|
2014-11-07 13:38:12, péntek
|
|
|
|
|
|
A Fidesz szintén meg akar valósítani egy "HELYCSERÉS TÁMADÁST"! Ki akarja nevelni a saját "elitjét", és rabszolgáit!!!
Ehhez még az is hozzájön, hogy MINDENNEK ÖSSZHANGBAN (KOMPATIBILITÁS) KELL LENNIE AZ EU-oktatáspolitikájával!
Vagyis, el kell kerülni, hogy az EU-ban ráfogjáék Magyarországra a SZEGREGÁCIÓ vádját!
Ezért, a nagylétszámú kisebbséghez tartozók gyerekeit is rá kell venni arra, hogy elvégezzék a 8 általánost és SZAKMÁT is tanuljanak.
Félve a SZEGREGÁCIÓ vádjától, hozzájuk igazítják - általánosan kiterjesztve a többségi társadalomhoz tartozókra is - a SZAKKÉPZÉST, ami a többségi társadalomhoz tartzók számára olybá tűnik, mint valami RABSZOLGAKÉPZÉS...
Na ezt itt a tökéletes CSAPDAHELYZET!!!
A megoldáshoz visszanyúlt a Fidesz egy évtizedekkel ezelőtti HELYCSERÉS TÁMADÁS MÓDSZERÉHEZ, amit 1945 után valósított meg a szocialistának mondott hatalom. Tette ezt azzal az ideológiai magyarázattal, amelynek a "PROLETÁRDIKTATÚRA" megvalósítása volt a végső célja. És, ami valójában az ország tönkretevéséről, eladósításáról szólt. Meg lehet tekinteni, hogy hova vezetett. Tessék csak megnézni az 1989-es MSZMP KB jegyzőkönyvekből kivonatolt részleteket itt!
http://furaila.xfree.hu/256559
Az, hogy már akkor is folyamatosan ELÁRULTA a MUNKÁSOSZTÁLYT ez a "PUHA" DIKTATÚRÁT megvalósító hatalmas PÁRT-apparátus - mi sem bizonyítja jobban, mint-hogy az 1980-as évekre pont a MUNKÁSSÁG volt a legszegényebb!
Tessék csak elolvasni Báthory Zoltán: a ,,Tanulók, iskolák, különbségek (Egy differenciális tanuláselmélet vázlata)" című könyvében! Megjelent: 1992-ben a Tankönyv Kiadónál.)
BÁTHORY ZOLTÁN olyan statisztikai adatokra hivatkozik ebben, a mások munkáját is összegző tanulmányában, melyek azt bizonyítják, hogy az "1980-as évek szakMUNKÁS rétegének gyermekei teljesítenek a legrosszabbul az iskolákban".
"A továbbtanulási arányuk egyre kisebb... Az okokat ,,kutatva" megállapítják a szerzők: a szegénységgel, az egzisztenciálisan halmozott hátrányos helyzettel magyarázhatók az ,,alul teljesítések" (vagyis: képességeik szerint többre lennének képesek).
*
Ezek után már azon sem lehet csodálkozni, hogy "... a kilencvenes évek kezdetétől ... az új helyzetbe került magyar társadalom elenyésző kisebbségének jelent reális kibontakozási lehetőséget. A többség számára a korábbi értékrendek felbomlása és a társadalmi kommunikáció új eszközeinek hiánya egyfajta funkcionális analfabétizmust eredményezett. Ha mindezekhez hozzáadjuk, hogy 1990-ben a 15 éves és ennél idősebb népesség 20,7 %-a nem rendelkezett befejezett 8 osztályos általános iskolai végzettséggel, és 1,2 %-uk iskolába sem járt, megállapíthatjuk, hogy Magyarország lakossága kettészakadt: a még mobilizálható tudással rendelkezőkre és a reménytelenül leszakadókra."
És akkor még nem is beszéltünk a szakmunkásokról. Ők a további 42,5 %-ban találhatók - a középfokú és felsőfokú szakképzettségűekkel együtt - egy 1990-ben elvégzett statisztikai felmérés szerint. (KSH Statisztikai Évkönyv 1991.)
Tetszik érteni?
1990-ben a 15 éves és ennél idősebbek 20,7 %-a NEM VÉGEZTE EL A 8 ÁLTALÁNOST!!! És 1,2 %-a ANALFABÉTA volt!!!
Nos, ez mind annak a magát szocialistának hazudó rendszernek a ,,SARA", amiben a mai napig dagonyázunk!!!
*
VIKTORÉKNAK VOLT KITŐL TANULNI A RABSZOLGAKÉPZÉST!
Itt olvasható egy elemzés arról, hogyan valósult meg 1960-ban az a bizonyos SZAKMUNKÁSKÉPZÉS:
""Valójában arról volt szó, hogy a szalagrendszerben, teljesítménybérben dolgoztató konfekcióiparnak szüksége volt modern rabszolgára."
"Vagyis olyan munkásnőkre volt szükség, akik kötél idegekkel bírták a napi 8-10 órai robotot minden kommunikációs igény nélkül! Kitermelték - az ókori "beszélő szerszám" mintájára - a legújabb kori: nem beszélő változatot. Hogyan? Úgy, hogy a három évig tartó kiképzés alatt igyekeztek megfosztani őket minden személyiségjegytől, egyéni megnyilvánulási készségtől. Közben elrettentő történeteket meséltek nekik a "reakciós, burzsuj" időkről. Szükség is volt erre a drákói kiképzésre, felkészítésre, mert az üzemcsarnokokban, a textilipari munkagépek iszonyatos zajjal működnek, működtek. Ebben a zajban lehetetlenség volt az anyanyelvi beszéd használata!" (Részlet, a NEMZET ÉS ANYANYELV c. szociográfiából.)
Akkor, a rendszer ellenségének kikiáltott 1945 előtti "BURZSUJ"-származásúak gyerekeit akarták minden létező módon proletarizálni!
Ez olymértékben sikerült az 1956 utáni Aczél György (MSZMP KB kuturális bizottsága) hármas "T" (titltás, tűrés, támogatás) kontraszelekciós módszerrel, hogy 1990-re megvalósult a HELYCSERÉS TÁMADÁSsal kitermelni az új hatalmi "elithez" tartozókat.
Ennek egyik prominens személyisége Hoffmann (Bajnai) Rózsa, akit nem véletlenül vett be Orbán Viktor a Nemzeti Konzultációs Testületbe 2005-ben... Hoffmann Rózsa ugyanis, az oktatás piacosítása mellett cikkezett már 1990-ben és az azt követő években, mint MSZMP-tag...
" Dr. Hoffmann Rózsa 1948-ban született (Bajnai Rózsaként) Balatonfüreden, és aki szintén Budapesten végezte tanulmányait.
Az ELTE-BTK-n szerzett - francia-orosz szakos - középiskolai tanári diplomát 1971-ben. Doktori fokozatot 1985-ben ért el. 1995-ben a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Kar Tanárképző Intézetének intézetvezető egyetemi docense lett. 2003 ősze óta a Mester és Tanítvány című pedagógiai folyóirat főszerkesztője. Tudományos munkásságát fordítóként kezdte és első írásait a '80-as évek elején a Szovjet Irodalom című folyóirat közölte. Pl. neki köszönhetően vált magyarul is olvashatóvá Jurij Guszev: ,,A szocialista forradalom korának irodalma" című műve. Később, az akkoriban (1991) liberálisnak számító Magyar Hírlapban a saját gondolatait közli ,,Piacgazdaságot a tanárképzésben" címmel.
Közéleti tevékenységének köszönhette, hogy Orbán Viktor meghívta a Testületbe.
Politikai pályafutását a rendszerváltozás előtt, a Magyar Szocialista Munkáspártban kezdte. 1988-ban lépett ki. 2003 óta a Fidesz Magyar Polgári Szövetség tagja, 2009-ben a Kulturális Tagozat elnöke lett. 2006-tól országgyűlési képviselő a KDNP-frakcióban."
Bővebben itt olvashatunk róla:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Hoffmann_R%C3%B3zsa
*
A Fidesz szintén meg akar valósítani egy "HELYCSERÉS TÁMADÁST"! Ki akarja nevelni a saját "elitjét", és rabszolgáit!!! Ugyanis, az EU-nak szüksége van jól fogyasztó kozmopolitákra és az őket kiszolgáló "rabszolgákra"!
Ezért, MINDENNEK ÖSSZHANGBAN (KOMPATIBILITÁS) KELL LENNIE AZ EU-oktatáspolitikájával! Vagyis, minden áron el kell kerülni az EU SZEGREGÁCIÓ-s vádját! Ezért a nagylétszámú kisebbséghez tartozók gyerekeit is rá kell venni arra, hogy elvégezzék a 8 általánost és SZAKMÁT is tanuljanak. Félve a SZEGREGÁCIÓ vádjától, hozzájuk igazítják - általánosan kiterjesztve a többségi társadalomhoz tartozókra is a SZAKKÉPZÉST, ami a többségi társadalomhoz tartzók számára olybá tűnik, mint valami RABSZOLGAKÉPZÉS... Na ezt itt a tökéletes CSAPDAHELYZET!!!
Bóna Mária Ilona
|
|
|
0 komment
, kategória: Általános |
|
Címkék: jegyzőkönyvekből, szakmunkásképzés, konfekcióiparnak, megállapíthatjuk, üzemcsarnokokban, kontraszelekciós, rendszerváltozás, rabszolgaképzést, tevékenységének, szakmunkásokról, rabszolgaképzés, tönkretevéséről, szociográfiából, megnyilvánulási, analfabétizmust, tanuláselmélet, piacgazdaságot, kozmopolitákra, balatonfüreden, főszerkesztője, szocialistának, továbbtanulási, tanárképzésben, magyarországra, eladósításáról, proletarizálni, munkásosztályt, kompatibilitás, differenciális, tanulmányában, kibontakozási, munkáspártban, szegénységgel, felkészítésre, kisebbségének, társadalomhoz, nagylétszámú kisebbséghez, többségi társadalomhoz, tökéletes CSAPDAHELYZET, megoldáshoz visszanyúlt, évtizedekkel ezelőtti, szocialistának mondott, ideológiai magyarázattal, végső célja, ország tönkretevéséről, 1989-es MSZMP, 1980-as évekre, differenciális tanuláselmélet, mások munkáját, továbbtanulási arányuk, okokat „, egzisztenciálisan halmozott, HELYCSERÉS TÁMADÁST, MINDENNEK ÖSSZHANGBAN, KELL LENNIE AZ EU-oktatáspolitikájával, HELYCSERÉS TÁMADÁS MÓDSZERÉHEZ, MSZMP KB, Báthory Zoltán, Tankönyv Kiadónál, BÁTHORY ZOLTÁN, Statisztikai Évkönyv, VÉGEZTE EL, VIKTORÉKNAK VOLT KITŐL TANULNI RABSZOLGAKÉPZÉST, NEMZET ÉS ANYANYELV, Aczél György, HELYCSERÉS TÁMADÁSsal, Orbán Viktor, Nemzeti Konzultációs Testületbe, Hoffmann Rózsa, Bajnai Rózsaként, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Kar Tanárképző Intézetének, Szovjet Irodalom, Jurij Guszev, Magyar Hírlapban, Magyar Szocialista Munkáspártban, Fidesz Magyar Polgári Szövetség, Kulturális Tagozat, Bóna Mária Ilona,
|
|
|
|
nagylétszámú kisebbséghez, többségi társadalomhoz, tökéletes CSAPDAHELYZET, megoldáshoz visszanyúlt, évtizedekkel ezelőtti, szocialistának mondott, ideológiai magyarázattal, végső célja, ország tönkretevéséről, 1989-es MSZMP, 1980-as évekre, differenciális tanuláselmélet, mások munkáját, továbbtanulási arányuk, okokat „, egzisztenciálisan halmozott, kilencvenes évek, többség számára, korábbi értékrendek, társadalmi kommunikáció, reménytelenül leszakadókra, 1990-ben elvégzett, magát szocialistának, elemzés arról, napi 8-10, legújabb kori, három évig, drákói kiképzésre, textilipari munkagépek, zajban lehetetlenség, anyanyelvi beszéd, rendszer ellenségének, 1956 utáni, oktatás piacosítása, szocialista forradalom, saját gondolatait, rendszerváltozás előtt, őket kiszolgáló, jegyzőkönyvekből, szakmunkásképzés, konfekcióiparnak, megállapíthatjuk, üzemcsarnokokban, kontraszelekciós, rendszerváltozás, rabszolgaképzést, tevékenységének, szakmunkásokról, rabszolgaképzés, tönkretevéséről, szociográfiából, megnyilvánulási, analfabétizmust, tanuláselmélet, piacgazdaságot, kozmopolitákra, balatonfüreden, főszerkesztője, szocialistának, továbbtanulási, tanárképzésben, magyarországra, eladósításáról, proletarizálni, munkásosztályt, kompatibilitás, differenciális, tanulmányában, kibontakozási, munkáspártban, szegénységgel, felkészítésre, kisebbségének, társadalomhoz, megállapítják, legrosszabbul, csapdahelyzet, lehetetlenség, kommunikációs, országgyűlési, mobilizálható, megvalósítása, eredményezett, magyarázattal, legszegényebb, rendelkezőkre, reménytelenül, magyarázhatók, intézetvezető, végzettséggel, konzultációs, teljesítenek, tanulmányait, középiskolai, , ,
|
|
|
|
2024. április
| | Hét | Ked | Sze | Csü | Pén | Szo | Vas | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
29 | 30 | |
| |
|
|
ma: |
0 db bejegyzés |
e hónap: |
0 db bejegyzés |
e év: |
0 db bejegyzés |
Összes: |
7719 db bejegyzés |
|
|
|
|
- Ma: 1006
- e Hét: 2716
- e Hónap: 11320
- e Év: 47261
|
|
|