Belépés
menusgabor.blog.xfree.hu
"A világ pocsolya, igyekezzünk megmaradni a magaslatokon." / Honoré de Balzac / Menus Gábor
1940.08.11
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 5 
Virtuális túra - Zeneakadémia
  2011-01-22 19:31:54, szombat
 
 




VIRTUÁLIS TÚRA - ZENEAKADÉMIA


Liszt Ferenc Zeneakadémia


A Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetemet - a korábban főiskolaként működő felsőfokú zenei képzést nyújtó intézményt - 1875-ben alapították Országos Magyar Királyi Zeneakadémia néven. Az oktatás eleinte Liszt Ferenc Hal téri, majd Andrássy úti lakásán folyt. A Zeneakadémia szecessziós jellegű épületét Korb Flóris és Giergl Kálmán tervei alapján 1904-1907-ig építették.

Az európai hangversenyélet, valamint a világszínvonalú felsőfokú zenei oktatás egyik jelentős központjaként jegyzik a budapesti Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetemet, korábbi, s ma is közkeletű nevén a Zeneakadémiát, melynek központi palotája a magyar építészet aranykorának kivételes épségben és egységben megmaradt alkotása. De az idő sajnos nem kímélte sem ezt, sem pedig az intézmény új, Wesselényi utcai kiegészítő épületét.

Bő egy évszázaddal az 1907-es átadás után megújul a Zeneakadémia épülete.


A virtuális túra használata:

Vedd kezedbe az irányítást! Húzd az egered a gömbpanoráma képre, tartsd lenyomva a bal gombot, majd mozgasd arra, amerre nézni szeretnél. Tipp: Közelíteni, távolítani a SHIFT, Ctrl billentyűkkel tudsz!

Amennyiben másik helyszínre szeretnél átlépni, klikkelj valamelyik nyílra, vagy válassz az elölnézeti képek közül.

Kellemes túrázást!


Virtuális túra

Link



Liszt Ferenc Zeneakadémia homlokzat 360 panoráma - Felujítás előtt

Link



Liszt Ferenc Zeneakadémia homlokzat 360 panoráma - Felújítás után
/Homlokzat, aula, kisterem, nagyterem, páholy, emelet, Bartók terem, Tanácsterem, Könyvtár, és Múzeum panorámák/

Link








 
 
0 komment , kategória:  Világjárók  
Vizit Norvégiában: 3D képek
  2011-01-22 17:14:33, szombat
 
 




VIZIT NORVÉGIÁBAN: 3D KÉPEK


Nyugat-norvégiai fjordok - a Geirangerfjord és a Synnylvsfjord


A Geirangerfjord (Geirangerfjorden):

Geirangerfjorden




A fjord a Storfjord 15 kilométeres oldalága, az ország egyik leglátogatottabb idegenforgalmi célpontja, és 2005 óta - a Naeroyfjorddal együtt - a Világörökség része. A világörökségi címet veszélyeztetik azok a tervek, amelyek szerint elektromos távvezetékeket vezetnének keresztül rajta.

A Geirangerfjordot folyamatosan veszélyezteti az Ákerneset hegy is, amely bármikor beleszakadhat a vízbe. Egy hegyomlás szökőárt válthat ki, amely tíz percen belül több környékbeli települést, köztük Geirangert és Hellesyltet is elérné. A fjord mentén néhány elhagyott gazdaság található.

A fjordnál számos lenyűgöző vízesés található.


A Synnylvsfjord (Synnylvsfjorden):

Synnylvsfjorden




Synnylvsfjord 26 km hosszú és 600 - 2000 m széles. A legnagyobb mélysége 452 m.

A fjord mentén egy csomó elhagyott hegyi gazdaság található, egyébként egy tipikus nyugati norvég fjord. Területét folyamatosan veszélyezteti az Ákerneset hegy, egy hegy repedés, a jövőben valószínűleg súlyos földcsuszamlás is várható.

A látvány lenyűgöző!


A Fjordok 3D-és képekben:

Link



Geirangerfjord


Videó

Link



Képek















Synnylvsfjorden - Képek


Dia

Link




















This is my North Face - hajónapló /III

Link



Norvégia - PPs

Link



Norvégia - PPs

Link



Flor og Fjære - gyönyörű kert egy norvég szigeten

Link



Megpróbálnád???

Link











 
 
1 komment , kategória:  Világjárók  
Az erkölcsi nevelés
  2011-01-22 16:21:38, szombat
 
 




Pápai Szabó György: Magyar erkölcs, magyar jellem c. előadássorozatának bevezetője. Elhangzott a Miskolci Bölcsész Egyesület budapesti magyarságtudományi szemeszterén.


Pápai Szabó György : AZ ERKÖLCSI NEVELÉS


Ha sommás ítéletet szeretnénk hozni, azt mondhatnánk, nincs miről beszélni, mert ma nincs ERKÖLCS, és nincs NEVELÉS, s akár haza is mehetünk. Az igazság azonban összetettebb, s mi mindig ebben az összetettségben vizsgáljuk az igazságot. Kétségkívül, hogy a klasszikus értelemben vett erkölcsnek és erkölcsi nevelésnek a nagyfokú hiányát élik meg mindazok, akik még ebben nőttek fel, s életük egyfajta erkölcsi értékrend szerint épül fel. Hisz az "ethos" (gör.) erkölcsiséget és erkölcsi magatartást jelent.

Hogy kinek milyen az erkölcse (ethosza) az tehát a magatartásban, a tettben, a cselekedetben, viselkedésben, a magatartásban mutatkozik meg. Mondhatnánk, hogy minden ember egyedi, egyszeri és megismételhetetlen, más, tehát eltérő erkölccsel, ethosszal bír, de ez is csak részben igaz, mert vannak a történelemből és a jelenből ismert, általánosan elfogadott értékrendek, erkölcsi szabályok, amelyek meghatározták és meghatározzák egy szűkebb vagy tágabb közösség erkölcsi felfogását, magatartását, tehát összefogták, összegyűjtötték az ugyanazon elveket valló, vagy ugyanabba a közösségbe beleszülető embereket. Több ilyet mondhatnék, de a teljesség igénye nélkül mindjárt a számra kívánkozik még a keresztyénség előtti időkből a híres szkíta erkölcs, amelyről oly lelkesen írnak az antik görög szerzők: a harcban tanúsított bátorságukról, a békében tanúsított szelídségükről, békés természetükről, hűségükről, kitartásukról, szeretetükről, állhatatosságukról, hűségükről, barátságukról, bölcsességükről, türelmükről, és így tovább. Ezek valóban a legfontosabb tulajdonságok, erények, amelyek ott vannak az újszövetségi keresztyén-krisztusi erények sorában is, de éppígy a szkítaság vallási örökségében a buddhizmusban, Zoroészter vallásában, vagy éppen a Krisztus utáni gnosztikus tanokban, mint pl. a manicheizmusban.
Természetesen (ahogy Pál is vallja az 1 Korinthusi levélben - 18. fej. - minden embernek más szolgálat és más lelki ajándék adatik, de minden Istentől van, ahogy egyéniségünk, lelkiségünk, habitusunk, természetünk, gondolkodásunk meghatározottsága is.
S nem győzöm hangsúlyozni a hit erkölcsformáló szerepét. Hit nélkül nincs erkölcs. Ám mivel az erkölcs mindig a tettben, a cselekedetben ölt testet a lélek, a szó, a gondolat nyomán, ezért igaza van Jakab apostolnak abban: hogy hitetek mellé ragasszatok jó cselekedeteket... A tett, a cselekedet a keresztyén lelkiismeret, erkölcs tükre, amelybe, ha belenézünk, meglátjuk önmagunkat a maga valóságában.
Jézus az ószövetségi Tízparancsolat (2Móz 20:2-17) újszövetségi értékrendjét a jézusi nagy parancsolatban, a kettős nagy parancsolatban foglalta össze, aktualizálta, amely a keresztyén erkölcs/etika alfája és ómegája: "Szeresd az Urat teljes szívedből, teljes lelkedből és teljes elmédből... Szeresd felebarátodat, mint önmagadat." (Mt 22:37-40). Ez a törvény summája. Törvény. Mert az erkölcs mindig rend és törvény. Ha nem az, nem erkölcs. S e törvény, rend nélkül nem létezhet egyén, család, egyház, nemzet, társadalom.
Ezért fontos, hogy egyetemünkön, talán egyedüliként, tantárgy az erkölcs, s keresztyén erkölcsoktatás van. A teológiákon, hittudományi karokon tanítják a teológiai etikát, de az az un. rendszeres teológia része, teológiai diszciplína, tehát kimondottan teológiai-elméleti tárgy. Világi egyetemi tanszékeken az erkölcs és az erkölcsi nevelés ugyancsak elvont, elméleti tárgy, jobbára a pedagógia vagy a filozófia részeként.
Az erkölcsi nevelés tere maga az élet. Én magam, mint pap a mindennapokban hit és erkölcstant tanítok óvodásoknak, az általános iskola alsó és felső tagozataiban, középiskolákban, s most a felsőoktatásban is. A hit és erkölcstan minden esetben nevelés is, s nemcsak tanítás, különben nincs értelme. Tárgya az ifjúság. Célja pedig az útmutatás, a helyes magatartás, életfelfogás kialakítása. Valahogy úgy, ahogyan az idős Pál tanította az ifjú Timótheust két levelében, óvó szeretettel, gondoskodással, nagy figyelemmel, féltő szigorral.

Karácsony Sándor a két világháború közötti időszak nagy nevelője négy érési szakaszt különböztet meg: a kisgyermek, a növekedő gyermek, a serdülő és az ifjú (adoleszcens), s mind a négy életkorszak más-más fejlődési szintet, nyelvet, világot takar, s más-más nevelési hozzáállást kíván. Karácsony Sándor máig ható gondolatainak jó összefoglalása a 2003-ban megjelent "Magyarság és nevelés" c. kötet Lendvai L. Ferenc szerkesztésében.

A nevelésnek, a hitközpontú erkölcsi nevelésnek a végeredménye, úgy is mondhatnám bibliai terminológiával: gyümölcse: a JELLEM. Az erkölcsi nevelés célja és ez minősíti hatékonyságát.

Minden kornak persze megvolt az erkölcsi-nevelési-jellem-karakter ideálja. De a fő erények vonatkozásában a lényeg nem nagyon változott, s megállapítható, hogy a keresztyén erkölcsnevelés mindmáig összefoglalja, fókuszálja a különböző korok nevelési eszményeit, így az antikvitásét, s a reneszánszét, amely visszanyúlt a görög-római kor jellemeszményéhez, erkölcsi ideáljához. Mindez legteljesebben Erasmus nevelés-rendszerében mutatható ki. Azt írja: - A nevelésnek a különböző tudományok elsajátítása mellett a másik fő feladata a jámborságnak és erkölcsösségnek beoltása a gyermeki lélekbe... "semmi nehézség abban, hogy a kettőt együtt végezzük, csakhogy a vallásosságot illeti az elsőség." (Christ. Matr. Inst. Op. V. 713. C.)

A keresztyén nevelés eszménye, eszmény és példaképe persze maga a MESTER, Krisztus, aki a Legfőbb tanító, akinek a nyomában járnunk kell, aki előttünk jár, s mutatja az utat. A keresztyén nevelés módja és célja tehát nem más, mint az Imitatio Christi, a Krisztus követés, ahogyan arról oly csodálatosan ír Kempis Tamás (De imitationes Christi). Rotterdami Erasmus (aki annyiszor ütközik kora értetlen egyházával) írja: - A keresztény példányképe Krisztus legyen, aki a boldogság felé vivő utat a maga teljességében megmutatja... "Elég boldognak tarthatod azt, sőt csak egyedül azt tarthatod boldognak, aki Krisztust magában hordozza". (Op. V. 42. B.) S most már tényleg csak egy Erasmus-idézet: "Minden erénynek forrása a szorgos és lelkiismeretes nevelés." (De pueris lib. Instit. Op. I. 491. E.). Nagy nevelő volt, nevelési elvei ma is érvényesek.
A nevelés összefoglalva: emberformálás, s ez a nem könnyű feladat magában hordja a vajúdást, az ütközést, a szigort, s bizony olykor a kényszerítést is. A nevelés latin szava (e-ducatio) kivezetést, kiszabadítást is jelent, ami telitalálat, hisz a nevelés kiszabadítja a gyermeket az ösztönök sokszor rossz, parlagi, vad, sötét világából.

A keresztyén nevelés mindig hármas célzatú: 1. értelmi (a sötétségből a szellem világosságát ragyogtatja fel). 2. Erkölcsi nevelés (az ösztönök öntörvényű világából szabadít ki, közösségi emberré, érték-elvű emberré tesz. 3. Vallási-hitbeli nevelés (kiszabadít a bálványok, babonák világából, érző-együttérző emberré tesz, s az élő Istenhez vezet el.

Mivel a keresztyénség a szeretet vallása, Krisztus a Szeretet Istene, ezért a keresztyén nevelés központjában a szeretetre nevelés áll. Ez is hármas egységet jelent: istenszeretet, emberszeretet, hazaszeretet.

Egy olyan korban, amelyiket a szeretet és az erkölcs hiánya jellemez újra teret kell, hogy nyerjen a keresztyén erkölcsre nevelés az élet minden területén, s különösképpen az oktatásban. Dr. Török István egykori pápai teológiai professzor külföldön kiadott Etika c. könyvében "az erkölcsi kérdés kikerülhetetlenségéről" és "etikai bizonytalanságról" ír értékvesztett világunkban. Észleli mindezt a két világháború közötti időszak nagy filozófusa, moralistája, dr. Prohászka Lajos is "A mai élet erkölcse" c. alapművében, amelyben az erkölcs, az erények háttérbe szorulásáról ír, s összefoglalja korunk etikai válságának okait és kialakulását. Könyve első fejezetében a Méltóságot és a Szeretetet jelenti ki korunk legnagyobb hiányának és egyúttal szükségének, a keresztyén morál két alapkövének.

Karácsony Sándor, a nagy magyar nevelő csodálatos könyvének ("Magyar ifjúság") egy szép gondolatával fejezem be:
- Az ifjúság erkölcsi nevelése akkor eredményes, ha a felnövekvő nemzedék nem zsarol, hanem küzd jogos igényeiért. Nemcsak ajándékozni van kedve, hanem szolgálni, áldozni is tud, mert áthatja nevelőinek példája, a belőlük áradó szeretet.



 
 
0 komment , kategória:  Iskola  
Rákgyógyítás: új esély
  2011-01-22 15:29:34, szombat
 
 




RÁKGYÓGYÍTÁS: ÚJ ESÉLY


Miután évekig azt mondták az embereknek, a KEMOTERÁPIA az egyetlen módja annak, hogy megpróbálják megszüntetni a daganatokat (a kulcsszó a 'megpróbálják'), a JOHN HOPKINS egyetem rák-kutatóintézete végre elkezdett beszélni arról, más választásunk is van!

HÍRLEVÉL,
friss hírek a rákról a John Hopkins Egyetem RÁK-kutató Intézetéből:

1. Minden embernek vannak ráksejtek a szervezetében. Ezek a ráksejtek nem mutathatók ki a szokásos vizsgálatokkal egészen addig, amíg számuk több milliárdra fel nem szaporodik. Amikor egy orvos a kezelés végeztével azt mondja a betegnek, hogy nincs több ráksejt a szervezetében, ez csak annyit jelent, hogy a tesztek nem képesek észlelni a ráksejteket, mivel azok még nem érték el a kimutatható mennyiséget.

2. Egy ember élete során a ráksejtek átlagosan 6-10 vagy még ennél is több alkalommal bukkanhatnak fel.

3. Ameddig az ember immunrendszere erős, képes arra, hogy elpusztítsa a ráksejteket, és ezzel megakadályozza, hogy azok elszaporodjanak és daganatokká fejlődjenek.

4. Amikor valakinél kimutatják, hogy daganata van, az azt jelzi, hogy annál a személynél összetett táplálkozási hiányosságokkal állunk szemben. Ezek hátterében lehetnek genetikai, környezeti, helytelen táplálkozási és káros életmódbeli tényezők.

5. Ahhoz, hogy e sokrétű táplálkozási hiányosságokat megszüntethessük, az étrend radikális megváltoztatására és étrend-kiegészítők bevitelére van szükség, ezekkel fogjuk megerősíteni immunrendszerünket.

6. A KEMOTERÁPIA során tulajdonképpen megmérgezik a gyorsan növekvő ráksejteket, de ezzel elpusztítják a csontvelőben, a bélrendszerben stb. lévő egészséges sejteket is, sőt egyéb szervek - a máj, vese, szív, tüdő stb. - súlyos károsodását is okozhatják.

7. A sugárterápia, miközben elpusztítja a ráksejteket, elégeti, roncsolja és károsítja az egészséges sejteket, szöveteket és szerveket.

8. A KEMOTERÁPIA és a besugárzás kezdetben gyakran csökkenti a daganat méretét. Azonban a KEMOTERÁPIA és a besugárzás hosszan tartó alkalmazásával nem lehet több daganat elpusztulását elérni.

9. Amikor a KEMOTERÁPIA és a besugárzás hatására a testbe túl sok méreg kerül, az immunrendszer meggyengül vagy összeomlik, miáltal a beteg szervezete képtelen ellenállni a különféle fertőzéseknek és komplikációknak.

10. A KEMOTERÁPIA és a besugárzás hatására a ráksejtek mutációval ellenállóvá válhatnak, ami megnehezíti elpusztításukat. Sebészeti beavatkozások ugyancsak a ráksejtek továbbterjedését okozhatják a szervezet más részeire.

11. A rák elleni harc egyik hatékony módja a ráksejtek kiéheztetése oly módon, hogy nem juttatjuk hozzá azokhoz az élelmiszerekhez, amelyekre a burjánzáshoz szükségük van.

A RÁKSEJTEK táplálékai:

a. A cukor táplálja a daganatot. A cukorbevitel megszüntetésével az egyik legfontosabb táplálékától fosztjuk meg a ráksejteket. A cukorhelyettesítők, pl. a NutraSweet, az Equal, a Spoonful Aszpartamot stb. tartalmaznak, ezért károsak. A természetes cukorhelyettesítők, pl. a valódi méz (Manukaméz) vagy a melasz (a répa- vagy nádcukorgyártás mellékterméke)
használata javasolt, de ezek is csak nagyon kis mennyiségben. Az asztali só kifehérítésére vegyszereket használnak. Jobb megoldás a tengeri só.

b. A tej a szervezetet nyálkaképződésre serkenti, különösen a gyomor-bél traktusban. A nyálka táplálja a daganatokat.
A tej megvonásával, esetleg helyette édesítőszer-mentes szójatej fogyasztásával a ráksejtek éhezni kényszerülnek.

c. A ráksejtek (gombák, rákmikrobák) / a.szerk.megj./ virulnak savas környezetben. A hús alapú étrend savas, és ezért jobb, ha marha- és sertéshús helyett inkább halakat és kis mennyiségben csirkét fogyasztunk. A vágóállat-húsok - antibiotikumokat, növekedési hormonokat, féregtelenítő szereket és parazitákat is tartalmazhatnak, amelyek mindegyike ártalmas, különösen a rákban szenvedők számára.

d. A 80% friss zöldségeket, zöldségleveket, teljes kiőrlésű gabonát, magvakat, csonthéjasokat(dió, mogyoró stb.)és gyümölcsöket tartalmazó étrend segít a szervezetet átállítani lúgos kémhatású környezetté. Az étrend mintegy 20%-a állhat főtt ételekből, köztük a babot is tartalmazó ételekből. A friss zöldséglevek biztosítják az élő enzimeket, amelyek könnyen felszívódnak és 15 percen belül eljutnak a sejtek szintjére, hogy táplálják és erősítsék az egészséges sejtek növekedését .
Az egészséges sejtek építéséhez szükséges élő enzimek bevitele érdekében próbáljon friss zöldségből készült leveket fogyasztani (mindenféle zöldségből, ideértve a babcsírát!). Azonkívül naponta két-három alkalommal fogyasszon nyers zöldségeket is. Az enzimek már 40 Celsius fokon elpusztulnak.

e. Kerülje a kávét, teát és a csokoládét, mert ezeknek magas a koffeintartalma. A zöld tea jobb, és rákellenes hatású.
Víz. Csak tisztított, szűrt vizet fogyasszunk, hogy elkerüljük az ismert toxinokkal és nehézfémekkel szennyezett csapvíz bejutását a szervezetünkbe. A desztillált víz savas, ezért tanácsos kerülni.

12. A húsokban lévő fehérje megemésztése nehéz, amihez a szervezetnek rengeteg emésztőenzimre van szüksége. A belekben maradó emésztetlen hús romlásnak indul, és további mérgező anyagok lerakódását okozza.

13. A daganatsejtek falát erős fehérjeréteg fedi. A húsevéstől való tartózkodás vagy kevesebb hús fogyasztása több enzimet szabadít fel, amelyek megtámadják a ráksejtek falát, ezzel lehetővé teszik a szervezetben lévő ölősejtek számára, hogy a rákos sejteket elpusztíthassák.

14. Egyes táplálék-kiegészítők felsorakoznak az immunrendszerben (anti-oxidánsok, vitaminok, ásványi anyagok, esszenciális zsírsavak (EFA-k stb.), hogy lehetővé tegyék a szervezet saját ölősejtjei számára a rákos sejtek elpusztítását. Más táplálék-kiegészítők, mint pl. az E-vitamin, a CoD tea (a szerk.megj.) köztudottan apoptózist /programozott sejthalált/ okoznak, ami a szervezetünknek a normális eljárása arra, hogy megszabaduljon a sérült, nemkívánatos vagy felesleges sejtektől.

15. A rák a szellem, a test és a lélek betegsége. A proAKTÍV és POZITÍV szellemiség segít a rák ellen harcolóknak, hogy túlélőkké válhassanak. A düh, a megbocsátásra való képtelenség, valamint az elkeseredettség a szervezetünket a stresszel teli, savas környezetté teszi. Tanuljunk meg szeretetteljes, megbocsátó lelkületű emberré válni. Tanuljunk meg lazítani és az életet élvezni.

16. A ráksejtek oxigéndús környezetben nem tudnak burjánzani. A napi rendszeres testmozgás és a mély lélegzetvétel segít több oxigént eljuttatni a sejtek szintjére.

Az oxigénterápia is egy olyan eszköz, ami bevethető a ráksejtek elpusztítására.

1. Ne használjunk műanyag edényt a mikróban.
2. Ne tegyünk műanyag vizes palackot a mélyhűtőbe.
3. Ne tegyünk műanyag fóliában ételt a mikróba.

Ezeket az információkat a John Hopkins Egyetem/Kutatóintézet a közelmúltban tette közzé a hírlevelei útján. Ezeket az információkat a Walter Reed Katonai EÜ Centrumban is terjesztik.

A Dioxintartalmú vegyszerek rákkeltő hatásúak, elsősorban mellrákot okoznak. A dioxinok rendkívül mérgezőek az emberi test sejtjei számára. Ne tegyünk vízzel telt műanyagpalackot a fagyasztóba, mivel a műanyagból dioxinok szabadulnak fel.

Nemrégen Dr. Edward Fujimoto, a Castle Kórház Wellness Program Managere egy TV program keretében magyarázta el ezt az egészségügyi kockázatot. Ismertette a dioxinok veszélyességét és azok ártalmait az emberek számára. Azt mondta, nem szabad mikróban ételt melegíteni műanyag edényben.

Ez fokozottan igaz a zsiradékot tartalmazó élelmiszerekre. A zsiradék, a hőhatás és a műanyag kombinációja dioxint szabadít fel, ami bejut az élelmiszerbe, majd végül a szervezetünk sejtjeibe.

Azt javasolta, hogy használjunk műanyag helyett üvegedényeket vagy kerámia edényeket az ételek melegítéséhez. Ugyanaz lesz a végeredmény, csak dioxin nélkül. Tehát a félkészen kapható TV-vacsorákat, leveseket stb., át kell tenni a csomagolásból valamilyen más edénybe.
A papír nem rossz, csakhogy nem tudjuk, mit tartalmaz a papír. Biztonságosabb, ha edzett üveget, stb. használunk. Elmondta, hogy nemrégen egyes gyorséttermek áttértek a papíredények használatára styrofoam helyett. Ennek az egyik oka a dioxin-probléma volt.

Azonkívül a műanyag fóliák ugyanilyen veszélyesek, ha a mikróban főzött ételt ilyennel fedjük le. Amint az étel forrni kezd, a nagy hő hatására a mérgező anyagok kiolvadnak a csomagolóanyagból, és belecsepegnek az ételbe. Takarják le az ételt papírtörölközővel inkább.

Ezt a cikket mindenkinek el kell küldenie, aki fontos az életében.

Forrás és fordítás: Munkácsi Zsuzsanna Lektorálás: Assoc.prof.mag.dr.Dávid Tamás






Link





 
 
0 komment , kategória:  Egészségünk érdekében...  
Kormorán
  2011-01-22 14:35:54, szombat
 
 




Kormorán

Kedves Kormorán rajongók !

Keserűséggel tölt el a Kormorán körüli bonyodalom. Úgy érzem, ezzel a diasorral kiöntöttem bánatomat, és merem remélni, hogy még fogjuk látni és hallgatni őket a megszokott felállásban. Én így szeretem Őket és csak erre a Kormoránra illik Gergő koncertek végén tett megjegyzése, hogy "Menjetek és mondjátok el mindenkinek, hogy a világon van kilenc muzsikus, akik tizenötmillió magyarnak zenélnek. Ők a világ legjobb zenekara!"

Egy nagy család volt és ez marad meg emlékeimben.

Egy Kormorán rajongó


Kormorán - Isten ujja megérintett

Link



Ez a videó már nem érhető el - Sajnálom!
Helyette az alábbi Link:


Link








 
 
0 komment , kategória:  Zene, zene, zene...  
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 5 
2010.12 2011. Január 2011.02
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 72 db bejegyzés
e év: 435 db bejegyzés
Összes: 4843 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 1179
  • e Hét: 6401
  • e Hónap: 46222
  • e Év: 224097
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.