2016-09-29 23:05:10, csütörtök
|
|
|
Nicolai Sennels: BŰNÖZŐ MUSZLINOK KÖZÖTT
Nemrég valaki a következő kérdést tette fel nekem: Miért harcolsz az iszlám ellen? A válasz röviden: mert az iszlám harcol ellenünk. Mivel nem ismer határokat és kegyelmet, ezt egészen addig fogja tenni, amíg le nem győz bennünket, vagy amíg - remélhetőleg - meg nem állítjuk végleg.
Nem új jelenség a napjainkban zajló iszlám térhódítás, amely olyan területeket érint Afrikában, a Közel-Keleten és a nyugati városokban, melyek ez idáig nem tartoztak a saría uralma alá. Ez csupán egy újabb fejezete a nem muzulmánok ellen folytatott 1400 éves háborúnak, melynek célja, hogy megszilárdítsa a muzulmánok hatalmát a nem muzulmánok felett, valamint az iszlám uralmát a demokrácia és az emberi jogok felett.
E könyv szinte példa nélküli, eredeti, nyugati szemszögű feltárása az iszlám és a muszlimok pszichológiai és társadalmi jellemzőinek, feltárja azokat az alapvető pszichológiai folyamatokat, melyek meghatározzák az iszlám vallást követő, az iszlám kultúrában felnevelkedett személyek gondolkodásmódját és viselkedését. Egyben útmutatóként szolgál arra vonatkozóan, hogy hogyan tudjuk hatékonyan kezelni az iszlamizálódó társadalmaink problémáit.
Bűnöző muszlimok
A könyv a LINKRE kattintva letölthető vagy olvasható:
Link
Nicolai Sennels dán pszichológus műve abban segít, hogy megértsük a minket támadó iszlám miénktől jelentősen eltérő pszichológiai és társadalmi mozgatórugóinak alapjait azért, hogy megőrizhessük szabadságunkat és értékeinket, és hogy meg tudjuk akadályozni vagy legalább csillapítani a folyamatban lévő és küszöbön álló társadalmi katasztrófát.
A kelet-európai és a balti államok polgárai talán azt gondolják, hogy Nyugat-Európa képes a segítségük nélkül kezelni ezt a problémát. Ha így gondolkodnak, akkor naivak, és hiányzik belőlük a szolidaritás: itt az ideje, hogy a demokratikus világ összetartson. Mivel az iszlám természetéből fakad, hogy végül mindenhol elterjedjen, senki sincs biztonságban.
|
|
|
0 komment
, kategória: Irodalom - Próza |
|
|
|