|
1/1 oldal
|
Bejegyzések száma: 6
|
|
|
|
2020-07-13 17:36:12, hétfő
|
|
|
Látok egy fantasztikus nőt egy partin. Odamegyek hozzá és azt mondom:
"Fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez a Direct Marketing.
Látok egy fantasztikus nőt egy partin. Odamegyek hozzá és megszerzem
a telefonszámát. Másnap felhívom és azt mondom:
"Szia, fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez a Telemarketing.
Barátaimmal vagyok egy partyn és meglátok egy fantasztikus nőt.
Egyik barátnőm odamegy hozzá és rám mutatva így szól:
"Ő fantasztikus az ágyban".
Ez a Reklám.
Beülök az autómba, lassan hajtok a városban és a nyitott ablakon át
minden járókelőnek odakiáltom: "Fantasztikus vagyok az ágyban!"
Ez a Spam (kéretlen reklámküldemény).
Látok egy fantasztikus nőt egy partyn. Felállok, megigazítom a nyakkendőmet,
odamegyek hozzá és töltök neki egy italt. Adok neki tüzet, amikor látom,
hogy nem találja az öngyújtóját. Felajánlom, hogy hazaviszem, mert a közelében
lakom, majd ezt mondom:
"Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez Public Relations (PR).
ÉS ITT A LÉNYEG!
Látok egy fantasztikus nőt egy partyn. Ő odajön hozzám és így szól:
"Hallom, fantasztikus vagy az ágyban".
Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés).
És ha az aktus után azt mondja: "Hááát tényleg fantasztikus vagy az ágyban!"
Akkor az a vásárlói elégedettség.
És ha ezek után hozzám jön feleségül, akkor az a márkahűség!
|
|
|
0 komment
, kategória: Általános |
|
|
|
|
|
1/1 oldal
|
Bejegyzések száma: 6
|
|
|
|
2020. Július
| | |
|
|
ma: |
0 db bejegyzés |
e hónap: |
135 db bejegyzés |
e év: |
1777 db bejegyzés |
Összes: |
9825 db bejegyzés |
|
|
|
|
- Ma: 245
- e Hét: 1478
- e Hónap: 9288
- e Év: 67511
|
|
|