Belépés
zgfumag.blog.xfree.hu
Ha azért nézel , mert ez a munkád, jó munkát kívánok! GYÁVA NÉPNEK NINCS HAZÁJA! Minden nemzetnek olyan kormánya van aminöt érdemel. Ha valami... Zámbori Gusztáv
1957.12.05
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/3 oldal   Bejegyzések száma: 25 
Vitairat
  2007-09-09 23:28:58, vasárnap
 
  Vitairat

http://fusz.hu/node/6475

2007.09.09.

Milyen logika mentén fűzhetők fel a magát haladónak és baloldalinak hazudó vörös horda cselekedetei?

Válasz: A rabszolgatartó társadalom létrehozása!

1. A jogállam lebontása, a törvény előtti egyenlőség tagadása
- gyurcsányi fegyenc világosan kifejtette egy korai nyilatkozatában, hogy nagyobb érdekérvényesítő képessége van annak, akinek van egy milliárd forintja, mint akinek nincs.
- a jogrendszer áttekinthetetlensége, jogbizonytalanság. A "jogszabályoknak" mintegy a módosítása jelenik meg először.
- Aki képes arra, hogy adót fizessen, az arra is képes, hogy megértse, mi történik az adójával. A dolgok veleje általában egyszerű. Amennyiben az egyszerű emberek által követhetetlen módon jogszabály-dzsungelbe rejtik el a felhasználását, az a demokrácia tagadása, maffiaállam.

2. Az egészségügyből való pénzkivonás: A korábbi rendszer pazarlására hivatkozva vonják ki a pénzt. Valóban pazarlás a rabszolgák gyógyítása

3. Az oktatásból való pénzkivonás: Esztelen dolog rabszolgát tanítani

4. Tulajdontól való megfosztás: Kisvállalkozók, családi gazdaságok megfojtása. Pl.: az ingatlanadónak mi más célja lenne? Az uralkodó kaszt eleve nem fizet (ki kérné számon), vagy áthárítja.
- A kamatrabszolgaság tény, egyre többen veszítik el így tulajdonukat. A folyamat gyorsul.

5: Az identitás pusztítása: Minden, ami a gyökerek, a hamisítatlan történelem, az egyéni felelősség, a polgári gondolkodás felé mutat, azt elhallgatják, ha elhallgatni nem lehet, akkor meggyanúsítják. Innen nézve logikus pl. az árpádsávos ügy.
- A média szerepe fölbecsülhetetlen. Fölösleges információkkal fárasztják az embereket, az életükre, megmaradásukra vonatkozó információkat pedig elhallgatják. A média önmagában tagadása a demokráciának.

6. A civilséggel, az önkormányzatisággal való szembenállás

7. A szolidaritás fölszámolása, az atomizálás: Az uralkodó kaszt szórakoztatására egymást gyilkoló gladiátorok között csak ez a célszerű.

Hunyadi Péter
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A felvidéki magyarság kitelepí
  2007-09-09 23:27:19, vasárnap
 
 
A felvidéki magyarság kitelepítése óta 60 év telt el
forrás: dunatv.hu
2007., HUNSOR medencefigyelő

A felvidéki magyarság kitelepítése óta 60 év telt el, Szlovákia mégsem tette jóvá a kitelepítéseket, a teljes jog- és vagyonmegfosztást - hangzott el a kitelepítettek és deportáltak 6. országos találkozóján Komáromban.

200 ezer ember, azaz minden harmadik felvidéki magyar család érintett volt a kitelepítésekben. Őket vagyonuktól és jogaiktól megfosztva, gyakran erőszakkal vittek el otthonaikból.

Erről nemcsak nekünk kell megemlékeznünk, várat magára a pillanat, amikor akik elkövették ezeket a gaztetteket, azok is megszólalnak és szembenéznek önmagukkal - hangsúlyozta Molnár Imre történész.

A 60. évfordulóra emlékkönyv készült, amelyben a történészek mellett egykori kitelepítettek számolnak be életükről. A kötet előszavát Sólyom László köztársasági elnök írta, akinek gondolatait Hajnal Dóra továbbította.

"A görcsös hallgatásnak véget kell vetni. A halottakat el kell gyászolni. A tönkrement családokat, a történelmi veszteséget számba kell venni, s rendezni kell a kárvallottak igényeit". A találkozón megjelentek fejet hajtottak a kitelepítés és deportálás emlékművénél.


Hozzászólás

A komáromi évforduló minden felvidéki magyart érintett, mert az 1943-as szovjet-csehszlovák titkos szerződés szerint a szovjetek és a csehszlovákok, mint nem szláv elemet a magyarságot kollektív bűnösnek nyilvánították, tehát alkalmasnak a megsemmisítésre és kitelepítésre.
A Magyar Honvédség azonban NEM adta fel a szovjet betörő, tömeggyilkosok és lakájaik elleni harcot. Ezért a szovjetek nem tudtak gyorsan haladni előre. Így a nyomukban ólálkodó csehszlovák irreguláris alakulatok terve, hogy a magyarokat lemészárolják, nem sikerült. Ettől függetlenül magyar falvak férfilakosságát több ízben tömegsírokba lőtték a frontvonalak mögött és a megszállt felső részeken sorozatosan végezték ki ősi magyar családok tagjait, mintegy 7 ezer embert.

Viszont Benes azokat a magyarokat, akikről a korábbi csehszlovák népszámlálások alapján ki volt mutatva, hogy magyarok, egyszerűen vagyonelkobzásra és kitelepítésre ítélte, politikai jogaiktól megfosztotta őket. A szovjet segített ebben, de a nyugati hatalmak nem ismerték el a moszkvai titkos egyezményt, mert az a háború alatt megkötött egyezményekkel szemben született.

Ezért az 1946-ban aláírt lakosságcsere egyezmény már csak kényszermegoldás volt, amivel a szovjet katonai megszálló erők ki akarták kényszeríteni a magyarság etnikai fölszámolását. Az egyezmény Vorosilov marsall, Magyarország katonai kormányzója pisztollyal a kezében fenyegetőzve és hadonászva azzal a magyarországi kormánnyal íratta alá, amelyik még nem írta alá a1947-es párizsi békeszerződést. Tehát ELLENSÉGES, LEGYŐZÖTT államnak számított, aminek nem voltak semmiféle jogai és amivel mindent lehetett csinálni.

A párizsi békeszerződés elkobzott magyar vagyonról beszél, de ez az állami vagyon és nem a magántulajdon. Jellemző módon ebbe a kategóriába tartozik a magyar kincstári vonat, amit mint ellenséges vagyont vettek át az amerikaiak megőrzésre (enemy property), és amit a békeszerződés aláírását követően vissza kellett volna adni, mint állami vagyont az immár baráti államnak. Ez sem történt meg.

Ezért a Benes által elkobzott magánvagyonokat, pénzbetéteket, intézményeket, bankokat, stb. vissza kell adni a magyaroknak. Éljenek azok bárhol a világon. Ezek a vagyonok csehszlovák állami kézben maradtak és kötelesek vele elszámolni. Ezek felett a magyar magánvagyonok felett semmiféle államok nem rendelkezhetnek. Csak az állami vagyonok kérdéseiben tárgyalhatnak egymással.

A Magyar Alkotmánybíróság ezeket a fogalmakat összezavarta és hozzájárult ahhoz, hogy kérdés rendezése ne haladjon előre. A Magyar Alkotmánybíróság NEM segédkezhet a szovjeteknek és a csehszlovák utódállamoknak abban, hogy a kollektív bűnösség elve alapján elkövetett bűntettek rendezetlenségét további rendetlenséggel fokozza és a régi, nemzetközileg is illegitim állapotokra való tekintettel, azok mai végrehajtását, a Rákosi rendszer szovjet és csehszlovák barát intézkedéseit erőszakolja ki napjainkban. A bűntetteket elkövetők feleljenek. Itt az ideje. Ha nem teszik, a jelenlegi Szlovákiát ki kell iktatni a civilizált országok sorából.

A magyarsággal szembenálló magyarországi rezsimek minden esetben a szovjet-csehszlovák érdekeket szolgálták ki, mert ez nem a magyarok állama és nem szuverén ország. A kitelepített felvidéki magyarok besorolása a mai napi az, hogy "kollektív háborús bűnösök". Még ha ezt nem is ismerik be nyilvánosan, de így kezelik őket Magyarországon belül és kívül, egyaránt. Ezért pedig FELELNI KELL!

A kollektív bűnösség elvét már a Nürnbergi Katonai Bíróság is elvetette és ezt a meghozott ítéleteikben mindig feltüntette. Alapító Okmányukat az ENSZ Alapító Közgyűlése hagyta jóvá 1946-ban Ezért ki kell mondani, hogy a magyarországi rezsim, annak törvényhozása, intézményei bűnösek és személyi felelősséget kell megállapítani.

A Magyarországon élő lakosságot nem lehet kollektíve büntetni egy bűnös rendszer és annak lakájai gaztetteiért, amit még napjainkban is elkövetnek.

Geönczeöl Gyula
A Magyarok Világszövetsége Felvidéki szervezetének érvényes Közgyűlése által megválasztott kizárólagos és a tagság által elismert elnöke.
2007. szeptember 9.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Ajjajjjj!
  2007-09-09 23:25:30, vasárnap
 
  Czakó István: "Illetékes elvtárs" akcióban - avagy Gyurcsány személyesen tárgyal a biztosítókkal! Ajjajjjj!

http://fusz.hu/node/6472

207.09.09.

Azt már tudjuk, hogy Gyurcsány az "illetékes elvtárs". A madárinfluenza-műbalhéban saját kezűleg boncolta a baromfikat, (puszta kézzel, ha emlékszünk :-) ), s mint "ál(lat)orvos" diagnosztizált. Most egészségbiztosítási szakemberré avanzsált, de menet közben a fasizmus bennfentes szakértője is lett,... és még sorolhatnánk kimeríthetetlen képességeit. Ceausescu alakja rémlik fel előttem, aki (épp úgy, mint "nagy elődei" - Lenin, Sztálin, Rákosi, Kádár) mindenhez értett. "Kedves" feleségével egyetemben - lásd a cokettőről (CO2, azaz széndioxid) tartott kémiai előadását -, aki szintén "polihisztor" volt.

Hiába, no, ezeknek a "zseniknek" a magasságaiba mi, egyszerű halandók, nem érhetünk fel. Ők a felső régió olyan szellemi magasságaiban járnak, ahonnan akár az Úristent is kioktathatják! Gyurcsány is mindenhez "ért". Ő mondja meg a frankót, ő állapítja meg a szélsőjobbos fasisztaveszélyt (gyanítom, nem is tudja, mi a fasizmus!), s hitleri őrülettel a szemében egrecírozza a népet,... amelyik pedig némán tűr,... de meddig?

Szóval Gyurcsány egyeztet, sőt, a fekete gazdaság (gizdaság? :-) ) területén is rendet tesz! "Munkás ököl vas ököl, oda csap, ahova köll!",... csak az a bibi, hogy némelyek szeretett miniszterelnöke (az enyém nem!) még életében nem dolgozott egy becsületes napot. Mivel nemigen tudja, mi is a becsület (saját bevallása szerint is hazudott, azaz nem becsületes). Tehát rendet tesz a fekete gizdaság és az adók területén, s "érezhető adócsökkentés" lesz. Na, ettől az "érezhetőtől" félek én. Mert úgy ne járjunk, mint a vicc-béli hírrel, miszerint: "Budapesten Mercedeseket osztogatnak". Helyesbítés: "A hír igaz, de nem Budapesten, hanem Moszkvában, nem Mercedeseket, hanem Moszkvicsokat, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak!". Gyanítom, mi is hasonlóan járunk ezzel a rendbetétellel. Mint amikor "rendezték az árakat", azaz áremelés lett!

Barátaim! Meddig viseljük még el ennek a cezaromániás alaknak az ámokfutását? Nincs ebben az országban egy alkalmas vezető? Már rég meg kellett volna buknia. De ,,Abszurdisztánban" sem ő, sem a többi nem bukhat bele semmibe. Miért?

"Még kér a nép, most adjatok neki!
Vagy nem tudjátok, mily szörnyű a nép,
Ha fölkel és nem kér, de vesz, ragad?
Nem hallottátok Dózsa György hírét?
Izzó vastrónon őt elégetétek,
De szellemét a tűz nem égeté meg,
Mert az maga tűz; ugy vigyázzatok:
Ismét pusztíthat e láng rajtatok!..." - írta lánglelkű költőnk, Petőfi!

Czakó István, FÚSZ, 2007.09.09.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Az SZDSZ három feltételhez köt
  2007-09-09 23:15:54, vasárnap
 
  Az SZDSZ három feltételhez köti az egészségbiztosítási reformot

Eszerint az átalakítással ne legyen monopolhelyzet a biztosítók között, a biztosítási egységek már működő rendszerhez igazodjanak és a magánbiztosítóknak megérje befektetni. Ezekhez ragaszkodik a Szabad Demokraták Szövetsége - közölte Horn Gábor, koalíciós koordinációért felelős államtitkár.

A politikus szerint tartani kell a koalíciós megállapodásban vállalt határidőket, október elején be kell nyújtani a törvénycsomagot a parlamentnek. Hozzátette, ha 2008 elejétől nem indul meg az átalakulás, akkor az 2009-ben már nem fog befejeződni, és - mint mondta - 2010-ben a "választások áldozatává" válik az egészségügyi reform.

klubrádió.hu
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A kormányt csak a magánbiztosí
  2007-09-09 23:09:33, vasárnap
 
  A kormányt csak a magánbiztosítók profitja érdekli
2007. szeptember 9. 16:36

Nyilvánvalóvá vált, hogy az egészségügyi kormányzat nem az emberek, hanem egy szűk üzleti kör pártján áll - jelentette ki Szijjártó Péter az SZDSZ vasárnapi sajtótájékoztatójára reagálva.

Az egészségügyi kormányzatot semmi más nem érdekli, mint az, hogy magánbiztosító társaságok profitot csinálhassanak mindannyiunk befizetett egészségügyi járulékából - hangsúlyozta Szijjártó Péter. A politikus elfogadhatatlannak tartja, hogy a kormányzatot kizárólag az érdekli, hogyan tehetné rá egy szűk üzleti kör a kezét az egészségbiztosítási kassza milliárdjaira. A képviselő hangsúlyozta: az egészségügy terén meglehetősen szomorú folyamatoknak vagyunk a tanúi, hiszen ugrásszerűen nő az infarktusok száma az irreálisan hosszú várakozási idő miatt, 8 százalékkal nőtt a csecsemőhalandóság, egyre több kórházi osztály kerül rendkívül nehéz helyzetbe, és egyre több kórház, kórházi osztály kerül a bezárás szélére. Szijjártó Péter leszögezte: antiszociális az a kormány, amelyik ebben a helyzetben nem az általa okozott káosszal és kárral néz szembe, hanem azon spekulál, hogy hogyan tehetné rá a kezét az egészségügyi kassza milliárdjaira.

A képviselő hangsúlyozta: a Fidesz mindig is az emberek oldalán állt, és áll az egészségügy kérdésében, a betegek és az orvosok érdekeit tartja szem előtt. A Fidesz meg fogja szüntetni azt az egészségügyi rendszert, amelyben a megfelelő szintű gyógyuláshoz való lehetőség kiváltság nem pedig jog. A Fidesz meg fogja szüntetni az egészségbiztosítás privatizációját - tette hozzá.

Az úgynevezett több-biztosítós rendszer több járulékfizetési kötelezettséget ró az emberekre, újabb kórházakat kell majd bezárni, és ez a rendszer még hosszabb várólistákhoz fog vezetni - fejtette ki a Fidesz szóvivője. Szijjártó Péter szégyenteljesnek nevezte, hogy az egészségügy jelenlegi helyzetben a kormánynak csak az a fontos, hogy a különböző magánbiztosító társaságok hogyan húzhatnak profitot.

fidesz.hu
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Nincs bocsánatkérés
  2007-09-09 23:08:34, vasárnap
 
  Nincs bocsánatkérés
2007. szeptember 9. FigyelőNet, MTI

Csáky Pál szerint a konfliktushoz vezető utat választja a szlovák politika, amikor tétovázás nélkül elutasítja a Magyar Koalíció Pártjának (MKP) tervezett indítványát, miszerint a szlovák parlament és a magyar Országgyűlés kölcsönös bocsánatkéréssel tegyen pontot a történelmi sérelmek felhánytorgatásának végére.

Az MKP elnöke vasárnap a szlovák kereskedelmi televízió műsorában tette ezt a kijelentést, válaszul arra, hogy vitapartnere, a vezető szlovák kormánypárthoz (Smer-SD) tartozó Marek Madaric kulturális miniszter elzárkózott a bocsánatkérés gondolatától.

Madaric szerint a Benes-dekrétumok megbolygatásának szándékával az MKP "az áldozatokból akar bűnöst csinálni". Ez - részletesebb kifejtés híján - akár úgy is értelmezhető, hogy a szlovákiai magyarok és a kárpáti németek 1945-1948 közti meghurcolását törvényesítő Benes-dekrétumok nyomán kényszermunkára, jogfosztásra, kitelepítésre ítéltek nem áldozatok, hanem bűnösök voltak.

Madaric álláspontja egybecseng a szlovák pártok által következetesen megjelenített közszemlélettel, miszerint minden esetben a magyarok a bűnösök. Ezt prezentálta szombaton az MKP-indítványra reagáló másik kormánypárt, a Néppárt-HZDS elnöke is. Vladimír Meciar szerint a szlovákoknak semmi okuk bocsánatot kérni a magyaroktól, a magyarok viszont igenis bocsánatkérések sorozatával tartoznak a szlovákoknak.

Érinthetetlen a Benes-dekrétum?

A televíziós vita előzménye, hogy a Ján Slota vezette Szlovák Nemzeti Párt (SNS) a jövő héten a Benes-dekrétumok érinthetetlenségét törvényesítő, az MKP pedig a kölcsönös bocsánatkérést szorgalmazó indítványt terjeszt a pozsonyi törvényhozás elé. A magyar párt ugyanezt a tervezetet Szili Katalinhoz, az Országgyűlés elnökéhez, és mindkét parlament frakcióihoz is eljuttatja.

A szlovák kulturális miniszter a vitaműsorban összehasonlíthatatlannak nevezte a magyar és a szlovák fél történelmi sérelmeit, és az ismert szlovák érvelést hangsúlyozta: a dekrétumok érinthetetlenek, a szlovákokkal szemben támasztott bocsánatkérés igénye pedig "képtelenség."

Feledhető-e a jogfosztás?

Ezzel szemben Csáky azt mondta: a szlovák politika igenis válasszal tartozik arra kérdésre, hogy "léteztek-e egyáltalán" a szlovákiai magyarok jogfosztottságának évei, létezett-e a - kínosan elhallgatott - 1945-1948 közti csehszlovák történelmi időszak, amelynek során a keserves események megtörténtek?

Léteznek-e azok a dekrétumok, amelyek nyomán a jogfosztó intézkedéseket végrehajtották? Mint ahogy azt is elkerülhetetlenül meg kell válaszolni, hogy mai szemmel nézve mindez rendjén való-e? - így az MKP elnöke.

Jó nekik a Magyar Gárda

Csáky vasárnap a szlovák közszolgálati televízióban (STV) is részt vett egy politikai vitaműsorban, ahol Miroslav Jurena agrárminiszterrel vitatkozott, aki a Magyar Gárdát fasiszta alakulatnak nevezte, Csáky viszont arra mutatott rá, hogy Szlovákiában túlságosan meglovagolják és túlharsogják a mindenképpen "hibás és szükségtelen" gárda-jelenséget, amellyel szemben szerinte "a magyar hatóságoknak lépniük kell". Az STV vitaműsorában is szó volt a kölcsönös bocsánatkérésről és a Benes-dekrétumokról. Az utóbbival kapcsolatosan Csáky kijelentette: a dekrétumok másfélszáz pontja közül az MKP csupán a kollektív bűnösségre vonatkozó, máig hatályos tizenkét pontot sérelmezi és tekinti tarthatatlannak.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Pénzügyi összeomlás közben
  2007-09-09 23:07:15, vasárnap
 
  Pénzügyi összeomlás közben
Forrás: radio.hu Vasárnapi újság, 2007. szeptember 9.

Mv.: - A 2006-os költségvetés elszállása döbbenetes mértékű, 139 százalékos volt. Reményekből indult ki, abból, hogy a szabálytalan szabályszerűvé tehető - idézte Kovács Árpádot, az Állami Számvevőszék elnökét a média a hét elején. A legnagyobb ellenzéki párt első számú gazdaságpolitikusa szerdai sajtótájékoztatóján így fogalmazott. Idézem: Az ÁSZ jelentése szerint a kormány nem tud keresztül vinni egy szabály alapú költségvetést, ami azt jelenti, hogy képtelen menedzselni az országot, vagyis alkalmatlan a kormányzásra. Varga Mihály korábbi pénzügyminiszterrel, az Országgyűlés költségvetési bizottságának elnökével Molnár Pál beszélget.

Rip.: - A héten az Állami Számvevőszék elnöke, Kovács Árpád bejelentette, hogy tavaly a szocialisták és a szabad demokraták közös kormánya csaknem 40 százalékkal múlta felül a költségvetési hiány tervét. Kell-e, hogy ennek valamilyen következménye legyen egy európai demoráciában?

Varga Mihály: - Természetesen az Állami Számvevőszék azért készíti a jelentését, hogy ennek valamilyen következménye legyen. Nyugodtan mondhatom, hogy az elmúlt tíz év legkritikusabb jelentését csinálta most az Állami Számvevőszék. De tartok tőle, hogy a kormányzat önmagában nem fog a javaslatokon dolgozni.

Rip.: - Az Állami Számvevőszék hivatal, intézmény, nem politikai szervezet. A demokráciákban van-e olyan politikai képződmény, amelynek arról kellene gondoskodni, hogy az ilyen gazdasági adatoknak politikai következményük legyen?

V. M.: - Természetesen ebben az esetben az Országgyűlésnek kellene a sarkára állni, hiszen itt több mint 600 milliárd forintos tévedésről van szó. És ez nem azért következett be, mert a kormányzat összekeverte a reményeivel a valóságot, hanem azért következett be, mert 2006 egy választási év volt, és tudatosan manipulálták az államháztartási adatokat. Ezt egyébként Gyurcsány Ferenc is elismerte ebben az őszödi beszédében, de most az Állami Számvevőszék mintegy intézményesített ellenőrző szerv mondta ki ugyanezt a megállapítást.

Rip.: - A parlamentnek az a része kellene, hogy politikai következményekről gondoskodjon, amelyikhez a két kormánypárt tartozik? Vagy pedig az ellenzéknek volna-e ez a feladata? Annak az ellenzéknek, amelyet a választók azért küldtek a törvényhozásba, hogy ott ellenőrizzék a kormányt.

V. M.: - Látszólag egyszerű lenne a helyzet, hiszen a parlamentnek ilyenkor be kellene számoltatnia a kormányfőt, a pénzügyminisztert, az illetékes tárcavezetőket a szakbizottságokban. Ki kellene elemezni, hogy miért is következett be ez az óriási mértékű tervezési hiba, és akkor megkapnánk, hogy kit is terhel itt személyi felelősség. Azonban a kormánypárti többség nyilván a 2006-os választásokra úgy tekint vissza, mint egy sikeres választásra. Tudjuk jól azóta, hogy itt megtévesztéssel, kozmetikázással születtek meg 2006-ban számok. De számukra a választási győzelem felmentést ad, legalábbis úgy gondolhatják az alól, hogy komolyan vegyék az Állami Számvevőszék jelentését. Én ennél találtam egy súlyosabb megállapítást is ebben a jelentésben, ezt Kovács Árpád, az Állami Számvevőszék elnöke el is mondta egy sajtótájékoztatón, hogyha egy kormányzat nem képes egy szabály alapú költségvetést létrehozni, akkor nem tudja menedzselni az országot. Ez azt jelenti, hogy egész egyszerűen alkalmatlan az ország vezetésére. Tehát ez a mostani Állami Számvevőszék-i jelentés azért mérföldkő szerintem az elmúlt 5 év válságfolyamataiban, mert most először mondja ki egy Állami Számvevőszék azt, hogy a kormány alkalmatlan az ország bajainak megoldására.

Rip.: - Kovács Árpád állami tisztviselő, nem párttisztviselő. Tőle nem várhatja a társadalom, hogy politikai változásokat követeljen. Ellenben az ő általa vezetett hivatal tálcán kínálta az adatokat akár a társadalomnak, akár a civil társadalomnak arra, hogy azokat fölhasználva politikai következményekről gondoskodjon. Vajon miért nem történt ez meg?

V. M.: - Most fog reményeink szerint azért ebben az ügyben valami történni. Azért is tartottuk olyan fontosságúnak a dolgot, hogy ezt külön sajtótájékoztatón is megemlítsük. Itt ízekre szedték ezt a tavalyi költségvetést, kimondták, hogy a kormány nem tudja menedzselni a problémákat, és kimondták azt, hogy ezért személyi felelősség is terhel tárcavezetőket, kormánytagokat.

Rip.: - Hogyha egy állami intézmény vezetője ilyet kimond, akkor adódik-e valami feladata annak a mintegy 180 embernek, akiket jelentős jövedelemért azért küldtek a parlamentbe az állampolgárok, hogy az ország eredményesebb vezetéséről ellenzékként gondoskodjanak?

V. M.: - Természetesen igen. Tesszük a dolgunkat még akkor is, ha sokan azt mondják, hogy ez a kormány már nem reagál azokra a kritikákra, amelyeket akár független intézményektől, akár politikai ellenfelektől kap. De bízni kell abban, hogy a demokrácia, ha lassabban is, ha nehézkesebben is, de mégis csak elvégzi a maga önszabályozását. Nem könnyű ellenfelünk van, hiszen ez a kormányzat, és főleg Gyurcsány Ferenc jól látható, hogy az elmúlt egy évben semmilyen komoly kritikát nem volt hajlandó elfogadni. Tehát valóban, mintha borsót hánynánk a falra. De szerintem igenis számon kell kérni a kormányt arról, hogy is vezeti ezt az országot.

Rip.: - Van-e ténylegesen valami teendője az ellenzéknek? Hiszen Veres János pénzügyminiszter szeptember 2-án bejelentette, hogy az idei államháztartási hiány már jobban áll, mint a tervezett, a 6,8 százalékos hiány helyett csak 6,4 százalékos ez a deficit. Tehát úgy tűnik, hogy ÁSZ nélkül is tanult a pénzügyi vezetőség.

V. M.: - Két dolgot szerintem válasszunk külön egymástól. Egyrészt, hogyan kívánja a kormányzat eltüntetni az államháztartási hiányt, a deficitet, és hogyan próbálja az államadósságot megfékezni. A másik dolog pedig, hogy ezt mennyire teszi helyesen szakmai szempontból, és mennyire teszi helyesen törvényi szempontból. Azért azt jól lehet látni, hogy miközben egy megszorítási folyamat elindult, ez szakmai szempontból rendkívül rosszul történt. A magyar gazdaság 11 éves mélyponton van, 1,4 százalékos bruttó hazai terméknövekedéssel a 27 európai unós országból a 27-ek vagyunk.

Rip.: - Állítólag ez az 1,4 százalék szinte hibahatárnak is megfelel. Tehát lehet, hogy 0 százalékos a fejlődés?

V. M.: - Ennél sokkal súlyosabb a helyzet, hiszen az elmúlt években legalább két alkalommal is olyan módon változtatták meg a bruttó hazai termék számításának a módját a KSH-ban, amely felfelé javította ezt a számot. Gondoljunk arra, hogy megjelent a drogkereskedelem, és megjelent a prostitúció elszámolása is a bruttó hazai termék végösszegében. Na most, ha ezeket leszámítanám, ezt a két módosítást az elmúlt években, akkor meg vagyok győződve arról, hogy nullához lenne közelebb ez a növekedés, mint az egyhez.

Rip.: - Csak nem azt akarja mondani, hogy az alvilág tevékenysége, ha megszűnne, akkor az egy kisebb fajta gazdasági drámát okozna itt az országban?

V. M.: - Nehéz megbecsülni, ezt a KSH-tól kell megkérdezni pontosan, hogy például a prostitúciót milyen arányban számolják most el a bruttó hazai termékben. De nyilván itt két-három tizedszázaléknak is jelentősége van. Hogyha csak fél százalékot tesz ki a feketekereskedelem, és a drogkereskedelem a bruttó hazai termék számításának a módjában, akkor már érzékelhető, hogy ez az 1,4 százalékos 11 éves mélypontot jelentő adat is egy felfelé kerekített szám.

Rip.: - A jegybank augusztus 17-én tette közzé, hogy az államháztartás bruttó adóssága 16 ezer 322 milliárd forint. És ön a héten egy 80 milliárd forintos összeg ügyében tartott sajtótájékoztatót. Nehezményezte, hogy a Földhitel- és Jelzálogbankot váratlanul eladta a kormányzat. Állítólag ezt a pénzt az adósságtörlesztésre kell fordítani. Akkor mi a baj ezzel az eladással?

V. M.: - Először is a két szám fényévekre van egymástól. Tizenhatezer-millárdos állmadósság-növekedés ugye úgy következett be az elmúlt években, hogy közben privatizáltak több mint 3000 milliárd forint értékű állami vagyont adtak el, és a hitelek pedig nőttek. Tehát ehhez képest egy banknak az eladása csepp a tengerben. Az első kérdésünk az volt, hogy miért is kellett eladni egy sikeresen, jól működő bankot. Második, hogyha már eladják, akkor miért éppen ilyen módon adják el, hogy abba a magyar kisbefektető bele se tud szólni. Meg sincs kérdezve, hogy ő esetleg vásárolni akarna-e FHB-részvényeket.

Mv.: - Csak nem azt akarja mondani, hogy diszkrimináció éri a magyarokat?

V. M.: - A magyar kisbefektetőt éri diszkrimináció, hiszen neki is lehetősége kellene hogy legyen, hogy tőzsdén keresztül egy állami intézményből részvényeket vásároljon meg. De neki ez a lehetősége nem volt meg. Zártkörűen, Londonban történt meg az értékesítés. S a harmadik pedig az ár. Hát gondoljunk bele abba, hogy miközben a részvényárfolyam három hónap távlatában legalacsonyabb szinten mozgott, 2100 forintnál, még ennél is olcsóbban adta el, 2025 forintos részfényárfolyamon a magyar állam a Földhitel- és Jelzálogbank 50 százalékos részvénycsomagját. Ezért is idéztük be a pénzügyminisztert, hogy kiderítsük, hogy milyen szándékok vezették a kormányt, mert szerintünk az időzítés módja, és a kapott ár az egyáltalán nem volt alkalmas arra, hogy a magyar adófizető úgy érezze, hogy itt valóban az ő vagyontárgyával jól sáfárkodtak, és megfelelő áron adták el.

Rip.: - A bank eladásával kapcsolatban ön furcsa kérést intézett a pénzügyminiszternek. Kíváncsian várja a Fidesz, hogy kik az új tulajdonosok. Ez azért érdekes, mert az alkotmány szerint az állami tulajdon nemzeti vagyon, és ön, mint a nemzet tagja tulajdonos. Tehát eleve tudnia kellene mindent, ami az ön tulajdonával, vagyonával történik. Hogy lehet az, hogy a tulajdonosok nem tudják, mi történik a vagyonnal?

V. M.: - Ez a kérdés már a múlt héten fölmerült. És akkor a pénzügyminiszter úr azt mondta, hogy szeptember 4-én nyilvánosságra hozzák, kik ezek az intézményi befektetők. Na most én nem láttam, hogy nyilvánosságra került volna ez a lista.

Rip.: - De a vagyon tulajdonosának menet közben is tisztában kell lenni azzal, hogy mi történik a vagyonával. Tehát nem csak egy-két hét múlva.

V. M.: - Rendkívül nagy demokráciadeficitre utal a mostani kormányzati magatartás, mert a kormányzat úgy gondolja, hogy azzal, hogy tavaly, igaz, hogy csalással, és megtévesztéssel, de legitimációt kapott, most mindenhez joga van. Az elmúlt egy évben a Nemzetbiztonsági Hivatal lefejezésétől kezdve a vagyontárgyak kiárusításáig, a hitelfelvételig szinte semmire sem rezdült. Ők úgy gondolják, hogyha megkapták egyszer a felhatalmazást, négy évig azt csinálnak, amit akarnak.

Rip.: - Amikor ilyen kemény szavakat használ, tudja ön, hogy az Európai Unió egyik tagállamáról beszél?

V. M.: - Természetesen. Azért döbbenetes az egész, mert azt gondoltuk, hogy az Európai Unió az a demokratikus alapjogok megerősítését is fogja hozni Magyarországon. Ehelyett azt tapasztaljuk, hogyha mi nem teszünk ezért semmit, akkor ezek az alapjogok csorbulhatnak. A kormányzat úgy gondolja, hogy a demokrácia azt jelenti, hogy azt csinálok, amit akarok.

Mv.: - Az Állami Számvevőszék a héten azt is bejelentette, hogy eladósodott az önkormányzatok jelentős része, valamint egy év alatt megduplázódott a költségvetési intézmények adóssága is. Az idén már 23,4 milliárd forintra rúg a lejárt határidejű tartozás. És számos intézmény a
társadalombiztosítási járulékot sem tudja fizetni dolgozói után. Varga Mihállyal, a parlament költségvetési bizottságának elnökével Molnár Pál beszélgetett.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Szeretnék olyan országban él
  2007-09-09 22:54:36, vasárnap
 
  TÁJÉKOZTATÁSUL /A ,,nagyvíz" túloldaláról/ :



*****************************

Szeretnék olyan országban élni

Szeretnék olyan országban élni, ahol nem a kommunisták tanítják álnok, farizeus módon a jobboldali ellenzéket a demokráciára.

Szeretnék olyan országban élni, ahol nem ugyanazok az újságírók, szerkesztök írják a cikkeket, akik a kommunisták idejében véres szájjal támadták az USA-t és a nyugati demokráciát.

Szeretnék olyan országban élni, ahol az 56-os forradalom leverésében buzgolkodó volt miniszterelnököt nem akarják a legmagasabb érdemrenddel kitüntetni.

Szeretnék olyan országban élni, ahol írt a "volt kommunista" honvédelmi miniszter, egy Amerika ellenes könyvet a HM alkalmazottak gyermekei számára.

Szeretnék olyan országban élni, amelyet nem raboltak ki és osztottak szét maguk között a kommunista rendszer vezetöi.

Szeretnék olyan országban élni, amely nem árusitja ki a nemzeti vagyon utolsó tartalékait, önös anyagi kapzsiságuk és kormányon maradásuk finanszírozása érdekében-.

Szeretnék olyan országban élni, amelynek a rendőrei nem tapossák a földre a nemzeti zászlót.

Szeretnék olyan országban élni, ahol a miniszterelnök erkölcsi felelősséget vállal hazugságaiért, csalásaiért és pillanatok alatt eltűnik a közéletböl.

Szeretnék olyan országban élni, ahol az uralmon lévő párt nem áll ki a hazug, csaló miniszterelnöke mellett, igy azonosulva annak bűneivel.

Szeretnék olyan országban élni, ahol a nagy posztkommunista párt, nem csak egy törpe párttal való nemtelen alkuval és annak teljes kiszolgálásával tud kormányon maradni.

Szeretnék olyan országban élni, amelynek miniszterelnöke és külügyminisztere, nem terjeszti a hamis antiszemita veszélyt a világban.

Szeretnék olyan országban élni, amelynek volt külügyminisztere, nem riogatja a 23 millió román invázióval népét, egy nemzetpolitikai fontosságú népszavazás előtt.

Szeretnék olyan országban élni, ahol a volt miniszterelnök, nem fogadja el a román kormányfö meghívását, a Budapesten tartandó eseményre, ahol Erdély elszakadását ünneplik.

Szeretnék olyan országban élni, amelynek a miniszterelnöke és minisztere nem döfi hátba elszakitott véreink jogos autonómia törekvéseit.

Szeretnék olyan országban élni, amelynek rendőrsége, az aljas eszközök bevetését nem tartja törvényesnek, a békés tüntetők ellen.

Szeretnék olyan országban élni, ahol a rendőrség nem nézi tétlenül a randalírózók gyújtogatását, a közvagyon rongálását - a kormányfö politikai érdekei miatt.


Szeretnék olyan országban élni, ahol a rendőrség nem hajt végre lovasrohamot, az állítólagos randalirozókkal szemben, a lezárt utcák között, a békés nagygyűlésről hazafelé igyekvők ellen.

Szeretnék olyan országban élni, ahol a kormány nem veri szét a betegbiztositót, egy sebtében összetákolt embertelen tervvel, hogy azt mindenáron magánkézbe juttathassa.

Szeretnék olyan országban élni, ahol nem a nyugdijasokat fosztják ki, csökkentve ezzel, az amúgy is alacsony életszínvonalukat.

Szeretnék olyan országban élni, ahol gazdasági nyomorúság idején, nem kezdenek bele, értékes minisztériumi épületeink elkótyavetyélésébe.

Szeretnék olyan országban élni, ahol a legfelsőbb szintű közigazgatást, nem bérelt épületekben müködtetik.

Szeretnék olyan országban élni, amelynek nincs olyan rettenetes köztartozása, amely kamatainak fizetésére is további kölcsönöket kell felvennie.

Szeretnék olyan országban élni, ahol nem adogatják el a búsásan jövedelmezö ipari és kereskedelmi eszközöket (mint, például: Ferihegy, vagy a MÁV árú szállító részlege).

Szeretnék olyan országban élni, ahol a kormány nem szítja az antiszemitizmust, alaptalan rágalmakkal, és annak igaztalan felemlegetésével.

Szeretnék olyan országban élni, ahol a parasztság földtulajdonát védik és nem engedik át a külföldi nagyüzemeknek.

Szeretnék olyan országban élni, ahol védik a mezőgazdasági ipart, az olcsó, mérgezö, lejárt szavatosságú "szemét élelmiszer" behozatala ellen.

Szeretnék olyan országban élni, amelynek a kormánya nem veri szét a honvédséget.

Szeretnék olyan országban élni, amely nem zárja ki magas tandíjakkal, a szegény tanulókat, a föiskolákról és az egyetemekről.

Szeretnék olyan országban élni, ahol a közalkalmazottakat nem pártkatonákból, hanem szakemberekből toborozzák.

Szeretnék olyan országban élni, ahol a Külügyminisztérium, magyar érdekeket szolgál, tűzön-vízen át.






A Holló 56. száma letölthetö a magyar honlapunkról:



http://www.corvinuslibrary.com





Look at our English language history site:

http://www.hungarianhistory.com
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Néma leventék
  2007-09-09 13:50:13, vasárnap
 
  Célpont (videó)
Néma leventék

A műsor általános ismertetője >>>


http://www.hirtv.hu/tvmusor/?article_hid=84905
Adás:

2007. szeptember 7. péntek 21.35
2007. szeptember 8. szombat 18.35
2007. szeptember 9. vasárnap 10.05
2007. szeptember 10. hétfő 16.05



Videók:
2007.09.08.celpont

Helyben-hagyták?

Évnyitó helyett tömegoszlatás. Becsöngetés helyett lakatolás. Kongó tornatermek, üres számítástechnikai labor, kidobott pénz. Célpontban a kisfalvak posta, óvoda és iskola nélkül.

Néma leventék

Bakancs, uniformis és karszalag. Kik és miért csatlakoznak a tavaly szeptember óta gombamód szaporodó önkéntes nemzeti radikális csoportokhoz? Jelenlegi és leendő Magyar Gárda tagok vallanak a Célpont kamerája előtt vitatott jelképekről és antiszemitizmusról. Célpontban az eddig néma leventék vallomása.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Gyurcsány: Új rendre van szüks
  2007-09-09 13:47:08, vasárnap
 
  gondola, cgp 2007. szeptember 8. 12:41

Gyurcsány: Új rendre van szükség! - gondola értékelés


Az MSZP frakcióülésén, Gyurcsány Ferenc miniszterelnök az MTI-nek adott interjúban kijelentette új rend megteremtésének szükségességéhez érkeztünk. ,,Az állam kötelessége (!), hogy szavatolja polgárainak az összes demokratikus alapjogot, de nem szabad megijednie, ha valakik a demokratikus alapjogokat sértő módon lépnek fel, mert így sokan azt gondolhatják, hogy nem képes megvédeni a többi polgárt." Gyurcsány érvelése szerint ez ,,nem rendpárti magatartás", hanem az új rend igénye, ami azt jelenti, hogy az állam viselkedjen következetesen: következetesen érvényesítse a jogokat és kérje számon a kötelezettségeket, azaz használja következetesen a maga szerveit, kényszerítse arra, hogy a normákat betartassák. Vagyis a ,,piszkos demokrácia" mostantól ,,kemény demokrácia" is lesz, melyet eddig a magyar baloldali liberális elit mélyen elítélt (gondoljunk csak a Szingapúr-szindrómára).

Gyurcsány szerint a társadalomban pedig akkor működik majd a normák betartása, ,,amikor a polgári Magyarország birtokba veszi az országot" (!). Ez eddig a Fidesz szövege volt. Gyurcsány szokásos legyen-lesz szövegfordulatai mentén csupa olyan negatív jelenséget pécézett ki a társadalom polgárosításához szükséges, leküzdendő feladatként, amit korábban a külföldi megszállások vagy a kommunista-szocialista diktatúra kényszerített a magyar társadalomra, megkerülő mechanizmusok vagy kényszeralkalmazkodások formájában.

A Népszabadság beszámolója szerint (ellenzéki és független sajtó ide nem léphetett be) a zárt ülésen ,,nem voltak indulatos felszólalások", a beszédeket követően ,,többórás vita kezdődött", de a frakció érdektelenségét jelzi, hogy ,,a képviselők alig fele kért csak szállást az ülésnek helyt adó szállodában; többen a vitán sem vettek részt". /1/

,,Mi már átléptük a Rubicont!"

Gyurcsány szerint a jobb- és baloldal közötti törésvonalat a ,,modernizációs pártokat" a tradicionalista pártoktól elválasztó vonal képezi. ,,E tekintetben különösen nagy a távolság a Fidesz és a koalíció között. Annyira éles az ellentét, hogy az már zavarja az embereket." /2/ Minden autonóm elme tudja Magyarországon, hogy a modernizáció megszűnt, és ez nem pusztán a magyar baloldal ügye. Az aggodalmainkat növelheti még, ha a 2004-től 2010-ig tartó kormányfői periódus félidejében Gyurcsány úgy gondolja, hogy ,,miniszterelnökké választásommal 2004-ben nem politikai, hanem személyi váltás történt, akkor és ott a politikai fordulatra nem, legfeljebb annak előkészítésére volt módom. A végpont is önkényes: 2010 legfeljebb közjogilag releváns dátum: akkor lesz a választás. Az ellenzék szerint túl késői időpont egy periódus lezárásához, szerintem, szerintünk túl korai... 2001-től 2006-ig tart az első ciklus..., a háttérben már Medgyessy Péter idején is ott voltam. Mégis egybe tartozik ez az öt év. A szociális kiigazítás időszaka volt, jelentősebb intézményi átalakítás nélkül, komoly fiskális következményekkel.

Hazugságok vagy téveszmék

A jobboldali kormányciklusban Gyurcsány szerint ,,növelték a szakadékot a leggazdagabbak és a legszegényebbek között, hetven százalékkal növelték a végén a köztisztviselői béreket, tízmilliárdokat osztottak szét kideríthetetlen feltételek között egyes vállalkozásoknak. Mintha a hatvanas években lettünk volna. A 2002-es kampány sem szólt másról, mint hogy ki tud a hagyományos eszközökkel többet adni az embereknek, plusz még állami forrásokból milyen beruházásokat képes ígérni. Én ebből a körből már a százlépéses programmal is kerestem a kiutat, de fordulatot csak 2006-ban tudtam végrehajtani..."

Az már az egész magyar intelligencia presztizséről, autonómiájáról, szakmai és etikai hitelességéről szól, hogy elnézi-e azt a tudatlanságrobbanást, félrevezetést, szimpla hazudozást, amit Gyurcsány megenged magának, amikor a nemlétező modernizáció mellett a magyar hagyományoktól történő ,,elszakadás" szükségességéről szól. Gyurcsány ugyanis ilyen fordulatokat használ a zárt ülés (tehát a csak az övéinek szóló ülés) utáni protokoll-nyilatkozatban: ,,A rendszerváltozás szabadságeszményéhez társuljon polgári felelősségtudat is... Ha itt elszakadásról beszélhetünk, akkor a feudál-szociális Magyarország hagyományaitól kell elválnunk... A zsigereinkben van a félmegoldások iránti hajlam. És, ha a vezetők nem ösztökélnek arra, hogy tiszta viszonyok felé induljunk, akkor ki? Ha a politikának jó, hogy tisztesség, szókimondás és az ebből fakadó változás helyett nacionalista, nemzetipopulista, néhol antiszemita felelőtlenkedéssel áltassuk magunkat, akkor azoknak hogy ne volna jó, akiknek sokkal nehezebb végigharcolniuk az életüket, mint nekünk... Nem merjük, vagy nem tudjuk szembesíteni az embereket, az országot érő kihívások természetével. Technikai magyarázatokat adunk, hatékonyságról meg deficitről beszélünk, miközben a hétköznapok problémáira gyakran nem lehet ráismerni abból, amiről beszélünk. A részletek mögött rejtve marad az egész, a polgári Magyarország szabadság- és felelősségeszménye... Ez a mi felelősségünk is. Mert nem beszélünk eleget okosan, nyíltan az emberekkel. Vagy megvárjuk a kényszerhelyzeteket - Bokros Lajos és utána igen, Gyurcsány Ferenc -, amikor összeszorított foggal és azonnal lépni kell, vagy nem veszünk tudomást a problémákról, mint Orbán Viktor, Medgyessy Péter és első kormányom élén megint csak én." /2-3/

Az élcsapat

Az apologetikus média szól az önkritikus hangokról, de a valóságban csak a tanácskozás szüneteiben került szóba a Zuschlag-ügy, a frakcióülésen senki nem beszélt róla, Gyurcsány sem érintette az esetet. A protokollszövegben viszont ,,a törvények betartásának és betartatásának, az új rend megteremtésének szükségességét hangsúlyozta Gyurcsány Ferenc miniszterelnök az MTI-nek adott interjújában. /5/

Szilvásy György, a titkosszolgálatokat felügyelő miniszter is szóba került tanúként a Zuschlag-ügyben. A hvg.hu szerint a sportminisztérium államtitkáraként ellenjegyezte a szóban forgó alapítványok támogatásáról szóló pályázati anyagokat. A Zuschlag-ügyben tanúként meghallgatták már Baja Ferencet, a kancellária államtitkárát, Ujhelyi István önkormányzati államtitkárt, Arató Gergely oktatási államtitkárt és Tüttő Kata budapesti szocialista politikust. A hvg.hu szerint tanúként meg kell jelenni Mesterházy Attilának, az ifjúsági minisztérium volt államtitkárának is. És végül, de nem utolsó sorban, természetesen, Gyurcsány Ferencnek, mint a Gyermek-, Ifjúsági és Sportminisztérium (GYISM) volt vezetőjének is meg kell jelennie tanúként a bíróság előtt.

A hvg.hu története kerek: kishalak és nagy halak, együtt úsznak a piszkos hírek árján. A gyanúsítottak között van Lados István, Zuschlag személyi titkára, aki ellen nemzetközi körözés van érvényben, Katus Ferenc, a Bács-Kiskun Megyei Közgyűlés szocialista frakciójának a tagja, Kullai Tamás, aki az előző ciklusban a kecskeméti önkormányzat szocialista frakciójában ült, Krausz Csaba újbudai önkormányzati képviselő és Marsovszky Balázs, a Fiatal Baloldal (FIB) fővárosi elnöke. Az alapítványok irodája egy, Illés Péter nagyvállalkozó cégeinek telephelyéül megjelölt budai lakásban volt. Illés egyik kft.-je, a Pharmadose az idén májusban vált ismertté, amikor elnyerte a BM-kórház laboratóriumi beszerzésére szóló milliárdos nagyságrendű tendert, egy hónappal az intézmény megszűnése előtt. /6/

Az ilyen ügyek a nemzetközi pártbotrányok sorában, általában, hosszan elhúzódnak, az azonnaliság nem jellemző a pártpanamákra. De minden esetben generációváltás következik. A Zuschlag-jelenséget európai pártok nem tűzik meg soraik között.

1. Gyurcsány: új rendre van szükség. 2007. szeptember 08. 08:59, MTI/hvg.hu nyomán
2. Önkritikus szocialista frakcióülés. NOL, Szalay Tamás Lajos, 2007.09.08. nyomán
3. ,,Mi már átléptük a Rubicont." NOL, Nagy N. Péter, 2007.09.08. nyomán
4. Rangos tanúk a Zuschlag-ügyben. NOL, 2007.09.08. nyomán
5. A törvények betartásának és betartatásának, az új rend megteremtésének szükségességét hangsúlyozta Gyurcsány Ferenc miniszterelnök az MTI-nek adott interjújában. 2007.09.08. 08:30 MTI, ma.hu nyomán
6. Szilvásy aláírása is szerepelt Zuschlagék pályázati támogatásain. 2007.09.07.15:15, Cs. B. hvg.hu nyomán
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/3 oldal   Bejegyzések száma: 25 
2007.08 2007. Szeptember 2007.10
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 923 db bejegyzés
e év: 6477 db bejegyzés
Összes: 64003 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 1999
  • e Hét: 7731
  • e Hónap: 18842
  • e Év: 172338
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.