|
2016-07-11 21:03:55, hétfő
|
|
|
A NEMZETISÉGEK ERŐSZAKOS INTEGRÁCIÓJÁT A NEMZETISÉGI TÖRVÉNY TILTJA !!!!! Csak el kellene olvasni és megírni a megfelelő beadványokat az oktatásügybe meg ahova kell ! Hol vannak ilyenkor a nagy "nemzeti érzelmű " jogászok ????
***************
Balog Zoltán miniszter úr figyelmébe: Egy tanár tanulságos levele a cigány diákokról (olvasói levél)
2013/05/24 Híradmin\t
Az alábbi írást Balog Zoltán miniszter úr fokozott figyelmébe ajánljuk! Miniszter Úr, ide vezet az �--n kisebbségi politikája! �--n szándékosan okoz hátrányt a magyar gyerekek számára! Vállalja ezt a felelősséget? A levelet a Jobbik nagyszénási alapszervezetének honlapján találtuk. Döbbenetes, sőt félelmetes, amiről a levél beszámol. Ha nem kapunk hamar észbe, katasztrófa következik be Magyarországon! (NIF)
A levél:
Egy magyarországi általános iskolában tanítok középkorú tapasztalt kollektívában. Településünk nem Borsodban található, még csak nem is a közelében. Tágabb környezetünkben alig jelent problémát a cigánykérdés egyelőre. Bár egyik alsós gyerekünk a tanító nénijének már beszólt a minap, hogy "hiába dumál, mer mán úgyis mink vagyunk többségben!" Iskolánkban félévzáró értekezletet tartottunk, melyen a szokásoknak megfelelően értékeltük az osztályok teljesítményét elsőtől nyolcadikig. Az alábbi értékelés az elsősök osztályfőnökétől és napközis nevelőitől származik, akiknek a nevét (mint ahogy iskolánk, településünk, megyénk és jómagam nevét sem) nem teszem közzé, okulva egyebek mellett a tanárverésekből és a miskolci rendőrkapitány esetéből, aki bátorkodott szakmai kérdésekben tényeket közzétenni a cigánybűnözésről -- szóval, mert félünk. A pedagógus kollégák szavait, mondatait szó szerint közlöm. Nem rendszereztem tematikailag a mondatokat, úgy írtam le, ahogy azok elhangzottak...
1. osztály félévi értékelése (2008/09):
Az osztályomba járó gyerekek túlnyomó többsége kritikán aluli képességekkel és szülői háttérrel rendelkezik. Mindössze négyen vannak, akik megfelelő családi háttérrel rendelkeznek. Szaguk alapján -- nem félek kimondani -- magamban büdösekre és illatosokra osztom az osztályt. Ha szóvá teszem a szülőknek, hogy a gyerekük mosdatlanul jön iskolába, ordibálnak, fenyegetőznek Mi köze hozzája, magának az a dolga, hogy megtaniccsa! Vannak, akiknek a kezén hétfőn még ott van a pénteki vízfesték nyoma. Volt, akinek a ruháján és a hajában hetekig ott volt az ételmaradék. Már pedig nem fogom hagyni, hogy büdösen, koszosan járjanak az osztályomba! (Megjegyzés: Van, akinek retkes a bőre, és gyakori a tetvesedés az iskolában.) A gyerekek követelőzők, akaratosak, hangosak, türelmetlenek, irigyek, koszosak, mosdatlanok. Vannak közöttük, akik éheznek, és ez számukra fizikai fájdalmat okoz. Az az igazság, hogy többek szüleit kiskorúak veszélyeztetése miatt fel kellene jelentenünk. Egyelőre nem tettük, mert bizonyítani is kellene, és ki tudja, mi lenne a következménye. A minap este felhívott otthon mobilion az egyik gyerek családja és megfenyegetett. Senkinek nem adtam meg a mobil számomat. A Családsegítő Szolgálatnak szóltunk már, de a szolgálat munkatársainak segítségét is durván visszautasítják. Az osztályban többeknek nincs téli ruházata, a legnagyobb fagyban is vászoncipőben járnak, de kólára, chipsre és ékszerekre valahonnan futja.
A képességeikről szólva: A szóbeli kérdéseket nem értik, nem fogják fel. A betűk hangjait nem hallják meg, nem tudják értelmezni. Nem tudnak egymással játszani, csak veszekedni, és egyfolytában ordítoznak. Némi javulás, hogy az osztály legdurvább gyereke már nem verekszi végig az egész napot. Négy gyerek kivételével nem tudnak semmit, nem ismerik a betűket, a számokat. Hazudnak és lopnak, pedig csak 6 évesek. Nem úgy lopnak, hogy elcsenik az asztalról a radírt vagy a ceruzát, hanem előre megfontoltan, kitervelten. A lányok erőszakoskodnak a fiúkkal. Rájuk másznak, tapizzák, csókolgatják őket, a fiúk igyekeznek menekülni. Az iskolai élet egy végeláthatatlan küzdelem az osztályban. Semmit sem érnek a tanult és a korábbi osztályaimban sikerrel alkalmazott pedagógiai módszerek, pedig azokban az osztályokban is volt gondom bőven. Amíg egy szót leírnak, kétszer-háromszor beesnek a pad alá, mert nem tudnak egy helyben ülni. Tudják viszont betéve a Tv-sorozatok tartalmát. Éjszaka is a Tv előtt ülnek, mert elmondják, hogy mi volt az esti horror és pornó filmekben. �"riási bajok, súlyos bajok vannak! A minap egyikük lepisilte a másik táskáját és tetves ribancnak nevezték egymást. A könyvet legtöbbször félre kell tetetnünk velük órán, mert remény sincs arra, hogy haladjunk az anyaggal, inkább megpróbálunk a tanítás helyett nevelni, amennyire lehet. Legtöbbnek nincs felszerelése, tolltartója, tornacucca, de emellett játsszák az eszüket.
Ha a gyerek semmit sem tanul az iskolában, akkor is jobb helyen van itt, mint otthon. Egyiküknek év eleje óta egy aláírás sincs az ellenőrzőjében, félévkor a szülő mégis rám rontott, reklamált a gyerek értékelése miatt. Folyamatosan hadakozunk a szülőkkel. Nem tudnak egy helyben ülni, egyáltalán a széket használni, nem tudnak orrot fújni, ceruzát használni. Egyik kezemmel a ceruzás kezét fogom, másikkal mutatom, hogy hova nézzen. Nem figyel fel a saját nevére! A lapot középen kezdi el nézegetni és nem a bal felső saroknál. Mint egy majom, úgy mutogatom neki ugyanazt az ábrát egyszerre a táblán, és a könyvben is, nem tudja, hogy mit kell néznie. Nem tudja, melyik a jobb és a bal keze. Nem ismerik az alatta, fölötte, mellette fogalmakat. A menzán nem tudja a kanalat használni. A száját teszi bele a rizsbe, úgy lapátolja be az ételt, gyorsan, mohón, mint a kutyák. Nem tudják használni a WC-t. Már az oviba sem jártak rendesen. Ha a kötelező nagycsoportba be is volt íratva a gyerek, egy napot járt, két hétig hiányozott, így ment egész évben. A leggyakrabban használt szavuk az, hogy Akarom, Akarom, Akarom!! Eddig az idézet. Néhány egészen elképesztő történetet kihagytam, mert beazonosíthatóvá tenne minket. Iskolánkban még valamivel kevesebb a cigány, mint a magyar gyerek. Ismerve az elsősök és az óvodás gyerekek összetételét, egy, legfeljebb két éven belül megfordul az arány. (Megjegyzem: tantestületünk nem jogosult a problémás gyerekeket tanító pedagógusoknak járó illetményre nem mintha ez megoldást jelentene, legfeljebb a fizetésünk haladná meg a százezer forintot.) A kollektíva amúgy kiváló, mondhatnám, hogy rutinos, harcedzett. Jól tudjuk, hogy kis újjal sem nyúlhatunk hozzá a cigánygyerekhez, amikor órán lehülyéz, tudjuk, hogy nem érdemes még csak kiabálnunk sem a kezelhetetlen tanítvánnyal, mert bejön az öntudatos cigánycsalád, ordibál, fenyegetőzik, netán kiveszi a gyereket az iskolából, mi meg bezárhatunk, mert a kritikus alá csökken a létszám. Sajnos igaza van a borsodi cigányvajdának, aki így fogalmazott a minap: egy cigánygyereknek több joga van, mint a tanárnak!
Egy ideje észrevettük, hogy nem egyenlő mércével mérjük a magyar és cigánygyerekeket. Hátrányos megkülönböztetésben részesítjük a normális családi helyzetben lévő tanítványainkat azáltal, hogy a neveletlen és gyakran buta gyerekekkel kénytelenek vagyunk elnézőbbek lenni, mert számolnunk kell a kellemetlen következményekkel. Az integrált oktatás következtében szinte minden osztályban hátrányt szenvednek a magyar gyerekek, mert az állandó fegyelmezési kényszer tőlük veszi el az időt. Mivel a 70-es IQ fölötti gyerekeket már integráltan kell tanítanunk, alig van lehetőségünk a tehetséggondozásra. (Megjegyzem, amikor integrált oktatásról beszélünk, akkor ez iskolánkban ettől a tanévtől már a kisebbségben lévő magyar gyerekek cigány osztályokban való tanítását jelenti.)
A cigányok parasztgyereknek nevezik a magyar gyerekeket, mégsem megy senki az ombudsmanhoz, de kikérik maguknak, ha a tanár vagy a tankönyv a cigány szót használja rájuk.
Egyik kolléga sem cigánygyűlölő. Mi több, mi köszönünk előre az utcán a cigány tanítványaink szüleinek, igyekszünk alkalmazkodni a kihívásokhoz. Cigány tanítványaink közül van több jó képességű, tehetséges és jó modorú gyerek is, akinek az oktatására kiemelt figyelmet szentelünk, talán azért is, hogy bizonyítsuk: nem a származás alapján tanítunk és nevelünk. És ez valóban így is van. És bármennyi gond is van velük, sajnáljuk azokat a cigánygyerekeket, akik minősíthetetlen családi környezetből, koszos putrikból, netán éhezve jönnek iskolába. Számunkra ugyanakkor nem kérdés, hogy létezik-e Magyarországon cigánykérdés, mert mi tudjuk, a saját bőrünkön tapasztaljuk, hogy létezik, bármit mondjanak is a politikusok. Aki ezt tagadja és nem tesz ellene semmit, az felelőtlen és bűnös politikát folytat. Nehéz megmondani, hogy mi lenne a megoldás, és nem is a mi dolgunk, mi csak normális körülmények között szeretnénk tanítani, mert ez a szakmánk, ez a hivatásunk. De tisztán látjuk, kiket adunk tovább a szakmunkásképzőkbe, és tudjuk, hogy ha így folytatódik, 10-20 év múlva már nem lesz ebben az országban elég képzett dolgos kéz, és nem lesz, aki megtermelje a nyugdíjunkat. És azt is látjuk -- a KSH népességi adatai is előrejelzik -- hogy rövidesen kisebbségbe kerül a magyarság saját hazájában. S ha a többség olyan lesz, mint a mostani alsósaink -- márpedig csodát a legnagyobb erőfeszítések árán sem tudunk tenni velük -, akkor
Isten óvja hazánkat, gyermekeinket és unokáinkat!
(Szent Korona Rádió)
Forrás: Jobbik-Nagyszénás
https://internetfigyelo.wordpress.com/2013/05/24/balog-zoltan-miniszter-ur-figyel mebe-egy-tanar-tanulsagos-levele-a-cigany-diakokrol-olvasoi-level/
Nemzeti InternetFigyelő |
|
|
0 komment
, kategória: Általános |
|
Címkék: osztályfőnökétől, cigánybűnözésről, beazonosíthatóvá, cigánygyerekeket, parasztgyereknek, végeláthatatlan, internetfigyelo, erőszakoskodnak, visszautasítják, tanárverésekből, internetfigyelő, veszélyeztetése, minősíthetetlen, tanítványainkat, cigánygyereknek, környezetünkben, cigánygyerekhez, rendőrkapitány, teljesítményét, magyarországon, pedagógusoknak, cigányvajdának, tantestületünk, képességeikről, munkatársainak, megfenyegetett, ellenőrzőjében, képességekkel, tanítványaink, következménye, cigánygyűlölő, erőfeszítések, fenyegetőznek, gyermekeinket, alkalmazkodni, kollektívában, megfelelő beadványokat, tanár tanulságos, cigány diákokról, alábbi írást, magyar gyerekek, levél beszámol, magyarországi általános, cigánykérdés egyelőre, tanító nénijének, szokásoknak megfelelően, osztályok teljesítményét, alábbi értékelés, elsősök osztályfőnökétől, miskolci rendőrkapitány, pedagógus kollégák, osztályomba járó, Balog Zoltán, NEMZETISÉGEK ERŐSZAKOS INTEGRÁCIÓJÁT NEMZETISÉGI TÖRVÉNY TILTJA, Miniszter Úr, Családsegítő Szolgálatnak, Szent Korona Rádió, Nemzeti InternetFigyelő,
|
|
|
|
Régi emberek, akikre máig büsz... Örülök, hogy látlak! Sokan azt tartják Alázat Facebookon kaptam Facebookon kaptam képre írva Facebookon kaptam A televizió nem a kultúrát kép... Hogyan éljünk boldogan, amíg m... Miért kiabálunk amikor dühösek... Egy bizonyos határt Hogy lehet megtartani Hogy lehet megtartani Makszim Gorkij gondolata Esti kép Erdőn Az engedelmesség miért nem vál... Png kislány Segítsük barátainkat, hogy meg... Hogy lehet megtartani Nagyi telefonál Facebookon kaptam Akarat Adakozás George Byron - Ahogy itt jár -... Próbálj meg ... Facebookon kaptam Tóth Ágnes - Szervusz pad Bertolt Brecht -től idézet Facebookon kaptam Cs Ildikótól s immár én is felragyogva, ért... George Gordon Lord Byron: Inez... Örülök, hogy látlak! Szívem Facebookon kaptam Png nő Facebookon kaptam Facebookon kaptam Jó éjszakát Akarat Gonosz démon-álarc Hazára minden embernek szükség... Facebookon kaptam Facebookon kaptam Facebookon kaptam Popper Péter szavai Facebookon kaptam Kaffka_Margit Ami embereknek lehetetlen, az... Tanuld meg ezt a versemet Facebookon kaptam Cs Ildikótól Az a nap, amelyik nevetés nélk... Facebookon kaptam Png cica Nem számIt Alázat Leonardo da Vinci gondolata George Gordon Lord Byron: Inez... Facebookon kaptam képre írva Nagyi telefonál Paul David Tripp Április 19 Facebookon kaptam Albert Einsteinről Minden harmadik... Facebookon kaptam Alázat Png csokor Adakozás Facebookon kaptam Krisztinától Kellemes délutánt kívánok Nem méltó hozzád Facebookon kaptam A Megváltó szolgálatában Szabolcska Mihály – Ákác... A másik dolog, Nagyi telefonál Hazára minden embernek szükség... Mindig jusson idő nevetni Facebookon kaptam Mai harmónia kártyám Nem számIt Elköszönt Szép álmokat! Facebookon kaptam Soha ne kedvezz... Bertolt Brecht -től idézet Facebookon kaptam Annuska bar... 69 éve hunyt el Albert Einstei... Leonardo da Vinci gondolata Reménység és erő Krisztustól e... Mai harmónia kártyám Gyerekként sokat küzdöttünk az... Szép estét Aki nem dolgozik, ne is egyék Facebookon kaptam Mírjam barát... Facebookon kaptam Facebookon kaptam Cs Ildikótól Az igazi szeretetért rendszeri...
|
|
|
|
megfelelő beadványokat, tanár tanulságos, cigány diákokról, alábbi írást, magyar gyerekek, levél beszámol, magyarországi általános, cigánykérdés egyelőre, tanító nénijének, szokásoknak megfelelően, osztályok teljesítményét, alábbi értékelés, elsősök osztályfőnökétől, miskolci rendőrkapitány, pedagógus kollégák, osztályomba járó, gyerekük mosdatlanul, kezén hétfőn, pénteki vízfesték, hajában hetekig, gyerekek követelőzők, minap este, egyik gyerek, mobil számomat, szolgálat munkatársainak, osztályban többeknek, legnagyobb fagyban, képességeikről szólva, szóbeli kérdéseket, betűk hangjait, osztály legdurvább, egész napot, radírt vagy, lányok erőszakoskodnak, fiúk igyekeznek, iskolai élet, végeláthatatlan küzdelem, korábbi osztályaimban, szót leírnak, helyben ülni, esti horror, minap egyikük, másik táskáját, könyvet legtöbbször, tanítás helyett, gyerek semmit, aláírás sincs, szülő mégis, gyerek értékelése, széket használni, ceruzás kezét, saját nevére, lapot középen, ábrát egyszerre, kanalat használni, száját teszi, kötelező nagycsoportba, napot járt, leggyakrabban használt, magyar gyerek, óvodás gyerekek, problémás gyerekeket, fizetésünk haladná, százezer forintot, kollektíva amúgy, kezelhetetlen tanítvánnyal, öntudatos cigánycsalád, borsodi cigányvajdának, cigánygyereknek több, ideje észrevettük, normális családi, kellemetlen következményekkel, integrált oktatás, állandó fegyelmezési, kisebbségben lévő, cigányok parasztgyereknek, magyar gyerekeket, tanár vagy, cigány szót, cigány tanítványaink, oktatására kiemelt, származás alapján, saját bőrünkön, országban elég, magyarság saját, többség olyan, mostani alsósaink, legnagyobb erőfeszítések, osztályfőnökétől, cigánybűnözésről, beazonosíthatóvá, cigánygyerekeket, parasztgyereknek, végeláthatatlan, internetfigyelo, erőszakoskodnak, visszautasítják, tanárverésekből, internetfigyelő, veszélyeztetése, , ,
|
|
|
|
2024. április
| | Hét | Ked | Sze | Csü | Pén | Szo | Vas | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
29 | 30 | |
| |
|
|
ma: |
0 db bejegyzés |
e hónap: |
0 db bejegyzés |
e év: |
0 db bejegyzés |
Összes: |
64003 db bejegyzés |
|
|
|
|
- Ma: 589
- e Hét: 10856
- e Hónap: 21967
- e Év: 175463
|
|
|