Belépés
zgfumag.blog.xfree.hu
Ha azért nézel , mert ez a munkád, jó munkát kívánok! GYÁVA NÉPNEK NINCS HAZÁJA! Minden nemzetnek olyan kormánya van aminöt érdemel. Ha valami... Zámbori Gusztáv
1957.12.05
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/3 oldal   Bejegyzések száma: 24 
Kiskáté
  2009-12-29 23:39:39, kedd
 
  Tisztelt Jobbikosok!

Kérem, hogy mindenki olvassa el és lehetőleg tanulja meg a párt kiskátéját. Mivel a mi legerősebb fegyverünk a személyes meggyőzés, ezért ismernünk kell a hivatalos anyagot. Az alábbi linken megtalálható az 56 leggyakoribb kérdésre adható rövid válasz.
Nekünk nincs tévénk, rádiónk, ezért kell személyesen elbeszélgetnünk a választókkal.

Kiskáté


1. Miben nyújt alternatívát a Jobbik a jelenlegi parlamenti pártokkal szemben?
A valódi törésvonal Magyarországon már nem a jobb- és baloldal közt húzódik. A kérdés, hogy ki globalista és ki nemzeti. Magyarországon kizárólag liberális, globalista pártok ülnek a parlamentben. Az MSZP balliberális, a Fidesz polgári liberális, az SZDSZ pedig szélsőliberális párt. Az MDF már maga sem tudja, hogy mit és kiket képvisel. A Jobbik az egyetlen országosan szervezett párt hazánkban, amely a nemzeti érdekeket és értékeket képviseli. Ezért kell ott lennie az Országgyűlésben.

2. Milyen a Jobbik viszonya a jelenlegi parlamenti erőkkel?
Az MSZP-SZDSZ-MDF hármassal kapcsolatban nincs miről beszélnünk, mivel nemzetáruló pártok. A Fidesszel is csak egy közös célunk van, a fenti pártok kormányon maradásának vagy odakerülésének megakadályozása. Ez persze nem jelenti azt, hogy a tisztességes helyi Fidesz tagokkal és vezetőkkel ne próbálnánk szót érteni vagy akár együttműködni, de a Jobbik az egész jelenlegi parlamenti garnitúrától különbözik, mert míg azok mind liberális, globalista pártok, addig a Jobbik a magyar emberek nemzeti pártja.

3. Mit ért a Jobbik cigánybűnözés alatt?
Semmiképp sem azt, hogy minden cigány bűnöző lenne. A cigánybűnözés kriminológiai fogalom, amely azt jelenti, hogy vannak olyan speciálisan a cigány kisebbséghez köthető bűnelkövetési formák - pl.: tömegverekedés, színesfémlopás, késelés, falopás, stb. - amelyeket csak speciális módon lehet kezelni annak etnikai jellege miatt. Ki kell jelenteni, hogy a cigánybűnözés létezik, terjed. Nem a kifejezésen kellene vitatkozni, hanem megoldani a problémát.

4. Mi a Jobbik megoldási javaslata a bűnözés eme megnyilvánulási formájára?
A szervezett, felfegyverkezett, maffiaszerű cigánybűnözéssel szemben csak speciális rendőri egységek vagy akár a hadsereg tud szembeszállni, a vidéki cigánybűnözés felszámolására azonban a csendőrség visszaállítása lehet megoldás. A legsúlyosabb gyilkosságok esetén a halálbüntetés visszatartó erőt jelenthet.

5. Miért tartotta fontosnak Vona Gábor, a Jobbik elnöke a Magyar Gárda létrehozását?
A magyar embereket 2006 őszén megalázta a kormány. Azokat a tettrekész hazafiakat hívtuk össze a Gárdába, akik még nem veszítették el a hitüket, akik tudnak és akarnak is tenni a nemzetükért. Ennek megfelelően a Magyar Gárda minden olyan dologban részt vállal, amely a magyarság ügyét szolgálja; legyen az ország vagy akár egy ember védelme, a hagyományaink ápolása, a nemzeti emlékhelyeink gondozása vagy a katasztrófavédelmi helyzetekben való segítségnyújtás.

6. Mit takar a Jobbik nemzeti radikalizmusa?
A Jobbik nemzeti párt. A radikalizmus nem eszme, hanem egy hozzáállás. A szó jelentése az, hogy a problémákat gyökeresen akarja megoldani, nem csak tünetileg kezelni. A helyzet radikálisan rossz, amelyre csak határozott és kemény válaszok adhatóak. A nemzeti radikalizmus hiánya vitte oda az elmúlt 20 évben az országot, ahol most van.

7. Mi a Jobbik véleménye az Európai Unióról?
A mi Európánk nem a jelenlegi föderális, a nemzeteket eltaposó EU, hanem a Nemzetek Európája. Leginkább az EU-realista kifejezés illik ránk. Reálisan látjuk, hogy ez az EU nem vezet sehová, csak a szétesésbe. Ezzel szemben a nemzetek szabad együttműködésén és egyenlőségén alapuló összefogást maximálisan támogatjuk.

8. Milyen céllal indul a Jobbik az országgyűlési választásokon?
A Jobbik párt mivoltából következően kormányzásra készül. Többszáz szakértő bevonásával állítja össze szakmai programját és köt megállapodásokat civil és szakszervezetekkel, hogy a politikában is megjelenjen végre a társadalmi szervezetek befolyása.

9. Milyen megoldási javaslatai vannak a Jobbiknak a határon túli magyarok ügyében?
Elsőként az európai közbeszéd tárgyává kell tenni a kérdést, másodsorban itthon kell rendet tenni, hogy a csonka Magyarország védőhatalmi státuszt biztosítson minden magyarnak a világban. Meg kell adni nekik a magyar állampolgárságot, segíteni kell az önrendelkezési törekvéseket, végül a kapcsolatok erősítésének kormányzatilag és államilag támogatott módján elő kell segíteni a kulturális és gazdasági újraegyesítést.

10. Miért szükséges még ma is emlékeznünk és emlékeztetnünk a trianoni tragédiára?
A trianoni tragédia megtörtént tény, amelyre emlékezni kötelessége az utókornak. Az emlékezés célja nem a sebek felszaggatása, hanem az összetartozás tudatának folyamatos, évről évre történő össznemzeti megerősítése. A magyar összetartozás nem csupán kulturális és történelmi hagyaték, hanem a jövő nagy lehetősége, hiszen 15 millió magyar társadalmi, kulturális és gazdasági egysége óriási erőt jelenthet mindannyiunk számára.

11. Melyek a Jobbik környezetvédelmi politikájának alapelvei?
A mai magyarság azért élhet a Kárpát-medence domináns népeként, mert eleink belátó, takarékos életmódjukkal fenntartották számunkra e csodás geopolitikai egységet. Teljes programunkat annak alapján állítottuk össze, hogy életterünket megóvjuk a jövő nemzedékek számára. Környezetünk megóvása csak a magyar vizek, földek, hévízek védelme mellett képzelhető el, valamint klasszikus hungarikumainkra építve. Ezek a kiváló magyar földre épített, saját tulajdonú feldolgozóipar, a termálvizekre alapozott gyógyturizmus, a geotermikus energiát is igénybe vevő energiapolitika és a lehetőségekhez képest önálló, önellátó kistájegységek gazdasági rendszere.

12. Miért Jobbik a párt neve?
A Jobbik 2003-ban alakult párttá, korábban Jobboldali Ifjúsági Közösség (Jobbik) néven ifjúsági szervezetként működött. Mi annak a megújulásnak szeretnék zászlóvivői lenni, amelynek eredményeképpen egy jobbik Magyarország jön létre.

13. Valóban szélsőséges párt a Jobbik?
A Jobbik nemzeti párt. Valójában azok a szélsőségesek, akik tönkretettek egy országot, alázták meg a nemzetet, nyomorították meg az embereket és szolgáltak ki mindenféle nemzetközi érdeket. A valódi szélsőséges pártok a Parlamentben ülnek most.

14. Kik lehetnek a Jobbik külpolitikai partnerei Európában?
Az EU-ban számos olyan párt van, szinte minden országban, amely a Nemzetek Európája koncepció híve, ahogy mi is. Velük tudunk és kell együttműködni. A Jobbik együttműködési szerződést kötött 4 nemzeti érzelmű európai parlamenti párttal (francia-Front National, olasz-Fiamma Tricolore, svéd-Nationaldemokraten, belga-Le Front National), létrehozván az Európai Nemzeti Mozgalmak Szövetségét. A Jobbik nemzetközi erejét az is mutatja, hogy a dokumentumot 2009 október 24-én Budapesten írták alá a pártok képviselői. A csatlakozott pártok mellett számos más párt jelezte csatlakozási szándékát.

15. A Jobbik kötne-e koalíciót a Fidesszel?
Nem. A koalíciókötéshez kell egy koalíciós program, de mivel a Fidesz elkötelezett Amerika- és Izrael-barát politikát folytat a nemzetközi színtéren, belpolitikája pedig tele van liberális vonásokkal, nemigen tudnánk összefésülni azt a Jobbik határozott és egyértelműen nemzeti programjával. Egy dologban tudunk együttműködni, hogy Gyurcsány, Bajnai és a hozzá hasonlók soha többé ne kormányozhassanak Magyarországon.

16. A Jobbik felelősségre vonná-e az elmúlt húsz év politikai bűnözőit?
Ezt sokan ígérték már, de sohasem valósult meg, mivel akik mondták, azok is részét képezték a fehérgalléros, politikusbűnözőknek. A Jobbik azonban új erő, tiszta párt. Nem köt bennünket sem a kommunizmus, sem az elmúlt 20 év politikai bűnözésének terhe, így bátran állunk a számonkérés és az igazságtétel élére.

17. A Jobbik erős államot építene?
Egyértelműen. A globalizációval szemben csak és kizárólag egy erős nemzetállam képes megvédeni a magyarság érdekeit, segíteni az állampolgárokat a boldogulásban és a szabad életben. Az erős állam azonban nem jelentheti sem a diktatúrát, sem a magánszférába való behatolást, sem a bürokrácia túlburjánzását.

18. A Jobbik hogyan segítene a gazdákon?
Élnünk kell az Európai Unió által is biztosított és preferált lehetőségekkel, a nagyüzemi, profitközpontú gazdaságok helyett elsődlegesen a minőséget, az élőmunkaeltartó-képességet előtérbe helyező családi és kisegítő gazdaságokat kell támogatnunk. Ehhez tartoznak a vidékmentés és -fejlesztés érdekében a faluközösség megteremtését célzó intézkedések.

19. Miért olyan fontos a magyar föld? Mit tenne a Jobbik, hogy a 2011-ig tartó, földvásárlást tiltó határidő után ne vásárolhassák fel a külföldiek hazánkat?
A magyar föld egyrészt az elkövetkező évtizedekben várható ökológiai változásokra tekintettel a nemzet túlélésének záloga, másrészt magyar tulajdonban tartása állami szuverenitásunknak alapfeltétele. A Jobbik 2010-es parlamentbe kerülésekor elsődleges feladatának tekinti a külföldiek földvásárlásának megakadályozását, az ezt biztosító és már részleteiben is kidolgozott földtörvény elfogadtatását - amihez kapcsolódva kezdeményezni kell az uniós csatlakozási szerződésünk módosítását is.

20. Mit változtatna a Jobbik az oktatásban?
A jelenlegi oktatási rendszer teljes felülvizsgálatára van szükség az óvodai szintű oktatástól kezdve a legmagasabb szintű egyetemi képzésig. Ez magában foglalja a tanügyirányítás, a finanszírozás teljes áttekintését, minden szinten a mennyiségi szempontok helyett a minőségi előtérbe helyezését, a családok anyagi helyzetétől függetlenül a tehetség kibontakoztatásának garanciáit és a nemzetgazdasági szempontok érvényesítését.

21. A kultúra területén hogyan mutatkozik meg a Jobbik nemzeti elkötelezettsége?
A Jobbik a Gárdával közösen hozta létre az Atilla Király Népfőiskolát azért, hogy minél több magyar ember szellemi ébredéséhez és gyarapodásához járulhasson hozzá. A kultúrát nemzetstratégiai ágazatnak tartjuk, amelynek elsődleges feladata, hogy a nemzet értékeit, hagyományait és tradícióit megőrizze és továbbadja az utókornak, ezáltal is biztosítva az összetartozás tudatának folyamatosságát.

22. Van-e a Jobbiknak elképzelése a jövő energiapolitikájára?
A megújuló energiaforrásokra komoly hangsúlyt kell fektetni a jövőben, hiszen ezek révén egyrészt az ország energiafüggetlensége nő, másrészt a környezetterhelés csökken. Azt viszont be kell látni, hogy az ország energiaigényének maximum 20%-a fedezhető ilyen forrásokból, ezért a maradék szükségletet az atomenergia felhasználásával lehet kielégíteni.

23. Mely réteg a Jobbik társadalmi bázisa? Van-e egyáltalán ilyen?
Egyrészt a nemzeti radikális szavazóbázis adja a párt szimpatizánsainak magját. Másrészt a Jobbik rendelkezik a legfiatalabb átlagéletkorú (38 év) szavazóbázissal az országban, vagyis a jövő a miénk. A magyar gazdák, munkavállalók és a kis- és középvállalkozók érdekeit tartjuk szem előtt.

24. Mit tehet a Jobbik az eladott nemzeti vagyon visszaszerzése érdekében?
A Jobbik az erős állam híve, az erős államhoz azonban a nemzeti vagyont is meg kell erősíteni. Mivel a lopott holmi visszajár, ezért jelenleg kapcsolatban vagyunk egy neves jogászokból álló csoporttal, amely a nemzeti vagyon visszaszerzésének és a számonkérésnek a jogi lehetőségeit dolgozza ki. Ahol visszaélés történt, ott a helyzet egyértelmű, ahol pedig papíron jogszerű volt a nemzeti vagyon kiárusítása, de az stratégiai ágazatot érintett, ott a magyar államnak vissza kell vásárolnia azt.

25. Hogyan tehetnek a Jobbik EP-képviselői Brüsszelben bármit is a magyarság érdekében?
A Jobbik és a nemzet hangját hangosabban tudják majd hallatni az EP-ben, valamint nagyon értékes kapcsolatokat építhetnek ki más nemzetek hasonló gondolkodású szervezeteivel, vezetőivel. A Jobbik EP-képviselői révén az elhallgatott magyar-ügy végre napirendre kerülhet, és a közbeszéd tárgyává tehető az európai politikában is.

26. Mi a véleménye a Jobbiknak a homoszexualitásról?
A Jobbik szerint a nemi vonzódás és a nemi élet magánügy, amely nem utcára való. A homoszexualitás nem természetes vonzódás, ezért propagálását, utcai felvonulásokon való vulgáris megjelenítését a leghatározottabban elítéljük, azzal szemben a legkeményebben fellépünk.

27. Mi a véleménye a Jobbiknak az abortuszról?
A Jobbik szerint az élet a fogantatás pillanatában kezdődik, ezért az abortusz gyilkosság. Szigorú abortusztörvényt támogatunk, de tudjuk, hogy az abortusz visszaszorítása nem elsősorban jogi, hanem társadalmi és morális kérdés. Megdöbbentő az abortuszok magas száma Magyarországon, amely a kérdés alapos megvizsgálását és a visszaszorítás érdekében egy szakmai stratégia kidolgozását igényli.

28. A Jobbik kiléptetné az országot az Európa Unióból?
Az Unióban lenni nem lehet kényszer. Akkor kell ott maradnunk, ha azzal jól járunk, ha hasznunkra van. Ha nem, akkor nem tartjuk elképzelhetetlennek a kilépést sem. Az európai együttműködés szükségszerű, de a jelenlegi EU nem vezet sehová. Az is lehet, hogy hamarabb összeomlik, minthogy mi kilépnénk.

29. Hol keresne kereskedelmi partnereket a Jobbik?
A magyar gazdaság egyik legalapvetőbb problémája a hazai és a külföldi piacainak elvesztése. Jelenleg a kereskedelmünk nagy része az EU-val folyik, amely nagyon sebezhetővé tesz bennünket. A Jobbik keleti irányváltást tart szükségesnek a piacszerzés terén. Japán, Kína, Oroszország, India, Irán és az arab világ lehetnek azok a növekvő igényű országok, amelyek piacot, és ezáltal munkahelyeket adhatnak Magyarországnak.

30. Mi a Jobbik elképzelése a gazdaság élénkítésére?
a) Az elsődleges feladat kikerülni az adósságcsapdából, vagyis újra kell tárgyalni az államadósság törlesztését, mindenképpen belértve annak részbeni elengedését. Máskülönben minden gazdasági intézkedés értelmét veszíti.
b) Emellett vissza kell szerezni előbb a hazai, aztán a külföldi piacokat a magyar gazdaság számára, amely újra életet lehelhet a mezőgazdaságba, az élelmiszeriparba és az ehhez kapcsolódó gépgyártásba.
c) Magyar kézben kell tartani a nyersanyagkincseinket, legfőképpen a földet, a vizet és a földgázt.
d) A multikat meg kell adóztatni, és helyettük a magyar vállalkozókat kell helyzetbe hozni egy protekcionista gazdaságpolitikával.
e) Segíteni kell a helyi közösségek önellátó gazdálkodási szerveződéseit, mint amilyen a helyi pénz intézménye vagy a hangyaszövetkezetek alapítása.
f) A protekcionista gazdaságpolitika segítésére létre kell hozni egy magyar állami tulajdonú kereskedelmi bankot.

31. Nem csak szavazatokat akar szerezni a Jobbik a ,,felelőtlen ígérgetéssel"?
A Jobbik nem ígérget, hanem felvázolja, hogy mi az a program, amely megmenthetné Magyarországot. Amit eddig ígértünk - Magyar Gárda, Atilla Király Népfőiskola, Nemzeti Egyletek, Csengey Dénes Könyvtár stb. - mindig megtartottuk, mert tudjuk, hogy a Jobbik ereje a hitelességében rejlik. Nálunk a szavak mögött nem üres ígéretek, hanem tettek vannak.

32. Magyarország hosszú távú érdekeit mennyire szolgálná egy nemzeti radikális párt a Parlamentben?
Magyarország hosszú távú érdekeit csak egy nemzeti párt parlamenti jelenléte segítené igazán. Nézzük meg, hogy szinte minden környező országban ilyen jellegű pártok vannak az országgyűlésben vagy akár kormányon. Csak nálunk nincs. Míg ezek az országok fejlődnek, gyarapodnak, addig Magyarország csődbe jutott. Többek között azért, mert nem volt egy nemzeti párt az Országgyűlésben, amely ezt megakadályozhatta volna.

33. A Jobbik keresztény párt?
A Jobbik egy keresztény erkölcsi alapokon álló nemzeti párt. Minden politikai lépésünket és programunkat áthatja a keresztény erkölcsi kötelesség. Nem várjuk el tagjainktól, hogy vallásgyakorló, hívő emberek legyenek, de azt igen, hogy azonosuljanak a krisztusi tanítás értékrendjével. Ez nem melldöngetést és álszent képmutatást jelent, hanem azt, hogy a politikát szolgálatnak fogjuk fel, amelynek célja, hogy az igazságot, a szolidaritást és a rendet megjelenítse a társadalmi működésben.

34. Mit ért az alatt a Jobbik, hogy célja a rendszerváltás befejezése?
1990-ben átalakultak ugyan az ország intézményi keretei, diktatórikus helyett demokratikus intézmények jöttek létre. Az ország függetlensége azonban nem valósult meg, a szovjet fennhatóság alól egyszerűen átkerültünk az euroatlanti ,,gazda" kezébe. Ami pedig a legszomorúbb, hogy a politikai hatalom ugyanazok kezében maradt, akik 1990 előtt is birtokolták azt. A rendszerváltozás befejezése akkor valósul meg, ha az ország valóban egy független, erős állammá válik, és az egykori kommunista vezetőket törvény tiltja majd el mindenfajta közéleti szerepvállalástól.

35. Hogyan segítené a magyar kis- és középvállalkozókat a Jobbik?
Az eddig kormányok többé-kevésbé mindig a multik érdekei szerint politizáltak. A Jobbik a magyar vállalkozásokat segítené, egyrészt a munkát terhelő adójárulékok csökkentésével, másrészt a súlyos és értelmetlen bürokratikus előírások megkönnyítése révén, harmadrészt azzal, hogy ösztönözné őket, hogy új - hazai, határon túli és külföldi - piacokra jussanak.

36. Mi a garancia arra, hogy a Jobbik hatalomba jutva nem lesz olyan, mint a jelenlegi parlamenti pártok?
Támogatjuk a civil kontroll erősítését a politika felett. A képviselők visszahívhatóságának intézményi megteremtését, a mentelmi jog szűkítését és a politikusbűnözés szigorú büntetését és felszámolását.

37. Hogyan alakult meg a Jobbik?
A Jobboldali Ifjúsági Közösség (Jobbik) 1999-ben alakult az ország több egyetemének és számos főiskola hallgatójának a részvételével. A célja akkor az volt, hogy pártfüggetlen módon segítse a nemzeti pártok tevékenységét. A 2002-es választások kudarca után azonban a generációs korlátokat lebontva előbb mozgalommá, majd 2003 őszén politikai párttá alakult.

38. Miért kötött 2006-ban választási szövetséget a MIÉP-pel a Jobbik?
A 2006-os választási szövetség egy kényszerházasság volt, amely azért született, mert a MIÉP már nem, a Jobbik pedig még nem volt olyan erős, hogy önállóan nekivágjon egy országgyűlési választásnak. A választásokon a szövetség a kitűzött célt nem érte el, hiszen nem sikerült az Országgyűlésbe jutnia, ezért a Jobbik úgy döntött, hogy a soron következő választásokon már önállóan méreti meg magát.

39. Milyen elemekből áll a Vona Gábor által meghirdetett új radikalizmus programja?
Az új radikalizmusnak három pilléren kell állnia. Az egyik a már megszokott elem, a nemzeti érdekek következetes, radikális képviselete. A másik kettő új elem, amelyet a korábbi nemzeti radikális pártok hibáiból tanulva emelt be a párt elnöke. Az egyik a szakmai alaposság, vagyis annak megmutatása, hogy az új radikalizmusnak erős, alapos programja és a megvalósításhoz jó szakértői vannak. A másik pedig a kulturált és érthető hangnem. A radikalizmus korábban hol túl vulgáris, hol túl intellektuális volt, így az emberek távolinak érezték maguktól.

40. Mi a célja a Jobbiknak az Attila Király Népfőiskolával?
Az Attila Király Népfőiskola célja, hogy minél több településen havi rendszerességgel lehetőséget teremtsen az emberek számára ahhoz, hogy olyan információkhoz jussanak, amelyet máshol nem vagy alig kapnának meg. A hallgatókat jelenleg az ország 14 pontján várjuk az elhallgatott magyar történelemről, a magyar kultúráról, a keresztény erkölcstanról és a XXI. század aktuális problémáiról szóló előadásainkkal. Idővel szeretnénk, ha az országban legalább 100 helyen tudna helyi oktatást tartani a Népfőiskola.

41. Miért alapította meg a Jobbik a Csengey Dénes Könyvtárat?
A Csengey Dénes Könyvtár egyelőre egy helyen, Budapesten működik. Adományokból és gyűjtésekből állítottunk össze egy olyan könyvtárat, amelyben a magyarsággal, történelmünkkel és kultúránkkal kapcsolatban az alapvető nemzeti munkák mellett számos értékes és ritkaságnak számító kötet várja az olvasni vágyókat.

42. Mit jelképez a Jobbik címere?
A Jobbik címere egy stilizált vitorlás hajó, amelynek árbocát a kettős kereszt, vitorláit pedig a nemzeti színű körök adják. Jelentése, hogy a történelmi tradícióink adják az alapot (árbóc), amelyre a közösségeinknek (családok, szervezetek, települések, egyházak és maga a nemzet) együtt kell felépíteniük magukat. Amennyiben ez sikerül, akkor sikerül a vitorláinkba vonnunk a történelem szelét, és a magyar nemzet szélsebesen gyarapodhat és büszkén tekinthet saját jövője felé.

43. Mi a célja a Jobbik évek óta tartó keresztállítási missziójának?
Az ünnepeink teljesen kiüresedtek, a fogyasztói társadalom embereszménye maga alá gyűrte azok eredeti üzenetét. Így van ez a karácsonnyal is. Célunk, hogy a vásárlási lázban felhívjuk a figyelmet a valódi lényegre, a szeretetre, a Megváltóra és az összetartozásra. A közterületeken álló keresztek egy-egy felkiáltójel szerepét is betöltik, melyek mellett egy pillanatra megállhat az ember.

44. Milyen értékekkel egészítené ki a jelenleg hatályos Alkotmányt a Jobbik?
A jelenlegi alkotmányt mi nem egészítgetnénk ki, hanem úgy ahogy van, elküldenénk a múzeumba. Helyébe egy korszerű, a Szent Korona-tan alapján álló alkotmányt képzelünk el, amely helyreállítaná Magyarország történelmi jogfolytonosságát, alkotmányos rendjét és lefektetné azokat a sziklaszilárd alapokat, amelyekre újabb magyar évszázadok építhetők.

45. Mit tenne a Jobbik a magyar munkavállalók helyzetének javításáért?
Az emberközpontú gondolkodás jegyében hangsúlyozni kívánjuk a szolidaritás és az alulról szerveződő érdekvédelem fontosságát. A munkajogi rendelkezéseket úgy át fogjuk dolgozni, hogy az érdekvédők maximális jogi védelemben részesüljenek, mostani kiszolgáltatottságuk megszűnjön. A Jobbik elsődleges feladatának tekinti a munkavállalók, ezen belül is a külföldi tulajdonú és a multinacionális társaságok alkalmazottainak munkajogi védelmét. Ennek érdekében ki kell kényszerítenünk, hogy ezek a cégek tartsák be az OECD, a Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet rájuk vonatkozó szigorú irányelveit. Másrészt meg kívánjuk akadályozni, hogy a munkavállalói kérdésekben tényleges jogosítvánnyal bíró szakszervezetek helyét az ilyennel nem rendelkező ún. európai üzemi tanácsok vegyék át.

46. Hogyan alakítaná át a Jobbik a szociális segélyek rendszerét?
A rendszeres szociális segélyek rendszere a cigány kisebbség nagy része számára nem a munkakeresésre ösztönző támogatás, hanem a fő megélhetési forrás lett. A Jobbik közmunkához kötné a segélyeket, azok összegét jóval alacsonyabbá tenné a minimálbérnél, magát a támogatást pedig jegyekben folyósítaná, vagyis lehetetlenné tenné, hogy a segélyek kocsmázásra és dáridóra folyjanak el, ne pedig a családok mindennapi költségeire, az iskoláztatásra.

47. Kormányképes erő-e a Jobbik?
A Jobbik többszáz szakértő bevonásával készül a kormányzásra, hogy a magyarságnak valódi alternatívát kínáljon a jelenlegi parlamenti erőkkel szemben. A több mint húsz szakpolitikai területet lefedő kabinetek munkájának eredménye lesz a Jobbik választási programja, amelyet komolyan is gondolunk, és nem csupán üres ígérgetésnek szánunk.

48. Ki hozta létre a Jobbikot?
A Jobbik egy egyetemi ifjúsági szervezetből alakult előbb mozgalommá, majd párttá. A politikai formációhoz csatlakoztak olyan emberek, akik a korábbi pártokban csalódtak, de a közéleti tevékenységet nem hagyták abba. Nagyon sok olyan állampolgár is csatlakozott a Jobbikhoz, akik korábban nem léptek be egyetlen más szervezetbe sem, mert kizárólag ebben az új erőben látnak reményt.

49. Kivel működne együtt a parlamentbe kerülve a Jobbik?
A következő parlament erői közül az intézményesített együttműködés (pl. koalíció) a Jobbik számára elképzelhetetlen. Az MSZP és a többi kis párt programja alapvetően eltér a mi elképzeléseinktől, a Fidesz elképzeléseit azokban a kérdésekben tudjuk támogatni, amelyekben a nemzet érdekét szolgálja, a többit azonban elutasítjuk.

50. Miért hirdette meg Vona Gábor a Nemzeti Egyletek mozgalmát?
A Jobbiknak a párt előretörésén és a párt építésén túl, nagyon fontos, hogy megteremtse a tényleges összefogást az emberek között. Ha valaki egyedül van az elveszik, ha összefogunk legyőzhetetlenek vagyunk. Ma nagyon sok nemzetben gondolkodó ember van hazánkban,akik tenni is szeretnének a változások érdekében, de nem kívánnak belépni egy pártba,vagy nem tudják vállalni, például, a Magyar Gárda tagsággal járó kötelezettségeket. Nekik nyújt keretet a Nemzeti Egylet Mozgalom.

51. Kik lehetnek a tagjai és milyen kötelezettségekkel jár a Nemzeti Egylet tagság?
A Nemzeti Egyletek Mozgalom pártsemleges. Mindenki tagja lehet aki nemzetben gondolkodik és egyetért a mozgalom célkitűzéseivel, legyen bármely nemzeti értékeket valló párt, mozgalom vagy szövetség tagja. A Nemzeti Egylet tagnak egy dolgot kell vállalnia, hogy minden körülmények között segítséget nyújt a mozgalom tagjainak, ha azoknak szükségük van rá.

52. Milyennek látja a Jobbik az egészségügy helyzetét és társadalmi szerepét?
Az eddigi kormányok az egészségügyet tönkretették, a nemzetet megbetegítették. Az egészségügyi és halálozási mutatóink a világon a legrosszabbak közé tartoznak. Az egészségügy ezért különleges, semmihez sem hasonlítható szerepet tölt be a társadalomban. Egészséges emberek nélkül nincs honvédelem, nincs rendvédelem, nincs gazdaság, nincs oktatás, nincs kultúra - nincs nemzet, nincs jövő sem. Ezért a Jobbik meghirdeti az egészséges nemzet politikáját. Az egészségügyet ennek a célnak a szolgálatába kívánja állítani és ehhez gyökeresen át kívánja alakítani szemléletében, működésében és finanszírozásában is.

53. Milyen egészségügyi rendszert akar működtetni a Jobbik?
A Jobbik ellenzékben és kormányon is mindent el fog követni, hogy a nemzet egészsége minél előbb komoly mértékben megjavuljon, az emberek minél egészségesebben és minél hosszabb ideig éljenek. Ennek érdekében szükségesnek tartja egy nemzeti egészségkultúra kialakítását, amelyben kiemelt szerepet kap az egészségmegőrzés, a betegségmegelőzés és az oktatás-nevelés. Az egészségéért mindenkinek tennie kell!

54. Milyen teendőket lát szükségesnek a Jobbik a jól működő egészségügy érdekében?
Az egészségügyi ellátás minősége és eredményessége nem függhet sem napi politikától, sem attól, hogy az egyén mely társadalmi réteghez tartozik, sem attól, hogy hol lakik. Ezért új társadalmi szerződésre van szükség annak érdekében, hogy az egészségügyi ellátás színvonala megfeleljen a XXI. század korszerű elvárásainak és lehetőségeinek. Ehhez fel kell mérni a teljes népesség egészségi állapotát és meg kell határozni a társadalom szükségleteit, az ezen alapuló ellátásokat és azok várható költségeit. Ennek ismeretében lehet hozzákezdeni az egészségügy teljes átalakításához.

55. Milyen feltételeket kell biztosítani a Jobbik szerint az egészségügyben dolgozóknak?
Az egészségügyben dolgozóknak a munkavégzésükhöz megfelelő munkakörülményeket, a munkájuk jelentőségét elismerő, nyugodt megélhetést lehetővé tevő jövedelmet, törvényben garantált és kellő egzisztenciális hátteret adó, tervezhető életpálya-lehetőséget kell teremteni a pályáról történő elvándorlás és pályaelhagyás magakadályozása, az utánpótlás biztosítása, az egészségügyi pálya vonzerejének és megtartóképességének növelése érdekében.

56. Milyen forrásokat kíván felhasználni a Jobbik az egészségügyi célok megvalósítására?
Az egészségügy működésének biztosítása csak részben anyagi kérdés. Helyes egészségpolitika és egészségkultúra kialakításával, az egészségvédelem erősítésével és korszerű szervezési módszerek alkalmazásával a rendelkezésre álló erőforrások optimálisan használhatók fel. Az egészség, a munkavégző-képesség helyreállításával az egészségügy jelentős hozzáadott értéket termel a meggyógyított emberek által befizetett járulék- és adótöbblet révén. Ezt a hasznot a társadalomnak el kell ismernie és az egészségügybe vissza kell forgatnia. Az egészségügyben semmiféle profitérdeknek nincs helye. Ezért az egészségügy intézményrendszerét a nemzeti érdek védelmében nemzeti irányítás alatt, az eszközrendszerét pedig nemzeti tulajdonban kell tartani.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A Heti Válasz szerint is hülye
  2009-12-29 22:29:00, kedd
 
  A Heti Válasz szerint is hülyeségeket beszél Kövér
2009-12-29 21:52 barikád.hu



Kövér László Jobbikot és MSZP-t összeboronáló patologikus rémlátomásainak sikerült még az abszolút Fidesz-emlőkön csüngő média értelmesebb sajtómunkásainál kivernie a biztosítékot. Kevés fideszes megmondóembernek sikerült eddig kivívnia, hogy gyakorlatilag lehülyézzék a Heti Válaszban, neki összejött.

Azt mondja Kövér László..., hűha, ez elég bolgárgyörgyösre sikeredett, szóval még egyszer: Kövér László szerint már most látszik egy látens munkamegosztás a szocialisták és a Jobbik között. A Fidesz választmányi elnöke úgy véli, hogy a két párt megpróbálja erkölcsi értelemben ellehetetleníteni a fideszes jelölteket, és az egész pártvezetést. Amihez a muníciót az MSZP fogja adni, mert rájöttek, hogy a saját médiájuk vagy a kocsmai suttogó propaganda helyett hitelesebb, ha jobbról érkezik a rágalom.

Az a baj, hogy még mindig itt tartunk. Hogy a Fidesz egyik erős embere teljes meggyőződéssel hitet tesz az online kommunikációs csatatéren egyébként igen népszerű MSZP-Jobbik összefonódásról szóló összeesküvés-elmélet mellett. Miszerint ugye a Jobbik a szocialisták kreálmánya, s a szerveződés egyetlen célja, hogy jobbról csenjen el szavazatokat a Fidesztől.

(És van ennek buta baloldali változata is, miszerint a Jobbikot személyesen Orbán Viktor nevelgette világra.)

Ébresztő! A Jobbik önmagától és önmagának lett az, ami. Egy parlamenti belépőre esélyes párt. Nem nevelgette, nevelgeti őket senki, nincs a háttérben gonosz szocialista ármánykodás: a radikális párt prominensei csúnya kifejezéssel élve megtalálták a piaci rést, és ügyesen be is töltötték azt. Ennyi az egész, jó reggelt kívánok!

A Jobbik sikere - leegyszerűsítve a képletet - három pilléren nyugszik. A párt zászlajára tűzte a közbiztonság romlásának ügyét, és az egészet belerakta a cigánybűnözés dossziéba. Másik népszerű téma a felelősségre vonás. Irgalmatlanul pofátlan lenyúlásokat kellett végigasszisztálnunk tehetetlen, néma tömegként, érhető, ha az egyforintos adóhátralék miatt komoly bajba kerülő népréteg odafent is szeretne látni legalább néhány elfenekelést. És a Jobbik ebben határozott, a startvonal náluk a börtön meg a vagyonelkobzás.

Aztán ott a multinacionális cégek ügye; ugye Magyarország azt csinálta, hogy a rendszerváltás pillanatában megadta magát a gazdasági nyomulásnak, mondván, ti vagytok az erősebbek. Plázák a belvárosban - ilyen csak minálunk van, meg olyan is, hogy a hazai termék csupán mutatóba létezik, és a nemzetközi olcsóság mindent visz. Magyar bor a francia szupermarsé polcán - ez arrafelé a sci-fi kategória, nálunk meg irulnia-pirulnia kell annak, aki esetleg úgy gondolja, hogy lehetne ez másként is. Mert egyből lemagyarkodózzák a piac mindenhatóságát hazudók.

És igazából itt van minden bajok forrása. A magyarkodásnál. Tudniillik, hogy micsoda elkúrt társadalommá lettünk. Magyarországon, ha valaki kirakja a nemzeti lobogót a házára csak úgy, az minimum gyanús. Aki modernizált népviseletben megy az utcára, megbámulják. És így tovább, és így tovább, miközben tessenek csak maguk elé képzelni egy amerikai városképet, vagy az Októberfeszt idején München utcáit.

Értem én a történelmi okokat: a Kádár-rendszer két irányból nyírta a nemzeti öntudatot, egyrészt a kommunista internacionalizmus okán, másrészt meg Trianon miatt, hogy nehogy megharagudjanak már ránk a területnyertes baráti országok. De a rendszerváltás óta eltelt idő még durvább magyartalanítása valahogyan sehogy se fér a fejembe. (...)

Dévényi István
hetivalasz.hu
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A zapeh része
  2009-12-29 22:10:15, kedd
 
 
hétfő, december 28, 2009

A zapeh része


írta: gabeebee


Csillagszóró illat ide, bejgli illat oda, véget értek az ünnepek és mától újra visszatérnek a hétköznapok. Bízom benne, hogy mindannyian békésen és boldogan töltöttétek az elmúlt napokat, és talán mindenki talált néhány kisebb-nagyobb ajándékot is a fa alatt.

Akik nagyobbat találtak, azok remélem, elkérték a blokkot is attól, akitől kapták, mert elvileg akár még szükségük is lehet rá. Mielőtt valaki félreértene. Nem, nem vevőszolgálatot szeretnék játszani, vagy valami ilyesmi, hanem csak egy újabb, kis magyar abszurdra szeretnék rávilágítani.

Szóval, ha esetleg valaki kapott, vagy megajándékozott valakit mondjuk egy laptoppal, egy TV-vel, egy házimozi rendszerrel vagy bármi drágább, de még messze nem luxuskategóriába eső eszközzel, annak jelezném, hogy ezt köteles - lenne - az adóhivatalnak bejelenteni.

A jelenlegi adószabályok szerint ugyanis, aki 150.000 forint feletti készpénzt, vagy tárgyi ajándékot kap, annak illetéket kell fizetnie. Az illeték mértéke egyrészt a kapott ajándék értékétől, másrészt pedig attól függ, hogy kitől kaptuk azt. Ha szűk családból valakitől, akkor az illeték 11%-tól indul, ha viszont baráttól, vagy ismerőstől akkor az illeték mértéke elérheti akár a 40%-ot is.

Persze nyugodtan legyinthetnénk erre, hogy ugyan már, honnan tudná meg a zapeh, hogy mi volt a fa alatt? A szabályozás azonban erre is kitér. Az illetéktörvény előírja, hogy vagy az ajándékozó vagy a megajándékozott 30 napon belül köteles bejelenteni, ha az értékhatárt meghaladó ingóságot ad, vagy kap ajándékba.

A törvény nem csak a megajándékozottat kötelezi erre, mert korántsem biztos, hogy ő ismeri az ajándék árát, hanem az ajándékozót is, hisz ő biztosan tudja, mennyit költött. Ha azonban a bejelentés mégsem történne meg, akkor a hivatal az illeték befizettetése mellett, még mulasztási bírsággal is sújthatja azt, aki ezt ,,elfeledte".

Nem, ez tényleg nem kamu, aki kíváncsi a törvény teljes szövegére, az itt elolvashatja.

Mondjuk arról még nem hallottam, hogy valakit a karácsonyi ajándékok miatt elmószerolt volna a zapeh, de akkor meg mi szükség van ilyen idióta szabályozásra? Miért jó az, hogy olyan jogszabályok vannak életben, amik kapásból törvénysértővé tesznek jónéhány embert?

Arra meg kifejezetten kíváncsi lennék, hogy akik ezt az állatságot kitalálták, és törvénybe iktatták, meg persze azok is, akik ezt hatályban tartják, vajon hányszor jelentkeztek a zapehnél, hogy vettem egy számítógépet ajándékba az unokámnak, akkor fizetnék még egy kis illetéket is. Mert azért ne feledjük, hogy egy 160.000 forintos laptop után, ami azért valljuk meg manapság nem egy túl drága készülék, elvileg 15 százalékot, azaz 24.000 forint illetéket kéne még befizetni.

Persze kiskapuk, azért vannak bőven. A fenti példából kiindulva, ha a nagyszülők azt mondják, hogy az ajándékot ketten vették a gyereknek, akkor máris nem esnek a törvény hatálya alá. Hisz a szabályozás szerint az ajándék értéke minden esetben szétoszlik, annyi részre, ahányan veszik, illetve ahányan kapják. A drága termékek vásárlói pedig bármikor érvelhetnének azzal is, hogy azt maguknak vették, és csak kölcsönadták szeretteiknek.

A törvény érdekessége az is, hogyha valakinek pénzt akarunk ajándékozni és azt a számlánkról közvetlenül átutaljuk, akkor az összeghatártól függetlenül illetékmentesek vagyunk, ha azonban odaadjuk készpénzben és az több mint 150 ezer, akkor már illetéket kéne fizetnünk. Vajon mi indokolhatta, hogy éppen a követhetetlen pénzmozgásra vetettek ki közterhet, míg az utalásosra és így elvileg a könnyedén nyomon követhetőre nem?

Mint jól látszik az egész törvény egy állatság. Tipikus példája a mai magyar gazdasági jogrendszer idiotizmusának. Nem hiszem, hogy a zapehnél a következő napokban óriási roham lenne a bejelentőlapokért legfőképp azért nem, mert az embereknek fogalmuk sincs arról, hogy ezt kéne tenniük. És persze azt sem gondolom, hogy a revizorok elindulnának azt nézegetni, hogy kinek milyen terméknek a doboza van kidobva a kukába.

Akkor meg mi szükség van ilyenekre? Mi szükség van egy olyan jogszabályra, amit még 1990-ben hoztak meg, de azóta sem módosítottak rajta? Akkoriban valamivel többet ért a 150 ezer forint, mint manapság. Aztán eltelt jó néhány év, de az összeg valahogy változatlan maradt. Mára elérte azt a küszöböt, amivel ha a zapeh akarja, elég széles körben tudja terrorizálni tömegeket. Lehet, hogy éppen ezért?

De talán érdemes más szemszögből is megvizsgálni az ügyet, talán érdemes olyan kérdést is feltenni, ami egy kicsit túlmutat magán az aktuális kérdésen.

Vajon ebben az országban hányan tudják, hányan értik, hogy mit is kellene betartaniuk? Hány olyan ember van, aki tisztában van az összes jogszabállyal? Egyáltalán megismerhető mennyiségű anyag-e egy átlagpolgár számára a mai magyar jog- és adórend? Átlátja-e egy átlagember összefüggéseiben, figyelembe véve a végrehajtási rendeleteket és a hivatalos értelmezéseket is?

Vagy az egész csak azt a célt szolgálja, hogy szükség esetén gond nélkül bárkit el lehessen ítélni, vagy fel lehessen menteni bármiért?

7 kommentek:

Névtelen írta...

igen ez valóban hülyén hangzik de elvileg ezt a törvényt a gazdagok és nagy cégek ajándékozással álcázott pénzkimentése miatt hozták. és nem pont a karácsonyira gondolok. hanem álltalában .egy gazdag emberke,egy cégvezető pl. szeretne egy kis "olcsó" ajándékocskát venni szerettének, "felebarátjának" akkor azt a cégen kersztűl megteheti. adó és illeték mentesen .sőt talán még el is számolhatja.és így mondjuk van autója asszonykának.van villája a kislányának és van autója a hivatalban dolgozó tűzhöz közelálló "felebarátnak" is.
2009. december 28. 10:11
Névtelen írta...

Kik ebben az országban a gazdagok.
Akik ezt és a hasonló törvényeket hozzák.
Nekik nem kell félni az Apeh-töl.
Ők mentelmi joggal és a közpénzen megvett sérthetetlenséggel rendelkeznek, nem izgulnak és izzadnak egy pillanatra sem.
Izguljon a hülye magyar aki öt év alatt esetleg összesporól karácsonyra a családnak egy korszerű TV-t.
2009. december 28. 16:57
Névtelen írta...

Ha veszek valamit, megfizetem az ÁFA-t, ami 25%, tehát a fogyasztás nagysága szerint fizetek. Többet semmit, dolgozni is csak feketén. Ha jövőre veszek 100 liter benzint, abból 60 litert kapásból a mocskoknak adok, illetve elveszik. Floridában (USA)él egy barátom, náluk olcsóbb a benzin, mintha a mi árainkból levesszük a jövedéki adót, meg az ÁFA-t. Teszem azt nálunk 296 forint, náluk 148 forint, és még ezt is sokallják. Ez a politikai elit tolvajabb a tolvajnál, lóf@sz a seggébe, meg a zapehnek is, a sok ingyenélő görénynek.
2009. december 28. 18:28
Névtelen írta...

Nem ez az egyetlen ócsmányság a magyar adórendszerben, ez mondjuk "csak" hab a tortán. A képviselőurak, hölgyek ingyen "dinsznóságai, adómentes költségek, bérek, szállsádíjak stb. mentelmi jogok a mocsokságaik ellen és tetjébe ezek a disznók veszik el az utolsó filléreinket. Ez a szemétség csimborasszója!!!! Ajándék után illeték, meg ..va anyjuk ezeknek a szemeteknek!
2009. december 29. 10:43
Névtelen írta...

Föláll a szőr a hátamon ezektől az okos törvényektől! Arra vajon hoztak-e törvényt,hogy ki adózzon akkor,ha az ajándék egy 151ezer forintos valami,amit a 10 fős családi és baráti kőr dobott össze?
És tehet-e arról a megajándékozott,hogy megajándékozták őt?
2009. december 29. 12:52
Névtelen írta...

Buzi köcsög zsidók!!
2009. december 29. 18:31
Névtelen írta...

Egy barátom egyéni vállalkozásban liftek vezérlését, iskolák villanyszerelését, informatikai termeinek kábelezését végezte. Sok helyről még nem kapta meg a pénzét, mert a megrendelők is azt várják az államkincstártól. Így csak januárban jut a pénzéhez. A számlák alapján a zapeh viszont nem vár, és 700 ezer forint tartozás fejében, egy zapehes picsa lefoglalta barátom egy Nissan mikrobuszát, egy Opel Astra Classic, személyautóját, plusz egy Fiat Panda picupot. Ezek, így együtt minimum 6 millió értékűek, és az Opelt kivéve munkaeszköznek tekintendőek. Láttam a papírokat, 700 ezer, kontra 6 millió. Valószínű, valahol elkapja a kurvát, és megegyengeti, pusztán a lelki nyugalmának, és igazságérzetének a parancsára. Kérdeztem, hogy kell-e segítség.

http://radicalpuzzle.blogspot.com/2009/12/zapeh.html
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A szó elszáll, az írás megmar
  2009-12-29 21:44:01, kedd
 
  kedd, december 29, 2009


A szó elszáll, az írás megmarad

írta: Radulovic Zsuzsanna

"Noha Európában 96 százalékos az írástudók aránya a felnőtt lakosságban, nagy eltérések tapasztalhatók és az analfabétizmus még komoly probléma, különösen Közép- és Kelet-Európában, csökkenti a térség versenyképességét."
stop.hu


"Több ezer ember él úgy 2009-ben Magyarországon, hogy nem tudnak írni-olvasni és számolni, illetve erősen híján vannak eme általános iskolai alapelemeknek. Ők a munkaerő-piaci, uzsora- és ingatlanhiénák, no meg a szélsőséges politikai erők potenciális áldozatai. Ma egyetlen olyan iskola működik ahol az I. általánostól vállalják a valóban analfabéták ingyenes tanítását."
stop.hu


Már sok esetben tapasztaltam, hogy a magyarokat ilyen és ehhez hasonló EU-statisztikai rémhírekkel etetik. Természetesen nagyon szomorú, hogy több ezer ember nem tud hazánkban rendesen írni, olvasni és számolni. Az is, hogy még csak kevés olyan program van, amely ennek a helyzetnek a javítását célozza.

Csakhogy: Németországban, a legújabb, 2009. nyaráról származó felmérések szerint négy millió, jól olvasták: 4 millió írástudatlan ember él! Ez testvérek közt is a 81,8 milliós lakosságnak majdnem az öt százaléka. Ezekben a felmérésekben természetesen nincsenek megemlítve azok a tömegek, akik továbbra is eltitkolják írástudatlanságukat. A PISA-tanulmányok olvasási, szövegmegértési vizsgálataiban is rendszeresen nagyon rossz eredményeket érnek el a németek. Mellesleg megemlítve a természettudományos felmérésekben sem szerepel a nyugat-európai iskolák többsége olyan nagyon rózsásan.

És amíg nálunk egy körülbelül tíz százalékos cigány kisebbséggel kell számolni, amelynek pontos nagyságát, "hála" szuper demokráciánknak, nem is ismerhetjük, Németországban nem a kisebbségeket, hanem legelső sorban a németeket érinti ez a probléma. Mert bizony ott, "demokrácia" ide, vagy oda, mindenről etnikailag szortírozott felméréseket csinálnak!
Mindnyájan tisztában vagyunk a magyarországi cigány lakosság iskolalátogatási szokásaival, ezért itt erről nem kell külön beszélnem.

A német kutatók a rossz iskolai rendszer mellett a családok anyagi gondjait (Jelenleg Németországban 2 millió gyermek él mélyszegénységben és további két és fél milliót fenyeget a szegénységbe való lecsúszás veszélye. Több tízezer gyermek él az utcán.) és mint nagyon fontos elemet, a családon belüli hallgatást jelölik meg okként. Hiszen, aki felnőtt korára analfabéta marad, annak valószínűleg már a beszédkészségével is bajok vannak, amely normális esetben köztudomásúan a gyermekkorban, a családban alakul ki. Az egymással való nem-beszélgetés pedig közismerten egy német probléma, ezzel a bevándorló-családok nagy részének nincs baja.

Ez az írástudatlansági arány Németország újraegyesítése előtt is igaz volt Nyugat-Németországra, nem a volt keletnémetek rontották le a statisztikát. Sőt, az újraegyesítés után kiderült, hogy ők akkor jobban voltak iskolázva, mint nyugati társaik. Ez a színvonal sajnos mára majdnem kiegyenlítődött, az említettekből láthatjuk, melyik irányban.

A Német Szövetségi Köztársaság korábban, az egyesítés előtt, soha nem is vett részt nemzetközi iskolai felméréseken, ezért az összehasonlítási kényszer a keleti oldal iskoláival és a PISA tanulmányok eredményei felértek egy sokkal és azóta is tartó, krónikussá vált cselekvési kényszert idéztek elő az illetékes szerveknél. Nulla eredménnyel. Ettől függetlenül dúl az iskolarendszer további liberalizálása, a Bolognai Modell erőszakos bevezetése a felsőoktatásban, ugyanakkor a tanulás költségeinek egyre inkább a családokra való hárítása. Több tíz- és százezer szakembert fizetnek az adófizetők, még hozzá igen jól, akiknek a német iskola rothadásának megállítása lenne a feladatuk, de pont ezek nem képesek fölismerni, hogy éppen a fent felsorolt okok az előidézői ennek a szellemi nyomornak.

Mint az idézetekből olvashatjuk, ez a szám Magyarországon "több ezret" tesz ki. Ez lehet kétezer, háromezer, de maximálisan tízezer ember. Nem lenne rossz, pontosabb adatokat ismerni! Vajon miért nem ismerjük azokat? Tízezer ember pedig a tízmilliós lakosság arányában egy százalék. Vagyis: nem kell ilyen hülyeségeket írni, hogy pont Közép- és Kelet Európában vannak e témában a legnagyobb gondok. Alig rejtetten utalva ezzel hazánkra is és tovább borzolni a már amúgy is eléggé felborzolt magyar idegeket.

Természetesen ez így is egy nagy probléma és tenni kell ellene. Főleg a romaspecifikus iskolák bevezetése lenne egy hasznos dolog Magyarországon. Hiszen, akinek speciális lemaradásai vannak, azt speciálisan kell támogatni. Erre egy közönséges iskolában nincs is idő. Az pedig bűn, ha a többi tehetségesebb tanulót lerántjuk a lassan haladók szintjére, mint ahogy ez most történik. Ezzel drága magániskolákba és anyagi csődbe kényszerítve családok ezreit.

Azt azonban világosan látni kell, hogy a Nyugatnak az írástudatlansággal még sokkal nagyobb gondjai vannak, mint nekünk. Így van ez a legtöbb nyugati országban. Amerikáról pedig már egyáltalán ne is ejtsünk szót! Több személyes ismerősöm, aki korábban német cserediákként az USA-ban töltött egy iskolaévet, írta le ezt az egy évet olyannak, mintha egy év szünidőt töltött volna ott. Még a német iskolai színvonalhoz képest is!

Szóval, kedves Magyarország, jól gondold meg, milyen iskolai rendszereket veszel át és hová "fejleszted" a magyar oktatást!
Meg azok a pénzesebb magyar szülők is gondolkodjanak el ezen, akik külföldi iskolákba szándékoznak adni a gyermekeiket. Sokan vannak ilyenek, például az osztrák határ mentén. Mert bizony Ausztriában sem jobb a helyzet!

A második Stop-idézetből világosan kiderül, mi a szándéka ennek a rémhírterjesztésnek: a " szélsőséges politikai erők"-kel riogatja az embereket! Ráadásul potenciális áldozatként írja le őket.
Nos: aki valamilyen nyomós okból analfabéta lett, az ettől még nem komplett hülye! Kikéri magának! Lehet, hogy épp azért orientálódik a radikális oldal felé, mert látja, hogy nekik erre a súlyos problémára is vannak életképes terveik, megoldási javaslataik, míg a többi csak a száját hűti, ha ez a téma szóba kerül és valójában az égvilágon semmit nem tett és nem tesz a megoldás érdekében.

A térség versenyképességét pedig nem az a pár ezer írástudatlan csökkenti, hogy jönnének ők ahhoz?

Lehet, hogy azért e nagy buzgalom, mert Stop-os cikkíró nagyon is tisztában van a fentiekkel?

http://radicalpuzzle.blogspot.com/2009/12/szo.html
 
 
1 komment , kategória:  Általános  
Magyarország becsülete
  2009-12-29 21:39:20, kedd
 
  Magyarország becsülete

2009. december 29. 09:26:25

Ferge Zsuzsa közismert magyar (? szerk.) szociológus legfrissebb nyilatkozatát 2009. december 27-én tette közzé a stop.hu internetes oldal http://www.stop.hu/articles/article.php?id=582410&lstparts=0. Alább elemzem és kommentálom.

,,Vannak (a rendszerváltás óta, illetve azon belül) viszont sikertörténeti elemek, mint a szabadság vagy a demokrácia megerősödése..."

A szabadság egy ország számára elsősorban politikai, gazdasági és pénzügyi függetlenséget jelent. Magyarország ezzel szemben jelenleg nagyban függ az EU és a NATO, az USA, Oroszország és Izrael központi politikájától, valamint az IMF kegyeitől. A demokrácia a görög ,,démosz" szóból eredeztethetően népakaratot, vagyis a többségi társadalom szándékának érvényesülését jelenti. Magyarországon tehát ma, 2009-ben létezik szólásszabadság és többpártrendszer, de nincs szabadság és demokrácia.

,,Komoly társadalmi újítás nem történt, viszont bizonyos kihívásokra megpróbált az ország nem túl rossz válaszokat adni. A hajléktalan-ellátás megindítása és fejlesztése Magyarország viszonyaihoz képest tisztességesen ment végbe."

A hajléktalanok tömeges megjelenése egyfelől a szabadrablás-jellegű, ellenőrizetlen és máig felülvizsgálatlan privatizáció eredménye, melynek keretében tömegeknek munkát adó állami nagyvállalatokat vertek szét, szüntettek meg, kótyavetyéltek el, másfelől a (neo)liberális társadalompolitikáé, melynek lényege, hogy az állam rossz gazda, csak az a jó, ami a magánszektorhoz köthető, mindenki boldoguljon, ahogy tud. Jellemző a neoliberális politikára, hogy miután az állam generált egy problémát (hajléktalanok), próbálja azt minél látványosabb és öntömjénező módon megoldani, ezzel is saját magát népszerűsítve a legnagyobb szavazóbázist jelentő középosztály köreiben.

“A magyar gazdaság nincsen jó pályán. A multik és a belső kis- és középvállalatok arányának problémája, valamint a mezőgazdaság erőteljes szétverése kiegészültek a korai magánosításoknak a természetrajzával. Ezek a tényezők két jelenséget eredményeztek: az egyik, hogy nagyon nehéz megtalálni a helyes fejlődési pályát, a másik, hogy rendkívül alacsony az aktivitási arány."

A bekezdésnek a kettőspont előtti része igaz. A ,,helyes fejlődési pálya" megtalálása azonban csöppet sem nehéz; csak egy kis ész, logika, elhatározás, kitartás és erély kell hozzá. A minél nagyobb mértékben önellátásra berendezkedő gazdaság, mely józan, de konzekvens és nemzeti politikával párosul, minden időben nyerő volt. Az ,,alacsony aktivitási arányt" vélhetően az aktívan munkát keresők csekély számára értette Ferge Zsuzsa; amíg nem születnek a minél több gyermeket nemző, segélyből és bűnözésből élő cigányokat, meg a törvénytelen jövedelemből élő ,,sefteseket" ellehetetlenítő jogszabályok, ez így is marad.

,,Ha a közoktatás nem változik, akkor a rendszerből nem tudnak kikerülni olyan gyerekek, akik képesek lesznek valamire."

Kitűnő gondolat. Ha a központi oktatáspolitika nem tesz valamit az oktatási intézmények által nyújtandó, keresztény erkölcsön, nemzeti szemléleten és használható tárgyi tudáson alapuló képzésért, nem foganatosít a tanárok becsületét és biztonságát helyreállító és megvédő intézkedéseket, valamint nem irányítja, alakítja tervszerűen, az aktuális és várható munkaerő-piaci igényeket szem előtt tartva a képzési formákat, akkor több tízezer munkanélküli jogász és közgazdász, meg a több tízezer, Nyugat-Európában mosogató és takarító fiatal országa leszünk, mely utóbbiak már nem biztos, hogy hazatérnek családot alapítani, és hallgatni, ahogyan egyesek a parlamentben és különböző sajtóorgánumokban azon siránkoznak, hogy ,,fogy a magyar".

,,Egyes elképzelések szerint a tanulatlan százezreket főleg a vízgazdálkodásban és a mezőgazdaságban lehetne alkalmazni, viszont ezt egy 5 százalékos adócsökkentés hozadékából nem lehet megvalósítani."

A tömegek vízgazdálkodásban való foglalkoztatásának gondolata teljesen érthetetlen, még ha a mostanában sajnos egyre gyakrabban szükséges árvízvédekezésre gondolunk is. A mezőgazdaság stabilizálásának és munkahelyteremtő képességének záloga pedig az, hogy a magyar termőföld semmiképp se juthasson a hazaiaknál tehetősebb külföldi gazdák vagy spekulánsok kezére. Az adócsökkentés, mint a munkahelyteremtés gátja szintén értelmezhetetlen összefüggés.

,,Válság idején normális ország adót emel, nem adót csökkent, úgyhogy sem az egységes adókulcs felé való elmozdulást, sem a válság idején való adócsökkentést nem tudom helyeselni."

Jómagam ugyan nem vagyok közgazdász, ám a legnagyobb erőfeszítéssel sem vagyok képes meglátni Ferge fenti mondatában az összefüggést és a logikát. Az állam (kormány) feladata vajon a költségvetésre és gazdaságra szorítkozik, vagy netán népjóléti, szociális tényezők is helyt kapnak benne?

,,Ma az adócsökkentés azt jelenti, hogy ha a kormány bárkinek bármit akar adni, akkor az államnak további hiteleket kell felvenni."

Ez ismét egy minden alapot nélkülöző demagógia. Pusztán azzal, hogy az állam a közpénzek elköltését szigorúbban, konzekvensebben szankcionálva ellenőrizné (pl. sorozatos bankbotrányok, BKV, támogatott civil szervezetek, pályázati rendszerek, stb.) és nacionalista paradigmát alkalmazva felülvizsgálná az államadósság ügyét, máris több forrás állna rendelkezésre a gazdaság, illetve a szociális szféra rászoruló szegmenseinek szponzorálására.

,,Ahogyan nő a szegények száma, úgy nő a lakosság intoleranciája."

Ez egy igen rosszul megfogalmazott mondat, kiváltképp, ha Ferge Zsuzsa úgy érti, hogy a társadalom más rétegeinek a szegényekkel szembeni intoleranciája növekszik a szegények számának emelkedése által. Az még helytálló lenne, hogy a szegények, minél többen vannak, annál intoleránsabbak azon döntéshozó, a gazdaságra legnagyobb befolyással bíró, felsőbb társadalmi osztályokkal szemben, akik közvetve vagy közvetlenül őket szegénységbe taszítják.

,,És az intolerancia általában is egyre jobban megnyilvánul a szegényekkel szemben, különösen egy csoportjukkal, a cigányokkal szemben."

Ordas hazugság! A magyar emberek csöppet sem intoleránsak a tőlük szegényebb magyar nemzettársaikkal szemben, azonban valóban elegük van a cigányság mosdatlan, képzetlen, munkakerülő, bűnöző egyedeiből és a közterületen kéregető, fertőző beteg és alkoholista koldusokból.

,,A kormányzati gyengeség jele, hogy a gárdát betiltották, de nem tudnak érvényt szerezni a tiltásnak. Ami Sajóbábonyban történt, az a rendőrség és igazságszolgáltatás közös gyomorforgató kudarca."

Gyomorforgató az, hogy egy nyilvánvalóan széles látókörű és művelt, évtizedek óta pályáján levő szociológus nem látja, vagy nem akarja meglátni azt, hogy a Magyar Gárda, mint civil (ön)védelmi mozgalom a többségi, törvénytisztelő, decens magyar társadalom legutolsó segélykiáltásaként jött létre a cigánybűnözéssel, a hazánkban és az egész Kárpát-medencében megvalósuló magyargyűlölettel és kontraszelekcióval szemben, a Jobbik Magyarországért Mozgalom pedig ugyanezt a szerepet tölti be a politikában. Ha Ferge Zsuzsa ezt nem látja át, akkor messzemenően alkalmatlan a szociológiai pályára, ha viszont tudja, és mégis ennek ellenkezője mellett érvel, akkor egyértelműen a balliberális politikai érdekek elvtelen kiszolgálója!

,,Hadd legyek egyszer optimista. Egyik oldalról nagyon lehet félni a Jobbiktól. Az hogy Európában becsületünket vesztjük Morvai Krisztina miatt, ez az ország szégyene. Természetesen alapvetően a Jobbik szégyene, de annak az országnak is, amelyik ki tud termelni, és Európába tud küldeni egy olyan teremtést, akit már lassan civilizált helyeken nem fogadnak. Másik oldalról azonban a Fidesz az európai kereszténydemokrata pártcsalád tagja, ahol nem elfogadott a rasszizmus. Ha Orbán meg akarja erősíteni a pártja és saját helyzetét ebben a pártcsaládban, akkor muszáj elhatárolódnia a szélsőjobbtól, mert önmagának és pártjának is árt, ha nem ezt teszi meg."

Hazánk igencsak megtépázott becsülete helyreállítására -saját polgárai előtt és a nemzetközi politikában- az utolsó reménysugár a nemzeti radikalizmus, a keresztény-konzervatív politika széleskörű térnyerése, és a Jobbik fajsúlyos parlamenti tényezővé válása. Az ország szégyene pedig többek között az, hogy a társadalomtudomány elismert szaktekintélye képes efféle nyilatkozatokat tenni. Ne menjünk túl messzire a történelemben: Magyarország problémája a XX. század kezdete óta az, hogy mindig külső elvárásoknak, idegen hatalmaknak kívánt megfelelni és ezekkel mindenáron szövetségre lépni, ahelyett, hogy konzekvensen és határozottan kiállt volna saját érdekei mellett. A jó darabig a szovjet, majd zűrzavaros átmenet után a brüsszeli igában nyögő ország mára sem tanult a hibáiból.

,,Rengeteg a kiskirály, a legkisebb falu polgármestere is szabadon hozhat jogszabályt, miközben szakmai kontroll és segítség gyakorlatilag nincs."

A Bajnai-kormány költségvetése a települési önkormányzatoktól horribilis összegeket von el, miközben ,,szakmai kontroll" örvén nemhogy az önkormányzatokat, de az egész közszférát ellehetetleníti a bürokrácia, melynek a jogharmonizáció címén megvalósuló része jószerével köszönőviszonyban sincs a magyar valóssággal és igényekkel. Ilyen pl. a halálbüntetés tilalma az Európai Unióban, melynek kétségkívül van elrettentő ereje az azt alkalmazó országokban, és lenne Magyarországon is.

,,...mérhetetlen sok törvénysértés születik, mint például a szociális kártya. A szegénygyűlölet azt jelenti, hogy először azt mondják, hogy minél kevesebb embernek adjunk segélyt, aztán minél kevesebb segélyt adjunk, segélyt csak munka ellenében adjunk, és ha mindez már megtörtént, akkor azt mondjuk, hogy de ezt a segélyt is rosszul költi el."

Aki azt állítja, hogy Magyarországon gyűlölik a szegényeket, az hazudik. Ki és miért gyűlölné azt, aki nála szerényebb anyagi körülmények között él? Aki azt mondja, hogy Magyarországon a társadalom döntő többsége ellenérzéssel viseltetik a romák iránt, az igazat mond, erről a tényről viszont a többségében képzetlen, munkakerülő, bűnöző, évszázadok óta beilleszkedni képtelen cigányság tehet. Akik a munka nélkül kapott segélyt a kocsmába hordják, a játékgépbe dobálják, cigarettára költik, azokra joggal mondja a segélyt adófizetői pénzéből finanszírozó állam, önkormányzat, hogy ,,rosszul költik el", és jogosan szabja meg pl. szociális kártya útján, hogy a juttatás mire költhető.

Münzberg Mihály
Nyíregyháza

Forrás: Polgár Info


http://www.nemenyi.org/default.asp?Location=_arc&SID=1&AID=11&Direkt= Magyarorszag_becsulete_63797&offsetlo=8
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Reiner Péter: Hitelesség
  2009-12-29 21:22:05, kedd
 
  Reiner Péter: Hitelesség
2009/12/29


Isten látja lelkem, eredeti szándékaim szerint, már nem akartam megszólalni a nyilvánosság előtt a legközelebbi hetekben. Sajnos oly mélyen érintett a hazai jogrendszer elvileg zászlós hajójának tettenérése a Legfelsőbb Bíróság legutóbbi, dec. 15-i nyilvános tárgyalásán, hogy visszavonulót parancsoltam magamnak azért, hogy jól átgondolva a történteket, kötelességemnek érzem a siker jövőbeni elérését, a még csak lelkemben elkészült egyéni beadványom kapcsán, a strasbourgi emberjogi bíróságon.

Ehhez nyugalom, végig gondolt stratégia kell. Azonban vannak helyzetek, amelyek nem engedik meg a hallgatást, a mostanit is ilyennek ítélem.

Iszonyatos, szinte elviselhetetlenül hosszú , a temetők csendjére hasonlító helyzet az, ahova kergették hazám a hatalombitorlók. A gyászos korszak okozói jogos leváltására és örökre mögöttünk hagyására készül országunk választani hajlandó jobbik, többségi része. Felmerül, kik is készülnek nevünkben, felhatalmazásunkkal leváltani a hatalom törvénytelenül megszerzett jelenlegi birtokosait és mire váltják álmainkat, nyomorúságunkat és milyen garanciákat kaphatunk ígéreteik sziszifuszi napi munkára váltással történő végigvitelére.

Azok, akiket a közeljövő politikai erői remélhetően tudatosan magas választói felhatalmazással, képviseletükben beküldenek a jövendő alkotmányozásába és törvényhozásába, vajon tisztában vannak saját képességeikkel és azok határaival? És a valóban most feltehetően magas felhatalmazással rendelkező leváltásra készülők hozzá tudnak rendelni egy eddig nem tapasztalt, kellő felelősséggel alátámasztott, népéért, nemzetéért, egyéni hitelességgel is felruházott, alkalmas emberek kiválasztását? Talán ez az egyik legsarkalatosabb kérdés, melyet a politikának meggyőzően kell tudni megválaszolni és nagy a gyanúm, hogy a politika tehetetlensége, meg irányítói, részben alkalmatlansága okán újra és újra a gyengébb ellenállás irányába, a rosszul értelmezett párthűség irányába készül nyomulni.

Arra figyelmeztetem a politika felkent irányítóit, hogy most először a bolsevizmus látványos formai bukása után, amit lényegi tartalmának idekövülése követett, hogy most először van esély a valódi választói akarat konok és következetes visszakérdezésére. A nem végiggondolt jelöltállítás, inkább az eldobandó párthűséget jutalmazó jelölés rövidesen elnyerheti “jutalmát". A magánélet és nemzet iránti felelősség mérhető szimbiózisa most sokkal inkább elvárt, mint a korábbi választásokon.

A pártok féltő gonddal, hétpecsétes lakat alatt őrzik választóik töredék részét érdeklő, egymás elől részben lenyúlható programjaikat, melyeket majd igazán a finisre tartogatnak. És megkezdődött a jól érzékelhető nyomulás, a hatalom vélt és leendő felhatalmazottjai közelébe, jogos és jogosnak eladni szándékozott programokkal, nehezen ellenőrizhető szakmaisággal és múlttal felvértezve, eközben nőttön nő a jelentkezők kritikai érzéke és egyre csökken önmaguk tisztánlátása. A veszély pedig nagy, a párthűségüket már ezer módon bizonyított alkalmatlanok és a valódi segíteni akarók szándékolt, vagy más okok miatti félreismerésével, félretolásával.

Másik veszély a magamutogatók talmi csillogásának félreismerése és a szem előtt lévő, vagy többszörösen garantált szakmai és elkötelezett múlttal rendelkező, alkalmas emberek szerénység miatti valódi szolgálatának fel nem ismerése. Mégis ki kell világosan jelentenem, nem létezhet olyan egyéni, esetleg jogosnak vélt sérelem, mely felülírhatná a nemzet önzetlen szolgálatát, mely orvoslási igénye gyengítheti a leváltásra készülő előlegezett hitelességet és annak csökkenthetné esélyét. Ez kell legyen a bibliája minden politikában részt vevőnek, aki magát joggal a nemzeti oldal résztvevőjének szeretné nevezni.

Aki most arra vetemedik, hogy vélt és valódi vetélytársak ún. gyenge oldalának bemutatása eszközével, akaratlanul kiszolgálja a sakálként leselkedő, jelenlegi hatalombitorlókat és csahos lakájsajtójukat, az visszamenőleg hitelteleníti minden esetleges korábbi hitelességét és alkalmatlan a leváltásra készülő nemzetiek közé, alkalmatlan a választói felhatalmazás véghezvitelére.

De figyelmeztetnem kell a nemzeti oldal szereplőit is, a párthűség nem vethető össze a nemzet akaratával és az a folyamatos, ennek megfelelni akarás és az ezzel szorosan összefüggő tekintélytisztelet sem feltételezi a feltétlen alkalmasságot és az esetleg jobb sorsa érdemes, tisztességes programjával együtt, bukáshoz vezethet.

Hazám vigyázz, régen volt ilyen esélyed nemzetként felemelkedni, nehogy elhamvadjon ez a lehetőség, az alkalmatlanság középszerűségében, a politika részvevőitől folyamatosan számon nem kért hitelességben!

Budapest, 2009. december 28.

Reiner Péter

Nemzeti InternetFigyelő
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Kövér László szerint nem szelí
  2009-12-29 21:17:53, kedd
 
  Kövér László szerint nem szelídülünk - Köszönjük!



Blog | 2009. december 29., kedd - 14:59


Kövér László szerint a Jobbik a parlamentben sem szelídülne meg - írja az InfoRádió.

Köszönjük a megerősítést és a kampányolást, Kövér úr. Tudja, amikor mi lakossági fórumot tartunk, akkor eleinte bizalmatlan, kíváncsi, némely esetben tanácstalan arckifejezésekkel szembesülünk. Aztán, ahogy elkezdünk beszélni az emberekhez, úgy ragyog fel egyre inkább az arcuk: "Nahát! Hiszen én is éppen így gondolom!... Azt mondtátok ki, ami az én lelkemet is feszíti!... A szívemből beszéltek, drága barátaim!"

Csakhogy a fórum végén mindig jönnek a kérdések: "Mi a biztosíték arra, hogy a Jobbik, ha majd bekerül a parlamentbe, azt fogja megvalósítani, amit ígért?... Miért higgyünk nektek?... Miért pont ti lesztek azok, akik nem árulnak el minket, a választókat?..."

Hát most maga Kövér László, a karakánságáról ismert fideszes erősítette meg, amit mindig is hangoztattunk:

A Jobbik a parlamentben sem fog megszelídülni. Amíg a radikális helyzet radikális kérdéseket vet föl, addig radikális válaszokat fogunk rá adni. Magyarán: a Jobbik az országgyűlésben is ugyanazt fogja képviselni, amit jelenleg még a parlamenten kívül képvisel.

A Jobbik az egyetlen párt, amelyik programjában deklarálta a mentelmi jog eltörlését, a képviselők visszahívhatóságát, az állás- és státuszhalmozás kizárását. A jobbikos honatyák nem fognak egyszerre országgyűlési képviselőként, polgármesterként, ilyen-olyan felügyelőbizottsági tagként és igazgatói tanácsok ingyenélőjeként pénzt kihúzni a választópolgárok zsebéből. Minden jobbikosnak csakis egy tisztsége lehet. Merthogy mi, jobbikosok, minden tehetségünket annak a feladatnak fogjuk szentelni, ami a választók akaratából ránk méretett.

A Jobbik a nemzetet fogja képviselni. És erre az elmúlt húsz évben még nem volt példa.

Tessenek rettegni, kedves Kövér úr. A Jobbik nem fog megszelídülni. Bizony nem. És általa a választópolgárok benyújtják a számlát. Akkor pedig szembesülni fog majd vele a parlamenti egypárt, mit is jelent a számonkérés. Mert a mi zászlónkra nem az ERŐSZAK íratott fel, ahogy az ön gyengénlátó főnöke volt szíves vizionálni, hanem a TÖRVÉNYES ELSZÁMOLÁS 1990-2010.

Az a különbség a választók és önök között, kedves Kövér úr, hogy ez az ő számukra szívmelengetőként hat, a maguk számára meg félelemkeltőként. Hát ezért vagyunk mi félelemkeltők, kedves Kövér úr. Pedig egyszer el kell számolni az utolsó privatizált, államilag finanszírozott bajuszkötővel is.

Össze fogjuk akasztani a bajuszt. És nem szelíden.


http://szebbjovo.hu/node/1529
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Korlátozott szuverenitás?
  2009-12-29 21:08:14, kedd
 
  Korlátozott szuverenitás?

2009-12-29 06:33:29

Az Országos Rádió- és Televíziótes­tület október 28-án nevezte meg a két országos kereskedelmi frekvenciahasználatra kiírt pályázat győzteseit. A Sláger Rádió hullámhosszát az FM1 Konzorcium, a Danubiusét az Advenio Zrt. nyerte el. A két új tulajdonos többet ígért elődeinél, ráadásul mindkét cég magyar. Ezután, november 18-án, kilenc budapesti nagykövetség közös nyilatkozatot adott ki. Lényegében azt kifogásolták, hogy Magyarországon nem bánnak megfelelően a külföldi befektetőkkel. A helyzet tisztázása érdekében Bajnai Gordon miniszterelnök a parlamentben találkozott az Egyesült Államok, Belgium, Franciaország, Hollandia, Japán, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia és Svájc nagykövetével. A miniszterelnök - ahelyett, hogy a diplomáciában szokásos módon visszautasította volna ezt az öntelt és lekezelő megnyilvánulást - elfogadta az alárendeltségünkre és kiszolgáltatottságunkra utaló helyzetet, és magyarázkodásba kezdett. Miközben a nagykövetek - a diplomáciatörténetben páratlanul - egy megszálló hatalom helytartóiként léptek fel, a magyar kormány illetékeseinek eszükbe sem jutott, hogy egy független, auto­nóm ország képviselőiként viselkedjenek. Nem használták ki a létező mozgásteret sem.

Még csak kérdéseket sem tettek fel. Érdeklődhettek volna: vajon korábban a két rádió körüli érdekcsoportok milyen praktikákkal érték el, hogy a magyar parlament egyhangú szavazással a pályázat nélküli meghosszabbításról döntött? Akkor nem volt veszélyben a sajtószabadság? Az a folyamat transzparens volt?

De az MSZP és a romjaiban is befolyásos SZDSZ által éltetett válságkezelő kormány lényegében szó nélkül tudomásul vette a ,,nagy testvérek" észrevételeit. Nem sokkal ezután, december 9-én már az Egyesült Államok képviselőháza foglalkozott a magyarországi helyzettel. Figyelmeztetésképpen egy nem kötelező erejű határozatban ítélték el a magyar kereskedelmirádió-frekvenciákkal kapcsolatos ORTT-döntést. A frekvenciapályázat egyik vesztese ugyanis az indianopolisi székhelyű Emmis Communications amerikai cégcsoport volt. A határozatot indianai politikusok kezdeményezték. Ebben felszólították a magyar államot a jogállami normák betartására, a külföldi befektetőkkel való tisztességes bánásmódra, valamint a szabad és független sajtó iránti elkötelezettségre. Csupa szép elv, nemes ügy. De mit szolgál mindez?

Mint már utaltunk rá, a pályázatot magyar cég nyerte, ami azt jelenti, hogy sérültek az amerikai üzleti érdekek. Ennyi történt. Elbuktak egy pályázaton. De nem arról beszélnek, hogy a jövőben valószínűleg csökken majd a cégcsoport profitja, hanem könnyes szemmel aggódni kezdenek a magyar jogállamért, a sajtószabadságért, a külföldi tőkét megillető tisztességes bánásmódért.

Az amerikai határozat nyilvánvalóan minden erkölcsi alapot nélkülöz: képmutató módon hazudnak, amikor morális kérdéssé próbálják transzformálni azt a végtelenül egyszerű tényt, hogy az üzleti érdekeik sérültek. Magyarul: csökken a bevételük és a befolyásuk.

Ezt pedig nem hagyhatják szó nélkül, mert ahol az amerikaiak érdekei nem érvényesülnek, ott bizony súlyos veszélyben van a jogállam és a demokrácia. Az emberi jogokról nem is beszélve...

Az állandó önfeladást gyakorló és minden ellenállásra képtelen baloldali kormány helyett az ország becsületét Sólyom László köztársasági elnök mentette meg, amikor így fogalmazott: ,,A diplomáciában rendkívül szokatlan és barátságtalan lépés a nagykövetek levele, amelyet egyértelműen konkrét gazdasági érdekek motiváltak. Egy nagykövet szóvá teheti partnerének kifogásait, főleg ha ezt otthoni központjával egyeztette, hiszen az államát képviseli itt. A nyílt levél azonban olyan arrogancia, amely a rég nem tapasztalt birodalmi attitűdöt idézi. Ezt nem fogadhatjuk el." (Heti Válasz, 2009. december 17.)

Az amerikai politikusok határozata világosan és egyértelműen jelzi, hogy az Amerikai Egyesült Államoknak elsősorban anyagi és üzleti érdekei vannak, amelyek biztosítása érdekében mindenre készek: a hadsereg bevetése adott esetben ugyanolyan hatékony eszköz lehet, mint a demokráciára, a szabadságra, a jogállamra vagy éppen az emberi jogokra való hivatkozás.

Az amerikai politika és külpolitika lényege mindig ugyanaz: az amerikai érdekek védelmének bármi áron történő biztosítása.

Mert Amerika a szabadság hazája...

E közkeletű téveszmével szemben idézzük újra Sólyom Lászlót: ,,Szeretném egyértelművé tenni: semmilyen emberi jog, szabadságjog szempontjából nem állunk rosszabbul, mint az Egyesült Államok." (Heti Válasz, 2009. december 17.)

Az itt leírt történések világosan jelzik, hogy az új magyar nemzetstratégia és külpolitika kidolgozói sincsenek könnyű helyzetben, mert az egyértelműen atlantista orientáció sem kínál megfelelő gyógyírt történelmi sebeinkre.

Tóth Gy. László
magyarhirlap.hu
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Egy sorsdöntő új esztendő
  2009-12-29 20:58:15, kedd
 
  A harc folyik tovább - Egy sorsdöntő új esztendő

2009/12/28
Adjon az Isten!

Az idén, az ó évben a magukat liberálisnak nevező aljas, szadeszes országrontók (legtöbbjük zsidó) végképp kimúltak. Majd két évtized alatt súlyos károkat okoztak hazánknak, megbocsáthatatlan bűnöket követtek el a Nemzet ellen, végül eszeveszett acsarkodásaikkal saját magukat is szétmarcangolták- Az SZDSZ egyszer s mindenkorra megdöglött.

A maszop, (sok zsidóval megtűzdelve) a végletekig meggyengült. Tönkretettek, elherdáltak, szétloptak szinte mindent, s mára aljasságuk, sunyiságuk miatt elfogyott körülöttük a levegő. Az eddig írtakból is egyértelműen következik, hogy minden antiszemitizmus nélkül is kijelenthető: Hazánkat a politika fortélyos eszközeit használó zsidók szipolyozzák, s a ma már széles körben ismert, megannyi jelenség is ezt bizonyítja.. Fontos feladata lesz tehát a nemzeti erőknek a nemzetközi és hazai téren is nyomuló zsidó karvajtőke és politika visszaszorítása. Ha kell kemény, erőszakos, ellentmondást nem tűrő eszközökkel.

Az új év legjelentősebb eseménye lesz, amikor április elején, a választásokon a maszop, az MSZMP mutánsa is a politika pöcegödrébe kerül.

Ezzel egy időben az új, megerősödött nemzeti erő, a Jobbik, az álságos Fidesz mellett bekerül a parlamentbe, ahol komoly befolyása lesz a döntésekre, s kiharcolhatja, hogy a Haza, a Nemzet érdekeinek megfelelő döntések szülessenek, a külföldi, leginkább zsidó érdekek háttérbe szoruljanak a magyar érdekekkel szemben..

Mindennél fontosabb most, az igazi nemzeti, nemzeti radikális erők, minél szélesebb, szilárdabb összefogása, és a magyar igazság megértetése a félrevezetett, elfásult tömegekkel.

A harc folyik tovább, s szent kötelességünk töretlenül kitartani a végső győzelemig., ami talán további évek múlva, de biztosan eljön. Kivívjuk.

Tesszük is ezt őszinte, tiszta hazaszerető szívvel, csakazértis.

Szebb jövőt!

Vass István

Nemzeti InternetFigyelő

http://internetfigyelo.wordpress.com/2009/12/28/a-harc-folyik-tovabb-egy-sorsdont o-uj-esztendo/
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A Fidesz álarcosai
  2009-12-29 20:49:39, kedd
 
  Vass István: A Fidesz álarcosai
2009/12/29


Úgy tesznek, mintha igazi arcuk lenne. Magabiztosnak, fesztelennek látszanak, mert ők azt hiszik, hogy mi azt hisszük. Nem tudják, nem is akarják tudni, hogy mi, nagyon-nagyon sokan, tudjuk, hogy ők, a FIDESZ FRONTEMBEREI, EMBLEMATIKUS FIGURÁI, VALÓJÁBAN ÁLARCOT VISELNEK. A “polgári, konzervatív, jobboldal" nagy országmentő álarcát. Pedig valójában ők sunyi bolsevikok, akik mindenre elszántak a túlélésért, s időközben a globális zsidó karvajtőke gátlástalan kiszolgálóivá váltak.

Tévednek az elvtársak. Jól ismerjük igazi arcukat, amit utoljára a kádárszocializmus vége fele láthattunk, amikor a Rajk Kollégium ifjúkommunistáiként, KISZ vezetőiként tündököltek. Akkoriban a “kádári aranyketrec ifjai"-nak is nevezték őket. Őket, akik , a nagy helyezkedés idején nem az MSZP-ben, hanem a FIDESZ-ben lelték meg a húsosfazék biztonságát. Bolsevik lelkületüket a hatalom megszerzésének érdekében, mostanság nemzetiszín mázzal kenegetik, s bombasztikus ki és bejelentésekkel igyekeznek elkápráztatni a gyanútlan, tájékozatlan közönségüket.

Ők, akik ismételten kormányzásra készülődnek. A FIDESZ KOMMUNISTÁI.

Élükön Orbán Viktorral aki egykoron KISZ alapszervezeti titkárként tevékenykedett, s valószínűleg most, ismét miniszterelnöki ambíciói vannak.

Kövér Laci aki a Grósz-kormány idején az MSZMP Társadalomkutató Intézet munkatársaként funkcionált, majd Gyurcsány Ferenccel társelnökként a MISZOT vezetője volt, talán a legjellegzetesebb, álságos, hazug figura, akinek vérben forog a szeme ha a JOBBIK, vagy a GÁRDA szóba kerül.

A NEMZETI OLDAL elleni aljas, galád áskálódás a legfontosabb feladata, s igyekezete legújabban arra irányul, hogy a maszop kommunistáit mint a JOBBIK szülőatyját tüntesse fel, s valamiféle fortélyos összefogást sejtessen a maszop bolsevikjai és a nemzeti oldal között, a FIDESZ ellen

Hosszasan lehetne sorolni még a FIDESZ KOMMUNISTÁIT, a kádárkorszak állambiztonsági szerveivel is bizonyítottan együttműködő, hajdani ifjú elvtársakat. Gondoljunk csak Járai Zsigmondra, Matolcsi Györgyre, Stumpf Istvánra, vagy Demeter Ervinre, (és így tovább) akik mind-mind együttműködtek a bukott kommunista rendszerrel, s annak titkosszolgálataival.

Hát akkor mi is folyik itt?

Nem más kedves magyarok, mint a kommunistamutánsok, klónok, véglények, fogyatkozó maradványok, cafadékok utolsó, kétségbeesett tülekedése, acsarkodása, az életbemaradásért való veszett, görcsös kapálózása.

Akárhogy is van, ők mind a dicstelen múlt. Maszopostól, Fideszestől, a tán lassú, de biztos elmúlás alanyai.

Egyetlen út vezet a szebb jövőbe a nemzeti összefogás, a nemzeti radikalizmus.

Vass István

Nemzeti InternetFigyelő
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/3 oldal   Bejegyzések száma: 24 
2009.11 2009. December 2010.01
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 510 db bejegyzés
e év: 7232 db bejegyzés
Összes: 64003 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 1117
  • e Hét: 4881
  • e Hónap: 8626
  • e Év: 162122
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.