Belépés
furaila.blog.xfree.hu
"Nem az a fontos, hogy milyen iskolákat végeztél, hogy mit dolgozol, hanem hogy milyen EMBER vagy!" BMI ******
2005.10.25
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 13 
Nem hátrálunk!
  2008-06-25 23:19:39, szerda
 
  Zászlót bont a Nemzeti Erők Szövetsége!
Nem hátrálunk!

A tüzet követő két nap még úgy volt, hogy megtarthatjuk a gyűlésünket, de mára úgy alakult a tűzoltói szakvélemény és egyéb okokból kifolyólag, hogy a további károk megelőzése miatt Novák Tamás kénytelen volt elállni eredeti szándékától, és még a 28-i rendezvényünket is visszamondta.

Mint ismeretes 2008. június 23-án hajnalban kigyulladt az a ,,Novák Piac" amely helyet adott volna a Nemzeti Erők Szövetségének zászlóbontó nagygyűlésének. Az egyeztetések már hetekkel ezelőtt megkezdődtek. A tulajdonos, és az üzemeltető részéről nagyfokú nyitottság és segítőkészség volt tapasztalható.

Aki ismeri Novák Tamást és az ő nemzeti elkötelezettségét, annak nem jelent újdonságot a Nemzeti Kávéház megnyitását követően, hogy a piaca melletti parkolót Nemzeti Kulturális Udvar céljára felajánlotta a nemzeti oldal számára.

A zászlóbontó nagygyűlést propagáló környékbeli plakátozás a tűzet megelőző délután volt, és lám hajnalra tűz keletkezett azon a piacon, ahol az elmúlt tizennyolc évben nem volt. A kár előzetes becslések szerint több tízmillió forint.

A tüzet követő két nap még úgy volt, hogy megtarthatjuk a gyűlésünket, de mára úgy alakult a tűzoltói szakvélemény és egyéb okokból kifolyólag, hogy a további károk megelőzése miatt Novák Tamás kénytelen volt elállni eredeti szándékától, és még a 28-i rendezvényünket is visszamondta.

Megértjük Novák Tamás döntését, hisz nem csak saját maga, de a piac árusai iránt is felelőséggel tartozik. Ez nem félelem, hanem felelősség.

Mi, most már mondhatom, hogy a Nemzeti Erők Szövetségének elnöksége NEM FÉL!

Zászlóbontó nagygyűlésünket megtartjuk az eredeti helyszíntől kétszáz méterre a Karácsony Benő parkban. A rendőrségi bejelentést időben megtettük.

2008. június 25.

Takács András elnök

Magyarországért Párt,
a Nemzeti Erők Szövetségének társult szervezete
 
 
1 komment , kategória:  Általános  
Lisszaboni szerződés elutasítá
  2008-06-25 13:21:37, szerda
 
  Emlékirat a lisszaboni szerződés elutasítása alkalmából


A részletek is kiderülnek...

Magyarok Világszövetsége



Emlékirat a lisszaboni szerződés elutasítása alkalmából

2008. június 12-én Írország népe népszavazáson utasította el az európai uniós reformszerződésnek nevezett lisszaboni szerződést. Írország ezzel megállj-t parancsolt annak a sanda szándékú törekvésnek, amely úgy kívánta gyökereiben átalakítani az európai államok életét, hogy mindvégig tagadta a lényeget: a lisszaboni szerződés sokkal mélyebben próbálta átgyúrni az Európai Közösség életét, mint tette azt pár évvel korábban a franciaországi és hollandiai népszavazáson megbukott európai uniós alkotmánytervezet.

Sajnálatos, hogy Magyarországra a lisszaboni szerződés kapcsán is szégyenfolt kerül, mert alig négy nappal angol nyelvű változatának lisszaboni aláírása után, 2007. december 17-én a budapesti parlament 325 képviselője, 4/5-ős többséggel, olvasatlanul szavazta meg a magyar állam szuverenitását gyakorlatilag feladó, több száz oldalas szöveghalmazt. A szégyent fokozza, hogy ezt a kritikátlan szavazást az erkölcsileg megbukott, országkáromló Gyurcsány Ferenc kényszerítette ki, önmaga uniós legitimálására, és ebben volt partnere Orbán Viktor, az általa vezetett parlamenti ellenzék túlnyomó többségével. Magyarország és a magyar nemzet külön tragédiája, hogy a kétharmados többséggel meghozandó ratifikációban rejlő lehetőséget, amely újabb alkalmat teremtett az ugyancsak kétharmados állampolgársági törvénymódosításának kikényszerítésére, az ellenzék újból kihagyta. Hiába ösztökélte erre a parlamenti ellenzéket a lisszaboni szerződés ratifikációját megelőző hónapokban a Magyarok Világszövetsége mondván, hogy csakis akkor engedjen Gyurcsány Ferenc követelésének, ha a magyar nemzet egysége ellen a 2004. december 5-i népszavazás előtt tevőlegesen vétő kormánypártok előzetesen megszavazzák a külhoni magyarok magyar állampolgárságának visszaadását lehetővé tevő, ugyancsak két-harmados állampolgársági törvényt. Az ellenzék újból meghódolt a globalista szándék előtt, ismételten mellőzve a magyar nemzeti érdeket.

A lisszaboni szerződés elutasítása alkalmából vegyük számba azokat az ismérveket, amelyek egyértelműen bizonyítják, hogy ez a szerződés mélyebben kívánt Európa népeinek és államainak életébe beavatkozni, mint a korábban Franciaországban és Hollandiában népszavazáson megbukott európai uniós alkotmánytervezet. És jelenítsük meg azt a mögöttes szándékot, amellyel a lisszaboni szerződés kitervelői valós szándékukat palástolni próbálták.

Körülmények
1. A lisszaboni szerződésnek nevezett, közel négyszáz oldalas szöveghalmaz magyar nyelvű fordítása 2007. december 17-én jelent meg az Európai Unió Hivatalos Lapjában, azon a napon, amelyen a budapesti parlament több képviselő tiltakozása ellenére tárgysorozatára vette annak ratifikációját.

2.

A lisszaboni szerződésnek nevezett szöveghalmaz nem egy szerződés szövege, hanem az Európai Közösséget létrehozó szerződést és az Európai Unióról szóló szerződést több száz ponton megváltoztató, módosító szövegek halmaza.
3. Nincs ember, aki e módosító szövegek - többnyire félmondatos
betoldások, illetve törlések - olvastán képet alkothatna magának a módosítás eredményeként megszülető szövegről.
4. Amikor az Európai Unió állam- és kormányfői 2007. december 13-án aláírták a lisszaboni szerződést, akkor nem állt rendelkezésre a módosítások eredményeként megszülető egybeszerkesztett szerződésszöveg, miként akkor sem, amikor azt a budapesti parlament 2007. december 17-én ratifikálta.
5. Az Európai Unió Hivatalos Lapja csupán fél évvel később, 51. évfolyamának 2008. május 9-i számában, 2008/C 115/01 közleményszám alatt tette közzé a lisszaboni szerződés nyomán megszületett egységes szerkezetbe foglalt szöveget. Említésre méltó, hogy minden magyar állami és európai uniós hatóságot megelőzve, Dr. Halász József, a Szent Korona szolgálója önerőből elkészítette a lisszaboni szerződés nyomán keletkezett szöveget és azt 2007. december 17-én honlapján nyilvánosságra hozta, amiért őt ezen a helyen is elismerés illeti meg. (http://eunyet.hu/hirlevel/Lisszaboniszerzodes2007.doc)

Szövődmények
6. A lisszaboni szerződés nyomán megszülető alapszerződésben a korábbi 'Közösség' szó helyébe minden esetben az 'Unió' szó, a 'közösségi' helyébe az 'uniós' lépett.
7. Az Európai Közösségről szóló szerződés - amelyhez Magyarország népszavazással csatlakozott - sok helyen úgy rendelkezik, hogy bizonyos döntéseket - főleg a kisebb tagállamok érdekeinek védelmében - minősített többséggel kell meghozni. Ezzel szemben a lisszaboni szerződés nemes egyszerűséggel mindezt fölülbírálja. Idézzük: >>a 'minősített többséggel megadott', a 'minősített többséggel hozott', a 'minősített többséggel elfogadott', a ', minősített többséggel', illetve a 'minősített többséggel' szövegrészeket el kell hagyni.<<
8. A lisszaboni szerződés az EU-ban korábban hangoztatott liberális alapelv, a munkaerő szabad vándorlásának örvén bevezeti a letelepedés korlátozásának teljes tilalmát. Vagyis a tagállamoknak tilos bármilyen intézkedést hozniuk, amellyel a területükön letelepedni akaró bármely európai állampolgárt szándékában akadályoznának.
9. Míg a magyarság a Tordai Országgyűlés révén, 1568-ban a világon először iktatta törvénybe a legfőbb emberi szabadságot, a lelkiismereti, avagy a vallás szabadságát és a vallási felekezetek törvény előtti egyenlőségét, a lisszaboni szerződés a legnemesebb emberi dimenziót, a hit kérdését fokozza le az azonos neműek szexuális kapcsolatának szintjére. A lisszaboni szerződés által bevezetett új cikk így szól:
10. Cikk

- 'Politikai és tevékenységei meghatározása és végrehajtása során az Unió küzd mindenfajta nemen, faji vagy etnikai származáson, valláson vagy meggyőződésen, fogyatékosságon, életkoron vagy szexuális irányultságon alapuló
megkülönböztetés ellen.'
10. Végül, a lisszaboni szerződés bevezeti az Európai Unió kizárólagos hatáskörét az állami élet hat kiemelt területén, és megosztott hatáskörrel gyökeresen korlátozza a tagállamok szuverenitását a társadalmi élet szinte minden területén. Idézzük a lisszaboni szerződéssel bevezetett, teljes egészében új szövegrészt:
I. CÍM
AZ UNIÓ HATÁSKÖREINEK TÍPUSAI ÉS TERÜLETEI
2. cikk
(1) Ha egy meghatározott területen a Szerződések kizárólagos hatáskört ruháznak az Unióra, e területen kizárólag az Unió alkothat és fogadhat el kötelező erejű jogi aktust, a tagállamok pedig csak annyiban, amennyiben őket az Unió erre felhatalmazza, vagy ha annak célja az Unió által elfogadott jogi aktusok végrehajtása.
(2) Ha egy meghatározott területen a Szerződések a tagállamokkal megosztott hatáskört ruháznak az Unióra, e területen mind az Unió, mind pedig a tagállamok alkothatnak és elfogadhatnak kötelező erejű jogi aktusokat. A tagállamok e hatáskörüket csak olyan mértékben gyakorolhatják, amilyen mértékben az Unió hatáskörét nem gyakorolta. A tagállamok olyan mértékben gyakorolhatják újra a hatáskörüket, amilyen mértékben az Unió úgy határozott, hogy lemond hatáskörének gyakorlásáról.

(3) A tagállamok gazdaság-és foglalkoztatáspolitikájukat az e szerződésben meghatározottak szerinti szabályok keretében hangolják össze, amelyek
megállapítására az Unió hatáskörrel rendelkezik.

(4) Az Unió az Európai Unióról szóló szerződésnek megfelelően hatáskörrel rendelkezik a közös kül- és biztonságpolitika meghatározására és végrehajtására, ideértve egy közös védelempolitika fokozatos kialakítását.
(5) Meghatározott területeken és a Szerződésekben megállapított feltételek mellett az Unió hatáskörrel rendelkezik a tagállamok intézkedéseit támogató, összehangoló vagy kiegészítő intézkedések megtételére, anélkül azonban, hogy ennek révén elvonná a tagállamok e területeken meglévő hatásköreit.
Az Unió e területekre vonatkozó, a Szerződésekben meghatározott rendelkezések alapján elfogadott kötelező erejű jogi aktusai nem eredményezhetik a tagállamok törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezéseinek harmonizációját.

(6) Az uniós hatáskörök terjedelmét és gyakorlásának részletes szabályait a
Szerződésekben foglalt, az egyes területekre vonatkozó külön rendelkezések
állapítják meg.
3. cikk
(1) Az Unió kizárólagos hatáskörrel rendelkezik a következő területeken:

vámunió,
b) a belső piac működéséhez szükséges versenyszabályok megállapítása,
c) monetáris politika azon tagállamok tekintetében, amelyek hivatalos pénzneme az euro,
d) a tengeri biológiai erőforrások megőrzése a közös halászati politika
keretében,
e) közös kereskedelempolitika.

(2) Az Unió szintén kizárólagos hatáskörrel rendelkezik nemzetközi
megállapodás megkötésére, ha annak megkötését valamely uniós jogalkotási aktus írja elő, vagy ha az hatásköreinek belső gyakorlásához szükséges,
illetve annyiban, amennyiben az a közös szabályokat érintheti, vagy azok alkalmazási körét megváltoztathatja.
4. cikk
(1) Az Unió a tagállamokkal megosztott hatáskörrel rendelkezik azokban az esetekben, ahol a Szerződések olyan hatáskört ruháznak rá, amely nem tartozik a 3. és 6. cikkben felsorolt területekhez.

(2) Az Unió és a tagállamok között megosztott hatáskörök a következő fő területeken alkalmazandók:
a) belső piac,
b) a szociálpolitikának az e szerződésben meghatározott vonatkozásai,
c) gazdasági, társadalmi és területi kohézió,
d) mezőgazdaság és halászat, kivéve a tengeri biológiai erőforrások megőrzését,
e) környezetvédelem,
f) fogyasztóvédelem,
g) közlekedés,
h) transzeurópai hálózatok,
i) energiaügy,
j) a szabadságon, a biztonságon és a jog érvényesülésén alapuló térség,
k) a közegészségügy terén jelentkező közös biztonsági kockázatoknak az e szerződésben meghatározott vonatkozásai.
(3) A kutatás, a technológiafejlesztés és az űrkutatás területén az Unió hatáskörrel rendelkezik egyes intézkedések megtételére, így különösen programok kidolgozására és megvalósítására; e hatáskör gyakorlása azonban nem akadályozhatja meg a tagállamokat saját hatásköreik gyakorlásában.
(4) A fejlesztési együttműködés és a humanitárius segítségnyújtás területén az Unió hatáskörrel rendelkezik egyes intézkedések megtételére és közös politika folytatására; e hatáskör gyakorlása azonban nem akadályozhatja meg a tagállamokat saját hatásköreik gyakorlásában.
5. cikk
(1) A tagállamok az Unión belül összehangolják gazdaságpolitikájukat. Ennek érdekében a Tanács intézkedéseket, különösen az e politikára vonatkozó átfogó iránymutatásokat fogad el.
Azon tagállamokra, amelyek pénzneme az euro, külön rendelkezések vonatkoznak.
(2) Az Unió intézkedéseket hoz a tagállamok foglalkoztatáspolitikájának összehangolása céljából, így különösen meghatározza az e politikákra vonatkozó iránymutatásokat.
(3) Az Unió kezdeményezéseket tehet a tagállamok szociálpolitikájának összehangolása céljából.
6. cikk
Az Unió hatáskörrel rendelkezik a tagállamok intézkedéseit támogató, összehangoló vagy kiegészítő intézkedések végrehajtására. Ezek az intézkedések európai szinten a következő területekre terjednek ki:

az emberi egészség védelme és javítása,
b) ipar,
c) kultúra,
d) idegenforgalom,
f) polgári védelem,
g) igazgatási együttműködés,
e) oktatás, szakképzés, ifjúság és sport,

A fenti tíz pontban összefoglaltak egyértelműen bizonyítják, hogy a lisszaboni szerződés fedőnév alatt tulajdonképpen egy olyan új európai alapszerződés készült, amely alapvetően megváltoztatja a legtöbb európai állam szuverenitását. A beavatkozás olyan mértékű, hogy azt azokban az államokban, amelyek a népfelséget alkotmányukban tiszteleik, vagyis amelyek demokratikus berendezkedésűnek minősítik magukat, semmiképpen sem szabadott volna népszavazás nélkül elfogadni.

Mindezek alapján elmondható, hogy különösen álságos és félrevezető a
lisszaboni szerződést csupán egy eszközként feltüntetni, amely mindössze az Unió hatékonyabb működését lett volna hivatott szolgálni.
Sokkal inkább megállapítható, hogy a lisszaboni szerződés mérföldkő kívánt lenni azon az úton, amely a segítségével fokozatosan elsorvasztott európai államok helyébe egy szuperállamot léptet, melynek élén látszat-legitimitású szereplők - az Európai Bizottság és annak komiszárjai - egyesített törvényhozói és végrehajtói hatalmat, avagy teljhatalmat nyernek.

A Magyarok Világszövetsége egy hónappal korábban meghozott döntése alapján 2008. június 21-én alakítja ki testületi álláspontját a lisszaboni szerződésről, és fogalmazza meg üzenetét a lisszaboni szerződést, valamint a mögötte meghúzódó szándékot elutasító ír nép felé.
Addig is, a tévedés kockázata nélkül kijelenthető, hogy az írországi népszavazás a népakarat, azaz a demokrácia győzelmét jelenti az oligarchikus hatalomgyakorlás fölött. Amiért elismerés illeti meg Írország népét.
Budapest, 2008. június 14-én

A Magyarok Világszövetsége

A kiadmányt jegyzi:
Patrubány Miklós
elnök

 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Újratemetik az egri várkapitán
  2008-06-25 13:07:29, szerda
 
  DOBÓ ISTVÁN EGRI VÁRKAPITÁNY földi maradványainak újratemetése

DOBÓ ISTVÁN EGRI VÁRKAPITÁNY földi maradványait 2008. június 28-án. de. 11. órakor
Dobóruszkán Római Katolikus templomban ökumenikus szertartás szerint temetik újra.

Tisztelettel hívunk és várunk, minden tiszteletét leróni kívánó magyar embert, magyar nemzetünk hagyományainak és történelmi nagyságainak tisztelőjét a páratlan XXI. század újratemetésre, ahol találkozhatnak az egri hős földi maradványaival.

Dobó István a Magyar Nemzet legkiválóbb hőse, tettre kész magatartásával beírta magát, nemcsak a magyar de Európa történelmébe, hősiességével kis és nagy nemzeteket mentett meg a pusztulástól.

A templomi szertartáson részt vesznek a keresztény egyházak, Abaházi Lívia operaénekes, ünnepi beszédet mond Dobóruszka pogármestere. Hallhatjuk a Komáromi Jókai színház igazgatójának Tóth Tibornak szavalatát.

Az ünnepi szertartás után kopjafa leleplezésére, majd agape (ebédre) kerül sor.

Hajdan élt vitéz elődeink életéből és harcmodorából láthatnak korhű bemutatókat. Az esti órákban régi szokás szerint szertűz gyújtása lesz. Arra is fel kell készülni, hogy abban a megtiszteltetésben részesülnek, hogy Dobó István Eger várának főkapitánya földi maradványait vihetik.

Kérjük a részt venni kívánókat (főleg a távoli helyekről érkezőket, induljanak útnak előző nap). Egyeztetés és információ kérés végett hívják az alábbi számot. Mezősi László főszervezőt..

(06 20.5403680. mobil számon).

A település, Dobóruszka Sátoraljai határátlépés után kb. 100 km-re található.

Tisztelettel várja és üdvözli Önöket a szervezők nevében magyar szívvel

v.Szécsi Mátyás Pál
Nemzeti Zarándoknapok hazai koordinátora
Független újságíró, szabad médiás
(Felvidéki Polgár Info)
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A vereckei emlékmű meggyalázás
  2008-06-25 13:02:44, szerda
 
  UMDSZ-tiltakozás a vereckei emlékmű meggyalázása ellen
[ 2008. június 24., 08:19 ] Erdély.ma

Az Ukrajnai Magyar Demokrata Szövetség (UMDSZ) elnöksége nyilatkozatban fejezte ki felháborodását és megdöbbenését annak kapcsán, hogy "galíciai fiatalok csoportja múlt pénteken támadást követett el a magyar nemzeti kegyhely, a felavatás előtt álló vereckei honfoglalási emlékmű ellen".

Az MTI-hez hétfőn eljuttatott közleményében az UMDSZ vezetése leszögezte: meggyőződése, hogy előre megtervezett és megszervezett akcióról van szó, amelynek célja Sólyom László magyar köztársasági elnök soros kárpátaljai látogatásának megzavarása, illetve megakadályozása.

"Ennek hátterében azokat az összehangolt magyarellenes politikai és médiaakciókat sejtjük, amelyeknek március óta vagyunk tanúi Kárpátalján és annak határain túl" - olvasható a nyilatkozatban.

"Az UMDSZ következetesen elítélte és elítéli a hasonló kisebbségellenes cselekedeteket, amelyekkel kapcsolatban ez év márciusában már beadvánnyal fordult Ukrajna illetékeseihez, de sajnálatos módon a hivatalos ukrán szervek nem foganatosítottak megfelelő intézkedéseket az ilyen és hasonló atrocitások megelőzésére" - emlékeztet a magyar szervezet.

"Az UMDSZ elnöksége mélységesen elítéli a hagyományos jószomszédi ukrán-magyar kapcsolatok megbontására irányuló akciót, és ismételten felszólítja Ukrajna rendvédelmi szerveit, minél hamarabb kerítsék kézre és a törvényeknek megfelelően büntessék meg elkövetőit, tegyenek meg mindent annak érdekében, hogy a jövőben hasonló cselekmények ne fordulhassanak elő" - áll a nyilatkozatban.

Udvarhelyi Híradó
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Vádirat termőföld ügyben
  2008-06-25 13:01:02, szerda
 
  Vádirat termőföld ügyben. Milyen kvótarendszert is fogadott el a Fidesz?
2008. június 24. kedd Magyar Sors

Dr. Zacsek Gyula: VÁDIRAT

Vádolom a magyarországi országgyűlést és annak minden egyes képviselőjét, a magyarországi kormányt és annak minden egyes tagját, a magyarországi parlamenti pártok vezetőit önös egyéni nyereségvágyból, alantas politikai karrierféltésből, gyávaságból, bűnszövetkezetben elkövetett nemzetárulással, a magyar nemzet létének és biztonságának súlyos veszélyeztetésével, a nemzet létét meghatározó magyar föld külföldi kézre juttatásával, a nemzeti függetlenség, önrendelkezési jog feladásával, kultúránk tönkretételével, nemzeti közerkölcsünk szétzúzásával!

Vádolom a népakarat megcsúfolásával az országgyűlés minden képviselőjét, aki cinkos módon támogatta azt az erkölcstelen kezdeményezést, aminek eredményeként a választásra jogosultak 12.5%-ának egybehangzó szavazata alapján egy nemzet sorsát el lehet dönteni!

Vádolom a jogegyenlőség, a demokrácia és az Alkotmány súlyos megsértésével!

Minden egyes négyzetméter, ami a magyar földből külföldi tulajdonba kerül, Trianon folytatása!

Elég! Elég és elég!
Ennek az őrült futamnak megálljt kell parancsolni!

"Mivel Magyarország számára nem volt mód hivatalos kapcsolattartásra az Európai Gazdasági Közösséggel, az 1960-as évek elején a magyar résztvevők az ENSZ Európai Gazdasági Bizottságában kezdeményeztek magánjellegű beszélgetéseket az EGK képviselőivel. (Megjegyzés ZGy.-től: A mai fiatalok számára teszem hozzá, hogy a 60-as években csak az MSZMP legbiztosabb káderei utazhattak!)

E nem hivatalos kezdeményezések célja az adott csapdahelyzet enyhítése volt; bár a KGST-országok külkereskedelmének csak kisebb része bonyolódott le nyugati országokkal (Magyarország esetében mintegy 20%, más országokéban még ennél is kevesebb), szükség volt a nyugati gépekre, technológiára, amit Magyarország döntően agrárkivitelével fedezett. Az EGK közös kereskedelempolitikája, de különösen közös agrárpolitikája veszélyeztette a magyar kivitel bővítését, lényeges árucsoportokban a fenntartását is.

Magyarország először 1968-ban, "technikainak" nevezett megállapodást kötött az EGK-val. Eszerint az illetékes magyar külkereskedelmi vállalat kötelezettséget vállalt arra, hogy az EGK által (szinte hetenként változóan) megállapított árak alatt nem szállít sertéshúst.

1973-ban Magyarország csatlakozott a GATT-hoz, így az ún. állami kereskedelmi rendszerű országokra vonatkozó mennyiségi korlátozásokat vele szemben meg kellett volna szüntetni. Ezt több nyugati partner meg is tette, az EGK viszont nem.

Eközben születtek a kétoldalú technikai megállapodások, kiegészülve a GATT keretében kötött egyezményekkel, amelyek az EK részéről "érzékenynek" minősített árucsoportokra (így textil-, továbbá kohászati termékekre) vonatkoztak, s az adott kívülálló ország kiviteli önkorlátozását tartalmazták. Magyarország nem jutott előre sem a mezőgazdasági szállításait érintő hátrányok, sem a mennyiségi korlátozások megszüntetése terén.

A magyar-EK megállapodáshoz vezető megbeszélések már 1985-ben megkezdődtek.

A tárgyalások ennek ellenére sem bizonyultak könnyűnek. Nem sikerült előrejutni a mezőgazdasági termékek kereskedelmében..."

Aki figyelmesen végigolvasta a fenti történelmi áttekintést, (ami a Külügyminisztérium: "Magyarország és az EK eudelegation.hu anyagaként megtalálható) világosan láthatja, hogy Nyugat-Európa miként viszonyult mindig is a magyar mezőgazdasági termékek befogadásához! De azt is világosan kell látni, hogy mennyire nem volt képes az ország vezetése (szinte személyre azonosan megegyezik a maival!) a nemzeti adottságokra építhető érdekérvényesítésre! Ezt a képességét - többek között a bárgyú választási magatartásunknak is köszönhetően - átmentette a mába és folytatva a "magánjellegű beszélgetéseket" az EU képviselőivel, sikerrel eladta a magyar mezőgazdaságot, az országot! Természetesen a felelősség ma nem csak az MSZP-SZDSZ koalíciójé, hanem elsősorban a FIDESZ-MDF kormányé, hiszen a magyar föld "A tőke szabad áramlása" című fejezetbe tétele az ő bűnűk!

A Kovács László által diktált politikának, tárgyalási magatartásnak (írhatnám: magatehetetlenségnek!) az "eredménye" a mezőgazdasági támogatások megalázó szintjének "kiharcolása", a mezőgazdaságot gyors ütemben tovább romboló KVÓTÁK elfogadása!

Táblázat: http://magyarsors.hu/images/stories/Kornyezet/termotabla.JPG
*1991-ben a kukorica és a búza hektáronkénti hozama: 6710 és 5190 kg volt.
**A juh és kecske kvótát egyben határozták meg ezért annak együttes igény-értéke a viszonyítási alap. (1 550 000)

Szeretnék segíteni abban, hogy a kvóta igazi tartalma közérthető és kézzel fogható legyen mindenki számára, ezért a táblázat utolsó oszlopának értékeit a következőképpen kell értelmezni: ha pl. eddig Magyarországon 100 gazda termelt piacra paradicsomot, a belépés útán CSAK 40 gazda (40.7%) reménykedhet közülük támogatásban, a többi szép lassan, vagy nagyon gyorsan tönkre fog menni, mi fogyasztók pedig egyre kevesebb és drágább paradicsomhoz fogunk jutni!

Magyarország - mezőgazdasági adottsága szerint - elvileg alkalmas lenne 30 millió ember élelmezését biztosítani! Sajnos a lehetőségeinket, adottságainkat kihasználó gazdaságpolitika folyamatos hiánya egyre gyorsuló ütemben tette és teszi tönkre mezőgazdaságunkat és jellegzetes adottságainkat. Hallatlanul nagy mezőgazdasági kultúránk, tudásunk, mely generációról - generációra öröklődött, folyamatosan vész el! Lehet, hogy már azon a küszöbön is átléptünk, amikor e folyamat visszafordíthatatlan, hiszen a gyakorlati tapasztalat nem pótolható semmilyen iskolai végzettséggel e téren!

Ha részletesen valaki megvizsgálja a magyar mezőgazdaság termelési eredményeit, megállapíthatja, hogy a rendszerváltás óta iszonyú gyorsasággal épült le benne minden. Csak néhány jellemző adatot emelek ki e folyamatból.

Az élelmiszerfeldolgozás majdnem teljesen külföldi érdekeltségű, zömében globális cégek tulajdonába került. A gyümölcsös területek az 1980-as évi 138ezer hektárról 95ezerre, a szőlős területek 168ezerről 106ezer hektárra zsugorodtak.

Ha az állatállományt nézzük, akkor az 1970-es 1.9 millió szarvasmarhából 2000-re 805ezer maradt, a sertésből 7.3 millóból 4.8millió, a juhból 2.3 millióból 1.1 millió lett az ország állománya! Vágóállatból az 1985. évi 2.3 millió tonna 2000-re 1.4 millió tonnára zsugorodott!

Ezzel párhuzamosan a mezőgazdasági aktív keresők száma az 1985 évi 1 184 000-ről 2000-re 404ezerre, azóta 298ezerre csökkent.

E mellett jelentősen megnehezedett a termelés körülménye. Egy példán keresztül érzékeltetem e leépítő folyamatot. A búza piaci értékesítési átlagára 1996-ban kilónként 239 Ft. volt. Az ezt követő években 216, 160, 201 Forint, majd 2000-ben 282 Ft-ra ugrott. Ugyanakkor egy hektár búza termelési költsége 56 ezer Forintról 101ezer Forintra emelkedett 1996 és 2000 között.

A bemutatott átlagosan évi 20%-os termelési költségnövekedés mellett a folyamatosan dráguló műtrágya felhasználása hatóanyagban számolva 315 kg-ról 132 kg-ra esett! Ez például a búza esetében az 1991-es 5190 kg-os hektáronkénti termésátlagot 3600 kg-ra módosította! EZ A TENDENCIA TOVÁBB FOLYTATÓDIK AKKOR IS, HA BELÉPÜNK AZ EU-BA! A KÜLÖNBSÉG AZ LESZ A MAI HELYZETHEZ KÉPEST, HOGY NEM LESZ ÖNÁLLÓ TÖRVÉNYALKOTÁSI LEHETŐSÉGÜNK E FOLYAMAT SZABÁLYOZÁSÁRA, HISZEN JOGALKOTÁSUNK 70-80%-A KIKERÜL A MAGYAR PARLAMENTBŐL!

Nem folytatom tovább a részletekkel. Csupán az volt a célom, hogy adatokkal is alátámasztva érzékelhesse mindenki, hogy ilyen gazdasági, piaci körülmények között a földtulajdonosok zöme alig várja, hogy megszabaduljon a földjétől! Ez az egyén részéről érthető. De a politikai hatalom részéről nem! Ha ilyen állapotban a teljesen sikertelen KVÓTÁKAT eredménynek fogadnánk el, mi is a hazaárulás bűnébe esnénk!

A kvótákat látva prognosztizálható a magyar tulajdonon alapuló mezőgazdaság gyors és teljes leépülése, majd megszűnése. A külföldi földfelvásárlások gyors lezajlása! A gyorsaság azért fog bekövetkezni, mert az uniós gazda, ha Magyarországon vesz földet, megkapja rá a 100%os otthoni támogatást! Milyen versenyelőnyt lehet ilyen helyzetben bemutatni a magyar gazdáknak?

Így jutott el a magyar mezőgazdaság a 60-as évek politikusainak "magánjellegű beszélgetéseitől" a mezőgazdaságot, a kenyeret, a földet, a hazát eladó koppenhágai magánjellegű aláírásig!
Hát NEM! NEM és NEM!

Budapest, 2003. február 20.

(Az anyagban szereplő minden adat részben KSH, részben FVM, részben Miniszterelnöki Hivatali forrásból származik!)


*** www.nemzetihirhalo.hu *************
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Lemondási kiáltvány
  2008-06-25 12:59:07, szerda
 
  A Magyar Köztársaság Országgyűlési képviselőihez

Tisztelt Képviselők!

Sok érvet sorakoztatnak ezekben a napokban a Magyar Köztársaság Országgyűlésének feloszlásával kapcsolatban. Ami itt történik, jogi csűrés csavarás, semmi más!
Mondják, nem érzékelik a hihetetlenül hatalmas erkölcsi veszélyt? Egyetlen pillanatra sincs szégyenérzetük?
Emberek, ott a cifra falak rejtekén! Mivé tették országunkat?!
Nem sorolom, felesleges. Benne élünk - mi legalább. De a pártok elitje egyetlen hónap alatt annyit keres, mint egy átlag magyar állampolgár egész évben. Ez tisztességtelen. Az is vérlázító, amit semmittevésük álcázására tesznek. Mind benne vannak! Mind.
Nincs kivétel!
Hölgyek és Urak!
Most indul egy törvényes aláírásgyűjtési akció, aminek az őszi ülésszak kezdete táján lesz a kifutása. Ez a tengernyi aláírás kötelezni fogja Önöket arra, hogy sürgősséggel, vagyis soron kívül napirendre tűzzék a Parlament önfeloszlatását.

Mást ajánlok! Egy olyan alkuról kínálok gondolatokat, amiből még a tisztességesebbje emelt fővel is kijöhet.
Ez az alku úgy szól, hogy hívják össze vészhelyzetre jellemző sürgősséggel a képviselők összességét, és nem bizottságosdit alakítva, meg kifogásokat keresve, hiszen ahhoz már régen nincsen joguk, mint a magyar nép szemébe nézni sem, egyezzenek meg a képviselő testület önfeloszlatásában. Tegyék ezt feltételek nélkül! Amíg tehetik. Nincs más lehetőségük. Önöktől a jelen helyzetben ez az elvárható, a megkövetelhető a mi adóforintjainkból eltartottakként. Javaslom tegyék ugyanezt párttársaik az önkormányzatokban is.
Miért is várható el? Egyszerű oka van. Amennyiben az említett aláírásgyűjtés sikerrel végződik, esetleg nagyságrenddel felülírja a tavaszi három igent, nem lesz más választásuk, mint távozni. Ezt könyveljék el végleges karrierdeficitnek! Ugyanis a magyar törvényhozás testületét a magyar jogrendben még nem érte olyan megalázó szégyen, mint amit a remélhetően sok millió aláírás megkövetel.
1990-től az ország vezetése olyan törvényeket alkotott, miközben ép emberi ésszel felfoghatatlan összegekkel zsonglőrködött, ami felér egy háborús szőnyegbombázással.

Nem érdekel a jogi szófacsarás! Sem engem, sem mást!
Sem itt, sem máshol, se most, se máskor!
Önöknek távozniuk szükséges az ország érdekében.

Tegyék meg önként és azonnal, amíg nem lép túl Önökön a nép által írott történelem! Vétek tovább tetézniük a szócséplést!
Ebben az országban olyan viselhetetlenné alakították a magyar emberek életét, amit senki nem kíván ebben a formában folytatni. Ez nem képezi vita tárgyát az Önök politikailag belterjes gondolatvilágán kívüli valós életben.
Vegyék tudomásul, mi nem leszünk liberál-globalista és vörös milliárdosok prédái!
Ez a szűk elit élete minden napjával sok millió magyar ember életéből vesz el éveket. Mondhatni, HUNGAROCIDIUM, másképpen fogalmazva, külhoni vezérlettel HUNGAROCAUST zajlik a vérünkre.
Elég volt! Itt a vége! Pont.

Kérem minden jószándékú magyar nemzettestvérem aláírásával csatlakozását ezen kiáltványhoz! (Név, település neve, foglalkozás, esetleg életkor megadásával.)
Felkérem a Nemzeti Hírháló munkatársait, hozzanak létre aláírásgyűjtő felületet a következő kérdésfeltevéssel a fejlécben: Akarja-e ön az azonnali új országgyűlési választások kiírását!
Felkérem az összes nemzeti elkötelezettségű sajtó felületet működtető munkatársat, hogy sürgősséggel hirdessék ezt a kezdeményezést és elérhetőségét folyamatosan!
Józan belátással megbecsülhető, hogy kellő támogatottság mellett nagyjából egy hónap elegendő temérdek aláírás összegyűléséhez. Ezeket az aláírásokat elektronikus levél formájában eljuttatva minden képviselőhöz külön politikai nyomatékot kap a népfelség feléjük közeledő tömjénfüstje.
Amennyiben nem ért a parlament a jó szóból, viselje következményét az ősszel a sok milliós aláírás-hegyet látván.

Elég! Elég volt! Most már elég volt! Most már aztán elég volt!
Itt a vége!
Pont.

Budapest, 2008. június 24.
Lengyel Károly
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Be akarják zárni a "KÉK iskolá
  2008-06-25 12:57:13, szerda
 
  Tiltakozzunk együtt a XIII. kerületi Polgármesteri Hivatal előtt, a "KÉK
Iskola" bezárása ellen!

Időpont: 2008. június 26. (csütörtök) 17 óra
Helyszín: XIII., Béke tér 1., a Polgármesteri Hivatal előtt

Beszédet mond: Vona Gábor, a Jobbik Magyarországért Mozgalom elnöke


Jobbik Magyarországért Mozgalom XIII. kerületi alapszervezete
http://jobbik.hu/lists/lt.php?id=MBgBBFRRBQRMCQQeBAsFBw%3D%3D
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Az értelmiség elcsábítása
  2008-06-25 12:48:22, szerda
 
  Hátha valaki nem tudja.


Június 21-e van. Az utólagos orvosi vizsgálat ezt a dátumot jelölte meg
1940-ben, hogy legnagyobb valószín"uséggel ekkor halt meg - önkezét"ol, vagy
idegen kézt"ol, máig nem tudni - Willi Münzenberg, akinek holttestét -
kötélcsomóval a nyakán - 1940. október 22-én fedezte fel két vadász kutyája
a franciaországi Grenoble melletti kis Montagne nev"u falucska erdejében.


Nagyon kevesen tudják, ki volt ez az akkor középkorú férfi, aki, és akinek
csapata nélkül, talán Európa és a világ nem úgy nézne ki, ahogy ma kinéz.
Lássuk csak.


Willi Münzenberg német radikális kommunista volt, akit Karl Radek, a
radikális lengyel kommunista, Felix Edmondovics Dzerzsinszkij honfitársa és
barátja ajánlott Leninnek, még az 1917 utáni id"okben. Münzenberg Lenint"ol
feladatokat, utasításokat és pénzt (vajon honnan származó!) kapott, hogy
visszatérve Nyugat-Európába kis csapatot szervezve maga körül, s beépülve a
nyugati világ értelmiségi köreibe fordítsa vigyázó szemüket, ne Párizs,
hanem a vörös Moszkva felé, s tegye szalonképessé, elfogadottá, követend"ové
a vörös rendszert, bármennyi áldozat is szárad annak "lelkén".


És Münzenberg ment, s tette a dolgát. Nem is rosszul, az eredmény ma is
tapasztalható!


A (kétségtelen) tehetség, meg a Lenint"ol kapott pénz, sok pénz, megtette a
magáét. Kiváló csapat szervez"odött körülötte: Otto Katz, Marlene Dietrich
kés"obbi élettársa, akit"ol Dietrichnek gyermeke is született, s akit a
csehszlovákiai Slansky perben végeztek ki kés"obb, Dobos László, aki Louis
Gibarti néven m"uködött, s talán nincs olyan kémszervezete a világnak,
melynek nem dolgozott, s akinek személyét ma is homály fedi, Alpári Gyula,
vagy Theodor Maly, azaz Mály Tivadar, és sokan mások. (Mennyi magyar,
akárcsak a cári család gyilkosai között!)


Ez a kis, de nem eredménytelen csapat nyugati értelmiségiek tucatjait tette
a szovjet rendszer megszállottjaivá: André Gide, Sartre, Hamingway, G.B.
Shaw vagy Romain Rolland, akinek M. P. Kudaseva hercegn"o személyében szovjet
KGB-s ügynök feleséget varrtak a nyakába, persze tudta nélkül. Felhasználtak
mindent és mindenkit a "cél" érdekében, így a két anarchista olasz
vendégmunkás Sacco és Vanzetti b"unperét is, s mindent, ami erre alkalmas
volt, beleértve az 1921-es több millió áldozatot követel"o volgai éhínséget
is. Az eredményt sajnos napjainkban is látjuk!


Aki b"ovebben szeretne olvasni Münzenbergr"ol és lelkes csapatáról,
tevékenységükr"ol, a kommunisták aljasságáról, annak ajánlom a XX. Századi
Intézet kiadásában 2000-ben megjelent könyvet, melyet Stephen Koch írt
"Kett"os szerepben. Az értelmiség elcsábítása" címmel. A könyv az amerikai
szerz"o Münzenberg özvegyével, Babette Gross-al 1989-ben készült interjúján
alapszik, sok-sok lábjegyzettel, melyek sokszor érdekesebbek, mint maga az
interjú.


Elmélyült, alapos, odafigyel"o olvasást kívánok, melynek végén talán
érthet"ové válik, miért szakadnak szét és torzsalkodnak egymással a nem
kommunista pártok és civil szervezetek, de a lidérces rémálmok elkerülésére,
sohasem elalvás el"ott olvassák a könyvet, és csakis DEDALON, vagy más er"os
hányingercsökkent"o bevétele után.


Dobai Miklós
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Katonai célú beruházások kezdő
  2008-06-25 12:42:41, szerda
 
  Alkotmánybírósághoz fordul a Fidesz

Alkotmánybírósághoz fordul a Fidesz, mert szerintük sérti az alapjogokat az
a Parlament által két hete elfogadott törvény, amelynek következtében az
önkormányzatok elveszítették "vétójogukat", így például azt sem
akadályozhatják meg, hogy a területükön katonai célú beruházások kezd"odjenek
el.

A szocialista kormány két törvényben is bebiztosította, hogy a Tubesen
katonai lokátor épülhessen. Egyrészt az országos területrendezési terv
módosított, vonatkozó részeiben, másrészt az úgynevezett "gyorsító
törvényben", amely a nemzetgazdaságilag kiemelt építési beruházások
megvalósításának körülményeir"ol - fölgyorsításáról - rendelkezik. Ez utóbbit
Baranya megye szocialista országgy"ulési képvisel"oi támogatták, a pécsiek -
Bókay Endre, Tasnádi Péter és Szili Katalin - pedig nem szavaztak - mondta
Bánki Erik, országgy"ulési képvisel"o, a Fidesz dél-dunántúli regionális
elnöki megbízottja.

A Fidesz módosító javaslatát, amely visszahelyezte volna az önkormányzatok
kezébe a vétójog lehet"oségét, azaz, továbbra is szabadon dönthettek volna a
területükön megvalósuló beruházásokról, a szocialisták leszavazták, így az
nem került be a törvénybe. Ezzel pedig gyakorlatilag szabad utat adtak a
katonai radar felépítéséhez, mégpedig úgy, hogy azt az önkormányzat ne tudja
megakadályozni.

- Úgy véljük, ez több szempontból is aggályos, illetve sérti az Alkotmány
egyes passzusait is, ezért az Alkotmánybíróságtól kérjük a törvény
felülvizsgálatát - magyarázza Bánki Erik.

Az ellenzéki politikus emlékeztetett arra, hogy a megye fideszes és KDNP-s
országgy"ulési képvisel"oi nem támogatták a törvényt a parlamentben, mert
számukra elfogadhatatlan, hogy a kormány megfosztja az önkormányzatokat a
döntés jogától.


Pécs, 2008. június 23.

Fidesz

Polgári Hírszemle
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Tisztelt NapiHír hírlevél Olva
  2008-06-25 12:41:12, szerda
 
  Tisztelt NapiHír hírlevél Olvasó!

Mintegy hat év után szerkeszt"oségünk úgy döntött hogy befejezzük a NapiHír
hírlevél küldését. Mivel a híreket eddig ugyanúgy továbbítottuk párhuzamosan
a Polgári Hírszemle felé is, úgy döntöttünk csak egy hírlevél szolgáltatást
üzemeltetünk, a szintén nagy múltú Polgári Hírszemlét.

Az elmúlt napokban az összes NapiHír olvasó kapott egy értesítést, hogy
automatikusan a Polgári Hírszemle tagja lett, mivel a NapiHír tagokat
átregisztráltuk a Polgári Hírszemlére.

Mától többé nem küldünk ki NapiHír hírleveleket, csak Polgári Hírszemlét.

Ezt nyilván nem veszik észre azok a tagok akik mindkét hírlevél küld"on
regisztrálva voltak.

Üdvözlettel, és további jó hírböngészést kívánunk:

szerkeszt"ok
http://groups.yahoo.com/group/polgari-hirszemle/

http://polgarihirszemle.uw.hu/index.php
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 13 
2008.05 2008. Június 2008.07
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 151 db bejegyzés
e év: 2154 db bejegyzés
Összes: 7719 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 390
  • e Hét: 5898
  • e Hónap: 14502
  • e Év: 50443
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.