Belépés
furaila.blog.xfree.hu
"Nem az a fontos, hogy milyen iskolákat végeztél, hogy mit dolgozol, hanem hogy milyen EMBER vagy!" BMI ******
2005.10.25
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 5 
Zoboralja himnusza
  2009-01-25 23:55:18, vasárnap
 
  ZOBORALJA HIMNUSZA

Nem adhatok mást,
imára kulcsolt kézzel,
felemelt fejemet,
tépett büszkeségem.
Vezet engem utamon
hős Huba vezér.
Gyepűőrként állok helyemen,
Isten magyarnak teremtett!

Lesz még olyan idő,
négy turul száll az égen.
A tiszta hangok a hamisakkal
végleg helyet cserélnek.
Kiárulni lelkemet
az lenne a szégyen.
A kezek összeérnek,
Isten magyarnak teremtett.

Beszánthatják a sírokat,
a házat, az erdőt, a rétet,
de apám, anyám énekében
a mondák tovább élnek.
A gerencséri utcán
piros rózsák nyílnak,
Zobor-hegyen új Nap kel fel -
Isten magyarnak teremtett!

Nem maradt más nekem,
csak igazam, tisztességem.
Védd meg Uram, Teremtőm
maradéknyi népem.
Szívem kérést karcol
fel a magas Égre:
Ne hagyd veszni Istenem,
Ne hagyd Zobor-vidéket!

 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Út a hajléktalansághoz
  2009-01-25 21:31:28, vasárnap
 
  ÚT A HAJLÉKTALANSÁGHOZ

http://furaila.xfree.hu/140848

1. Az otthonhoz jutás lehetetlenségei

Hajléktalansághoz vezető út első álolomása a személyi szuverénitás- az önrendelkezés és az önállóság felelősségének elvesztése (a "plebs"-szé válás).

Példaképpen kövessünk nyomon egy újszülött útját, attól kezdve, hogy megszületett a kórházban és már nem szakították el az anyjától, mint 1990 előtt... Majd, hazamegy a szülőnő kisbabájával! Hát ez az, ami óriási probléma Magyarországon! Van-e hova ,,haza"vinni azt a gyermeket?

Mert, az élővilágban többnyire úgy van, hogy előbb elkészítik a születendő utód/ok számára a ,,fészket". Nálunk ez évtizedek óta úgy van, hogy előbb meg kell szülni (v. ,,vállalni" előre) a gyermeket, majd a Hivatal, a Bank... elbírálja, hogy adható-e kölcsön az építkezéshez, otthonteremtésre. (Ez olyan, mintha a madarak előbb tojnák a tojásokat, majd fészket rakva, abba összegyűjtenék a közben ,,kihűlt", tönkrement tojásokat.)

Nem volt ez mindig így!

1945 előtt voltak bérlakások, amelyeket ki lehetett bérelni. Nem kényszerült bele mindenki az erején felüli építkezésbe, ,,öröklakás" -vásárlásba. Csakhogy, ezeket az bérlakásokat állami tulajdonba ,,vették" és kiutalták... Elfogyva a kiutalható lakások, panelépítkezésbe kezdtek... Átmenetileg még ez is jobb volt a semminél. Csakhogy ezeket a panellakásokat megvásárlásra kínálták föl az akkor szülőképes korba lépő új nemzedék számára.
Először is azt tartom, hogy a legnagyobb történelmi igazságtalanság az én nemzedékemet és utódainkat érte tömegesen!
Mert mi történt velünk valójában?
Miért neveznek bennünket kompetensék jobbról plebs-nek, balról, meg csőcseléknek?
Tisztességes ez akkor, amikor az 1990-es első szabadnak nevezett választásokkal törvényhozó helyzetbe került rendszerváltoztató pártok képviselői - ahelyett, hogy a népet lehetőségek sorával felemelkedésre biztatták volna - a saját, régi családi címeik, rangjuk visszaszerzésével és fizetéseik meghatározásával, későbbiekben felemelésével voltak elfoglalva?

Pedig, nemcsak a népet kellett volna felemelni, hanem a családokat és az azt alkotó egyes személyeket. Ehhez bizony legalább az első időszakban családterápiára lett volna szükség!
Arról nem is beszélve, hogy ez a réteg sem ismereti- sem kapcsolati- sem anyagi tőkével nem rendelkezett. És, bizony, az erkölcsi és anyagi kárpótlásból is kimaradt, mert fogalma nem volt arról, hogy az neki járt volna!!!
Ezért beszélhetünk napjainkban arról joggal: ez a kárpótlásnak nevezett valami bizony kimeríti a sikkasztás bűnelkövetés fogalmát. Mert ebből a kárpótlásból kimaradtak az 1945 után kisemmizettek és utódaik!!!

http://furaila.xfree.hu/140848

Ezért vettem és veszem védelmembe a lecsőcselékezett plebs-et. Mert abban, hogy ilyen széles népréteg plebs-szé, vagyis "csőcselékké" vált a mindenkori értelmiségiek is felelősek.

Akik a plebs kifejezést pejorativ értelemben használják Magyarország több, mint 2,5 milliónyi szavazópolgárára - akarva, akaratlanul hozzájárulnak ahhoz, hogy ezek az emberek mostanra ilyen rettenetes tudati szinten tengődjenek közös hazánkban.

Mindenki figyelmébe ajánlom az emigráns magyarság egzisztencia-teremtési készségét! Sok olyan amerikás magyart ismerek, aki kint a 0-ról, szó szerint a semmiből vagyonra tett szert az okos eszével, szorgalmával, vele-született kreativitásával, tehetségével, életrevalóságával.

Na, ők jöttek haza elsőkét a rendszerváltozásban és láss csodát: amibe itthon belevágtak, abba sorra belebuktak! Ismerek olyant, aki már másodszor jött vissza, mert nem tud beletörődni, hogy a hazájában csak tönkremenni lehet!!!
Azért ez is jelent ám valamit!!!


Száz szónak is egy a vége: ezek a magyar testvéreink azért sikeresek nyugaton, mert ott már eljutottak a közgondolkodásban odáig, hogy: "NEM AZ SZÁMÍT, HOGY MIT TANULTÁL, MIT DOLGOZOL, HANEM, HOGY MILYEN EMBER VAGY!"
(Lesz ez még így sem! c. amerikai film író-főhőse mondta ezt a filmbéli
boldogtalan szomszédjának, akinek bizonyítási kényszere volt...)

Ahhoz kellenek a társadalmi feltételek, hogy a magyar néphez tartozó egyének ismét méltók lehessenek régi jó hírükhöz!

Ehhez olyan iskolákra - a felnőttképzés keretén belül - van szükség, ahol a plebs-hez tartozók is megszerezhetik azon ismereti tőkéjüket, amit évtizedekig a hatalmat gyakorlók kisajátítottak maguknak!

Szükség lesz még olyan kisvállalkozás-barát programokra, melyek induló, anyagi tőkéhez juttatják az arra hajlandóságot mutató szakmunkásokat.!

Olyan közgondolkodásra is szükség lenne, amelyikben a példaképek élenjárnak emberséggel és az önállóság felelősségével megvalósított életükkel.

Akkor, ha ennek meglesznek a hatalom által megteremtett feltételei, és aki ennek ellenére sem képes felemelkedni, hanem ragaszkodik ahhoz, amit megszokott a szocializmusban: hogy ,,mert kicsi lenni" - nos arra majd lehet mondani, hogy ,,plebs". De bennük is tisztelni kell az Embert még akkor is, ha ez oly nagyon nehezére esik az úrhatnám polgárnak, vagy az újgazdag burzsujoknak! Pontosabban, tőlük járna csak igazán a tisztelet, hiszen az ő, vagyis a plebs áldozata árán gazdagodhattak meg!!!

http://furaila.xfree.hu/140848


Visszatérve az 1960-es évekre, amikorra felnőtté váltak az 1945 utáni első demográfiai csúcsban születettek, kiknek szülei addigra olymértékben elszegényedtek és ,,mertek kicsik lenni" (az erőszakos kollektivizálási és proletarizálási törekvéseknek engedve). Átengedte gyermekét a hatalomnak.
Például, mihez kezdhetett a budapesti szüleinél élő és ezért ,,állandó" budapesti lakcímmel rendelkező lány?
1./ Munkásszállón szállást nem kaphatott, mert az csak a vidékről toborzott munkáslányoknak járt.
2./ Albérlet után nézhetett, de mihelyt elmondta, hogy szülei Pesten élnek, csak képtelen velük egy fedél alatt lakni, azonnal egyértelmű elutasítás volt a válasz.
3./ Férjhezment.
4./ Kiállt a Rákóczi térre.
5./ Munkahelyi prostitúcióra adta a fejét (testét).

Ennek a textilapiri munkáslánynak a harmadik lehetőséget kínálta föl a sors egy TMK(26.)-lakatos személyében.
A szabolcsi alkoholista apától a fővárosba menekült fiatalember, az otthonteremtés lehetőségét remélve - a pesti lánnyal kötött házassággal - vélte élete jobbrafordulását.
Ugyanis, a főváros túlzsúfoltsága miatt hoztak egy olyan döntést - törvény, v. rendelet formájában, hogy csak legalább 5 éves állandó bejelentett lakcímmel rendelkező juthatott hozzá a kiutalandó lakáshoz.


Szeretném, ha megtudná a világ, hogy milyen egészségügyi ellátásban volt része egy két műszakban dolgozó munkásnőnek, amikor például munkahelyet változtatott.
Végig kellett csinálnia a kötelezően előírt, un "munka alkalmassági egészségügyi vizsgálatsort". Többek között a megalázó, diszkriminatív(27.) nőgyógyászati vizsgálatot is! Ott föltette a nőgyógyász a nagy kérdést, hogy: "Utolsó rendes menstruációja?"
A helyzet tragikusságára való tekintettel, egy héttel korábbi dátumot kellett mondania. Mert akkor minden menstruációs kimaradást - pláne a húsz év körüli nőknél(!) - kizárólag terhességgel magyaráztak.
Egy esetleges terhesség azonban az új munkahely elvesztését jelenthette volna. Így aztán nem csoda, ha ezekben az években szinte futószalagon végezték az un terhesség-megszakításokat a kórházakban!

A munkásnőknek nem sok segítséget adtak az egészségügyiek a védekezéshez. Végigrettegték ifjúságukat, legszebbnek mondott életszakaszukat.

A férfiak, fiúgyerekek sem törődtek azzal, hogy teherbe esik-e az aktussal a lány, vagy asszony. Az ugyanis - ezekben a körökben kiváltképpen - a "nő gondja-baja" volt. Házasságon belül is "az asszonynak született gyereke" és nem a házaspárnak. Mintha csakis a nő tehetett volna a dologról!

Erre válaszul elterjedt, főleg értelmiségi körökben, hogy a nők elkezdték kirekeszteni a férfiakat az apaságból, a szülői felelősségből, mert méltatlannak érezték a kényszerítés eszközét!

Hogy ez ne váljon népszokássá, a "lakáspolitikával" úgy manipulálták a fiatalokat, hogy a "gyermekvállalás" és a hivatalos házassági anyakönyvi kivonat volt a feltétele a lakáshoz jutásnak, annak, hogy egyáltalán a lakásvásárlás jogát megszerezhessék.

Ezek az "öröklakás" nevezetű börtöncellákra osztott, összkomfortos betonkalodák mégsem válhattak "igazi otthonná". Miért? Talán, mert az "igazi c s a l á d" hiányzott belőlük! Pedig a GYES (gyermekgondozási segély) intézménye is növelte a "szülési kedvet".

Miért nem alakulhatott ki mégsem egy újfajta családkultusz? Talán azért, mert az ember értéke kimerült a munkahelyén betöltött státuszának értékében; mert a gyermeket vállaló nők valóságos "száműzöttek, árulók" lettek, mint munkaerők a "gyesre menéssel". Ugyanakkor le voltak kötelezve a segéllyel az államnak és intézményeinek! Ezen állami intézmények dolgozói, mint az államhatalom képviselői "kezelték" a szülőket, a "dolgozó nő"-i státuszukat elvesztett, anyasenkivé degradálódott gyeses kismamákat. /Elismerés és tisztelet azon pedagógusoknak, akik megértő szeretettel és sokszor a szülők helyett is törődtek a rájuk bízott kisgyerekekkel!/

A segélyből, viszont nem lehetett megélni, pláne nem gyerekkel, gyerekekkel! Kiszolgáltatottakká váltak férjeik számára is. Ezzel szemben a férfiak nem voltak büszkék arra, hogy feleségük, gyermekeik, azaz családjuk van akiről képesek gondoskodni.
Miért?
Azért, mert valójában nekik sem volt a főállásukban annyi jövedelmük, amelyből lehetséges lett volna egy 2-3 gyerekes család megélhetése, a "betondobozok" törlesztő részletének fizetése...

http://furaila.xfree.hu/140848

A vállalati GMK-k létrehozása, ahol másodállásban - a családtól elvett "szabadidőben"- hozzá lehetett jutni a feleség hiányzó jövedelmének pótlásához, de a fusizással keresett pénzek sem oldották meg a problémát. Sőt! Pénzkereső robottá degradálta őket. Nem csoda, ha - mint valami szenvedő ember-áldozatok élték meg életük egyik legnagyszerűbb lehetőségét: a gyermekáldást!
"Ember -ugyanis- nem alkothat nagyobbat, mint embert!"
Sajnos ez a nemzedék nem volt képes lélekben is fölnőni a feladathoz, inkább elvált és újra házasodott, meg megint elvált...

Erről napjaink hajléktalanjai többet tudnának mesélni!)

http://furaila.xfree.hu/140848

Bóna Mária Ilona
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Szociális Fórum állásfoglalása
  2009-01-25 11:16:22, vasárnap
 
  Helyszín: EDDSZ
Időpont: 2009. február 1. vasárnap 10-13 óra. Sajtótájékoztató az állásfoglalásról: 13.30 órakor
ugyanott.




Azonnali reagálásra készülnek a civilek a kormány megszorító intézkedéseivel szemben
Budapest, 2009. január 25.


Ha a kormány továbbra is a dolgozó rétegekre, a nyugdíjból élőkre, valamint a kis- és közepes
vállalkozókra akarja hárítani a súlyosbodó gazdasági válság terheit, a civil társadalom az
eddiginél is határozottabban fog fellépni vele szemben és a szakszervezetekkel közösen tiltakozó
megmozdulásra is kész – jelentették be a szervezők. Február 1-re országos tanácskozást hívtak
össze azzal a céllal, hogy azonnal reagáljanak a kormány január 29-én nyilvánosságra kerülő
intézkedéscsomagjára.
A tanácskozást a Magyar Szociális Fórum – Szociális Kerekasztal és a Civil Nemzeti Csúcs
szervezetei rendezik azzal a céllal, hogy közös akaratot szegezzenek szembe a várható újabb
társadalomellenes lépésekkel, egyszersmind azt is jelezzék, hogy ha egyetértenek valamivel,
mert a dolgozók érdekében áll. Árnyalt megközelítésre törekszenek az intézkedések miben léte
és rendeltetése szerint.
Az Egészségügyi Dolgozók Demokratikus Szakszervezetében tartandó tanácskozáson közös
állásfoglalást kívánnak nyilvánosságra hozni, támogatva mindazt, ami a foglalkoztatást segíti, de
szembeszegülve azzal, hogy további terheket rójanak az egyre súlyosabb megélhetési gondokkal
küszködő lakosságra, és tömegesen bocsássák el az embereket állásaikból.
A civil társadalom többek között attól tart, hogy a forint látványos értékvesztése következtében az
árak is elszabadulhatnak, még jobban felszöknek a megélhetési költségek, és ennek legfőbb
szenvedő alanyai a bérből és fizetésből, illetve a nyugdíjból élők lesznek.
A szervezők szerint a globális érdekeket kiszolgáló magyar kormánypolitikával szemben csak
társadalmi ellenállás vezethet eredményre. Ilyen ellenállással sikerült útját állni a
társadalombiztosítás privatizálásának és rákényszeríteni a kormányt, hogy visszavonja az
egészségbiztosítás piacosítása előtt utat nyitó törvényt. A mostani társadalmi összefogásnak az a
célja, hogy olyan új politika jusson hatalomra, amely kíméli a munkájukból élőket, és azokra
hárítsa a válság költségeit, akik a válságért felelősek: a pénzügyi körökre, a bankokra, a nagy
részvényesekre, és az őket kiszolgáló politikai elitre – áll a Magyar Szociális Fórum Szociális
Kerekasztalának anyagában.+++

06 30 5927371
szocialisforum@gmail.com
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Agymenéses évnyitó
  2009-01-25 03:47:06, vasárnap
 
  Péteri Attila Árpád

Agymenéses évnyitó-MSZP székházavató!

Van új a nap alatt? NINCS! Ezt bizonyítja a mai napon bemutatott absztrakció, ami az MSZP választmányán volt tapasztalható, úgy a jelenlévők, mint a sajtó képviselői számára.

Mert mi is történt? Nem más, mint a pártelnöktől megszokott semmit mondások menetrend szerinti, ,,nagy ívű" elpuffogtatása, annak széles tárházát megnyitva újólag, ki tudja már hányadszorra. Únos untig ismételve a megvalósíthatatlan jövőkép fantáziadús üresjáratait, annak demagógiára épülő vadhajtásait cirógatva. Folytatva a tagság, a résztvevők és az ország lakosságának elaltatását, sűrű szövésű szöveglepelbe burkolva a szabad gondolatok szárnyalását, az előrevivő szándékok csírájukban történő elfojtásával. Új arcok, új gondolatok, megalapozott programpontok felsorolása helyett, amelyek szerencsés esetben, a valóságból indulhatnának ki. Úgy tűnik, erre hiába vár a nagyérdemű publikum, az elkötelezett ,,hívők" kara, a bálványimádók és végtelen homályban fetrengő, vagy inkább alvó -ahogy az egyik TV csatornán is megtapasztalhattuk- alkalmi jelenlévő álmát, a széksorok között, egy egészen más világról, mint amit az elöljáró szónok rebegett el nekik, ámulatba ejtve, leginkább önmagát. Ez a hiteltelenné vált maga mutogatósdi, immáron 5 éve borzolja a magyar közvélemény egyre bővülő számú érdeklődőinek idegeit.

Mi lesz ebből?- jeligével és lépcsőről lépcsőre haladón mélyülő aggódással fűszerezve, a várva várt eredmények kimenetelét, amelyek a jó Istennek sem akarnak az ország javát szolgálón előbukkanni, a letűnt kor elhasználódott képviselőinek áldásmentes tevékenysége által. Vajon miért? A válasz önmagától adódik. Azon egyszerű oknál fogva, mert nem történt meg a valódi rendszerváltozás. Helyette egy ügyes manőverezéssel kialakított, a lakosság egészének éberségét, a beépített hálózatiakkal kellő időben és helyen való elaltatatási akcióik bevetésével végrehajtott, az ő szemszögükből nézve, mesterien levezényelt rendszerhamisítás eredményeként.

Az előre felkészített társutasok, minden újjáalakult pártba beosonva, rendre megtették az előírás szerinti lépéseket, hogy még véletlenül se alakulhasson ki egy össznemzeti érdekeken alapuló nemzeti szellemű egységes irányelv, az új Magyarország felépíthetőségéért. Botrányok, személyes torzsalkodások sorozatát kellett megélnünk akkor, amikor már az orosz csapatok jelenlétére sem lehetett hivatkozni és gyakorlatilag egy megmerevedett, kezek-lábak nélküli, fejekből álló bólogató Jánosok gyülekezetévé degradálódott, a papíron magukat rendszerváltóknak kikiáltó kormányszervek, élen Antall Józseffel. Mint akiket homokba ástak s csak a levegő utáni kapkodás maradt osztályrészük.

Kialakult az a látszatdemokrácia, amely kiváló táptalajt biztosít mindmáig a helyzetben lévők számára, akik kellő időben magukhoz ragadták azt a részben örökölt eszközrendszert, amelynek birtokában zavartalanul végezhetik kisded játékaikat, milliók szenvedésétől sem zavartatva magukat, bebetonozva híveiket a hatalomba, az általuk levezényelt struktúraváltás megmerevedése következményeként.

Innen származtatható a mára kialakult abszurditások végtelennek tűnő sorozata, melynek hozadmányaként szabadon lehet magas tisztséget viselőknek hazudozni, nyíltan mellébeszélni, felelőtlen döntéseket megszavaztatni, akár a T. Házzal szinkronban, egyszóval szétverni egy korábban úgy-ahogy, de mégis valamilyen formában működő államgépezetet.

Ma már jogi alapon lehet rabolni, ügyeskedőn lenyúlni közpénzeket, korrumpálni és korrumpálódni, szó szerint szabad a gazda. Úgyis mondhatjuk, hogy jogi alapon lehet sikkasztani (lásd. K.A. és csapatát), s a balsorsúaknak pedig, akár híd alatt aludni. Gyakorlatilag nincs igazságszolgáltatás. Beszélni beszélhetünk bármiről, bárhol, csak épp minek és kihez?

Az új ámítások csapdájába csalogatták a választópolgárok nem kevés hányadát, akik képtelenek voltak megtanulni az önvédelem fortélyait, mert a média diktatúrán felnövekedett állománya ehhez nagy elánnal felvértezetten, készséggel asszisztált, jól felfogott önérdekétől vezérelten, a bértollnokokhoz illő és méltó hatékonysággal. Meg is láttuk mindezen attrakcióknak a kárát, mert még mindig vannak olyanok, akik tovább istenítik az eszelősen imádott s hozzájuk görcsösen ragaszkodó feljebbvalóikat, mint a kádári időkben. Minden fenntartás, ellenőrzés, a valóság és a tények tisztelete nélkül, önpusztító ténykedésükön túl a viszonylagos tisztánlátással bíró honfitársaikat is magukkal rántva a szakadékba. Legalábbis a két utolsó választások ezt minden kétséget kizáróan bebizonyították.

A régi rendszerből ránk maradt gátlástalan és bizonyítottan elhitványosodott, szemfényvesztő értelmiséggel, amely a kommunistákhoz hasonlóan -Márai szavaival- továbbra is csak a koncot nézi, semmit nem lehet kezdeni, amíg a helyükön vannak. Nem számít nekik sem se Isten, se ember, csak ámításuk eszközeinél maradhassanak életük végéig, a korábbról jól megszokott intézményeikben, a médiabitorlók a stúdióikban, szerkesztőségeikben, nekik ez egyre megy. Ilyen fogalmak, mint a hazaszeretet, a múltunk értékeinek mentése, a hagyományok ápolása, a nemzeti összetartás és együttgondolkodás, teljességgel hidegen hagyja őket. Az általuk kiképzett utódaikat meg végképpen.

Mi lesz veled Magyarország? Kérdezik nemcsak itthon, hanem a külhonba szakadt honfitársaink felelősen gondolkodó csoportjai, szűkebb tágabb tagjai, főként az idősebb korosztályt képviselők soraiból.

Ők zömükben azt az irányt képviselik, amit a múlt század szellemi óriásai éreztek magukénak, mint Németh László, Kodolányi, Bibó István, Illyés Gyula, akik a sajátos harmadik út megvalósításában látták a szárszói konferencián megerősítve, az ország II. VH utáni jövőképét. Sajnos a történelem nem először, ismét meggátolta az önrendelkezésünk alapjainak lerakását. Ugyanez történt 90 után is, részben a fentiekben vázoltak miatt.

Az átlagemberek, a nép jóhiszeműsége és kirekesztettsége is megnyilvánult az élet minden területén. Kezdve az EKA önjelöltekből kiválasztott tagjai, csoportjai előtérbe kerülésétől a későbbiekben a 88-tól életbe léptetett spontán privatizáció előnyszerzési esélyeit élvezők által, a tűzhöz közel állók személyében -jól tudjuk kik voltak ezek- a politikai hatalmuk gazdaságba történő átmentésének érvényre juttatásával. Pedig az eredendő szándék EKA vonatkozásban a régi rend ellenére manifesztálódott, ám hamar közbeléptek a kiokítottak s megtették a szükséges lépéseket, hogy érdemi eredmény a lakosság döntő hányada számára ne alakulhasson ki. Az ugyanis lényegében a diktatúrától való teljes megszabadulás volt az elszámoltatással egyetemben. A csodaváróvá avanzsált tömegeket sikerült időben elvakítani, így az idő múlásával, amikor kezdett világossá válni, hogy a rendszerváltozás kisiklattatott, kisebb-nagyobb tüntetési hullámokon kívül, semmi érdemlegeset nem sikerült összekovácsolni a lépre menésünk visszafordításáért. Köznapi nyelven szólva, a nemzet hajója már 90 őszére elsüllyedt. Azt követően minden próbálkozás már szánalmas vergődéssé silányult, a legjobb szándék ellenére, ami a szervezőket és a résztvevőket vezette. A veszett fejsze nyele utáni kapkodássá vált valamennyi tiltakozó akció, úgy a fővárosban, mint vidéken.

Nagyban hozzájárult mindezen történésekhez, az SZDSZ irányítóinak napnál világosabb árulása. Nemcsak az anyaországi nemzeti érdekek semmibe vevésével, de a határon túli Testvéreink jogos elvárásai tekintetében is betlizve, most már minden földön járó számára
cáfolhatatlanul. Megcsúfolva a szabadelvű liberalizmus értékeinek minden szegmensét, 94-ben összeállva a 89-ben még esküdt ellenségüknek beállított (kikiáltott) diktatúra utódpártjával, mérhetetlen arroganciával, öntömjénező felsőbbrendűségi kórtünettel megfertőzve, az általuk önveszejtő módon, mára kialakított szánalmas végkifejletig.

Így jár minden pártképződmény, amely a nemzeti sorskérdések megvitatását nem vállalja, attól szemrebbenés nélkül elhatárolódik, valódi, előrevivő párbeszédre képtelen.

A mára kialakult történelmi szituációban, a lecke föl van adva az ellenzék vezető pártjának is. Annak függvényében, mit tanul az elmúlt 20 esztendő történéseiből, a saját hibáiból, néha bizony bűneiből? Amelyek közül a legnagyobb, hogy hatalmát nem arra használta igazán, amit a nép java elvárt tőle, hanem maga is társutas módján úszott az árral a hazai és a nagypolitika farvizén s egyelőre úgy néz ki, ezen ,,betegségéből" képtelen kigyógyulni. Szomorúan gyászos szarvashibák sorozatát elkövetve, amit nem biztos, hogy a választópolgárok és a szimpatizánsai megbocsátanak neki.

Tanulság, úgy a számukra, mint a hazai belpolitika résztvevőinek, ám legfőképpen a lebénított fél ország lakói számára, ne higgyenek többé a szirén hangoknak. Használják a saját eszüket s ne dőljenek be a polip módján ránk (rájuk) tapadó őskövületeknek és álszent utódaiknak, hanem csak a saját bőrükön érezhető tapasztalataiknak. Függetlenül a médiákban harsogó szemkápráztatók sugallataitól. Tanuljanak meg végre a saját érdekük szerint dönteni a szavazófülkékben s bátran váltani, új pártok irányába nyitni, új arcokat fölfedezni, amelyek beemelése a közéletbe, az egyedüli esély egy Új Magyarország megalapozásának beindításához.

Ha nem ezt teszik, ükunokáink már nem biztos, hogy ilyen nevű ország lakóiként tölthetik hétköznapjaikat a Kárpát-medence ezen térségében, ahol jelenleg még élünk.

Ez itt a tét! Gondoljátok meg honpolgárok!

/Péteri Attila Árpád/
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Hazaárulás
  2009-01-25 03:37:11, vasárnap
 
  Hazaárulás
144. § (1) Az a magyar állampolgár, aki abból a célból, hogy a Magyar Köztársaság függetlenségét, területi épségét vagy alkotmányos rendjét sértse, külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, bűntettet követ el, és öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) A büntetés tíz évtől tizenöt évig terjedő vagy életfogytig tartó szabadságvesztés, ha a hazaárulást
a) súlyos hátrányt okozva,
b) állami szolgálat vagy hivatalos megbízatás felhasználásával,
c) háború idején,
d) külföldi fegyveres erőnek behívásával vagy igénybevételével
követik el.
(3) Aki hazaárulásra irányuló előkészületet követ el, bűntett miatt egy évtől öt évig, háború idején két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
1. A hazaárulás jogi tárgyát a törvényhozó a célzat irányával megjelölve határozza meg. Ez a Magyar Köztársaság állambiztonsága és alkotmányos rendje, közvetlen tárgya pedig a Magyar Köztársaság függetlensége, területi épsége és alkotmányos rendje.
a) Az ország függetlenségén a külső önállóságot kell érteni, amelynek lényege, hogy a Magyar Köztársaság saját államisággal bír.
b) A területi épség a Magyar Köztársaság térségének sértetlenségét jelenti, amelyen az állami főhatalom érvényesül. Ez a terület a nemzetközi szerződésekben megállapított határok között lévő szárazföld, az ezen belül található belvizek és az ország között elterülő légtér.
c) Az ország alkotmányos rendje (részletes magyarázat a 139. §-nál).
2. A törvényi tényállás két olyan elkövetési magatartást határoz meg, amellyel a magyar állampolgár a külföldi kormánnyal, illetőleg szervezettel érintkezésbe bocsátkozik.
a) Külföldi kormánnyal vagy szervezettel kapcsolat felvétele kétoldalúságot jelent. Be. fejezettnek akkor tekinthető a bűncselekmény, ha az elkövető szóban, írásban vagy más módon (közvetítő útján) kapcsolatba került a külföldi kormánnyal vagy szervezettel. Ha ez a magatartás meghiúsul mielőtt a kapcsolat létrejött volna, a cselekmény kísérlete állapítható meg.
b) A kapcsolat fenntartása esetén az elkövető és a külföldi kormány vagy szervezet között az összeköttetés már létrejött, a kapcsolat folyamatos.
Az elkövetési magatartás aktív tevékenységet jelez, tehát a tényállás mulasztással nem valósítható meg.
A külföldi kormány fogalma részletes kifejtést nem igényel.
A külföldi szervezet fogalma már magyarázatra szorul. A külföldi szervezeten meghatározott célt szolgáló csoport és intézmény értendő. A külföldi szervezet lehet katonai, gazdasági, szociális, kulturális, politikai vagy bármely célja létrejött egység függetlenül attól, hogy a magyar állam azt hivatalosan elismerte vagy sem továbbá, hogy az nyíltan vagy titokban tevékenykedik. Egyetlen követelmény, hogy a szervezet az állam érdekeivel ellentétes érdekeket képviseljen.
Szükséges megjegyezni, hogy a jogirodalomban a külföldi szervezet fogalmát illetően több fajta nézet alakult ki.
a) Külföldi szervezet az ország területén kívül működő bármely szervezet, amely az említett érdekeket sértő cselekmény támogatására vagy megvalósítására alkalmas,
b) az állam területén kívül működő szervezetről van szó, de feltétel, hogy az irányításában külföldi állampolgárok is részt vegyenek,
c) határon belül lévő szervezet is ilyennek tekinthető, ha az külföldi.
3. Tettesi minőségben a hazaárulás alanya csak magyar állampolgár lehet. Azonos megítélés alá esik a kettős állampolgár is. Felbujtóként vagy bűnrészesként nem magyar állampolgár is felelősségre vonható.
4. Tényállási elemként szerepel a célzat, ezért a hazaárulás csak egyenes szándékkal követhető el. Az elkövetőnek tisztában kell lennie a tanúsított magatartás veszélyeztetésének lehetőségével és ezt a következményt kívánja is. A bűncselekmény alapesete immateriális delictum, megállapításához eredmény bekövetkezése nem szükséges, de a cselekménynek alkalmasnak kell lennie a cél megvalósítására.
A bűncselekmény befejezett a megjelölt magatartások tanúsításával.
A cselekmény fokozott társadalomra veszélyességére utal, hogy a (3) bekezdés az előkészületet is büntetni rendeli.

5. A bűncselekmény minősítő körülményei
a) Súlyos hátrány okozása
b) Állami szolgálat vagy hivatalos megbízatás felhasználásával elkövetett hazaárulás. Ekkor a magyar állampolgár a személyes bizalmon alapuló fokozott hűség kötelezettségét is megsérti.
c) Háborún azon időszakot kell érteni, amikor az Országgyűlés által kinyilvánított hadiállapot fennáll, de ilyennek tekintendő a 137. § 9. pontja szerint az állam biztonságát súlyosan fenyegető veszély.
d) Külföldi fegyveres erő Nagyobb létszámú felfegyverzett csoportot jelent külföldi részvétellel. A behívás az ország területén kívül tartózkodó fegyveres erőkre, az igénybevétel pedig a belföldön állomásozókra vonatkozik.
A bűncselekmény megnevezése (BK 1. szám)
144. § (1) hazaárulás bűntette
144. § (2) a) súlyos hátrányt okozó hazaárulás bűntette
144. § (2) b) állami szolgálat (hivatalos megbízatás) felhasználásával elkövetett hazaárulás bűntette
144. § (2) c) háború idején elkövetett hazaárulás bűntette
144. § (2) d) külföldi fegyveres erő behívásával (igénybevételével) elkövetett hazaárulás bűntette
144. § (3) 1. t. hazaárulás előkészületének bűntette
144. § (3) 2. t. háború idején hazaárulás előkészületének bűntette.

Hűtlenség
145. § Az a magyar állampolgár, aki állami szolgálatával vagy hivatalos megbízatásával visszaélve külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, és ezzel a Magyar Köztársaság függetlenségét, területi épségét vagy alkotmányos rendjét veszélyezteti, bűntettet követ el, és két évtől nyolc évig, háború idején öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
1. A bűncselekmény jogi tárgya hasonlóan a hazaáruláséhoz, a Magyar Köztársaság függetlensége, területi épsége és alkotmányos rendje.
2. Az elkövetési magatartások - kapcsolat felvétele és kapcsolat tartása - azonosak a hazaárulás elkövetési magatartásaival, de az elkövető részéről hiányzik az állam elleni célzat.
Az elkövetési magatartás egy elkövetési móddal bővül Az elkövető állami szolgálatával vagy hivatalos megbízatásával való visszaélés. Ezért hűtlenség esetében a kapcsolat hivatalos jelleggel létesül, de az elkövető azt megbízatásához hűtlenül, a jogszerű kapcsolat rendeltetésével össze nem egyeztethetően érvényesíti.
A hűtlenség veszélyeztetési bűncselekmény, megvalósulásához eredmény nem szükséges. Be. fejezett, ha a hivatalos megbízatással visszaélve olyan kapcsolat létesül, amely a Magyar Köztársaság tényállásban írt érdekeit veszélyezteti.
3. Tettes csak magyar állampolgár lehet, aki állami szerv szolgálatában áll vagy hivatalos megbízatást teljesít.
4. A bűncselekmény alanyi elemeit illetően a hűtlenséget csak szándékosan lehet elkövetni. A megvalósulásához célzat nem szükséges. Az elkövetőnek azt kell felismerni, hogy visszaélésével a Magyar Köztársaság jelentős érdekeit - függetlenségét, területi épségét vagy alkotmányos rendjét veszélyezteti és azt kívánja vagy abba belenyugszik.
Lényegében számos motívum és többfajta cél vezérelheti az elkövetőt a visszaélésben, csak egy nem, a bűncselekmény jogi tárgya veszélyeztetésének a célja, mert ez esetben a 144. § (2) bekezdés b) pontja valósul meg. A visszaélés nyomán a kapcsolat felvételének vagy fenntartásának alkalmasnak kell lennie a Magyar Köztársaság függetlenségének, területi épségének vagy alkotmányos rendjének a veszélyeztetésére. Ezért - álláspontunk szerint - e cselekmény egyenes szándékkal nem követhető el, amennyiben az elkövető előre látja a veszélyhelyzet kialakulásának a lehetőségét, s azt kívánja, úgy már erre irányuló magatartása a hazaárulás minősített esetét valósítja meg.
A hűtlenség tehát az eshetőleges szándékkal való elkövetés esete.
5. Minősített esete A háború idején történő megvalósítást a törvényhozó szigorúbban rendeli szankcionálni (lásd a 144. §-ához fűzött magyarázat)
A bűncselekmény megnevezése (BK 1. szám)
145. § 1. t. hűtlenség bűntette
145. § 2. t. háború idején elkövetett hűtlenség bűntette.

Az ellenség támogatása
146. § (1) Aki háború idején a Magyar Köztársaság katonai erejének gyengítése céljából az ellenséggel érintkezésbe bocsátkozik, annak segítséget nyújt vagy a saját, illetőleg a szövetséges fegyveres erőnek hátrányt okoz, bűntettet követ el, és tíz évtől tizenöt évig terjedő vagy életfogytig tartó szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) Aki az ellenség támogatására irányuló előkészületet követ el, bűntett miatt két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
1. E bűncselekmény jogi tárgya a Magyar Köztársaság alkotmányos rendje és az állam biztonsága. (Az alkotmányos rend fogalmára lásd a 139. §-ához fűzött indokolást, 1. pont.) Közvetlenül sérti a tényállásban felsorolt érdekeket, az ellenséggel történő együttműködés útján vagy a saját, illetve szövetséges fegyveres erők elárulásával.
Közvetlen elkövetési tárgy az állam katonai ereje, amely magába foglalja a teljes haderőt, valamennyi fegyvernemet és ezek funkcionálásához szükséges hátteret is, például hadiipar.
2. A törvényi tényállás három elkövetési magatartást tartalmaz.
a) Érintkezésbe bocsátkozás,
b) segítségnyújtás,
c) saját, illetőleg szövetséges fegyveres erőknek való hátrányokozás.
Ellenség fogalma - az országgal hadiállapotban lévő másik állam, annak fegyveres ereje.
a) Érintkezésbe bocsátkozás bármely kapcsolatfelvételt vagy fenntartást magában foglal és szükségtelen annak formája, gyakorisága továbbá az is, hogy abból az ellenségnek tényleges előnye származzon.
b) Segítségnyújtás esetében nem követelmény az ellenséggel való kapcsolatba bocsátkozás és elképzelhető, hogy arról a másik fél nem is bír tudomással.
c) A hátrányokozás a saját, illetve szövetséges fegyveres erők pozíciójának negatív irányba történő megváltoztatása, amely okszerűen és rendszerint együtt jár az ellenségnek való segítségnyújtással.
Mind a segítségnyújtást, mind pedig a hátrányokozást a konkrét tettesi cselekmény mindenirányú határának értékelésével lehet megállapítani figyelembe kell venni a politikai határokat, a fegyveres erők harcképességét, fegyelmi helyzetével kapcsolatos változásokat.
A segítségnyújtás és a hátrányokozás tevékenységgel és mulasztással, míg az érintkezésbe bocsátkozás aktív magatartással valósítható meg.
A három elkövetési magatartás között különbség áll fenn arra figyelemmel is, hogy mikor fejeződik be a bűncselekmény.
Az érintkezésbe bocsátkozás esetén a kapcsolatfelvétellel befejeződik a bűncselekmény. A segítségnyújtás esetében azonban a befejezettség megállapításához eredmény is szükséges. Az erre irányuló tevékenység abban az esetben értékelhető befejezett bűncselekményként, ha a segítségnyújtásból az ellenséges fegyveres erőnek előnye származott.
Ugyanez érvényes a hátrányokozásra is. E tevékenység esetében meghatározott eredmény, a hátrány bekövetkezésével válik befejezetté a cselekmény. Nem feltétele a befejezettségnek egyik magatartás esetében sem, hogy a Magyar Köztársaság katonai ereje ténylegesen gyengüljön, mert ezt az elemet a törvényhozó célzatként értékeli.
3. Az ellenség támogatása - a törvényi tényállásból kitűnően - csak háború idején követhető el. Háború fogalmán a hazaárulásnál kifejtettek az irányadók.
4. A törvényi meghatározásból következik, hogy a bűncselekmény alanya nemcsak magyar állampolgár, hanem bárki lehet.
A miniszteri indokolás kimondja, hogy a jogilag védett tárgy természete miatt az elkövetési kör nem korlátozódik a magyar állampolgárokra. A jogirodalomban létezik olyan álláspont is, mely szerint az ellenséges állam polgárát ki kell zárni ebből a körből, hisz őket a hűségesküjük saját államukhoz köti.
5. A cselekmény csak szándékosan követhető el. A tényállásban célzatot is értékel a törvényhozó. Az elkövető célja a Magyar Köztársaság katonai erejének gyengítése. Az elkövetőnek tisztában kell lennie saját cselekményével, azzal, hogy az ellenséggel kerül kapcsolatba, magatartása következményeivel és éppen azért tanúsítja a magatartást, mert a cselekménye következményeit kívánja.
6. A cselekmény fokozott társadalomra veszélyességére utal, hogy a törvényhozó a (2) bekezdésben az előkészületet is büntetni rendelte.
7. Az ellenség támogatásának bűntette a 144. § (2) bekezdés c) pontjában meghatározott hazaárulás minősített esetéhez képest speciális, így e két bűncselekmény között látszólagos halmazat áll fenn.
A bűncselekmény megnevezése (BK 1. szám)
146. § (1) az ellenség támogatásának bűntette
146. § (2) § az ellenség támogatására irányuló előkészület bűntette.

Kémkedés
147. § (1) Aki idegen hatalom vagy idegen szervezet részére a Magyar Köztársaság ellen hírszerző tevékenységet végez, bűntettet követ el, és két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) Aki az (1) bekezdésben meghatározott kémkedést államtitok kiszolgáltatásával követi el, öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(3) Aki kémkedésre irányuló előkészületet követ el, bűntett miatt öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(4) Nem büntethető a hírszerző tevékenységre ajánlkozás vagy vállalkozás miatt, aki - mielőtt egyéb hírszerző tevékenységet fejtett volna ki - az ajánlkozását vagy vállalkozását a hatóságnak bejelenti, és a külföldi kapcsolatát teljesen feltárja.
1. A bűncselekmény tárgya A Magyar Köztársaság alkotmányos rendje, az állam biztonsága valamint fontos politikai, katonai, társadalmi vagy gazdasági érdeke.
Minden állam alapvető érdeke, hogy jelentős információk - állami akarat hiányában - ne jussanak külföldre. A tényállásban írt magatartás ezt az érdeket sérti. Az elkövetési tárgy lehet bármely adat, amely alkalmas a Magyar Köztársaság elleni felhasználásra. Ez lehet pl. egyébként ismert információk sajátos, célzatos rendszerezése, elemzése. Az adatok valóságtartalma és megjelenési formája is közömbös.
2. A bűncselekményt megvalósító elkövetési magatartás hírszerző tevékenység végzése "a hírszerző tevékenység adatok megszerzését, gyűjtését és kiszolgáltatását jelenti külföldi kémszervezet részére. A hírszerzés több mint titkos adatszerző, adatszolgáltató tevékenység, magában foglalja az olyan tevékenységet is, mint például a hírszerző szervezet részére megfelelő személy felkutatása, kompromittálása, hírszerző rezidenturák működtetése." (1989. évi XXV. törvény 9. §-ának módosító rendelkezéséhez és az 1993. évi XVII. törvény 35. §-ához fűzött miniszteri indokolás).
A törvény az elkövetési tevékenység - a hírszerzés - egyes mozzanatait nem taglalja, hanem azt egységes folyamatnak tekinti. A hírszerzés olyan cselekménysorozat, amely az adatok megszerzésével kezdődik, gyűjtésével folytatódik, majd az adatok kiszolgáltatásával ér véget. A kiszolgáltatás történhet aktív és passzív formában egyaránt.
A hírszerző tevékenység végzése
a) idegen hatalom, vagy
b) idegen szervezet részére történik.
a) Idegen hatalom a Magyar Köztársaságon kívüli bármely államhatalmat jelenti.
b) Idegen szervezet külföldi állampolgárok által is irányított minden olyan szervezet, amely tevékenységét a határon kívül fejti ki. A szervezetnek nem szükséges katonai jellegűnek lennie, hanem bármely gazdasági, kulturális, szociális, illetve egyéb célokat megvalósító szervezet szóba jöhet, melynek akár csak részben is feladata a Magyar Köztársaság elleni tevékenység, egyszóval amelynek hírszerző jellege megállapítható. Felmerül mind a törvényi tényállás dogmatikai elemzése mind a praktikum ismerete folytán, hogy idegen szervezet működhet a magyar államhatárokon belül is.
A kémkedés immateriális delictum, megvalósulásához eredmény bekövetkezése nem szükséges.
3. Állampolgárságra tekintet nélkül a bűncselekmény elkövetője bárki lehet.
4. A bűncselekmény csak szándékosan követhető el, azonban az egyenes szándék mellett az eshetőleges szándékkal is megvalósítható a tényállás.
Az elkövető tisztában van a cselekményével, tudja, hogy az általa kiszolgáltatott adat a Magyar Köztársaság ellen felhasználható; az előre látott érdeksérelmet kívánja vagy abba belenyugszik. A törvényhozó célzatot nem kíván meg, a motívum is közömbös. Az elkövetés akkor is megállapítható, ha az elkövetőt nem politikai, hanem anyagi érdek motiválja.
5. A magatartás minősített esete, ha a kémkedést államtitok kiszolgáltatásával követik el. Ez megvalósul, ha az idegen hatalom vagy idegen szervezet előtt az államtitok ismertté válik.
6. A bűncselekmény szakaszai A bűncselekmény a hírszerző tevékenység végzésével befejezett. A jogi tárgy sérelmét ténylegesen a hírszerző tevékenység során összegyűjtött adatok átadása jelentené. A törvényhozó azonban előrehozza a büntetőjogi védelmet és a magatartást már az adatgyűjtéstől befejezetté nyilvánítja. A kísérlet tehát olyan esetekben állapítható meg, ha az elkövető megkezdi az adat megszerzésére irányuló magatartását, de nem jut hozzá azokhoz.
A cselekmény fokozott társadalomra veszélyessége miatt a (3) bekezdésben a törvényhozó az előkészületet büntetni rendeli.
7. A (4) bekezdés szerint a hírszerző tevékenységre ajánlkozás vagy vállalkozás elkövetésekor nem az előkészülettől elállás általános szabálya érvényesül, ugyanis nem elegendő az önfeljelentés, hanem együttes feltétel a külföldi kapcsolat teljes feltárása is.
A bűncselekmény megnevezése (BK 1. szám)
147. § (1) kémkedés bűntette
147. § (2) államtitok kiszolgáltatásával elkövetett kémkedés bűntette
147. § (3) kémkedés előkészületének bűntette

KÉRETIK AZONNAL A LEGSZÉLESEBB CÍMLISTÁN TERJESZTENI!
MINDENKINEK
OTT A HELYE!
Gyereknek, lányoknak, asszonyoknak, fiúknak és férfiaknak, szépkorú hölgyeknek és uraknak.
VÉGVESZÉLYBEN
A MAGYAR HAZA!!!
VÉGVESZÉLYBEN
A SZENT KORONA!!!

Akinek lehetősége engedi, segítsen a szórólap nyomtatott, másolt terjesztésével! Köszönet a segítségért!
Lengyel Károly
lengyel-k@freemail.hu
Kun Bélának sem sikerült, nektek sem fog!
Sátán, el a Szent Koronától!
Felhívás össznemzeti tüntetésre
A rendszerváltásnak hazudott, de a pesti utca által csak gengszterváltásnak nevezett 20 éves időszak politikai osztálya két évtized alatt végső romlásba döntötte a hazát. Mára odáig süllyedt, hogy a nagy család, a nemzet történelmi ereklyéjét, a Szent Koronát - melyért évszázadokon át legnagyobb hőseinek vérüket és életüket áldozták - árúba bocsássák.
Az MVSZ Sajtószolgálatának értesülései szerint a közelmúltban - teljesen törvénytelenül - feloszlatta magát a Szent Korona Testület. (!?) Azaz, az a testület, amelyet az Országgyűlés ,,A Szent Koronának és a hozzá tartozó jelvényeknek a védelmére és megóvására, valamint a velük kapcsolatos intézkedések megtételére" hozott létre. (2000. évi I. törvény, 4. § (1)).
Amennyiben ez a testület valóban elkövette volna e törvénytelenséget, akkor semmi kétség afelől, hogy az országkáromló Gyurcsány Ferenc útjából elhárult az utolsó akadály is, az általa megvetett magyar nemzeti ereklye árúba bocsátása elől. Az egyetlen állami intézmény, amely e gyalázatos szándékot jog szerint megakadályozhatja, az Alkotmánybíróság.
Azzal a felhívással fordulunk minden felelős magyar állampolgárhoz, a magyar nemzet minden tagjához, a magyar nemzet sorsa iránt felelősséget vállaló, minden magyar szervezethez, hogy tiltakozzanak e gyalázatos szándék ellen: Sátán, el a Szent Koronától!
Egyben hívunk mindenkit, január 30-án 16 órára Budapestre, az Alkotmánybíróság épülete elé (II. kerület, Donáti u. 35-45.) össznemzeti tüntetésre! A Szent Korona elárusítását, az ország további züllesztését, a magyar nemzet tovább haladó szétdarabolását meg fogjuk akadályozni! (Gyülekezés 15 órakor a Battyhány téren).
A kezdeményezők minden felelős magyar szervezet és párt csatlakozását kérik, várják és elvárják, hiszen:
,,A Szent Korona a magyar állam folytonosságát és függetlenségét megtestesítő ereklyeként él a nemzet tudatában és a magyar közjogi hagyományban." (2000. évi I. tv.)
Meghívott szónokok:
Dr. Hegedüs Loránt, Morvai Krisztina, Rácz Sándor...
Budapest, 2009. január 22-én,
a Himnusz születésének napján
Patrubány Miklós
Magyarok Világszövetsége
Kiss Dénes
Országos Trianon Társaság
Dr. Papp Lajos és Jelenczki István
Kárpát-Haza Nemzetőrség
Vona Gábor
Jobbik Magyarországért Mozgalom - Párt
Kiss Róbert
Magyar Gárda
Zagyva György Gyula
Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom
Schuster Lóránt
Magyar Nemzeti Front
v. Hunyadi László
Történelmi Vitézi Rend
Dr. Kövesdy Pál
Erdélyi Körök Országos Szövetsége

*******
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 5 
2008.12 2009. Január 2009.02
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 161 db bejegyzés
e év: 468 db bejegyzés
Összes: 7719 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 91
  • e Hét: 368
  • e Hónap: 8972
  • e Év: 44913
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.