ovarzolee.blog.xfree.hu
     1/3 oldal   Bejegyzések száma: 27
335.
  2020-11-30 16:38:32, hétfő

Ma van az év 335. napja, még 31 nap van hátra, és a 2020-as évnek vége. Sok jót erről az évről nehéz lesz majd később mondani. Azonban legyünk pozitívak, mármint a hozzáállásunk! Éljünk a mának, mert a mai nap mégegyszer nem jön el az idő pedig halad.
Délig aludtam, majd bevásárlás, aztán a kedves szomszéd néninek tettem helyre a laptopját, Ő szokott anyura vigyázni ha kell, kutya kötelességem volt elmenni hozzá, jót beszélgettünk. A sors kegyetlen volt vele, de Ő pozitív a jót nézi a jót várja. Így is lehet és kell élni.

Pisztráng
  2020-11-29 14:12:38, vasárnap

Ma halat sütöttem ebédre. Én nagyon szeretem. Eredeti terv a lazac volt, de nem kaptam, így pisztrángot vettem. Neten néztem egyszerű receptet. Finom lett, és ami érdekes, hogy nincs meg az a nyomott teltség érzetem. Pici majonéz jó lett volna hozzá, de így is finom volt. Többet fogok halat készíteni. Reggelire gyakran veszek füstölt lazacot, néha pisztrángot is, illetve a Treska a nagy kedvencem.
Éjjel a hónap utolsó szolgálata következik.

Minden jó, ha a vége jó
  2020-11-28 19:54:00, szombat

A mai nap elég rosszul indult anyu reggel fejfájásra panaszkodott. Megetettem, adtam neki gyógyszert és elmentem dolgozni. Öcsém kb. 8 óra felé ért ide, addigra megtörtént a baj, hányt. Megpróbálta összetakarítani, de nem igazán sikerült neki, így aztán öcsém ágyat húzott, mosott, főzött. Szerencsére az ijedtség nagyobb volt, mint a valós baj, mert ebéd után jobban lett ami abban nyilvánult meg, hogy éhes volt, csak sós vízben főtt krumplit kapott, illetve üres levest a folyadék pótlás miatt. Este már jól volt, szerencsére.
Nekem a vasúton a délután lett izgalmas, az egyik sorompó elszállt így jó hosszú ideig hívóztam a vonatokat, ilyenkor nagyon lassan vánszorognak, feltorlódnak és késnek, a szerelvények, de a fiúk megoldották, így úgy adtam át a szolgálatot, hogy minden jól működött.

Dolgos nap
  2020-11-27 16:14:32, péntek

Ma ismét házitündér voltam. Főztem, mostam, takarítottam. Közben volt időm pihenni is. Tegnap megrendeltem a karácsonyi süteményeket is. Még holnapra kell főznöm, tojásos nokedli lesz az ebéd salátával. Ez könnyű étel, gyorsan megleszek vele!
Voltam kint is, elmentem kenőcsért és kellett tojást is venni. Igazi novemberi időjárás van, borongós, hideg idő. Hamarosan elérjük a téli napfordulót és ha lassan is, de hosszabbodnak majd a nappalok.
Holnap munka vár rám. A következő pihenő nap kedden lesz.
Megejelent az új menetrend, a kollégák mérgesek leszenk mert a hazafelé menő vonat 4 perccel korábban fog menni, így bő féóra múlva érnek majd haza.

Irattározási munkálatok
  2020-11-26 17:39:10, csütörtök

Ma Lébényben jártam. Mivel töröltek 2db oktatást, ezért 16 órával csökkent volna a havi munkaidőm, igaz még így is pluszban lettem volna, de mikor töri magát az ember és 2x jön egymás után éjjelre, akkor igenis fizessék ki túlórában azt ami jár. Akinek maradt szabadsága annak azt írtak ki, nekem már nem volt több illetve kell fogorvosra. Így irattározási munkákat kaptam feladatnak. Múlthéten Kimlén, ma pedig Lébényben voltam. Egyszerű feladat volt, 3 év anyagát kellett kiválogatni és egy - egy fekete zsákba tenni, majd Mosonba elhozni. 5 évig kell ezeket a vackokat megőrizni. Most mindenhol van újra hely. Nekem pedig a havi keret rendben van.

Áramszünet
  2020-11-25 21:25:52, szerda

Ma délután előre bejelentett áramszünet volt. A baj csak az volt, hogy hiába dobtak be pár hete figyelmeztető lapokat, az ember elfeljti. A tantusz pedig akkor esik le, amikor elmegy az áram. Szerencsére hamar visszajött. A főzésen már túlvoltam.
Ma délután masszázson voltam, ha van időm hetente megyek, jó a nyakamnak, ma a masszőr igen megkinozta a vállaimat, még a gépelés is nehezen megy.

Öttevény
  2020-11-24 19:36:18, kedd

Ma volt első önálló szolgálatom Öttevényen. Mindjárt össze is jött egy jó kis térköz meghibásodás. Több mint egy órán át a 6 ból 4 térköz hamis foglalt volt. Ez azt jelenti, hogy a vonatok csak 15 km/h sebességgel mehetnek azon a szakaszon, ami a menetidőt jelentősen megnövelni. Ezt leszámítva, csend rend fegyelem volt.
Most ismét 3 nap pihenés következik. Ki fogom bírni!

Pesti gyors
  2020-11-23 16:29:17, hétfő

Ma túlestem a szokásos pesti viziten. Még a megszokottnál is gyorsabbra sikerült. Egyrészt vacak idő volt, másrészt a vírus helyzet miatt nem szívesen mentem volna sehova sem, pedig jó pár rövid túrát kinéztem már magamnak a budai erdőben és a hegyekben. Szívesen beülnék az operába és jó pár színházba is egy-egy előadásra. Sőt pár múzeum is szerepel a terveim között. Természetesen délutánonként egy finom süteménnyel valamelyik előkelő cukrászdában.
Bízok benne, hogy ezek a tervek hamarosan valóra vállnak!

Csontpótlás
  2020-11-21 15:38:15, szombat

Ebéd után túlestem a csontpótláson. A menete egyszerű, az orvos felvágja a fogínyt, kikaparja a gyökér környékét, majd behelyezi a csontpótló anyagot és bezárja a sebet. Ezután félév gyógyulási idő következik. Itt tartok most. A probléma inkább azzal van, hogy nagyon érzékeny vagyok a hányingerre és mikor 8-10 eszközt behejeznek a számba, akkor azt öklendezéssel jutalmazom. Szerencsére hamar véget ért a dolog. Most pihenés következik. A ma éjjelt más dolgozza le helyettem. Jó ez így múltkor igaz az húzás volt elég vacak érzés volt még a munkára is koncentrálni.

0 komment , kategória:  Általános
3 nap szabad
  2020-11-20 20:04:04, péntek

Holnap szabadságon leszek. Fogorvoshoz megyek. Csontpótlást végeznek az állkapcsomban. Vasárnap pihenés, Hétfőn Pestre megyek az Orfiba. Kedden ismét munka. Viszont legközelebb csak szombaton kell dolgoznom, így bő 1 hétig nincs éjszakai munka!
Ma picit kisütött a nap, szép idő volt.
Tegnap megjött a vezénylés decemberre, jobbra számítottam. Összesen 4 óra túlórát kaptam. Mikor jól fizetnék...
Kapják be!

1/3 oldal   Bejegyzések száma: 27
2020.10 2020. November 2020.12
16171819202122

• e Hónap: 1828
  • e Év: 23998

Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,