Belépés
furaila.blog.xfree.hu
"Nem az a fontos, hogy milyen iskolákat végeztél, hogy mit dolgozol, hanem hogy milyen EMBER vagy!" BMI ******
2005.10.25
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 1 
Helycserés támadás a Fidesz oktatáspolitikájában
  2014-11-07 13:38:12, péntek
 
  A Fidesz szintén meg akar valósítani egy "HELYCSERÉS TÁMADÁST"! Ki akarja nevelni a saját "elitjét", és rabszolgáit!!!

Ehhez még az is hozzájön, hogy MINDENNEK ÖSSZHANGBAN (KOMPATIBILITÁS) KELL LENNIE AZ EU-oktatáspolitikájával!

Vagyis, el kell kerülni, hogy az EU-ban ráfogjáék Magyarországra a SZEGREGÁCIÓ vádját!

Ezért, a nagylétszámú kisebbséghez tartozók gyerekeit is rá kell venni arra, hogy elvégezzék a 8 általánost és SZAKMÁT is tanuljanak.

Félve a SZEGREGÁCIÓ vádjától, hozzájuk igazítják - általánosan kiterjesztve a többségi társadalomhoz tartozókra is - a SZAKKÉPZÉST, ami a többségi társadalomhoz tartzók számára olybá tűnik, mint valami RABSZOLGAKÉPZÉS...

Na ezt itt a tökéletes CSAPDAHELYZET!!!

A megoldáshoz visszanyúlt a Fidesz egy évtizedekkel ezelőtti HELYCSERÉS TÁMADÁS MÓDSZERÉHEZ, amit 1945 után valósított meg a szocialistának mondott hatalom. Tette ezt azzal az ideológiai magyarázattal, amelynek a "PROLETÁRDIKTATÚRA" megvalósítása volt a végső célja. És, ami valójában az ország tönkretevéséről, eladósításáról szólt. Meg lehet tekinteni, hogy hova vezetett. Tessék csak megnézni az 1989-es MSZMP KB jegyzőkönyvekből kivonatolt részleteket itt!

http://furaila.xfree.hu/256559


Az, hogy már akkor is folyamatosan ELÁRULTA a MUNKÁSOSZTÁLYT ez a "PUHA" DIKTATÚRÁT megvalósító hatalmas PÁRT-apparátus - mi sem bizonyítja jobban, mint-hogy az 1980-as évekre pont a MUNKÁSSÁG volt a legszegényebb!

Tessék csak elolvasni Báthory Zoltán: a ,,Tanulók, iskolák, különbségek (Egy differenciális tanuláselmélet vázlata)" című könyvében! Megjelent: 1992-ben a Tankönyv Kiadónál.)
BÁTHORY ZOLTÁN olyan statisztikai adatokra hivatkozik ebben, a mások munkáját is összegző tanulmányában, melyek azt bizonyítják, hogy az "1980-as évek szakMUNKÁS rétegének gyermekei teljesítenek a legrosszabbul az iskolákban".

"A továbbtanulási arányuk egyre kisebb... Az okokat ,,kutatva" megállapítják a szerzők: a szegénységgel, az egzisztenciálisan halmozott hátrányos helyzettel magyarázhatók az ,,alul teljesítések" (vagyis: képességeik szerint többre lennének képesek).

*

Ezek után már azon sem lehet csodálkozni, hogy "... a kilencvenes évek kezdetétől ... az új helyzetbe került magyar társadalom elenyésző kisebbségének jelent reális kibontakozási lehetőséget. A többség számára a korábbi értékrendek felbomlása és a társadalmi kommunikáció új eszközeinek hiánya egyfajta funkcionális analfabétizmust eredményezett. Ha mindezekhez hozzáadjuk, hogy 1990-ben a 15 éves és ennél idősebb népesség 20,7 %-a nem rendelkezett befejezett 8 osztályos általános iskolai végzettséggel, és 1,2 %-uk iskolába sem járt, megállapíthatjuk, hogy Magyarország lakossága kettészakadt: a még mobilizálható tudással rendelkezőkre és a reménytelenül leszakadókra."

És akkor még nem is beszéltünk a szakmunkásokról. Ők a további 42,5 %-ban találhatók - a középfokú és felsőfokú szakképzettségűekkel együtt - egy 1990-ben elvégzett statisztikai felmérés szerint. (KSH Statisztikai Évkönyv 1991.)

Tetszik érteni?

1990-ben a 15 éves és ennél idősebbek 20,7 %-a NEM VÉGEZTE EL A 8 ÁLTALÁNOST!!! És 1,2 %-a ANALFABÉTA volt!!!
Nos, ez mind annak a magát szocialistának hazudó rendszernek a ,,SARA", amiben a mai napig dagonyázunk!!!

*

VIKTORÉKNAK VOLT KITŐL TANULNI A RABSZOLGAKÉPZÉST!

Itt olvasható egy elemzés arról, hogyan valósult meg 1960-ban az a bizonyos SZAKMUNKÁSKÉPZÉS:

""Valójában arról volt szó, hogy a szalagrendszerben, teljesítménybérben dolgoztató konfekcióiparnak szüksége volt modern rabszolgára."

"Vagyis olyan munkásnőkre volt szükség, akik kötél idegekkel bírták a napi 8-10 órai robotot minden kommunikációs igény nélkül! Kitermelték - az ókori "beszélő szerszám" mintájára - a legújabb kori: nem beszélő változatot. Hogyan? Úgy, hogy a három évig tartó kiképzés alatt igyekeztek megfosztani őket minden személyiségjegytől, egyéni megnyilvánulási készségtől. Közben elrettentő történeteket meséltek nekik a "reakciós, burzsuj" időkről. Szükség is volt erre a drákói kiképzésre, felkészítésre, mert az üzemcsarnokokban, a textilipari munkagépek iszonyatos zajjal működnek, működtek. Ebben a zajban lehetetlenség volt az anyanyelvi beszéd használata!" (Részlet, a NEMZET ÉS ANYANYELV c. szociográfiából.)

Akkor, a rendszer ellenségének kikiáltott 1945 előtti "BURZSUJ"-származásúak gyerekeit akarták minden létező módon proletarizálni!

Ez olymértékben sikerült az 1956 utáni Aczél György (MSZMP KB kuturális bizottsága) hármas "T" (titltás, tűrés, támogatás) kontraszelekciós módszerrel, hogy 1990-re megvalósult a HELYCSERÉS TÁMADÁSsal kitermelni az új hatalmi "elithez" tartozókat.


Ennek egyik prominens személyisége Hoffmann (Bajnai) Rózsa, akit nem véletlenül vett be Orbán Viktor a Nemzeti Konzultációs Testületbe 2005-ben... Hoffmann Rózsa ugyanis, az oktatás piacosítása mellett cikkezett már 1990-ben és az azt követő években, mint MSZMP-tag...

" Dr. Hoffmann Rózsa 1948-ban született (Bajnai Rózsaként) Balatonfüreden, és aki szintén Budapesten végezte tanulmányait.

Az ELTE-BTK-n szerzett - francia-orosz szakos - középiskolai tanári diplomát 1971-ben. Doktori fokozatot 1985-ben ért el. 1995-ben a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Kar Tanárképző Intézetének intézetvezető egyetemi docense lett. 2003 ősze óta a Mester és Tanítvány című pedagógiai folyóirat főszerkesztője. Tudományos munkásságát fordítóként kezdte és első írásait a '80-as évek elején a Szovjet Irodalom című folyóirat közölte. Pl. neki köszönhetően vált magyarul is olvashatóvá Jurij Guszev: ,,A szocialista forradalom korának irodalma" című műve. Később, az akkoriban (1991) liberálisnak számító Magyar Hírlapban a saját gondolatait közli ,,Piacgazdaságot a tanárképzésben" címmel.
Közéleti tevékenységének köszönhette, hogy Orbán Viktor meghívta a Testületbe.
Politikai pályafutását a rendszerváltozás előtt, a Magyar Szocialista Munkáspártban kezdte. 1988-ban lépett ki. 2003 óta a Fidesz Magyar Polgári Szövetség tagja, 2009-ben a Kulturális Tagozat elnöke lett. 2006-tól országgyűlési képviselő a KDNP-frakcióban."
Bővebben itt olvashatunk róla:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Hoffmann_R%C3%B3zsa

*
A Fidesz szintén meg akar valósítani egy "HELYCSERÉS TÁMADÁST"! Ki akarja nevelni a saját "elitjét", és rabszolgáit!!! Ugyanis, az EU-nak szüksége van jól fogyasztó kozmopolitákra és az őket kiszolgáló "rabszolgákra"!

Ezért, MINDENNEK ÖSSZHANGBAN (KOMPATIBILITÁS) KELL LENNIE AZ EU-oktatáspolitikájával! Vagyis, minden áron el kell kerülni az EU SZEGREGÁCIÓ-s vádját! Ezért a nagylétszámú kisebbséghez tartozók gyerekeit is rá kell venni arra, hogy elvégezzék a 8 általánost és SZAKMÁT is tanuljanak. Félve a SZEGREGÁCIÓ vádjától, hozzájuk igazítják - általánosan kiterjesztve a többségi társadalomhoz tartozókra is a SZAKKÉPZÉST, ami a többségi társadalomhoz tartzók számára olybá tűnik, mint valami RABSZOLGAKÉPZÉS... Na ezt itt a tökéletes CSAPDAHELYZET!!!

Bóna Mária Ilona
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 1 
2014.10 2014. November 2014.12
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 9 db bejegyzés
e év: 136 db bejegyzés
Összes: 7719 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 346
  • e Hét: 623
  • e Hónap: 9227
  • e Év: 45168
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.