Belépés
zgfumag.blog.xfree.hu
Ha azért nézel , mert ez a munkád, jó munkát kívánok! GYÁVA NÉPNEK NINCS HAZÁJA! Minden nemzetnek olyan kormánya van aminöt érdemel. Ha valami... Zámbori Gusztáv
1957.12.05
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/5 oldal   Bejegyzések száma: 41 
Az MSZP-s politikus szerint az
  2008-03-27 22:14:59, csütörtök
 
  Az MSZP-s politikus szerint az SZDSZ "egy kék madarat kerget"
2008. március 27., csütörtök 13:36 InfoRádió

A szocialista párt sporttagozatának elnöke szerint katasztrofális a gyerekek edzettségi állapota, és ha nem vezetik be a mindennapi testnevelés órát, akkor az is marad. Tibor Tamás az InfoRádiónak elmondta: a kisiskoláskorú gyermekek mindössze 6 százaléka sportol versenyszerűen, márpedig csak ezek a gyerekek számítanak edzettnek.

Katasztrofális a felnövekvő generáció egészségi állapota és edzettségi szintje - mondta az InfoRádiónak az MSZP sporttagozatának elnöke.

Tibor Tamás szerint a megoldást a kötelező iskolai testnevelés órák számának emelése jelentené. Különösen az alsó tagozatban lenne ez fontos, ahol fokozatosan kellene bevezetni a mindennapi tornaórát - tette hozzá.

Az MSZP-s politikus kiemelte: az SZDSZ "egy kék madarat kerget", amikor azzal érvel, hogy a mindennapi testnevelés óra kiszolgáltatottá tenné a kisgyermekeket.

Lehet, hogy eljön az az idő, amikor nem kell kötelezővé tenni a tornaórát, és a gyerekek maguk válogathatnak a különböző mozgásfélék között, de ma azt látjuk, hogy a gyerekek csupán hat százaléka sportol rendszeresen, ennyire rendelkeznek ugyanis versenyengedéllyel - fejtette ki Tibor Tamás.

Az MSZP politikusa szerint kevesen tudják megfizetni az egyesületi versenydíjakat, utazási és egyéb költségeket, és mindezt bűn nem tudomásul venni.

Hanganyag: Molnár Anikó
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Cölöpök: a gazdáknak tűrniük k
  2008-03-27 21:51:07, csütörtök
 
 
2008-03-26

Cölöpök: a gazdáknak tűrniük kell?

A bányatörvény azonnali módosítását sürgeti a Kis- és Középbirtokosok Országos Érdekvédelmi Egyesülete. A szervezet szerint a hatályos jogszabály alapján bármikor, bármilyen vállalkozás szabad bejárást kaphat a magántulajdonú, művelés alatt álló termőföldekre, csak közszolgáltatási feladatokra kell hivatkoznia.
"A bányatörvény a mai tulajdonviszonyok között már hasznavehetetlen - mondja Németh Attila, a Kis- és Középbirtokosok Országos Érdekvédelmi Egyesületének elnöke. - De még e szerint az elavult jogszabály szerint is egyeztetniük kellene a cégeknek a földtulajdonosokkal. A gyakorlat azonban azt mutatja, hogy az utólagos egyeztetésnek nincs semmi értelme, ráadásul legtöbbször még ezt is elmulasztják a szabadon garázdálkodó cégek."

A helyzet kaotikus, mert az összes olyan közszolgáltatót érinti, amelyik a rendszerváltás előtt még állami tulajdonban volt. Azóta azonban privatizálták a gáz- és villamosenergia-szolgáltatókat, illetve a távközlést, ezek a multinacionális cégek azonban ma is éppen úgy viselkednek, mintha azt tehetnék az országban, amit csak akarnak. "A villanyoszlopok körül a földeket rendszeresen meg kell tisztítani a gyomoktól, és ez kizárólag a földtulajdonos kötelessége - méltatlankodott az elnök. - Miközben ezért a munkáért senki nem fizet egyetlen forintot sem a gazdáknak, ahogyan azért sem, hogy az oszlopokat vetéskor, permetezéskor, betakarításkor vagy szántáskor örökösen kerülgetni kell." A gazdák ma egyet tehetnek: el kell tűrniük, hogy a vezetékeket vagy csöveket keresztülvezessék földjeiken, és egyszeri kárrendezéssel egy életre letudják velük szemben az okozott kellemetlenségeket. "Pedig mindenkinek tudomásul kellene vennie, hogy a közszolgáltatást végző vállalkozások éppen olyan magánvállalkozások, mint a földművelésből élők vállalkozásai. Nincs köztük különbség."

Németh Attila azt mondja, hogy a mobiltelefonos cégek kivételt képeznek, jó partnernek bizonyulnak, és havonta bérleti díjat fizetnek a földtulajdonosoknak. Az összes többi közszolgáltatóval hasonló együttműködésre lenne szükség, mert kompenzálni kell mindazokat a közszolgáltatással járó megkötéseket, amelyek jelentősen és tartósan korlátozzák a földtulajdonosok jogait. Az adott földeken például nem lehet halastavat létesíteni, meghatározzák az ültethető növények fajtáját és magasságát is. "Ha elfogadjuk, hogy szükség van közszolgáltatásra, akkor azt is tudomásul kell vennünk, hogy eltűrésének ára van, s ezt az árat a vállalkozó szolgáltató rendszeresen fizesse is meg!" - mondta Németh. Szerinte nem elegendő a bányatörvény módosítása, az új helyzetet tükröznie kellene a földtörvénynek is, amelyet ebben a szellemben szintén módosítani kell. A kezdeményezés komolyságát jelzi, hogy a kis- és középbirtokosok javaslatát a Magyar Mező- és Erdőgazdálkodási Érdek-képviseleti Szövetség (Maét), valamint az újjászervezés alatt álló Független Kisgazda-, Földmunkás- és Polgári Párt is támogatja.

Varjú Frigyes

http://www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=144840

 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Békavízió, felülnézetből
  2008-03-27 21:33:09, csütörtök
 
  Békavízió, felülnézetből

Hír:

Egy 17 éves kaposvári szakiskolás diáklány egyik tanárát, saját osztályfőnökét durván becsmérelte, lekurvázta, egy másik tanárát leköpte, a diáktársait pedig rendszeresen terrorizálja - a történtekről csütörtökön számolt be a Somogyi Hírlap. A lány ügyében már tavaly fegyelmi tárgyalást tartott az iskola.

A szinte minden tárgyból megbukott, s tavaly is évismétlésre kötelezett diákkal nem csak az osztályfőnökének vannak problémái, a lány a diáktársait is terrorizálja. Egyszer meggyújtotta egyik társa haját, elvette osztálytársai telefonját. A többi tanár is hasonló problémákra panaszkodott - egyiküket pirosra festett tamponnal dobálta meg, másikukat leköpte - így a lány ügyében már tavaly fegyelmi tárgyalást tartott az iskola.

"Az apa szerint az a bajunk a gyerekkel, hogy roma" - mondta az iskola igazgatója, megjegyezve: tanulóik nagyjából harmada szintén roma származású, s nekik még sincsenek problémáik velük.

Az igazgató közölte: kedden egy konferenciabeszélgetés során Aáry-Tamás Lajos oktatási ombudsman egyértelművé tette számukra, hogy az iskolából 18 év alatti gyereket csak nagyon súlyos fegyelmi vétség - tulajdonképpen csak súlyos fizikai erőszak elkövetése - után lehet eltávolítani.

"Mivel az ombudsman kijelentette, hogy a problémás diák eltávolíthatatlan, ezért, ha ezt mégis megtenném, annak nagyon súlyos következményei lehetnek rám nézve" - mondta Tóth Imre, hozzátéve: átgondolja, hogy mit tegyen, de nyugdíj előtt áll, így nem biztos, hogy felvállalja a döntés ódiumát. Mint mondta, "rendkívül nagy a zúgolódás a tanárok között", valami megoldást kell találni.



Most pedig, kérem hangosan mondani, és persze, jó lassan, hogy a rásszisták is megérthessék: NINCS CIGÁNYBŰNÖZÉS!

Külön kiemelendőnek ítélem meg azt a tényt, hogy az iskola próbálta volna eltávolítani, ezredik ilyen húzása után a pofátlan cigánykurvát, ámde ezt a bíróságon a kisebbségi cigány önkormányzat gengszterei által kitanított ''apa'' megtámadta, mondván, az indok rassszizmus. A bíróság pedig, mivel félt a várható politikai megbélyegzéstől, vagy mert talán a bíró maga is szdsz-es származású, formai okokra hivatkozva utasította el a tantestület kitiltását.
Az pedig, hogy az ombudsman fenyegetőzik, megfenyegeti az iskola igazgatóját, tényleg a mocsok és rohadt aljas szemétség abszolút csúcsoka, a gecizmus iskolapédája.

Mindenkinek nyilvánvalóvá kell, hogy legyen ezek után: a cigánybűnözést felülről irányítják, a cigánybünözés irányítóinak célja a többségi magyar társadalom folyamatos fenyegetettség alatt tartása, a hazának átlagmagyarok számára lakhatatlan ország szintjére züllesztése. Hogy mindez a liberalizmus eszmeiségének makacs, a tényekkel örökösen szembemenő végigviteléből, vagy pedig a cigányvbűnözés serkentőinek, támogatóinak nyíltan csak egymás között, a zsinagógákban bevallott magyargyűlölő háttérindítékaiból következik, az eredmény szempontjából egykutya.

A liberalizmus egy kibaszott méreg, fogjátok már fel, emberek. Károsabb, mint ezer rohadék atombomba, károsabb, mint az AIDS, a bubópestis és az Ebola összegyúrva: ez a társadalmat, a közösséget vágja teljesen taccsra, megfertőzi a gondolkodásmódodat, az ítélőképességedet lenullázza.

A liberalizmus következménye, hogy a cigányok a büntethetetlenség mítoszával vértezik fel magukat, a magyarokat pedig lenézendő, kiírtandó aljanépnek tartják ugyanők. (Pedig nem a mi őseink éltek ló; meg tyúktolvajlásból és dögkutakból.)

Vakok vagytok? De ennyire? Tényleg elhiszitek magatokról, kancigányok (és lotyói), hogy uralkodhattok egy másik népen, pusztán azért, mert kúrtok, mint a nyulak, mert a börtönökben a ti fajtátok dominál és mert a cionista, magyargyűlölő hatalom adja alátok a lovári lovat? Francokat. És: foglalod ám a kurv' anyádat, de nem a mi hazánkat. (Petőfi)

A világegyetemben rend uralkodik, a káosz pedig mindig alárendelt szerepben van. Csupán eszköz, magasabb hatalmak játékszere, amelyet át nem láthat, meg nem érthet. Lucifer bukott angyal, negatív principium, de neki is fontos szerepe van a nagy játszmában. Más szavakkal: A sötétség a fény hiánya, amely mint minden vákuum, önmaga megsemmisítésére törekszik, öntudatlanul is. Mert ez a világ rendje, amelyet alulnézetből nem lehet megérteni. Humán és félhumán békaperspektívából az isteni gondviselést lehet cinikus, luciferi gúnnyal kezelni. A békasereg sokáig kuruttyol, az igaz, de végül a gólya hatalmasabb. És ezt a békatömeg soha nem látja be, a mocsár mélyéről mindig csak önerősítő szózatokat zeng önmagának és a világnak bátor békaságáról. Produkálja magát, ahogy egy mocsári posványból élő igazgatónő fogalmazott.
Egészen addig, amíg a gólya le nem harapja azt a kibaszott, undorító, brekegő fejét.

Mert mikor a szeméttelep, melynek léte együttjár a civilizációval, méreteiben már a közterekig merészkedik, eljön a seprűk és a seprűforgatók ideje is. (Még akkor is, ha most még csak parlagfüvet irtanak.)

Az inga kileng, ezt a cigányok józanabb részének látnia kellene, feltéve, ha van egyáltalán ilyen rétege.

Jelentem: rövidesen visszaüt.
És jajj lesz akkor a mocsári lényeknek.


Addig is, üzenjünk nekik Petőfivel:

Már minékünk ellenségünk...

Már minékünk ellenségünk
Egész világ, látom én;
Szegény magyar, be magad vagy
Ezen a föld kerekén!

Akivel mi megosztottuk
Asztalunknak ételét,
Ruháinkat, hajlékunkat:
Éhenkórász volt elég.

Aki hozzánk jőne mostan
Bajainkat osztani,
Aki velünk kezet fogna:
Nincs barát, nincs atyafi.

No de semmi, jó az isten,
Ugy lesz, ahogy lenni kell:
Hagyjanak el! csak magunkat
Mi magunk ne hagyjuk el.

És mi nem hagyjuk magunkat,
Míg lesz egy kéz és egy kard;
Fogadom azt, hogy megbánja,
Aki bántja a magyart!

Hosszu a mi türelmünk, de
Ha egyszer kifakadunk,
Akkor aztán hosszu ám és
Rettentő a haragunk.

Tudhatják az ellenségink,
Mint viselünk háborut,
Ha pedig már elfeledték,
Jól van, majd eszökbe jut.

Úgy elütjük-verjük őket,
Ha türelmünk megszakad,
Hogy magunk is megsajnáljuk
Szegény nyomorultakat!

Pest, 1848. április

http://jobbradikal.blogspot.com
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
'56 igaz története és a "kivá
  2008-03-27 21:27:53, csütörtök
 
  '56 igaz története és a "kiválasztottak"



Részlet Hernádi Tibor "1956 igaz története" című művéből.

"... Minden háború és forradalom a zsidó gondolkodás terméke A zsidó alkat természeténél fogva nyugtalan, örökké elégedetlen. Vélt vagy valós sérelmei mindenkor érdekérvényesítésének hasznos eszköze. Okozzon bárki bármilyen erkölcsi vagy anyagi kárt bármely zsidónak, azt pénzért bármikor megválthatja. Kérdés, van-e elég pénze hozzá? Egy biztos: fizessen bármily apró sérelemért bármilyen magas kártérítést, mégis örökké adósa marad. Bosszúállásra minden más népnél hajlamosabb. Ha nincs más ellenfelük, egymást sem kímélik. Josephus Flavius zsidó történész eleven képet rajzol a zsidóság és a Római Birodalom Jeruzsálem elfoglalásáért vívott háborújáról. A zsidó háború című könyvében megdöbbentő diagnózisát adja e nép hihetetlen fanatizmusának. Másik híres könyvében: A zsidók történetéből, vagy a Biblia ószövetségi részéből világosan kitűnik, hogy a teljes diaszpóráig szinte állandó háborúban álltak más népekkel. Az egyiptomi kivonulástól az "ígéret földjéig" való vándorlásuk közben minden ok nélkül kiraboltak és lemészároltak minden náluk gyengébb népet. Nemegyszer két pártra szakadtak és egymást tizedelték. ( Biblia- II. Mózes 32/26- 28 old) A zsidóság természetrajzának feltárásához nem mellőzhető eredetének és történelmének egyes részletei egy rövid visszapillantás erejéig való áttekintése, elemzése. Ehhez még a magukat "tárgyilagosnak" mondott elemzők is megállnak a Bibliai ószövetségből vett az aktuális mondanivalójuknak megfelelő idézeteknél. A zsidó rabbi történészek pedig kihasználva az ószövetség ellentmondásait, mivel abban megtalálható minden, sőt mindennek az ellenkezője is, az ószövetségnek mindig azzal a részével érvelnek, amely számukra éppen a legkedvezőbb. Ha valamely témakörben saját előnyére váló idézetet nem talál, úgy régi hagyományaira, vagy más későbbi zsidó talmudista szerzőkre hivatkozik. A Biblia ószövetségi része önmagában nem alkalmas a zsidóság eredetének és ókori történetének megismerésére. Mózes 5 könyvének már a szövegéből is kitűnik, hogy annak jelentős részét Mózes nem is írhatta. Keletkezésének időpontja ködbe vész ugyan, de az mindenképpen biztos, hogy jóval később írták szóbeli elbeszélések felhasználásával: Valóságtartalmáról, egyes mesébe illő részleteiről vitatkozni is kár. Nem nélkülözhető tehát más korabeli -, hogy egyházi kifejezéssel éljünk - "világi" történetíró tudósításának felhasználása. Annál is inkább, mert rendelkezésünkre áll a híres római történész, Tacitus kiváló munkája, amelyet csaknem kétezer év alatt komolyan senki megcáfolni nem tudott. Mózes 5 könyve szerint a zsidók elnyomott rabszolgákként éltek Egyiptomban. A kemény elnyomás és megalázás következtében Mózes vezetésével Isten sugalmazására megszöktek, elmenekültek. Mózes 3/22 szerint Isten ezt mondja Mózesnek: "Minden asszony kérjen a szomszédasszonyától és lakótársától ezüst és arany ékszereket, meg ruhákat. Adjátok azokat fiaitokra és leányaitokra, és meneküljetek Egyiptomból." Minden népnek, minden vallásnak olyan Istene van, amilyent csinál magának. Azt is mondhatnánk: mutasd meg Istenedet, megmondom, ki vagy. Ennek igazolására hadd álljon itt egy nem mindennapi példa. Nagy Töhötöm a jezsuita szerzetesből lett szabadkőműves írja: Egy zsidó szabadkőműves jelölt eskütétele alkalmával vonakodott a páholy szokása szerint letérdelni, mondván vallása tiltja a mások előtt való letérdelést. Még Isten előtt sem térdelnek le. Ez a zsidó filozófia önmagában igazolja, hogy nem az őket állítólag kiválasztó Isten teremtette a zsidóságot, hanem pontosan fordítva, ők teremtették és "választották ki" saját Istenüket. A jóhiszemű szomszédok alattomos megrablására biztató Mózes Istene szilárd jellemnek bizonyult. Több ezer év alatt semmit sem változott. Ez a "kölcsön kért" arany ékszer nem lehetett kevés, mert az anyaborjú öntésén kívül Mózes rövid időn belül a szent sátor részére még kétszer is gyűjtött aranyat. Az Egyiptomból való "kivonulás'" Tacitus szerint, hogy finoman fogalmazzunk, nem egészen így történt. A zsidók eredetéről már Tacitus korában is többféle változat létezett. A hagyomány szerint Kréta szigetéről menekültek el, és Líbia szélein telepedtek meg. A Kréta szigetén lévő Ida nevű hegy környékbeli lakóit nevezték el idaeusoknak. Tacitus más korabeli szóbeszédeket is ismertet, amelyeknek tulajdonképpen nincs jelentősége. Egy biztos: Egyiptom fennhatósága alatt éltek, mégpedig szabad emberekként. Tacitus több korabeli szerző egyetértésére hivatkozva leírja, hogy amikor Egyiptomban az emberi testet elcsúfító ragályos járvány ütötte fel a fejét, Bocchoris király Hammon jóshelyét kereste meg, ahol e betegségre gyógyszereket kért. Itt a király azt az utasítást kapta, hogy tisztítsa meg országát az "effajta" emberektől, mert ezek gyűlöletesek az istenek előtt. Vitesse őket más földre. A királynak nem maradt más választása, összegyűjtötte ezeket a beteg embereket, és a sivatagi pusztaságba tereltette, majd magára hagyta őket. Kétségbeesett helyzetükben Moyses személyében vezetőt választottak, aki minden tájékozódás nélkül, találomra útba indította népét. Útközben számos törvényt alkotott részükre, amelynek betartását Isten sugalmazásának nyilvánítva kötelezővé tett számukra. Ezek a törvények (Tacitus szerint szokások) homlokegyenest ellenkeztek az egyiptomi szokásokkal. Valószínű, az aranyborjúra utalva írja: "Annak az állatnak képmását, melynek útmutatásával bolyongásuknak és szomjúságuknak véget vetettek, szentélyükben állították fel..." Megemlíti még Tacitus, hogy a sertéstől tartózkodnak, emlékezetére a csapásnak, mivel egykor őket az a ragály csúfította el, amelyre ez az állat hajlamos. (Tacitus: Korunk története. V. könyv. 369- 371. old.) Istóczy Győző szellemesen jegyzi meg: "A zsidók nem mások, mint ivadékai az egyiptomi bélpoklosoknak és rüheseknek, akiket egész Egyiptomban a lakosság közül hivatalos úton kiválogattak, s az ilyképp "kiválasztott" népet Egyiptomból kikergettek." (Istóczy Győző: Emlékiratfélék és egyebek. 4-6. old.) Istóczy szerint tehát a zsidóság "kiválasztottsága" szó szerint értelmezhető azzal a nem elhanyagolható különbséggel, hogy a kiválasztás nem Isten, hanem Bocchoris király által történt. Az ígéret földjének keresése sem lehetett könnyű menetelés. Valószínű, több alkalommal törhetett ki zendülés Mózes és társai ellen. Erről - szűkszavúan ugyan de Mózes könyvei tartalmaznak tudósítást: "És zúgolódni kezdett Izráel fiainak egész közössége Mózes és Áron ellen a pusztában. Mert azt mondták nekik Izráel fiai: Bárcsak haltunk volna meg az Úr kezétől Egyiptomban, amikor a húsos fazék mellett ültünk, és jóllakásig ehettünk kenyeret." II. Móz. 16/2-3. Ez az elégedetlenség gyakori, ha ugyan nem folyamatos lehetett, s úgy tűnik, a túlélést biztosító mannát is megunták. "Izráel fiai újra siránkozni kezdtek, és ezt mondták: Ki tart jól bennünket hússal? Emlékszünk, hogy Egyiptomban olcsón ettünk halat, uborkát, dinnyét, póréhagymát, vöröshagymát és fokhagymát. Most pedig elepedünk, mert semmit sem látunk a mannán kívül." IV. Móz. 11, 4-6. Ellentmondás feszül az aranyborjúval kapcsolatos "világi" és ószövetségi leírás között is. Míg Tacitus utalása szerint a szentélyben őrzött, a vándorlást irányító istenpótlék volt, addig II. Móz. 32/26-28. szerint súlyos belső viszály tárgya. Miután Mózes összetöri a tízparancsolatot tartalmazó kőtáblákat, választás elé állítja népét. "Jöjjön hozzám, aki az Úré! Lévi fiai mind hozzágyűltek, ő pedig ezt mondta nekik: Így szól az Úr, Izráel Istene: Kössetek mindnyájan kardot az oldalatokra, járjátok be a tábort keresztül-kasul, egyik kaputól a másikig, és gyilkoljatok le testvért, barátot és rokont."
Zsidókkal történő eszmecserék alkalmával ha valaki érvelése során említést tesz Rákosi Mátyás és zsidó társai 1948-1953 közötti magyarországi uralmáról , amikor internáló táborrá változtatta az országot, és kínzókamrák sokaságában gyilkolta a nemzet legjobbjait, még a zsidókat sem kímélte - azt az együgyű választ kapjuk, hogy Rákosi és társai hitehagyott zsidók voltak, s így tetteikért a zsidóság nem tartozik felelősséggel. E megmosolyogni való kibúvóval viszont szemben áll Mózes fenti utasítása, amelyet Rákosi és "árja" környezete több ezer év múlva is szó szerint végrehajtott. Rákosi környezetéből kikerült emberektől tudjuk, hogy Rákosi, de társai is hithű zsidók voltak, akik a zsidó vallási szokásokat a legnagyobb üldözések közepette is pontosan megtartották. A mai szerény történelmi távlatból is világosan kitűnik, hogy a Cion Bölcsei által leírt uralkodási szempontokat betű szerint alkalmazták. ezzel egyértelmű bizonyítékát adták, hogy a zsidóság által a nem zsidók felé hamisítványoknak mondott Cion Bölcseinek jegyzőkönyveihez kétség sem férhet, azok az utolsó szóig valódiak. A Tacitus által leírt - feltehetően a túlzott mértékű disznóhús fogyasztásától keletkezett - rüh, bélpoklosság és más hasonló betegségek úgy tűnik, nagy számban gyógyíthatatlanná vált, s öröklődött is. A III. Móz. 21/16-20. szerint: "Azután így beszélt Mózeshez az Úr: Így szólj Áronhoz: (Áron nemzetsége volt a papi nemzetség) Ha lesz valaki utódaid közül a későbbi nemzedékekben, akinek testi fogyatkozása lesz, az ne mutassa be áldozatul Istenének kenyerét. Nem mutathatja be az, akinek testi fogyatkozása van, tehát aki vak, sánta, nyúlszájú vagy törött végtagú; se törött lábú, se törött kezű ember; vagy aki púpos vagy vézna, vagy hályogos szemű, viszketeg, vagy sömörös vagy sérves." Mózes szigorú törvényeit ez a renitens alkatú délibábot kergető népcsoport, akit az egyetemes történelem a zsidóság őssejtjének fogad el, nehezen viselte el, sőt esetenként még egyes elöljárók is megtagadták. Mózes könyveiben találunk erre egyértelmű utalást: "Ekkor hívatta Mózes Dátánt és Abirámot, Eliáb fiait. De azok azt mondták: Nem megyünk! Nem elég, hogy elhoztál bennünket a tejjel és mézzel folyó földről, hogy megölj bennünket a pusztában, hanem még zsarnokoskodni is akarsz rajtunk? (V. Móz. 25/6-8.) Nem véletlen, hogy Mózes
utasításait sohasem a maga nevében adja, hanem Isten parancsaként "tolmácsolja" sorstársainak. Biztos, hogy e kemény menetelés sok emberáldozatot is követelt a beteg gyülekezettől. Tudjuk, hogy maga Mózes sem érte meg, hogy megérkezzenek az "ígéret földjére." A kétségtelenül sok nehézséget leküzdve végül is birtokba vették Palesztina területét. A sok gyötrelem ellenére, amellyel a kiválogatott népet, illetve utódait sikerült állammá szervezni, örökös békétlensége miatt történelmi léptékkel mérve nem tudták tartósan immár önként vállalt hazájukat megtartani. Az örökös rablóháborúk és az Egyiptomból magukkal hozott örökletes teher tizedelte a lakosságot. Ugyanakkor faji felsőbbrendűségi filozófiája gátolta abban, hogy legyőzött népeket magába olvasszon. Mindez az állam hanyatlásához
vezetett. A rómaiakkal vívott háború során római uralom alá került, majd Kr. utáni 70-ben a Jeruzsálemért vívott küzdelemben is alulmaradt. A teljes hódoltságot büszkesége nem tudta elviselni inkább
a diaszpórát választotta, és az emberiség nagy kárára az egész világon szétszóródott.
Legnagyobb részt Hitlernek köszönhetően a második világháború után Izraelt az őshazát ugyan visszaszerezte, többségének azonban esze ágában sincs azt újra birtokba venni. Sokkal csábítóbb számukra más népek nyakán élősködni. Ott is a saját törvényei szerint él, s ezt megkönnyítendő igyekszik azokat más népekre is ráerőltetni. Ha valahol üzelmei balul ütnek ki, a törvényesen vagy törvénytelenül megszerzett pénzét Izraelbe juttatja, és maga is kereket old. Izraelben pedig kövessen el bármely államban, bármily súlyos bűncselekményt, teljes védettséget élvez. Mivel a zsidó állam törvényei megengedik bármilyen a nem zsidók ellen, azok törvényei szerint tiltott cselekmények zsidók általi elkövetését. A zsidó filozófia szerint zsidó felett csak zsidó ítélkezhet. Történik mindez nemegyszer jóhiszemű kormányok szeme láttára, akik ámulva tapasztalják, hogy ellene már teljes mértékben tehetetlenek, mert ha mégis felemelik szavukat, a zsidóság által font és irányított nemzetközi pénzügyi háló az adott ország teljes megfojtásával fenyeget. ..."

Ennyit a "kiválasztott" népről...

Turán

Linkek:
http://www.angelfire.com/realm3/hmult/barat/1956.htm
http://betiltva.com/files/istoczy_emlekiratfelek_es_egyebek.php
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Újabb beszámíthatatlan?
  2008-03-27 21:08:01, csütörtök
 
  Újabb beszámíthatatlan?
Schönthal Henrik a brókerbotrány gyanúsítottja is beteg?
2008-03-20 07:49:17

A brókerbotrány egyik gyanúsítottjának, Schönthal Henriknek is súlyos fokban korlátozott a beszámítási képessége, legalábbis ezt állapították meg igazságügyi elmeszakértők - idézi a Híradó a Magyar Nemzetet.



A törvény szerint az ilyen állapotban lévő vádlott büntetése korlátlanul enyhíthető.

Korábban a bűnszervezetben elkövetett bűncselekményekkel vádolt Tasnádi Péterről is azt állapította meg két szakértői csoport is, hogy közepesen beszámíthatatlan.

A bíróság ezért végül két évvel mérsékelte a vállalkozó büntetését.

Schönthal és Tasnádi védelmét is ugyanaz az ügyvéd, Tuza Péter látja el.

MTV-MN

http://vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=214292
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Bayer Zsolt írásának margójára
  2008-03-27 20:44:31, csütörtök
 
  Bayer Zsolt írásának margójára.

Egy halványodó emlék 1946-ból, amely finom fuvallatával Bayer Zsoltot a magyar nemzeti tudatalattiból érintette meg.


" Hej szellők fényes szellők fújjátok, fújjátok, amit tegnap fújtunk ma is fújhatjátok"


ŐSZINTE MAGYAR SZÓ A ZSIDÓSÁGHOZ
1946 Szabad Föld ( frissítve 2008)

Az igazi demokrácia fokmérője a szabaddá tett gondolatmozgás, a demokráciának álcázott önkényuralom, amely a Ti mindenhatóságotokat testesíti meg, nem bírja a szabad kritika napfényét s ez a körülmény kényszerít arra, hogy egyelőre a ,,hátatok mögül" intézzük a néhány őszinte magyar szót hozzátok.

Béke, stabil pénz, mindezek megrázó erejű problémái a magyar népnek, de van egy olyan kérdés is, amely már-már általános néplázadás kirobbanásáig feszíti a közhangulatot, ez pedig: a zsidókérdés. Ostobaság volna kendőzni a rideg tényállást, antiszemitizmus van az országban, lecsillapíthatatlan, napról napra dagadó antiszemitizmus.

És Ti, akik úgy néztek fel ötezer éves bölcsességetekre, mint Napóleon a piramisokra, csodálatos érzéketlenséggel nem akarjátok észrevenni ennek az antiszemitizmusnak önmagatokban rejlő okait. Bámulatosan kerülitek az önmagatokkal való szembenézést, a legszerényebb önvizsgálatra sem vagytok hajlamosak, helyette azt mondjátok hogy elvadult, állatias faj vagyunk, gyógyíthatatlan barbárok, akik még nem értünk meg a demokrácia áldásaira. Ha körülnéztek a világon, azt kell látnotok, hogy mindenütt baj van veletek, de az önismeret bátorsága nem tartozik erényeitek közé.

Mert mi történt? Amikor megtértetek rettenetes sorsotok völgyeiből, legkisebb jelét sem mutattátok, hogy kálváriátok egyben a magábaszállás iskolája lett volna. Szenvedésetek pokla belső újjászületésetek forrása kellett volna legyen, új szövetségkötés annak a népnek fájdalmas sorsával, amelynek közösségébe élni visszatértetek.

És mit tettetek?
Ahelyett hogy megkerestétek volna annak a magyarságnak a kezét, amelyet a fasiszta bestiálizmus szintén a szakadékba taszított,
megrohantátok s hallatlan politikai korlátoltsággal úgyszólván kizárólagos birtokotokba vettétek az országot.
A zsarnokság történetében egyedülálló színjátékot varázsoltatok elő:
Ti, alig 200 ezernyi jövevény kisebbség uralmatok alá törtétek a kilencmilliónyi magyar őslakosságot!
Megszálltátok az egész államhatalmat, s ahonnan a leglázítóbb visszaélést gyakoroljátok,
mindenekelőtt a politikai rendészetet vettétek birtokotokba.
Az itt összesereglett s rendőrtisztekké transzformálódott derék borügynökök, bárzongoristák s
hasonszőrűek tartják rettegésben a magyarságot.
Botor hatalomvágy és uniformisláz ejtett rabságba benneteket és nemcsak a sarki fűszeres kötött sarkantyút,
de még bölcs rabbitok is szerzett egy tábornoki uniformist.
Csodálkoztok hát, hogy antiszemitizmus van?

S akiknek rendőrezredesi gúnya nem jutott, azok rávetették magukat e szerencsétlen ország gazdasági életére.
Bámulatos gyorsan újjáépítettétek magatokat.
Ördöngös gyorsasággal kisajátítottátok a legjobb lakásokat, ami jobb
falat akad még az országban, az a ti asztalotokra varázsolódik, ami arany, valuta, érték maradt még az országban,
az mind a Ti kezetekben halmozódik fel. Kihívó cinizmussal mentek el a magyar nép végtelen nyomora mellett, s azt mondjátok,
hogy sokat szenvedtetek és jussotok van a farsanghoz, egy kis jóvátételhez.
Arra nem gondoltok, hogy a harcterekre hurcolt magyarok százezrei pusztultak el, s arra sem gondoltok,
hogy hány magyar hazafit gyötörtek halálra a nyilas ok, akik közül nem egy éppen a Ti védelmetekben áldozta életét.
És arra sem emlékeztek már, hogy alig volt valamirevaló magyar család, aki halálos veszedelmek árán ne dugdosott, vagy valamiképp ne segített volna benneteket.
És nézzétek az utcán kolduló hadifoglyainkat, rokkantjainkat és nézzétek éhes rongyos egész népünket, - ők viselik és nem Ti e háború minden idegtépő böjtjét. De mi nem panaszkodhatunk, mert ma csak a Ti fájdalmatok divat. És csodálkoztok, hogy van antiszemitizmus?

Azt mondjátok, hogy a demokráciát véditek. De ez is csak áltató képmutatás, mert valójában a demokrácia s a velejáró szociális fejlődés nem a Ti ügyetek.
Ti az elmúlt liberális világban mérhetetlenül meggyarapodtatok.
Ez a demokrácia a magyar proletármilliók ügye, bízzátok csak ennek védelmét a múlt rendszerekben általatok is csak kihasznált munkás- és paraszttömegekre.

A magyarság józan többsége nem akar több Orgoványt és Kunmadarast. Keressük veletek a békés együttélés, vagy ha ez nem megy, a békés elválás útjait.
Nemes haragtokban azt mondjátok, hogy nem vesztek részt az újjáépítésben, hanem kivándoroltok. Sajnos ezt az ijesztgetést nem tudjuk komolyan venni, mert még egyetlen ország sem jelentkezett befogadásotokra.
Kitelepülésetek nehéz nemzetközi probléma, amelynek megoldására ki tudja mikor fog sor kerülni.
Egyetlen realitás, hogy egyelőre itt kell élnetek.
De oly iszonytatóan provokatív a magatartásotok, ha gyorsan és önként nem csináltok egy alapos visszavonulást, megfékezhetetlen tömegfelkelésbe kergetitek az országot.

És mit kell tennetek?
Szültetek ugyan valami megbékélési tanácsot, összefogdostatok néhány Parragi-féle műmagyart, akiknek eszük ágában sincs, hogy
megmondják Nektek az igazat, aztán oldalatok felől ott vannak a Zsolt Béla féle szofisták, akiknek ínyük szintén nem szokott a becsületes önismeret
és tárgyilagosság sós kenyeréhez. E jóltáplált farizeus zsidók és álhumánus lakájmagyarok sohse fognak itt semmiféle megbékélést valósággá tenni.
Mi ezek helyett a reális ítéletű a termelőmunkában becsületes kenyeret kereső zsidósághoz fordulunk azzal a kéréssel,
hogy az elrugaszkodott zsidók észretérítésére haladéktalanul a legszélesebb körű propagandamunkába fogjon.
Alakítsátok meg mondjuk a ,,Józan eszű Zsidók Szövetségét" és szólítsatok fel minden exponált közállásban levő zsidót hogy a magyarsággal való megbékélés szent ügyéért állását önként és azonnal hagyja el.
Magatok bélyegezzétek meg a tekergő, síber, munkakerülő fajtabelieket,
Ti hirdessétek szüntelenül, hogy a ragadozás, az élősködés becstelen és hazaáruló dolog,
amely méltán váltja ki a magyarság felháborodását. Ha itt akartok élni, végre számolnotok kell azzal,
hogy az újjáépítés nem a kávéházakban s a mulatókban, hanem a gyárakban, a bányákban s a mezőkön folyik.
Nektek kell rámutatnotok, hogy amíg messze elkerülitek a nehezebb munkafajokat, addig mindig izzani fog az antiszemitizmus.
Flancos, hivalkodó nőiteket intsétek szerénységre, s bárgyú, denunciáns hitsorsosaitoknak,
akik hatalmi őrületükben minduntalan az Andrássy út 60-nal fenyegetődznek, magatok tapasszátok be a száját.
Dúsan élő zsidók sem restellik nap- mint nap elhalászni a külföld adományait, s vajon ehelyett nem volna e okosabb,
ha versenyeznétek abban, hogy bő falatjaitokat megosztanátok az éhségtől szédelgő magyar munkáscsaládokkal?

A politikai élet irányításában túlméretezett igényeiteket is le kell építenetek, mert több mint gyermeki naivitás,
azt hinni, hogy sokáig fenntartható oly helyzet, amelyben a magyarság politikai irányításának jogát Ti bitorolhatjátok
A magyar munkásság magyar vezetőket akar és a Ti feladatotok, hogy e tekintetben a pártzsidókat is józanabb belátásra eszméltessétek. Hát ezek volnának a megbékélés útjai.

Értelmes, Becsületes, Magyar Zsidók!
Bármily kevesen vagytok, Nektek kell elindítanotok a tisztulás folyamatát!
Hatalmas, az egész zsidó magatartást átformáló munkához kell fognotok.
Bármily nehéz feladat ez, vállalnotok kell, ha békés nyugalomban akartok élni, ha azt akarjátok, hogy végképp
lecsillapodjék a magatartásotok által kiváltott vészes indulatok.

Ezt izeni nektek a magyar nép.


(archivált anyag) 1946-ból

indymedia.org
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Káros, ha a kormányfő egyben a
  2008-03-27 19:47:12, csütörtök
 
  Káros, ha a kormányfő egyben az MSZP elnöke is
admin, cs, 2008-03-27 16:54 Belföld

A pártvezetés a felelős azért, miszerint a baloldal annyira elgyengült, hogy a populista jobboldal alkotmányozási helyzetbe kerülhet, állítja az MSZP társadalompolitikai tagozata. A társaság azt várja, a szombati pártértekezlettől, hogy találja meg a válságból kivezető utat, és első lépésként nem engedné, hogy egy ember legyen a kormányfő és a pártelnök.

A pártvezetés történelmi felelőssége tagadhatatlan abban, hogy a baloldali politika olyan mértékű társadalmi bizalomvesztést szenvedett, aminek következtében a populista jobboldal hamarosan - érdemi kontroll nélküli - alkotmányozási helyzetbe kerülhet, a baloldal pedig hosszú évekre statiszta szerepbe szorulhat. Ezzel a helyzetelemzéssel rukkolt elő az MSZP társadalompolitikai tagozata.

Az írás szerint elmaradt az ezzel történő szembenézés, amit nem helyettesíthet a szombati pártszavazás, ahol többek között Gyurcsány Ferenc új politikájáról nyilvánít véleményt. A társadalompolitikai tagozat szerint ugyanis e gyűlés összehívása azt a benyomást keltheti, hogy csupán a pártelnököt és az elnökséget megerősítendő vonultatnak fel mintegy 2 ezer főt.

"Ezért mi továbbra is azt gondoljuk, hogy a koalíciós kormányzás közepette- pártpolitikai szempontból is - kifejezetten hátrányos a pártelnöki és a kormányfői pozíció egyben tartása. Ismételten szükségesnek tartjuk felvetni a két stratégiai pozíció elválasztását" - olvasható a politikai elemzésben.

A tagozat azt várja az MSZP szombati pártértekezletétől, hogy nézzen szembe a kudarcokkal, és találja meg a párt válságából kivezető utat.

Forrás: MTI, index.hu
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Bayer Zsolt az igazat megírva
  2008-03-27 19:45:15, csütörtök
 
  Bayer Zsolt az igazat megírva zsidózott
2008-03-27. 14:37:07

Bayer Zsolt a Magyar Hírlapban kimondta azt, amit egyébként ilyen-olyan megfogalmazásban előtte már mások is megtettek: az 1967-es, úgynevezett hatnapos háború alatt és előtt Izrael Állam katonai hódításait leginkább zsidó írók és újságírók ostorozták Magyarországon. Nem kívánom fölsorolni az általam ismert - s kordokumentumként könyvtáramban máig őrzött - Izrael-ellenes irodalom zsidó szerzőit, mert közülük többen ma is élnek, s Bayer Zsolt kifogásolt írását erősítvén cionistává vedletten újabban az iszlámot és az arab világot bírálják.

Magyarországon 1989 után gomba módján szaporodtak el a zsidó identitásukat és cionista mivoltukat nyilvánosan is vállaló polgártársaink. Amiben egyébként nincs semmi kivetni való, de maga a jól észlelhető gyakorlat valahol Bayer Zsolt sorait igazolja. Amikor pártunk és kormányunk a cionizmust a szocialista társadalmi rendet föllazító imperialista propaganda egyik megnyilvánulásának tartotta, akkor bizony cionistát, de akár csak egy mezei zsidót sem lehetett találni Budapesten. Még lámpással sem.

Jól emlékszem: 1972 nyarán, a Magyar Néphadsereg katonájaként néma tüntetést szerveztem az izraeli sportolóknak a müncheni olimpián történt legyilkolása ellen a budapesti Belvárosban. Úgy tízen-tizenöten jobb karunkra fekete gyászszalagot kötöttünk, rajta az olimpiai öt karikával. A Vörösmarty-szobortól egyesével-kettesével indultunk a belvárosi sétára, s megállapodásunk szerint egy óra múlva ismét találkoznunk kellett volna a szobornál. Eltelt az egy óra, de csak egyedül én szobroztam a Szózat költője alatt, mert a többiek egyszerûen fölszívódtak. Egykori "tüntető" társaim közül néhányan manapság magas posztokat töltenek be a jelenlegi államhatalomban. Igen, akkoriban nem az Izrael melletti kiállás volt a nyerő kártyalap.

Nézegetem a Bayer Zsolt és Széles Gábor elleni tiltakozást aláírók névsorát. Valóban ezúttal is szinte ugyanazokkal találjuk magunkat szembe, mint akik jó másfél évtizede minden, általuk a magyarok egyre fokozódó antiszemitizmusának nevezett megnyilvánulás ellen fölemelik a szavukat. A tiltakozó antifasiszták ezúttal is vannak vagy százan, de közülük leginkább kettőnek, Benedek István Gábor (BIG) újságíró és Iványi Gábor teológus nevének olvastán kaptam föl a fejemet.

Iványi Gábor szocializmusbeli előéletét nem ismerem, de Benedek István Gáborét igen. Utóbbi újságíróként a Kádár-rendszer egyik oszlopos tagja volt, de a módszerváltás óta erősen vallásos és cionista fölfogásban írja könyveit, cikkeit. Gondolom, mások mellett, rá is célozhatott Bayer Zsolt az aláírók által antiszemitának minősített írásában. Kérdezem: Mitől antiszemita az a publicista, aki megírja azt, hogy valaki korábban a magyarságot (s velünk együtt a jó érzésû, vallásos és cionista zsidókat) elnyomó kommunista rendszer elvárásai szerint munkálkodott, majd 1989 után az új időknek új dalaival előállva Izraelt élteti?

Naftali Kraus izraeli közíró, újságíró 2002-ben a Békés Tamás igazgatta PolgArt Könyvkiadó Kft. gondozásában magyar nyelven megjelentette az Áldozat visszatér... címû, a különböző népek és vallások hívői közötti gyûlöletkeltésre kiválóan alkalmas, durva zsidó rasszizmussal és vallási türelmetlenséggel átitatott könyvét. E sorok írója a Kraus könyvében olvasható fajvédő és mások személyiségi jogait súlyosan sértő kitételek miatt följelentette a budapesti könyvkiadót, s a Fővárosi Ítélőtábla másod fokon is elmarasztaló döntést hozva igazolta, hogy az izraeli szerző, s vele együtt a PolgArt Könyvkiadó valóban gyûlöletkeltő, a személyiségi jogokat súlyosan sértő irományt jelentetett meg.

Naftali Kraus az egyéb fasiszta, zsidó fajvédő megjegyzések mellett például azt írja könyvében, hogy a magyarországi zsidók és keresztények közötti vegyes házasság olyan hínár és mocsár, amely a velünk élő zsidók számára még a holokausztnál is rosszabb, nagyobb veszélyt jelent... S azt már csak érdekességként említjük, hogy több köztiszteletben álló magyarral együtt az izraeli szerző Murányi Lilit lefasisztázza. Magyarországon a zsidók emancipálása óta hagyománya van a vegyes házasságnak, s igen sok értékes emberrel gazdagodott általa a magyarság és a zsidóság. Melyik szülője miatt kellene szégyenkeznie manapság az ilyen vegyes házasságból született gyermeknek Magyarországon? A Kraus könyvét megjelentető kiadó ellen indított bírósági per miatt elég nagy publicitást kaptak Kraus rasszista nézetei, de Benedek István Gábornak, Iványi Gábornak és többi hivatásos antifasisztának nem jutott eszébe, hogy tiltakozzon. Egyetlen kivétel Ungváry Tamás, aki a Kraus általi személyes megtámadtatása miatt az Élet és Irodalom hasábjain ítélte el az izraeli szerző rasszista nézeteit.

Naftali Kraus zsidó fasiszta nézetei ellen tehát nem emelték föl szavukat a mostani tiltakozók, sőt némelyek ünnepelték a cégéres fajvédőt, így például Benedek István Gábor és Iványi Gábor, akik évek óta rendszeresen összejönnek a budapesti Írók Boltjában, hogy méltassák a szerzőt és egy-egy újabb könyvét.

Magyarországon tehát egyeseknek szelektív érzékenysége van a fasiszta megnyilvánulások megítélésére: Az ő szemükben van jó, követendő fasiszta és van rossz, elítélendő fasiszta. Attól függ, hogy a fasiszta hová született. Van olyan rasszista megnyilvánulás, amely ellen szükségszerû a tiltakozás, s van olyan, amelynek prédikátorát tömjénezni illik.

Bayer Zsolt nem antiszemita, csak leírta azt az igazságot, amellyel előbb-utóbb az antifasiszta aláíróknak is szembe kellene nézniük.

Hering József
(az izraeli hadsereg veteránja)

[Forrás: Hering József]

http://nemenyi.net/reszletes.asp?MainID=1&HirID=31800
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A változás nem Gyurcsány Feren
  2008-03-27 19:42:07, csütörtök
 
  A változás nem Gyurcsány Ferencről szól
2008-03-27. 14:35:01

"Nem mondtuk el világosan: ha van száz forintunk, abból aligha lehet tartósan százötvenet költeni" -- mondja Vadai Ágnes, akit pártja, vagyis az MSZP, a koalíció és a kormányfő jövőjéről kérdezett a 168ora.hu.

Sokféle szóbeszéd kereng Gyurcsány Ferenc menesztésével kapcsolatban. Ön mire számít?

Téved, aki azt gondolja, hogy az ország sorsa egy emberen múlik. Az tízmillió ember akaratától függ. Nyilván irányadó a mindenkori miniszterelnök által kijelölt politika, s emellé felsorakoznak a koalíciós pártok. A változás azonban nem Gyurcsány Ferencről szól, ő maga sem mondta ezt soha. A reformpolitika Magyarország jövőjéről, egy másfajta gondolkodásról szól. Fontos, hogy az állampolgárok végre ne csak elszenvedői, hanem aktív részesei legyenek a politikai döntéseknek. Ez nem azt jelenti, hogy időnként elmennek szavazni, hanem azt, hogy felelősséget is vállalnak döntéseikért.

Baloldali gondolkodású emberek nyílt levélben fordultak az MSZP vezetéséhez, mert úgy érzik, hogy a népszavazás kudarca után a párt -- de legalábbis annak egy része -- kihátrál a miniszterelnök mögül. Ön is így látja?

A levél arról szól, hogy ne forduljunk vissza. Nyilván ma a legerőteljesebben ezt a fajta "haladjunk előre" politikát Gyurcsány Ferenc és a csapata képviseli. Ez a levél is azt mutatja, hogy nagyon sok ember gondolkodik hasonlóan. Elegük van ugyanis abból, ami ez elmúlt tizenegynéhány évben folyt. A politika mindig azt mondta: üljetek csak otthon nyugodtan, majd mi mindent elrendezünk helyettetek. Ez a politika nem működik. Hárommillió ember tart el tízmilliót. És azt gondolom, egyszer meg kell mondani az embereknek, hogy ez így nem mehet tovább. Persze lehet tovább dagonyázni a langyos vízben, de akkor megnézhetjük, milyen sors vár ránk és utódainkra tíz-tizenöt év múlva.

Miért nem jut el ez az üzenet az emberekhez?

Azt gondolom, hogy talán nem voltunk elég világosak. Nem mondtuk el egyszerű szavakkal, hogy a változtatást épp azért szeretnénk, hogy tíz-tizenöt év múlva is legyen miből nyugdíjat fizetni, hogy a ma adót fizetők gyerekei is tudjanak modern iskolába járni, hogy épüljenek az utak. Hogy minél kevesebben fizetnek be a költségvetésbe, annál kevesebből lehet mindezt megvalósítani. Nem mondtuk el világosan: ha van száz forintunk, abból aligha lehet tartósan százötvenet költeni.

Márpedig a népszavazás ezt a gondolkodást büntette.

Populista népszavazásról volt szó, ezt mindannyian tudjuk. A lelkük mélyén az igennel szavazók is tudják, hogy egy fillért nem spóroltak meg saját maguknak. Mert valahonnan azt a pénzt a rendszeren belülről vissza kell pótolni. Azokra, akik adókat és járulékokat fizetnek ebben az országban, egyszerűen már nem lehet több terhet tenni. Újra meg kell nézni, hogyan csökkentsük a kiadásokat. Hallottam már olyat jobboldalról, hogy a nyugdíjasoktól vegyünk el. Azt gondolom, ha valamihez a baloldali kormány nem enged hozzányúlni, az a nyugdíj és a szociális juttatások.

Mi lesz a koalícióval?

Koalíciós partnerünk nincs abban a helyzetben, hogy feltételeket szabjon nekünk. A koalíció nemhogy nem szerelem, de még csak nem is házasság: racionális alapon létrejövő szerződés. Rossznak tartom, ha bármelyik párt úgy gondolja, feltételeket fog szabni. És leginkább azt tartom rossznak, hogyha ezt a sajtón keresztül üzenik meg. Erre vannak a koalíciós egyeztető fórumok. A helyzet téves értékelésének tartom, ha az MSZP-t megpróbálják zsarolni.

Hogyan tovább, mi vár az országra?

Két lehetőségünk van. Az egyik, hogy minden marad a régiben, és minden tekintetben leszakadunk. Kormányok jönnek-mennek, és egyszer csak azt látjuk, áthidalhatatlan szakadék tátong köztünk, illetve azon országok között, akik képesek voltak folyamatosan új válaszokat adni a megváltozott körülményekre. A másik lehetőség: másfél év nagyon kemény, megszorításokkal teli politikája után megyünk tovább a magunk által kijelölt úton. Ez a konvergencia program végrehajtása mellett az Új Magyarország fejlesztési tervet jelenti. De ehhez konszenzusra kell jutni a legfontosabb ügyekben.

[Forrás: http://www.168ora.hu/cikk.php?id=9790&fr=nemzetihirhalo]
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Néhány gondolat a cigánybűnözé
  2008-03-27 19:39:58, csütörtök
 
  Czakó István: Néhány gondolat a cigánybűnözésről!


2008.03.26.

Drága Barátaim, nincs cigánybűnözés!?

Rendőrbűnözés, gyermekbűnözés, prostitúció az van, de cigánybűnözés,... ugyan! Miről beszélsz? Igaz, hivatalosan nem láttam, hallottam, hogy a börtönökben milyen arányok vannak,... de erről ne is beszéljünk, mert az már rasszizmus lenne! Bezzeg arról lehet beszélni, hogy a "magyarok" ("fehérek") milyen kirekesztők,... hiszen képtelenek megérteni a megélhetési bűnözőket,... a színes fémtolvajokat,...

Hiába, a befogadó magyar nemzet pillanatok alatt rasszistává válhat, ha bizonyos emberkről bármi véleményt mondani merészel.

Több cigány ismerősöm van, akik tisztességes, becsületes, dolgos emberek. Gondolom, sokan vagyunk még így, akiknek vannak hasonló tapasztalataik! Éppen az ő védelmükben szükséges lenne tisztázni bizonyos dolgokat!

Miféle eljárás az, ha bizonyos dolgokról nem lehet nyíltan beszélni? Ki szab nekünk - saját országunkban - ebben szabályokat? Ki kényszeríti a többségi társadalmat arra, hogy egyes gondokról még beszélni sem szabad?

Barátaim, beszélnünk kell közös dolgainkról!

Czakó István, FÚSZ

http://fusz.hu/node/8208
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/5 oldal   Bejegyzések száma: 41 
2008.02 2008. Március 2008.04
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 1181 db bejegyzés
e év: 10632 db bejegyzés
Összes: 64003 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 1652
  • e Hét: 4754
  • e Hónap: 15865
  • e Év: 169361
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.