Belépés
furaila.blog.xfree.hu
"Nem az a fontos, hogy milyen iskolákat végeztél, hogy mit dolgozol, hanem hogy milyen EMBER vagy!" BMI ******
2005.10.25
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 3 
Advent kezdetén
  2006-11-30 12:34:55, csütörtök
 
  EGYHÁZI ÜNNEPEINK
a népi hagyományok tükrében

Az ünnepeknek roppant nagy holdudvaruk van, ha arra gondolunk, hogy évszázadok során mennyi népszokás, hiedelem és hangulat szegődött hozzájuk.
A vallásos néprajz könyvtárra menő irodalmából Szénási Sándor: Ünnepeink címen megjelent könyve, valamint Balassa-Ortutay: Magyar néprajz című kötet alapján szerkesztettem ezt a vázlatos áttekintést.

Bizonyos, hogy a magyar falvak életében nagyon fontos szerepet töltöttek be a különböző vallások egyházai, mert az erkölcsi normákat, szokásokat, a családi élet alakulását jelentős mértékben befolyásolták. A X-XI. századtól, a magyarság egységesen a katolikus vallást követte, a XVI. századi protestantizmus térhódításáig. Másfél százados harc után, az 1731-ben kiadott Carolina Resolutio (Károly király döntése) megerősíti a protestánsok korlátozott vallásgyakorlását. Kiépül mind a református, mind az evangélikus egyház területi szervezete és tovább épülnek a református iskolaközpontok. Az állam katolikus jellege azonban megmaradt.
Ennek ellenére, a XVIII. századi műveltségben a magyar protestantizmus az előző századokban kiépült iskolarendszerben és könyvnyomtatási kultúrában őrzi pozícióit. A képzőművészetben, a népi motívumkincs a táblafestő- ,,virágozó" asztalosmesterek jóvoltából, bekerül a református templomokba. Az egyházi zene a középkortól kezdve hatott a népzenére. A prédikációs irodalom példázatai jelentkeznek a paraszti mesékben és mondákban. Az egyházak bizonyos vallásos tartalmú dramatikus játékok kezdeményezői és elterjesztői voltak.


A karácsonyi ünnepkör

Így volt ez az első nagy ünneppel, a karácsonyi ünnepkörrel is, amely az adventtel kezdődik.
Első napja az András-naphoz (nov. 30.) legközelebb eső vasárnap.
András-nap volt advent előtt az utolsó olyan nap, amikor még mulatni lehetett. Ilyenkor kezdik meg a disznók ölését, és tartják a disznótori összejöveteleket.

Advent kezdetét néhol éjféli harangszóval jelezték, ettől kezdve tilos volt minden hangos, zenés szórakozás. A lányok és asszonyok fekete, vagy sötét színű ruhában jártak a templomba.
(Bóna Mária Ilona)
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
"Nincs kegyelem!"
  2006-11-30 01:22:53, csütörtök
 
  *** Dokumentum 2006.11.26.
*****************

Dr. Nagy László
ügyvéd,
Vizsgálati tanácsadó:

Politikai helyzetjelentés a magyarországi hatóságok emberi jogokkal
kapcsolatos visszaéléseit vizsgáló
( I S H R ) INTERNATIONAL SOCIETY FOR HUMAN RIGHTS vezető tisztségviselői:
Karl Hafen,
Elnök Úr
D-60388
Frankfurt / Main
Borsigallee 9.
Germany
és
Katharina - Roswitha Grieb,
Alelnök Asszony
A-1020 Wien,
Untere Augarten str.21.
Austria,
kezeihez
Budapest, 2006. 10. 25.

E Jelentés magyarországi közzétételének tilalma Dr. Sólyom László
Köztársasági Elnök Úr 2006.nov. 24-én elhangzott állásfoglalása után
megszüntetésre került.

Az alanti Jelentés magyar és angol nyelvű változata bárki által közzétehető
"Nincs kegyelem!" címmel.

Mélyen Tisztelt Elnök Úr!
Mélyen Tisztelt Alelnök Asszony!

Preambulum.

A magyar hatóságok emberi jogokat sértő visszaéléseivel kapcsolatos
magyarországi közvélekedés háttéradatait összegyűjtöttem és annak eredményét
10 pontba foglalva az alábbiak szerint terjesztem - a
vizsgálati anyag részeként - Önök elé:

1./ A kilencvenes évek közepén, vagyis a Horn kormány idején egy magát
szocialistának mondó magyarországi kommunista titkosszolgálati
funkcionárius - ma kormánypárti képviselő - a valós tények és folyamatok
indokolatlan bagatellizálása után - azt a beismeréssel felérő nyilatkozatot
tette a sajtónyilvánosság előtt, hogy
a szervezett bűnözés Magyarországon elérte a politika világát is!

2./ Az elmúlt hetekben lezajlott /2006 szept. 18.- okt. 23. / súlyos
kihatású magyarországi forradalmi események minden józanul gondolkodó magyar
értelmiségi, valamint jogi és politikai elemző számára egyértelművé tették
azt a tényt, hogy az ingatag lábakon álló magyar demokrácia alapértékei és a
magyar demokrácia kiteljesedése
ellen olyan külföldről is támogatott, egyeduralomra törő - a közvélekedés
szóhasználatával - kommunista-nihilista és liberál-terrorista, agresszív
uralmi csoport intézett tudatosan időzített erőfitogtató támadást
ellenőrizhetetlen személyekkel és fegyverzettel feltöltött
erőszakszervezetei révén az 1956-os antikommunista
forradalom és nemzeti szabadságharc 50. évfordulójának a megünneplésére
készülő magyar nép ellen, melynek eredményeként még az olyan kiemelt
fontosságú alkotmányos intézmény is, mint amilyen a Magyar Rendőrség, e
szervezett hatalmi visszaélés eszközévé és egyben totális áldozatává vált!

Az általánosnak mondható közvélekedés szerint ezzel a Magyar Honvédség
korábbi és a Magyar Rendőrség mostani erkölcsi tönkretételével szabad teret
biztosítottak az őrző-védőnek hazudott, az elmúlt időszakban példátlan
gyorsasággal felfejlesztett "magánhadseregek" uralmi játszmáinak is!

Erről a Rendőrségről, a közvélekedés szerint a szennyes múltú ÁVH-s jelzőt
leporolni
- sajnos - többé már nem lehet.


3./ A közelmúlt demokratikusan működő Magyar Rendőrségének a szerepét egy
újraszervezett, az alkotmányos normákat sutbavágó nép-és demokrácia ellenes,
köztörvényes büntettek sorát jól érzékelhető
felhatalmazással és szervezettséggel elkövető - majd azokat példátlan
cinizmussal védelmező - régi típusú Kommunista Rendőrség vette át!

A közvélekedés egységes abban is, hogy a politikába beférkőzött szervezett
politikai bűnözés elérkezettnek látta az időt arra , hogy a Magyar
Rendőrséget a politikai és gazdasági alvilág ,az elbizonytalanodott Nyugat
tehetetlenségét kihasználva, egy közönséges végrehajtó szervévé változtassa,
olyan uralmi etalonná,
amelyet majd sikerrel alkalmazhat a volt szocialista országokban is egy
lopakodó kommunista diktatúra céljainak az erőszakos megvalósítására!

Ez a magyarországi események legfőbb közjogi és politikai tapasztalata a
civilizált európai demokráciák számára.

4./Történelmi szükségszerűség, hogy a Magyar Rendőrség törvénytisztelő
tagjai a Magyar Köztársaság újonnan megválasztott legfőbb ügyészének a
bátorításával - most és nem később - rendezzék a soraikat és esküjüket
követve lebuktassák azokat a rendőr ruhába bújtatott bűnelkövetőket, akik a
honi és nemzetközi televíziós
csatornák bizonyító erejű felvételei szerint brutális és kínzó bűntetteket
követtek el az 1956-os magyar forradalom és nemzeti szabadságharc 50.
évfordulójának ünnepén a nekik "kenyeret adó"
magyar nép ellen.

Gondolunk itt a tudatosan elrendelt és szemmagasságban leadott, az emberi
élet kioltására is alkalmas lőfegyverhasználatukra éppúgy,mint a maradandó
súlyos testi sértést, például látásvesztést okozó, fejre
célzott lövéseikre stb.

Az ilyen - emberi élet kioltására is alkalmas - gyilkos lövedékeknek, több
mint 60 palesztin esett már az áldozatául a Közel-keleten is.

E köztörvényes rendőrségi bűntetteket szentesítő és védelmező, elkövetői és
parancsnoki állománynak Európa és a demokratikus Magyarország nem adhat
kegyelmet!

A rendőri és politikai bűnelkövetőknek - a nevük és állampolgárságuk /!/
nyilvánosságra hozatala mellett - örök időkre távozniuk kell jól megérdemelt
börtönbüntetésük letöltése után, a tetteiket irányító parancsnoki
állománnyal együtt a Magyar Rendőrség kötelékéből!

A közvélekedés szerint magyarázatot kell adnia e rendőri brutalitást
vezénylő Gyurcsány-Gergényi kettősnek és társaiknak a Filmmúzeummal
szemközti egyházi épülethez busszal érkezett, majd rendőrruhába bújtatott
idegen nyelvet használó "zsoldosok" használatának alkotmányba ütköző
bevetéséről is, melyet számos
szemtanú észlelt.

Kellő időben értesült a magyar közvélemény továbbá arról is, hogy rendőrségi
megrendelésre vasrudakat vonattak be gumival, hogy ezen tiltott eszközöket
gumibotnak színlelve használják a magyar
állampolgárokkal szemben.
És a sornak ezzel sincs vége.

A közvélekedés szerint Gergényi Péter budapesti rendőrfőkapitány, mint
Gyurcsány Ferenc miniszterelnök által úgymond közvetlenül " kézivezérelt "
személy ellen - hivatalból üldözendő bűncselekmények
alapos gyanúja miatt - az újonnan megválasztott legfőbb ügyésznek azonnal
meg kellene indítania a büntető eljárást és addig kellene e személy előzetes
letartóztatását kezdeményeznie, mielőtt a nevezett
személy és parancsnoki kara között egy mindenre kiterjedő összebeszélés
lehetősége, illetve a szükséges bizonyítékok megsemmisítése szakmailag
többé-kevésbé még megakadályozható!

5./ A Magyar Rendőrség nemzet-és alkotmányhű kötelékébe tartozó magyar
rendőröket viszont teljes körű jogvédelemben kell részesíteni egy nem
lebecsülendő utólagos hatalmi megtorlási kísérlettel szemben
is.

6./ Számos politikai és biztonsági szakértő egyetért abban,hogy a NATO és az
EU biztonsági szervezetei elé kell tárni, mégpedig késlekedés nélkül a
fenyegetővé vált keleti típusú kommunista-nihilista
és liberál-terrorista visszarendeződés tényét, amely immáron nemcsak
Magyarországon okoz súlyos alkotmányossági válságot, hanem előbb-utóbb az
egész közép-európai térségben is, mert a proletárdiktatúra
jól ismert módszereivel céltudatosan és erőszakosan aláássa a demokratikus
nemzetek Európájának nemcsak a jelenét, hanem a közös szabadság ideáját és a
jövőjét is.

Az EU bővítésének az egyébként kívánatos célja és gyakorlata egy ilyen
típusú visszarendeződés lefejezése nélkül előrevetíthető biztonsággal ásná
meg a szabadság és demokrácia áldásaiban részes
többi európai nemzet sírját is!

A magyar közvélekedés egyetért abban is, hogy a tervszerű politikai
visszarendeződést irányító szervezett politikai bűnözés jogi értelemben egy
következmények nélküli, európaiatlan, úgymond "palesztin sorsot" szán a
magyar millióknak még a saját országukban is.

A megvakult vagy súlyos sérüléseket elszenvedett egyetemisták, diákok stb.
teljes joggal igazságért és nyugati segítségért, valamint egy mindenre
kiterjedő vizsgálatért kiáltanak!
Egy ilyen valós vizsgálathoz a NATO országok rendfenntartó erejének a
magyarországi
jelenléte nélkülözhetetlen!
Ennek hiányában egy belső vizsgálódás csak látszata lesz a szükségesnek.

A társadalmi feszültségek határozott ügyészségi szerepvállalás hiányában egy
mindenre kiterjedő újabb robbanás okozójává válhatnak.
Ezek megkerülhetetlen és határozott, külső fellépést is igénylő kérdései a
mai magyar valóságnak.

A mai magyar kormányfő már nem ura és nem is lesz ura soha többé a
magyarországi helyzetnek!

Fennáll továbbá a veszélye annak is, hogy az Igazságügyi és Rendvédelmi
Minisztériumban, a rendőri és az ügyészi szervekben a magyar közvélekedés
szóhasználatával úgymond "politikai kartellba
tömörült" volt kommunisták és pozícióba helyezett utódaik minden lehetséges
eszközzel megakadályozzák majd a mai közhatalom nép-és nemzet ellenes
bűnelkövetőinek a jogi felelősségrevonását, miközben
kirívó módon nagyítják majd fel a kezükben levő médiumok révén az
állampolgári jogaikért és a néphatalom érvényesüléséért tüntető, a végsőkig
elkeseredett, újabb kommunista diktatúrának kitett magyar
tízezrek és százezrek kétségbeesett válaszcselekvéseit!

Meglehetősen általánossá vált az a közvélekedés is , hogy a Magyar
Rendőrségnek az Igazságügyi és Rendvédelmi Minisztériumhoz való csatolása
nem növelte a Rendőrség feletti jogi kontrollt, hanem pont
fordítva a Rendőrség vonta ellenőrzése alá még az igazságügyet is.

Rámutatok arra, hogy a magyar közvélekedés a kommunista igazságszolgáltatás
továbbéléseként éli meg azt a tényt is, hogy a több súlyos bűncslekményben
részes Rendőrség tagjait a tüntetők elleni bírósági tárgyalásokon hiteles és
elfogulatlan, úgymond "perdöntő tanukként" használják fel, miként ezt a
múltban is tették!

Nem leellenőrzött adat szerint a 2006. szeptember 19. éjszakáján, a Magyar
Televízió elleni támadás idején, dr. Petrétei minisztert az általa
irányított Rendőrség - nem engedte be még a saját hivatalába sem.

7./ Azok a bírósági vezetők, akik a független büntető bírákat a tüntetők
elleni perek előtt a közvélekedés szerint célzottan egy "megbeszélésre
összeterelték", tagadhatatlanul súlyos bizalmi válságot robbantottak ki
a magyar társadalomban a tüntetőkkel szemben eljáró és e szokatlan "
összeterelés " ellen nem tiltakozó bírák iránt is !
Az ő eljárásuk is vizsgálandó!

Az Országos Igazságszolgáltatási Tanács ezzel összefüggő nyilvános
rosszallásának az elmaradása tovább irritálta még az egykori kommunista
igazságszolgáltatás gyakorlatát és visszaéléseit jól ismerő szakmai
közvélemény - átlagosnál nagyobb - tűrőképességét is.

A közvélekedés szerint mindez, egy általános és mindenre kiterjedő
nemzetközi vizsgálat lefolytatása után, nemzetközi méretű szankciókat kell,
hogy maga után vonjon.

8./ Az előbbiek - a közvélekedés szerint - kiváltó okai voltak annak, hogy a
tüntetők és hozzátartozóik az eljáró bírák nyilvánosan elérhető adatait - a
tisztességes eljárás kikényszerítése érdekében, vagyis önvédelmi okokból -
összegyűjtötték és nyilvánosságra is hozták.

A közvélekedés szerint ez volt az egyetlen lehetséges önvédelmi eszköz a
tüntetők és hozzátartozóik kezében a botrányosan eltúlzott és emiatt
koncepciósnak is minősített, felületes tényállásokra
épített "ítélet-dömping" társadalmi méretűvé válásának a megakadályozására.
A védők jogainak a tudatos korlátozása szintén vizsgálatot követel.

A magyar nép a közvélekedés szerint, e " csattanós " válasszal vette
védelmébe a remegő lábakon álló magyar demokráciát, vagyis a cél - ha
kényszerűségből is - de kellő módon szentesítette az eszközt is.

A hivatalos nyilatkozatokkal szemben sokan vélik úgy, hogy ebből a magyar
demokrácia és a tisztességes bíráskodáshoz fűződő alapvető alkotmányos
érdekek csak profitálhattak.

9./ A választók tudatos megtévesztésével vagyis közérdekű adatok
eltitkolásával stb. hatalomra került Gyurcsány Ferenc koalíciós
miniszterelnök ellen előterjesztett országgyűlési képviselői feljelentések
kapcsán tapasztalt, szakmailag is vitatott, nemleges, elutasító első fokú
ügyészi állásfoglalás a magyar társadalmat
példátlan módon irritálta.

A közvélekedés szerint a magyar értelmiségi és ellenzéki politikai elitnek
arra a következtetésre kell jutnia, hogy a magyar bűnüldöző szervek, élén az
ügyészséggel, a hatalom legfőbb bűnelkövetőjével szemben még az ilyen általa
is bevallott cselekmény fennállta és teljes körű beismerése esetében sem
óhajtanak nem hogy vádat emelni,
hanem még nyomozni sem!

A magyar közvélekedés szerint ezzel az ügyészi szervek kinyilvánították azon
rejtett politikai szándékukat, hogy még egy hivatalból üldözendő
bűncselekmény esetén sem tesznek eleget bűnfeltáró nyomozati
kötelezettségeiknek akkor, ha a bűnelkövetők példának okáért ismert
politikai tényezők.

Ez - a közvélekedés szerint - már olyan elfogadhatatlan és irritáló
bűnüldözői magatartás, melynek személyi és nemzetközi következményei kell,
hogy legyenek.

Bár e jelentésben kerültem és ezután is kerülöm a személyes állásfoglalást,
ezúttal jogászi szakvéleményem oldaláról csupán annyit jegyeznék meg, hogy a
feljelentést előterjesztő országgyűlési képviselőknek úgy ténybeli, mint
büntető jogi értelemben igazuk van.

Feltehetőleg a felettes ügyészség más álláspontot fog majd kialakítani a
képviselői feljelentésben foglaltak tekintetében.

Ma Magyarországon a politikai közszereplők tetteinek a minősítésénél a jog
számít a legkevésbé.
A sok évtizedes kommunista beidegződés nem változik meg máról holnapra.
Magyarország nem Olaszország, ahol a közhatalom gyakorlóit a jogállamiság
szabályai szerint mindenek
felett álló jogi felelősség is terheli.

10./ Sokan vélik úgy, hogy a kialakult helyzetben az igazságszolgáltatás
megtagadásának a réme fenyegeti
Magyarországot!
Ezzel magam is egyetértek, mivel a jelenlegi felbomlott jogrendben a
külföldi számonkérés az egyetlen lehetséges
kényszereszköze a maradék demokráciánknak, a jogállamiság viszonylagos
visszaállításának is.

Ezért egy széles körben elfogadott álláspont szerint a magyar értelmiségi és
politikai elitnek NATO és EU vizsgálat elrendelése iránt meg kell tennie a
szükséges külpolitikai lépéseket.
Sőt fel kell készülnie nemcsak az európai emberi jogi bíróság, hanem a Hágai
Nemzetközi Bíróság előtt egy később indítandó büntető eljárás kezdő
adatbázisainak a szakszerű és kellő időben történő megteremtésére is.

Az állampolgárok széles tömegei ellen elkövetett súlyos bűncselekmények -
állampolgári vallomásokkal alátámasztott teljes körű dokumentálását - pedig
el kell végeznie a magyar szakmai értelmiségnek. Ennek megszervezését
illetve szakmai támogatását - esetleges fenyegetések ellenére is - magamra
vállalom.

E jelentésben foglaltakat a jogállamiság védelmében soron kívül megküldeni
tanácsolom a

- Magyar Köztársaság Elnökének,
- Alkotmánybíróság Elnökének és tagjainak,
- Legfőbb Ügyésznek,
- Legfelsőbb Bíróság elnökének, úgyis mint az Országos
Igazságszolgáltatási Tanács elnökének,
- Magyar Tudományos Akadémia elnökének, valamint
- Magyar Köztársasággal szövetséges államok Magyarországra
akkreditált diplomáciai testületeit vezető nagyköveteknek is.

Mélyen Tisztelt Elnök Úr!
Mélyen Tisztelt Alelnök Asszony!

Kérem, fogadják a magyar nép és a magyar nemzet őszinte háláját
erőfeszítéseikért olyan helyzetben, amikor a magyar nép, a magyar nemzet
élethez való jogát, gyermekei, aggastyánjai, kétkezi munkásai,
szerzetesei, parasztjai, diákjai, más szóval az államalkotó polgárai
személyes szabadságát és biztonságát, példátlan brutalitással éppen a
védelmezésükre hivatott Magyar Állam támadta meg.
Köszönjük!
Istennel a Hazáért és a Szabadságért!

Budapest 2006. október hó 25.
Teljes tisztelettel:
Dr.Nagy László sk.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Megkésett válasz két levélre
  2006-11-30 01:20:18, csütörtök
 
  Tisztelt Csaba testvér!

Ön ezt írja többek között:
"Alapítványunk 650 bajba jutott, árva gyereknek ad otthont, és mégis vállalok 100 óra munkát népemért, mert úgy gondolom, hogy most nem fürdőszobák felújítása, nem valamelyik házunknak újrafödése a legfontosabb, hanem népünk nagy családjának a jövője. Úgy érzem, hogy a mindennapi kenyérnél is fontosabb gyermekeim számára az őszinte beszéd."

Minden elismerésem az Öné és azé a küzdelemé és munkáé, amellyel a 650 árva gyermekről gondoskodik. De, azt hiszem, hogy egy nagyon fontos magyarországi jelenségről vagy nincs tudomása, vagy elkerülte a figyelmét. Méghozzá az a tény, hogy itt is diktatúra volt, ha puhább is, mint Romániában, de diktatúra volt.
Ennek a diktatúrának az volt a lényege, hogy akiket ellenségének tekintettek, azokat éppenhogy megtűrték. És, amiért kompetenciájukat a rendszerváltozásban is megtarthataták az egypártrendszeri állam bürokratái, nagyon is jól tudták, hogy kik azok a személyek, akik hatalmukat gyengíthetik tevékenységükkel!
Éppen ezért, az ilyen embereket MÉG A FELADATOK KÖZELÉBE SEM ENGEDIK!

Éppen most hoznak a magyar parlamentben olyan törvényt, törvényeket, amellyel még a baráti, vagy a testvéri szivességből végzett munka után is adózni kell. Vagyis, ha valaki ingyen végez valamilyen munkát emberbaráti szeretetből, annak eszmei értékét be kell vallani és adózni kell utána. Ha a szomszédasszony átszalad egy kis időre vigyázni a szomszéd gyerekekre, akkor az már bébiszitterkedésnek minősül és adóköteles lesz!!! És még sorolhatnám, de nem teszem, mert ez az egész olyannyira abszurd és érthetetlen, hogy azt hihetné csak kitaláltam az egészet!!! Pedig, NEM! MA MAGYARORSZÁGON EZ A VALÓSÁG!


Tovább folytatva a megható nagylelkűséggel megfogalmazott leveléből való idézetet:

"Hiszem, ha nagylelkűen, áldozatokat vállalva összefog 15.000.000 magyar a nagyvilágról, akkor itt az EU határain belül, más nemzeti közösségekkel együtt, egy virágzó otthont teremthetünk gyermekeinknek itt a Kárpátmedencében.
Merjünk nagylelkűek lenni, merjünk áldozatot hozni, népünk jövőjébe értékes vetőmagot szórni. Kisebb testvéri szeretettel, Csaba t."

Csak azért válaszolok Önnek Drága Csaba testvér, mert megszólított, ugyanis, én is beletartozónak érzem magamat a 15 milliónyi magyarságba.
Csakhogy van egy kis gondom ezzel a "nagylelkűség"-gel és "közösségek"-kel, meg az "otthonteremtés"-sel. Ugyanis, pont az a hatalom célja, hogy ne legyen otthona a magyar gyermekeknek, a felnövekvő ifjúságnak. Százezrek fognak a "reform"nak hauzdott törvények miatt hajléktalanná válni. Nemhogy új otthonok épülnének, hanem a meglévőkből is megkezdték a kilakoltatásukat az állásukat, munkájukat veszített, fizetésképtelenekké válók.
Tessék csak elolvasni itt alant az egyik tudósítás éppen erről szól!


Tisztelt Hervay Tamás!

Csodálattal olvastam, amit a magyar nyelvről írt. Most, még nagyobb büszkeséggel tölt el az a tudat, hogy magyarnak születtem!!!
De, kénytelen vagyok - a tragikusan szomorú magyar valóságra - felhívni a figyelmét.
Itt és most egy nemzet vívja élet-halál küzdelmét!
Kérem tisztelettel szíveskedjenek elolvasni azt a politikai helyzetjelentést, amit e levél fölött fogok közzé tenni! Előre is köszönöm megtisztelő figyelmüket.
Tisztelettel: Bóna Mária Ilona
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 3 
2006.10 2006. November 2006.12
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 76 db bejegyzés
e év: 270 db bejegyzés
Összes: 7719 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 5313
  • e Hét: 6693
  • e Hónap: 7640
  • e Év: 43581
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.