Belépés
jupiter21.blog.xfree.hu
" Elég, ha megértjük, hogy mindannyian valamilyen célból vagyunk itt, és elég, ha elkötelezzük magunkat ennek a célnak. " Paulo Coelho "Né... Keller Istvánné
1946.04.10
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     2/15 oldal   Bejegyzések száma: 144 
Világtérkép - Szenzációs !
  2014-01-29 08:25:14, szerda
 
  Itt az új térkép...szenzációs!!!!
Csak írd be a kívánt címet bárhol a világban, v. az országban és a kép megjelenik ...utca és épület...
...Link...
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Világtérkép - Szenzációs !
  2014-01-29 08:25:10, szerda
 
  Itt az új térkép...szenzációs!!!!
Csak írd be a kívánt címet bárhol a világban, v. az országban és a kép megjelenik ...utca és épület...
...Link...
 
 
0 komment , kategória:  *Érdekességek és furcsaságok!*  
Megvilágosodás kvíz
  2014-01-29 07:58:15, szerda
 
  forrás: James Swartz

Nem tartozik a széles körű ismeretek közé, hogy csak egy Én van, aminek a természete Tudatosság, illetve Tudat. Általános hiedelem, hogy a tudatosság minden lényre nézve egyedi. Egyedi... ha a tudatosságot szubjektív eseményekként, gondolatokként, érzésekként, emlékekként, álmokként, vágyakként, fantáziákként, stb. definiáljuk. De a szubjektív események ... tapasztalataink ... valójában a forma nélküli személytelen Tudatosságnak nevezett tudás princípiumban következnek be. Mivel a Tudatosság/ Tudat a tudás princípium, gyakran nevezik úgy a spirituális irodalomban, hogy 'a fény'. Nem az a fény, amely a fizikai látást lehetővé teszi, hanem az, ami miatt a fizikai fény... és minden, ami létezik... ismert. Ez a fény örök és nem teremtett. Mindent átható, és legbelső Énje minden élőlénynek. Ennél fogva minden lény megvilágosodott... a fényben.... alapértelmezésénél fogva. A megvilágosodás bizonyítéka azonban nem rejlik sem a megvilágosodás intellektuális helyeslésében, sem a megvilágosodás tapasztalatának az igénylésében, hanem annak szigorú merev megértésében rejlik, hogy a Tudat, az egyetlen lényegi identitás.

Ha e megértésnek nincs hatása az ember viselkedésére, mi az, amit tehet ... valamiféle egoista státusz-függő jó érzés tényezőjétől eltekintve? Éppen, hogy kimondhatatlan szenvedést okoztak az emberi fajnak a vallás nevében ... aminek az állítólagos célja az, hogy az emberi fajt megmentse önmagától... sok szenvedést okozva az úgynevezett 'megvilágosodott' lények kezébe került hiszékenyeknek.

Ezért szigorúbb megvilágosodás definícióra van szükség. Minden körülmények között te 'tapasztalod a megvilágosodást'... ami aligha kivételes, mivel csak egy Én van, és ezért a mindennek a tapasztalata a megvilágosodás tapasztalata, de akár intellektuális igényed is lehet, hogy tudatában légy, hogy te vagy az Én, a megvilágosodás csak akkor megvilágosodás, ha szabaddá tesz téged. Miféle szabadság ez?

Noha a valóban felvilágosult személy a tárgyak között mozog, és a világbeli szituációi olyanok, mint egy normális emberé, az ő boldogsága nem függ tárgyaktól vagy szituációktól. A 'tárgy' az, ami tapasztalása kerül, és az Én, a Tudat az, ami számára a tapasztalat megjeleníti magát. A tárgyaknak két kategóriája van, durva és finom. A durva tárgyak közé tartozik minden, ami az érzékek számára hozzáférhető, az ember saját testét is beleértve. A finom tárgyak az elme állapotai: emlékek, érzések, érzelmek, megérzések, hiedelmek, vélemények, álmok, vágyak, félelmek, fantáziák, és az emberekhez fűző kapcsolatok... abszolút minden olyan szubjektív tapasztalat, amely az ember Énjétől független.

Ha az individuum ily módon szabaddá válik, nem lesz hajlamos arra, hogy saját céljai érdekében másokat kihasználjon, vagy másokkal visszaéljen. Nem lesz arra szüksége, hogy bármit is tegyen a 'megkülönböztetés', vagy a 'világ megmentése', két legbecsesebb illúziónk terén; az ő szabad lényének puszta jelenléte mások szabadságkeresését fogja inspirálni. És mivel megszűnt a nem-teljesség és alkalmatlanság érzése, ami abból keletkezik, hogy az ember nem ismeri igazi természetét, nem fog szenvedést okozni másoknak a saját boldogságra való törekvésével.

Ez a kvíz az Én-tudomásodat teszteli. Tárgyaktól való függetlenségedet nem tudja tesztelni. Az Én-tudomás nélkülözhetetlen, mert e nélkül a személy nem tud szabaddá válni a tárgyaktól. Az Én-tudomás adományozta szabadság nincs azonnali hatással az egyén azon képességére, hogy ellenálljon a tárgyak vonzásának taszításának, de ha a tudás napi szinten kerül alkalmazásra, végül elvezet a függetlenséghez.

Az Én-ismeret olyan, mint a másállapot; másállapotban van az ember, vagy sem? Igen és nem. Egyfelől, ha valaki száz százalékig biztos a saját természete felől, és érti annak jelentőségét a tárgyakkal való kapcsolatára nézve, mi haszna belőle? Másfelől, noha az Én egyszerű, nem-kettős Tudat, és könnyen megismerhető, hiszen te vagy Az, a látszólagos valóságot ... az életet ... tekintve, a dolog nem ilyen egyszerű. Ha az életet tekintjük ... testünket és elménket, és a körülöttünk lévő világot... az Én-ismeret sokrétű tudássá válik. Ne feledd, az Én mindenütt van, így az individuum tudása, és a világ, szintén az Én. Ebben az értelemben ez is olyan, mint bármely más kialakult objektív tudás ... minél többet tudsz, annál jobb.

A kvíznek nem szándéka az Én-tudomás jóváhagyása vagy érvénytelenné nyilvánítása, habár a helyes válaszok túlsúlya utalhat arra, hogy te már megvilágosodott vagy, míg a helytelen válaszok túlsúlya utalhat az ellenkezőjére. A kvíz szándéka szerint leteszteli, mennyire vagy képes az Én nézőpontjából gondolkodni... ami akkor fog sikerrel járni, ha megvilágosodott vagy. Lehetséges, hogy tudod, hogy te az Én vagy, és tárgyaktól megszabadult életet élsz, és mégsem vagy képes kifejezni, amit tudsz. Ebben az esetben a kvíz lehetőséget biztosít arra, hogy finomítsd a megértésedet, és támogatást nyújt az önkifejezéshez... ami akkor lenne hasznos, ha hajlamot éreznél rá, hogy víziódat másokkal is közölnéd.

Bizonyos kérdésekre adott egyetlen helyes válasz megvilágosodásra utalhat, és más kérdésekre adott egyetlen rossz válasz mutathatja ennek az ellenkezőjét. Alaposan gondold át, mielőtt válaszolsz, nem csak azért, mert számos kérdés 'trükkös', hanem azért, mert a teszt a szándéka szerint a gondolkodási képességedet teszteli. Az értelem a belső Én legfinomabb eleme, és amit tudsz, hatalmas befolyással van arra, hogy milyen boldog az életed. . A legtöbb esetben kifejtettem, hogy a válasz miért helyes vagy helytelen. Egyes esetekben két vagy több helyes válasz is lehetséges.



Link...



 
 
0 komment , kategória:  Ezotéria : Megvilágosodás  
A szellemi iskolázás feltételei - Rudolf Steiner
  2014-01-29 07:48:33, szerda
 
  1. Az ember irányítsa figyelmét testi és lelki egészsége gyarapítására. Hogy egy ember mennyire egészséges, az elsősorban persze nem tőle függ. Mindenki képes azonban arra törekedni, hogy tökéletesítse magát ezirányban. Csak egészséges embertől származhat egészséges megismerés. A szellemi iskolázás nem utasít vissza egészségtelen embereket; annyit azonban el kell várnia, hogy a tanuló egészségesen akarjon élni.

2. feltétel, hogy önmagát az egész élet egy tagjának érezze. E feltétel betöltése sok mindent magában foglal. S mégis minden szellemi tanítvány egyedül a neki megfelelő módon tudja teljesíteni. Ha én egy nevelő vagyok, s növendékem nem felel meg elvárásaimnak, érzelmeimet elsősorban nem ellene kell fordítanom, hanem magam ellen: mert növendékemmel oly messzemenőkig egynek kell éreznem kell magam, hogy saját magamtól kell kérdeznem: vajon nem az én tettem következménye-e, ami őbenne elégtelen? Ahelyett, hogy érzéseim ellene fordítanám, arról kell alaposan elgondolkodnom, hogy hogyan kellene viselkednem a jövőben, hogy tanítványom jobban megfelelhessen követelményeimnek. Ilyen beállítottsággal az ember egész gondolkodásmódja fokozatosan átalakul. Ilyen beállítottsággal például egy bűnözőre is másképp nézek, mint e nélkül. Visszatartom tehát ítéletem, és azt mondom magamnak: "én is csak egy ember vagyok, akárcsak ő. Lehet, hogy az a neveltetés, melyben körülményeim folytán részesülhettem, védett meg az ő sorsától." Így pedig valószínű eljutok ahhoz a gondolathoz is, hogy ez az embertestvér más lett volna, ha azon tanárok, akik fáradozásukat rámfordították, az ő gyarapodását mozdíthatták volna elő. Végiggondolom, hogy én olyasvalamiben részesültem, amit tőle megvontak. Akkor pedig az az elképzelés sem tűnik távolinak többé, hogy én magam csak egy tag vagyok az emberiségen belül, s mindenért, ami történik, egyben felelős is. Nem azt akarjuk itt mondani, hogy egy ilyen gondolatot rögvest külső agitatív tettekbe kellene átültetni. De a lélekben csendben ápolni kell. Így aztán egészen lassan beiktatódik, majd az ember külső magatartásába is. Végsősoron pedig, ezekben a dolgokban minden ember kizárólag saját maga láthat hozzá élete megreformálásához. Semmit sem gyümölcsözik ezen gondolatok értelmében általános követelményeket állítani az emberiséggel szemben. Hogy milyen kellene legyen az ember arról könnyű ítéletet alkotni; a szellemi tanítvány azonban a mélyben dolgozik, és nem a felszínen. Épp ezért teljesen helytelen volna, ha az említett követelményeket valamilyen külső, pláne politikai követeléssel hoznák kapcsolatba, amihez semmi köze sem lehet a szellemiskolázásnak. A politikai agitátorok szokás szerint "jól tudják", mi a követelni való - másoktól; hanem a saját magukkal szembeni követelményekről csak nagyon kevés szó esik köztük. Pedig ezzel függ össze a szellemi iskolázás

3. feltétele. A tanítvány fel kell küzdje magát ahhoz a szemlélethez, hogy gondolatai és érzései éppoly jelentőségteljesek a világ számára, akárcsak cselekedetei. Fel kell tudja ismerni, hogy ha gyűlölöm egy embertársam, az ugyanúgy rombol, mintha ütlegelni kezdeném. Akkor pedig eljutok ahhoz a megismeréshez, hogy önmagam tökéletesítésével nemcsak magamért, de a világért is teszek valamit. Tiszta érzéseimből és gondolataimból éppolyan hasznot húz a világ, mint helyes magaviseletemből míg nem tudok hinni saját belsőm világraszóló jelentőségében, addig nem vagyok alkalmas a szellemi tanítványságra. Lelkemet csak akkor fogja betölteni a bensőm jelentőségében való teljes hit, ha énemnek ezen a lelki részén is úgy dolgozom, mintha legalább olyan valóságos volna, mint minden külső dolog. Be kell látnom, hogy érzéseim éppúgy hatással bírnak, mint egy kezemmel végrehajtott valami. Ezzel már meg is fogalmaztuk a

4. feltételt: annak a meglátásnak az elsajátítását, hogy az ember tulajdonképpeni része nem a külsőben, hanem a belsőben rejlik. Aki csak a külvilág produktumának tekinti magát, mintegy a fizikai világ eredményének az semmire sem viheti a szellemi iskolázásban. Önmagunkat lelki-szellemi lényként érezni, alapállása ez a szellemi iskolázásoknak. Aki képes egy ilyen érzést megélni, alkalmas lesz arra, hogy különbséget tudjon tenni belső kötelesség és külső siker között. Megtanulja felismerni, hogy az egyik nem mérhető a másikhoz közvetlenül. Meg kell találni a helyes középutat a külső feltételek előírásai között és aközött, ami a szellemi tanítvány szerint a helyes magatartás. Semmit se kényszerítsen környezetére, amit az nem érthet; de teljesen mentes kell legyen attól a szenvedélytől is, hogy egyedül azt tegye, amit e környezet képes elismerni. Igazságai elismerését egyedül őszinte, megismerésért küzdő lelke hangjában kell keresnie. De környezetétől is tanulnia kell, amennyit csak tud, hogy mindazt megtalálja, ami erényére és hasznára válik. Így fejleszti majd ki azt a valamit magában, amit a szellemtudományban "szellem-mérlegnek" neveznek. E mérleg egyik serpenyőjében egy "nyílt szív" van a külvilág iránt, a másikban "belső szilárdság és tántoríthatatlan kitartás". És ezzel már jeleztük az

5. feltételt: az állhatatosságot egy egyszer elhatározott döntés követésében. Semmi sem viheti rá a szellemi tanítványt, hogy egy elhatározott döntésétől eltérjen, hacsak nem annak belátása, hogy tévedésben van. Minden döntés egy erő is, s ha ez az erő nem is jár mindjárt sikerrel, ahová irányul, abban az irányban is hatni fog. Csak akkor döntő a siker, ha a szóban forgó cselekedetet sóvár kívánásból viszik véghez. A magasabb világok szemében azonban minden sóvárból végrehajtott cselekedet értéktelen. Itt egyedül a cselekedet iránti szeretet dönt. Mindennek e szeretetben kell életre kelnie és megvalósulnia, mindennek ami a titkos tanítványt egy-egy cselekedetre ráveszi. Akkor majd nem fárad bele, hogy egy egy elhatározását újból és újból tettre váltsa, akárhányszor volt is sikertelen. Így jut el oda, hogy ne mindenáron tettei külső hatásait akarja előbb kivárni, de magában a cselekedetben megelégedésre találjon. Meg fogja tanulni, hogy tetteit, sőt egész lényét feláldozza a világért, vegye az bárhogy is áldozatát. Ilyen áldozatra kell készen állnia annak, aki szellemi tanítvány akar lenni. Egy

6. feltétel a hála érzületének kifejlesztése minden iránt, ami az embert éri. Tudnunk kell, hogy saját létünk az egész világmindenség ajándéka. Mi minden is kell ahhoz, hogy mindegyikünk részt vehessen a létezésből, és megéljen! Mi mindent köszönhetünk másoknak és a természetnek! Ilyen gondolatokra kell hajlamot mutasson, aki szellemi iskolázást akar. Aki ezeknek a gondolatoknak nem képes átadni magát, az nem képes kifejleszteni magában azt a mindenekre vonatkozó szeretetet, amire magasabb megismerésre jutáshoz szükség van. Az a valami amit nem szeretek, nem nyilváníthatja ki magát számomra. És minden egyes megnyilvánulás köszönetet kell ébresszen bennem, mert gazdagabb leszek általa.

7. Az összes eddig említett feltételnek egy hetedikben kell egyesülnie: szünet nélkül olyan értelemben fogni fel az életet, ahogy azt az életet életfeltételek megkövetelik. Ezáltal teremti meg a növendék annak a lehetőségét, hogy egységes jelleget adjon életének. Így az egyes életmegnyilvánulások összhangban, és nem ellentmondásban állnak egymással, és előkészítik őt arra a nyugalomra, melyhez már szellemi iskolázása első lépései közben el kell jutnia.
Akiben komoly és őszinte az akarat a megadott feltételek betöltésére, az elhatározhatja magát a szellemiskolázásra. Akkor arra is kész lesz majd, hogy kövesse a felsorolt tanácsokat. Lehet, hogy sokak számára külsőségesnek tűnhetnek ezek a tanácsok. Közülük valaki esetleg azt mondja majd, ő azt várta volna, hogy egy ilyen iskolázás kevésbé szigorú formák szerint folyjon...
a beavatás feltételeinek megteremtése

1. képzeteink alkotásának módja. Az ember ebben a vonatkozásban általában teljesen a véletlenre bízza magát. Hall ezt vagy azt, lát egyet-mást, s ezek alapján alkotja a fogalmait. Mindaddig amíg így jár el, tizenhat levelű lótuszvirága teljesen hatástalan marad. Csak ha ezirányú önnevelését kézbe veszi, kezd majd hatásossá lenni. E célból pedig vigyáznia kell képzeteire. Minden egyes képzet jelentőségteljes kell legyen számára. Egy-egy képzetben mindig valamilyen híradást, a külvilág dolgairól való híradást kell látnia. S ne lelje megelégedését olyan képzetekben, melyeknek nincs jelentősége! Egész fogalomvilágát úgy kell irányítania, hogy az hű tükre legyen a külvilágnak. Törekednie kell arra, hogy lelkéből minden helytelen képzetet eltávolítson.

2. lelki folyamat az ember elhatározásaira vonatkozik. Csak megalapozottan, teljes átgondoltsággal határozza el magát a szellemi tanítvány a legjelentéktelenebbekre is. Minden meggondolatlan cselekedetet, minden jelentéktelen tette távol kell tartania lelkétől! Mindenre jól megfontolt oka kell legyen. És mellőznie kell azt, amire nem jelentős okok késztetik.

3. A beszédre vonatkozik. Csak aminek értelme és jelentősége van, csak olyasmi jöhet a szellemi tanítvány ajkáról. Minden beszéd, ami csak a beszéd kedvéért való, letéríti útjáról. A társalgások szokásos módját, ahol válogatás nélkül, színes összevisszasággal folyik a beszéd, kerülnie kell. Mindamellett nem kell elzárkóznia az embertársaktól való érintkezésektől. Épp érintkezéseiben kell beszédének jelentőségtelivé fejlődnie. A szellemi tanítvány minden beszéddel és válasszal megállja a helyét, de meggondoltan, minden irányba megfontoltan. Sohasem beszél alaptalanul. Meg kell próbálnia nem túl sok és nem kevés szót használni.

4. A külső cselekedetek szabályozása. A szellemi tanítvány megpróbálja úgy rendezni cselekedeteit, hogy azok illőek legyenek embertársai cselekedeteihez és környezetében lezajló történésekhez. Mellőzi azokat a cselekedeteket, melyek másokat zavarnak, vagy amelyek ellentmondásban állnak azzal, ami körülötte történik. Tevékenységét úgy igyekszik beosztani, hogy harmonikusan illeszkedjen környezetébe, élethelyzetébe és így tovább. Ahol valami más készteti cselekvésre, gondosan körülnéz, hogy hogyan is feleljen meg ennek az indíttatásnak legjobban. Ahol magából kiindulva cselekszik, ott a legalaposabban mérlegeli cselekvésmódja hatásait.

5. Az élet berendezése. A szellemi tanítvány igyekszik a természethez és a szellemhez méltó módon élni. Semmit sem kapkod el, de nem is rest. Tőle egyaránt távol áll az eltúlzott buzgólkodás és a hanyagság. Az életet a munkára való eszköznek tekinti, s ennek megfelelően rendezkedik be. Egészsége ápolását, szokásait stb. úgy rendezi be, hogy ezek következménye egy harmonikus élet legyen.

6. Emberi törekvésre vonatkozik. A szellemi tanítvány felülvizsgálja képességeit, tudását, és ennek megfelelően önismeretéhez tarja magát. Megpróbál semmi olyat nem tenni, ami meghaladja erejét, de semmit el nem mulasztani, amire ereje van. Ezen túlmenően olyan célokat tűz maga elé, melyek összefüggésben állnak ideáljaival és az ember nagy kötelességeivel. Nem meggondolatlanul, mint egy puszta kerék alkalmazkodik az emberi hajtáshoz, de megkísérli felfogni feladatát és továbblátni a mindennapiságnál. Arra törekszik, hogy a ráháruló kötelességeket egyre jobban és tökéletesebben csinálja. A szellemi tanítvány lelki életében lévő

7. folyamat arra a törekvésre vonatkozik, hogy az élettől a lehető legtöbbet tanulja. Semmi sem megy el úgy mellette, hogy alkalmat ne adna a tapasztalatgyűjtésre, melyek hasznosak lehetnek életére nézve. Ha valamit helytelenül vagy tökéletlenül hajtott végre, az indíték lesz arra, hogy később ugyanazt helyesen és tökéletesen tegye. Cselekvésük közben megfigyel másokat, hasonló célzattal. Igyekszik gazdag kincseket gyűjteni tapasztalatból, s folytonos gonddal azokhoz fordul tanácsért. Semmit sem tesz anélkül, hogy vissza ne tekintene olyan élményekre, melyek segítségére lehetnek elhatározásaiban és eljárásainál.

8. A szellemi tanítványnak időről időre mélyen magába kell néznie; gondos tanácsot tartani önmagával, képeznie kell élet-alapelveit és felülvizsgálni őket, gondolatban átmenni ismeretein, és így tovább.
 
 
0 komment , kategória:  Filozófus - Rudolf Steiner   
Áldás
  2014-01-28 09:22:48, kedd
 
 

Atlantisz aranykorában az emberek napi rendszerességgel isteni áldást adtak a barátaikra, rokonaikra, állatokra és növényekre egyaránt. Ezért sugároztak ekkora nagy vitalitást magukból. Mivel egy áldás képes harmonizálni a víz kristályos felépítését, ezáltal ragyogóvá tették minden élőlény sejtfelépítését.
Üzenet

Élj te is az áldás felemelő erejével. Áldj meg ma mindent és mindenkit, akivel csak találkozol! Minden néma vagy hangosan kimondott áldásoddal a másikat energetikailag tisztítod, legyen az a barátod, ellenséged vagy egy teljesen ismeretlen ember. Áldd meg a táplálékodat, a vizet, az állatokat, a Tudás Fáit, hogy ezzel fényt gyújts a világban! És ne feledd, az áldásra is érvényes, hogy minden, amit adsz megsokszorozódva tér vissza hozzád.






Forrás : Link

Áldás kísérjen az Úton !






.Aki szívében romlott,abban minden jel és jelkép romlott lesz,még a szent Jézus kereszt is. A valóság a szívben van, és nem a jelképekben. Mindent megtölthetsz áldással,és szeretettel.
 
 
0 komment , kategória:  Ezotéria :Szimbólumok,mandalák  
Numeroszkóp kifejtésének rendszere
  2014-01-28 08:07:17, kedd
 
 
,,Ki vagyok én? Mi vagyok én?" ,,Mi az én életfeladatom?"

A Numerológia a számok tudománya. A ma ismert és alkalmazott módszerét Pythagorasnak köszönhetjük. Az ókori gondolkodóknál nem váltak külön a természettudományos ismeretek az embertől, így a természettudományos megfigyelések éppen úgy érvényesek az ember személyiségére is. A születési dátumunk alapján meghatározhatjuk a személyiségünk hozott minőségeit, illetve azt a fontos kérdést, hogy mi is az életfeladatunk!
Sokan egész életükön átkeresik a választ erre a kérdésre,hiszen ha megtaláltuk önmagunk és a hivatásunk jól működik az életünk. Ott kapunk folyamatos frusztrációt,ahol nem tanultuk meg életleckéinket. A meglévő számok azok a tulajdonságaink,aminek birtokában éljük az életünk.
Ezeket hoztuk magunkkal,mert ezért már megdolgoztunk. Míg a hiányzó számok a felépítendő tulajdonságainkat jelölik. Gyakran ezekhez az életleckékhez mások segítségére van szükségünk (szülők,társak,gyermekek,barátok). Így tanulunk általuk,hiszen minden találkozás rávilágít mit kell még tanulnom magamról másoktól. A Numerológia rendszere lehetőséget jelent önmagunk és kapcsolataink titkainak feltárására,valamint arra a fontos feladatra világít rá,miért is vagyunk itt.


Forrás : Link...
 
 
0 komment , kategória:  Ezotéria : Számmisztika  
Születési képlet
  2014-01-28 07:54:21, kedd
 
  A születési képlet a születés pillanatában, az első lélegzetvétellel magunkba szívott qi tulajdonságait ábrázolja az öt változási állapot tükrében. Az alábbi kisalkalmazás segítségével itt helyben, önállóan is kiszámolható a születési képlet (vagy bármely időpont minősége). A helyi időt fontos figyelembe venni, hogy pontosan a Nap járásához igazodjon a születési kettősóra - ehhez segítséget nyújthatnak az összetettebb programok, amelyek települések adatbázisát is tartalmazzák vagy koordináták alapján kiválasztható a születési hely.


Link
 
 
0 komment , kategória:  Ezotéria : Számmisztika  
A születési szám energiája
  2014-01-28 07:28:40, kedd
 
  Füzesi Viki

Amikor megszületünk, szüleinktől egy nevet, a Világegyetemtől pedig egy számot kapunk. A születési szám által feltárt információk és az adott számhoz tartozó spirituális törvények alkalmazásának segítségével bárki képes jelentősen megváltoztatni az életét.

Születési számunk megmutat számunkra bizonyos feladatokat és lehetőségeket. Mielőtt lehetőségeinkkel élnénk, bizonyos feladatokat meg kell oldanunk. Miután felismertük életutunkat, és elszántuk magunkat a hegy megmászására, rá fogunk lelni a bennünket a csúcs felé ösztönző erőkre és inspirációkra. Miután elhárítottuk utunkból az akadályokat, tapasztalat nehezen megszerzett bölcsességével felfegyverkezve nekiláthatunk életfeladatunk megvalósításának.

Forrás : Link
 
 
0 komment , kategória:  Ezotéria : Számmisztika  
EFT - Az Alaprecept
  2014-01-27 11:11:54, hétfő
 
 

A technikát Gary Craig fejlesztette ki az 1990-es évek közepén. Eredetileg a Roger Callahan-féle Gondolatmező Terápiából (TFT)

Az EFT alkalmazói szerint a negatív tapasztalatainkból, vagy az elképzelt rossz eseményekből származó rossz érzéseink eltüntetéséhez nem elegendőek az orvostudomány eddig használatos technikái, mivel ezek alkalmazásával az ,,energiarendszer" nem áll helyre. Ehelyett az ,,energiazavar" megszüntetésére kell koncentrálni. A problémára összpontosítva és az ,,energiaáramlás csatornáinak végződéseit" ütögetve ezeket a zavarokat oldjuk fel, melynek eredményeként sokszor percek alatt megszűnnek olyan lelki problémák, melyek gyógyítása hagyományos módszerekkel lehetetlen vagy lassú.

Az EFT alkalmazói azt állítják, hogy az EFT hatékony segítséget nyújt a depresszió, a szorongás, a poszttraumatikus stressz szindróma, a stressz, a függőségek és a fóbiák, a szklerózis multiplex és lényegében minden betegség kezelésében ,,az egyszerű megfázástól a rákig".

Ugyanakkor alkalmazói szerint a technika bármilyen érzelmi probléma kezelésére alkalmas, így nem csak a gyógyításban, hanem a személyiségfejlesztésben, a sportteljesítmény javításában, az iskolai nevelésben, az önértékelés fejlesztésében és számos más területen is alkalmazható.

Az alap EFT technika 8-14 speciális pontot használ, amik kapcsolatban vannak a meridiánokkal, melyeket a hagyományos kínai orvoslás iskoláitól vettek át. Ezen pontok kopogtatásával felgyorsítható a gyógyulás folyamata. A pontok a kézen, illetve a testen találhatók.
Természetesen nem minden probléma oldódik meg azonnal, sok esetben szükség lehet többnapos vagy többhetes kúrákra.

A video Gary Craig - AZ ÉFT (Érzelmi Felszabadulás Technika) Kézikönyve alapján készült.
Bővebb információ olvasható a kézikönyvben : http://www.scribd.com/doc/19334262/EF...


Videó : Link



 
 
0 komment , kategória:  Képek - Kezek, mudrák  
Szent Benedek-medál
  2014-01-27 07:14:34, hétfő
 
 



A Szent Benedek-medál (Szent Benedek érem, Szent Benedek keresztje) a római katolikus egyház egyik szentelménye, melyre rá vannak vésve egy ima szavainak kezdőbetűi. A legrégebbi szentelmények egyike. Számos hatást tulajdonítanak a Medálnak: gyógyulások, védelem a gonosz ellen, kegyes halál (szentségben)... A Szent Benedek Medál nem talizmán, nem mágikus tárgy, hanem olyan eszköz, amely az Egyház hite szerint, mint szentel­mény, segíti a híveket megszentelődésük útján, oltalmat nyújt a gonosz hatalmak támadása ellen. Hatása Krisztus segítségül hívásán alapszik, amit Szent Benedek közbenjárása által kérnek.

Forrás : Link...







 
 
0 komment , kategória:  Ezotéria :Szimbólumok,mandalák  
     2/15 oldal   Bejegyzések száma: 144 
2013.12 2014. Január 2014.02
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 144 db bejegyzés
e év: 872 db bejegyzés
Összes: 26968 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 1281
  • e Hét: 5833
  • e Hónap: 14503
  • e Év: 70436
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.