
Csodálva, imádva tekintek 2021-05-03 13:10:49
Kaotikus éjszaka 2021-05-01 14:56:23
Tegnap baleset volt Parndorfnál, a vasútat csak annyiban érintette, hogy a felső vezeték leszakadt, így a régiós vonatok csak Hegyeshalomig közlekedtek, míg a nemzetközi gyorsok Sopronnak kerültek. Igaz, hogy forgalom alig volt, de az utastájékoztatást adni kellett. A dolog igazi érdekessége az, hogy ha valaki a 19:20-as vonattal akart utazni, az kijött kb. 10 perccel korábban az...
Hazádnak megrendülten is! 2021-03-13 19:49:14
Csepeli Szabó Béla HAZÁDNAK MEGRENDÜLTEN IS... Ó, Vörösmarty... Még a tölgyfák is megremegnek, ha viharokkal verekednek, így hát ha nagyon megsebeznek, a ránk-...
A stégről dobhatták a Dunába VV Fanni holttestét 2021-02-09 20:00:11
A stégről dobhatták a Dunába WW Fanni holttestét Az FBI kiderítette: Stégről dobhatták a Dunába VV Fanni holttestét Megdöbbentő fordulat: előkerülhet a meggyilkolt lány holtteste. A rendőrség 30 méterre leszűkítette azt a területet, ahol Fannit a Dunába do...
Több sincs királyfi - mese gyerekeknek 2021-01-31 10:52:11
Aki olvasni szeret, az az unalom óráit, amelyek elkerülhetetlenek életünkben, gyönyörűséges órákra cseréli fel." (Montesquieu) ... Egyszer volt, hol nem volt, hetedhét országon is túl, még az üveghegyeken is túl, volt egyszer egy öreg király, akinek Salamon volt a neve. Ennek...
döntős a férfi váltó a rövid pályás-gyors korcsolya Eb-n 2 2021-01-24 11:46:30
"A" -döntős a férfi váltó a rövid pályás-gyors korcsolya Eb-n 2021 évben A szombati program vége felé a magyarok - ezúttal Liu Shaoang, Liu Shaolin Sándor, Burján Csaba, Varnyú Alex összeállításban - hamar az élre álltak és az 5000 méteres táv során végig őrizték pozíciójukat. Mögöttük az oroszok haladtak, a másik két csapat - a francia és a lett - a hajrára leszakadt. Az érmek...