|
1/1 oldal
|
Bejegyzések száma: 5
|
|
|
|
2009-04-29 15:29:07, szerda
|
|
|
Hamarosan itt a ballagási időszak...
|
|
|
0 komment
, kategória: Általános |
|
|
|
|
|
2009-04-29 14:30:56, szerda
|
|
|
Legyen Szép Napod, Kedves agica2004!
A Harmóniakártyád szava és a kép összefüggései határozzák meg a mai (2009-04-29) napodat. A szó és a háttér szimbólum együtt mutatják meg az Univerzum üzenetét
A mai napodat Bensőségesség hatja át .
Vörös - Minden szín-kártya főként a jellemet, jellemed változását mutatja. A vörös szín fokozza az energiát, az ösztönök, akaraterő, uralkodás -egyben az önuralom - a bátorság, a kifelé fordulás színe. Azt jelzi, hogy valamin uralkodnod kell, magadon, vagy egy helyzeten úrrá lenni pedig nagy feladat. Szubjektivitás jellemez, problémaérzékenységed igen erős. A szexualitás, az erotikus energiák színe is ez. Lehet, hogy összejön az esti randevú? Látogass el a Harmónia Színjósdába!
( Ma tényleg uralkodnom kell magamon.... ) |
|
|
0 komment
, kategória: Általános |
|
|
|
|
|
2009-04-29 13:00:38, szerda
|
|
|
Szegeden 1979. április 29-én megindult az első trolibusz az újszegedi gyermekkórház és a Bartók tér közt, az 5-ös vonalon. 1982. novemberben indult a 6-os, 1983 októberében a 7-es (ez nem azonos a mai 7-essel) és a 8-as, majd 1985 novemberében a 9-es vonal. Ezek a fejlesztések felemésztették a város erre szánt pénzét, így a villamoshálózat fejlesztésére nem jutott már pénz, a járműállomány folyamatosan elöregedett, de közel 20 évig nem történt érdemleges fejlesztés.
A rendszerváltáskor a vállalat Szeged városának tulajdonába került, majd 1994-ben újabb névváltás keretében (Szegedi Közlekedési Kft.) korlátolt felelősség társasággá alakult. 1996-ban vette kezdetét a villamosok rekonstrukciója, melynek keretében elkezdték kivonni az addigra már igencsak kiöregedett FVV villamosokat, 1997-ben és 1998-ban összesen 13 darab Tatra T6A2 típusú villamost vásároltak, és a Szeged Plaza bevásárlóközpont létesítésével egy időben műszaki okokból felmerült az 1-es vonal Rókus pályaudvari fordulójának átépítése, mely 2000-ben a Plaza építőinek támogatásával is készült el. 2001-ben a villamosok mellett a trolik is megújultak, és az addig közlekedő Ikarus 280T és ZIU-9 trolik helyére használtan érkezett Csehországból néhány ©koda trolibusz, majd forgalomba állt az első alacsonypadlós trolibusz is (©koda 21Tr, T-800). 2005-ben érkeztek az első használt Tatra KT4D villamosok, melyekre a maradék FVV villamosok leváltása, és a T6A2 viszonylag kis szállítókapacitása miatt volt szükség. Mára az 1-es és 4-es vonalon csak Tatra villamosok közlekednek, az FVV-k ma csak a 3/3F vonalon láthatók.
|
|
|
0 komment
, kategória: Általános |
|
|
|
|
|
1/1 oldal
|
Bejegyzések száma: 5
|
|
|
|
2009. április
| | |
|
|
ma: |
0 db bejegyzés |
e hónap: |
25 db bejegyzés |
e év: |
560 db bejegyzés |
Összes: |
26622 db bejegyzés |
|
|
|
|
- Ma: 4765
- e Hét: 9165
- e Hónap: 23251
- e Év: 75809
|
|
|