ovarzolee.blog.xfree.hu
     1/3 oldal   Bejegyzések száma: 20
Letelt
  2020-05-30 14:05:49, szombat

Ma reggel jöttem haza a munkából. A májusi adag nekem letelt. Van kettő és fél nap pihenőm. Milyen jó lenne a ragyogó napsütés, helyette megy a fűtés a panelban.
Tegnap rizses húst főztem, ez volt a mai ebéd. Holnap oldalast sütök. Hétfőn ropogós csirkecombok lesznek a tányéron. Megérkezett a cseresznye igaz az ára csillagászati, de nagyon finom, dinnye hét közben volt. Vettem málnát és epret is. Az alma most hanyagolva van. Nyáron aztán jön majd az őszi barack és sárgabarack szezon majd a szilva és a szőlő.
Lassan visszatérünk a normális kerékvágásba!

Kifáradtam
  2020-05-28 21:20:42, csütörtök

Főleg szellemileg. Ma volt egy próba vonat, amihez meg kellett írni az Írásbeli rendelkezést. 3 oldal lett. Az érvényes forgalmi utasítás és a kiadott rendkívüli küldeményre vonatkozó előírások alapján. Fél délelőttöm ment rá. Igaz az első ilyen volt. Közben jöttek a vonatok. Szabályoztam a forgalmat, utas tájékoztattam. Egy sorompóm megadta magát, de helyre sikerült hozni. Volt egy vonat, ami tőlem indult Hegyeshalomba, anyagolt a nyílt vonalon. Közben szerkesztettem az írásbelit. Az időjárás is csapni való.
Holnap tököt főzök, pörkölttel. Szombatra rizses húst, a pörköltből. Éjjelre megyek, aztán csak Kedden állok újra csatasorba. A júniusi 30 napra eddig 13 szolgálat és 4 nap szabi vár rám.

0 komment , kategória:  Általános
Egy nap munka, egy nap pihenő
  2020-05-27 15:26:39, szerda

Éjszakai szolgálat nélkül azért szebb az élet. Az ember a megszokott időben fekszik, kel és alszik, persze a vasút éjjel és nappal és hétvégén is jár. Ezért kapjuk a pótlékokat. Voltam bevásárolni, egy részét megvásároltam a dolgoknak a hosszú hétvégére. Itthon leszek. Szombaton reggel jövök haza és csak kedden reggel megyek újra.
A nyár várat magára, igaz ezt az időt jobban bírom mint a 40 fokot. Próbálok majd pihenni, rám fér. Anyám ápolása sok erőt elvisz, főleg a szellemi része nehéz az ápolásnak. Most kicsit jobb az állapota, remélem sokáig így marad!

Szabadnap
  2020-05-25 13:48:45, hétfő

Tegnap este korán nyugovóra tértem. Fáradt voltam. A korán kelés sem a kedvencem, másrészt szellemileg fáradok el munka közben illetve a kapu nyitogatás is elég sok mozgással jár.
Ma lecsót főztem víz nélkül. Igaz annyi levet engedett, hogy merni lehetett volna. Holnapra sült hús lesz krumplipürével.
Hűvös van a szobában, picit szokatlan időjárás ez május végén, bár szerintem lesz itt még kánikula amikor ezt a kellemesebb időt sírjuk vissza.

Vecsey Tamás
  2020-05-23 10:15:09, szombat

Két hete megállt az órám, amióta az eszemet tudom mindig Tamáshoz vittük az órákat javíttatni. Az üzlet zárva volt, mindig rajta volt a lakat. Gondoltam Tamás is bezárkózott a vírus miatt. Ráírtam messengeren, lánya válaszolt: Apa nagyon beteg, akkor tudtam meg, hogy miért van zárva.
Éjszaka érkezett a szomorú hír, hogy tegnap az örökké valóságba költözött. 73-éves volt. Gyerekkorom óta ismerem. Nagyszerű kézügyessége volt, mindent szét tudott szedni és megjavítani. Imádtam humorát, mindig meglátta a dolgok fonákságát, és meg is nyomta azt a bizonyos gombot. A sors kegyetlen volt vele, eltemette első feleségét, majd később lányát is, újra nősült és született egy második lánya is. Tegnaptól az égi órákat javítja! Nyugodj békében Tamás!

Éjszakás után
  2020-05-22 20:28:17, péntek

Csütörtökön rohanás volt az egész nap. Két főzés, masszázs, a bevásárlás egyik része. Az éjszaka sima volt. 7-12 ig aludtam. Ebéd után megmelegítettem a paprikás krumplit. Anyut elvittem fodrászhoz. 3 hónap után most először ment ki a házból. Jól tett neki a kis mozgás, el is fáradt, közben be is vásároltam. Holnap pizza lesz ebédre, ezt rendelem, aztán főzők vasárnapra és takarítás. Gyorsan vége lesz a szabadnapnak!

Az első önálló szolgálat
  2020-05-20 21:28:04, szerda

Ez is elérkezett. Reggel 4 óra 40-re állítottam be a telefonomat. 6 óra előtt már az irodában voltam, kerékpárral mentem. A mozgás jól esett. Írtam magamnak egy forgatókönyvet a szolgálat átadás átvételhez. Ez jó mankó volt. Kell ez míg ki alakul a saját ritmusom.
Forgalom szempontjából gyenge nap volt. 60 vonat érkezett és indult. Persze kezdésnek elég volt. Volt egy kisebb biztosító berendezési hibám. A kollégák segítőkészek voltak. Holnap folytatása következik éjjel.

Ügyintézés
  2020-05-19 18:43:42, kedd

Milyen jó, hogy az embernek mindig akad valami dolga. Reggel céges papírok összerakásával indítottam a napot. Aztán tüdőszűrésen voltam. Mára kaptam időpontot. 1 óra alatt végeztem. Csak az a fránya maszk, az kerget az őrületbe. Meg a recepción a kérdőív és a hőmérés. Szerencsére minden rendben, aztán ebédet főztem, túrós tészta volt a mai ebéd. Majd elmentem a nadrágomért. Délután a könyvelőt látogattam meg. Beadtuk a beszámolót a tavalyi év után. Egész nap a kerékpáromat használtam, jól esett a mozgás. Péntek óta az autó érintetlen, reggel is tekerek, úgy megyek dolgozni.
Holnap nagy nap lesz, az első önálló műszak!

Ebéd
  2020-05-18 09:50:16, hétfő

Második hete már, hogy ismét én főzök. Nagyon megdrágult a kiszállításos étel. Értem én, hogy a költségek, de fejenként az 1800 ft egy ebédért nagyon sok. Főleg a 3 dl levesért sokallom a 600 forintot. Sok helyről lehetne ebédet rendelni, de általában A és B menü van. A Teletál ezért jó, mert nagy a választék, de a napi csomagolás és a Pestről való kiszállítást meg kell fizetni. Kimlén van egy jó, házias cég, de ők Óvárra nem szállítanak ki.
Marad a csináld magad megoldás. Szeretek főzni, egy kis logisztikával jól megoldom. Ma kelkáposzta főzelék lesz. Még elintézek egy vásárlást és neki is állok.

Extra szabadság
  2020-05-18 09:46:14, hétfő

A múltheti átrendeződés hatással volt és van a hétvégére és a mostani két napra is. Szabadság formájában kaptam meg őket. Érdekes cég ez a vasút. Csak úgy megy a pazarlás. A hatékonyság nagyon alacsony fokon áll. Vállalkozóként én ezt nem engedhettem meg magamnak, még sem tudtam eltartani a céget. Igen így kell csinálni. Jut mindenre és valaki más fizeti meg a számlát. Sajnos ugyanez megy az oktatásban az egészségügyben is. Az utas, a gyerek, a beteg a legutolsó szempont. A Lajtán túl érdekes módon normálisan működik minden, legalább is innen nézve.
Persze az ember elviseli a helyzetet, hiszen jól járok.

1/3 oldal   Bejegyzések száma: 20
2020.04 2020. Május 2020.06
18192021222324

• e Hónap: 1875
  • e Év: 24045

Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,