ovarzolee.blog.xfree.hu
     1/4 oldal   Bejegyzések száma: 30
Paradicsom
  2022-07-31 17:39:14, vasárnap

Ma kaptam házi paradicsomot, holnap lecsót készítek, ennek mindig más az íze. Anyunak is jó, mert könnyű étel, a cukrot sem dobja meg.
Ma tálat rendeltem, vannak ételek amiket szeretek, de sokat kell vele piszmogni, pl. borzas, gordon, ezeket csak akkor esszük, ha hozott ebéd van. Így is széles és változatos a repertoár.
Holnap Komáromba kellene menni oktatásra, de anyut nem merem egyedül hagyni, lehet, hogy orvost is kihívom.

Mégis lesz vizsga
  2022-07-29 20:40:38, péntek

Ma d.e. érkezett egy e-mail amiben tájékoztatnak, hogy az Augusztusi eltérés vizsga meglesz tartva. Egy hete érkezett meg a következő havi vezénylés, most szabadságot, nyaralást, pihenést lefújva megérkeztek az időpontok. Ügyes ez a cég!

Az a bizonyos számla
  2022-07-28 15:18:25, csütörtök

Tegnap este ismét kereskedtem. A nap, mondhatom az egész hét nagyon jó volt. A taktika működött, azonban ekkor a kapzsiság és a mohóság ismét győzött a józan ész felett. Meg is lett az eredménye, az egész havi eddigi nyereség elment a habokba. A legnagyobb hiba amit elkövettem az, hogy a trenddel szembe mentem. Hülye vagyok, jól tudom, hogy széllel szemben nem lehet pisilni...Pontosabban lehet, de nem érdemes. Tényleg megh kell fogadni a mester tanácsát és rá kell ülni a kezeimre!

Görcs
  2022-07-27 13:10:02, szerda

Tegnap este rémülten hívott a gondozónő, hogy anyu hasa nagyon kemény, szegény össze van görnyedve és fájlalja a hasát. 8. napja nem volt széklete, már a múlt hét közepén kapott széklet lazítót. és igyekeztem úgy főzni, hogy szaftos, folyadékban bő ételek legyenek. Szelek viszont folyamatosan voltak.
Reggel hazaérve, szerencsére anyu jól volt, kezembe vettem az irányítást és beszereztem a beöntéshez szükséges anyagokat és mikor megérkezett a gondozónő, akkor a tettek mezejére léptünk, aminek az eredményét én már nem láttam, mert éjszakázás után a d.e. 10 órás lefekvés nagyon jól jött már, de most egész puha a hasa és eszik. Erre is figyelnem kell majd ezután!

Bejárati ajtó
  2022-07-26 10:03:54, kedd

Hajnali 3/4 8 kor hatalmas zajra ébredtem. A bejárati ajtót javították, de ilyen korán? Ma és holnap is éjszakás leszek, remélem biztosított lesz a zavartalan pihenés!
Esik az eső, a locsolás megoldódott! Viszont nagyon párás az idő, folyik rólam a víz.
Tegnap délután ismét felhívtam L. barátomat, hazatért, jól van a gyógyulás remélhetőleg gyors és komplikáció mentes útjára lép!

Orfi
  2022-07-25 13:33:03, hétfő

Ma voltam ismét az ORFIban, igaz a múlt hétre volt időpontom, de valahogyan összekevertem, semmi baj nincs, annak ellenére, hogy a magyar állam finanszírozza a terápiát.
Már az 5-ös vonattal elmentem, igen hideg volt a szerelvényen, szerencsére vittem zoknit magammal!
Volt vérvétel is, 10 óra előtt jöttem el, délre értem haza,legközelebb október végén megyek, akkor már jobb idő lesz!

Telefon lehalkítva
  2022-07-24 15:17:35, vasárnap

9 óra után ébredtem fel, akkor láttam, hogy a vezénylő 6 óra körül keresett. Hiába, mert este mindig lehalkítom a telefonomat. Ha fel is veszem, akkor sem mentem volna be dolgozni, mert holnap szabadságon vagyok és Pestre utazom másrészt a mai napra pihenést terveztem be és sem ebédem, sem ruhám nem volt előkészítve. Értsék meg végre, hogy a dolgozónak a pihenés is jár, az ő hanyagságukat ne velünk oldják meg, most is a két vezénylő hibázott.

Új kollégák
  2022-07-23 16:50:18, szombat

Tegnap megkaptuk a vezénylést, van benne, 16 nap szabadságom, egy szót nem szólhatok, igaz oktatásra Komáromba kell menni, ami dupla éjszaka után igen fárasztó lesz.
Két új kolléganő is debütál augusztusban. Így már leszünk 19-en, így is van 16-20 óra túlóra, igaz augusztusban sok a kötelező. Aztán kiderül, hogy 1 év alatt mit tanultak és milyen képességeik vannak! Sok sikert kívánok! Minden kezdet nehéz!

Mérés
  2022-07-22 13:20:30, péntek

L. barátom jól van, hangja energikus, nyoma sincs annak, hogy kedden komoly beavatkozáson esett át.
Csak így tovább!
Bevásároltam a hétvégére, figyelni kell az árakra, mert hamar túlköltekezhet az ember.
2 napig mértem a fogyasztást itthon. 17 kw fogyott el. Ez klímával, főzéssel, sütéssel és mosással együtt ennyi. Éppen határon vagyunk. Mérem tovább a fogyasztást mert hosszabb idő alatt fogok reális képet kapni.

Barátom
  2022-07-21 20:08:02, csütörtök

Ezekben a napokban gyakran gondolok L. barátomra, aki hétfőn ment be a kórházba és egy komoly műtét vár(t) rá. Szombaton beszéltünk akkor biztattam. Holnap ebéd után felhívom és érdeklődöm majd az állapotáról. Sajnos egy éve küzd a betegséggel, vannak, voltak komplikációk, de alapvetően jól van. Remélem, hogy ez az operáció megoldja a problémákat és teljes életet élhet. Holnap többet fogok tudni.

1/4 oldal   Bejegyzések száma: 30
2022.06 2022. Július 2022.08
18192021222324

• e Hónap: 16991
  • e Év: 42303

Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,