Belépés
zgfumag.blog.xfree.hu
Ha azért nézel , mert ez a munkád, jó munkát kívánok! GYÁVA NÉPNEK NINCS HAZÁJA! Minden nemzetnek olyan kormánya van aminöt érdemel. Ha valami... Zámbori Gusztáv
1957.12.05
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 11 
Cannes 2011 - a legjobb film d
  2011-05-13 22:36:21, péntek
 
  Cannes 2011 - a legjobb film díjáért versenyzők


2011. május 12., csütörtök

A 64. Cannes-i filmfesztivál a megszokottnál könnyedebb filmekkel, és bulvárosabb hangulattal indul. A HírCsárda stábja összeválogatta mely öt film a legesélyesebb a fődíjra, az Arany Pálmára.

A különc tatu szaltója

Egy nyugat-kínai kis bányászváros kaotikus, már-már kierkegaard-i nyugalmából indul el a 14 éves Yen, hogy tüdőbajos jövőképét elkerülve megvalósítsa álmát: transzvesztita fagylaltárus akar lenni Pekingben. Szagos-életszerű kínai roadmovie különös tájakon és kis, fekete gumigyűrűkön keresztül. Érdekesség, hogy a film rendezője tervezte az első, működésképtelen kínai kereskedelmi műholdat.

Csend a barkómban

Tipikus norvég életkép - jellemzik sokan a 98. életévében járó Gjalmar Hjalmarsson 320 perces neo-noirját. De nem tipikus északi krimi: egy törpe növésű femme fatale elcsavarja a cukorbeteg halász fejét, ráveszi egy biztosítási csalásra, majd felúszik a sarkkörig. Csontig hatoló emberi dráma, lehelet az objektívon. "Film ennyire nem volt még közel a pajzsmirigyemhez" - meséli Martin Scorsese a filmről.

A látens mizantróp

A pusztulás és a szenvedés földjén csak egy reménység maradt: csak az Újjászületett Ólom-Messiás nyújthat segítséget a felbőszült lávadinoszaurusz-hordák ellen, akik rettegésben tartják a maroknyi megmaradt emberiséget. Világrengető dráma és szívfacsaró romantikus szálak teszik az évtized bábfilmjévé ezt a 311 perces oszét-kambodzsai-labda mesterművet, melyet nem kevesebb, mint 20 Oscar-jelölésre tartott érdemesnek a nagyérdemű (érdekesség, hogy a film zenéjét nem a Bee Gees szerezte).

Pajtások kredence

Szívszorító történet szerelemről, családról, a skót kentaur-kisebbség megpróbáltatásairól. Friss jogi diplomával Léna, a korai negyvenes éveiben járó tinédzser nagy nehezen állást talál egy zöldségesnél. Itt találkozik össze szerelmével, Jamallal, aki bal kezében egy brekegő rögbilabdát hord magánál minden nap. Eközben a szomszéd aquaparkban már közel járnak a vendégek, hogy megfejtsék Rumpus bácsi nyálfolt-tócsáinak jelentőségét, amitől talán abbamaradhat a megyét övező, ismeretlen eredetű sípoló hang. Ekkor valami aláhull az égből. Valami, ami nem eső... A film rendezője, a nemrég emigrált Tarr Bea.

Űrfuvarosok 5.

A kazah CGI-fenegyerek, Mahmed Azbetov jövőben játszódó sorozatának legújabb része. A nagysikerű Űrfuvarosok 4. (Az űrkurvák lázadása) után az előző rész Tourette-szindrómás pilótájának előtörténetét ismerjük meg, amint két napig tolatva, egyedül szeretné elfoglalni a Földet. Mint az előző részekben, itt is a minimalizmusé a főszerep - az űr például a produkciós költségek csökkentése érdekében zöld, a maketteket láthatóan orosz tolószékes bábművészek mozgatják. Azbetov a Londont elpusztító űrbékák óta nem volt ilyen nagy formában: a film minden egyes kockája nézhetetlen szem


http://hircsarda.blog.hu/2011/05/12/cannes_2011_a_legjobb_film_dijaert_versenyzok
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Követeljük a két Bécsi Egyezm
  2011-05-13 22:29:17, péntek
 
  Kádár Ibolya Erdélyi írta:

Követeljük a két Bécsi Egyezmény végrehajtását

Követeljük a két Bécsi Egyezmény végrehajtását. Az Első és Második Bécsi Egyezmény A két bécsi egyezmény végrehajtásával egyidőben régi alkotmányunk visszaállitása elkerülhetetlen a Jobbik javaslata alapján. Európai Parlamenti tevékenységünket a régi alkotmány alapján, aszerinti eljárással lehet... csak tövényesiteni... Az ország függetlensége és területi épsége viszont semmi féle képpen nem lehet tárgyalások alapja.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Az első Bécsi Egyezmény

1938 November 2-án lépett érvénybe. Németország és Olaszország közvetítésével megegyezés jött létra Magyarország és Csehoszlovákia között. Az egyezmény értelmében Magyarország visszakapta a Felvidék déli részét és Kárpátalját. Ez a terület tübb mint ezer évig magyar tulajdon volt és a Trianoni Diktátum kobozta el 1920-ban.



A második Bécsi Egyezmény

1940 Augusztus 30-án a Belvedre Palotában Magyarország és Románia aláírta a Bécsi Szerződést. A szerződés értelmében a románok beleegyeztek, hogy körülbelül Erdély fele Magyarországhoz visszacsatolásra kerül. Ezt az egyezményt végre is hajtották. Ez a terület korábban több mint ezer évig magyar kezekben volt és húszéves leválasztás után újra az ország része lett. 43,492 km² nagyságú terület és az 1941-es népszámlálás szerint 1,344,000 Magyar (51.4%), 1,069,000 Roman (42.1%), Német és más nemzetiségű lakoság lett Magyarországnak átadva. Erdély maradék része továbbra is román kezekben maradt. Az egyezmény oka volt, hogy Magyarország kész volt egész Erdélyt háborúban visszaszerezni, de a körülmények miatt német nyomásra a két fél egyezséget kötött. Ez az egyezmény mind a két fél szempontjából lemondással járt és törvényes erejű, de nyilvánvalóan Magyarország részéről nagyobb áldozatot jelentett. A második viláháború végén a szovjet hadsereg, átállt román csatlósokkal elfoglalta Magyarországot és ezt az egyezséget érvényes volta ellenére azóta Románia nem tartja be. Megoldásnak javasoljuk a Bécsi szerződés végrehajtását, a megmardt Erdély külön Autonómiáját, ezen belöl két Magyar és Román Autonóm területek létrehozását.
Előzmény: 1919-ben Románia a Tanácsköztársaság vérengzései miatt, a román lakosság védelmére elfoglalta Erdélyt. Az első világháború utáni Trianoni diktátum jogtalanul ezt a területet Romániának adta. Ezt a jogtalan diktátumot a Bécsi Szerződés hatályon kívül helyezte. Szintén referenciának megtekinthető a Bucharesti Egyezmény amelyet 1918 Május 7-én írtak alá és igazi érzékeltetése Románia "katonai nagyságának" az első világháború végén. Románia történelmi térképei



Szintén jelentős körülmény, hogy az első világháboró alatt idegen csapatok soha nem tartózkodtak Magyarország területén és a Magyar Csapatok győzedelmesek voltak minden fronton. Ezt nem csak a Bukaresti egyezmény bizonyítja, de a tény, hogy a magyar hovédség elől menekülő szerb csapatokat angol hajók mentették kia a Földközi-tengerböl. Kérjük a jelenkorí kormányt, hogy ezt a kérdést az Európai Parlamentben terjessze elő és Hágában a Nemzetközí Bíróságon tűzze tárgyalásra.
Ha Egyesült Európáról akarunk tárgyalni az alapvető jogokat tisztázni kell. Amíg ez a kérdés kielégítő megoldást nem nyer, követeljök megvétózni Románia belépését az EU-ba . Románia NATO tagsága miatt ez a kérdés békés úton lerendezhető.



A második Bécsi Egyezmény Bulgár vonatkozása
1940 Szeptember 7-én a román kormány a Craiova-i egyezmények értelmében vissza járó területeket ( Dél Dobrudja) átadta Bulgáriának. Ez a terület a mai napig Bulgária része. Kérjük a diszkrimináció megszüntetését az egyezmények végrehajtásában. A megkülönböztetés a szoviet hadsereg elörenyomulása miatt alakulhatott ki, de a szovjetúnió mgszünésével az egyezmény végrehajtásának semmi akadálya nincsen. Az egyezmények végrehajtása létkérdése a nemzetközi törvényeknek és a biztonságnak. Az összes nemzetközi referenciák Magyarország megcsonkítását úgy tüntetik fel mintha az, az Osztrák Magyar Monarchia felszámolása lett volna, leplezve az ártó szándékot és az igazságtalanságot a mi közvetlenül a Magyar Királyság ellen irányult. A magyar kormány kötelessége az igazság hangoztatása és a küzdelem nemzetközi fórumokon nemzeti jóvátételünkért. Mindenkinek aki Magyarnak vallja magát kötelessége a nemzeti érdekek képviselete.


http://www.facebook.com/home.php?sk=group_195156703848309&ap=1
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Jobbik: A Fidesz egzisztenciál
  2011-05-13 21:23:43, péntek
 
  Jobbik: A Fidesz egzisztenciális vágóhídra küldi a magyarokat
2011. május 13. 20:09
Hunhír.info

A Lázár János és Balsai István nevével fémjelzett fideszes alkotmánymódosító javaslat immár gyakorlati bizonyítéka annak, hogy a kormány meg kívánja szüntetni a korkedvezményes nyugdíj intézményét - vélekedik Bertha Szilvia, a Jobbik országgyűlési képviselője.

Bertha Szilvia nehezményezi, hogy ezzel együtt a már nyugdíjban, de korhatár alatt lévő embereket újra a munkaerőpiacra akarja toloncolni, illetve szociális ellátottá kívánja lefokozni. Teszi mindezt annak ellenére, hogy Matolcsy György többször is hangoztatta, hogy a korábban szolgálati nyugdíjba vonultaktól nem veszik el szerzett jogukat.

A Jobbik felháborítónak tartja, hogy a kormány több tagjának, így Matolcsy Györgynek és Pintér Sándornak az ígéretével ellentétben, érdemi tárgyalások nélkül, az érintettek feje fölött hoznak meg az életüket alapvetően befolyásoló döntéseket. Különösen elítéljük, hogy a kormány manipulatív módon hergeli a közvéleményt: a szolgálati nyugdíjak töredékét kitevő visszaélésekre hivatkozva kívánja megszüntetni ezt a nemzetközileg is indokoltnak tartott és elfogadott rendszert.

A Jobbik szerint is szükséges a korkedvezményes és rokkantnyugdíjazás lehetőségének felülvizsgálata. Ez azonban a visszaélések csökkentése érdekében, nem pedig a szolgálattal már megszerzett jogok, jelen esetben a már járó szolgálati nyugdíjak elvétele, szociális ellátássá degradálása céljából kívánatos. A kormány - elhibázott gazdaságpolitikája miatt - a munkaerőpiacra visszatoloncolt vagy szolgálatba visszahelyezett emberek számára sem munkahelyet, sem piacképes tudást nyújtó rehabilitációs képzést nem tud biztosítani, így e lépés a munkanélküliség növekedését fogja eredményezni - vélekedik a Jobbik.

http://hunhir.info/?pid=hirek&id=40916
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Zsidóság = hazudozás, barbársá
  2011-05-13 21:20:29, péntek
 
  Zsidóság = hazudozás, barbárság, vérszomj, bosszú - magyarság = mellérendelő szemlélet.
2011. május 12. 13:16:11

Két barát? Nem.
Gyarmatosító és gyarmat.


A fidesznyikek izraeliek baráti társaságában ünnepelték kis Izrael fennállásának 63. évfordulóját és ott nagyon súlyos megnyilatkozások hangzottak el. MTI alapján a Magyar Nemzet Online jelentett a Mariott hotelbéli fogadásról, eseményről. A teljes írást lásd írásunk végén, most két kiemelkedően zavaró gondolatot emelek ki és vetek bonckés alá.

Az egyik Németh Zsolt, külügy államtitkár szájából hangzott el, azaz ez a magyar kormány hivatalos álláspontja ez ügyben. Nézzük csak:

,,Németh Zsolt - aki a magyar kormány nevében köszöntötte a vendégeket - arról beszélt: ,,olyan sok hasonlóság van közöttünk, izraeliek, zsidók és magyarok között, hogy nem is tudjuk megszámolni". Ennek kapcsán utalt a magyar kultúrára, annak zsidó-keresztény gyökereire, a kálvinista hagyományra, amelyek nagy mértékben az ótestamentumra épül. Azt mondta, ha az ember a magyar irodalom és kultúra kiemelkedő alkotásaira gondol, kiderül, ,,milyen közel állunk egymáshoz". Egyúttal megjegyezte, hogy Közép-Európában a legnépesebb zsidó közösség Magyarországon él." (Kiemelések tőlünk).

Elgondolkoztató megállapítás. Amint már korábban többször is jeleztem, több mint 10 éves munkával feldolgoztam a zsidóság kultúrájának lényegi elemeit, párhuzamosan a magyar műveltségét is és ezeket két külön munkában közzé is tettem. Röviden, a két műveltséget összehasonlítva csakis azt tudom mondani most is, hogy a kettő viszonya tűz és víz, szinte semmi közös nem található a két műveltségben. Az egyik durván és keményen alárendelő, a másik mellérendelő. Az egyiknek a harc, a hódítás, a megalázás a politikai alapja, a másiknak a békés együttélés. Honnan veszi Németh azt a sok hasonlóságot köztünk? Magam nagyon könnyen meg tudom számlálni a hasonlóságokat: mindkét nép emberekből áll és passz.

Németh a zsidó-keresztény, a kálvinista hagyományra utal, ami szerinte az ótestamentumra épül.

Sajnos Némethnek fogalma sincs a magyar műveltségről, ami ellenben nem a testamentumokra épül, de lényegét tekintve mégis az újszövetség erkölcsi és társadalmi felfogásához áll közel, de nem az ószövetségéhez. A magyar műveltség, nyelv ugyanis mellérendelő, ahol nem a társadalmi hierarchia, mások hódoltatása, rabigába döntése, kihasználása, kiirtása, legyilkolása az alapszellem - ahogy ez az ószövetségben könyvről könyvre fokozatosan kibukik. A magyar ember az igazság oldalán áll, befogadó műveltségű, ezzel szemben az ószövetségben az igazság legfeljebb csak a törzsön belül kötelező, törzsön kívülieket ott ejthetik át, ahol csak tudják, ott lophatják meg, ahol tudják, ott dönthetik rabigába, ahol csak tudják. A zsidóság 'példamutató királya', Dávid, az emberi erkölcstelenség minden elemét bemutatta, egyetlen 'pozitívuma' az istenéhez való korlátlan hűsége volt. De melyik magyar akar a zsidók istenéhez hű lenni? A harag, a bosszú, a kiszámíthatatlanság, az igazságtalanság istenéhez? Én nem.

Az ügyeletes megmondóemberek a magyar irodalom és kultúra alkotásaiból azt tekintik kiemelkedőnek, ami zsidó szerzőtől eredt. Másokat teljesen mellőznek, így Németh ismeretei sem nyúlnak ezeken túl. Itt van pl. a snóblidíjas Kertész könyve, a Sorstalanság. Végigkínlódtam rajta magam és egyszerűen nem értem, hogy ez a ponyvairodalom mitől érdemelte ki a snóbli díjat? Tele van hazugsággal, szinte botrányos megfogalmazásokkal és még a nyelvezetére sem lehet azt mondani, hogy hű, de fölemelő. Kiemelkedő alkotás? Frászt! Zsidó alkotás. Politikai okok miatt díjazott.

Hol van ez a magyar regényírás nagyjaitól? Jókaitól, Mikszáthtól, Móricztól, Illyéstől, hogy soroljam. Sehol.

Hol van a zsidó népzene a magyar népzene mellett, hol vannak a zsidó regék, mesék a magyar mesék, regék mellett? Mind számukat, mind mondandójukat illetően? Sehol. Mitől lenne a magyar műveltség gyökere zsidó-keresztény? Van önálló magyar műveltség, csak a zsidó-keresztény gyökereket hangoztatók éppen ezt akarják tönkretenni, kiirtani.

A kálvinizmus sem azért terjedt el Magyarországon, mert az ószövetséget nagyobb súllyal vette figyelembe, mint a katolicizmus. Sokkal inkább a vallásgyakorlata miatt. Nem a papi hierarchiára épített - ami egyébként a zsidó vallásban abszolút, csak most templom híján nem működik - hanem a vallási közösségekre. A református pap lelkipásztor és nem atya. A zsidó vallás társadalmi felfogását a Holt-tengeri tekercsekből ragyogóan meg lehet ismerni. Hogy is mondta Allegro (ha jól emlékszem, hogy ő mondta)? ,,Szörnyű egy vallás!" - és ebbe a kijelentésébe bele is halt. Halála igazolja szavait - de a Holt-tengeri tekercsek irodalma maga is. Nem akarom most a nem-zsidóktól elzárt Talmudot idézni, mert a Holt-tengeri tekercsek, sőt, maga a zsidó vallás alapjait jelentő Törvény is már méltóan igazolják Allegro szavait.

Hol van hát a közelség a magyar és az izraeli kultúra között? Sehol.

Akkor nézzük Aliza bin-Noun szavait, mert azok is megérdemelnek egy kis rátekintést:

,,Úgy fogalmazott, országa valóban elégedett lehet, hiszen egy demokratikus értékeket ápoló, gazdasági és társadalmi vívmányaira büszke országként, szilárd demokráciaként működik egy nagyon bizonytalan állapotú Közel-Keleten. ,,Egy dolgot sajnos még nem értünk el, ami rendkívül fontos nekünk, és ez természetesen a béke" - mondta a diplomata. Megjegyezte: ha Izrael békében élhetne szomszédaival, valószínűleg az egész Közel-Kelet és a világ másként nézne ki."

Hát Izrael demokratikus értékeiről az elűzött, rabszolgasorban tartott, kiéheztetett, meglopott, bebörtönzött, megkínzott - vagy a lemészárolt - palesztinok azért beszélhetnének. Hogy nem érték el még békét? Persze, mert nekik a béke csak a megalázottak teljes behódoltsága mellett az. Csakis a teljes behódolást fogadják el. Ez az izraeli 'demokrácia': mindenki egyenlő, de a zsidók még egyenlőbbek a többieknél! Ma Izrael az egyik kimondottan apartheid állam a földön. Ha Izrael esetleg nem rombolná a szomszédait, nem igyekezne rabigába dönteni őket, akkor talán valóban más lenne a Közel-Kelet, de a hagyományos, az izraelita vallásra települő szemléletével soha.

Ha ezen változtatnak, akkor viszont Izrael már nem lenne Izrael. Fel kell csak ütni az ószövetség 5. könyvét és idézni Mózesnek a szomszédokra is vonatkozó 'törvényeit'. Vegyünk csak néhányat az alapmunkából, az izraeli vallás tulajdonképpeni 1. könyvéből, Mózes 5. könyvéből, amit megtévesztésképp másodlagosnak neveznek (az idézetek a Folio Biblia5 lemezéről, a Károlyi-bibliából valók):

5 Móz. 6:10-12

És mikor bevisz téged az Úr, a te Istened a földre, a mely felől megesküdt a te atyáidnak, Ábrahámnak, Izsáknak és Jákóbnak, hogy ad néked nagy és szép városokat, a melyeket nem építettél; És minden jóval telt házakat, a melyeket nem * te töltöttél meg, és ásott kutakat, a melyeket nem te ástál, szőlő- és olajfakerteket, a melyeket nem te plántáltál; és eszel és megelégszel: Vigyázz magadra, hogy el ne felejtkezzél * az Úrról, a ki kihozott téged Égyiptom földéről, a szolgaságnak házából!

Eléggé egyértelmű szellem. Hasonló a magyaroké? Kétlem. A magyar társadalom, mióta az írott történelemből ez a jellege megítélhető, nem ment hódítani, nem vette el senki földjét, városait, nem tartott rabszolgát, hanem a maga földjén a maga erejéből élt és dolgozott. Vagy nézzük tovább:

5 Móz. 7.1-6

Mikor bevisz téged az Úr, a te Istened a földre, a melyre te bemenendő vagy, hogy bírjad azt; és sok népet * kiűz te előled a Khitteust, a Girgazeust, az Emoreust, a Kananeust, a Perizeust, a Khivveust, és a Jebuzeust: hétféle népet, náladnál nagyobbakat és erősebbeket; És adja őket az Úr, a te Istened a te hatalmadba, és * megvered őket: mindenestől veszítsd ki őket; ne köss velök szövetséget, és ne könyörülj rajtok. Sógorságot * se szerezz ő velök, a leányodat se adjad az ő fioknak, és az ő leányukat se vegyed a te fiadnak; Mert elpártoltatja a te fiadat én tőlem, és idegen isteneknek szolgálnak; és felgerjed az Úrnak haragja reátok, és hamar kipusztít titeket. Hanem így cselekedjetek * velök: Oltáraikat rontsátok le, oszlopaikat törjétek össze, berkeiket vágjátok ki, faragott képeiket pedig tűzzel égessétek meg. Mert az Úrnak, * a te Istenednek szent népe vagy te; téged választott az Úr, a te Istened, hogy saját népe légy néki, minden nép közül e föld színén.

A hébereket istenük mások leölésére, kultúrájának kiradírozására utasítja. Testvéreink? Hasonló a miénkhez? A magyar mindig befogadó nép és műveltség volt. Az izraeli nem.

5 Móz. 7.9-12

És hogy megtudjad, hogy az Úr, a te Istened, ő az Isten, a * hívséges Isten, a ki megtartja a szövetséget és az irgalmasságot ezeríziglen azok iránt, a kik őt szeretik, és az ő parancsolatait megtartják. De megfizet azoknak személy szerint, a kik őt gyűlölik, elvesztvén őket; nem késlekedik * az ellen, a ki gyűlöli őt, megfizet annak személy szerint. Tartsd meg azért a parancsolatot, a rendeléseket és végzéseket, a melyeket én e mai napon parancsolok néked, hogy azokat cselekedjed. Ha pedig engedelmeskedtek e végzéseknek, és megtartjátok, és teljesítitek azokat: az Úr, a te Istened is megtartja néked * a szövetséget és irgalmasságot, a mely felől megesküdött a te atyáidnak.

Ilyen a 'magyarok istene'? Nem! A magyarság istenimádatától az ilyen istenség idegen. Nem könyörtelen és vérengző, mint amilyen az izraeli, ahogy a következő idézetből is kiderül:

5 Móz. 9.1-3

Halljad Izráel, te általmégy ma a Jordánon, hogy bemenvén, örökségül bírj náladnál nagyobb és erősebb népeket, nagy és az égig megerősített városokat; Nagy és szálas népet, Anák-fiakat, a kikről magad is tudod és * magad is hallottad: kicsoda állhat meg Anák fiai előtt?Tudd meg azért e mai napon, hogy az Úr, a te Istened az, a ki átmegy előtted mint emésztő * tűz, ő törli el azokat, és ő alázza meg azokat te előtted; és kiűzöd, és hamar elveszted őket, a miképen az Úr megmondotta néked.

A magyarok istene a szeretetet hirdeti, nem pedig olyan félelmet, rettegést keltő, mint ami ebben a szakaszban olvasható:

5 Móz. 11.22-25

Mert ha szorosan megtartjátok mind e parancsolatot, a melyet én parancsolok néktek, hogy a szerint cselekedjetek; ha szeretitek az Urat, a ti Istenteket, ha minden ő útain jártok, és ő hozzá ragaszkodtok: Akkor kiűzi az Úr mind azokat a nemzeteket ti előletek, és úrrá lesztek nálatoknál nagyobb és erősebb nemzeteken. Minden * hely, a melyet lábatok talpa megnyom, tiétek lesz, a pusztától a Libanonig, és a folyóvíztől, az Eufrátes folyóvizétől a nyugoti tengerig lesz a ti határotok. Nem állhat meg senki előttetek; azt míveli az Úr, a ti Istenetek, hogy féljenek és rettegjenek titeket * az egész föld színén, a melyre rátapostok, a mint megmondotta néktek.

A magyar nyelvben a 'király' szó - következésképp a fogalom is - idegen, nem magyar. A magyarság mellérendelő műveltsége nem a társadalmi hierarchiára épül, melynek a feje a király. A király, mint hagyományosan csak az istennek alárendelt úr és uralkodó. A Szent Korona Tana a királyt a szent Korona részeként - igaz annak fejeként - a népet meg a testeként határozza meg, de a fej és a test egymásnak nincs alárendelve. Itt sincs egyezés a két műveltség szellemében.

5 Móz. 17.14-15

Mikor bemégy arra a földre, a melyet az Úr, a te Istened ád néked, és bírod azt, és lakozol abban, és ezt mondod: Királyt teszek * magam fölé, miképen egyéb népek, a melyek körültem vannak: Azt emeld magad fölé királyul, a kit az Úr, a te Istened választ. A te atyádfiai közül emelj magad fölé királyt; nem tehetsz magad fölé idegent, a ki nem atyádfia.

Megint csak a barbár vérengzésről olvashatunk itt: Izrael istene kiirt népeket!

5 Móz. 19.1

Mikor kiírtja az Úr, a te Istened a nemzeteket, a * kiknek földjét néked adja az Úr, a te Istened, és bírni fogod őket, és lakozol az ő városaikban és az ő házaikban:

A következő idézetben olvashatunk a békességről. A békesség kínálata behódolást jelent: az egész népesség szolgálja Izraelt. Ha nem teszi, sorsuk a halál. Bosszúállás, barbár vérengzés a felvázolt műveltség!

5 Móz. 20.10-18

Mikor valamely város alá mégy, hogy azt megostromold, békességgel kínáld meg azt. És ha békességgel felel néked, és kaput nyit, akkor az egész nép, a mely találtatik abban, adófizetőd legyen, és szolgáljon néked. Ha pedig nem köt békességet veled, hanem harczra kél veled, akkor zárd azt körül; És ha az Úr, a te Istened kezedbe adja azt: * vágj le abban minden fineműt fegyver élével; De az asszonyokat, a kis gyermekeket, a barmokat és mind azt, a mi lesz a városban, az egész zsákmányolni valót magadnak prédáljad; és fogyaszd el * a te ellenségeidtől való zsákmányt, a kiket kezedbe ad néked az Úr, a te Istened. Így cselekedjél mindazokkal a városokkal, a melyek igen messze esnek tőled, a melyek nem e * nemzetek városai közül valók. De e népek * városaiban, a melyeket örökségül ad néked az Úr, a te Istened, ne hagyj élni csak egy lelket is; Hanem mindenestől veszítsd el őket: a Khittheust, az Emoreust, a Kananeust, a Perizeust, a Khivveust és a Jebuzeust, a mint megparancsolta néked az Úr, a te Istened; Azért, hogy meg ne tanítsanak titeket az ő mindenféle útálatosságaik szerint * cselekedni, a melyeket ők cselekesznek az ő isteneiknek, és hogy ne vétkezzetek az Úr ellen, a ti + Istenetek ellen.

Végezetül lássunk egy a zsidóságnak, mint pénzforgalmazónak, kölcsönzőnek megfogalmazott parancsot: atyádfiától, azaz törzsbelidtől ne végy kamatot, de idegentől igen:

5 Móz. 23.19-20

A te atyádfiától * ne végy kamatot: se pénznek kamatját, se eleségnek kamatját, se semmi egyébnek kamatját, a mit kamatra szokás adni. Az idegentől vehetsz kamatot, de a te atyádfiától ne végy kamatot, hogy megáldjon téged az Úr, a te Istened mindenben, a mire kinyujtod kezedet, azon a földön, a melyre bemégy, hogy bírjad azt.

Ez tehát Izrael szomszédaival szembeni politikájának az alapja. Demokratikus? Hasonlít a magyar szemlélethez? Aligha. Ezt kínálja a magyaroknak is Izrael, amikor felvásárolja Magyarországot, amikor betelepedik Magyarországra. Nem a Talmud szerint - mert ugye ez nem közkincs, abba csak beavatottak tekinthetnek bele, amit azonban a magyarországi yeshivákban (zsidó iskolák) tanítanak a zsidó fiataloknak, mint alapszabálytant - , hanem a Törvénynek elfogadott Mózes 5. könyve alapján. A Törvény valódi első könyve azonban egyértelműen fogalmaz. Izraellel nem lehet baráti viszonyban élni! Izrael uralkodni akar - és ha hagyják fog is. Kíméletlenül, véresen, brutálisan, erőszakkal, ha kell alatomos megfogalmazásokkal, aljas módon kihasználva a meghódítandók gyengéit.

Aliza, Izrael budapesti nagykövete emígy is szólt:

,,A nagykövet arról is beszélt, hogy Izrael kinyújtja kezét szomszédai felé, kész arra, hogy engedményeket tegyen, két állammal, Egyiptommal és Jordániával békét is tudott kötni. Aliza Bin-Noun megköszönte Magyarország jó együttműködését Izraellel, úgy fogalmazott, a kétoldalú kapcsolatok kiválóak. ,,Magyarország Izrael egyik legközelebbi barátja a világon" - mondta, és utalt arra, hogy a két népben nagyon sok a közös érték, a zsidó közösség nagyon fontos szerepet játszott Magyarország történetében. Izrael 1948. május 14-én kiáltotta ki függetlenségét."

Igen, kinyújtja kezét a szomszédai felé és ahogy Mózes törvényeiből egyértelműen kiviláglik: elharácsolja azok értékeit. Az izraelita békeszerződés mind Egyiptomban, mind Jordániában feszültséget kelt és az 'arab tavasz' egyik 'eredménye' lehet pl. hogy az egyiptomiak felbontják ezt a 'szerződést'. Felbontják és esetleg emberi segítséget nyújtanak az izraeliek által a pusztulásba kergetett gázaiaknak. Izrael politikájának, erkölcsi törvényeinek a lényege Gázában világlik ki a leginkább: ölni, ölni, rabolni, kisajátítani, uralkodni. Közben pedig ennek pont az ellenkezőjét hirdetni a világban, azaz gátlástalanul hazudni. Mindazokat pedig, akik a hazugságról lerántják a leplet, Izrael halálos ellenségeinek megbélyegezni és minden eszközzel lehetetlenné tenni, elhallgattatni.

Külön érdemes felfigyelni Aliza eme mondatára. ,,Magyarország Izrael egyik legközelebbi barátja a világon."

Igen, az a Magyarország, akinek a zsidó médiumok által világba szétszórt híre dühöngő antiszemitizmust jelent. Ugye, Magyarország barátai voltak történelme során Kun Béla és a 'köztársaság' népirtó vezetősége, vagy Rákosi és zsidó környezete is? Mi magyarok az elmúlt évszázad során az ő közreműködésük révén bensőségesen is megismerkedhettünk a zsidóság szellemi értékeivel: hazugság, barbár vérengzés, emberkínzás, rabigába döntés, gyűlölködő bosszúállás. Megismertük és köszönjük, nem kérünk belőle. Izrael palesztinai politikáját is látjuk, hiába is hazudoznak róla mást. Egyértelmű: ott sem viselkednek másként, mint nálunk tették a vörös hordák.

Izrael nem a barátunk! Mert Izraelnek nem lehetnek barátai. Csak olyanok, akiket maga uralma alatt tart. Ha kell kivásárlással, ha kell bankokráciával, ha kell véres terrorral - de ez nem barátság! Legalábbis a szó eredeti értelmében véve nem az. Mert Izrael olyan barbár, mint az Istene, olyan hazug, mint a törvényei, olyan barát, mint amilyen a sakál a beteg gidához, és ha hatalmi szándékait nem képes érvényesíteni, olyan bosszúálló, mint a cigányok.

Szörnyű vallás szörnyű társadalma és annak szörnyű állama.

Cser Ferenc

Az MNO eredeti írása:

Magyarország számára ,,személyes kérdés" Izrael biztonsága
2011. május 11. 21:45

MNO - NT

Izrael biztonsága Magyarország számára ,,személyes kérdés", így a magyar külpolitika lényeges része - jelentette ki Németh Zsolt, a Külügyminisztérium parlamenti államtitkára szerdán Budapesten, az Izrael Állam függetlenségének 63. évfordulója alkalmából rendezett ünnepségen.

Az államtitkár azt mondta, akármi történjék is az arab tavasz során, az remélhetőleg stabilizálni fogja a régiót. A magyar külpolitika filozófiája az, hogy minden, ami stabilizálja a térséget, jó, és minden ami gyengíti a stabilitást, rossz - fogalmazott Németh Zsolt. A Marriott Hotelben rendezett fogadáson több ismert közéleti személyiség, köztük Erdő Péter bíboros, esztergom-budapesti érsek, Rétvári Bence, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium parlamenti államtitkára, Pálinkás József, a Magyar Tudományos Akadémia elnöke és Tarlós István főpolgármester is részt vett.

Németh Zsolt - aki a magyar kormány nevében köszöntötte a vendégeket - arról beszélt: ,,olyan sok hasonlóság van közöttünk, izraeliek, zsidók és magyarok között, hogy nem is tudjuk megszámolni". Ennek kapcsán utalt a magyar kultúrára, annak zsidó-keresztény gyökereire, a kálvinista hagyományra, amelyek nagy mértékben az ótestamentumra épül. Azt mondta, ha az ember a magyar irodalom és kultúra kiemelkedő alkotásaira gondol, kiderül, ,,milyen közel állunk egymáshoz". Egyúttal megjegyezte, hogy Közép-Európában a legnépesebb zsidó közösség Magyarországon él.

Aliza Bin-Noun izraeli nagykövet az eseményen arról szólt, hogy 63 év ugyan nem nagy idő egy ország történetében, de a fiatal Izrael Állam hosszú utat tett meg. Úgy fogalmazott, országa valóban elégedett lehet, hiszen egy demokratikus értékeket ápoló, gazdasági és társadalmi vívmányaira büszke országként, szilárd demokráciaként működik egy nagyon bizonytalan állapotú Közel-Keleten. ,,Egy dolgot sajnos még nem értünk el, ami rendkívül fontos nekünk, és ez természetesen a béke" - mondta a diplomata. Megjegyezte: ha Izrael békében élhetne szomszédaival, valószínűleg az egész Közel-Kelet és a világ másként nézne ki.

A nagykövet arról is beszélt, hogy Izrael kinyújtja kezét szomszédai felé, kész arra, hogy engedményeket tegyen, két állammal, Egyiptommal és Jordániával békét is tudott kötni. Aliza Bin-Noun megköszönte Magyarország jó együttműködését Izraellel, úgy fogalmazott, a kétoldalú kapcsolatok kiválóak. ,,Magyarország Izrael egyik legközelebbi barátja a világon" - mondta, és utalt arra, hogy a két népben nagyon sok a közös érték, a zsidó közösség nagyon fontos szerepet játszott Magyarország történetében. Izrael 1948. május 14-én kiáltotta ki függetlenségét.

(MTI)



Forrás: Cser Ferenc


http://nemenyi.net/default.asp?SID=1&Cal=&AID=0&Direkt=82423
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Hunvaldot kiengedték az előzet
  2011-05-13 21:09:46, péntek
 
  Hunvaldot kiengedték az előzetesből

2011. május 13. péntek, 17:16 Szerkesztőség


A Fővárosi Bíróság megszüntette az erzsébetvárosi ingatlanügyben megvádolt Hunvald György volt MSZP-s polgármester és Gál György volt SZDSZ-es gazdasági bizottsági elnök előzetesét. Hunvald ügyvédje elmondta, hogy a bíróság végzése nem jogerős, ellene az ügyész fellebbezhet. A fellebbezésnek azonban nincs halasztó hatálya, tehát a két erzsébetvárosi politikust a mostani döntés értelmében szabadlábra kell helyezni.

A Fővárosi Bíróság közleménye szerint azzal indokolták a döntést, hogy a vád tényei között a bűnszervezeti elkövetés nincs megfelelően körülírva, így a vádlottak a törvény értelmében néhány hónapon belül automatikusan szabadultak volna a legsúlyosabb kényszerintézkedésből, mert annak tartama a törvény alapján megszűnik.

Hunvald György esetében lakhelyelhagyási tilalmat rendeltek el, Gál György pedig házi őrizetbe kerül. Az ügyvéd szerint a vádlottak elhagyhatják a bv-intézetet, annak ellenére, hogy a végzés nem jogerős. A volt polgármester két év három hónapot, a volt bizottsági elnök két év hat hónapot töltött előzetes letartóztatásban. Hunvald György előzetes letartóztatásának megszüntetését egyébként épp egy héttel a mostani döntés előtt utasította el a Fővárosi Ítélőtábla.

Sebes Péter elmondta, hogy május 5-én egy másik ügyről volt szó. A tavasszal Hunvald megromlott egészségi állapotára hivatkozva adtak be kérelmet a szabadonbocsátás érdekében, amit először a Fővárosi Bíróság utasított el, majd - több mint másfél hónappal később - az ítélőtábla is úgy látta, hogy nem jogos a volt polgármester házi őrizetbe helyezési kérelme. A mostani döntés a félévente hivatalból ismétlődő felülvizsgálatban született - közölte az MTI.

A Gál György volt SZDSZ-es gazdasági bizottsági elnök, Hunvald György volt szocialista polgármester és társai ellen folyó büntetőper júniusban folytatódik, a tervek szerint a vádlottak meghallgatása abban a hónapban befejeződhet.

Mint ismeretes, Hunvald Györgyöt az erzsébetvárosi ingatlanügyekben indult nyomozással összefüggésben tavaly február 10-én vették őrizetbe. Hunvald György, Gál György és 23 társuk ellen november elején emelt vádat a Központi Nyomozó Főügyészség különösen jelentős kárt okozó csalásért és más bűncselekményekért. A főügyészség akkor nyújtotta be a Fővárosi Bíróságnak a 121 oldalas vádiratot és a nyomozásban keletkezett 46 ezer oldalnyi nyomozati iratot.

Az eljárás adatai szerint Gál György elsőrendű vádlott a VII. kerületi önkormányzatnak összesen 603 millió forint kárt okozott, és 1,7 milliárd forint kár okozását kísérelte meg. A vád szerint az ügyletsorozatban tizenhét ingatlanból tizenhatért kért és kapott Gál György 2003-ban és 2004-ben összesen 366 millió forint vesztegetési pénzt.


http://www.bombahir.hu/hirek/hunvaldot-kiengedtek-az-elozetesbol
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A zsidó mindenütt a világ uzso
  2011-05-13 20:37:00, péntek
 
  A zsidó mindenütt a világ uzsorása volt


2011. május 13. 12:05:59
A zsidóság önmagát zárta ki a keresztény népek világából, önmagát zárta ki egy rettenetes szellemi reakcióval, amely páratlanul áll a világon s amely olyan terrorizmus, olyan zsarnoki hatalom a rabbik kezében, amilyenről Hitler és a többi diktátorok életük végéig álmodni sem mernek.
A Szálasi-kormány: álló sor, balról jobbra: Dr. Rajniss Ferenc vallás- és közoktatásügyi miniszter, Gróf Pálffy Fidél földművelésügyi miniszter, Vajna Gábor belügyminiszter, Jurcsek Béla közellátási miniszter, Kovarcz Emil országmozgósítási- és hadfelszerelési miniszter, Kassai Ferenc propaganda- és nemzetvédelmi miniszter, Szakváry Emil iparügyi miniszter, Szöllősi Jenő miniszterelnök-helyettes. Ülő sor, balról jobbra: Reményi-Schneller Lajos pénzügyminiszer, Dr. báró Kemény Gábor külügyminiszter, Szálasi Ferenc nemzetvezető, Beregffy Károly honvédelmi miniszter, dr. Szász Lajos kereskedelem- és közlekedésügyi miniszter. A képről hiányzik: Budinszky László igazságügy-miniszter, Ferenczy László zsidóügyi tárca nélküli miniszter.
Rajniss Ferenc: Az egyszerű zsidó válasz természetszerűen hamis. A zsidó azt mondja, hogy üldözik a zsidót, ezért nincs hazája, ezért foglalkozik pénzüzletekkel. Ez a zsidó indokolás sok ezer esztendő óta. Igaz, hogy amikor Egyiptomba vitték őket, akkor is pénzüzletekkel foglalkoztak, amikor Babylonba vitték őket, akkor is pénzüzletekkel foglalkoztak, sőt a babyloniak aranyait is magukkal vitték, amikor visszamentek hazájukba. Igaz, hogy csak egyik részük ment vissza, a másik rész örök időkre ottmaradt. Rómában és Görögországban, a régi antik világban, a középkorban, ahol üldözték és ahol nem üldözték, a zsidó mindenütt a világ uzsorása volt. Ez kétségtelen tény, ami nem szégyen, hanem hallatlanul érdekes vonás a világ ebben a tekintetben egyetlen népében, amely ebben a vonásban, mint jellegben, semmiféle más néppel nem osztozkodik.
El lehet képzelni, hogy a legkülönbözőbb korokban a legkülönbözőbb sajátságú népek mind egy szálig beleestek volna a zsidóüldözés bűnébe, s ugyanakkor a zsidóság ártatlan bárány lett volna, viszont minden nép barbár és elfogult? Erre és a mai propagandára is választ ad Josef Kastein zsidó történetíró, a jeruzsálemi egyetem tanára, aki a következőket írja (olvassa): »A zsidó misszió a legnagyobb önámítás. A világon semmi szükség nincsen a zsidó misszióra. Az emancipált zsidóság a zsidóság ellenségeiről azt szokta hirdetni, hogy ezek a népek rosszabb, silányabb elemei; az igazi, a derék, a kiváló rétegei a népnek azok, amelyek bennünket nem üldöznek. Ez az osztályozása a népeknek« - írja Kastein - »egyenesen a szemtelenséggel határos«. (Derültség.) Nem én mondom ezt, hanem Kastein, aki jó zsidó.
A zsidóság tömeges asszimilációjának lehetetlenségére és ennek okaira Magyarországon Kossuth Lajos mutatott rá olyan páratlan és még ma is helytálló módon, hogy a tétele megegyezik Mendelssohn Mózes, a zsidók harmadik Mózesének, (Derültség.) Spinoza és az összes modern kutatók elméleteinek végső eredményeivel. Kossuth zseniális meglátása világosan kimutatta a zsidó asszimiláció lehetetlenségét. Ezeket írja Kossuth 1844-ben (olvassa): »Mózes nemcsak vallásalkotó volt, hanem polgári törvényhozó is. A zsidókat nem lehet emancipálni, mert vallásuk politikai institúció, teokráciai alapokra fektetve, amely a fennálló országlási rendszerrel, - tehát a magyar országlási rendszerrel - politikai egybehangzásba nem hozható. Vallásuk nemcsak vallás, hanem politikai organizmus is, teokráciájuknak polgári érvényességet adni nem lehet, mert ők nemcsak külön vallásfelekezet, hanem külön nép is«. Ezeket írta Kossuth Lajos Fábián Gáborral folytatott vitájában.
Később, amikor Lőw Lipóttal, a nagy rabbival került szellemi csatába, akkor azt írta Lőw Lipót fejtegetésére, hogy (olvassa): »A zsidók szocialiter emancipálva nem lesznek, ha mindjárt politikailag százszor emancipáltatnak is.« (Úgy van! Úgy van! jobbfelől. - ellenmondások a szélsőbaloldalon.) Nem tehetek arról, hogy Kossuth Rezső mit mond, de Kossuth Lajos ezt mondotta. (Derültség.) Ne álltassuk magunkat, mert a keresztény vallás és a zsidó vallás örökös és kiegyenlíthetetlen ellentét, amíg tehát kereszténység lesz, addig antiszemitizmus is lesz, már pedig a kereszténység örökkévaló. Ezért volt az a sok támadás a zsidóság részéről a kereszténység ellen.
Az ortodox zsidó az összes népek, országok, nemzetek kapujában és küszöbén ténfereg, útjában van mindenkinek és elsősorban útjában van önmagának. Nem egyszerű mese az aranyborjú imádatának története. Ahány nagy zsidó próféta volt, ahány nagy vezetője volt a zsidóságnak a történelem kezdetétől fogva, az egy szálig a zsidóság arany- és pénzimádata ellen mennydörgött, természetesen eredménytelenül.
A talmud-tudós a XX. század legreakciósabb embere. A zsidó nyelv a parasztot, a föld népét és a tudatlant egy szóval jelöli meg, mert az amharecz szó a parasztot és a műveletlenséget jelenti. A zsidó soha nem volt földhöz kötött nép, még őstörténelmében sem volt az és abban vált el veszedelmesen és örökre a kereszténységtől, hogy a kereszténység nekünk Krisztus tanításai alapján alapelveket, hatalmas, nagy, világot átalakító eszméket adott, de nem kötötte ezeket az eszméket hozzá egyetlenegy népnek, egyetlenegy politikai berendezkedésnek, egyetlenegy alkotmánynak igen törékeny oszlopaihoz. A kereszténység mint vallás, egy hatalmas, óriási szellemi felszabadulás. Az izraelita vallás, ahogyan nevezik, a talmudban való megrögzítettsége az életnek, a halálnak, a mindennapi szabályoknak, az arany fémjelzésének, a jognak, a matematikának és a polgári törvényeknek. A zsidóság így maradt el ezer esztendőkön keresztül a világ kultúrájának fejlődésétől a talmudi korban, amely az emancipációig tartott, - az emancipációs kor pedig csak egy rövid lélegzetvétel a történelem folyamán - s addig semmi modern tudományban, az emberiség előrevitelében, az országok óriási harcaiban, a szellemi küzdelemben a fény felé, a világosság, a haladás felé való emelkedésben sohasem vett részt. A zsidóság önző szerződést kötött önmaga számára az Istennel, a kereszténység nagysága pedig abban van, hogy minden nemzetnek, minden megtérő embernek kaput nyit az üdvözüléshez. Az önzésnek ez a rettenetesen elmaradott reakciós vallása, az ortodoxiának a puszta ténye, megszüntet minden lehetőséget, egy előre haladó nemzet s e sötét galíciai tömegek között az asszimilációra. Azok a zsidók, akik állandóan védik ezeket a bevándorolt galíciai tömegeket, elvesztették ugyan részben régen a hitüket, nem foglalkoznak a talmuddal, de nem lettek keresztények sem. Egy végtelenül kicsi tömeg az, amely önmagát asszimilálta a talmud kísérteties, embertelen hatása alól.
Tisztelettel kérek félóra meghosszabbítást.
Elnök: Méltóztatik a kért meghosszabbítást megadni? (Igen!) A Ház a kért meghosszabbítást megadta.
Rajniss Ferenc: A zsidóság önmagát zárta ki a keresztény népek világából, (Úgy van! jobbfelől.) önmagát zárta ki egy rettenetes szellemi reakcióval, amely páratlanul áll a világon s amely olyan terrorizmus, olyan zsarnoki hatalom a rabbik kezében, amilyenről Hitler és a többi diktátorok életük végéig álmodni sem mernek. Az egyetlen nép, amely a diktatúra ellen, a politikai institúciók megszorítása ellen szégyenből a szavát nem emelheti fel, a zsidóság, mert a talmudi szellemi terrorhoz hasonlatos diktatúra, amely évezredek óta tart e szerencsétlen, nyomorült s műveletlen zsidó nép felett, még nem volt a világon sohasem!
Fejér Lajos ezt írja az asszimilált zsidóságról (olvassa): »Az asszimiláns zsidóság már régen megszűnt 'írástudó' lenni, de még mindig farizeus. Elkülönödését jelenti, hogy a zsidóság változatlan és változhatatlan törvényeinek érvénye alatt áll mint vallásfelekezet. Ezek a törvények oktrojálják is és sugallják is az ősi elkülönödést.« Fejér Lajos a zsidó vallást a legújabb kutatások alapján tökéletesen úgy látja, mint ahogyan azt a zseniális Kossuth Lajos 1844-ben látta. Ezt mondja (olvassa): »Az ősi zsidó állam és társadalom isteni parancsok alakjában foglalt kényszerképzetekké merevített törvénygyűjtemény, amelynek elfogadása és megtartása önmagában lehetetlenné teszi az asszimilációt.« És ez így van, t. Ház.
Ez ellen a zsidóság ellen küzdünk, igenis, a félvérűek védelmében is, mert ahogy a bizottságban megmondottam, a legmesszebbmenő engedékenységre is hajlandó vagyok abban az esetben, ha lezárjuk a kaput törvénnyel s a további vegyes házasságok szerencsétlenségét a nemzetre zúdulni nem engedjük! Mindenre hajlandó vagyok ebben az esetben, de a házassági tilalom, a bevándorlási tilalom s a zsidóság visszaszorítása nélkül tönkremegy és elpusztul ez a nemzet. Saját magunk ellen vétkezünk, ha nem tudunk elég keménységet mutatni a mi népünk védelmében csak azért, mert a zsidóság igazgatósági tagságokkal, nagy állásokkal, a sajtóban való elhelyezéssel egypárunkat a középosztályból, akik eláruljuk a magunk fajtáját, el tud helyezni életük végéig, vagy egy darabig olyan helyre, ahol a napos oldalon élünk. (úgy van! úgy van! jobbfelől) Százszor becsületesebbnek tartom ebben az esetben a harcot, százszor becsületesebbnek tartom vállalni minden viaskodást, minden hazugságot és rágalmat s megállni emellett a szerencsétlen magyar nép mellett, amelyről megállapítottam, hogy földmívelő rétegében és ipari munkásságában két középosztályt eltartani nem tud.
Amikor Babylonból visszatértek a zsidók az őshazába, Ezra rögtön azt írta: »Összekeveredett a szent nemzetség az ország népeivel« és gyilkossággal és minden erővel megállították a további keveredés folyamatát. Hát ezek panaszkodnak Hitler vagy a fajvédők, vagy a magyarországi zsidótörvény ellen? A nacionalizmusnak abban a harcában, amelyet folytatunk, mi szükségképpen kerülünk szembe, tragikus összeütközésben kerülünk szembe a zsidósággal. A nagy zsidó, Martin Huber »Kampf um Israel« című munkájában a következőket írja a mai zsidóság feladatáról. (Olvassa): »A mi sajátos történelmi hivatásunk felismerése alapján álljunk ellen annak az áramlatnak, amely besodorna bennünket is a sokféle tömegáradatba, amelynek egyenlegét a mai világpolitikában nacionalizmusnak nevezik. A zsidóság feladata az ez ellen való küzdelem.« Ha a zsidóság a maga feladatának tartja a nacionalizmus ellen való küzdelmet, akkor meg saját feladatunknak tartjuk a nacionalizmus melletti küzdelmet és találkozunk ott, ahol egymással ebben a kérdésben meg kell ütköznünk.
Elengedhetetlen kötelességemnek tartom, t. Ház, befejezésül a törvényjavaslat általános vitája során röviden rámutatni arra a töméntelen ferdítésre, hamisításra és hazugságra, amely a zsidókérdés rendezését a történelmi magyar alkotmány állítólagos sérelmeivel próbálja megakadályozni. Ez a naiv zsidópropaganda el akarta hitetni a laikus közvéleménnyel, hogy a zsidókérdés törvényes megoldására irányuló minden cselekedet az ezeréves közjogi tradíciók legbelsőbb szellemét sérti és a Corpus Juris logikai szerkezetét támadja meg. E célzatos, de romantikus mesével szemben megállapítom, hogy a zsidóság jogait és helyzetét Magyarországon ezer esztendőn át mindig az általánostól eltérő külön jogszabályok, külön rendelkezések, külön kiváltságlevelek és külön pátensek határozták meg. A mai zsidóság 1895-ig, vagyis a recepcióig állandóan corpus separatum volt alkotmányjogilag. Nem a mai törvényjavaslat folytán lesz corpus separatum, hanem ezer esztendőn át corpus separatum volt a magyar alkotmány alapján. Akik ezt tagadják, azok 25 esztendős intervallumra hivatkoznak, 1895 és 1920 intervallumára, mert a numerus clausus törvény igenis újra a magyar jogfolytonosságot állította ebben helyre, helyreállította a jogfolytonosságot a régi alkotmányossággal, a zsidó corpus separatum elvének tradicionális, ezeresztendős elismerésével. Mi tehát, akik megszavazzuk a zsidótörvény-javaslatot, az alkotmány, a közjog szempontjából, a szerves, ezeresztendős magyar alkotmány talaján állunk, szemben azokkal, akik az 1895 és 1920 közötti 25 évet tartják egyedül magyar alkotmánynak.
T. Ház! Szent László a szabolcsi zsinaton 1092-ben a zsidó rabszolga-kereskedők és a vegyesházasság ellen törvényt hozott, Kálmán király, I. Béla, II. Endre, mint külön testtel foglalkoztak a zsidósággal és szorították meg vagy bővítették ki jogaikat. Az Aranybulla bevezeti a numerus nullust, a pénzváltás, a vámkezelés és a sókamaraság területein. II. Endre beregi esküjében megújítja az Aranybulla antiszemita cikkelyét és elrendeli, hogy a zsidók vörös köpenyt, sárga foltot és csúcsos föveget viseljenek. IV. Béla 31 szakaszos kiváltságlevele is külön testnek tartja a zsidóságot és Kun László ünnepélyes esküt tesz, hogy zsidókat köztisztségekre nem alkalmaz. Hát nincs meg itt a tradíció, nincs meg itt az alkotmányos lehetőség, visszavezetni a mi törekvéseinket a magyar alkotmány régi tételeire? Nagy Lajos kiutasította az egész zsidóságot az országból, mégis ittmaradtak, mert az ajtót rosszul tették be utánuk. (Derültség jobbfelől.) Zsigmond király behozza a külön zsidó-adót, Mátyás király felállítja a külön zsidó prefektúrát. Werbőczy Hármaskönyve alig emlékszik meg a zsidókról, ellenben a következőket írja (olvassa): »Nem célom, hogy a zsidókról írjak, minthogy a zsidóknak az ő jogaikra nézve többféle és különböző és több helyen az üdvösséggel ellenkező kiváltságaik vannak és különben is az uzsorásokról ítélni veszedelmesnek látszik.« De jól ismerte szegény Werbőczy a zsidókat. (Derültség jobbfelől)
II. Ulászló 1503-ban felmenti az ország összes lakosait a zsidó kamatok fizetése alól. A zsidóság Miksa osztrák herceghez, mint német császárhoz folyamodik és Miksa mint német császár értesíti a magyar rendeket és hatóságokat, hogy külön védelme alá vette az összes magyarországi zsidókat. Ez az első »népszövetségi« beavatkozás Magyarország belügyeibe a zsidók felkérésére; Klebelsberg Kunóval szóról-szóra ugyanaz történt, mint a rendekkel Ulászló idejében. Ebben a formában van csak a zsidóság beiktatva a magyar alkotmányba és a zsidóság volt mindig az igazi corpus separatum, nem a mai Felvidék.
A mohácsi vész után a székesfehérvári országgyűlésen Szapolyai koronázásakor a rendek a zsidóság kiüldözését határozta el. Ferdinánd természetesen megakadályozta. A városok egymásután űzik ki a zsidókat: Buda, Pozsony, Sopron, Nagyszombat, Baranya megye, Újvidék, Pest, Bártfa, Szombathely, a bányavárosok és egyes megyék, úgyhogy a XVI. század első évtizedeiben alig marad zsidó Magyarországon.
I. Lipót csalásaikért, kamarai bizottsági vizsgálat után, pénzbüntetésre ítélte a zsidóság összességét; tehát ez sem újdonság. Mária Terézia véglegesíti a türelmi adót.
A magyar törvényhozás tehát állandóan és következetesen szigorú rendelkezéseket hoz a zsidóság ellen, azzal a nyílt indokolással, hogy a zsidók »mennél előbb költözzenek ki.« Az indokolás pedig beszél uzsoráskodásról, hűtlen kezelésről, csalásról, borhamisításról és egyéb ilynemű cselekedetekről. Az 1578, 1593, 1595, 1625, 1630, 1647, 1655 és 1723 években törvények, rendeletek útján adóemelésekkel, kiváltság- és jogmegvonásokkal intézkednek a zsidóság elrettentésére.
Micsoda beszéd az, hogy mi itt most elkezdtük idegen eszmék nyomán a zsidókérdést feszegetni Magyarországon? Hiszen volt zsidókérdés és az évszázadok alatt csak súlyosabbá lett! A XVIII. században már az arisztokrácia és a főszolgabírók a zsidóvédők a törvény ellenére is. Ők akadályozzák meg, hogy a törvényeket és rendeleteket becsületesen végrehajtsák.
T. Ház! A zsidóságot két alkotmányellenes uralom abszolutisztikus osztrák korszaka ültette végleg a magyarság nyakára, nem Kossuthék és nem Széchenyiék; mert történelmi hazugság az, amit velük kapcsolatban hangoztatnak. II. József uralma és a Bach-korszak teremtette meg Magyarországon a zsidóság végleges elhelyezkedését. II. József, a kalapos király akkor, amikor a magyar alkotmány nem volt érvényben, húzta fel a zsilipet a zsidóság előtt és tette zsidóparadicsommá ezt az országot és 1849 és 1867 között fészkelődött be a zsidóság véglegesen és tökéletesen a magyar gazdasági és kulturális életbe. Kornis Gyula azt írja, hogy a zsidóság 1849 után hirtelen lepi el a középiskolákat és ezeken keresztül a szellemi pályákat. Miért? Azért, mert 1849 után a magyar nemzet meg volt fosztva a vezetőségétől, tízezrek ültek börtönben, mentek emigrációba, soroztattak be az osztrák hadseregbe. (Úgy van! Úgy van! jobbfelől.) Fej nélkül állott ez a nemzet hosszú időn keresztül, becstelenség volt állásokat elfogadni. Volt-e ennél nagyobb lehetőség, mint idegen uralom alatt, a Bach-korszak alatt beülni mindenhova, egyrészt az Európában kifejlődött nagy, hatalmas kapitalista hullámon az összes gazdasági vezető helyekre, másrészt pedig a szellemi pályákra? Nem a magyar alkotmány, hanem a magyar alkotmány felfüggesztése volt a zsidók magyarországi térhódításának az oka. (Úgy van! Úgy van! jobbfelől.)
1850-ben a császár már különleges jogokat ad a zsidóknak és behozzák az osztrák polgári törvénykönyvet. Ezzel, az osztrák polgári törvénykönyv magyarországi hatályával nyitották meg a kaput a zsidók előtt. A zsidók az osztrák polgári törvénykönyv alapján tömegesen szerzik meg azokat a jogosítványokat, amelyekről egy évtizeddel azelőtt nem is álmodtak volna.
A zsidóság a nemzeti szerencsétlenségnek, a világosi fegyverletételnek az egyetlen nyertese Magyarországon. A nemzet színe-java hiányzik. Akkor lesznek a zsidók ügyvédek, hivatalnokok, akkor szereznek nemesi ingatlanokat az osztrák polgári törvénykönyv alapján. Az 1860. február 18-iki pátens megadja nekik az ingatlanszerzés jogát, addig számukra tilos monopóliumokat is megkapnak, mert például salétromot, puskaport és efféle dolgokat azelőtt nem árusíthattak. A tanúzási képesség korlátozása is megszűnik, ami megindította Felső-Magyarországon azt a rettenetes folyamatot, amely a magyar birtokok elkobzásához, száz- és százezer kis magyar birtokosnak, később pedig középbirtokosnak és főnemesnek a tönkretételéhez vezetett. Az osztrák polgári törvénykönyv alapján helyezkedhettek el a zsidóik a bányavárosokban, ahonnan azelőtt ki voltak tiltva s az osztrák polgári törvénykönyv uralma alatt szilárdult meg itt ez a gyakorlati jogi helyzet, amelyet később törvényesen állandósítottak.
Amikor kibékült a király és a nemzet, akkor már az országbírói értekezlet érintetlenül hagyta az osztrák polgári törvénykönyv alapján megszilárdult és kialakult helyzetet. Ez volt a magyar szerencsétlenség: nem a magyar alkotmány uralma, hanem a bécsi önkény. Az 1867:XVII. tc. előkészítése, akarata, az anyag összehozása, még az abszolutizmus korából való. Az abszolutizmus után, 1867-ben egyszerűen ráütötték a pecsétet a kialakult jogegyenlőségre. A császári osztrák abszolutizmusnak nagyon sokat köszönhet a zsidóság és ma csak mimikriből dicséri a magyar alkotmányt, mert a császári alkotmányt kellene dicsérnie.
Tökéletesen hamis az a beállítás is, hogy ez az 1867:XVII tc. a reformkorszak és a kossuthi hagyományok késői virága. Határozottan tiltakozom ez ellen a jogfolytonossági hazugság ellen. Nem! Rendes császári és királyi törvény ez, nem a magyar alkotmány folytatása, hanem egy folyamat lepecsételése, kompromisszum, mert a kossuthi hagyomány, a deákferenci hagyomány, Széchenyi hagyománya és Kölcsey hagyománya soha, de soha nem engedte volna meg, hogy megteremtsék a zsidó egyenjogúságot a zsidó bevándorlási törvény nélkül! Ők junktimot állítottak fel a kettő között és a császári ház befolyása, a bécsi befolyás volt az, amely ezt a junktimot a nemzet végtelen szerencsétlenségére ketté tépte. A Bach-korszaknak a nemzet vezetése szempontjából való gyászos antiszelekciója mind a mai napig érezhető az egész nemzeten. (Úgy van! balfelől.)
Az 1843-44-iki országgyűlésen nem ezt az 1867:XVII. tc.-et követelték a magyar gondolat előharcosai és a vármegyék. Valami tökéletesen mást követeltek! Ezért hamisítás azt mondani, hogy az 1867:XVII. tc. kossuthi hagyomány. Az 1843-44. országgyűlésen Győr vármegye azt kívánja, hogy előbb a zsidók mondjanak ellent hitük elveinek, Ugocsa vármegye pedig azt, hogy előbb vallásuk elveiről faragják le a cafrangot. Ez volt az egészséges magyar álláspont, százféle formában.
Az aradi zsidók ebben az időben megindítottak egy mozgalmat a talmud teljes feladása érdekében, mert látták, hogy a magyar nemzet ellenállása ekörül csoportosul. Azt akarták az aradi zsidók, hogy csak a tízparancsolat maradjon meg a zsidó vallásból. Természetes, hogy ez nem sikerült, hanem csak egy nagyobb kitérési folyamat lett a jámbor szándékból a 40-es esztendőkben.
A szegedi országgyűlésen 1849-ben Szemere Bertalan benyújtotta a törvényjavaslatot a zsidó egyenjogúságról, amely azonban csak elvi kijelentéseket tartalmazott, de annak megvalósítását a zsidó vallás reformjától tette függővé. Vagyis az 1849-es és az 1867-es törvény között óriási szakadék van a magyarság kárára.
1861-ben, az abszolutizmus korában, küldte ki az országgyűlés azt a bizottságot, amely azután az 1867-es törvényt megcsinálta. Deák Ferencnek Eötvös a kormány névében megígérte, hogy nem terjesztik be a törvényjavaslatot a bevándorlási törvény nélkül. Természetesen beterjesztették és ez volt a csalás.
Ilyen előzmények után, az 1867:XVII. törvénycikk után igen természetes volt a zsidóságra vonatkozó további jogfejlődés. A nagymihályi rabbigyűlés 1865-ben átokkal sújtott meg minden zsidót, aki istentiszteletet magyar nyelven meghallgat, de azért nem várták meg azt sem a törvényhozók, hogy maga a zsidóság, a rabbigyülekezetek foglaljanak állást az emancipáció mellett, olyan lázas nagy sietséggel adták meg a számukra a jogot és nyitották ki előttük a kaput a magyar életbe. Az ortodox propaganda 1867-ben volt a legerősebb és ez volt a kossuthi szellemnek tulajdonképpeni megtagadása.
T. Ház! Azt is nagyon jól tudjuk, hogy a recepcióban hogyan nyilvánul meg a nemzeti géniuszunk. A felsőház kétszer egymásután visszavetette a törvényjavaslatot, végre a nemzeti géniuszt úgy segítették ki a zavarból, hogy új felsőházi tagokat neveztek ki és amikor szavaztak és 107-107 volt a szavazás eredménye, akkor az elnöklő Vay Béla a recepciós törvényre adta le a szavazatát. Ez volt a »nemzeti géniusz« kiteljesedése, egyetlenegy szavazattal a felsőházban.
Csodálatos dolog, t. Ház, hogy ennek a zsidó jogfejlődésnek az alapján a boldog konszolidációs korban az 1926:XXII. törvénycikkel az »izraelita vallásfelekezet« két rabbija megkapta a felsőházi képviseletet. Ezt tetőzte be a konszolidációs korban a régi törvényhozást. Ez a felekezeti felsőházi képviselet teljesen jogtalan és alkotmányellenes, mert izraelita vallásfelekezet nincs, tehát olyan felekezetnek adtak felsőházi képviseleti jogot, amely nem létezik. Van ortodox hitközség, van kongresszusi hitközség és status quo hitközség, csak éppen izraelita vallásfelekezet nincs.
Az emancipáció óta a zsidók megkaptak mindent Magyarországon, amit elérhettek. Most, amikor a nagy nemzeti csapásaink után a töméntelen monopóliumból, gazdasági életünk kivágott részeiből a nemzet visszaköveteli a maga részét, a zsidóság nem tiltakozhatik jogosan ezen követelés ellen. Ez a tétel a zsidótörvény legegyszerűbb indokolása. Minthogy én világnézeti meggyőződésem következtében hiszem azt, hogy ennek a nemzetnek - bármilyen nehéz legyen is a törvény megvalósítása - nagy körültekintéssel, de kegyetlenül és szigorúan meg kell oldania a zsidókérdést, azért az ehhez vezető első lépést, ezt a törvényjavaslatot, általánosságban, a részletes vita alapjául elfogadom. (Élénk helyeslés és taps a jobboldalon. - A szónokot számosan üdvözlik.)
Elnök: Minthogy a napirend tárgyalására megállapított idő letelt, a vitát félbeszakítom.
(Folytatjuk)

http://nemenyi.net/default.asp?SID=0&AID=0&Direkt=82470
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A nagykövet hazalátogatott
  2011-05-13 20:30:21, péntek
 
  A nagykövet hazalátogatott


Eleni Tsakopoulos amerikai nagykövet januárban hazalátogatott Kaliforniába, s ott a Sacramento Bee újságnak nyilatkozott. Sok minden kiderül ebből az interjúból. Kiderül az is, hogy ezek a díszpéldányok hogyan akarják befolyásolni Magyarországot, és mivel akarják hülyíteni a népet. Ő az a nagykövet, aki ma, péntek 13-án Gyöngyöspatára látogat Pintér Sándor társaságában, még jobban felkeverni azt, amit nem kellene - de nem tudom mennyit keverhet még rajta, amikor a matéria már a karimáig van.

Sacramento Bee (SB): Miért törődjenek az emberek itt [Kaliforniában] Magyarországgal?

Elani: Az emberek elcsodálkoznak, amikor megtudják, a nagykövetség Budapesten 350 (!) embert alkalmaz. Az Egyesült Államok azt teszi, amit más állam nem tesz, amit más állam soha sem tett. Mi a Föld jövőjével vagyunk elfoglalva, megpróbáljuk az egész világot a stabilitás, a demokrácia, és a szabadság felé irányítani.

SB: A magyar politika jobb oldalra váltott, ugye?

Elani: Nem érthető a magyar politika a történelmi háttér ismerete nélkül. Volt náluk egy mongol invázió, egy török megszállás, Habsburg uralom, náci szövetség a második világháborúban, és aztán a kommunista idők... Kipróbáltak rajtuk mindenféle rendszert, mint egy gyakorlótéren, ami a történelemben előfordult. Ami most történik, az egy konzervatív váltás. Szintén egy nacionalista váltás. Nem hiszem, hogy ami most történik, az egy olyan radikális változás, hogy bármi aggodalmat keltsen. De bizonyosan megjegyzendő.

SB: Obama elnök nemrégen írta alá a "ne kérdezz, ne mondd el" törvény eltörlését, tehát nyíltan lehetnek a homoszexuálisak a hadseregben. Hogyan nézik a homoszexuálisokat Magyarországon?

Elani: Nincsenek még olyan messze a nyitottság útján a különbözőséghez viszonyulva.

SB: Hogy áll hozzá ehhez?

Elani: Úgy állunk hozzá, hogy a toleranciát hirdetjük, hogy a különböző emberek, népek egy tető alatt elősegítik, előremozdítják a társadalom céljait. Sokszor beszélek arról, hogy az amerikai siker titka a sokféleség. (diversity - multikultúrára gondol itt - szerk.)

SB: Okoz ez konfliktusokat?

Elani: Nem, ezen a téren eszmecserét folytatunk, gondolatokat váltunk. Elmentem Lady Gaga budapesti koncertjére és átadtam neki egy kulturális diplomácia kitüntetést. (Itt most tartsunk egy hányás szünetet az olvasásban - szerk.)

SB: Lady Gaga?

Elani: Nagy része az üzenetének az, hogy egészen természetes másnak lenni, természetes a másság, még akkor is, amikor mindenki a környezetedben azt mondja hogy nem. Ő nagy vonzó erő volt. (Sajnos sok konzumidióta fiatalt befolyásol az a deviáns zsidónő, nem véletlenül futtatják ennyire - szerk.)

SB: Hogyan illenek bele az emberi jogok ügyei az külügyminisztérium üzleti missziójába?

Elani: Magyarország belezuhant a valutaválságba 2007-2008 közt, s óriási megszorítások következtek. Szeretik az ipari gyártás, előállítás munkaterületét. De kérdőre vonják, miért veszi el egy nemzetközi cég a magyar nyersanyagot és a profitot pedig kiviszi az országból. Nincs annak valami más útja, hogy magyar föld nyersanyagait kihasználva a profitot valahogy itt forgatnák meg, a pénz itt maradna? Magyarország csak 21 éve demokrácia. Az amerikai üzleti befektetések kérdésében az üzletembereknek megerősíthetem, hogy Magyarország egy hatalmas befektetési lehetőség. Egy kicsit több viszont elmagyarázni hogy a magyar kormány mit tesz a múlthoz [megszokotthoz] képest.

SB: A magyar boripar híresen kötődik a kaliforniai boriparhoz. Mit gondol a magyar borokról?

Elani: Óriási a boruk... Elmentem egy étterembe..., valaki öntött egy pohár bort, ami olyan zamatos volt, hogy azonnal megkérdeztem, vehetek-e egy üveggel belőle. Az egyike a legízletesebb savignon blanc bornak amit valaha is ittam, de csak nyolc dollárba került.

SB: Volt kár-védelem a WikiLeaks után?

Elani: A WikiLeaks állítólagos eredeti dokumentumokat tesz ki, amin nevek vannak, hogy ki beszél velünk. [ügynökök?] Az emberek azért beszélnek velünk, mert hiszik, hogy az Egyesült Államok az egyedüli legfontosabb erő a demokráciáért és a békéért az egész világon. Ha mi nem terjesztenénk demokráciát és békét, akkor senki nem tenné azt. Természetesen vannak hasonló gondolkodású országok. De mi tesszük meg a feladat nagyját. Ezért is van 350 alkalmazottunk Budapesten.... más országok számítanak arra a munkára (na kik? - szerk.), amit mi csinálunk. Amire mi számítunk az, hogy az emberek jöjjenek és elmondják mi folyik igazából. Ezek az emberek igazi veszélyeknek vannak kitéve. (Veszélyes kémkedni, hazaárulónak lenni, ugye? - szerk.)

SB: Magyarországnak 500 katonája van Afganisztánban. Készülődnek azokat kivonni?

Elani: Nem. Hende Csaba azt mondta,"elmentünk szavazni ki legyen a szövetségesünk. Mi, a nép, a NATO-ra szavaztunk. (Tudjuk milyen volt az a szavazás, tehát nem érvényes... - szerk.) A NATO előnyökkel jár. A NATO kötelességekkel is jár, és mi együtt állunk a NATO partnereinkkel".

Azt hiszem ennyi pont elég, hogy bemutassuk az Egyesült Államok, a zsidók és társaik, a Simon Perez-féle világhódítók gondolkodásmódját, magatartását, különösképpen a magyar néphez való viszonyulásukat. Ezeket képviseli ez az Elani, aki maga is egy "befektető", akinek megvolt a saját sacramentoi, kaliforniai gondja a hamisítások, csalások és lepénzelések vádjaival. Az egyik bevásárlóközpont tervrajzainak beadásakor úgy tüntették fel a környéket, hogy ott nincs semmiféle másik bevásárlóközpont, a Google-térképet ,,valaki retusálta", és ezáltal kapták meg az építési engedélyt. Viszont kevesebb, mint egy kilométerre volt ott egy nemrég átadott másik bevásárlóközpont. Elani egy "femi-náci"-nak nevezett személy Kaliforniában, amit inkább feminista-kommunistának, vagy femi-cionistának kellene hívni, mert semmiféle "náci" nincs benne! Görög rokonsága híres a kommunizmusért való munkásságáért. Politikai sikere az óriási pénzbeli támogatásokon keresztül lett megvásárolva, mivel nagy összegeket adományozott Hillary Rodomsky Clintonnak és a demokratának vallott cionista pártjának. Minden amerikai nagykövet vagy megvásárolta a megbízatását, vagy hálaként kapta egy cinkos elhallgatásért, eltusolásért, így kapja meg szerepét a politika színjátékában, ahol a magyar nép megint csak ki van szipolyozva.

Ha a gyöngyöspatai látogatást sikeresen véghezviszi, akkor esetleg még Kaliforniába is át tudja hozni a cigányait, és itt egy éven belül mind börtönben fognak csücsülni, a két méter tíz centis Rufus Jackson tesóval egy cellában. Akkor egy olyan helyzetben lesz Kolompár Renátó, hogy rajta húzzák el a nótát, amitől garantáltan szorulása soha többet nem lesz.

Üdvözlet a vadnyugatról!

Kitartás!

Kiss László - Jövőnk.info
USA
2011. május 13.


http://jovonk.info/2011/05/13/nagykovet-hazalatogatott
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Egyre csökken a demokratikus r
  2011-05-13 20:21:40, péntek
 
  Egyre csökken a demokratikus rendszert támogatók aránya Magyarországon

A januári 34-ről májusig 24 százalékra fogyatkozott a Fidesz támogatottsága a teljes lakosság körében, azaz a kezdeti 2,7 millió támogatóból mára 1,9 millió maradt - derül ki az Ipsos felméréséből. A biztos pártválasztók körében a Fidesz támogatottsága 54-ről 48 százalékra csökkent, az MSZP-jé pedig 20-ról 25 százalékra nőtt. A Jobbiknál 17-ről 15-re, az LMP-nél 5-ről 7 százalékra változott az eltökéltek tábora. Legnagyobbra a bizonytalanok, illetve a pártokkal semmilyen kapcsolatot nem keresők aránya nőtt: az év elején a választókorú népesség 43 százaléka tartozott ide, ez most 53 százalék.

A demokraták még mindig próbálják a rendszer keretein belül megmagyarázni a folyamatokat, de a válasz egyértelmű - nem a jelenlegi pártokból ábrándultak ki az emberek, hanem a demokratikus rendszer életképtelenségéből. Az elmúlt húsz évben a tömeg számára is nyilvánvalóvá vált, hogy a rendszer reakcióideje hihetetlen lassú - ha egyáltalán felismernek egy-egy adott problémát, mire arra választ találnak, egymással megbeszélik, mindenki véleményt mond róla, elhatárolódnak egymástól, majd megállapítják, hogy ,,ez jogállamban tarthatatlan" addigra a probléma megoldhatatlanná, de minimum életveszélyessé válik.

A demokratikus rendszer életképtelenségét mutatja az is, hogy még a saját pusztulásának jeleit sem ismeri fel. Viszont a tömeg majd arra megy, amerre megoldást lát! A demokratikus rendszer több mint két évtized alatt képtelen volt megoldásokat felmutatni!

Fenyvesi Áron - Jövőnk.info
2011. május 13.


http://jovonk.info/2011/05/13/egyre-csokken-demokratikus-rendszert-tamogatok-aran ya-magyarorszagon
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Nem hisznek Brüsszelben Orbán
  2011-05-13 20:17:48, péntek
 
  Nem hisznek Brüsszelben Orbán konvergenciaprogramjában

MTI bullet 2011. május 13. 12:01
Frissítve: 7 órája
Pesszimistább az Európai Bizottság a magyar kormánynál, a testület pénteken nyilvánosságra hozott gazdasági előrejelzésében 3,3 százalékos költségvetési hiányt jósolt Magyarországnak a következő évre, szemben a magyar konvergenciaprogramban szereplő 2,5 százalékos deficittel. Megjegyzik azt is, hogy a magyar gazdaság konszolidálódik, és lassan elmozdul az egyensúly irányába.

Idén mintegy 1,6 százalékos többletet vár a magyar költségvetésben Brüsszel (a konvergenciaprogramban 2 százalék szerepel), de megjegyzik, hogy ez nagyrészt egyszeri tételeknek köszönhető, azok nélkül 6 százalék fölötti hiánnyal kellene számolni. A 2012-re prognosztizált 3,3 százalékos hiánnyal kapcsolatban a brüsszeli bizottsági jelentés megjegyezte: ha a tervek megvalósításában rejlő kockázatokat figyelmen kívül hagynák, akkor valamivel 3 százalék alatti deficitet lehetne valószínűsíteni a következő évre.

Brüsszel becslése szerint, a magyar kormány által prognosztizált 3,1 százaléknál lassabb, 2,7 százalékos lesz a magyar gazdaság növekedése idén, 2012-ben 2,6 százalékos GDP növekedést várnak, és azt, hogy a munkanélküliség az idei 11-ről 9,3 százalékra csökken. Az inflációs ráta 2011-ben 4, 2012-ben pedig 3,5 százalék lesz az uniós végrehajtó testület előrejelzése szerint. A kormány idei inflációs előrejelzése megegyezik a brüsszelivel, jövőre azonban kicsit alacsonyabb, 3,4 százalékra számít a kabinet.

Az Európai Bizottság úgy ítéli meg, hogy a tavaly még 80,2 százalékos államadósság idén várhatóan 75,2, jövőre pedig 72,7 százaléka lesz a GDP-nek, a magyar kormány az idén 75,5 százalékos államadóssággal számol.

Az uniós testület megítélése szerint a magyar gazdaság fokozatosan kilábal a válságból: a 2009-es 6,7 százalékos GDP-csökkenés óta immár az ötödik egymást követő negyedévben mutatható ki növekedés. A kilábalás - állapította meg az Olli Rehn pénzügyi EU-biztos vezette részleg - exportvezérelt jellegű: az erőteljes exportteljesítményhez hozzájárult a keresletnek a vártnál jobb alakulása a világkereskedelemben. A hazai kereslet és magánfogyasztás ugyanakkor csökkent.

Az elkölthető bevételnek azt a növekedését, amelyet a személyi jövedelemadó-változások eredményeztek, hatástalanította, sőt túlszárnyalta az jelenség, hogy a jelzáloghiteleket a forinttal szemben erősödő svájci frankban kifejezett értéken kell törleszteni. Brüsszel megítélése szerint a magyar gazdaság konszolidálódik, és lassan elmozdul az egyensúly irányába, ahogy a hazai kereslet is kezd hozzájárulni a GDP növekedéséhez.

Az Európai Bizottság emlékeztetett arra, hogy a deficit tavaly a célul kitűzött 3,8 GDP-százalék helyett 4,2 százalék lett, lényegében a vártnál alacsonyabb adóbevételek miatt.

A Magyarországról szóló jelentés teljes szövege itt olvasható angolul!

http://hirszerzo.hu/profit/20110513_eb_deficit_konvergenciaprogram#utm_source=hsz _daily&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter2011_05_13&utm_content =top
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A Képíró-perben a cionisták a
  2011-05-13 09:05:51, péntek
 
  Ifj. Hegedűs: A Képíró-perben a cionisták az egész magyarságot kívánják a vádlottak padjára ültetni



Ifj. Hegedűs Loránt református lelkész is jelen volt a háborús bűntett elkövetésével vádolt Képíró Sándor keddi tárgyalásán a Budai Központi Kerületi Bíróság Fő utcai épületében. Az elnapolt tárgyalást követően a bíróság folyosóján megkérdeztük ifj. Hegedűs véleményét a vádemelésről és annak körülményeiről. A lelkész szerint a 97 éves idős magyar elleni eljárás tulajdonképpen kirakatper, amelyben a saját, valós háborús bűntetteikkel nem foglalkozó cionisták az egész magyarságot kívánják a vádlottak padjára ültetni.

Miért tartotta fontosnak, hogy eljöjjön a háborús bűntett elkövetésével megvádolt Képíró Sándor tárgyalására?

- A Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom felhívását olvastam, amellyel teljes mértékben egyetértek, ezért vagyok itt a bíróságon. Elképesztőnek tartom, hogy a több mint negyvenezer, más adatok szerint hatvanezer lemészárolt délvidéki magyar ügyében a népirtás kivizsgálásáért a budapesti kormány nem kíván semmilyen feltételhez kötni Szerbia Európai Uniós csatlakozását, ám enged egy 97 éves magyar állampolgárral szembeni eljárás lefolytatására vonatkozó kül- és belföldi cionista nyomásnak.


- Ön szerint miért rendelte el a bíróság Képíró Sándor elmeorvosi vizsgálatát, amikor a tárgyalóteremben mindenki számára egyértelmű volt, hogy a vádlottnak a hallókészülékével volt gondja?

- Tekintetbe véve a vádlott idős korát, fizikai állapotát és a rendkívül gyenge lábakon álló vádat, már maga a tárgyalás lefolytatása is aggályos volt. A hatalom valamilyen úton-módon szeretne kimenekülni ebből a helyzetből, mert akár felmentik Képíró Sándort, akár elítélik, az eljárás végig vitele mindenképpen visszaüt a kezdeményező cionista lobbira.

- Egyáltalán van-e erkölcsi alapjuk a vádlóknak felelősségre vonni Képíró Sándort?

A vármegyések állásfoglalásában is olvasható, de én is hangsúlyozom, hogy Magyarországon egyetlen kommunista háborús bűnöst sem vontak felelősségre. Nem beszélve arról, hogy az a Jeruzsálemi Simon Wiesenthal Központ, s annak vezetője, a nácivadász szerepében tetszelgő Efrájim Zuroff kíván pálcát törni a magyarság felett, amelynek/akinek inkább a saját háza táján kellene sepregetni, a háborús bűnösöket felkutatni. Izraelben van elég háborús bűnös, s a kilétük is jól ismert. Csak a közelmúltban, a Gázai övezet ellen indított legutóbbi irtóhadjáratban is tömegesen gyilkolták és sebesítették meg a polgári lakosságot. A Képíró Sándor elleni, a cionisták követelésére folyó eljárás nem más, mint egy kirakatper, amelyben az egész magyarságot, az ő megfogalmazásukban Hitler utolsó csatlósait kívánják a vádlottak padjára ültetni.

Hering József

Kapcsolódó: Kulcsár Gergely: Izraeli senkiháziak nyomására indították a pert Képíró ellen
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 11 
2011.04 2011. Május 2011.06
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 371 db bejegyzés
e év: 5608 db bejegyzés
Összes: 64003 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 2090
  • e Hét: 12357
  • e Hónap: 23468
  • e Év: 176964
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.