2008-08-16 18:51:48, szombat
|
|
|
2008.08.08. Péntek:
Reggel fél 8-ra jött értem a az útitárs, aki Pestre vitte a csapatot. A másik kolléga hozta régi formáját és késett 10 percet, aztán még visszafutott a sarokról, mert a fotós mellénye otthon maradt. Felvéve a negyedik társat még vettem a csapatnak egy vekni kenyeret. Az autóba úgy fértünk be, hogy mindenkinek a kezében volt még egy csomag. .
Ezek után természetes volt, hogy én a repülőtérre metróval és busszal mentem ki, mert a kocsit vissza is kellett hozni és annyi hely már nem volt, hogy még egy ember beüljön. Így is én voltam a gyorsabb.
A reptérre kicsit korán értünk ki, de volt mindenre időnk. A csomagokat gyorsan feladtuk. Aztán nézelődtünk majd megettük szendvicseinket.
A gépünk késve érkezett, de gyorsan megtörtént az utas csere. A biztonsági ellenőrzés kicsit komikus volt, övvel a kezünkben.
A gép szépen szállt, nem nagyon volt rázkódás. az utas kísérők pedig nagyon kedvesek voltak. A leszállás nagyon puhára sikerült. Viszont a csomagokra majdnem 1 órát kellett várni.
A bérautóért is sorba kellett állni. Mivel nem volt a kiválasztott járgány, ezért eggyel nagyobbat kaptunk egy Volvo személyében. Jól is jött, mert ez is tele lett. Elindultunk Geiranger felé. Ahová éjszaka fél 1 kor érkeztünk meg. 405 km és közel 6 órás út után a repülőtérről. Útközben párszor azért megálltunk vásárolni illetve pihenni. Az árakra már itthon felkészültünk, de a 25 koronás 750 Ft-os ásványvíz azért mellbe vágott.
A tulajdonos kedves volt, mert kijött elénk a szerpentin végére. Apropó szerpentin. Az út végig sima volt, de az utolsó 20 km holt fáradtan 18 hajtű kanyarral és 600m szint különbséggel nem hiányzott.
Sajnos a norvég utakon nem lehet száguldozni. Vagy a keskeny kanyarok miatt vagy a korlátozások miatt. Az E6-os út a GPS szerint autópálya, de a reptértől felhajtva rá már véget is ér. Több helyen éjszaka is ki van világítva és külön fel és lehajtók is vannak rakta, de ezzel együtt is 70-80 km/h a maximum. folyt köv. |
|
|
2 komment
, kategória: Általános |
|
|
|