Belépés
zgfumag.blog.xfree.hu
Ha azért nézel , mert ez a munkád, jó munkát kívánok! GYÁVA NÉPNEK NINCS HAZÁJA! Minden nemzetnek olyan kormánya van aminöt érdemel. Ha valami... Zámbori Gusztáv
1957.12.05
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 16 
Frakciófegyelem – Szigor
  2008-04-15 21:53:58, kedd
 
  Frakciófegyelem - Szigorításra készül májustól a Fidesz
2008. április 15. 08:49


Magyar Nemzet
Információink szerint május 1-jétől a Fidesz jelentősen szigorítani fogja a frakciófegyelmet, s ezáltal komoly szankciókra számíthatnak a bizottsági és plenáris ülésekről hiányzó parlamenti képviselők. Mindezt a jövő hónaptól működő kisebbségi kormány indokolja.

Úgy tudjuk, csak egészen rendkívüli esetben fogadják majd el a legnagyobb ellenzéki pártban a szavazásoktól való távolmaradást. Nemcsak a hétfő esti törvényalkotási munkában követelik meg a fideszes és KDNP-s honatyáktól a jelenlétet, hanem a délutáni interpellációs voksolásoknál is.

Pál Gábor

*******

Hat év után eszükbe jutott a tátongó parlamenti padokat megtölteni? Na de ilyen csodát! A permanens szabadságot élvező fideszes képviselők kénytelenek lesznek megtenni azt AMIÉRT FIZETIK ŐKET?? Vajon eddig miért nem volt még nyoma sem a frakciófegyelemnek az ú.n. ellenzékben? Megélhetési bűnözésnek nevezik magyarul zsebretevését számottevő parlamenti fizetésnek anélkül hogy ezért bármit tennének. Jó tudni hogy hat éven keresztül műellenzékünk még jelenlétével sem tisztelte meg a plenáris üléseket, de majd most..... most jön majd a pártfegyelem? Ezt el is kellene higgyük??

 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Csintalan ismét rasszistázta a
  2008-04-15 21:24:39, kedd
 
  Csintalan ismét rasszistázta a magyarokat
2008-04-15. 12:11

Tisztelet a Magyar Kuruc Bajtársaimnak!

A HírTV Csintalan műsora ügyében írok. A kedd délelőtti ismétlést nézem... A rosszullét kerülget (és feszültséglevezetésként írom véleményem, karcolatom.)

A végtelen csúsztatás és ajvékolás miatt fejfájást kaptam. Burkolt erőszakosságtól és nyílt rasszistázástól kezdve "gazdag" frazeológiai repertoárral támadja az egyszerű magyar embereket. A távolról sem csinos hordószerű Bukfenc-Sanyi: a politikai köpönyegforgatás koronázatlan királya. Még mindig a derék Tomcat akciójára célozgat burkoltan.

"Szegény zsidók s cigány emberek" védelméről beszél (félnek - szerinte /csak nem az igazság kimondásától?/) és csak harmadjára említi mintegy harmadrangúként a magyar embereket, és ezt is olyan összefüggésben, hogy a cigányok és a zsidók is magyarok (mintha 100%-osan asszimilálódtak volna.) Mégis markánsan külön beszél róluk... tisztelettel, hiszen megérdemlik...

A közmagyarok jogairól nincs szó. A magyarok félelméről nem esik szó. Az hogy mennyi magyart tartanak rettegésben a retkesek gyilkolásukkal, rablásukkal, lopásukkal. Az ingyenélő haszontalan közpénzen hízó, fukszosodó, mercédeszvezető jogsi nélküli naplopókról nem is beszélve.

A magyarokat leszélsőségesezi, leerőszakoskodózza, és minősíthetetlen arroganciával beszél a tisztes magyar adófizetőkről. Talpas kuruc magyarok millióiról, akik csak csendben fizetik az adót, betartják a törvényt, békében élnek: CSAK ÉPPEN EGYESEK ÉLVE DEMOKRATIKUS SZÓLÁSSZABADSÁGUKKAL KIFEJEZIK VÉLEMÉNYÜKET A MEGFENYEGETETT MAGYAR LÁNY ÜGYÉBEN. (Mint történt ez a jegyirodánál.)

Még akkor is, ha ez a liberális érdekköröknek, a karvalytőke bábfiguráinak és médiacsicskáiknak, droidoktól védve ez nem is tetszik. Reméljük, Bukfenc továbbgurul: vagy cipőt eszik, ahogy ígérte, vagy revízió alá veszi hazugsággal terhes csúsztatott szólamait. Különösen a műsora első fele hemzsegett efféle magyarellenes elszólásoktól. Elvégre az a figurája a közéletnek, aki képes gyakorta véleményt változtatni...


"Előre magyarok!"
1848 - 2008
Nem engedünk nekik, nem alkuszunk a nemzet megcsúfolóival! Következetes becsülettel, szolgálom tovább szeretett Hazám!

Aulich Lajos

http://kuruc.info/r/1/23622/
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Csúcstárca lehet a GKM-ből Sze
  2008-04-15 19:02:52, kedd
 
  Csúcstárca lehet a GKM-ből Személyi kérdések még nincsenek napirenden
2008-04-15. 11:54:30

A kormány esetleges szerkezeti átalakításáról konzultál a miniszterelnök, érdemi döntés azonban még nincs, a kormányfő csak tájékozódik. Ha hozzányúlnak a kabinet szerkezetéhez, a gazdasági tárcából fejlesztéspolitikai csúcsminisztérium jöhet létre.

Mivel egyelőre hivatalosan még nem mondta fel a koalíciót az SZDSZ, ezért nincs érdemi döntés a kormány várható szerkezeti átalakításáról, de konzultációk, háttéregyeztetések már folynak az ügyben - tudta meg a Népszabadság. Személyi kérdések, ha lesznek, majd csak az egyeztetések legvégén, pontosabban a koalíció tényleges szakadásánál várhatóak. Ahogy egyik forrásunk fogalmazott: a miniszterelnök a kabáthoz keres gombot, és nem fordítva. Információink szerint Gyurcsány Ferenc a kormány szerkezetének esetleges átalakításával kapcsolatban több konzultációt is folytatott már. Vannak, akiktől csak egy-egy részterülettel kapcsolatban kapott javaslatokat, és vannak, akik átfogóbb elképzeléseket vázoltak, vázolnak fel. Sárközy Tamás professzor az utóbbiak közé tartozik; javaslatai között szerepel a közigazgatási államtitkári feladatkör valamilyen formában való viszszaállítása.

Egyelőre mindössze az látszik biztosnak, hogy Gyurcsány Ferenc "hozzá fog nyúlni" a Gazdasági és Közlekedési Minisztériumhoz (GKM). Úgy tudjuk, hogy a Nemzeti Fejlesztési Ügynökséget áthelyezik az Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium (ÖTM) hatásköréből a GKM-hez, így létrehozva egy fejlesztéspolitikai csúcstárcát. "Eddig a szabad demokratákhoz volt igazítva a tárca, most lehetőség nyílik a racionálisabb ügykezelésre" - fogalmazott egyik forrásunk. E forgatókönyv szerint a GKM-ből tisztán fejlesztés- és gazdaságpolitikai tárca válhat, élén várhatóan Bajnai Gordonnal, akit valamelyik szocialista frakciótag válthat az ÖTM élén. A közlekedési terület önállóvá válhat. Az egészségügyi tárca élére állítólag az ÁNTSZ vezetőjének, Falus Ferencnek a neve került szóba; őt korábban már Molnár Lajos utódjaként is emlegették.

A variációk közt szerepel az Oktatási és Kulturális Minisztérium újbóli szétbontása, bár ezt a lapunk által megkérdezett kormányzati szereplők és szakértők megütközéssel fogadták: sem idő, sem pénz, sem racionális érv nincs a szétválasztására; az apparátus mozgatása időveszteség, ráadásul az Új tudás program már előrehaladott és sikeresnek látszik.

Várhatóan a Környezetvédelmi Minisztérium (KVM) bársonyszéke is megüresedik. Felmerült, hogy Fodor Gábort akár "civil szakemberként" és nem liberális politikusként bizonyos döntéshozók továbbra is örömmel látnák a miniszteri székben. Ennek azonban kevés az esélye, hiszen Fodor - némi kivárás után - aláírta a szabad demokrata miniszterek lemondásáról szóló nyilatkozatot, és ismét pályázik az SZDSZ elnöki székére. Korábban a sajtóban felmerült, hogy esetleg Oláh Lajos, a szocialisták Hajdú-Bihar megyei elnöke, a környezetvédelmi bizottság tagja lehet Fodor utóda, de Baja Ferenc MeH-államtitkárt, a Szocialista Platform elnökét is emlegetik. Kormányzati forrásaink szerint mindkét felvetés "erős fikció" csupán.

Az, hogy Gyurcsány Ferenc miniszterelnök ismét külső embereket hoz-e a megüresedett posztokra, vagy a frakcióból válogat - még nem tudni. A kisebbségi kormányzásnál hangsúlyos kérdés, hogy ki vagy kik tudnak többséget biztosítani. Ez alátámasztja a külső szakemberek behívásának szükségességét, de a pártbéli pozíciók erősítéséhez a "sajátjainak is osztania kell" - hangzik a kissé dodonai értékelés. Igaz, megüresedő állásból lesz elég: a liberális tárcák miniszteri és államtitkári posztjai mellett státuszok szabadulnak fel a kancellárián is, miután Horn Gábor (koalíciós egyeztetésért felelős államtitkár) és Magyar Bálint (fejlesztéspolitikai államtitkár) is távozik. A kormánybiztosok között is van üres hely, Sarkadi Ildikó (audiovizuális kormánybiztos) nemrég adta vissza megbízását, Garamhegyi Ábel (külgazdasági kormánybiztos) pedig a liberális GKM-ből "igazolt át". Igaz, Garamhegyi esetleges távozását megbízható forrásaink cáfolták, mondván: ez nem következik automatikusan a koalíciós szakításból. Szakértők azonban arra figyelmeztetnek, hogy hat év alatt harmadszor lesz alapos fazonigazítás és kádercsere a gazdasági tárcánál.

Kiss Péter kancelláriaminiszter egyébként nemrég azt kérte a távozni készülő liberális tárcavezetőktől, hogy április 27-ig készítsék el az elmúlt egy hónap intézkedéseinek listáját, a folyamatban lévő ügyek összegzését. A technikai átadás-átvétel csak azután lehetséges, ha az SZDSZ "papíron is" kilép a koalícióból. Az pedig már egy "újabb lépcső", hogy az új minisztereket miként tudják elfogadtatni a liberálisokkal; igaz, az új tárcavezetőket akkor is ki lehet nevezni, ha a bizottsági meghallgatáson leszavazzák őket.

[Forrás: NH]

http://nemenyi.net/reszletes.asp?MainID=1&HirID=32363
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Ismerjük meg új föderációs EU-
  2008-04-15 19:00:48, kedd
 
  Ismerjük meg új föderációs EU-kormányunk, avagy miért az ír kormányfő mond le Gyurcsány helyett? - I.
2008-04-15. 11:56:13

Az utolsó két hónapot éljük a Lisszaboni Szerződés - és ezzel a föderációs európai integráció - sorsát eldöntő írországi referendum előtt, így minden nagyobb írországi esemény nagy eséllyel pályázik arra, hogy összekapcsolódjék magával a lisszaboni folyamattal.

Bertie Ahern ír miniszterelnök leléptetési híre hallatán feltettük magunknak a kérdést: "Ön szerint miért kellett lemondania Bertie Ahern ír miniszterelnöknek?" (http://www.fusz.hu/node/8280). Itt összegyűjtöttünk jónéhány vele kapcsolatos közleményt, nyilatkozatokat, híreket, stb - ezekre hivatkozással ajánljuk ezt az elemzést.

A feltett kérdésre a válasz valószínűleg egyértelmű volt mindenki számára, már a közölt hírrészletek olvasása alapján is. Ezt a hosszabb elemzést, amit négy külön részre osztottunk, mégis fontosnak tartjuk megosztani az olvasókkal, mert szeretnénk láttatni annak további részleteit is, hogy mit is jelent valójában a Lisszaboni Szerződésben hangoztatott "európaiság", "hatékonyság" és hogy mily nagy katasztrófát jelent Európa számára ez a jelenlegi végzetesen korrupt uniós vezetés. Ha minden az Unió lisszaboni tervei szerint halad, ez a díszes társaság Magyarország kormánya is lenne, ezért az Ahern-ügy kapcsán e potenciális országvezetőinkkel való ismerkedésre is invitáljuk önöket. Végül pedig célunk, hogy láttassuk a bemutatott kontraszton és kettős mércén keresztül a választ erre a kérdésre is: ellentétben a "korrupt" Bertievel, Gyurcsány, a korrupt országvezető, miért nem mond le?

1. Ismerjük meg új kormányunk, avagy több százmillió dolláros korrupció, uniós módra

Az utóbbi időben már-már kezdtük úgy vélni, hogy az uniós és az európai tagállami vezetések diktatórikus átalakulása, az Unió által vezetett brüsszeli neoszovjet ("bruszki") európai központosított újbirodalmi és gyarmatosító törekvések, megakorrupciók és az uniós vezetés megismert morális mínusz-fokai alá már nem lehet süllyedni, és hogy végre megütöttük a sziklás tengerfenéket. A fenéket. Már megint tévedtünk. Ugyanis az Ahern-féle műbotrány felszíne alatt az igazi botrány abban a kontextusban rajzolódik ki, amit maga a Lisszaboni Szerződés és annak uniós agyszülői alkottak. Mert bizony a napokban a "korrupció gyanúja miatt" lemondásra kényszerített ír miniszterelnök, Bertie Ahern mögött ami igazán sáros, az uniós nagyurak kollektív lisszaboni pelenkája. Nem kicsit. Nagyon.

Ez év március 3-án, mintegy egy hónappal ezelőtt, egy Harold Tribune értesülés szerint - valószínűleg számos egyéb sajtóorgánum szerint is - Sarkozy, aki az Unió egyik önjelölt fődöntnöke az Unió jövőjét illetően - Bertie Ahern ír miniszterelnök személyét még úgy emlegette mint az egyik fő esélyes indulót az első uniós elnöki pozícióra. De a cikk már rávetíti Bertiere a jövő nehéz árnyékát, mert bizony megemlíti, hogy "Ahern zavaros pénzügyi bonyodalmai a 1990-es évekből árnyékot vethetnek kilátásaira" és hogy Ahern uniós elnöki megválasztása "csak akkor jöhet szóba, ha tisztázni tudja önmagát bizonyos pénzügyi korrupciós vádak alól."

Most itt mi megálltunk egy néma pillanatra és méltó kövületbe estünk.

Itt ugyanarról a Sarkozyről és uniójáról van szó, akiknek a szemük sem rebben afelett, hogy az Európai Parlament bizonyos tagjai, legalábbis a BBC hivatkozott értesülése szerint, évi 100 millió angol fontnak megfelelő (!) sikkasztással rövidítik meg Európa adófizetőit, és akik az e csalásokat felfeldő jelentéseket eltitkolják a nyilvánosság elől. Egy másik értesülés szerint (ld. kapcsolódó anyagok) amíg az uniós képviselők vonatkozó része szorgosan lenyúlja az eurós államkasszát, az Unió eközben olyan belső ellenőröket rúg ki adminisztrációs állományából, akik kifogásolják például, hogy az Unió intézményi költségvetését nem kíséri kettős könyvelés. Tudvalévő, hogy a kettős könyvelés mint számviteli alapkövetelmény rendeltetése nem az, hogy a könyvelők munkáját megduplázza, hanem az, hogy e bejegyzésekkel az efféle lenyúlási mókák követhetőek legyenek. A kettős könyvelés hiányában minden vállalat és non-profit szervezet nyomtalanul tűntethet el lényegében bármilyen nagyságrendű összeget.

Az Unió tehát NEM az évente 100 millió dolláros nagyságrendekben korrupt Európai Parlamenti képviselők jövőjét érzi veszélyeztetve, hanem a "korrupt" Bertie Ahern, 56 éves, konzervatív ír miniszterelnökét, aki 11 éve tölti be tisztségét, háromszor nyert választást, az önálló ír állam egyik legsikeresebb politikusa, aki miniszterelnöki időszakában az ír gazdaság példátlan fellendülést élt meg, ám, aki a hatósági gyanú szerint a 90-es évek közepén be nem jelentett, nagy összegű - állítólag összesen 100 ezer dollárnak megfelelő - pénzadományokat fogadott el üzletemberektől. Jóllehet a kormányfő tisztázatlan pénzügyeiről már másfél éve keringenek sajtóértesülések, és az ügyet hivatalosan is vizsgálják, a szerdai bejelentés meglepetésszerű volt. ("Lemond az ír miniszterelnök" STOP.hu)

Miközben e "gyanú" terhe miatt Ahern lemondásra kényszerül, nem kényszerülnek lemondásra az Unió saját bizonyítottan korrupt adminisztrátorai és képviselői. E vádak tisztázása miatt az Uniónak esze ágában sincs aggódni és nem tűzi naprendre kirúgásukat sem. Hát nem érdekes?

De ez még csak a megrökönyödés első foka.

2. Ismerjük meg új kormányunk, avagy Európának milyen kormányfőkre van szüksége?

A Bertie dolgai felett aggódó és a politikusok feddhetetlenségét vigyázó Unió és a világmédiák nem nyomták le a lemondatási megalázó pozícióba az őszödi beszéd világra szóló botrányát anno kirobbantó hírhedt Mr. Ferenc Gyurcsányt sem. Pedig ő már réges régen túl van a "gyanú" státuszán, hiszen az őszödi beszéddel saját maga bevallotta, hogy eltörölte a szabad és tiszta választások és népszuverenitás érvényesülését mint parlamenti legitimációt Magyarországon. Bevallotta, és bebizonyította, hogy totális gazdasági csődbe menedzselte Magyarországot (mint mondta, "az ország le van írva"), elmesélte, hogy kormányzás helyett nem csinál semmit, csak hazudik a nap 24 órájában, majd a világ szeme láttára békés ünneplők tömegébe büntetlenül belelövetett fejmagasságban, gumilövedékekkel, azonosítatlan tagokkal alkotott magánhadseregével.

Bertie Ahern esetével ellentétben nem merült fel "hatósági gyanú" Mr. Gyurcsány korrupt pénzelfogadásairól sem, többek közt akkor sem, amikor Magyarország felbecsülhetetlen természeti kincsét, a makói földgázkészletet játszotta ki texasi tulajdonba, és senki az égvilágon nem érdeklődött, hogy Mr. Gyurcsány hány embertől mekkora összeget fogadhatott el, amikor bagóért kiárusította a Malévet is - hogy csak e két húzását említsük a végtelen sorból. Nem kényszerül távozni sem miniszterelnöki sem Európa Tanács tagsági posztjáról az, aki teljes gazdasági és politikai csődbe menedzselte az Unió Magyarországként ismert tagállamát, aki miatt tömegesen vándorolnak ki honfitársaink az országból és a kontinensről, s akit már annyi pénzügyi, morális és egyéb zavaros ügyek jogos vádja ért Isten ege alatt, amelyhez képest száz millió dollárnyi vélelmezett pénzelfogadási korrupció egy tréfás diákcsínynek tetszik.

(Ezen a vonalon továbbhaladva megemlíthetjük, hogy ugyanez az Unió nem talál aggódni valót a szélsőségesen korrupttá torzult magyar államvezetés büdzséjének uniós audit-jelentéseiben sem.)

Ami kiváltképpen megrökönyödésre ad okot, hogy a tagállami politikusok demokratikus legitimitását és erkölcsi integritását ily mohón követelő európai fősodratú források nem döbbenik tele címoldalaikat az Unió alatti Gyurcsány-kormány korrupciói fegyveres fedezésére bevezetett rendőri diktatúráról, a 2006-os tibetszerű vérfürdőről, a magyar nemzeti ünnepekre rendszeresített nemzetverésekről, az erre az alkalmakra rutinszerűen felfegyverzett idegenek alkotta provokatív magánhadseregről. Az Unió sem érzi úgy, hogy mindez árnyékot vetne Gyurcsány uniós jövőjére. Sőt, a múlt évben Hazánkba látogató Sarkozy (igen-igen, még mindig ugyanaz az uniós Sarkozy, aki aggódik Bertie viselt dolgai miatt) nem aggódik Ferenc Gyurcsány dolgai miatt, sőt egyenesen a mennyekbe dicsérte a nagy reformer államférfit. (ld. kapcsolódó anyagok). Tehát az Unió és annak egyik keresztapája, Sarkozy szerint, aki az egekig hozsannázza Ferit, Bertienek tisztáznia kellene magát bizonyos korrupciós vádak alól.

Azok számára, akiknek nem világos a magyarázat e rejtélyre, íme: Bertie szegény nem tudott felmutatni olyan előremutató uniós eredményeket, amit az Unió "demokratikus és hatékony" vezetése megtalált a reformer Ferenc Gyurcsány személyében és munkásságában. Az Unió számára olyan kiváló vezetői kvalitásokra van szükség, mint Gyurcsányé, mégpedig azért, hogy a "reformok" fedőneve alatti uniós stratégiai projekt elérje céljait. A jövő Európájában e célok közt kiemelkedő helyet foglal Európa népességének hatékony menedzselése (értsd: a népesség kb. felének kiirtása), és az ily módon megritkított emberi népesség folyományaként sikeres küzdelem a nyűgös klímaváltozás ellen. Hogy megértsük végre: Sólyom László Köztársasági Elnökünk, az alkotmányos rend őrzése helyett azért ismételgeti papagáj-szerűen a klímát mint problémát, hogy beleverje abba a hülye fejünkbe saját népirtásunk szükségességét.

Az Unió stratégiai céljainak előfeltétele az a Gyurcsány- és Sarkozy-féle elkötelezett reformlelkületű európaiság, ami a hatékony európai eszközök széles tárházát kiaknázva felszisszenés és hivatali lemondás nélkül építi az erős Európát, és rendületlenül halad előre a stratégiai tervek realizálásában.

E hatékony uniós módszerek hosszú sora: az őszöd-féle hatékony nemzetgyalázás, provokáció, etnikai és egyéb szociális feszültségteremtés, a tagállami nemzeti ünnepekre az ünneplő tömeg elleni fegyverkezés és erődemonstráció, ünneplők elverése viperával és pontos célba találással hatékony szemkilövetést eredményező lövöldözés, nemzeti zászlók betiltása, nemzeti identitás leépítése és az "uniós" identitás beleverése a fejekbe, választási csalások, közérdekű adatok eltitkolásával és meghamisításával elragadott hatalom, a népszuverenitás, demokrácia, jogállamiság és nemzeti függetlenség feladása, nemzeti alkotmány átalakítása az uniós érdekek szerint, alkotmányos jogok eltiprása, népakarat elleni kormányzás, szociális és egészségügyi rendszer szétverése, infrastruktúra-, oktatás és egészségügyleépítés, törvényes sztrájkok és tüntetések leverése, általános népirtás (egészségügy privatizálása), tudatos stagflációs környezet (infláció + recesszió) beállítása és fenntartása konzekvens adó- és áremelésekkel, az afrikai szegénység beállítása és fenntartása, az ország adósságának mindennél hatékonyabb növelése, a még ki nem irtott polgárok leghatékonyabb kivándoroltatása más országokba és más kontinensekre, korrupciózás egyéb országokkal és kontinensekkel (USA-val, Ázsával, Oroszországgal, Izraellel, stb), a tagállam értékei és forrásai kiárusítása (magánosítási reformok), pedofília és egyéb népirtásra alkalmas perverzitások felkarolása, és következésképpen beállítása egy olyan szintű népszerűségi rátának, mint egy hóhér népszerűsége az akasztásra várók közt. A tüntetések és sztrájkok leverése mellett a szintén reformer Sarkozy ez utóbb felsorolt területeken jelentős eredményeket felmutatott már, amely következtében Sarkozy pártja a legutóbbi francia helyhatósági választásokon éppoly totális vereséget szenvedett, akár Gyurcsány annak idején.

Efféle kiemelkedő európai érdemek, és a kötelező népirtói és egyéb hatékony uniós "reformok" tagállami bedöngölése helyett a tehetségtelen és korrupt Bertie Ahern csak annyit tudott felmutatni, hogy saját országát, Írországot "a kelta kis tigrisévé" fejlesztette, elvetemült módon az Írországból történő kivándorlást is megfékezte, az ír választók három alkalommal is újraválasztották, sőt, országa számára - stagfláció és országeladósítás helyett - megteremtette nemcsak a kivételesnek mondható gazdasági fellendülést és folyamatos gazdasági növekedést, de a feszültségteremtés helyett elhozta a politikai függetlenséget és békét is egy szélsőségesen instabil nemzetközi környezetben. Egy ilyen európailag használhatatlan vezetőnek, mint Bertie Ahern, nincs helye a lisszaboni bűnök jegyében fogant új, erős és hatékony Európában.

Most aki mindezt végiggondolva még nem kövült meg teljes életnagyságában, és életjelt tud adni, az szóljon hozzá a következőhöz.

[Forrás: http://www.fusz.hu/node/8305]
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Három hónap után kiengedték
  2008-04-15 18:59:47, kedd
 
 

Három hónap után kiengedték a gyilkos cigányt
2008-04-15. 08:33:20

Házi őrizetbe került a tököli börtönből K. Rajmund, az a 17éves cigánygyerek, aki januárban úgy megverte osztálytársát a 18 éves Mészáros Rolandot, hogy a fiú belehalt sérüléseibe. Édesanyja egy hónapja temette el Rolandot, most derült égből villámcsapásként érte a hír, hogy a fia megverőjét hazaengedték. Anna felháborodva kérdezi: hol itt az igazság?

http://nemenyi.net/galeriaN/hirek/anna.jpg


Az összetört édesanya:
Ha fia cigány lett volna,
most mindenki habzó szájjal
követelné a bûnös
előkerítését, de mivel "csak"
magyar volt, a gyilkosa
3 hónap után szabadul.


Szinte mindennap felkeresi brutálisan agyonvert fia sírját Anna asszony a Kozma utcai temetőben. Megpróbálja feldolgozni az elfogadhatatlant, hogy életvidám fia nincs többé. Eddig bízott az igazságszolgáltatásban, valamelyest megnyugtatta, hogy Roland gyilkosa már lakat alatt van, és elnyeri majd méltó büntetését. Az elmúlt napokban azonban elveszítette minden hitét, ugyanis megszüntették K. Rajmund előzetes letartóztatását.

- Kiengedték a fiam gyilkosát! Hát hol itt az igazság? - zokogta a megtört édesanya fia sírjára borulva. - Egy szülőt nem érhet nagyobb fájdalom, mint hogy eltemeti a saját gyermekét. Rolit már senki sem tudja visszaadni nekem, de legalább a bûnös bûnhődjön!

A cigányból a brutalitás akkor tört elő, amikor egy tanítási nap után Mészáros Rolandot a Vas utcában megvárta néhány osztálytársa. Mint kiderült: meg akarták leckéztetni, amiért állítólag beszólt az egyik óra végén. Büntetése halál volt. K. Rajmund tudta, hová kell ütni, hiszen versenyszerûen bokszolt. Ütésétől a fiú a földre zuhant, és fejét feltehetőleg beverte a betonba. Néhány órával később belehalt sérüléseibe.

Emlékezzünk csak vissza, amikor a cigányok megverték Könnyû Robit, aki egyébként EB. bronzérmes bokszoló, az nem ütött vissza, mert ez a karrierjébe került volna, hiszen egy képzett és versenyző bokszolónak megverni az utcán egy képzetlent rendkívül sportszerûtlen.

- Nem engedték a mentők, hogy megnézzem a kisfiamat, mert olyan csúnya sérülései voltak - mondta a megviselt asszony, aki a történtek óta több mint 15 kilót fogyott, és mint mondja, úgy érzi, belehal a szûnni nem akaró fájdalomba. Az orvos szakértői vélemény szerint Roland arcát érhették az ütések, hiszen szemöldökén hatalmas hasadás volt látható, és állkapcsa is kiakadt a verés következtében.

K. Rajmund (17) bokszedzője, Veres László lapunknak elmondta: napi kapcsolatban áll kiszabadult tanítványával.

- Rajmund három hónapot töltött előzetesben a tököli börtönben, bár ő egy kemény fiatalember, nagyon megviselte ez az időszak - vélekedett a tréner, hozzátéve: várja vissza Rajmundot az edzőterembe, hiszen ígéretet kapott Csötönyi Sándortól, a Magyar Ökölvívó Szakszövetség elnökétől, hogy nem gördítenek akadályt a fiú bokszkarrierjének folytatása elé. Na igen, ha Rajmund nem cigány lenne, akkor Kolompár Orbánék inkább megöletnék, mintsem, hogy visszakerülhessen a pályára.

- Rajmund nagyon tehetséges ökölvívó, alig várja, hogy újra a ringbe léphessen - jelentette ki Veres. K. Rajmund és szülei az edzőn keresztül csak annyit üzentek: nem kívánnak nyilatkozni.

Közben kiderült, hogy Csötönyi nyilatkozatával kapcsolatban hazudtak, hiszen az Ökölvívó Szövetség elnöke sose mondott olyat, hogy nem gördít akadályt egy gyilkos bokszoló karrierje elé. Úgy tûnik a boksz edzőjétől tanulta az "emberséget" Rajmund.

Ennyit az igazságszolgáltatásunkról, innentől fogva csak remélhetjük, ha Rajmund visszakerül a ringbe és sportszerûen, egy tisztességes meccsen úgy összeveri valamelyik ellenfele, hogy nem éli túl.

[Forrás: http://szentkoronaradio.com/node/31975]
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Csurka István: Volt egyszer eg
  2008-04-15 18:56:18, kedd
 
  Csurka István: Volt egyszer egy rendszerváltás
2008-04-15. 12:49:17

Gyurcsány bukása most már szappan a szociálliberális szappanoperában: vele mossa a kezét a degeszre gazdagodott új osztály, miközben bágyadt reformáriákat énekel. A saját megszólalóik többször emlegetik, jósolják - némelyek elkerülhetetlenítik - távozását, mint az emez oldaliak. Az ural kodó réteg meg akarja úszni Gyurcsány menesztésével és felváltásával.

Rákennek mindent - gondolják -, és megmentik a rendszerüket. Még egy kicsit élezik a kése ket, acsarognak egymásra, aztán úgy, ahogy összevesztek, kibékülnek. Lehet, hogy Kis János - a két most civakodó párt közös, politikailag legkorrektebb filozófiai főrab bija, aki a hatvanas években a Lauder Javne gimnázium elődjében, az Ajtósi Dürer sori orosz nyelvű Rákosi iskolában tanult - már írja is pünkösdi békecikkét a Népszabad ságba, "Mit vacakoltok azzal a kézigránát tal!" címmel. Ezzel aztán ő köt útilaput Gyurcsány talpára és akkor neki mennie kell! A "Kádárnak mennie kell" is Kis ne véhez fűződik, mert ő és még néhány más irodalmi "rabbi" mindig előbb kapja meg a New York-i legfőbb kehilla döntéseit. Mind egy hogy kerül a süllyesztőbe Kádár, Gyur csány, csak a rendszer, az ő rendszerük, fenn maradjon. Hirtelen besüt a nap, minden megvilágosodik és akkor egyszerre menesz tik Gyurcsányt és "új szakaszt" ígérnek. Ezen a ponton szükséges megjegyezni, hogy aki eleget élt már, az sok új szakasz ígérésének lehetett tanúja és szenvedő alanya. Új szakaszt ígért Rákosi Mátyás és Kádár János is legalább hat kongresszuson: Grósz Ká roly rövid futamideje alatt sem hagyta ki és ezek mindig azzal jártak, hogy a nómenk latúrának jobb lett, a népnek nehezebb.

Ma az új szakaszt reformnak hívják. Leg nagyobb gazdasági bölcsünk, a Fotex - Budd ha, Békési László minden megszólalásával azt bizonygatja, hogy a magyar nép nem élhet ilyen jól, ennyire gazdagon eltartva, még havi huszonötezréből is le kell csípni valamit, ha kipusztul, hát kipusztul.

Gyurcsány bukásának oka, hogy kifo gyott az ígéretekből. Ez a maga nemében pár­ját ritkító politikai betegség. Lélektanilag kellene elemezni, mert lehet, hogy van ben ne valamilyen rejtett öngyilkos hajlam. Elő fordulhatott, hogy a blogíró véletlenül elol vasott egy könyvet, teszem azt egy Doszto jevszkijt, és belerágott a lelkébe, amikor az egyik Karamazov azt mondja a másiknak: "köpj szemen, Bátyuska". Horn Gábor és Kóka éltek is a lehetőséggel.

Gyurcsány kinevezése pillanatában is al kalmatlan volt, talán nyomorultabb senki, mint most.

Nem ő bukott meg, hanem a rendszer, amelyik kinevezte. Ez 2008. március 9-ének a történelmi üzenete.

Március 9-ére és üzenetére nem lehet eléggé nagy és eléggé hatá sos szavakat illeszteni. Március 9-e nemzeti tény. Ha a nemzeti oldal és elsősorban a Fidesz nem hangoztatja és nem nyomatéko sítja teljes erejével, hogy most a rendszer bukott meg, akkor nem csak történelmi bűnt, hanem jó vátehetetlen hibát követ el.

Alaposan még senki nem elemezte, nem mondta meg, mi történt március 9-én. Hogyan és miként bukott meg a rendszer? Kik is buktak meg? Nézzük csak. Azok buktak meg, akik "nem"-et mondtak és "nem"-re buzdítottak. Kik azok? Csak a két koalíciós párt? Óh, nem! A hatszázvalahány ezer "nem"-ben természetesen benne van az egész uralkodó elit - álelit -, benne a politikai, gazdasági, pénzügyi vezetők teljes köre, benne van a Marx Károly Közgazdasági Egyetem, a Va gyonügynökség, az ÁSZ, a rendőrség és a bíróság, az egész holokausztipari komplexum, a félrevezető sajtó. A koalíciós pártok nem lányos szeszélyből estek egymásnak, hanem azért, mert csőd van. Az ők maga a csőd, a bukás. Mert az egész összefüggő kor rupciós hálózat bukott meg és nem fordítva. A bukást nem a koalíció felmondása idézte elő, hanem a működésképtelenség. A koalí ció ideiglenes, vagy akármilyen felmondása csak tünet, és a végső szó kimondásának el húzása pedig csak a további rablások gyors végrehajtását és a folyamatban lévők befe jezését szolgálja.

Most arról az egész összefüggő irányítási és félrevezetési rendszerről van szó, amely Németh Miklós kormányzása alatt kezdő dött el és folytatódott Antall József pak tumával, majd az ebből kifejlődő kétharma dos többségű Horn-Kuncze-rendszerrel és a Fidesz számára négy évre átadott félhata lommal. Megbukott az egypártrendszerből áthozott káderek, az átfestett emberek, a hol templomba, hol pártértekezletre járó ka méleon káderek rendszere, a sajtó és a média hazudozáson és félrevezetésen alapuló egész rendszer. Lelepleződött és megbukott a pri vatizáció. Megbukott az egész holokauszt-kultúra fojtásos módszere, az örökös fenye getettség és számonkérés, a nemzetietlenség és a kozmopolitizmus. Megbukott a liberális hegemónia.

Legyünk azonban óvatosabbak: ebben, ami most történt és történik, mindez csak benne van, mint lehetőség, de valójában még nem történt meg. ők még kormányon vannak, és mindegyik benne ül még abban a havi milliókkal fizetett székben, amelyben eddig. Ezek még minden csatornát meg töltenék, csak azokat a csatornákat nem, amelyekbe valók. Még Gyurcsány is minisz terelnök és bágyadt trükkökkel próbálko zik. Az előre hozott választásról is csak egyre többen beszélnek, de az elérésének útja-módja még nincs kijelölve. De a fő kérdés nem ez, hanem az, hogy a tömeg, a nép, a nagy többség még nem tudja, hogy nem a kormány bukott meg, hanem a rendszer. Abban a pillanatban, amint a nép rájön, hogy ez történt, illetve az történt meg, amit csak titkon remélt, amit akarni sem mert, amiért elment szavazni - az előre hozott választáso kat azonnal ki kell írni. Semmi nem akadá lyozhatja meg, sem az alkotmány, amely szintén megbukott a rendszerrel együtt, sem az európai tiltások, sem a hazudozás. Természetesen semmi rebellió, semmi szél sőségesség nincs abban, ha kimondjuk, hogy a rendszerrel együtt az alkotmánya is meg bukott. Már csak azok védik, akik csinálták, és az irháját mentő gyarmati burzsoázia, amelyik eddig akkor rúgta fel, amikor tet szett neki.

Magyarországon nincs forradalmi helyzet, mondogatják sokan és igazuk van. Nem is nagyon kell. Hanem ráébredés kell. Jól fel fogni azt, ami megtörtént. Az uralkodó elit félelmetes technikával és óriási hazudozási képességgel minden ütés elől kitér, a forra dalmat maga által szervezett utcai zavargá sokkal előzi meg, és semmi mással nem tö rődik ideológiai visszavonulása közben, sőt, ideológiája fegyvereinek eldobálása közbenj mint pozícióinak megtartásával, a pénzzel és az idegen megszállás útjának egyengetésével.

Mindig ez volt a kérdés. Minden váltáskor lényegében csak erről volt szó. Minden korszakváltás, sőt minden új kormány alapkérdése a helyosztás volt és a Kádár-Aczél elitnek, zsidóknak és nem zsidóknak mindig sikerült a majdnem összes fontos hely megtartása, esetenként egyéni pofa-átsza básokkal. 89-90-ben pontosan ez kezdődött el; azután a paktum következtében, a média törvénnyel és a kereskedelmi csatornák tudatmódosító háborújával sohasem csak a kormányokról volt szó, hanem mindig a fontos, pénzes, a valódi irányítást jelentő állásokról. Mindeddig sikerült a régi rend szernek nemcsak megőriznie, hanem to vább is szélesítenie hídfőit. A hiszékeny magyar keresztény középosztály pedig vagy csak a kormánnyal törődött, és ujjongott, hogy neki van kormánya, holott nem volt, vagy a kopjafaállítás szenvedélyének hódolt, és közben kiadta a kezéből az iskolát és a nemzeti, keresztény nevelést, egyáltalán a nevelést, és most csodálkozik, hogy az isko lákban verik a tanárokat.

Kopjafázó rend szerváltás közben az évezredes tanultságúak elfoglalták a holdingokat. Először a pártká derek a szakértelmükre és a gyakorlatukra hivatkozva igazolgattak át az új felállásba, körülvették Antalit és tanácsadva szereztek meg minden érdemi magaslest. Antall azzal kérkedett, hogy nincs volt párttag a kor mányában, a keresztény középosztály bor zongott a gyönyörtől. Aztán Horn idején visszatértek a megrögzöttebb pártkáderek, míg a polgári jellegűbbek elfoglalták a gaz daság és pénz nagy, hatalmas fizetésű állá sait és elszegődtek a külföldi tokéhez.

A külföldi tőkéről senki sem tudta pon tosan kiféle-miféle, nem is volt szabad a li­berális doktrína szerint efelől érdeklődni, és Orbán Viktor mire észrevette, már csak olyan rendszert talált magával szemben, amely újnak látszott, de régi volt, magyar nak látszott, de nem volt az, és ezzel kellett kiegyeznie. Neki, mint korábban Antall Józsefnek is, már szabad és bizonyos mérté kig elvárt dolog volt megjegyzéseket tennie a Munkáspártra, a kommunisták balosabb részére, a "tollal és fegyverrel" kiálló Berecz János-félékre, de miként gróf Bethlen Istvánnak és Horthynak, barátságába kellett fogadnia Chorin bárót, a Hitelbank és a Ri­mamurányi Szén és Acél tröszt tulajdonosát és a többi plutokratát. Az új plutokratákkal csak mosolyváltás történhetett. Mindezt politikailag korrekten: a származás kérdé sét nem volt szabad feszegetnie, még akkor sem, amikor az új plutokraták ot lecigányoztatták.

Ez a nemzetközi segítséggel további küz désre fellocsolt Kádár-Aczél-rendszer most kimerült. Hiába volt benne többségben a hajlékony, az alkalmazkodó, a nemzetközi összeköttetések áramkörével örökösen iz galmi állapotban tartott Aczél György-Lukács György-elem, megöregedett, elfá radt, teletömte dohánnyal a frigyládát és ráült, a fiatalítása pedig nem sikerült. A bevont fiatalok tehetségtelennek, mohónak és mindenekelőtt üresnek bizonyultak. A saját nevelésű KISZ-es és Lauder-ifjúság - teljességgel alkalmatlannak. Ezért akad a torkán az ígéret Gyurcsánynak: maga is KISZ-képződmény, és hiába ígér akármit, ha Gusztos Péter virít a háta mögött.

De legyünk tárgyilagosabbak: ez szinte világjelenség. Ma igazán képzett, okos, cél tudatos vezetők elsősorban Kínában - és ennek megfelelően Tajvanon, Szingapúr ban és Hongkongban vannak - Indiát még mindig nem ismerjük, igencsak ott is - a nyugati világban, a liberalizmus rendsze rében úgyszólván csak Bushok és Hillaryk vannak. Az a tény azonban, hogy a nyugati világban ez a kiüresedés megy végbe (Untergang des Abendlandes) bennünket nem ment fel semmi alól. Mert ez a bealkonyodás még sokáig el fog tartani, és ha mi, ma­gyarok elobb hunyunk ki, mint Európa és a Nyugat, akkor még arra sincs esélyünk, hogy átmentsük magunkat a világ új kiegyenlítődésébe, amire a Nyugatnak van némi esélye. A mi kimúlásunk gyors zsidó betelepedéssel fog járni - jár együtt máris -, és ez sok szenvedést és megaláztatást jelent a magyarságnak. Egész kultúránkat kitapossák belőlünk és ez szörnyű fájdalmakkal fog járni, olyanokkal, amelyekről most még fogalmunk sincs. Palesztinában azonban már látható.

A betelepítés ügye Demszky 18 éve és a koalíció utóbbi hat éve alatt nagyot lépett előre, de még sok lakópark nincs felépítve, még sok föld nincs megszerezve és még sok feltételnek kell teljesülnie. A magyarság legszegényebb rétegei már lefogyatkoztak és elszegényedtek az érdekérvényesítésre képtelenség állapotára, de a középréteg még gyengülve tartja magát. Még van egy elhall gatott, ütött-vágott MIÉP-je, vannak pol gári körei, vannak kezdeményezései, még el tud menni zarándokként Csiksomlyóra és még van egy nagy pártja, amely korántsem olyan, amilyen lehetne és amilyennek lennie kellene, de még van. Ahhoz, hogy a betele­pülők számára mindez ne legyen nem-kó ser, büdös, hogy ne rontsa az új, vagy régi-új hazában a komfortérzetüket, ezt mind el kell sorvasztani. De hogyan, amikor most 83 százalékos győzelmet arattak.

Gyurcsányra emiatt haragszanak, s ezért kell, szerintük is mennie. Nekünk azonban, a 83 százalékos győzelmet aratottaknak, nem szabad ennyivel beérnünk. Mert ez a rend szer, amely most az alkotmányára hivatko zik és az alkotmányban megszabott parin menti feltételekhez köti a kormány távo zását - már tulajdonképpen nincs. Hiszen, emlékezzünk; mi jelentette a 99 százalékos egypártrendszer felbomlását, ha nem a több pártrendszer, amelyben a választók több ségét képviselő párt, vagy pártok adják a kormányt és a kisebbségben maradottak az ellenzéket. A több pártból álló kormányzó erőnek kétségtelenül nem kell a két válasz tás közben igazolnia, hogy megvan a több sége, no, de mi van akkor, ha két választás között mégis igazolódik, hogy nincs? Erre nézve nincs szabály. Ebben az esetben leg feljebb az arányok és a mértékek döntenek. Magától értetődik, hogy 16 és fél százalék kal nem lehet kormányozni. Különösen kétpártrendszerben nem lehet. Ez olyan fel borulás, ez annyira szemben áll a többségi elvű liberális demokráciával, hogy ezt sem milyen okoskodással, csűrés-csavarással nem lehet kimagyarázni. Ez ellentmond a józan észnek. Most azonban az a párt van uralmon, amelyik a szavazók nem egészen 17 százalékát tudhatja magáénak, és azok vannak ellenzékben és a parlamenten kívül, akik a több mint 83 százalékot.

Már leírtuk, most megismételjük: az egy más után két választást megnyert pártokkal semmilyen kérdésfeltevés esetén nem for dulhat elő. Ez vagy azt jelenti, hogy egymás után két választás hamis volt, csaláson ala pult, vagy pedig azt, hogy a kormányzó koa lícióról és a mögöttük álló hatalmi elitről valami főbenjáró bűn derült ki és jutott legalább részben a nép tudomására. Milliók attól a párttól, amelyhez állítólag évtizedes kulturális beágyazódás, nemzedékek közöt ti átörökítés is köti őket, csak főbenjáró ők miatt fordulnak el. Lelepleződés történt.

A Horn Gyula kormánya idején, amikor a volt kommunisták 54 százalékához Horn Gyula látszólag gyáván, de bölcsen hozzá csapta az SZDSZ 18 százalékát és így koalí ciójának több mint kétharmada volt, és nem volt vérliberális ellenzéke, akkor az uralko dó elit és a Nyugat, sőt a zsidóság is figyel meztette őt, hogy nem csinálhat egypárt rendszert. Nem állíthatja vissza a régit, mert a váltógazdaság a nyugati demokrácia fő műsora. Kell neki, mint egy falat kenyér. A manipuláció legfontosabb eszköze az uralkodó réteg kezében a kétpártrendszer, külö nösen annak magyar változata: a dühös két pártrendszer, amelyben az egyik réteget fel lehet ingerelni a másik ellen, és közben min dent el lehet szedni mindkettőtől. Igen ám! De az akkori Országgyűlés pártjai között nem volt üzemképes méretű, jövőjű ellen zéki párt. Az MDF már nem volt az, a Fidesz még nem volt az. A Fideszből ez a felsőburzsoáziai igény hozott létre nagy pártot és ez adta a HVG és más gazdasági lapok, a Figyelő segítségével, vagyis kommunista, liberális vezetésű lapok segítségével a ke zébe a Tocsik-ügyet, amellyel megbuktatta Horn Gyulát. Mi akkor a Magyar Fórum ban megírtuk egy vizsgálat eredményeként, hogy a Népszabadság az 1998-as választást megelőzően többet irt pozitív hangon Or bánról és a Fideszről, mint az MSZP-ről. A nagyburzsoázia valószínűleg úgy gondolta, hogy inkább kibír négy évet egy jól kézben tartott, fiatal és ennélfogva gyakorlatlanabb kormánnyal, mint hogy lemondjon a mani pulálás eszközéről, a váltógazdaságról és a kétpártrendszerről. Ezt Orbán nem felejt hette el, s valószínűen ez az emlék akadá lyozza, hogy padlóra küldje az MSZP-t. (Más kérdés, ha az magától lefekszik...)

Nem ide tartozó kérdés, hogy megfelelt-e a Fidesz a felhozók elvárásainak kormány zása négy évében. Valószínűen részben igen. Tetszett a földkérdés, a tőke szabad áramlásának fejezetébe foglalása és a szo ciális charta szabályai alóli mentesség, de nem a magyarigazolvány és az Erdély-járás, meg nemzeti tőke támogatása, a Széchenyi -terv és a fiataloknak nyújtott lakáskölcsö nök rendszere. Összességében nem tetszett, és 2001. szeptember 11-e után, az új hábo rúkhoz megbízhatóbb és zsidókkal kitömöttebb kormány kellett nekik. 2006-ban pedig a megszállási biztonság és annak a gyorsabb lebonyolítása volt a fő szempont, ami miatt a vezető elit hagyta a szemérmet len csalást, amivel Gyurcsányék újra nyer­tek. Amikor a haza kiárusításáról van szó, akkor a volt kommunisták és liberálisok mindig olcsóbbak, mint a leghitehagyottabb nemzeti kormány.

A népszavazási eredmény azonban azt is jelenti, hogy a magyar nép felmondta a két pártrendszert. Nem kell neki, illetve mind egy számára, mert átlátott rajta. Homá lyosan, de átlátott rajta. Hiába mondja tehát Gyurcsány, hogy csak azért született ez a népszavazási eredmény, mert ez egy zsebre menő anyagi kérdésben kiírt, azaz anyagi kérdésről szóló népszavazáson történt. Mert ez az érvelés velejéig hamis. Éppen azért jelenti a kormány teljes bukását ez a népszavazási eredmény, mert három anyagi tételt illető népszavazás döntött így. Most az anyag csapta szájon az anyagelvűség zsarnokait.

Korunk az anyagiasság kora. Minden dolog anyagi indoklású. A kommunizmus és a liberalizmus minden anyag fölöttit, minden transzcendenciát kiirtott még a gondolkodásból is. Csak anyag van, azt mondják, mi is az anyag legfejlettebb foka vagyunk és a lelkünk is csak anyag. Nincs Isten - mondják ok. A népszavazás viszont azt mondta, hogy legalább háromszáz forint erejéig létezik. (Bocsánatot kérek a pro fanizálásért!) A népszavazás három anyagi természetű kérdésben döntött a kormány meghozott, bevezetett, gépekkel ellátott (vizitdíj-automata) intézkedésével szem ben, nyolcvanhárom százalékos erővel. Ez a tett a liberális anyagi rendszert, amely pusz tán anyagi szempontú - sohasem nemzet politikai, sohasem erkölcsi, sohasem meg maradási - anyagilag ütötte ki, a saját bun kójával bunkózta le. Ráadásul ez szinte vé letlenül alakult így. A kormány és választási bizottsága négy kérdést lehántott az eredeti hétről, megmártotta ezeket is minden lé ben, húzta-halasztotta, hűtötte a dolgot és a nép csak nézte. Aztán amikor kiírták, el ment szavazni.

Nincs csak részben becsületes emberek ből és nem virtikli kommunistákból álló kormány, amelyik egy ilyen 83 százalékos megalázás után azonnal vissza nem adja a megbízását. Egy japán miniszterelnök ilyenkor harakirit követ el, s egy kongói törzsfőnök keres egy közeli oroszláncsor dát, amely felfalja. Ezek azonban inkább koalíciós válságot, déli áramlatosdit, reform bénulást játszanak, mint hogy eltakarodjanak. Miért? Mert Izrael azt mondja, hogy még hiányoznak lépések, amelyeket a meg szálláshoz meg kell tenni és amelyeket egy másik kormánytól nem várhatnak. Illetve, még nem tudják, hogy várhatnak-e.

A magyar társadalmat, mielőtt ők és a rendszer lelép a színről, porhanyóssá kell tenni. Nem szabad, hogy olyan érdekérvé nyesítésre és legalább a nemzeti szempon tok sugalmazására, ébrentartására képes erő legyen benne, mint a MIÉP. Ezért akarták egy korábban beleépített társasággal szét szakítani, gerincétől, minimális anyagi for rásaitól is megfosztani. Ez nem sikerült, pe dig a példa jól szolgált volna az egész tár sadalom számára: így járnak az antisze miták, a teljes megszűnésig üldözzük őket. Tehát féljetek mindannyian. Mert a cél, ter­mészetesen, mint minden váltás előtt és minden bekövetkező váltás során is az egész társadalom sarokba szorítása. Ez Magyarországon mindig antiszemitizmus miatti ostorozással történik a huszadik szá zadban. Az ostorozás olykor akasztásokba torkollik. Ez most ismert okok miatt nem megy, ezért nagy csattogtatással, nagyon keményen kell ostorozni, magyar gárdázni, cigányozni és "bűnös nép"-ezni. Továbbá ki kell préselni a hatalom várományosaiból valamilyen fogadalmat, hogy nem nyúlnak a kiváltságokhoz. Mivel azonban a fogada lom nem sokat ér, ezt tudják magukról, olyan helyzetet kell teremteni, amelyben az új rendszer akár kétharmados többsége el lenére is arra van kényszerítve, hogy ne nyúljon az Aczél-gárda és most már a Gusztos-gárda kiváltságaihoz és ne tegyen sem mit a betelepülés ellen.

Ennek egyetlen módja van: mindent el adni, mindent az izraeli tőke és a vele szö­vetséges csoportok kezére játszani. Amikor aztán az Orbán-kormány fellép, ne legyen a kezében semmi. S főként:, a magyar nép, az egész magyarság legyen olyan gyenge, béna, hogy fogadja el fátumnak, sorsnak a kiszol gáltatottságot és azt, hogy akiknek hinni akart, azokat is megvették. Vegye tudomá sul, hogy 83 százalékos akarata szétmállott. Törődjék bele, hogy mindenki elárulta.

[Forrás: Csurka István]
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
1,6 milliárdért stratégiát alk
  2008-04-15 18:54:14, kedd
 
  1,6 milliárdért stratégiát alkotott és arculatot tervezett Gulya menlevelet kapott
2008-04-15. 12:48:27

Mivel csak "aggodalmakat oszlatott el, stratégiát alkotott, médiaarculatot tervezett, és koncepcióvázlatokat készített", nem sértette meg a lobbitörvényt az a cég, amely 1,6 milliárd forintos sikerdíjat kapott a MÁV árufuvarozó cégének, a MÁV Cargónak a privatizációja körül elvégzett munkálataiért - állapította meg a Központi Igazságügyi Hivatal (KIH). Eszerint a harmincezer forintos törzstőkéjű Geuronet Bt. képviselője nem találkozott sem a MÁV, sem a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) vezetőivel, így azokra nyomást sem gyakorolhatott.

A lobbitörvény előírja, hogy a Magyarországon lobbitevékenységet végző vállalatok vagy magánszemélyek kötelesek beszerezni egy úgynevezett lobbiigazolványt, és érdekkijáró tevékenységükről negyedéves beszámolót kell készíteniük. A kiváló szabad demokrata kapcsolatokkal rendelkező Gulya András, a Geuronet képviselője nem szerepelt a lobbisták nyilvántartásában.

Az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium alá tartozó KIH vezetőjétől, Szabó Lajostól megtudtuk: a lobbitevékenység megállapításához három tényezőnek kellett volna egyszerre érvényesülnie. Eszerint az érintettnek szerződéssel kellett volna rendelkeznie, üzleti érdekből kellett volna eljárnia, és érdekkijárást kellett volna végeznie egy magyar döntéshozó hatóságnál. A hivatal úgy látja: ez utóbbi nem állt meg annak ellenére sem, hogy Gulyát - bevallása szerint - egy ízben fogadta Garamhegyi Ábel, a gazdasági minisztérium szakállamtitkára. Igaz, ő azt állította, a tárgyaláson a tanácsadó csak tolmácsként volt jelen.

Gulya András és édesanyja, Gulya Viktória ügyvédjük jelenlétében nyilatkozott a hatóságnak. Azt vallották: a 102,5 milliárd forintos adásvételi szerződésben szerepük tanácsadásra, stratégiai terv készítésére és imázsjavításra szorítkozott, ezért havonta tízezer euró körüli juttatásban, valamint 1,6 milliárd forintos sikerdíjban részesülnek. Gulyáék szerint az "imázs javítására és az aggodalmak eloszlatására" a Rába szennyezése miatti feszült osztrák- magyar viszony, a schengeni nyitás utáni határ menti helyzet, valamint az OMV-Mol felvásárlási kísérlet miatt volt szükség. Gulyáék állították: maguk sem értik, miért esett pont rájuk a Rail Cargo Austria választása. A KIH nem tudott arról, hogy a Geuronetnek más megrendelői is lennének ezen a téren, mindenesetre leszögezték: az ügy a Nemzeti Nyomozó Iroda hatáskörébe tartozik, amely még március 13-án tett feljelentést a korrupciógyanús ügyben.

Szabó Anna

[Forrás: http://www.mno.hu/portal/554690]
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Tények a Sajóládi-erdő ügyében
  2008-04-15 18:52:24, kedd
 
  Tények a Sajóládi-erdő ügyében
Gribek Dániel, k, 2008/04/15 - 11:03

Örömmel olvastam, hogy a sajóládi erdő ügyében szakmai párbeszéd alakul ki. Mintegy négy évtizede ismerem és kutatom a Sajóládi-erdőt. Természeti értékei, egyben veszélyeztetettsége okán már 2001-ben javaslatot tettem arra, hogy az erdő természetvédelmi oltalom alá kerüljön.
hirdetés

Miután ez a kezdeményezés elakadt, vizsgálati eredményeim beépültek abba az indoklásba, amelynek alapján az erdő ,,különleges természetmegőrzési terület" besorolást nyert a NATURA 2000 hálózaton belül, az ott előforduló úgynevezett ,,közösségi jelentőségű" rovarfajok alapján. Ez a kijelölés 2003-ban történt, 2006-ig csupán a kijelölés hivatalos kihirdetése húzódott el.

Ami a védelem vitatott kérdését illeti: azokra a fajokra vonatkozóan, amelyek az Európai Unió Élőhelyvédelmi Irányelvének II. Függelékében szerepelnek, és ilyen faj a sajóládi erdő esetében több is van, a tagállamok kötelesek az élőhelyük megőrzését, fenntartását biztosító ,,különleges természetmegőrzési területeket" kijelölni, és az érintett fajok állományainak megőrzését biztosító kezelési módszereket alkalmazni. Erre kormányrendelet is született, amely bizonyos esetekre, az ,,erdőterület igénybevételére" a természetvédelem számára szakhatósági jogkört biztosít. Sajnos, és ez a kormányrendelet súlyos hiánya, az ,,erdei haszonvételekre", amilyen pl. az erdőterület véghasználata, sajnos, nem. Ezt a hiányt a civil szervezetek joggal tették szóvá, illetve helytelenítették. Ennyit az ügy jogi hátteréről.

Tények igazolják, hogy a II. Világháborút megelőzően, amikor az erdő egyházi tulajdonban volt, tartamos, csak mérsékelt kiterjedésű véghasználatokat engedélyező erdőgazdálkodás folyt. Ezt igazolja, hogy 1985-ben az erdő kiterjedéséből (170,8 ha) 73,3 ha-t a 60 évnél idősebb állományok alkottak. Ez a helyzet 1990-ig még javult is, az erdő kiterjedése csekély mértékben növekedett, és 76,9 ha-ra nőtt a 60 évnél idősebb állományok kiterjedése. Mindez 1990. után gyökeresen megváltozott, 2000-re az erdő kiterjedése mintegy 6 ha-ral csökkent, és a 60 évnél idősebb állományokból már csupán 18,9 ha-nyi maradt. Ennek hátterében az áll, hogy az adott évtizedben 65,6 ha-t tett ki az ,,üzemtervtől eltérő", száradással indokolt véghasználat.

Ez az arányaiban kétségtelenül túlzott mértékű véghasználat azonban semmiképpen sem írható az erdő, egyébként hangulatkeltően leírt kiszáradásának számlájára, hiszen a sajóládi vízmű 1996 óta már nem üzemel. És ha már a leírt szavaknál maradunk, az az állítás, hogy ,,a falopás következtében először kisebb, majd egyre nagyobb foltokban tűnt el az idős erdő" nyilvánvalóan hamis, hiszen a ,,megélhetési" fatolvajok a maguk kezdetleges eszközeivel jelentős kiterjedésű koros erdőállomány letermelésére nyilvánvalóan nem lehettek képesek.
Egyértelműen megállapítható, hogy elsősorban a baltával könnyen kivágható, sok esetben a puhafa elegyfajok mellmagasságban kivágva, illetve a karvastagságú, kerékpáron is elszállítható fiatal törzsek estek a fatolvajok áldozatául. Mindezeket a jelenségeket tapasztalva tettem meg 2001-ben a kellő figyelemre nem méltatott, részletes javaslatomat az erdő állapotromlásának megakadályozására, illetve az akkor már magyar törvények alapján és európai egyezmények (Berni Konvenció) szerint is védett fajok népességeinek megőrzésére, az erdő természetvédelmi oltalom alá helyezésével.

Akkor leírt mondataimat ma is érvényesnek tartom:
,,Az erdő jelenleg gyakorlatilag felügyelet nélkül van, és védtelen minden károsító behatással szemben. Falopás, illegális szemétlerakás gyakran észlelhető. Az utóbbi években a terület száradása is aggasztó mértéket öltött. Ezzel együtt megindult az értékes, geofitonokban gazdag aljnövényzet foltos degradációja és nitrofil erdei gyomokra (nagy csalán, erdei turbolya, hagymaszagú kányazsombor stb.) való lecserélődése.
A fenti folyamatok lassítása és az erdő értékeinek megóvása ma már csak aktív természetvédelmi kezeléssel, illetve a természetvédelmi prioritások alapján meghatározott erdőfenntartási beavatkozásokkal lehetséges. Természetvédelmi oltalom nélkül ma már nem lehetséges az erdő természetszerű szerkezetének, elegyességének, a cserjeszint, a gyepszint és az erdőszegélyek természetközeli állapotának megóvása sem."

A Sajóládi-erdő ügye sajnálatos módon a hazai közállapotokat tükröző ,,állatorvosi lóvá" vált. Benne koncentráltan jelentkeznek a szociális problémák, a közbiztonság és a közrend elégtelensége, az erdőgazdálkodás és az erdőőrszolgálat súlyos hiányosságai és a természetvédelem kellően határozott lépéseinek elmaradása. Ezért itt az ideje, hogy a Sajóládi-erdő még megmaradt és helyreállítható értékeinek megóvása érdekében a felek egymásra-mutogatás helyett összefogjanak.

Ami pedig az üggyel foglalkozó civil szervezetet, a Tiszántúli Természetvédők Társulatát illeti: beadványuk egyértelműen bizonyítja, hogy a jogszabályokat pontosan ismerik, a Sajóládi-erdő természeti értékeivel tisztában vannak, és fellépésük az értékek megőrzését, illetve lehető helyreállítását célozza. Ezért a szakértelmük hiányára utaló, lekezelő hangnemű megállapítások nem segítik az ügy értelmes párbeszéd és összehangolt cselekvés révén történő megoldását.

Debrecen, 2008. április

Dr. Varga Zoltán
egyetemi tanár

(Greenfo)
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Tagadja Dávid a Fletóval való
  2008-04-15 18:33:55, kedd
 
  Tagadja Dávid a Fletóval való egyezkedést
2008-04-15. 17:50

Az MDF elnöke továbbra is tagadja, hogy tárgyalnának a kisebbségi Gyurcsány-kormány támogatásáról az MSZP-vel.

Dávid Ibolya azt mondta: nem hisz magában a kisebbségi kormányban sem. Szerinte az csak úgy működhetne, ha az SZDSZ az MSZP-vel legalább 1 éves együttműködési megállapodást kötne a kabinet külső támogatásáról.

Lapértesülések szerint Gyurcsány Ferenc támogatná az MDF egyik legfőbb követelését, az örökösödési illeték eltörlését. Azt azonban nem tudni, hogy mit kért érte cserébe. Dávid azt mondta, hogy ő nem kapott ilyen ajánlatot, és továbbra is azt hangoztatta, hogy konstruktív ellenzéki párt szeretnének lenni.

(HírTV)
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Cseberből vödörbe: kanadaiak h
  2008-04-15 18:27:36, kedd
 
  Cseberből vödörbe: kanadaiak helyett amerikaiak termelik ki a makói földgázt
2008-04-15. 18:06

Míg az orkok elvonják figyelmünket, addig szép csendben elviszik alólunk a saját földgázunkat.

Kossuth Rádió 208 04 12. szombati hír, többször is beolvasva:

"Az amerikai Exxon Mobil Olajtársaság beszáll a makói földgázmező feltárásába. A világ egyik vezető olajcége 25 millió dollárért vásárolta meg a kanadai Falcon kitermelési engedélyes területének 3/4-ét. Az Exxon 50 millió dollárnyi munkaprogramot vállat és eredményes együttműködés esetén további 150 millió dollárt fektetnének be Makón. Becslések szerint a Dél-Alföldi város környékén 1500 milliárd(!!!) köbméter földgáz található, csak még az kétséges, hogy megfelelő áron ki lehet-e termelni?"

Vajon miért nem a MOL termeli ki? Világhírű magyar szakembereinket sajnos már régebben szétszórták "a világ négy sarkára"...

Humanember
http://kuruc.info/r/1/23639/
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 16 
2008.03 2008. április 2008.05
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 606 db bejegyzés
e év: 10632 db bejegyzés
Összes: 64003 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 569
  • e Hét: 14799
  • e Hónap: 25910
  • e Év: 179406
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.