Belépés
zgfumag.blog.xfree.hu
Ha azért nézel , mert ez a munkád, jó munkát kívánok! GYÁVA NÉPNEK NINCS HAZÁJA! Minden nemzetnek olyan kormánya van aminöt érdemel. Ha valami... Zámbori Gusztáv
1957.12.05
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/3 oldal   Bejegyzések száma: 22 
Aminek ma az életünket köszönhetjük! 1941. Június 22.
  2013-06-22 22:46:05, szombat
 
  Aminek ma az életünket köszönhetjük! 1941. Június 22.

1941. június 22.-én 03:15-kor megindult a világtörténelem egyik legnagyobb szabású hadjárata a bolsevizmus ellen. Az 1600 (!) km-es fronton előrenyomulû csapatokat három parancsnokság alá helyezték, ezek Wilhelm von Leeb (Északi Hadseregcsoport), Fedor von Bock (Középső Hadseregcsoport) és Gerd von Rundstedt (Déli Hadseregcsoport) tábornagyok voltak.
A “hivatalos" történetírás a hadjárat okaként Hitler nagyravágyását, a németek megbízhatatlanságát (még a saját szövetségesüket is megtámadják) és mohóságát szokták felhozni. Valójában Hitler a Waffen-SS és Wehrmacht csapataival Európát akarta megmenteni attól a sorstól, amit a háború után a szovjet befolyás alá került országoknak valóban el is kellett szenvedniük. “Jutalmul" a németeket (is) a mai napig gyalázzák, amiért az orosz népnek is megpróbáltak segíteni a bolsevizmustól történő megszabadulásban.
A tények azonban már nem csak történészek között, hanem polgári körökben is beszédtémák tárgyát képezik. A hazugságokhoz persze a mai napig foggal-körömmel ragaszkodnak azok, akik jól körülhatárolható érdekeket szolgálnak ki.
Az alábbi összefoglaló Bogdan Musial történész cikkének összefoglalása (Die Welt, Forum, 2008. márc. 14., 7.oldal). Március 17.-én jelent meg könyve, “Harcmező Németország - Sztálin háborús tervei németország ellen" címmel.

Harcmező Németország - Sztálin háborús tervei Németország ellen

A legújabb kutatások újabb bizonyítékokkal szolgálnak arra vonatkozóan, hogy miképpen készült Sztálin lerohanni Európát. Ezek szerint a Szovjetunió már a 20-as évek végétől, különösen intenzíven a Fekete Péntek (1929. október 25. - gazdasági világválság) után, masszív előkészületekbe kezdett egy ideológiai megalapozottságú megsemmisítő háborúra, ami a Nyugat ellen indult volna. Sztálin és elvtársai abból indultak ugyanis ki, hogy a válság hamarosan egy imperialista háborúba fog torkollni. 1930 januárjában a későbbi marsall, Michail Tuchatschewski elkészítette a Nyugat ellen indítandó megsemmisítendő háború terveit. A koncepció a harceszközök tömeges bevetését irányozta elő, úgy mint páncélosok (50.000 darab), harci repülőgépek (40.000 darab) és kémiai harceszközök tömeges alkalmazását. A támadó háború célja a kommunista uralom Európában és a világban fegyveres erővel történő kiterjesztése volt.

Németország az ipari potenciálja és geopolitikai helyzete miatt volt fontos
A világforradalmi tervekben Németországnak kulcsfontosságú szerep jutott volna, ipari potenciálja, munkaereje, a forradalom majdani fegyelmezett katonái, valamint geopolitikai helyzete miatt. Így a bolsevikok Németországra mint Európa uralmának kulcsára tekintettek.
1930-ban Tuchatschewski (aki 1937-ben áldozatául esett éppen a nagy kommunista tisztogatásoknak, lásd lentebb) terveinek megnyerte Sztálint is. 1930 őszétől elkezdték a szovjet haderőnek ezen tervek alapján történő átszervezését és masszív kiépítését. A Vörös Hadsereg 631.000 katonáról 1934-re 1.033.570-re nőtt; a repülőgépek száma 1.149-ről 4.354-re nőtt, a páncélosoké 92-ről (1928-as adat) 7.574-re. 1934 után az erőteljes hadseregbővítés tovább folytatódott. 1939-ben a Vörös Hadsereg 1.931.962 katonát számlált, 10.362 repülőgéppel és 21.110 páncélossal rendelkezett. Ezzel egyidőben a szovjet hadiipar is gyors növekedésen ment keresztül. Modern technológiát, gépeket és fegyverprototípusokat vásároltak nyugatról, amit exportált nyersanyaggal fizettek ki.
A bolsevik vezetők a világforradalom gondolatát nagyon komolyan vették. Az orosz archívumokban ma hozzáférhető források, amiket részben nyilvánosságra hoztak, nem hagynak kétséget e felől, Nyugaton ezek mégis kevésbé ismertek.

A német egyoldalú aggresszió hazugsága az 1941 június 22.-ei erőviszonyok összehasonlításán is összeomlik:

Wehrmacht Vörös Hadsereg
Katonák 3 millió 5,7 millió
Páncélosok 3 300 20 000
Repülőgépek 1 945 17 000
Lövegek 42 601 59 787

“A német megsemmisítő háborút nem szabad relativizálni"

Az ehhez hasonló kijelentéseknek, amik a történelmi tényeket és forrásokat makacsul tagadják, részben ideológiai és politikai elvakultság az oka. Hogy ez a történelmi tények meghamisítását igazolja-e, erősen kétséges. Tudományos alapelvekkel mindenesetre nem összeegyeztethetőek. Számos nyugati történész besétál a szovjet propaganda azon csapdájába, amely a Szovjetunió defenzív, sőt egyenesen “békeszerető" külpolitikáját emlegeti. Megdöbbentő, hogy az orosz történészek ebben a tekintetben sokkal nyitottabbak. Sokuk számára nem az az érdekes, hogy Sztálin meg akarta-e támadni Németországot, hanem az, hogy ezt mikor szándékozta megtenni.
Tény mindenesetre, hogy 1930-tól kezdve a Szovjetunió egész gazdasága és társadalma egyetlen célnak, mégpedig a forradalmi hódító háború masszív előkészületeinek volt alárendelve. Hogy ezt keresztülvigyék, a szovjet kommunisták az egész országot példátlan tömegterrorral borították be azok ellen, akik az előkészületeket “szabotálják" és az eljövendő háborúban a saját hátországot veszélyeztethetnék.

Sztálin a Nagy Éhínséget mesterségesen idézte elő
1930 elején Sztálin a kényszerkollektivizálást is jelentősen meggyorsíttatta és egyben megsemmisítő hadjáratot is indíttatott a parasztok ellen, hogy megtörje a széleskörû ellenállást a kollektivizálással szemben. Arra ment ki a dolog, hogy korlátlan rendelkezést lehessen biztosítani a termények felett, hogy a gigantikus fegyverkezést finanszírozni lehessen.
A kommunista koncentrációs táborokba parasztok százezreit és más ellenforradalmi elemket hurcoltak, vagy végeztek ki egyből. 1930/31-ben kb. 1,5 millió embert (főleg gyermekeket és nőket) hurcoltak el a kommunisták terméketlen vidékekre, akik közül így százezrével haltak meg az éhség, a hideg, betegségek, vagy legyengülés következtében.
1932-ben és 1933-ban bekövetkezett a Nagy Éhínség, amit Sztálin és elvtársai bizonyíthatóan mesterségesen idéztek elő. Akkor kb. 10 millióan haltak meg, ebből 5-6 millió ukrán. Ez volt a középkor óta a békeidőben bekövetkezett legnagyobb demográfiai tragédia Európában. A nyugati nyilvánosság pedig messzemenően ignorálta ezt szörnyûséges emberi katasztrófát és ami még rosszabb, nyugaton éppen elég olyan “haladó" értelmiségi is volt, akik ezeket a bûnüket igazolták és bagatellizálták. A kommunisták az bürokráciájuk segítségével az 1930-as években így az egész Szovjetuniót egy hatalmas kényszermunka-táborrá változtatták annak az egy célnak az érdekében, hogy felkészítsék az országot egy sokéves forradalmi hódító háborúra.
A háborús anyagok és felszerelések irtózatos iramban növekedő tömege azonban nem párosult megfelelő minőséggel. Repülőgépeket és páncélosokat gyártási hiányosságokkal szállítottak ki és elsősorban kifejezetten defektekre voltak hajlamosak. A szovjet légierő így vesztett el a harmincas években számtalan balesetben több mint 2.000 repülőgépet és kb. 1.000 pilóta halt meg ezek következtében. Az 1933-ban legyártott kb. 7.000 páncélos közül pedig aligha voltak harcképes darabok. A katonák rosszul voltak táplálva, ellátva és kiképezve, rossz volt a vezetésük és motiválatlanok voltak. A hadiipar is hasonló képet mutatott. Számtalan üzemkiesés, lerobbanás és baleset következett be, amiket alapvetően szabotázsnak véltek és állítottak be.
A kommunista terrort a visszás eredményességek csak tovább fokozták. 1937-ben és 1938-ban mélyreható tisztogatásokat hajtottak végre a Vörös Hadsereg, a párt, az állami-, gazdasági- és biztonsági apparátusban.
Bár a gazdasági világválság nem torkollott “imperialista háborúba", a németországi belpolitikai folyamatok, majd 1939 szeptemberének eseményei mégis megerősítették Sztálint ebbéli hitében. A háborús előkészületek intenzitását tovább fokozták. Ezen az 1939. augusztus 24.-ei német-szovjet megállapodás sem változtatott, ami akárcsak Hitler számára, egy kényszerszövetség volt.
Sztálin célja az volt, hogy Európát háborúba taszítsa és így a nyugati országokat kivéreztesse, hogy aztán a megfelelő pillanatban majd ő támadást indítson. Lengyelországnak a Szovjetunió által végrehajtott lerohanása volt az “offenzív politika" kezdete. Titokban a Szovjetunió mindig is ezt a célt követte, ahogyan azt Andrej Schnadow, Sztálin egyik legközelebbi munkatársa a Kremlben 1941. június 4.-én félreérthetetlenül meg is fogalmazta. Pacifista kizárólag a szovjet propaganda volt, magyarázta Schnadow.

A határok mentén felállt minden idők legnagyobb inváziós hadserege

Legkésőbb 1940 végétől kezdve Sztálin már valóban nagyon intenzíven készítette elő Németország megtámadását. Újra alaposan átszervezte és kiépítette a hadsereget. 1941 tavaszán Sztálin vitathatatlanul azon volt, hogy a német-szovjet határ mentén minden idők legnagyobb inváziós hadseregét építse fel, hogy a megfelelő pillanatban megtámadhassa német szövetségesét.
Új repülőtereket építettek a német-szovjet határ mentén és régieket bővítettek ki, megkezdték új harci repülőgépek és páncélosok sorozatgyártását, hogy a csapatokat 1941 folyamán új eszközökkel láthassák el. A vasútvonalakat és utakat a német határig nagymértékben kibővítették, élelmiszer-, üzemanyag- és nyersanyagtartalékokat halmoztak fel a háborúra. Még egy lengyel ezredet is felállítottak 1941 június 4.-én, amit Németország ellen vetettek volna be, hiszen a fő csapásirány a német megszállású Lengyelországon keresztül ment volna.
A végül német részről a Szovjetunió ellen megindított megelőző háború végkimenetelét ma már ismerjük. A grandiózus vállalkozás megszámlálhatatlan hősies példamutatás és önfeláldozás ellenére sem végződött sikerrel. A Szovjetunió a háború végén ellenben egészen az Elbáig ki tudta tolni fennhatóságát - mindemellett a köztudatban a mai napig a “fasiszta" terroruralom alóli felszabadító nimbuszával él.

Forrás: National Journal - welt.de - John Macdonald: A II. világháború nagy csatái, 1995. GABO Kft.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Elnökváltás Iránban
  2013-06-22 22:30:00, szombat
 
  Elnökváltás Iránban


Élénk médiafigyelem kísérte az iráni elnökválasztást. A világsajtó - legyen az bármilyen beállítottságú - azt igyekszik kiolvasni az eseményekből, amit politikai beállítottsága miatt látni szeretne. Az eseményeket figyelve azonban látható, hogy hatalmi váltás zajlik Iránban. Hogy mindez merre mutat, azt csak a közeljövő eseményei fogják világossá tenni. Néhány dolgot összevetve láthatjuk az irányt, legalábbis azok alapján, amelyek eddig láthatóak voltak.

Ahmedinedzsád elnök legutóbbi elnöki ciklusa során összetűzésbe keveredett a Legfelső Nemzeti Biztonsági Tanáccsal (LNBT), és a legfelsőbb vezetővel, Khamenei ajatollahhal. Ennek oka, hogy Ahmedinedzsád elnök olyan személyekkel vette körül magát a miniszteri és más fontos pozíciókban, akik az LNBT számára nem voltak elfogadhatóak. Ezek közül az LNBT több személyt elmozdíttatott az elnökkel, de voltak olyanok, amelyeket nem volt hajlandó meneszteni.

Ahmedinedzsád hatalomra kerülésekor Irán pénzügyei nem álltak túl jól, és az elnök jelentős fejlődést hozott a gazdaságban. Azt is látni kell, hogy Iránon belül nagyon nagy társadalmi feszültségek alakultak ki. A fiatalság nincs korlátozva az internet és a műholdas csatornák elérésében, nincs olyan mértékű cenzúra, mint mondjuk Kínában. Ezért látják a fiatalok azt a mérhetetlen szabadosságot, amellyel a világban élnek a hasonló korúak. Ez súlyos gondokat okoz, mert Khomeini Imam iszlám forradalma, valamint az Irak elleni háború a fiatalok számára már a múltba vész, a fiatalabb generáció számára nincs olyan megtartó ereje, mint az azt átélő korosztályban. Irán népszaporulata azonban megfelelő, nagyon sok a fiatal, és főleg sok a most választó korba lépett fiatalok számaránya.

Ahmedinedzsád és az LNBT összetűzése után, Khamenei hatására helyreállt a rend, azonban a belső feszültségek nagyon is láthatóak voltak. A politikai garnitúra tanácstalansága szintén feltűnő volt. Ebben a szorult helyzetben egyedül a hadsereg, és azon belül a Forradalmi Gárda vizsgázott jelesre. Érthető, hogy miért ez a szervezet az ajatollah legnagyobb támasza. A súlyos feszültségek ellenére senki nem gondolt arra, hogy puccsszerű hatalmi váltás, vagy erőszakos elmozdítás történjen. Egészen addig nem, amíg hetekkel ezelőtt nem történt Ahmedinedzsáddal helikopter baleset. Az elnök helikoptere lezuhant több kormányzati személlyel. Sérülések nem történtek. Az is megtörtént korábban, hogy az elnököt letartóztatta a Forradalmi Gárda és kihallgatták egy délutánon keresztül.

Ez mindenképpen figyelmeztető volt Ahmedinedzsad elnöknek, és köreinek. De mi lehetett az ok, hogy a LNBT ilyen összetűzésbe keveredjen az elnökkel? Csak a sajtó találgatásokból lehet erre következtetni. Egyesek szerint az elnök túl liberális volt, és a politikai vezetés nem érezte elég radikálisnak. Mások szerint pedig Ahmedinedzsád ugyan jó iránya haladt, de túlfeszítette a húrt, főleg az atomprogram kérdésében. Az országra nehezedő embargó komoly gazdasági gondokat okozott. Hol lehet az igazság? Véleményünk szerint a kérdés mögött más jellegű okok, vallási és erkölcsi okok állnak. Az elnök nagyon jó munkát végzett, de az ország legfelső vezetője minden választáson túlmenően Khamenei ajatollah. Az ajatollah tanácsát, véleményét és akaratát figyelmen kívül hagyni nem lehet. A helyes erkölcsi felfogás szerint - és minden autokratikus rendszer szerint is - mindezzel szembehelyezkedni a vezető elárulása. Tehát nem kell rejtélyeket keresni, a megoldás nagyon egyszerű. Az elnök szembe helyezkedett a felettese akaratával, és ezért mennie kellett, egyébként sem indulhatott volna harmadszorra a választásokon. Minden olyan személyt, akit ő ajánlott, kizártak a részvétel lehetőségéből. A helikopter baleset az elnököt figyelmeztette, ne tegyen lépéseket a bizalmát élvezők átmentésére. Az ajatollahhal szembehelyezkedő tevékenysége miatt ugyanis teljesen le kell váltani az egész vezetést.

A személycserék megkezdődtek. Ahmedinedzsád elnököt pedig bíróság elé idézték, ahol számot kell adnia a LNBT és közte kialakult konfliktusról, valamint az ezzel kapcsolatos személyi kérdésekről. Nem várható, hogy az elnököt komolyan elmarasztalnák, a vallási vezetés tisztában van a leköszönő elnök eredményeivel. Mindez teret ad az új vezetésnek a változtatásokra, hogy a jelenlegi, még hivatalban lévő elnök ne tudjon beavatkozni a megkezdett átalakításokba.

A Nyugat kitörő örömmel fogadta Rohani megválasztását, mivel iráni mércével mérve az új elnök "liberáisnak" számít. Hogy mennyire liberális egy iráni liberális, az nemsokára eldől. A régi elnök még hivatalban van, folytatja hivatali tevékenységét. Az új elnököt augusztus elején iktatják be. Az eddigiek alapján Irán politikájában nem várunk különösebb változást. Rohani ugyan jelezte, hogy szeretné a kapcsolatokat javítani az Egyesült Államokkal, de a szíriai kérdés hegyként magasodik a két ország közé. Irán kiegyensúlyozott orosz kapcsolatokkal rendelkezik. Oroszország elkötelezett Szíria kérdésében, ahogy Irán is. Ahhoz, hogy a kapcsolatok javuljanak Izrael és az USA elképzelései szerint, ahhoz Iránnak teljesen fel kellene adnia mindent. Továbbra se felejtsük el, hogy Iránban a legfelső vezető nem az elnök, hanem az ajatollah. Változásokra lehet számítani. A politikának nyitnia kell a fiatalok felé. Nehéz lesz a helyes mértéket megtalálni a vallás, a megkötések és a szabadosság között, de remélhetően az új elnök elég bölcs lesz hozzá, hogy megtalálja.

Figyelemreméltó, hogy a két hete bejelentett 4000 Forradalmi Gárdista Szíriába küldésére az új elnök semmit nem reagált, azt teljesen rendjén valónak találta. A nyugatiak máris arról kezdtek írni, hogy az elnök mást tesz, mint amiket ígérgetett a választási beszédeiben. Akár így van, akár nem, az biztos, hogy a vallási vezetés jóváhagyásával vezeti az országot, és meg vannak az eszközeik arra, hogy ha kell, megrendszabályozzák azt, aki keresztbe akarna tenni a LNBT szándékainak.

Véleményünk szerint a vallási vezetés most stabilizálja magát. Félreállítják azokat, akik a legkisebb mértékben is ellenkeztek az ajatollah szándékaival, és a Forradalmi Gárda pozíciói pedig stabilak. Hogy milyen változások lesznek az új elnök beiktatása után, arra a közeljövő adja meg a választ.

Kemény Gábor - Hídfő.net

http://www.hidfo.net/2013/06/18/elnokvaltas-iranban
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Az internacionalista zsidók és Putyin 1. rész - A múlt tanul
  2013-06-22 22:23:27, szombat
 
  Az internacionalista zsidók és Putyin 1. rész - A múlt tanulságai


Vlagyimir Putyinról tudható, hogy a politikai pozíciója elérésében nem kis szerepet játszott a KGB-s múltja. Ezen szervezet berkein belül elsajátította a kémkedés művészetét és annak fontos területeit, úgy mint az álcázást és elterelést. Igazság szerint azonban a cselvetés ilyen formái jobban jellemzőek az amerikai politikai rendszer szereplői közötti viszonyokra, mint bármilyen autokratikus uralomra a világon. Egy országban, ahol a kormányzatnak van némi ráhatása a médiára, a vezetők őszintébben beszélhetnek anélkül, hogy ki lennének szolgáltatva az ellenzéknek és az önjelölt médiamágnásoknak.

Ezzel szemben az USA-ban és Nagy-Britanniában nagyon oda kell figyelniük a politikai hatalmasságoknak, hogy mit mondanak és hogyan, vagy azon kapják magukat, hogy széttépik őket az újságírók, akik lesben állnak, várva a legkisebb “politikailag nem korrekt" megszólalásokra.

Ezért tehát az anglo-amerikai politikai tengelynek és az atlantista csatlósaiknak nagyon megfontoltan kell mondaniuk bármit, nehogy abból a végén az jöhessen ki, hogy bírálni merészelték a zsidó világhatalom ranglétrájának akár a legalacsonyabb lépcsőfokán állókat is. Példaképp vizsgáljuk meg Ken Livingstone esetét, aki London polgármestere volt 1981-1986 és 2000-2008 között. Egy zsidó riporter egyszer nem megfelelő stílusban beszélt vele egy interjú során, mire Livingstone hasonló stílusban reagált, kritizálva a riporter stílusát. Másnap a helyi zsidó kisebbség képviselői és az újságok zsidó politikai rovatvezetői megvádolták a zsidó szenvedések világháború alatti lekicsinyítésével, és a holokauszt leegyszerűsítésével. Mindezt csak azért, mert kritizált egy zsidó riportert. Nem sokkal utána megfenyegették, hogy elmozdítják a pozíciójából, annak ellenére, hogy a választásokon hatalmas többséggel nyert.

Természetesen meg kell értenünk, hogy a zsidó riporter, mint olyan, a "politikai korrektség" (mind tudjuk ez mit is jelent) kikényszerítésének az első bástyája. Ő a zsidó világhatalom inkvizítora és rendőre, egy személyben. Egy ilyen díszpéldány kritizálása gyakorlatilag egyenértékű egy valós, állományban levő rendőr megsértésével és megalázásával a média szemében.

A bevezető után már megérthetjük, hogy Putyin egy sokkal hatalmasabb bűnt követett ez a zsidó média szemében. Ő ugyanis orosz. Nem csak orosz, hanem orosz patrióta. Annak ellenére, hogy politikai machinációk sorozatán keresztül jutott el oda, ahol jelenleg van, ez alatt az idő alatt több befolyásos zsidó szövetségese is volt, hiszen a 90-es évek Oroszországában a hatalomba csak az ő kegyeiken keresztül vezetett az út. Azonban Putyinban végig ott lapult az igazi orosz lélek, a hazafi, csak arra várva, hogy végre felfedhesse magát.

Tehát Putyin eljátszotta a Nagy Játékot. Tagadhatatlanul mintát vett Sztálinról. Annak ellenére, hogy Sztálin remekül illeszkedik a korai cionbolsevik forradalom zsidó miliőjébe a zsidó feleségével, és a zsidó barátaival, ne felejtsük el, hogy Sztálin maga grúz volt, és tökéletesen tisztában volt azzal, hogy soha nem férne bele a legbelső zsidó körbe, akik Lenin halála után úgy köröztek a megüresedett “trón" felett, akár a keselyűk. Trockij, Radek, Kamenov, Szverdlov mind-mind a “jó" vérvonalból származtak. Nem számoltak Sztálinnal, mint potenciális ellenféllel, meg ha észre is vették, arra gondoltak, hogy “Ki ez a magányos gój, hogy szembeszegüljön velünk?". Mikor végre meglátták Sztálin igazi arcát, mér késő volt.

Ez mára már egy legendás szelete a történelemnek. A bolsevik zsidók ádázul küzdenek egymás ellen a hatalomért, közülük is Trockij (Bronstein) a kiemelkedő versenyző, és mivel Sztálin volt köztük az egyetlen nem zsidó, így úgy gondolták, hogy kaphat némi rendőri hatalmat, mivel nem jelent veszélyt rájuk nézve. Valójában Sztálin segített nekik eliminálni a másikat, és a végén ő emelkedett felül, mint nevető utolsó. A 20-as és 30-as évek tisztogatásai azonban Sztálin számára sok haszonnal jártak, hiszen a bolsevik hatalmi zsidó klikkek gyakorlatilag egymást irtották ki. Sztálin okos előrelátással nem távolított el minden zsidót a kormányzati pozíciókból, sőt, egyéb befolyásos posztokon is maradtak még zsidók bőven. A legemlítésreméltóbb Lázár Kaganovics volt. Sztálin emellett még titokban nekikezdett az “újraoroszosítási" programjának, aminek első állomása a kormányzati szervek voltak. Nagyon jól tudta, hogy a háborút Hitler ellen nem nyerheti meg, csak akkor, ha feléleszti a népben újra az orosz hazafias szellemet. Mindez idő alatt kéznél tartott pár előre betanított siránkozó zsidót, hogy a világszerte ismert cionzsidó és szovjet összeborulás továbbra is hihető maradjon.

Néhány befolyásos és odafigyelő zsidó azonban kiszúrta, hogy mi folyik a Szovjetunióban, de sokat tenni ellene nem tudtak, mert szükségük volt Sztálinra annak érdekében, hogy megtörjék a számukra legnagyobb ellenségnek tartott nemzetiszocialista Németországot.

A bolsevikok lecserélték az orosz himnuszt az Internacionáléra. Sztálin újra elővette a régi himnusz dallamait, és abból lett az általunk is ismert szovjet himnusz. Az orosz társadalmi előrelépésnek Sztálin alatt ismét a teljesítmény lett a mértékegysége, nem pedig a Lenin-érára jellemző zsidó “törzsi" hűség. Az oroszok elképesztő sebességgel emelkedtek a ranglétrákon, és foglaltak el katonai és egyéb kormányzati kulcspozíciókat, és a háború végére, az addigi zsidó hatalmi elit megtört. A törés ellenére még mindig felülreprezentálva volt a számuk a vezetésben a nemzetiségi arányukhoz képest, de ez a szám már jóval kisebb volt, mint a háború előtti. Az oroszok számára az inspirációt már az “Orosz anyácska", a haza megvédése jelentette, nem holmi üres nemzetközi munkásösszefogásról szóló szólamok. Mindezen eredmények ellenére az akkori Oroszország még mindig meg volt nyomorítva és terhelve a zsidókommunista rendszer korrupt mivolta által, és emiatt ez a téves marxista gazdaságpolitikán alapuló rendszer sose volt képes az orosz embereknek biztosítani az igazi fejlődést, amit megérdemeltek volna.

Sok hangadó zsidó média szerint Sztálin egy “végső megoldást" agyalt ki az orosz zsidók számára, egy áttelepítés formájában, amit már Nagy Katalin cárnő is megtett egy “elszigetelt kitelepítés" formájában. Ez annyira nem tetszett az akkori Szovjetunióban élő zsidóknak, hogy Sztálin zsidó orvosai és a szintén zsidó Lázár Kaganovics összefogtak, és meggyilkolták Sztálint, még mielőtt végrehajthatta volna a tervét. Kaganovics még dicsekedett is az unokaöccsének azzal, hogy ő [Kaganovics] és a testvére, Rózsa (aki orvos volt) mérgezték meg Sztálint, azzal a trükkel, hogy kicserélték az szívgyógyszerét egy olyanra, ami képes volt szívrohamot előidézni. Sztálin köztudottan szívrohamban halt meg.

Amikor a gój kommunista, Nyikita Hruscsov 1957-ben a Szovjet Pártkongresszuson megvádolta Kaganovicsot azzal, hogy a “karrierje" alatt 20 millió orosz halálában segédkezett, Kaganovics ezt még csak meg sem próbálta tagadni, sőt, ehelyett azt válaszolta Hruscsovnak, hogy “A te kezedhez is vér tapad elvtárs." Hruscsov azonban kiemelte, hogy ő a háborúban volt kénytelen embereket ölni a hazáért, amíg Kaganovics volt az, aki a tömeges kivégzéseket és a Gulág rendszert megtervezte, majd ezeket a parancsokat végre is hajtatta.

Ha tetszett a kis történelmi áttekintésünk, hamarosan jön a második rész, “Út a hatalomba" címmel, kövessen minket.

Nagy Kálmán - Hídfő.net

http://www.hidfo.net/2013/06/22/az-internacionalista-zsidok-es-putyin-1-resz-mult -tanulsagai
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Korábban törvényesen vásárolt földeket is elveszíthetnek tul
  2013-06-22 17:31:51, szombat
 
  2013. június 22., szombat 16:40 Kiss Melinda

Korábban törvényesen vásárolt földeket is elveszíthetnek tulajdonosok


Az állami földbérletek újraosztása különösen azóta kavar egyre nagyobb vitákat, hogy a kormány még az idén további 200 ezer hektár föld bérletét szeretné még az idén újrapályáztatni. A parlament pénteken elfogadta az új földtrövényt, amelynek érvényességét többen vitatják. A törvény egyes részei alkotmányos aggályokat is felvethetnek.

Már a kormányváltáskor jelezte a Fidesz 2010-ben, hogy újra akarja írni a termőfölddel kapcsolatos jogszabályokat, a szerintük elhibázott kárpótlás, illetve a szocialista kormány idején az állami földbérletek pályáztatása kapcsán kialakult nagybirtokok miatt.


A termőfölddel kapcsolatos tulajdon és bérleti viszonyok a téeszek és az állami gazdaságok felbomlása, illetve a megmaradt állami gazdaságok 1990-es évekbeli többkörös, több kormány alatt végbement privatizájciója számos indulatot szított és viszályt kavart a magyar vidéken. Ugyanakkor a mezőgazdaság a kilencvenes években, és főleg a csatlakozás utáni első években még korántsem számított akkora sikerágazatnak mint most, lévén a terményárak túlzottan alacsonyak voltak ahhoz, hogy a szántóföldi növénytermesztés igazán jövedelmező legyen, az állattenyésztés pedig a csatlakozás előtti védővámok megszűnése után beleroppant az olcsó nyugati importtal való versenybe, a technológiai és tudásbali lemaradásba, és lényegében azóta ia folyamatos a leépülése.

Az állami földbérletek újraosztása már megindult, és azóta sem csituló vitákat kavar, különösen azóta, hogy a kormány a "földet a gazdáknak" program keretében még az idén további 200 ezer hektár bérletét szeretné újrapályáztatni. Erre külön államtitkárságot hozott létre júniusban a vidékfejlesztési tárca, és a miniszter korábbi kabinetfőnöke, Bittay Márton államtitkárként fogja koordinálni a folyamatot. Utóbbi azért is érdekes, mert Lázár János Miniszterelnökséget vezető államtitkárként első körben a Miniszterelnökségen szeretné 20 százalékkal csökkenteni a létszámot, de a tárcák számára is meghirdették a létszámkorlátozást és takarékoskodást.

Azt azonban senki sem tudta, tudhatta a kormányváltáskor, hogy milyen fordulatokat vesz a jogalkotás, mert az a kormányzati szlogen, hogy a családi gazdaságokat akarják támogatni attól függően jelenthetett az érintetteknek mindent és a véget is, hogy hol, mekkora földön, milyen feltételek mellett gazdálkodtak. A kormány ezt követően nekilátott a Nemzeti Vidékstratégia megalkotásának - ez beletelt egy évbe, mire nyilvánosságra került, és további hónapokba, mire a társadalmi vitája lezajlott. Az egyik készítője Ángyán József volt, aki a földtörvény megszavazása után ki is lépett a Fideszből.

Vége lehet a magyar mezőgazdaságnak?

Közben a nyilvánosság teljes kizárásával készült egy földtörvény is, amelynek a tavaly nyáron meglepetésszerűen közzétett koncepciója óriási ellenállást váltott ki a gazdatársadalomban, miután az a kisterületen, pár hektáron gazdálkodók szerint nem támogatta eléggé őket.

A magyar agrár GDP több mint kétharmadát előállító, olykor több száz, vagy ezer, sőt tízezer hektáron termelő, és sokszor állattartó gazdasági társaságok szerint pedig a tervezett változások - főleg az 1200 hektáros használati és tulajdoni korlát - ellehetetlenítik a működésüket, és végső soron a megtermelt, és exportképes árumennyiség csökkenéséhez, a mezőgazzdaságunk versenyképsségének csökkenéséhez, leépüléséhez, végső soron pedig a nyugat-európai versenytársak által előállított import további térnyeréséhez vezet.

Ez a kettős és egymásnak némiképp ellentmondó vélemény végig fennmaradt a törvénytervezet tárgyalása során, és a legutóbbi két jelentősebb módosítás - a június elején hat bizottsági módosító elfogadása, valamint a Vidékfejlesztési Minisztérium csütörtökön benyújtott zárószavazás előtti módósítója - után is fennáll. Emellett a civilek és kistermelők, illetve a nagyüzemek azt is kifogásolják, hogy a még ismeretlen tartalmú üzemszabályozási és integrációs törvény felülírhatja a földforgalmi törvény rendelkezéseit.

Nem lehet akárkinek földje

Az szavazás érvényességének többek általi megkérdőjelezése mellett megszavazott, alkotmányban is védett, sarkalatos törvény szerint magánszemély tulajdonában és haszonélvezetében 300 hektár lehet összesen - feltéve, hogy földműves - és megfelel egy későbbi rendeletben előírt képzettségi, vagy egyéb feltételeknek. Egyébként, nem földműves magánszemély legfeljebb egy hektárt birtokolhat. A szerződéssel alapított haszonélvezet pedig - kivéve ha közeli hozzátartozók közötti a szerződés - semmis.

A végrendelet útján örökölt földtulajdon esetében a hagyatéki eljárásban a közjegyző hivatalból megküldi engedélyeztetni a végintézkedést, a mezőgazdasági igazgatási szerv pedig vizsgálja, hogy az örökös szerzési képességei - amely egyébként a törvényben nem teljesen definiáltak - fennállnak-e, nem lépi-e túl a birtokkorlátokat, illetve a végintézkedés nem a szerzési korlátok kijátszására jött-e létre. Az eljárásban nem vizsgálja a hatóság az elővásárlásra jogosultak helyzetét, és nem kéri ki a földbizottság állásfoglalását. Az engedély megtagadható.

A tulajdon, a haszonélvezet és földhaszonbérlet összesen legfeljebb 1200 hektár lenne (az állattartó telepek és a vetőmag-előállítók 1800 hektáros korlátot kaphatnak). A rendszer első ránézésre egyszerűbb, az adásvétel és a haszonbérleti szerződések ügyvédi és közjegyzői adminisztrációhoz kötése azonban tovább szűkítheti a földforgalmat. Egy átlagos adásvétel − ha csak egy elővásárlásra jogosult is bejelentkezik az eljárásba − 144 nap alatt érhet véget, ez nemcsak a vevőt, de az eladót is eltántoríthatja az eljárástól, emellett további buktatót jelenthet, hogy a helyi földbizottság felülbírálhatja az engedélyező hatóság már kiadott hozzájárulását.

Hatósági áras lehet az adásvétel és a földbérlet

Ugyanakkor a hatóság is felülbírálhatja a földbizottság állásfoglalását, ha úgy látja, hogy az eredeti vevő vagy az elővásárlásra jogosult − a szövegben nem definiált − "felhalmozási céllal" szerezne tulajdonjogot. A haszonbérleti szerződések engedélyezésénél lényegében ugyanezen szempontok alapján mérlegel a hatóság, ami azt is jelentheti, hogy hatósági áras lesz a termőföld adásvétele és a földbérlet is.

A tervezet újdonsága, hogy a jövőben a termőföld − korlátozott időtartamra − jelzálogfedezetként is szolgálhat, illetve az egyházak is tevékenykedhetnek gazdálkodási haszonbérlőként. Várhatóan egy későbbi jogszabály részletezi majd, hogy a jelzágohitelintézetek milyen feltételek mellett, és meddig birtokolhatják a termőföldet.

Tovább szűkül a gazdasági társaságok mozgástere

A tervezet szerint az eddiginél több lehetőség kínálkozhat a tágan értelmezett közeli hozzátartozók közötti, hatóságiengedély-mentes földügyletekre, miközben tovább szűkül a gazdasági társaságok mozgástere. Utóbbiak továbbra sem szerezhetnek tulajdont, átalakuláskor pedig akár a kilencvenes években törvényesen vásárolt földterületektől is eleshetnek, illetve a jogutódok sem bérelhetnek új területeket. Ezzel gátolják, hogy a jelenleg működő vállalkozások és szövetkezetek alkalmazkodjanak a földforgalmi törvény változásaihoz.

A kiválással, szétválással vagy egyéb cégjogi változással létrejövő új, a Ptk. szerint jogutód vállalkozásokat nem fogadja el kezdő vállalkozásként és a szervezeti változástól számított 5 évig mindkét cég számára kötelezővé teszi, hogy az anyacég által eredetileg művelt földterületet be kell számítani a földbérleti korlátba. Ez alkotmányosan is aggályos lehet − mivel a jogutód szervezeti változást követően már nem szerezhet tulajdont, így ha eredetileg volt is földtulajdona a cégnek, nem tudni, mi lesz a sorsa. A rendelkezéssel akár lehetetlenné is tehető, hogy egy eredetileg kétezer hektáron gazdálkodó jogutódja öt évig földet béreljen − mivel ez már az emelt, 1800 hektáros birtokmaximumba nem fér bele.

Utolsó pillanatos módosítás

Új, az utolsó pillanatban bekerült elem az elbirtoklás útján való tulajdonszerzés engedélyeztetése, ahol szintén nem kerül sor az elővásárlással kapcsolatos paragrafusok alkalmazására az eljárásban. A hatóság a szerzési korlátokat, illetve a zsebszerződés lehetőségét vizsgálja, és azt, hogy valóban fennállnak-e az elbirtoklás feltételei. Ahogyan azt is, hogy a végrehajtási, felszámolási, vagy önkormányzati adósságrendezési eljárásban árverés vagy pályáztatás útján való termőföld értékesítés lehetősége fennáll-e.

Ilyenkor az eljárást a végrehajtó, felszámoló, vagy pénzügyi gondnok felkérésére a mezőgazdasági igazgatási szerv bonyolítja le az árverést egy, a későbbiekben a részleteket tartalmazó rendelet előírásai szerint. Az eljárásban nem kell kikérni a helyi földbizottság állásfoglalását. Árverésnél nem alkalmazhatóak az elektronikus árverés szabályai. Az árverésen az vehet részt, aki a szerzési képességét, elővásárlási rangsorban elfoglalt helyét, illetve az egyéb szükséges nyilatkozatokat a helyszínen megteszi, illetve okiratokkal a helyszínen személyesen igazolja.

Több, azonos ranghelyen álló elővásárlásra jogosult vevő közül a szakigazgatási szerv jelöli ki a nyertest. Amennyiben a szakigazgatási szerv megtagadja az árverési vevő javára a tulajdonszerzés jóváhagyását, vagy az árverés sikertelen, a föld az állam tulajdonába, a földalapba kerül. A Nemzeti Földalapkezelő Szervezet (NFA) a döntést követő 30 napon belül köteles megfizetni a végrehajtónak, felszámolónak a földrészlet becsértékét.

Szintén érdemi módosítás, hogy a tulajdonszerzésből kizárható az a magánszemély, akivel szemben az ügyletet megelőző 5 évben a szerzési korlátok kijátszását célzó jogügylet megkötését állapították meg. Ahogyan az is, hogy nem szerezhet földhasználati jogosultságot offshore cég, illetve nyilvánosan működő részvénytársaság.

Lazítások, szigorítások

A haszonbérletnél a jogszabály megtartja különválással létrejött mezőgazdasági termelő szervezet esetében azt, hogy a cégjogi változást követő öt évig a birtokmaximum számításánál a jogelőd összes földjét bele kell számítani. Az viszont lazítás, hogy a birtokmaximum 1800 hektárig meghaladható a termelőszervezet tagjának legalább egy éve tulajdonában lévő földje használatával.

Változás, hogy az előhaszonbérleti rangsorban a mezőgazdasági termelő szervezetek a korábbinál előbbre kerültek, ám szigorítás, hogy nem élhet előhaszonbérleti jogával az a szervezet, amely csőd-, felszámolási- vagy végelszámolási eljárás alatt van. A haszonbérleti szerződéseket szintén engedélyeztetni kell, kivéve ha közeli hozzátartozók között kötötték meg.

A kényszerhasznosításra kijelölt földműves adásvételnél azonos, első ranghelyen állhat a haszonbérlővel az elővásárlásra jogosultak között. Az állam, az egyház, illetve önkormányzat részére is lehet ajándékozni, a Nemzeti Földalap pedig nemcsak birtokpolitikai, hanem közérdekű célok érdekében is élhet elővásárlási jogával.

Bizonytalanságok a rendszerben

A tervezet lépcsőzetes hatályba léptetéssel kapcsolatos pontjai bizonytalanságot teremtenek az ágazatban. Ezek lehetővé tennék, hogy − bár az új törvény egyes, szerzési jogokkal kapcsolatos rendelkezései már idén december 15-től hatályosak lennének − 2014. február 28-ig még a régi eljárás szerint lehetne a vételi ajánlatokat kifüggeszteni, miközben az engedélyező hatóság csak jövő májustól állna fel és kezdené meg a működését.

http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/korabban_torvenyesen_vasarolt_foldeket_is_elve szithetnek_tulajdonosok.557422.html
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Orbán Viktor: Sok sikert Gergényi úr!
  2013-06-22 17:12:50, szombat
 
 
2013. 06. 22.


Orbán Viktor: Sok sikert Gergényi úr!

A hét közepén Németh Zsolt külügyi államtitkár dicsérte a belpolitikai fejlemények mentén, majd tegnap Orbán Viktor kivánt sok sikert annak a török kormánynak, amely rendőrség 7000 ellene tüntető ember megsebesülésért, és 4 haláláért felelős. Orbánék, nem csak hogy nem értek ki az ellenzéki demonstrációk védelmére, hanem pontosan ezek brutális rendőri szétverését támogatták.

2010-ben a Fidesz elsöprő gyözelemmel kétharmaddal nyerte meg a választásokat. Ennek az elsöprő sikernek szimbolikus pontja 2006 október 23, és az arra adott szocialista és szabad demokrata reakció. Sok millió magyar állampolgár szemébe vésödött be a kép ahogy a rendörők sün alakzatban körbeállják a földön fekvő tüntetőt és módszeresen elkezdik verni. Mindenki látta a kilött szemű bekötött fejű embereket és ezek a képek lettek a Gyurcsány kormány szabdság felfogásának szimboloumai. Sokan nem felejtjük el, hogy az akkori rendőrkapitányt Gergényit nem leváltotta a kormány, hanem kitüntette.

Törökországban most valami hasonló történik. A tüntetőkre támadó rendőrség nem csak kilött szemeket hanem halottakat hagy maga mögött az utcán. Orbán Viktor pedig minden jóérézésű magyar állampolgárt szembeköpve, támogatja a Török Gergényit, a török rendőrterrort, a török kormányt, ami saját rendőrségét küldi saját állampolgáraira.

Persze láttuk már az azeri baltás kiadatásánál, mit ér a kormánynak az ország becsülete ha pénzről van szó. Itt pedig arról van szó, a szabadságharcunk finaszirozásáról, török és azeri befektetőkön keresztül orosz pénzből De vajon mit ér ez a szabadságharc, ha szembeköpjük a szabadságot? Ha Orbán Viktor Magyarországról tünteti ki a török Gergényi Pétert jó kivánságaival? Ha nem azokat támogatjuk akik utcára mennek a rendőri erőszak és az igazságtalanság ellen, hanem azokat akik őket veretik meg? Van még olyan, hogy Fidesz vagy már csak a hatalom maradt?

http://magyarinfo.blog.hu/2013/06/22/orban_viktor_sok_sikert_gergenyi_ur
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Egyet tudok ígérni: nincs és nem lesz kegyelem!" - Orbán Imr
  2013-06-22 17:03:23, szombat
 
  2013-06-22. 16:43
"Egyet tudok ígérni: nincs és nem lesz kegyelem!" - Orbán Imre beszéde a pápai földvédő demonstráción

Kedves Magyar Testvéreim!
Demonstrációnk bejelentésekor még bíztam, hogy lesz elég bölcsesség és józan akarat a kormánypártok képviselőiben, hogy nem támogatják a földforgalomról szóló törvényt.
A Fidesz-KDNP pártszövetség tegnap megszavazta ezt a gyalázatot, szabad utat engedve a külföldi spekulánsoknak és saját oligarcháinak. A tegnap elfogadott földtörvény bebetonozza azt a haveri kört, melyet ott találunk minden egyes közbeszerzésnél, trafikpályázatnál, földmutyinál. A Fidesz-KDNP pártszövetség, a termőföldre szakosodott maffia kezére játszotta hazánk földjét.
Kajászó, Csákvár, Farkasgyepű, Nagyesztergár, hogy csak pár települést említsek, ahol a haveri kört juttatták sokszor több száz hektár földhöz, miközben a valódi gazdák föld nélkül maradtak.
Szégyen és gyalázat, hogy Veszprém megye fideszes és kereszténydemokrata képviselői között egy sem akadt, aki felemelte volna szavát a földtörvényben található anomáliák okán. Egy sem akadt, aki ellent mert volna mondani annak a folyamatnak, mely közel 23 éve zajlik ebben az országban, a kiárusításnak.
Zoom
Tegnapelőtt az Országgyűlés Horn Gyuláról emlékezett. Arról az ,,emberről" kinek nem az volt a legnagyobb bűne, hogy pufajkás volt, hanem az, hogy miniszterelnök. Miniszterelnök, kinek regnálása alatt eladták a közművagyont, átjátszották a nemzetközi és hazai cionista maffiának az ország vagyonának egy nagy részét. Tegnap a kormánypártoknak köszönhetően, a magyar termőföld, és ezáltal az ivóvíz bázis került kalapács alá. Bolond az, ki nem látja a folyamatokat.
Két éve a Jobbik tiltakozása ellenére Izrael államot beemelték az Európai Unió társult tagjai sorába. Tegnap megszavaztak egy olyan földtörvényt, melyben az Európai Unió állampolgárai, legyenek azok teljes vagy társult tagsággal rendelkezők, az ,,orbáni" olvasat szerint nem minősülnek külföldinek. Így, ha megfelelnek a halványgyenge kritériumoknak, melyeket az új törvény támaszt irányukba, 2014 májusától felvásárolhatják az ország földjét.
A Fidesz a Likud testvérpártjaként a cionista térhódítás előretolt hadoszlopa, és Orbán Viktor ennek a hadoszlopnak a ,,muszkavezetője". Hiába ágálnak a Fidesz-szimpatizánsok, Orbán Viktor és kormánya nem más, mint idegen érdekek szolgálói, a cionizmus tevőleges szálláscsinálói Magyarországon. A tegnap bebizonyította, hogy a kormánypártok között két tisztességes ember található a Parlamentben. Ángyán József és Bencsik János. Ők ketten voltak, akik ellene mertek menni ennek a gőzhengernek, Ángyán József azóta már kilépett a Fidesz-frakcióból.
Zoom
Kérdem én! Hol voltak tegnap a pápai és Veszprém megyei fideszes képviselők, mikor kiáltani illet volna a gyalázat ellen. Hol volt Kovács Zoltán? Hol volt Kontrát Károly, vagy éppen Lasztovicza Jenő? Hol volt Győrffy Balázs, Navracsics Tibor vagy Talabér Márta? Lapítottak és igennel szavaztak! Lapítottak, mert politikusbűnözők!
Semmire való, gerinctelen politikusbűnözők, kiknek fontosabb a saját pecsenyéjük sütögetése, mint az ország boldogulása. Semmire való gazemberek, kiknek a ma megszerzett zsákmány többet jelent, mint a nemzet jövője.
Hiszem, hogy eljön majd az idő, mikor ezen hölgyek és urak majd remegő hangon, az utolsó szó jogán fognak szólni a bíróságon. Mert kedves barátaim, kétségetek ne legyen, ha a Jobbik Magyarországért Mozgalom kormányzati tényező lesz, azok a képviselők, akik támogatták a tegnap elfogadott földtörvényt a bíróság előtt fognak felelni aljas tettükért. Amennyiben a Jobbik kormányra kerül, itt népítélet lesz. A 2010-es kampányunkban elhangzott 20 évet, a 20 évért szlogent be fogjuk váltani!
Szólnom kell a magyarnak mondott médiáról is. Az elmúlt 23 év legfontosabb törvénye a földtörvény. Tegnap egyetlen televízió sem közvetítette az Országgyűlés ülését, így nem láthatta az ország közvéleménye, hogy mit tett a kormányzati többség, hogy mi módon tiltakozott az ellenzék. Napok óta nem került a televíziók adásába a földtörvényről szóló műsor. A fideszes és baloldali média egyként jegelte a témát.
Zoom
2012 tavaszán megalakítottuk a Veszprém megyei Földvédelmi Bizottságot azzal a céllal, hogy felderítsük a megyében található, zsebszerződések által külföldiek kezére játszott földeket. Munkánk végzése során sok akadályt küzdjünk le, de mégis feljelentéseket tudtunk prezentálni az ügyészség felé.
S tudják mi történt ezekkel a feljelentésekkel? A független magyar ügyészség megtagadta a nyomozást, mondván nem bizonyítható, hogy valóban zsebszerződésekről lenne szó. Magyarországon a törvények nem biztosítanak védelmet a zsebszerződőkkel szemben, nincs kézzelfogható büntetési tétel ezen perekben.
Álmunkban sem gondoltuk a bizottság felállításakor, hogy a legtöbb munkát majd a fideszes NFA-mutyik adják. Több esetet derítettünk fel, mikor ezer szállal a kormánypárthoz köthető személy vagy parlamenti képviselő, kormányhivatal alkalmazott családtagja nyert az NFA-pályázaton nem kevés földet. A nyilvánosság erejét kihasználva sikerült elérnünk, hogy két alkalommal a ,,nyertes" visszaadta a földet.
Engedjétek meg, hogy a továbbiakban kifejtsem a Jobbik Magyarországért Mozgalom véleményét az új törvényről, konkrétumokkal bizonyítsam annak elfogadhatatlanságát.
1.
A törvény az eddigi 300-ról 1200 hektárra növeli az egy magánszemély által hasznosítható földterület nagyságát, miközben eltörli a családi összeszámítást. Vagyis egy több ezer hektáros területet nyugodtan szét lehet dobni a házastársak, gyerekek között, de még a szeretetotthonban fekvő nagymamának is lehet pár száz hektár szántója és gyümölcsöse. (Ebbe ráadásul a társas gazdálkodásoknak nem kell beszámítani a tagjaiktól bérelt földet, valamint a kényszerhasznosítást.)
Gazdasági társaságok a korábbi 1200 helyett 1800 hektárnyi földet birtokolhatnak, hasonló jogi kiskapuk mellett. Emellett az állam bármikor dönthet úgy, hogy a nem megfelelően hasznosított földet másnak adja, méghozzá pályáztatás nélkül, a nyilvánosság kizárásával.
Összehasonlításként Európában a nagybirtok (!) átlagos mérete 2011-es adatok szerint: Svájc 54, Hollandia 135, Belgium 150, Lengyelország 250, Franciaország 274 hektár.
2.
A korábbi években nagy port kavart, hogy a Nemzeti Földalap (NFA) által kiírt bérleti szerződéseket a helyi gazdálkodók elől nagybirtokosok és tőkés társaságok happolták el. Ez várhatóan a jövőben is így lesz, mivel a mintegy kétmillió hektárnyi állami földek esetében jogi kiskaput nyitnak az NFA-nak a külön rendelkezésre.
A nonprofit szövetkezeti forma támogatása helyett ráadásul a kormány úgynevezett ,,integrátorokat" támogat, amelyek révén a tőkeérdekeltségek koncessziós formában régiónként maguk alá gyűrhetik a mezőgazdaságot, és kiszipolyozhatják a hasznot. (A profitot ezek után remekül át lehet mosni egy Seychelles-szigeteki offshore cégen keresztül.) Becslések szerint a hazai termőföldek közel 80 százaléka jelenleg 180 nagytőkés csoport kezében van.
3.
Szerintünk indokolatlanul széles az a húsz kilométer sugarú kör, amelyen belül a törvény szerint még ,,helybelinek" számít az illető. A jogszabály ráadásul elég rugalmasan kezeli az üzemközpont fogalmát. Egy gazdaságnak ugyanis lehet székhelye, valamint több telephelye, és papíron szinte bármelyik telephelyet később központtá lehet nyilvánítani, így a cég könnyedén megszerezheti a kiszemelt földet a helyeik elől. (Erre számos példa volt a földbérleti pályázatok során is.)
4.
A törvény semmilyen formában nem biztosítja a kis és közepes gazdaságok ígért előnybe hozását. A nagybirtokosok és tőkés társaságok 15-20 év múlva lejáró bérleti szerződéseket köthetnek, melyekre ráadásul azok lejárta után is előbérleti joguk lesz. A törvényből kikerült az is, hogy egy család településenként nem birtokolhat többet az összes földterület 25 százalékánál. Ezzel gyakorlatilag bebetonozzák a mostani, igazságtalan földbirtokszerkezetet.
Egy jogi kiskapu azt is lehetővé teszi, hogy az állattartó telepek felülírják az elővásárlási és 20 kilométeres szabályt.
5.
A törvény korlátozott beleszólást biztosít a helyi földbizottságoknak, ám végső döntést nem hozhatnak. Az állami hatóság bármikor úgy dönthet, hogy ,,ésszerűtlen birtokszerkezet" kialakulása miatt másnak adja a használati jogot. A jogszabály azonban nem részletezi, hogy mi és kinek a nézőpontjából számít ,,ésszerűtlennek". (A földbérleti pályázatok során ,,üzleti terv nem kellő megalapozottságára" hivatkozva utasították el több helybeli pályázatát.)
6.
Miközben mindenki a föld megtartó képességéről beszél, a törvény nem kötelezi a földbérlőt, hogy helyben adjon munkát az embereknek. Időközben szintén elsikkadt a Fidesz választásokkor beígért ,,demográfiai földprogramja" is, amely fiatal letelepedő pároknak biztosított volna kedvezményeket, amennyiben vállalják, hogy a földet megművelik, és legalább két gyermeket felnevelnek.
7.
A kormány két éve azzal utasította el a Jobbik javaslatát a termőföld és az ivóvíz alkotmányos védelméről, hogy majd a vonatkozó törvény rendezi a kérdést. A hazai zöldbárók helyzetbe hozását szintén a külföldi spekulánsok elleni harccal magyarázták az illetékesek.
Ehhez képest a törvény csupán az Európai Unión kívüli állampolgárokat tekinti ,,külföldinek", és bár helyben lakáshoz és tulajdonhoz köti az uniós polgárok földhöz jutását, az utóbbi évek-évtizedek bizonyították, hogy ezek zsebszerződések útján könnyen kijátszhatóak.
A Jobbik Magyarországért Mozgalom országos, megyei és helyi vezetése mindent meg fog azért tenni, hogy felrázza az országot. El fogjuk juttatni az emberekhez a hírt, hogy Orbán Viktor és a Fidesz mi módon játszotta át a magyar földet a külföldieknek, hogyan árulta el saját szavazóit, milyen eszközökkel nyitott újabb utat a cionista térhódítás magyarországi terjeszkedésének.
Az elkövetkezendő időben nem lesz olyan nap, olyan óra és olyan perc, hogy virtuálisan ne rúgnánk bele a kormányba és képviselőibe. Ha kell, az utcára visszük a politikát, ha kell, blokád alá vesszük a kormányzati hivatalokat. Egyet tudok ígérni azoknak a Veszprém megyei képviselőknek, akik megszavazták a földtörvényt: nincs és nem lesz kegyelem!
Orbán Imre
Jobbik Magyarországért Mozgalom
elnök, Pápa
Veszprém megyei Földvédelmi Bizottság

További részletek: http://kuruc.info/r/2/114036/#ixzz2WxR5V4pK
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Anarchia, káosz és erőszak" - blikkes Rogán Grósz Károly nyo
  2013-06-22 16:51:54, szombat
 
  2013-06-22. 14:12
"Anarchia, káosz és erőszak" - blikkes Rogán Grósz Károly nyomdokain

Blikkes Rogán a tegnapi nap folyamán - a Jobbik földvédő parlamenti akciójára reagálva - ugyanazon félelmeinek adott hangot, mint a rendszere megroppanásától tartó Grósz Károly 1988-ban.
Rogán Antal, 2013. június 21:

"Az ország egész nyilvánossága számára egyértelműen kiderült, hogy mi lesz akkor, ha a Jobbik valamikor hatalomra jut. Anarchia, káosz és erőszak."

Grósz Károly, 1988. november:

http://www.youtube.com/watch?v=N9srYSMsLk0&feature=player_embedded

"Attól, hogy képesek vagyunk-e visszanyerni önbizalmunkat, magunk mellé tudjuk-e állítani a józan erőket, s ha kell, az ellenséges ellenforradalmi erőkkel szemben határozottan fel tudunk-e lépni. Ha nem, az anarchia, a káosz, és - ne legyen illúziónk - a fehérterror fog eluralkodni."

(Kuruc.info; videó: olvasónktól)
Kapcsol





http://kuruc.info/r/6/114030/
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Ángyán: a Fidesz és az MSZP ugyan az a csapat.
  2013-06-22 16:44:23, szombat
 
  Ángyán: a Fidesz és az MSZP ugyan az a csapat.

A Fidesz-frakcióból pénteken kilépett Ángyán József szerint a Fidesz és az MSZP mögött ugyan az a maffiahálózat áll, ezért nincs elszámoltatás sem. A Hír24 interjúja a volt fideszes vidékfejlesztési államtitkárral. Hónapról hónapra egyre keményebb hangot ütött meg, s ma pontot tett a fideszes korszaka végére. Már az elején látszott: szakítás lesz a vége. Megérte ennyit várni? Meg. Végig kellett próbálnom minden lehetőséget visszafordítani a szekeret. Hiszen én csináltam a Fidesz vidékfejlesztési programját, én is ígéretet tettem az embereknek. Még ma reggel fél kilenckor is volt egy Fidesz-KDNP mezőgazdasági kabinetülés, ahol utoljára előadtam a bajaimat. És?
Amolyan nem kell rá reagálni, essünk túl rajta hangulat uralkodott. Kik ültek a bizottságban? Font Sanyi az elnök, és ott volt a Rogán meg a Lázár is. Gyorsan ment, ismerik jól a véleményemet. Kérdeztem tőlük, tudják-e, mivel jár, hogy eztán valójában nem ezerkétszáz hektár lesz a birtokok felső határa, hanem bármennyi, hiszen családon belül apa, anya, nagypapa, nagymama, mindenki külön földbirtokos lehet, de persze egybe művelik majd a területet. Kérdeztem azt is, miért törölték el, hogy egy érdekeltség egy adott település külterületéből legföljebb huszonöt százalékot szerezhetett meg. Utóbbira azt mondták, nincs érdeklődés a földre, és ha maradna a limit, parlagon heverne minden. Na, hát erre nem mondok én semmit... Ott állnak sorban az emberek! Ne szórakozzunk már egymással. Azt is a szemükre vetettem, hogy eztán a bankok elvihetik a jelzálogos földet, ha az adós bedől. Bank nem tarthat meg földet, értékesítenie kell. Persze. Potom pénzért leírja az adósságot, és többszörös áron túlad rajta. övé a haszon. Még plafon sincs a törvényben.
Mit szól ahhoz, hogy a jobbikos képviselők megszállták az elnöki pulpitust?
Nem igazán értem, beszélnem kéne velük. Az viszont feltűnt, hogy az MSZP-ből alig néhányan lézengtek az ülésteremben. Ebből arra következtetek, hogy a két nagy párt lezsugázta: mivel a jelenlévők kétharmada kell a döntéshez, jobb lenne, ha távol maradnának Mesterházyék. A Fidesznek önállóan is megvan a kétharmada.
Ha minden ellenzéki jelen van, és nemmel szavaz, akkor mindössze négy darab fideszes kiszavazás megvétózza a törvényt. A Jobbik ezt látva juthatott arra: legalább cirkuszt csinál, mert megakadályozni úgysem tudja az egészet. Vonáék nyomtatott molinóval érkeztek, jó pár napja készülhettek az akcióra.
Lehet. Tényleg nem tudom, mi volt. A Jobbik szerint külföldiek kezére kerülhet a magyar föld. Orbán meg azt mondja: nem kerülhet külföldiek kezére a magyar föld.
Kész átverés, ugyanis a külföldi kifejezés jelentése a törvényben: EU-n kívüli állampolgár. Vagyis nálunk az osztrák nem külföldi, így ötszázmillió ember szerezhet magyar földet a magyarokkal azonos feltételek mellett. De nem is a külföldiek itteni földvásárlása a fő baj, hanem a magyar spekulánsok megerősítése.
Erre mondja a Fidesz: a lényeg, hogy magyar kézben maradjon a magyar föld.
És vajon boldogítja azokat, akik zsellérek lesznek, hogy nem osztrák az úr, hanem magyar? Boldogítja őket, hogy Csányi a gazda, s nem Strauss?... Elegem lett. Tizenhárom óra nulla-nulla perckor Kövér titkárságán beadtam a frakciótagságról való lemondásomat. Leigazoltattam az időpontot, pecsét is van rajta. Ami pedig az ülésteremben történteket illeti, nagy szívfájdalmam, hogy nem jött össze a név szerinti szavazás. Szerettem volna, ha videó örökíti meg a történelemnek, ahogy egyesével fölállnak, s arccal vállalják ezt a rettenetes földtörvényt.
Komolyan gondolja, hogy a képviselők átlátnak egy ilyen bonyolult törvényt?
Persze hogy nem értik. De hogy lehet részt venni egy ilyen létfontosságú kérdés eldöntésében úgy, hogy fogalmuk sincs róla?!
És most mi lesz? Kimegy a földpolitikával az utcára, ahogy ígérte?
Megmondjam, most hová megyek? Haza, szabadságra. Ki kell pihenjem magam, s át kell gondoljam a hogyantovábbot. A jövő héten még leadom a telefonomat, aláírom a papírokat. És reménykedem, hogy létrejön egy tisztességes, harmadik platform. Ezek azt kommunikálják, nincs más lehetőség: vagy az Orbán, vagy a Bajnai-Mesterházy-féle társaság. A háttérben maffiahálózat mozgatja a szálakat, az előtérben pedig váltogatja egymást a délelőttös meg a délutános politikai műszak. Na, ezzel szemben kell fölállni egy tisztességes emberekből szerveződő szövetségnek. Aki 1990 óta részt vett a kormányzásban, szóba sem jöhet, mert mind sáros, mind összefonódott a többivel. Vagyis bentről csak az LMP és a Jobbik partiképes.
Az LMP stimmelhet. És a Jobbik is stimmelhet. Kint pedig az Élőlánccal és a Váralja Szövetséggel, valamint a Gazdálkodók Egyesületével dolgoztam. Hamarosan bejegyzik őket, s remélem, végigfutnak az országon, és kisöprik a MAGOSZ-t meg a kapcsolt agrárkamarás cirkuszolóikat.
Hogyan férne össze az LMP meg a Jobbik?
Tudom, számos kérdésben teljesen eltérő irányt képviselnek, de ha ki akarjuk söprűzni ezt a tróger váltógazdálkodást, akkor félre kell tenni az ellentéteket. Ügyekben kell megegyezni. De lehet, ez csak az én fantazmagóriám.
Mindkét oldalt maffiának tartja?
Igen. Hát a háttérben ott a közös gazdasági érdekháló: Leisztinger, Csányi, Nyerges. Miről beszélünk? Azért nincs elszámoltatás, azért nem lehet megszabadulni ezektől a köröktől, mert ott a maffia minden pártban. Le kéne váltani a rendszert. Tulajdonképpen rendszerváltás kéne.

Hír24
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Vigyázó szemetek...
  2013-06-22 16:35:48, szombat
 
 
Vigyázó szemetek...

Ezúttal nem Párizsra, Prágára érdemes figyelni. Valami olyasmi történik ezekben a napokban a Moldva partján, amire a rendszerváltást megélt kelet-európai országokban nem volt példa. Valójában csak annyi történt, hogy lemondott a miniszterelnök és lecsuktak néhány korrupt politikust? A botrány tanulságai jóval messzebbre vezetnek. Van Csehországban egy olyan rendőrség, amelynek volt bátorsága és ereje vizsgálni olyan korrupciógyanús ügyeket, amelyekben a politikai elit legfelsőbb körei érintettek.

A rendőröknek éppen lehetne dolguk minálunk is. Százával tartóztathattak volna le képviselőket, akiknek családtagjai, rokonai állami földet, trafiküzemeltetési koncessziót nyertek. Nagyon nyomozniuk sem kellett volna, hiszen nyilvános hangfelvételen, megannyi szemérmetlen sajtónyilatkozatban ismerték el az érintettek bűnösségüket. Prágában elég volt a rendőrség nyomozati anyaga, hogy a bírók lakat alá tegyék a vétkes politikusokat, nálunk ennél arcátlanabb bizonyítékok sem elégségesek a legfőbb ügyésznek ahhoz, hogy akár csak látszatból is vizsgálatot kezdeményezzen a maffiaszerűen elkövetett visszaélési ügyekben.

Milyen mélyre kell süllyednünk a korrupció mocsarába, hogy a hatóságok, az igazságszolgáltatás gépezete megmozduljon? Justicia szeme nálunk most sajátos kendővel van bekötve. Csak remélni tudjuk, hogy a maffiaállam felszámolása a 2014-es választások legfontosabb témája lesz. Egy következő kormánynak garanciákat kell adnia a választóknak, hogy ezen az úton nem megy tovább. Hogy olyan szigorú törvényekkel bástyázza majd körül az állami tisztességet, ami garantálja, hogy nem lehetnek olyan politikai összefonódások, amelyek szabad kezet adnak bárkinek belenyúlni a közpénzek kasszájába.

A világ szemében egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy 2010 óta Magyarországot egy maffiapárt kormánya irányítja, a törvényhozás, a kormány, bizonyos gazdasági körök egyaránt érintettek a szervezetten elkövetett visszaélésekben. Ha ez így marad, előbb-utóbb nem lesz helyük politikusainknak Európa úri klubjában.

Somfai Péter
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A földforgalmi törvény áterőltetése volt az "orbáni öszödi b
  2013-06-22 12:22:04, szombat
 
 
A földforgalmi törvény áterőltetése volt az "orbáni öszödi beszéd".

Orbán Viktor megbukott!

Hazudtak reggel, délben és este... hangzatos propagandával félrevezették az embereket, azt állították, hogy nem kerülhet külföldiek kezére a magyar föld - majd a tegnap elfogadott törvénnyel önként és dalolva megnyitották a földpiacot Európa 512 millió állampolgára előtt... Talán nem véletlen, hogy éppen most szerette meg az EU annyira Orbán Viktort, hogy megszüntették a túlzott deficit eljárást ellenünk. Valamit valamiért...

Gyurcsány is még kapaszkodott egy darabig... de aztán egyszer csak vége lett.

Egytől egyig alávaló gazemberek, akik tegnap egy gombnyomással eladták a hazát. Sújtsa őket a magyar nép megvetése életük végéig.

Ertsey Attila az Élőlánc Magyarországért elnökségi tagja Ángyán József sajtótájékoztatóján elmondta, hogy a szégyenletes szavazás után éppen úgy kellett volna szólnia a harangoknak országszerte, mint a trianoni döntés idején.

A botrányos körülmények között lebonyolított szavazás eredménye:

T/7979 A mező- és erdőgazdasági földek forgalmáról

2013.06.21.12:49:54 az önálló indítvány elfogadása 253 17 0 Elfogadott

Igennel szavazott képviselők
Képviselő Frakció
Ágh Péter Fidesz
B Nagy László Fidesz
Babák Mihály Fidesz
Bábiné Szottfried Gabriella Fidesz
Dr. Bácskai János Fidesz
Balázs József Fidesz
Balla György Fidesz
Balla Mihály Fidesz
Balog Zoltán Fidesz
Bányai Gábor Fidesz
Bartos Mónika Fidesz
Bebes István Fidesz
Becsó Zsolt Fidesz
Dr. Bene Ildikó Fidesz
Berényi László Fidesz
Bíró Márk Fidesz
Bodó Imre Fidesz
Bodó Sándor Fidesz
Dr. Bohács Zsolt Fidesz
Dr. Bóka István Fidesz
Boldog István Fidesz
Borbély Lénárd Fidesz
Borkai Zsolt Fidesz
Brájer Éva Fidesz
Dr. Braun Márton Fidesz
Dr. Budai Gyula Fidesz
Csampa Zsolt Fidesz
Csenger-Zalán Zsolt Fidesz
Cseresnyés Péter Fidesz
Cserna Gábor Fidesz
Dr. Cser-Palkovics András Fidesz
Csizi Péter Fidesz
Csóti György Fidesz
Csöbör Katalin Fidesz
Czerván György Fidesz
Dr. Czira Szabolcs Fidesz
Dr. Czomba Sándor Fidesz
Czunyiné Dr. Bertalan Judit Fidesz
Dr. Daher Pierre Fidesz
Dr. Dancsó József Fidesz
Dankó Béla Fidesz
Demeter Ervin Fidesz
Demeter Zoltán Fidesz
Dióssi Csaba Fidesz
Dr. Dorkota Lajos Fidesz
Ékes Ilona Fidesz
Ékes József Fidesz
Erdős Norbert Fidesz
Farkas Flórián Fidesz
Farkas Sándor Fidesz
Farkas Zoltán Fidesz
Dr. Fazekas Sándor Fidesz
Fejér Andor Fidesz
Dr. Fónagy János Fidesz
Font Sándor Fidesz
Földesi Gyula Fidesz
Fülöp István Fidesz
Gajda Róbert Fidesz
Gelencsér Attila Fidesz
Dr. Gruber Attila Fidesz
Gulyás Dénes Fidesz
Gulyás Gergely Fidesz
Dr. Gyimesi Endre Fidesz
Gyopáros Alpár Fidesz
Győrffy Balázs Fidesz
Dr. György István Fidesz
Gyutai Csaba Fidesz
Hadházy Sándor Fidesz
Halász János Fidesz
Hanó Miklós Fidesz
Dr. Heintz Tamás Fidesz
Dr. Hende Csaba Fidesz
Herman István Ervin Fidesz
Hirt Ferenc Fidesz
Dr. Hollósi Antal Gábor Fidesz
Dr. Hoppál Péter Fidesz
Horváth István Fidesz
Dr. Horváth János Fidesz
Horváth László Fidesz
Horváth Zoltán Fidesz
Dr. Horváth Zsolt Fidesz
Dr. Horváth Zsolt (Veszprém) Fidesz
Dr. Hörcsik Richárd Fidesz
Dr. Illés Zoltán Fidesz
Prof. Iván László Fidesz
Ivanics Ferenc Fidesz
Jakab István Fidesz
Kapus Krisztián Fidesz
Kara Ákos Fidesz
Dr. Karakó László Fidesz
Dr. Kerényi János Fidesz
Kiss Attila Fidesz
Dr. Kocsis Máté Fidesz
Koncz Ferenc Fidesz
Kontrát Károly Fidesz
Kontur Pál Fidesz
Kósa Lajos Fidesz
Koszorús László Fidesz
Kovács Ernő Fidesz
Kovács Ferenc Fidesz
Dr. Kovács Ferenc Fidesz
Dr. Kovács József Fidesz
Kovács Péter Fidesz
Dr. Kovács Zoltán Fidesz
Kozma Péter Fidesz
Kőszegi Zoltán Fidesz
Kővári János Fidesz
Kubatov Gábor Fidesz
Kucsák László Fidesz
Kulcsár József Ferenc Fidesz
Dr. Kupcsok Lajos Fidesz
Dr. Kupper András Fidesz
L. Simon László Fidesz
Lakatosné Sira Magdolna Fidesz
Dr. Láng Zsolt Fidesz
László Tamás Fidesz
Lasztovicza Jenő Fidesz
Lázár János Fidesz
Lezsák Sándor Fidesz
Lipők Sándor Fidesz
Lukács László Fidesz
Mágori Józsefné Fidesz
Magyar Anna Fidesz
Manninger Jenő Fidesz
Márton Attila Fidesz
Dr. Mátrai Márta Fidesz
Meggyes Tamás Fidesz
Menczer Erzsébet Fidesz
Dr. Mengyi Roland Fidesz
Dr. Mihalovics Péter Fidesz
Dr. Molnár Ágnes Fidesz
Dr. Molnár Attila Fidesz
Nagy Csaba Fidesz
Dr. Nagy Gábor Tamás Fidesz
Nagy István Fidesz
Dr. Nagy István Fidesz
Dr. Navracsics Tibor Fidesz
Németh Szilárd István Fidesz
Németh Zoltán Fidesz
Németh Zsolt Fidesz
Nógrádi Zoltán Fidesz
Dr. Nyitrai Zsolt Fidesz
Obreczán Ferenc Fidesz
Dr. Ódor Ferenc Fidesz
Örvendi László Fidesz
Pánczél Károly Fidesz
Dr. Papcsák Ferenc Fidesz
Patay Vilmos Fidesz
Dr. Pesti Imre Fidesz
Pichler Imre László Fidesz
Pintér László Fidesz
Pócs János Fidesz
Pogácsás Tibor Fidesz
Pokorni Zoltán Fidesz
Polics József Fidesz
Dr. Pósán László Fidesz
Potápi Árpád János Fidesz
Dr. Puskás Imre Fidesz
Rácz Róbert Fidesz
Dr. Répássy Róbert Fidesz
Révész Máriusz Fidesz
Riz Gábor Fidesz
Riz Levente Fidesz
Rogán Antal Fidesz
Román István Fidesz
Rónaszékiné Keresztes Monika Fidesz
Sági István Fidesz
Schmidt Csaba Fidesz
Sebestyén László Fidesz
Dr. Selmeczi Gabriella Fidesz
Dr. Simon Miklós Fidesz
Simonka György Fidesz
Szabó Csaba Fidesz
Dr. Szabó Erika Fidesz
Dr. Szabó Tamás Fidesz
Szabó Zsolt Fidesz
Dr. Szakács Imre Fidesz
Szalay Ferenc Fidesz
Dr. Szalay Péter Fidesz
Szatmáry Kristóf Fidesz
Szedlák Attila Fidesz
Szekó József Fidesz
Székyné Dr. Sztrémi Melinda Fidesz
Szemereyné Pataki Klaudia Fidesz
Szijjártó Péter Fidesz
Szólláth Tibor Zoltán Fidesz
Dr. Szűcs Lajos Fidesz
Talabér Márta Fidesz
Tállai András Fidesz
Tamás Barnabás Fidesz
Dr. Tapolczai Gergely Fidesz
Tasó László Fidesz
Tessely Zoltán Fidesz
Dr. Tiba István Fidesz
Tiffán Zsolt Fidesz
Dr. Tilki Attila Fidesz
Tóth Ferenc Fidesz
Dr. Tóth József Fidesz
Törő Gábor Fidesz
Dr. Turi-Kovács Béla Fidesz
Ughy Attila Fidesz
V. Németh Zsolt Fidesz
Vantara Gyula Fidesz
Varga Gábor Fidesz
Dr. Varga István Fidesz
Varga József Fidesz
Vargha Tamás Fidesz
Dr. Vas Imre Fidesz
Vécsey László Fidesz
Vigh László Fidesz
Vincze László Fidesz
Dr. Vinnai Győző Fidesz
Dr. Vitányi István Fidesz
Dr. Völner Pál Fidesz
Wintermantel Zsolt Fidesz
Dr. Zombor Gábor Fidesz
Dr. Zsiga Marcell Fidesz
Zsigó Róbert Fidesz
Dr. Aradszki András KDNP
Dr. Bagdy Gábor KDNP
Básthy Tamás KDNP
Bús Balázs KDNP
Firtl Mátyás KDNP
Földi László KDNP
Gaal Gergely KDNP
Habis László KDNP
Dr. Hargitai János KDNP
Harrach Péter KDNP
Hoffman Pál KDNP
Dr. Hoffmann Rózsa KDNP
Kalmár Ferenc András KDNP
Karvalics Ottó KDNP
Dr. Lanczendorfer Erzsébet KDNP
Dr. Lukács Tamás KDNP
Michl József KDNP
Móring József Attila KDNP
Dr. Nagy Andor KDNP
Dr. Nagy Kálmán KDNP
Pálffy István KDNP
Dr. Puskás Tivadar KDNP
Dr. Rétvári Bence KDNP
Dr. Rubovszky György KDNP
Sáringer-Kenyeres Tamás KDNP
Dr. Seszták Miklós KDNP
Seszták Oszkár KDNP
Dr. Simicskó István KDNP
Soltész Miklós KDNP
Spaller Endre KDNP
Dr. Tarnai Richárd KDNP
Varga László KDNP
Dr. Vejkey Imre KDNP
Balogh József független
Pősze Lajos független

http://www.kielegyenafold.hu/a/a_foldforgalmi_torveny_ateroltetese_volt_az_quotor bani_oszodi_beszedquot-c11224.html
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/3 oldal   Bejegyzések száma: 22 
2013.05 2013. Június 2013.07
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 558 db bejegyzés
e év: 7437 db bejegyzés
Összes: 64003 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 955
  • e Hét: 2442
  • e Hónap: 13553
  • e Év: 167049
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.