2014-09-21 16:12:13, vasárnap
|
|
|
Legnépszerűbb az SZKT veterán szovjet ZIU9-es kocsija volt, amellyel 1979-ben elkezdődött a szegedi trolitörténet. Mögé a piros és egy csuklós Skoda parkolt.
Hat éve kezdődött és szombaton ért véget hivatalosan a Szeged 30 milliárd forintos tömegközlekedési nagyprojektje. A polgármester hangsúlyozta, a következő uniós költségvetési ciklusban többek között déli hidat, fedett uszodát, buszpályaudvart, ipari parkot épít a város.
A 30 milliárd forintos beruházás 86 százalékát biztosította az Európai Unió. 2008-ban kezdődött a fejlesztés az Anna-kúti csomópont átépítésével, azóta megújult az 1-es, a 3-as, a 4-es villamosvonal, a 8-as trolivonal, kiépült a 2-es villamosvonal és a 10-es trolivonal. Megújult a troli- és a villamosbázis, és a városkép részévé váltak az új villamosok, mint ahogy az új trolik is.
Jó érzés tudni, hogy 33 évig itt dolgozhattam, a trolik beindításánál itt voltam, a projekt elején még itt dolgozhattam. a végét már az utolsó 2-3 évet nyugdíjasként láttam.
Szeged közösségi közlekedése kíválóan sikerült ! |
|
|
0 komment
, kategória: Általános |
|
|
|