Belépés
zgfumag.blog.xfree.hu
Ha azért nézel , mert ez a munkád, jó munkát kívánok! GYÁVA NÉPNEK NINCS HAZÁJA! Minden nemzetnek olyan kormánya van aminöt érdemel. Ha valami... Zámbori Gusztáv
1957.12.05
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/84 oldal   Bejegyzések száma: 831 
A bojkottálási pótlék havi 162
  2008-05-30 23:11:56, péntek
 
  A bojkottálási pótlék havi 162 330 forint. Van még egy ilyen munkahely ebben az országban?


2008.05.29. 14:40


Tavaly december óta nem járnak be az ellenzéki tagok a Nemzetbiztonsági Bizottság üléseire. Ugyanis bojkottálják azt, mivel bizottsági támogatás nélkül nevezték ki Laborc Sándort a Nemzetbiztonsági Hivatal élére.

A lógos/bojkottálós banda:

Demeter Ervin, Kövér László, Lezsák Sándor és Simicskó István aki maga a bizottsági elnök. Pikáns.

Természetes nem is lennének politikusok, ha egy ilyen apró-cseprő ügyet nem tudnának kimagyarázni:

"Részt vesznek a törvényt előkészítő munkában, és a korlátozott ellenőrzési jogosítványainkat így kényelmetlenebb eszközökkel, például írásbeli kérdésekkel tudjuk gyakorolni.
Ne becsüljük le a bizottsági munkát, az ülés az heti egy óra, ennél sokkal szélesebb a munka" - tette hozzá Demeter Ervin.

A képviselő elismerte, hogy ettől függetlenül felveszik a bizottsági tagságért járó pótlékot. Ez a 231 900 forintos képviselői illetmény mellé Simicskó István elnök esetében havi 278 280 forintot, a fideszes tagok esetében pedig 162 330 forintot jelent minden hónapban.-írja az Inforádió.

Nem is tudom melyik nézőpontból pofátlanabb: Heti 1 óra bizottsági ülésért 162 ezer forintot felmarkolni, vagy még erre a heti órára SEM bejárni ...

Tisztelt Bojkottálók!

Kurvára nem érdekel ki vezeti a Nemzetbiztonsági Hivatalt és melyik mocskos titkosszolgálatnál tanult (CIA,KGB,MOSZAD), mindegyik egyforma.
A képzeletbeli listámon, melynek a címe "Magyarország aktuális problémái" a Laborcz-probléma éppenhogy ráfért a legvégére ...
Szóval, a kormánypárt egy bohócot (igazit!) is kinevezhet, mert megteheti. A következő választáskor, amikor szavazunk, talán ez is bejátszik majd, hogy hova húzzuk az ikszet.
Addig viszont sűrgősen húzzanak vissza az ülésekre, lássák el a feladatukat, munkájukat.

Ha pedig kitartanak a senkit sem érdeklő bojkottjuk mellett, az összes pénzt, amit ezért a bizottsági tagságért felvettek, jótékony célra ajánlják fel ... ez a legkevesebb!

Az ország egyetlen munkahelye, ahol a "munkavállaló" saját maga dönthet a bérezéséről és munka(nem)végzésről. Látjuk, mi az eredménye. Ezért nem dönthet senki sem a saját béréről. Ebből viszont már kurvára elegem van, döntsön más a képviselők bérezéséről, mindegy hogy ki, csak ne ők ...


http://vastagbor.blog.hu/
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A gyermekszegénység a rendszer
  2008-05-30 23:00:04, péntek
 
  A gyermekszegénység a rendszer szégyene

péntek, 2008. május 30.

Magyarországon jelenleg hozzávetőleg hárommillió ember él a KSH által közzétett létminimum (66.271 Ft/hó/fő) alatt. Ez az érték a gyerekes családokban már 40, háromgyerekeseknél 60, a négy- és többgyerekesek közt pedig 80 százalék.
Hazánkban a FAO becslései szerint mind mennyiségi, mind minőségi értelemben 200 ezren éheznek. Közöttük 15-20 ezer gyermek, akiknek szülei általában munkanélküliek és segélyből próbálnak talpon maradni. További csaknem 100 ezer gyermek keveset és egysíkúan (csak kenyeret, tésztát és krumplit) eszik, s étrendjükből rengeteg, a fejlődésükhöz szükséges tápanyag hiányzik.

A gyermekszegénység a rendszer szégyene

Az UNICEF 2005-ben közzétett, a gyermekszegénységgel foglalkozó jelentésében megállapítja, hogy a kilencvenes évek eleje óta a szegénységben élő gyermekek aránya 24 OECD-ország közül 17-ben növekedett. A gyermekszegénység aránya Dániában és Finnországban volt a legalacsonyabb (kevesebb, mint 3%), miközben Magyarország 9%-os gyermekszegénységi arányával a középmezőnyben helyezkedett el.

A jelentés szerint a gyermekszegénység alakulását elsősorban a társadalmi trendek, a munkaerőpiaci viszonyok és a kormányzati politika befolyásolják. A nemzetközi szervezet meggyőződéssel állítja, hogy a fejlett ipari országok súlyos társadalmi problémáinak legtöbbje a gyermekszegénységben gyökerezik.

Az UNICEF felmérés sajátossága, hogy a gyermekszegénységet nem csak a jövedelmi szegénységen keresztül közelíti meg, hanem a nem anyagi jólét és az életkörülmények felől is. Így 40 indikátor segítségével az egészség-biztonsági, az oktatási, a családi és társas kapcsolatok, a magatartás és kockázatok, a szubjektív jólét dimenzióját is vizsgálta.

Magyarországon 2000-ben a gyermekek 13,1%-a élt a mediánjövedelem 50%-ánál kisebb jövedelmű háztartásokban. Az egészség-biztonság tekintetében hazánk 7%-kal marad el az OECD átlagától. Olvasási és olvasásértési, matematikai és természettudományos készségek tekintetében az utolsók között kullogunk. Az oktatás elérhetősége és hatékonysága területén a lemaradásunk az OECD-átlagtól 4%. Magatartás és kockázatok kategóriában (egészséges magatartás, lerészegedés, drogfogyasztás, stb.) az átlagtól való eltérés 9%. A szubjektív jólét tekintetében a 11, 13 illetve a 15 éves gyermekek közel 15%-a panaszkodott az egészségére. Összeségében megállapítható, hogy általában a ,,keményebb" mutatók mentén kapunk rosszabb értéket (pl. jövedelmi szegénység, oktatásban való részvétel, csecsemőhalandóság), míg a ,,puhább" komponensek mentén az átlagnál kedvezőbb a helyzetünk.

Jelenleg hozzávetőleg hárommillió ember él a KSH által közzétett létminimum (66.271 Ft/hó/fő) alatt. Ez az érték a gyerekes családokban már 40, háromgyerekeseknél 60, a négy- és többgyerekesek közt pedig 80 százalék.

Magyarországon a gyermekes családok közül kerülnek ki a legszegényebbek. Az összlakosságból 12%, a gyermekek közül 19%, 420 ezer gyermek élt a szegénységi küszöb alatt. Ha mindehhez még hozzávesszük az oktatási rendszer problémáit is, akkor azt látjuk, hogy a szegénységben élő gyerekek 25-30 százalékának nincs esélye olyan képzésre, amely felnőttkorára egyenlő esélyeket adhatna számukra. A szegény gyerekkor tehát nemcsak az anyagi javak hiányát jelenti, hanem azt is, hogy a szegény gyermek előtt lezáródnak azok a lehetőségek, amelyek felnőttként alkalmassá teszik a társadalomba történő sikeres bekapcsolódásukat. Ezáltal a szegénység újratermelődik és lefelé menő szegénységi spirál alakul ki.

A gyermekszegénység a szülők rossz életkörülményeivel függ össze, amelynek egyik fő oka az alacsony foglalkoztatottság. A rendszerváltás után mintegy másfél millióan veszítették állásukat. A helyzet a kilencvenes évek közepén volt a legrosszabb, majd némi javulás után stagnálás következett. A magyar gyerekek 15%-a él ma olyan családban, amelyben nincs aktív kereső. A szülők rossz életkörülményeit a gyermekek is tovább viszik, az iskola pedig ahelyett, hogy megszüntetné, még jobban felerősíti a társadalmi különbségeket. A leginkább veszélyeztetett csoportok a három- és többgyermekes, valamint az egyszülős családok, a fogyatékos gyermeket nevelők, továbbá a kistelepüléseken lakók.

Minden bizonnyal az UNICEF lesújtó véleménye, valamint a hazai szociális szakma évtizedek óta hangoztatott vészjelzései késztették a Gyurcsány kormányt arra, hogy végre megszülessen a 2007-2032 közötti évekre szóló nemzeti stratégiai program, amely rögzíti a gyermekszegénység elleni küzdelem főbb elveit és célkitűzéseit.

A ,,Legyen jobb a gyermekeknek!" elnevezésű nemzeti stratégia kidolgozásában Ferge Zsuzsának és munkatársainak kiemelkedő szerepe volt. Javaslataiknak megfelelően egy generáció alatt szeretnék növelni a gyermekek közötti társadalmi egyenjogúságot, csökkenteni az életesélyüket rontó devianciákat. Hosszú távon át kívánják alakítani mindazokat a társadalmi mechanizmusokat, intézményeket és szolgáltatásokat, amelyek ma újratermelik a szegénységet és a kirekesztést. Sajnos azonban az elismerésre méltó szándékokat tartalmazó dokumentum sem konkrétan kidolgozott programokat, sem ezekhez rendelt költségvetési tételeket nem tartalmaz. A 2006-ban bevezetett megszorító intézkedések a szociális szférát is hátrányosan érintették és a gyemekszegénység enyhítése különösen a nagycsaládosok körében maradt sikertelen.

A KSH legfrisebb jelentése szerint ma Magyarországon a háztartások kevesebb mint egyharmadában élnek 20 év alatti gyermekek. E háztartásokba az össznépesség valamivel több mint fele tartozik. Egy háztartásban átlagosan csak 1,3 eltartott gyermek van. Az összes gyermekes háztartások 46%-a egy-, 39%-a kétgyermekes, 2,5%-a pedig négy és többgyermekes. Mintegy 80 ezer háztartásban a felnőttek között legfeljebb munkanélküli és/vagy gyermekgondozási ellátásban részesülő található. Háztartásaikban él a 15 évnél fiatalabbak 9%-a, 150 ezer fő.

Hazánkban a FAO becslései szerint mind mennyiségi, mind minőségi értelemben 200 ezren éheznek. Közöttük 15-20 ezer gyermek, akiknek szülei általában munkanélküliek és segélyből próbálnak talpon maradni. További csaknem 100 ezer gyermek keveset és egysíkúan (csak kenyeret, tésztát és krumplit) eszik, s étrendjükből rengeteg, a fejlődésükhöz szükséges tápanyag hiányzik. Különösen riasztó a helyzet az ország észak-keleti és keleti, illetve déli kistérségeiben, a ,,krízishelyzetű"-nek mondott, gettósodott falusi településeken (az ország területének kb. 38%-a tartozik ide).

2004-hez képest két év alatt a gyermekes háztartások reáljövedelme 6,7%-kal emelkedett, de gyermekszám szerint a három-és többgyermekesek egy főre jutó reáljövedelme veszített értékéből. A jövedelmek színvonalát nagyban befolyásolja a háztartásban élők gazdasági aktivitása is. A háromgyermekes háztartások 15%-ában, míg a négygyermekesek 35%-ában nincs aktív kereső, s ez 2004 óta 2, illetve 4 százalékpontos növekedést jelentett. Ugyanígy 3%-kal (88%-ra) csökkent az aktív keresővel rendelkezők aránya.

Az utóbbi években általános tendencia, hogy minél alacsonyabb a háztartás nettó jövedelme, annál nagyobb hányadot képviselnek benne a családi juttatások, amelyek 2006-ban az inaktív keresős sokgyermekes háztartások összes háztartási jövedelmének 36-42%-át tették ki. A gazdasági nehézségek növekedésével, az életszínvonal csökkenésével párhuzamosan azonban felerősödött azoknak a hangja, akik a segélyek és a támogatások lefaragását és megszüntetését követelik. Az MNB szakértői például - a Nemzetközi Valutaalap diktátuma alapján - az állami kiadások jelentős, mintegy 1350-2700 milliárd forintos lefaragását tartják szükségesnek ahhoz, hogy Magyarország közelítsen az általuk ideálisnek tartott 40-45%-os újraelosztási rátához, amely még így is elmarad az EU-hoz újonnan csatlakozott kelet-európai tagországok a 30-40 százalékos mutatójától. Orbán Viktor ,,őszödi beszéde" ugyancsak azt sejteti, hogy a Fidesz várható kormányra kerülése után sokaknak ,,fájni fog".

Budapest, 2008. május 29.

Benyik Mátyás
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Habsburg Ottó valamiféle birod
  2008-05-30 22:53:54, péntek
 
  Geönczeöl Gyula: Habsburg Ottó valamiféle birodalomról csevegett Brüsszelben


2008.05.30.

Azt a kifejezést, hogy Magyar Királyság, nem is hallották meg. Szerinte ők pozitív hősök, mert ők a habsburgok Dolgos népekkel kívánták betelepíteni a török háborúk után megritkult lakossagú területeket és ehhez nem kell említeni, hogy ezen a sokat szenvedett területen miattuk mennyi magyar vér folyt évszázadokon át. Az hogy dolgos persze előbbre való, mint az, ha valaki magyarként követeli, hogy kapja vissza az elvett birtokait. Például a török kiűzése utáni területeken.

Becsey Zsolt sem különb. Neki meg fennakadt a torkán a magyarok önrendelkezési törekvése. Miféle kísérlet ez? Kinek akart ki és mivel tetszelegni Brüsszelben?

1. A habsburgok valóban mindenféle népeket telepítettek a Magyar Királyság területére, és ezzel fölrúgták a Rákóczi - a magyar alkotmányosság és az önrendelkezési - felkelést lezáró Szatmári békét. Céljuk a magyar népesség gyöngítése és a Magyar Királyság beolvasztása volt az ő germán birodalmukba.

- Ezért emleget ma habsburg birodalmat és nem tud a Magyar Királyságról, holott álnok módon mindig kiadták a koronázási hitlevelet, azt hazudva, hogy az ország törvényeit be fogják tartani és annak területi épségéért fognak harcolni.

- Jellemző, hogy pontosan a déli területeken az onnan elmenekült magyar családok utódait nem engedték vissza, nehogy a terület visszamagyarosodjon.

- Amikor ez nem sikerült, 1848-ban ügynökeik demagóg jelszavakkal a magyarok ellen uszítottak az általuk a Magyar Királyság területére bezúdított idegeneket, már aki ebbe a piszkos játékba belement. Damjanichot nem azért kellene megemlíteni, hogy úgymond asszimilálódott a magyarságba, hanem azért, hogy tisztában volt azzal, hogy mit adott neki a Magyar Haza. És azokról a szörnyetegekről is megvolt a véleménye, akik habsburg bujtogatásra a magyarok gyilkolásába kezdtek. Damjanich válasza erre az volt, hogy egyrészt kitűnő tábornokká lett a habsburgok ellen, és azt is mondta, hogy minden szerbet kiirt, aztán magát is kivégzi, hogy egy sem maradjon egy olyan népségből, amely ilyen aljasul támadt a magyarokra.

2. Trianon a habsburgok egyik magyarellenes terve szerint lett kitalálva. A trianoni térképeket a habsburgok találták ki eredetileg, jó lenne erre emlékezni. A Magyar Királyság versaillese-i szétszabdalói csak követték a habsburgok aljas, évszázados katonapolitikái terveit.

3. Kissinger a habsburgok nagy támogatója volt és Otto nem akarta, hogy magyar területek 1989 után visszakerüljenek az anyaországhoz. Ne álmodozzanak a habsburgok. Ők sosem kerülnek vissza a magyar trónra. Nem is akarnak. Csak mindent össze-vissza keverni és aztán beleülni a közepébe. Ezekből a beszédekből ez jól felismerhető. Ez lenne a fideszes intellektualitás? Clintonné veszíteni fog az USA-ban. Nem veszik észre? Az USA-ban nem lesz Clintoni multikulturalizmus. Lantos nem él, és egy bukott elképzelést nem lehet alattomosan megvalósítani.

Ennyire büdös ezeknek minden ami magyar? Jó lesz nagyon figyelni, mit akarnak ezek lenyomni a torkunkon azon a címen, hogy föláldozzák a gyurcsányi kiszes neokommunizmust.

Geönczeöl Gyula
Felvidék

http://fusz.hu/node/8574
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Több mint egymilliót kapott a
  2008-05-30 22:33:29, péntek
 
  Több mint egymilliót kapott a sitten ücsörgő Zuschlag az adónkból
2008-05-30. 17:43

Bruttó 1 millió 47 ezer forintot "keresett" szeptemberi őrizetbe vétele óta Zuschlag János a Bács-Kiskun Megyei Közgyűlés tagjaként. Az előzetes letartóztatásban lévő bűnöző csak most, május 29-i határidővel mondott le mandátumáról. Bár indokolatlan hiányzás miatt az önkormányzat 25 százalékkal csökkentette Zuschlag tiszteletdíját, a pénzt utalni kellett mostanáig.

A Bács-Kiskun Megyei Közgyűlés szocialista frakciója már tavaly ősszel, a letartóztatás utáni napokban felszólította Zuschlag Jánost, hogy adja vissza képviselői mandátumát. A különösen nagy kárt okozó, folytatólagosan, üzletszerűen, bűnszervezetben elkövetett csalással vádolt politikus azonban csak most tette meg ezt. A közgyűlés fideszes elnöke, Bányai Gábor kapott Zuschlagtól levelet, miszerint május 29-i határidővel lemond a mandátumról.

Ez azt is jelenti, hogy az elmúlt 9 hónapban folyamatosan tiszteletdíjat kapott a letartóztatott tolvaj, aki nyilvánvalóan semmiféle munkát nem végzett a közgyűlésben. Ennek összege havi bruttó 143 ezer 260 forint volt tavaly, míg január elsejétől 145 ezer 580 forintra emelkedett a tiszteletdíj összege. "Az önkormányzati törvény szerint indokolatlan hiányzás esetén 25 százalékkal csökkenteni kell a díjat, ezt novembertől meg is tettük" - közölte Bozóné Nemes Gizella, a közgazdasági főosztály vezetője.

Így tavaly szeptemberre és októberre a 143 ezres bruttó összeget, míg az év utolsó két hónapjára már a 107 ezer 445 forintra csökkentett tiszteletdíjat utalták a hivatalában maradt szemét számlájára. Idén öt hónapon át 109 ezer 185 forintot kapott Zuschlag, ami így együtt bruttó 1 millió 47 ezer forint tiszteletdíjat jelent.

Emellett Zuschlag jelenleg is tagja Kiskunhalas városi önkormányzatának, ahol - egy általunk megkérdezett fideszes tag szerint - havi 40-50 ezer forintos alap tiszteletdíjat kapnak a képviselők, erre rakódhatnak még egyéb pótdíjak is, például bizottsági tagságért. A város honlapja szerint Zuschlag nem tagja egy bizottságnak sem. A politikus mandátuma a települési önkormányzatban a törvény szerint egy év után szűnhet meg automatikusan, a képviselő folyamatos akadályoztatása esetén.

(Origó)
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Az SZDSZ léte a tét
  2008-05-30 22:33:08, péntek
 
  Az SZDSZ léte a tét

2008. május 29., csütörtök 15:09 InfoRádió / Németh Zoltán

Az SZDSZ csak egy Gyurcsány Ferenc nélküli kormányzás esetén tudna újra koalíciót kötni a szocialistákkal - mondta az InfoRádiónak Pétervári Zsolt politológus. A Méltányosság Politikaelemző Központ elemzése szerint a párt tisztújításának tétje az önálló SZDSZ léte.


1
Nem gondolom, hogy kifejezetten a koalíciós szakítás eredménye volna az SZDSZ Szonda Ipsos által mért egy százalékos támogatottsága, mértek már máskor is ilyen alacsony eredményt a párt életében - nyilatkozta Pétervári Zsolt politológus, a Méltányosság Politikaelemző Központ munkatársa az InfoRádiónak. Szerinte inkább arról van szó, hogy a koalíciót felmondó stratégia nem hozta meg a várt eredményt a párt számára. Egy liberális alternatívát ettől még föl tudnak mutatni a választásokig, akármikor is legyenek azok.

A Méltányosság Politikaelemző Központ elemzése szerint kétféle liberális hagyomány létezik Magyarországon. Kóka János inkább neoliberális társadalompolitikát folytat, Fodor Gábor pedig egy baloldali-ökoliberális vonalat képvisel - mondta el Pétervári Zsolt. Így leginkább az ideológiai különbség dominál a két jelölt között. Gazdaságpolitikáját tekintve mindig neoliberális párt volt az SZDSZ, ennek a hagyománynak Kóka János sokkal inkább megfelel. Így Fodor Gábor tudna új színt vinni a szabad demokraták politikájába.

A politológus szerint a koalícióba való visszatérésre már nemigen van lehetősége az SZDSZ-nek, ha mégis, annak teljesen új koalíciónak kellene lennie.

Az elemzés szerint Kóka János arcképéhez hozzátartozik az üzletemberről kialakult imázs. Fodor Gábor idealistább, az elveihez következetesen ragaszkodó politikusként tűnik föl a közvéleményben. Ő kevésbé "körmönfont". Az egyes szakpolitikákban ugyanakkor csupán árnyalatnyi különbséget észlelhetünk kettejük között. Fodornál hangsúlyosabb az emberi jogokért való kiállás - fogalmaz az elemzés.

A Méltányosság Politikaelemző Központ szerint komoly érvek hozhatóak fel Kóka János ellen, az egészségügyi intézkedések népszerűtlenségétől kezdve a tisztújítási botrányig. Ráadásul a volt gazdasági miniszter elnökségét beárnyékolja az MSZP-től való folyamatos elhatárolódási kényszer is.

A koalícióból kilépve a párt markánsabban képviselheti saját gazdaságpolitikáját. Az elnökválasztásnak pedig épp a karakteres SZDSZ felmutatása az egyik legnagyobb tétje - olvasható az elemzésben.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Gyurcsány Kovács László nyomdo
  2008-05-30 22:29:55, péntek
 
  Gyurcsány Kovács László nyomdokaiba léphet

2008. május 30., péntek 6:15 InfoRádió

A HVG arról ír, hogy egyes, Gyurcsány Ferenctől szabadulni akaró szocialista politikusok uniós bizottsági hellyel kárpótolnák a miniszterelnököt távozása esetén. Hetilapszemle.


1
A HVG információi szerint egyes, a miniszterelnöktől szabadulni vágyó szocialista politikusok "méltóságteljes menekülési útvonalként" azt javasolják, hogy Gyurcsány Ferenc foglalja el Kovács László brüsszeli helyét. A magyar adó- és vámügyi unios biztos mandátuma 2009-ben jár le.

Gyurcsány Ferencet az unios poszt jelöltjeként el kellene fogadtatni az Európai Bizottság leendő elnökével, aki valószínűleg José Manuel Barroso marad. A jelenlegi elnök ötéves mandátuma jövőre ugyan lejár, de a portugál politikus szeretne a következő ciklusban is az EB élén állni.

Erre van esélye, sőt arra is, hogy informálisan már 2008 decemberében kinevezik, ha az állam és kormányfők egy politikai alku során elosztják az unios intézmények vezető posztjait. José Manuel Barrosonak ebben a folyamatban szüksége lehet Gyurcsány Ferenc támogatására, amit egy unios állás ígéretével hálálhat meg a magyar kormányfőnek.

A Figyelő arról ír, hogy magyar fejlesztések forradalmasíthatják a korábban megvalósíthatatlannak tűnő feladatokat az orvostudományban. Az elektronika, a számítástechnika, a nanotechnológia, a számítástechnika és az optika közös bábáskodásával olyan technológiák születtek, amelyek fejlesztésében magyar tudósok is fontos részt vállaltak.

Ilyen például a digitális mikroszkóp, amely pontosabb, gyorsabb, hatékonyabb diagnosztikát tesz lehetővé. Dolgoznak magyar tudósok az agy működésének háromdimenziós megjelenítésén, valamint a gondolattal vezérelt számítógép kifejlesztésében is.

A Heti Válasz cikkében azzal foglalkozik, hogy a volt Gazdasági és Közlekedési Minisztérium utolsó két vezetője, Kóka János és Kákosy Csaba is megígérte: az oktatási szoftverpiacon letöri a Microsoft monopóliumát, a tárca mégis újraszerződött az amerikai céggel, közvetlenül a koalíciós szakítás előtt.

A nyílt forráskódú, szabadon használható alternatív operációs rendszereket kínáló informatikai cégek számára tavaly felcsillant a remény, hogy bejuthatnak az oktatási piacra, ám idén tavaszra kiderült: a nyitás elmarad, sőt a tárca még az SZDSZ kormányból kilépése előtt átutalta a Microsoft Campus és School csomagjaiért járó 5,6 millió eurós vételárat.

Azonban a szerződés a tényleges hallgatói létszámnál 30 százalékkal kevesebb felhasználóhoz kötött jogtiszta szoftverre szól, ezért a cég pótbefizetéseket követel az intézményektől az illegális felhasználók után. A csomagot az az Euro One Zrt. szállította, amelynek résztulajdonosa a lap szerint a szabaddemokrata Horn Gábor köréhez tartozó Nánási Sándor.

Hanganyag: Szabó Zsuzsa
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Közlemény
  2008-05-30 22:24:46, péntek
 
  K Ö Z L E M É N Y

A Jobbik Magyarországért Mozgalom szerint a monoki polgármester cigány
bűnözők általi életveszélyes megfenyegetése azt mutatja, hogy
kormányzati akarat és intézkedések híján a szervezett önvédelem síkján
kell felvenni a harcot az országrészeket rettegésben tartó
cigányterrorizmus ellen.
Mivel a területileg elszigetelt önvédelmi kezdeményezéseket a cigány
bűnözői csoportok megfélemlítésekkel felszámolhatják, a hatóságok
pedig képtelenek az azokban részt vevő jogkövető lakosság megvédésére,
ezért a Jobbik országos szinten összehangolt fellépést szervez a
cigánybűnözés ellen.
Ennek megvalósítása érdekében a Jobbik Magyarországért Mozgalom a
konferencia@jobbik.hu címre várja minden olyan polgármester jelentkezését,
aki a cigányterror megfékezésére szerveződött önvédelmi csoportosulás
munkájában részt kíván venni.
A polgármesterek cigánybűnözés-ellenes konferenciájának célja egy olyan
hatékony stratégia kidolgozása, amely megvalósulása esetén a
magyarországi jogrendszer minden elemének és eszközének a
felhasználásával a cigányterrornak kiszolgáltatott lakosság valós
védelmét eredményezi.

Budapest, 2008. május 30.

Bíber József Tibor,
a Jobbik alelnöke
(06-20-427-2290, biber.jozsef@jobbik.hu)
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Nem lesz ez így jó, kedves Fid
  2008-05-30 22:23:00, péntek
 
  Reszkess nyögdíjas, jön a Zorbán!
Négy lába van és patás! Mi az?


Természetesen Orbán Viktor. Ő a patás ördög, aki elveszi
a nyugdíjastól a pénzt. Kizsákmányol mindenkit, tönkretesz
minden állami beruházást, ha kormányra kerül. Tehát kedves
nyugdíjas, szavazz a szocialistákra és a szabad demokratákra
egy elkövetkező választásokon, mert a miniDuce, a kis
Sztálin, a Hitler, a nem tudom ki, visszatér! Reszkess! Már
szövi is a gonosz terveket titkos találkozókon, hogyan
szúrjon ki az idős emberekkel. Kitalálta miként fagyassza be
a nyugdíjakat, és a budapestieket sem fogja kímélni,
leállítja a nagy állami beruházásokat. Bizony! Bizony kedves
RTL klub néző, Tv2 bámuló magyar honfitársam. Mindezt el
kell hinni, mert megmondta Bárdos Andris, meg a Drága Bulgár
úr, sőt megírta a Népszava, na meg a Népszabadság, és a 168 óra!

Az ne zavarjon senkit, hogy Orbán Viktor már lassan hét
éve nem kormányoz, de azért csak féljünk tőle, mert ő aztán
tönkreteszi az országot. A Fideszt ezalatt cseppet sem
zavarja, hogy a média gőzhengere letarolja a nyugodtan
Brüsszelbe járkáló konzervatív "nagyurakat". Nézik
csendben, halkan (csak senki meg ne hallja) tétlenül, sehol
egy ORTT panasz, egy nyilatkozat, egy tiltakozás a balmédia
agymosása ellen, ehelyett igyekeznek a tőlük való
félelemben elhatárolódni minden normális kezdeményezéstől,
legyen az Magyar Gárda, vagy bármi más, aminek köze van a
valódi változáshoz. Mert ha nem így tesznek, "jajj eltűnik,
elfogy a támogatottságunk", amit kormányzás nélkül
megjegyzem: kenhetik a hajukra.

Nem lesz ez így jó, kedves Fidesz. Nagyon nem! Már régóta
nem az!

Skodacsek András, Nemzeti Hírháló

 
 
0 komment , kategória:  Általános  
14%-kal drágul a gáz 1 millió
  2008-05-30 22:21:06, péntek
 
  14%-kal drágul a gáz 1 millió háztartásban
2008-05-30. 21:24

Több mint 14 százalékkal drágul a lakossági földgáz a leginkább rászoruló egymillió háztartásban július 1-től. Az eddig nem támogatottak körében 9,9 százalékos az emelés, a közüzemi átlagár pedig 7,7 százalékkal nő. A szaktárca a változtatást az emelkedő kőolajárral indokolta.

A gázzal és a távhővel fűtők esetében a Pénzügyminisztérium továbbra is az egységes kompenzációs rendszer érvényben tartását támogatja, azonban az áfacsökkentést nem - közölte Veres János. A pénzügyminiszter szerint a jelenlegi rendszer jól működik, abból csak az arra rászorulók kaphatnak támogatást. Ennek mértéke a szaktárca közlése szerint közel 20 milliárd forint.

Csütörtökön a budapesti közgyűlés úgy döntött: 5 százalékra csökkentené a távhő áfáját a fővárosban, egyúttal azt is javasolják az országgyűlésnek, hogy a távfűtési díjak mérséklése érdekében hozzanak létre kedvezményes gázárkategóriát, kifejezetten a távhőszolgáltató cégek számára.

(HírTV)
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Posta Imrét feljelentette az I
  2008-05-30 22:20:17, péntek
 
 
Posta Imrét feljelentette az In-Kal
A Köztársasági Őrezred volt beosztottját beperelte a héber nevű magánsereg, amiért leleplező nyilatkozatokat tett.
hubatka, cs, 2008/05/29 - 23:58

* Bejelentkezés Regisztrálj!
* privát üzenet
* nyomtatóbarát verzió
* Küldés ismerősnek

Kategóriák:

* Belföld
* In-Kal

A Köztársasági Őrezred volt szakpszichológusa nyíltan beszélt azokról a törvénysértésekről és visszaélésekről, amelyeket az In-Kal követett és követ el ma is.

Néhány hónappal ezelőtt tettük közzé a Bombagyár TV Posta Imrével készített exkluzív interjúját, amely nagy visszhangot váltott ki országszerte. Imre azóta rendszeresen beszélt az In-Kal Security viselt dolgairól.

Imre épp az imént küldte át annak a magánvádas feljelentésnek a szövegét, amelyet a személyesen a biztonsági cég sértődött vezetője, Lasz György írt alá és adott át a Pesti Központi Kerületi Bíróságnak. Az In-Kal szerint Imre egyetlen szava sem igaz, mindez csupán megtévesztés, és az In-Kal annyira talpig becsületes, hogy az már fáj. Kíváncsian várjuk az ügy végkifejletét. Posta Imrével hamarosan újabb interjút készítünk.

(Bombagyár)

Időközben Posta Imre az alábbi helyzetelemzést juttatta el szerkesztőségünkhöz.

Tisztelt Honfitársaim!

Azt gondolhatnánk, hogy ettől már nem lehet lejjebb csúszni. Nos, a kollektíven eltussolt olajügyek, Posta Bank botrány, Tocsik - jelenség, Centrum Kft. nem létező ügyei, Kulcsár- gubanc, Zuschlag-jelenség mellé újabb eklatáns példa készül felzárkózni. Az In-Kal Security reklámkampányba kezdett. Olyan módon, ahogy ez a nagykönyvben meg van írva.

A közszájon forgó, a média minden spektrumát megfutott kérdésekben indít ellenem rágalmazási pert, amelyen már minden jó ízlésű honfitársamnak illene felháborodni és nem lecsillapodva kikérni magának.

Már megint a nyúl viszi a puskát! De talán nem is ez a lényeg, mert szerintem mindazon jelenségek, amelyekkel az In-Kal neve, jelenléte, üzleti tevékenysége kapcsolatba hozható, azt mutatják, hogy ez a csapat a biztonsági szolgálatok közül a legkiválóbb. Ezt jelzi az is, hogy a rendőrök régtől fogva attól tartanak, hogy - tapasztalataikból okulva -, a civil társaság átveheti a jogköreiket, miközben azt érzékelik, hogy a rendőri vezetők ezt a tendenciát nem hogy gátolnák, hanem még segíteni is igyekeznek, aktív, vagy passzív hozzájárulásukkal.

Bár a feljelentés önmagában csak a megfélemlítésemet, ellehetetlenítésemet szolgálja, ez mintegy hadüzenet is azon honfitársaimnak, akik az igazat mondják, nem csak a valódit. Ugyanakkor ez a fegyver visszafelé is elsülhet, mert az In-Kal témakörben - minden bizonnyal - sok-sok csontváz hever még a szekrényben, amelynek ajtaja egyre nagyobb résre tárul.

Gondolkozzanak el azon, hogy ebben a kérdésben nem is maga a cég lehet a ludas, hiszen ők csak élnek a felkínált lehetőségekkel. Hol az állami szervek, a kormány felelőssége, a rendőrség, ügyészségek érintettsége? Mit tesznek a titkosszolgálatok ebben a kérdésben? Szilvásy úr NBH-ja, ahol nemrégiben annyi eset pattant ki, hogy alig győzték befoldozni a kétes hírű és funkciójú társaság mundérját (akkor mi lehet még ott?)?

Persze mindenben van valami jó. Ez az eset bebizonyíthatja, hogy változott-e valamit az eddig folyamatos hazugságban tengődő ,,magyar" közigazgatás. Elkezdünk-e végre fölnőni a sokat emlegetett demokráciához, aminek sok önálló gondolkodású és bátor emberre van szüksége, nem sumák haszonlesőkre, akikből manapság dömping van.

Ezekben a kérdésekben maga a magyaros nevű In-Kal Security cég és tulajdonosi köre biztosan vétlen! Ugyanakkor ennek az ellenkezője is kiderülhet.

Mert az igazságot nem lehet elhallgattatni!

Posta Imre

(K.I.)

Alább pedig a feljelentés szövege - külön érdemes megfigyelni, ahogy az in-kalosok újrafogalmazzák Posta Imre szavait. Játsszunk el azzal, hogy kivesszük mondataikból az "azt sejteti", "arra enged következtetni" stb. megfogalmazásokat, és egy szinte tökéletes leírását kapjuk az In-Kal működésének és mibenlétének. Az egyértelműség kedvéért aláhúztuk ezen bemutatkozó mondatokat.

Pesti Központi kerületi Bíróság
1055 Budapest, Markó u. 25.

Tisztelt Bíróság!

In-Kal Security 2000 Kft. (1054 Budapest, Báthory u. 24. ) Lasz György ügyvezető igazgató magánvádló kívül jelzett jogi képviselőm útján (1000. sz. ügyvédi Iroda, 1027 Budapest, Medve u. 28. V/1., ügyintéző ügyvédek: dr. Dantesz Péter és dr. Gaal Szabolcs, meghatalmazás M/1 alatt csatolva) Posta Imre (ismeretlen lakcímű) személlyel szemben az alábbi

magánvádas eljárásban vizsgálandó

feljelentést

teszem:

Posta Imre a Köztársasági őrezred volt szakpszichológusa 2008. január 22.-24. napja között a www.kuruc.info internetes portálon a ,,Bombagyár" című műsorban a magánvádlóra vonatkozóan a következő becsület megsértésére alkalmas, egyben egytől egyig valótlan kijelentéseket tette:

1.)
7 perc 44 másodperc:
,,Bizonyos biztonsági cég beleékelődött a mi szakmai munkánkba" (vágóképek In-Kal logóval ellátott gépjárművek a háttérben.)

,,Már-már kicsavarta a fiúk kezéből azt a szakmai tevékenységet és átvette - az In-Kal Security-ről van szó. (vágókép: In-Kal Security székháza)

E kijelentések alkalmasak a becsület csorbítására, mert azt a látszatot keltik, hogy a rendőrség szakmai munkáját átvette magánvádló, így e körben egy magáncég jár el a Magyar Köztársaság rendőrsége helyett, azaz a magánvádló egyenlő a rendőrséggel.

2.)
8 perc 05 másodperc
,,Meg kell nézni a honlapjukat, a nyáron még Garamvölgyi úrral hirdették magukat, többek között rajta volt, azóta levették őt a honlapjukról. Olyan összefonódások tapasztalhatók és itt azért tudni kell, hogy állami költségvetésből, a mi pénzünkből, polgárok pénzéből adóforintok hogyan vándorolnak át magáncégek zsebébe. Gyakorlatilag az In-Kal-ról szól igazán a történet." (vágókép: In-Kal honlap részlet)

E kijelentések szintén alkalmasak a becsület csorbítására, mert azt a látszatot keltik, hogy magánvádló tisztességtelen egyben törvényellenes, illetve jogellenes úton szerzi a bevételét, és ezzel megkárosítja az állampolgárokat.

3,)
8 perc 31 másodperc
,,Mintha szándékos lezüllesztés zajlana a rendőrségen belül azért, hogy akár egy ilyen magánbiztonsági cég is át tudja venni az egyébként államilag kötelezettséget vállalni hivatott szervezet munkáját."

E kijelentések szintén alkalmasak a becsület csorbítására, mert azt a látszatot keltik, hogy a magánvádló zülleszti le a rendőrséget, és a rendőrség alkotmányos és törvényes jogainak átvételére törekszik. Egyenesen levonható a következtetés:magánvádló állam az államban.

4.)
A riportertől a következő kérdés hangzik el:
,,Egy extrém esetben ez azt jelentheti esetleg, hogy az utcai rendőrök munkáját is ennek az izraeli cégnek az emberei veszik át?"

Már maga a kérdés, és annak sugallata figyelemreméltó.

8 perc 51 másodperc elkövető válasza:
,,Én azt gondolom, hogy van erre amerikai példa, és úgy gondolom, hogy olyan jogosultságokat tulajdonít magának már jelen pillanatban is ez a cég, erről a srácok nagyon sokat beszéltek, sőt az ügyem beindulásakor tanúvallomások is hangoztak el az ügyészségen. Az ügyészségnek ez nagyon kényelmetlen dolog volt, sőt annak idején én az RSZVSZ-es (vágókép: In-Kal logó) Őrezredet tartó sráccal is beszéltem, és a srác elismerte és a könyvemben meg is írtam, hogy az In-Kal-os szálak nagyon messzire nyúlnak. Ez nem a Köztársasági Őrezred, hanem a Köztárasági Őrezred fölött, sőt még a minisztériumot is átívelő, de lehet, hogy még a miniszterelnököt is átívelő szál. Ott vannak mindenhol, beszéltek a fiúk olyanról, hogy a saját autóikra rendőrségi matricát akartak kirakni, felragasztani, és gyakorlatilag őket fenyegették meg, ha valamilyen problémájuk akadt az In-Kal-lal, hogy ne baszogassák az In-Kal-osokat, és a parancsnok őket rótta meg. A srácok úgy érezték, hogy több esetben a helyszínre kimenve, a helyszín biztosításkor pl. a miniszterelnök úrnak a delegációját biztosították, hogy az In-Kal-osoknak nagyobb a jogosultsága, mint őnekik maguknak, de ettől cifrább dolgok is vannak (vágókép: In-Kal logó)

E kijelentések szintén alkalmas a becsület csorbítására, mert azt a látszatot keltik, hogy a magánvádló mindenkinél a Magyar köztársaság Alkotmányában rögzített szerveknél és személyeknél is nagyobb hatalom quasi ő irányítja az országot, egyben a rendőrségnél is nagyobb jogokkal rendelkezik.

5.)
10 perc 10 másodperc
A riportertől a következő kijelentés hangzik el:
,,Volt olyan pletyka, hogy október 23-án az embereket ütlegelő rendőrök igazából nem is rendőrök voltak, és akkor is nagyon sokat elhangzott az In-Kal Security neve pletyka szinten."

10 perc 21 másodperc elkövető válasza
,,Valószínűsíthető, hogy ezek nemcsak pletykák, mert azóta is lehet látni, illetve lehet hallani és tapasztalni, csak az internetet kell olvasni, tehát nekem ki sem kell tennem otthonról a lábam, olyan visszaéléseket, amire egyértelműen lehet következtetni arra, hogy ezek az emberek akár In-kal-osok is lehettek volna.
A napokban találkoztam ismerősökkel, kollégákkal, akik mesélték, hogy odáig fajult a helyzet, hogy jelen pillanatban az államtitkároknak is In-Kal Security matricás szolgálati autóik vannak, lehet, hogy a gépkocsi vezetőik is az, tehát olyan szinten van átszövődve, átitatódva a rendszer a magántőkével, hogy gyakorlatilag nagyon nehéz elkülöníteni, elválasztani azt, hogy hol kezdődik a rendőr és hol végződik az In-Kal-os".

E kijelentések szintén alkalmasak a becsület csorbítására, mert azt a látszatot keltik, hogy a Magyar köztársaság (sic!) egyik közigazgatási szervét magánvállalkozó látja el eszközökkel, és személyzettel. Egyben a rendőrség szakmai munkáját részben, illetve egészben átvette magánvádló, így e körben egy magáncég jár el a Magyar Köztársaság rendőrsége helyett, azaz a magánvádló egyenlő a rendőrséggel.

6.)
11 perc 09 másodperc
A riportertől a következő kérdés hangzik el:
,,Jelent-e valamilyen nemzetbiztonsági kockázatot, hogy ez az In-Kal Security nem is magyar tulajdonban lévő cég?"

11 perc 15 másodperc elkövető válasza:
,,Én azt gondolom, hogy az ügyészség, amikor nyomozást folytatott, olyan tanúvallomások is hangoztak el, amelyek egyértelművé tették, hogy ez nemzetbiztonsági kockázatot jelent. A megjelent könyvem erre utaló adatokat, sőt tanúvallomásokat foglal magában, ugyanis a srácok elmondták, hogy az In-Kal-osok levideózták az ő tevékenységüket. Bent ültek a védett személy kocsijában biztonsági gépkocsivezetők mellett, hallgatták a rádióforgalmazást, megfigyelhették a rádióforgalmazás kódszámait, és az is elhangzott, hogy tűntek el kódkártyák, és azt is lehet tudni, hogy sok biztosítási programban úgy vettek részt, hogy a biztosítási tervet is láthatták és látták is, tehát erről tanúvallomások vannak, és egyértelműen az irányba mutat, hogy ez nemzetbiztonsági kockázattal jár.
Ugyanakkor kolléga el is mondta az egyik riportműsorban az MTV ESTE műsorában, hogy volt precedens rá, hogy bűnöző In-Kal-ost, tehát körözött személyt rángattak ki a biztonsági gépkocsiból. Ez megtörtént eset, meg kell nézni a lejátszott MTV műsort, ez benne van, hogy ez az állítás elhangzott. És arról is lehet tudni, hogy mivel ez a cég olyan anyagi tőkével rendelkezik, mondhatom, hogy egy komolyabb biztosítást nélkülük már meg sem lehet valósítani, tehát a köztársasági őrezred annyira le van züllesztve anyagilag, emberileg, bárhogyan, és olyan nagy munkák vannak jelen pillanatban, hogy nélkülük már el sem lehet ezt a tevékenységet képzelni."

E kijelentések szintén alkalmasak a becsület csorbítására, mert azt a látszatot keltik, hogy a magánvádló ,,kémkedik" ellopja (bűncselekményt követ el) a kódkártyákat és jelenléte veszélyes a nemzetbiztonságra.
Továbbá a magánvádló bűnözőket foglalkoztat, és a bűnözőket a védett személyek közelébe engedi.
E körben magánvádló M/2 alatt csatolja magánvádló cégkivonatát, amely alapján egyértelmű, hogy a tulajdonosi kör magyar állampolgárságú magánszemélyekből áll.
A 2005. évi CXXXIII. Tv. 6. §. (2) bekezdés a.) pontja alapján pedig egyértelmű, hogy a vagyonőrnek büntetlen előéletűnek kell lennie, így semmilyen bűnöző nem lehet, így az egyébként valótlan alapjaiban vitatható.

7.)
13 perc 01 másodperc
A riportertől a következő kérdés hangzik el:
,,vajon az In-Kal Security megjelenése egy magáncég ügyes navigálása (vágókép: izraeli zászló) némi korrupcióval esetleg a háttérben, vagy egy idegen államnak a térnyerése, ami bizony valóban egy nemzetbiztonsági kockázat sokkal súlyosabb, mint egy magáncég ügyeskedne? (vágókép: YOU Tube honlapja Simon Perez Izrael felvásárolja Magyarországot felirattal)"

13 perc 13 másodperc elkövető válasza:
,,Én úgy gondolom, hogy ahová a magántőke beteszi a lábát, ilyen közigazgatásilag nagyon kényes területre (vágókép: izraeli titkosszolgálat honlap részlete) ott már felmerülhet ennek a kérdése. Tehát gondolja végig, ha mer gondolkodni még a Tv néző, ha végiggondolja, hogy ha pénzzel meg lehet venni bármit, akkor meg lehet venni ezt a quasi biztonságot is. És ha megveszi, akkor nem a biztonságot veszi meg, hanem az embereket veszi meg. Ez a korrupció alapja. Tehát, ha beteszi valahová a lábát és megint csak felhívnám a figyelmet és szakmailag nem bántom semmiképpen az In-Kal-t, nem értek ahhoz amit ők csinálnak, nem is tudom, hogy kik dolgoznak ott, én csak arról tudok beszélni amit a srácok felhoztak panaszként, illetve ami törvényellenes. Meg kell nézni a honlapját, hogy kikkel hirdeti, ki van benne a tulajdonosi körben (vágókép: In-Kal logó honlap részlet), és láthat ott rendőrtábornokot, nyugállományút, büntetés-végrehajtási tábornokot, láthat ott honvédtábornokot, láthat ott határőr tábornokot, mind nyugállományút nagy széles kapcsolatkörrel rendelkező, ismeretségi tőkével rendelkező emberek. És láthat ott a pénzügyminiszter, pénzügyminisztérium alkalmazásában álló aktív jogtanácsost is. Ez mind rajta van a honlapon. Én talán másfél hónappal ezelőtt néztem meg, és vontam le a következtetéseket, nagyon jól navigálja, nagyon ügyes egyébként a cég, nem véletlenül nyeri a tért. Ezzel a térnyeréssel valószínűleg a befolyása is megnő. Talán ez igazán a veszélye, hogy meg tud embereket venni pénzért."

E kijelentések szintén alkalmasak a becsület csorbítására, mert azt a látszatot keltik, hogy a magánvádló korrupt, és a kapcsolatrendszerét felhasználva mindenkit (értsd: magyar államot, az állami személyeket) megveszi.

A tulajdonosi körre utaló megjegyzés pedig egyrészt valótlan, másrészt szintén azt a látszatot kelti, hogy ezen személyek felhasználásával befolyásolja akár a magyar köztársaság rendjét is.

8.)
14 perc 53 másodperc
A riportertő a következő kérdés hangzik el:
,,Amennyiben sikerrel jár az, ami kibontakozni látszik az In-Kal Security körül, sikerül mondjuk ellenőrzés alá vonni a rendőri szerveket, a köztársasági Őrezredet, milyen eredménnyel járhat ez, illetve vissza lehet-e fordítani, van-e a magyar embereknek lehetőségük, hogy visszaszerezzék a saját fegyveres erőjük feletti ellenőrzést?

15 perc 13 másodperc elkövető válasz:
,,Azt hiszem, hogy reális a kérdés, több rendőr szájából hallottam azt a kijelentést, hogy az In- Kal Security jelen pillanatban Magyarországon a legnagyobb magán fegyveres cég.
Tehát, mikor arról beszélünk, hogy van-e valamiféle ütőképes csapat, akkor tudni kell, hogy ez a legerősebb csapat, egységes csapat, ami, hogyha kell, parancsra bármire képes és bármire kész. Aki az utcán mozog rendőr, az ezt mindegyik tudja.
Hogy ennek mi a reális veszélye, hát az őrezredet úgy ahogy van jelen állapotában szerintem elég jól sikerült lezülleszteni, itt túl nagy veszélye nincs annak, hogy az In-Kal átvenné ennek a szerepét, mert hogy ez maga a realitás. Több rendőr elmondja, kollégák elmondják, hogy ők azt érzékelik, hogy talán van még két éve a cégnek, és szépen elsorvad, és onnan csak egy jogszabály változtatás és gyakorlatilag olyan funkciókkal fog bírni, lehet, hogy éppen az In-Kal Security, amit eddig csak hivatásos rendőr tehetett. Az Őrezreden belül konkrét tények vannak, olyan alkalmazottak, tiszt kollégák dolgoznak, akik az In-Kal Security alkalmazásában álltak, állnak. Folyamatosan, tehát ha valaki ezt végiggondolja, ezt megint csak említem a könyvben, hogy gyakorlatilag a konkurens céggel - nemzetbiztonságról beszélünk -, hogy a konkurens céggel alkalmazásban állva, hivatásos rendőr írja a biztosítási tervet, a menekülési útvonalat, pontosan tudja, hogy a miniszterelnök konvoja merre, hová, mikor érkezik, honnan fogadják, és közben ennek a cégnek alkalmazásában áll, ahol - megint csak hírekre tudok alapozni - gyakran elhangzik, hogy bűnöző elemek is megfordulnak ennek a cégnek az alkalmazásában. Ezt minden utcai járőr tudja."

E kijelentések szintén alkalmasak a becsület csorbítására, mert azt a látszatot keltik, hogy a magánvádló egy katonai szervezet, aki bármit megtesz. Egyben már átvette a rendőrség, illetve a köztársasági őrezred munkáját. Továbbá a becsület csorbítására alkalmas az is, hogy gyakorlatilag a Köztársasági Őrezred alkalmazottjait foglalkoztatja, és bűnözőkkel dolgozik, egyben gyűjti a fontos információkat a védett személyekről.

9.)
17 perc 07 másodperc
A riportertől a következő kérdés hangzik el:
,,Végrehajthat-e az In-Kal Security ezekkel az eszközökkel egy fegyveres puccsot?"

17 perc 12 másodperc elkövető válasza
,,Hú nagyon messzire mutat ez a kérdés. Rajtam biztosan túlmutat. Egy biztos, hogy az In-Kal Security-nek jelen pillanatban - megint, saját szememmel nem láttam, tehát a kollégák tudnak erről mesélni, ha mernének mesélni, csak valószínűleg nem mernek, de olyan anyagi lehetőségeik vannak, és olyan technikai parkkal rendelkeznek, ami messze meghaladja, messze túlhaladja a rendőrségnek jelen pillanatban rendelkezésére álló eszközöket. Hogy ezt milyen célra, hogyan használják fel, ezt előre én nem tudom bejósolni."

E kijelentések szintén alkalmasak a becsület csorbítására, mert azt a látszatot keltik, hogy a magánvádló anyagi lehetőségei korlátlanok és azt bármire felhasználhatja.

A fentiekben részletesen leírtak igazolására magánvádló csatolja a műsort DVD formátumban, egy példányszámban.

A fentiekben részletesen kifejtett tényállás, és bizonyíték alapján magánvádló indítványozza, hogy a Tisztelt bíróság az elkövetőt főbüntetésként ítélje szabadságvesztésre, és mellékbüntetésként tiltsa el foglalkozása gyakorlásától.

A magánvádló álláspontja szerint elkövető cselekménye Btk. 179.§. (2) bekezdés b.)-
c.) pontja szerint minősül, mert azt a nyilvánosság előtt követte el, figyelemmel az internetes fórumban történt megjelenésre.

Egyben cselekményével jelentős érdeksérelmet okozott, mert magánvádló jó hírnevét és üzleti tisztességét jelentősen sértette, mindamellett természetesen a becsületét csorbította, ezzel jelentős érdeksérelmet okozott, hiszen olyan tényeket híresztelt, olyan tényekre utaló kifejezéseket használt, amelyek magánvádlóval kapcsolatban a társadalomban kialakult kedvező értékítéletet hátrányosan befolyásolhatja, illetve befolyásolja.

A mellékbüntetés kiszabásának a Btk 56.§. (1) bekezdés a.) pontjában foglaltak alapján lehet helye, hiszen az elkövető, mint szakpszichológus a szakképzettséget igénylő foglalkozás szabályainak megszegésével követett el, és a kiszabását az indokolja, hogy olyan tényeket híresztel, illetve olyan tényekre utaló kifejezéseket használt, melyek a munkája során jutottak tudomására. E körben a műsorban állandóan arra hivatkozott, hogy e tényeket a munkája (állomány meghallgatása) során tudta meg.

Magánvádló kéri továbbá a Tisztelt Bíróságtól, hogy a Be. 499. § (1) bekezdése alapján rendeljen el nyomozást, mert a feljelentett cselekmény elkövetőjének személye, személyi adatai vagy tartózkodási helye ismeretlen.

A Tisztelt Bíróság illetékessége a Be. 17. §. (1) bekezdésében, míg hatásköre a Be. 15.
§.-ában foglaltakon alapul.

Jelen beadvány külzetén az 1990. évi XCIII. tv. 52.§. (1) bekezdése alapján 5000.-Ft illetékességet magánvádló lerótta.

Budapest, 2008 január 31.
Tisztelettel:
In-Kal Security 2000. Kft.
képviseletében
1000. Ügyvédi Iroda

http://szentkoronaradio.com/node/35938
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/84 oldal   Bejegyzések száma: 831 
2008.04 2008. Május 2008.06
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 831 db bejegyzés
e év: 10632 db bejegyzés
Összes: 64003 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 1371
  • e Hét: 4473
  • e Hónap: 15584
  • e Év: 169080
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.