ovarzolee.blog.xfree.hu
     1/4 oldal   Bejegyzések száma: 32
Heti terv
  2021-06-30 15:07:51, szerda

Még véget sem ért a június máris készítem a július első hetére vonatkozó ebéd tervezetet. Igazán durva a beosztásom 20-27 között lesz. 8 nap 7 szolgálat 5 nappal, 2 éjjel, ez picit jobb mintha fordítva lenne. Már kitaláltam, hogy ott hogyan oldom meg az ebédeket. Lesz rendelés és lesz sportoló ebéd is (mindent bele) jó szervezéssel sikerülni fog.
Alvás után jártam a Lidlben vettem pisztráng filét, nagyon szeretem felvágottként. Vásároltam hozzá sushit és majonézas burgonyát is. Isteni vacsorám lesz. A dinnye elfogyott, cseresznye van egy táskával, azt eszünk!

Az év fele
  2021-06-29 10:38:28, kedd

Holnap véget ér a június elérünk az év feléhez. Itt van a vízóra állását bejelenteni hivatott levelező lap is a naptáron. Én online fogom megtenni, csak ez emlékeztet. Ha visszanézek az évre, akkor a vírus nagyon erősen rányomta bélyegét erre a félévre. Ezt az emberi kapcsolatok sinylették meg a legjobban. A másik dolog a bezártság, mintha visszamentünk volna za időben 40-50 évet. Igaz ezt nem kijárási tilalomnak hívták, csak korlátozásnak, de a név mindegy. Pedig ki kell mozdulni, mert szélesíti az ember látókörét, újat lát, hall az ember, és persze nyugtat és pihentet is.

Az értelem hiánya
  2021-06-28 19:51:47, hétfő

12 órás műszakokban dolgozunk. Mikor jön a váltás mindenki igyekszik haza. A vidéki kollégák vonathoz vannak kötve. Többen Győrből járnak ki a vonalra. A szokásuk az, hogy este bejönnek Mosonba, majd felszállnak a gyorsra és azzal irány Győr. Nyernek 15 percet, akinek csatlakozása van, az eléri a korábbi vonatot. Ez érthető, de van egy bökkenő. A gyorsvonatra nekünk is venni kell pótjegyet, ami 450 Ft. Persze ezt nem akarják kifizetni, hiszen éves szinten kb. 40-50 ezer forintról van szó. Így marad a könyörgés a kalauznál, tegnap a kolléga emberére talált. Szerintem lesz még folytatása az ügynek.

Fogyókúra
  2021-06-27 15:36:26, vasárnap

Ismét belevágtam a héten. Ez már a sokaidk próbálkozásom. Ezúttal vitamin kúrát tartok. A lényege, hogy minden reggel krómot és magnéziumot veszek be. Ennek csökkentenie kell az étvágyat és legfőképpen az édesség utáni vágyat. Kedden kezdtem a vitaminok beszedését. Eddig úgy néz ki a dolog, hogy működik. Az édesség fogyasztásom drasztikusan visszaesett. Hála a jó istennek! Magam is belátom, hogy túlzásba vittem és bizony nagyon egészségtelen is a dolog. Kedden 123 kg voltam este, ma reggel már 120 kg alatti sulyt mutatott a mérleg. Igyekszem több levest főzni és enni, sok dinnyét és cseresznyét is eszek. A kenyeret is leváltottam napi páf kiflire. Pár hét múlva okosabb leszek. Egyenlőre a fizikai aktivitást még nem növeltem. Óvatos leszek, gyaloglással és kerékpárral fogom növelni a fizikai munkavégzést.

Kellemes éjszaka
  2021-06-26 17:30:53, szombat

Tegnap délután egy front közelítette meg a várost, igaz elkerült minket, és csak pár csepp eső volt, de a hőmérsékletre kifejtett hatása megvolt, szépen lecsökkent. A telefon szerint 17 °C volt hajnalban, igazi felfrissülés volt. Lehetett szellőztetni. A hét elején sajnos újra meleg lesz.
kb. 7 órától 13 óráig aludtam. Kipihentnek érzem magamat. Kifejtettem a borsót, holnap borsólevest főzök, és oldalast fogok sütni. Hétfőn tökfőzelék lesz az ebéd.
Anyuval küzdünk, sajnos az értelme nagy gondokkal küzd és ez nagyon komoly kihívás nekünk is. Szomorú látni, hogy egy ember aki egykoron tiszta elmével rendelkezett mennyire elveszített mindent ami volt.

Pozsony
  2021-06-25 12:56:03, péntek

Délelőtt Pozsonyban jártam. Igaz csak bevásárolni. Várat még magára egy, de inkább több Pozsony belvárosi séta. Ha a járvány helyzet megmarad ezen a szinten, akkor idén bepótlom ezt az adósságot, amit magammal szemben görgetek. Indulás előtt felpumpáltam az autó kerekeit. Érdekes a hátsókba alig kellett fújni, de az elsőkbe kellett a levegő.

Jól aludtam
  2021-06-24 20:57:28, csütörtök

A klímának hála nagyon jól aludtam. Így 3/4 5 kor magamtól ébredtem fel. Kényelmesen elkészültem és 6 óra előtt már a forgalmi irodában voltam. A kolléga gyorsan levette a földelést a Raktár bal áramkörről és vissza is kapcsolta. Jól jött még egy vágány. Ami ezután következett az a legrosszabb rémálom volt. Minden volt ami a magyar vasútnak az ellensége. Lehet szépíteni a dolgokat, de az utazás élményét a lemondott vonatok nagyon rontják. Bármi is történik az utas azt látja, hogy a vonat elmarad.

0 komment , kategória:  Általános
Kenyeret és cirkuszt a népnek
  2021-06-23 20:30:15, szerda

Mert olyan hülye a nép, hogy megeszi ezt az ezeréves trükköt generációnként. A kenyérre éppen, hogy jut, most itt a foci. A fantasztikus 0-3 és1:1 után van egy új csont, amit lehet rágni. Igaz, hogy elképzelhetetlenül sok pénz bánja, de van foci, és ez a lényeg. 2021 szegény Magyarország.

Megfáztam
  2021-06-23 09:47:15, szerda

A klíma megtette a hatását, náthás vagyok és a torkom is fáj. Pedig már megemeltem 25 fokra a benti hőmérsékletet. Óvatosan kell vele bánni.
A vezénylés is megjött. 36 óra túlóra van benne. Július végén meg van a 230 óra túlóra, innentől a vasút már nagyon jól fog fizetni, csak kapjak túlórát!

Volt minden
  2021-06-22 13:00:36, kedd

Ez az éjszaka nagyon leszívta az energiámat. Kezdődött azzal, hogy a vonat amivel mentem dolgozni szarvast gázolt. Közben már reggel óta az abdai sorompó folyamatos zavarban volt. Ilyenkor a vonatok csak 15 km/h sebességgel haladnak, ami tetemes késést okoz, persze ezt igazolni kell. Eszköz nincs a kezünkben. A blokkmesteri szakasz feladata a hiba elhárítása, de kevesen vannak és nincsenek alkatrészek. Így igazán nehéz bármit is tenni. Ezt tetézte egy állomási vágányzár, ami viszont kizárta a Lébény felöl a balvágányt. Volt pozitív része is az éjjelnek. A kolléganő egy vonattal korábban jött, így 6 óra után már az ágyban voltam. 11 ig aludtam most egész jól érzem magamat.

1/4 oldal   Bejegyzések száma: 32
2021.05 2021. Június 2021.07
14151617181920

• e Hónap: 11613
  • e Év: 36925

Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,