Belépés
zgfumag.blog.xfree.hu
Ha azért nézel , mert ez a munkád, jó munkát kívánok! GYÁVA NÉPNEK NINCS HAZÁJA! Minden nemzetnek olyan kormánya van aminöt érdemel. Ha valami... Zámbori Gusztáv
1957.12.05
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 4 
Őszöd kettő
  2008-04-14 19:57:24, hétfő
 
  2008-04-14

Őszöd kettő

Álláspont
A nagy rétor legújabb rekordjavítási kísérlete önmaga legyőzését célozza. Az ígéretekben és jövendölésekben legdúsabb 2005-ös teljesítményét igyekszik meghaladni, ami nem kis mutatvány lenne. Abban az évben ugyanis elképesztő fantáziáról tett tanúbizonyságot.

Igaz, már 2004-ben is erre hangolt. Kormányfői beiktatásakor váltott ki közröhejt emlékezetes elszólásával, a "nagy a jóléttel", ami bővebb kifejtésben így hangzott: "A magyar gazdaság az elmúlt időszakban soha ilyen tempóban nem növekedett. A magyar gazdaság növekedéséből soha ennyi jövedelem a magyar emberek pénztárcájába nem áramlott." A parlamenti patkó jobb oldala kínjában nevetett. Az utca hálátlan népe ugyancsak: vagy nem boldogította őket a hatalmas jövedelem, vagy - és ez a hihető változat - a valószerűtlen mértékű pénztárcába áramlás egy hatalmas blöff volt. De mindez jóval Őszöd előtt történt, és sokan még nem gyanakodtak.

Aztán eljött a (retorikai) sikerév, 2005. A nagyotmondás legtermékenyebb időszaka. Amikor a gazdaság már roskadozóban volt, ám a csodadoktori diagnózis szerint "a gazdaság, köszöni szépen, jól van". Szintén ehhez az évhez köthető a már tömegesen elszegényedetteket vidítani hivatott kijelentés: "Sem az ellenzék, sem a Magyar Nemzeti Bank elnöke kedvéért, sem Brüsszel figyelmeztetésére nem fogjuk bevezetni az elszegényedés politikáját." És az elszegényítés programja javában zajlott. Ama rendkívüli bőséget és boldogságot hozó esztendőben a kormányfő azt mondta az MSZP platformjainak Szolidaritás és versenyképesség címmel rendezett fórumán, hogy "a megszorítás politikája a jövő eltékozlásának a politikája, ezért azt nem fogjuk bevezetni". Később, az őszödi őszinteségi roham után az ország szembesült a ténnyel: már a 2006-os választások előtt rohamtempóban készítették elő a megszorítási csomagot, elhazudva a közvélemény előtt, hogy a "jövő eltékozlása" valójában már meg is kezdődött. Azt is mondta még, hogy "a mi kormányunk az adócsökkentés kormánya" - tudjuk, hogyne tudnánk, hogy ennek épp az ellenkezője igaz -, és még azt is hozzátette: "Legőszintébb becsületszavamra mondom." Akkor még a többség nem érzékelte, hogy ez a legfélrevezetőbb, leggyilkosabb mondata. A nagy határkő, Balatonőszöd óta viszont tudjuk, hogy a miniszterelnök becsületszava semmit sem ér. Mert egyszerűen - nincs. Az építőipar felvirágoztatására tett hét végi ígéretei is annyit érnek hát, mint a korábbi kijelentései. A második őszödi hazugságcsomag újabb eleme elkészült.

2004-ben azt mondta Gyurcsány Ferenc a terveiről: "A következő tíz évben is ezt fogjuk tenni." Jaj, dehogy fogják!
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Elnöki botlások
  2008-04-14 19:56:37, hétfő
 
  Elnöki botlások
2008-04-14 06:26:06

A kisebbségi kormányzás addig tartható fenn, amíg a parlamenti képviselők többsége annak a programnak a végrehajtásában érdekelt, amit a szocialista párt képvisel - adta a világ tudtára Gyurcsány Ferenc, s még hozzáfűzte: ez a program hosszan fennmarad. Hát persze, hiszen a program jó, működik, a fejlett világ csodálja, a magyar nép imádja, állandóan népszavazásokat kezdeményez, hogy kiállhasson mellette. Nem kell új program, ezt Simon Gábor, az MSZP választmányának elnöke is megerősítette, így igazán nincs helye további kétkedésnek meg vitának.

A miniszterelnök bejelentése alapvetően megnyugtató és biztató, csak valami egész halovány bizonytalanságot meg zavart érzünk, jelesen: milyen kormányprogramról van szó? Mert, mintha ebben a tárgyban nem lenne minden naprakészen, flottul tisztázva. Érvényben van még a százlépéses program, vagy már végrehajtották? Mostanában nem látom, hogy a pincérek beírnák a borravalójukat a kék könyvbe. (Igaz, ezt ezelőtt sem láttam soha.) Szóval a pincérek fizetnek tb-t és egyéb közterheket a jatt után, vagy potyautasok ők is, esetleg nem is kell már fizetniük, mert csak 2005 tavaszán kellett volna, ha szívükön viselik a kormányprogram sikerét? És a földosztással mi a helyzet? Számítsunk még rá, vagy szétosztottak mindent, csak mi nem vettük észre? A kampányidőszakban hirdetett ,,Van egy program", az van még? Mert az úgy volt (van?), hogy nem tudtunk meg róla soha semmit.

Mostanában a Munka, tudás, tulajdon programját szokás emlegetni, de arról is csak annyi ismert, hogy a békekölcsönt keresztezik a kárpótlási jeggyel, s attól újra kitör a jólét. Gyurcsány már 2004 augusztusában azt nyilatkozta, hogy van programja, de csak akkor mondja el, ha lesz hozzá kellő támogatottsága. Programja most is van, mi több, olyan jó, hogy a kisebbségi kormányzásra is tökéletesen alkalmas, annyit sem kell változtatni rajta, mint a Szentíráson. Igaz, a Népszabadság úgy tudja, hogy a miniszterelnök május 1-jén ismerteti az új, kisebbségi kormányprogramot, ami nyilvánvalóan a régi lesz, jobban mondva a jelenlegi, amit igazából ismertetni sem kell, ha már eddig olyan jól elvolt az ország az ismerete nélkül is.

A lakosságnak elege van ugyan a miniszterelnökből, a kormányából meg az egész kormányzásból, de ehhez a kormányprogramnak semmi köze. Ugyanis, ami a koalícióban hülyeség volt, rossz, káros és utálatos, azt mind az SZDSZ találta ki és erőltette rá a jó lelkű szocialistákra. Az ő ostobaságuk volt, hogy a reformokat összekötötték a megszorításokkal, így az emberek elfordultak a reformoktól is meg a jóságos szocialistáktól is, pedig ők megszorítás nélküli reformokat akartak, csak eddig nem mertek szólni, mert féltek, hogy az SZDSZ kilép a koalícióból. Ám most, hogy mégis kilépett, nemet mondanak a megszorításokra, és folytatják a reformokat, s az SZDSZ-től már nem félnek többé, legfeljebb csak akkor, ha vissza akarna lépni a koalícióba. (Esetleg akkor még, ha nem akarna visszalépni.)

Az SZDSZ-nek pedig csalással választották meg az elnökét, s az elnök ebben semmi kivetnivalót nem talál. Az viszont felfoghatatlan, hogy a köztársasági elnök fogadja egy ilyen párt elnökét. Létezik olyan demokratikus alapelv, amelyik arra készteti, kényszeríti Sólyom Lászlót, hogy a nulla támogatottságú, a nem is kétes, hanem semmis legitimitású Kóka Jánossal leüljön tárgyalni?

Ugró Miklós
mno.hu
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Őszintén a holokausztról - I.
  2008-04-14 19:55:25, hétfő
 
  Jack Corn: Őszintén a holokausztról - I. rész
Gubicza Eszter, v, 2008/04/13 - 13:45

Jövő héten ismét egy holokauszt emléknap szelleme fog elrepülni Magyarország felett. Az idei ünnepi műsor speciális lesz, mert a Hollán Ernő utcából érkezett antifasiszták a megszokottnál is többet fognak fasisztázni, szemitázni, szélsőjobboldalizni, antiszemitázni és nácizni. Mivel a szavak tartalmát és jelentését nem ismerő, a történelmet meghamisító hiteltelen és leszerepelt emberek szónoklataira nem érdemes figyelni, ezért vessünk inkább egy pillantást a hazug és erkölcstelen holokauszt-ipar eddig nyilvánosságra került sötét titkaira.


Európában a II. világháború előtt és alatt üldözték a zsidókat. A későbbi győzteseknek nem kellettek, az európai semleges országokba és Amerikába nem nagyon engedték be őket, az angolok Palesztinát igyekeztek lezárni előttük, a törökök is hajóra rakták őket: az általános ellenszenvnek örvendő zsidóktól az évszázados rossz tapasztalatok miatt minden ország a maga módján és a lehetőségei szerint meg akart szabadulni. A németek és a szövetségeseik sokat közülük megöltek, deportáltak, munkatáborokba zártak, akaratuk ellenére dolgoztattak és sokan nem élték túl a megpróbáltatásokat. Az ez időszak alatt történt, velük szemben elkövetett igazságtalanságokat hívják a zsidók - csak részben helytálló szóval - angolul holokausztnak, héberül ha-shoah-nak, röviden shoá-nak. Igen, sok másik mellett ez a holokauszt is megtörtént, tagadni nem lehet és nem is érdemes, mert a történelmi tényeket csak nagyon rövid ideig lehet takargatni.

A baj a holokausztos számokkal van. Meg azzal, hogy a zsidók a történteket meghamisítva, felnagyítva, vagy ahol kell elhallgatva, lekicsinyítve, a saját szájízük szerint erőszakolják rá a világra. Meg azzal, hogy ideológiai, sőt törvényi fegyvert szegeznek minden és mindenki mellének, aki nem az általuk kitalált verziót fújja. Meg azzal, hogy minden fronton hazudnak. Meg azzal, hogy más népekben ellenszenvet keltenek maguk ellen, mert a zsidó szenvedést felnagyítják, újra és újra átírják és egyúttal lekicsinylik az egyéb népírtások áldozatainak szenvedését és megalázzák más vallású túlélők és/vagy családtagjainak az érzelmeit. Meg a soha véget nem érő kártérítések mohó kapzsiságával, módjával, meg azzal, hogy a zsidó kárpótlás a holokauszt-iparral együtt egy zsarolásra szakosodott hónaljszagú bűnszövetkezetté alakult.

A lényeget tiszteletre méltó módon és nagyon egyszerűen fogalmazta meg Norman Finkelstein, a széllel szemben vizelő zsidó származású író:

"Fontos megőrizni a történelem integritását - és ezért akár harcolni is érdemes."

Beszédes számok

Ma Magyarországon a legutolsó hivatalos adatok szerint valamivel több mint 10 millió ember él. (10 millió 53 ezer) Ebből a lakosság 0,8-0,9 százaléka, vagyis kb. 80-90 ezer ember tekinthető zsidó vallásúnak. A magyarországi zsidóság 80-82 százaléka, azaz kb. 68-70 ezer izraelita él és dolgozik Budapesten.

A rendszeresen zsinagógába járó emberek, és a zsidó vallási ünnepekre a zsinagógában és/vagy szűk családi körben megemlékezők száma vidéken kimutathatatlan, Budapesten nem éri el a 10 ezres számot. Ezen belül, a hagyományos öltözetben járó és a szigorú vallási előírások szerint élő ortodox zsidó szekták (pl. Chabad Lubovics) Magyarországon élő tagjainak száma az izraeli erkölcsi, technikai és anyagi támogatás ellenére még mindig elenyésző, számuk kevesebb mint ezer fő.

A Magyar Zsidók Világszövetsége szerint a legutóbbi magyarországi népszámlálás alkalmával a több mint 10 millió emberből mindössze 12,600 (tizenkettőezer hatszáz) vallotta magát zsidónak, nagy részük Budapest XIII. kerületében él.

A gőgös újlipótvárosi zsidók tipikus példánya Darányi Deutsch András, a budapesti holokauszt központ volt dolgozója. Darányi úr a budapesti zsidónegyed egyik üzletében történt szóváltásból kifejlődött tüntetésen az ellenérdekelt fél kamerájába mosolyogva kijelentette, hogy: "kihaló faj vagytok!" - és ezzel többek között arra célzott, hogy a zsidók ki fogják szorítani a saját hazájukból a magyarokat.

Darányi úr viselkedése és kijelentése hűen tükrözi azt az évezredes zsidó mentalitást, ami miatt ezt a népet a vallásával együtt a világ egyetlen országban sem szerették. Az ő pár szavas nyilatkozata hosszú évekre elegendő munícíót adott a hazug zsidó propagandát felvállaló szocialista és szabaddemokrata párti politikusokat bíráló nemzeti oldalnak, a mai fiatalok számára 5 másodperc alatt érthetővé tette az évszázados zsidóüldözések okát és ismét alátámasztotta azt a széles körben elfogadott nézetet, hogy az antiszemitizmus okozói maguk a zsidók.

Kitekintve a világba, az Egyesült Államokban élő izraeliták száma - hasonlóan a magyarországi létszámukhoz - jelentéktelennek mondható. Egy hat évvel ezelőtti felmérés szerint az Egyesült Államokban 129 millió 926 ezer ember sorolta magát valamelyik keresztény egyház tagjának. Ugyan ebben a felmérésben 2 millió 831 ezer ember állította magáról, hogy izraelita vallású, így tehát 2001-ben az Egyesült Államokban a keresztények közel negyvenhatszor voltak többen mint a zsidók.

Az utóbbi három évben az USA lakossága a katolikus vallású Mexikóból, Közép- és Dél-Amerikából érkező, többségében illegális bevándorlók nagy száma miatt túlhaladta a 300 milliót, ennek köszönhetően a magukat kereszténynek tartó embereknek száma ma kb. 175-180 millió főre duzzadt. A zsidó vallású polgárok száma elsősorban a szétesett Szovjetunió országaiból Izraelbe, majd onnan az állandósult háborús helyzet elől rövid időn belül az Egyesült Államokba tovább özönlő zsidó származású bevándorlók miatt 3-3,2 millió főre emelkedett.

A zsidó vallású emberek száma ma az USA lakosságának mindössze 1,2 százalékát teszik ki, így 2004 decemberében a keresztény vallású amerikaiak száma már több mint ötvenszer múlta felül a zsidó vallású amerikaiak számát.

2005-ben a világon élő emberek 33 százaléka (2,1 milliárd fő) volt keresztény vallású, 24 százaléka (1,3 milliárd fő) vallotta magát muszlimnak, és 14 százaléka (900 millió fő) volt a hindu vallás híve.

A világon élő összes zsidó létszáma a Föld lakóinak alig 0,2 százalékát (14 millió fő) teszi ki.

Hány százezer a hat millió?

"A számokat állandóan változtatják Auschwitz bejáratán. Ott először azt lehetett olvasni, hogy 4 millió zsidó pusztult el Auschwitzban, aztán a számot szép csendben 2, 6 millióra változtatták. A mai szám tanúsága szerint, csupán 1,5 millió zsidó halt meg Auschwitzban. És komoly viták folynak arról, hogy ezt a számot, max. 700 ezerre kéne csökkenteni.... különben is, 75 millió ember, katonák és civilek pusztultak el, szerte a világon a II. világháború alatt, azonban nekünk csupán 6 millió áldozat emlékét kéne tisztelnünk, olyan állítólagos 6 milliót, akik közül a legtöbben soha nem is léteztek!

Valójában a II. világháborús zsidó holokauszt mindaddig nem történt meg, amíg az 1950-es évek vége felé zsidók nem találták ki ezt a hazugságot. Ezért van az, hogy számos II. világháborús vezető és tábornok emlékirataiban, köztük Eisenhower, Churchill és De Gaulle irataiban is - mint erre nemrégiben Richard Linn professzor rámutatott - nem találunk utalásokat náci gázkamrákra, sem a zsidók genocídiumára, sem pedig a háború 6 millió zsidó áldozatára"

(Edgar J. Steele amerikai történész)

A Nemzetközi Vöröskereszt korhű dokumentuma szerint a náci holokausztnak a II. világháború alatt nem 6 millió, hanem 271 ezer 301 áldozata volt. Összesen, a zsidókkal együtt.

Hogyan csináljunk pénzt a holokauszt-iparból?

A jelenlegi magyarországi szólásszabadságra jellemző, hogy Budapesten csak bizonyos könyvesboltok rejtett zugaiból halásznak elő nagy vonakodva a kifejezetten rákérdező vásárló számára egy-egy példányt Norman G. Finkelstein (Illyés Edit hevenyészett fordításában) magyarul is megjelent könyvéből: The Holocaust Industry, Reflections on the Exploitation of Jewish Suffering, New York, 2001 (A holokauszt-ipar, gondolatok a zsidó szenvedés tőkésítéséről, Kairosz Kiadó, Budapest, 2003)

A könyv hátlapján a koránál jóval fiatalabbnak látszó szerző fényképe látható. A rövid ismertetésből megtudjuk, hogy New Yorkban született 1953-ban, édesanyja a varsói gettó és Majdanek, édesapja a varsói gettó és Auschwitz túlélője. A cionizmusról írt értekezésével szerzett politikatudományi doktorátust az amerikai Princeton egyetemen. "A holokauszt-ipar, gondolatok a zsidó szenvedés tőkésítéséről" előtt három könyve jelent meg Izrael problémáiról, főleg a zsidó állam és a palesztinok konfliktusáról.

Ez a szerzőt jellemző méltányosság és politikai bölcsességre valló türelem a legnagyobb mértékben hiányzik a nagyhatalmú amerikai zsidó szervezetek gyakorlatából, amelyek politikai és gazdasági céljaik érdekében kisajátították a náci holokausztot, s nem csak annak tagadóit üldözik inkvizítori dühvel, hanem az antiszemitizmus vádjával bélyegzik meg a céljaik és módszereik ellen irányuló kritikát is.

A nemzetközi zsidó szervezetek a holokausztot bunkósbotnak használják, hogy elhallgattassák Izrael kegyetlenül rasszista, fajgyűlölő és apartheid politikájának bírálóit és pénzt zsaroljanak ki az európai országokból. Finkelstein könyve azon szélhámosok üzelmeit leplezi le, akik bemocskolták a zsidó szenvedés emlékét és megmérgezték a zsidók és nem zsidók közötti viszonyt.

A 2000-es angol kiadáshoz írt előszóban leleplezéseinek világraszóló sajtóvisszhangját ismerteti: "számos országban társadalmi vita bontakozott ki róla, és az eladási listák élére került Brazíliától Belgiumon át Hollandiáig, Ausztriától Németországon át Svájcig."

Minden fontosabb angol és francia lap oldalakat szentelt ismertetésének, a Le Monde egy egész vezércikket, Franciaországban rádió- és televíziós programok és dokumentumfilmek készültek a nyomában. Németországban újságírók százai hallgatták a sajtótájékoztatóját, egy vitán pedig ezren is zsúfolódtak az előadóteremben. Pár hét alatt százharmincezer példány kelt el a könyvből, majd három kötet is megjelent, mely taglalja vagy vitatja állításait. Jelenleg 16 nyelvre készülnek lefordítani.

Annál fagyosabb csend fogadta Amerikában, a holokauszt-ipar székhelyén. Hallgatott annak elsőszámú reklámhordozója, a New York Times, melynek oroszlánrésze volt Jerzy Kosinski, Daniel Goldhagen és Elie Wiesel karrierjének felfuttatásában. Minthogy azonban agyonhallgatni nem lehetett, végül Omer Bartov, az izraeli hadtörténészből lett "holokauszt-szakértő" nagy terjedelmű felháborodott kritikáját közölte a lap a "Tale of Two Holocausts" (A két holokauszt meséje) címmel, mely visszautasítja a holokausztból való profitálás vádját. Pár hónap múlva azonban Bartov visszatérve a témára meggondolta magát, és maga is hevesen kikelt a nyerészkedők növekvő tábora ellen.

Gabriel Schoenfeld, a Commentary folyóirat főszerkesztője, bár élesen reagált a "The Holocaust Reparations - A Growing Scandal" (A holokauszt-kárpótlás egy dagadó botrány) című írásában a holokauszt üzlet üzérei ellen, akik egy szent ügyet becstelen célokkal és módszerekkel mocskolnak be, és az antiszemitizmus tüzét gerjesztik, ugyanakkor azonban a holokauszt-ipart és szerzőjét is elmarasztalta, szélsőségesnek, bizarrnak nevezve. Finkelstein szenvtelen megjegyzése: "Egyszerre támadni és jóváhagyni egy könyv megállapításait - nem kis teljesítmény." Bartov és Schoenberg eljárása az anyjától hallott bölcsességet juttatja eszébe: "Nem véletlen, hogy a chutzpah (jiddis szó: kb. arrogancia) zsidó találmány." Elégtételéül szolgál azonban, hogy Raul Hilberg, a náci holokauszt kutatások mindenki által tisztelt doyenje nyíltan kiállt könyvének állításai mellett.

A könyv előszavában ezt írja a szerző:

"A holokauszt remek ideológiai fegyver. Segítségével áldozatnak tüntetheti fel magát a világ egyik legjelentősebb katonai hatalma (Izrael), amely rendszeresen megsérti az alapvető emberi jogokat. E fegyver révén az Egyesült Államok legsikeresebb etnikuma (a zsidóság) szintén áldozati státust szerzett magának. Komoly előnyökkel jár ez a tetszetős áldozati lét: sérthetetlenséget jelent a bírálattal szemben, de korrumpálja azokat, akik kihasználják"

Elie Wieselnek, a holokauszt hivatalos tolmácsának karrierje sem a véletlen műve. Nyilvánvaló, hogy nem irodalmi teljesítménye miatt került pozíciójába. (Ugyan ez áll Kertész Imre Nobel-díjára is.)

Finkelstein könyvének közvetlen elődje és ihletője Peter Novick: The Holocaust in American Life (A holokauszt az amerikai életben, 1999) című nagy sikerű könyve volt. Korábbi olvasmányai közül, még mielőtt a holokausztból népírtást kamatoztató ideológia lett volna, Raul Hilberg: The Destruction of the European Jews (Az európai zsidók elpusztítása, 1961) című könyve hatott rá.

A későbbi holokauszt-visszaemlékezések özönétől azonban már szülei hatására is idegenkedett: "Nekem fontos a családom üldöztetésének emléke. A holokauszt-ipar jelenlegi kampánya, amellyel pénzt zsarolnak ki európai országokból a nélkülöző holokauszt-áldozatok nevében, az a családom mártíromságát egy Monte Carlo-i kaszinó erkölcsi színvonalára süllyesztette."

Finkelstein nagyobb távlatokban is megfogalmazza írói tevékenységének vezérelvét: "Fontos megőrizni a történelem integritását - és ezért akár harcolni is érdemes."

Már itt az előszóban rámutat a holokauszt-iparnak arra a visszatetsző, és más népekben ellenszenvet és antiszemitizmust kiváltó vonására, hogy a zsidó szenvedést piedesztálra emelve, felnagyítva és elkülönítve lekicsinyli egyéb népírtások áldozatainak szenvedését: "Már rég ideje volna, hogy mások szenvedéseinek is helyet adjunk szívünkben. Ha erkölcsi különbséget teszünk a mi és az ő szenvedésük között, akkor ez maga az erkölcs megcsúfolása."

Mennyire más szemlélet ez, mint a holokauszt-iparban utazó mohó zsidóké, akik azt sem tűrik, hogy a sztálini népírtás több mint ötvenmillió áldozatát egy lapon említsék a holokauszt hatmilliójával! Elie Wiesel latba vetve minden befolyását próbált megakadályozni egy konferenciát, amely a náci holokauszt mellett az örmények ellen elkövetett népírtást is programjába vette. Az amerikai Holokauszt Emlékbizottság kitörölte az örményeket a washingtoni múzeum kiállítási anyagából, és a kongresszusi zsidó lobby azt is megakadályozta, hogy emléknapot szenteljenek az örmény áldozatoknak.

"A holokauszt tőkésítése" című első fejezetben Finkelstein megállapítja, hogy: "a náci holokauszt sokáig szinte semmi szerepet sem játszott az amerikai életben, manapság azonban ez az egyetlen történelmi esemény, melytől visszhangoznak az egyetemi előadótermek. Felmérések mutatják, hogy sokkal több amerikai tud a holokausztról, mint Pearl Harbour-ról vagy a Japánra ledobott atombombáról."

Korábban maguk az amerikai zsidók sem fordítottak sok figyelmet európai hitsorsosaik tragédiájára. Sem emlékmű, sem emléknap nem ápolta a kegyeletet irántuk. Ha mégis akadt olyan a zsidók közt, aki nagyon akart volna beszélni a holokausztról, arra nemigen voltak rá kíváncsiak az amerikaiak. A közöny okát a szerző az amerikai zsidóság vezetőinek konformizmusában látja:

"Bel- és külpolitikai kérdésekben az amerikai zsidó elit szorosan követte az Egyesült Államok hivatalos vonalát. Ez szolgálta az asszimiláció és a hatalomhoz való közelférkőzés hagyományos céljait. Minthogy a háborút követő hidegháborúban Németország Amerika első számú szövetségese lett, az amerikai zsidó elit hajlandó volt elfeledni a holokausztot. Nem hánytorgatta a múltat, sőt az amerikai zsidó szervezetek buzgón támogatták a még alig-alig nácitlanított Németország felfegyverzését is. E szervezetek együttműködtek a bonni kormánnyal annak érdekében, hogy kordában tartsák a zsidóság németellenes érzelmeit".

A "végső megoldás" tabuvá vált az amerikai zsidó elit számára, már csak azért is, mert a baloldali média és a szovjetbarát zsidó gyökerű kommunisták egyfolytában ezen a témán lovagoltak, a náci holokauszt szüntelen emlegetése mindig is szocialista belügynek számított. Az amerikai zsidó elit annak idején nem habozott zsidó testvéreit feláldozni az antikommunizmus oltárán, és az American Jewish Committee (AJC, amerikai zsidó bizottság) és az Anti Defamation League (ADL, a zsidók rágalmazása ellen harcoló liga) aktívan közreműködött az amerikai McCarthy-féle boszorkányüldözésben is.

Az American Jewish Committee támogatta a Rosenberg házaspárra kiszabott halálbüntetést is, mondván, hogy "Rosenbergék nem is igazi zsidók". A zsidó elit nagyon igyekezett jó pontokat szerezni kommunizmus-ellenességből, ezért belépett olyan szélsőjobboldali szervezetekbe, mint az All American Conference to Combat Communism, (Össz-amerikai Társulás a Kommunizmus Leküzdésére), és vaknak tetette magát, amikor volt SS katonák vándoroltak be az országba. Sok volt II. világháborús német katona nem is tagadta a szolgálati éveit és helyeit az amerikai bevándorlási hivatal előtt. Letelepedési engedélyt és amerikai állampolgárságot kaptak, dolgoztak és adót fizettek, majd 40-50 év múlva a zsidó szervezetek hirtelen felfedezték a "náci" múltjukat, és amerikai igazságügyi segédlettel, a holokauszt szellemének ébrentartásának céljából minden évben kiutasítanak egy-egy öregembert az országból.

A zsidók a holokauszttal csak akkor érveltek, ha azt a szovjet antiszemitizmussal állíthatták párhuzamba: "Sztálinnak sikerülni fog, ami Hitlernek nem: ki fogja irtani a zsidókat Közép- és Kelet-Európában." Véleményük szerint Magyarország 1956-os megszállása volt az első lépés az orosz Auschwitz felé.

Az 1967-es arab-izraeli háború hatása az amerikai zsidóságra

Minden megváltozott azonban 1967 júniusa, az arab-izraeli háború hatására, és ez a konfliktus emelte be a holokausztot az amerikai és a világ zsidóságának mindennapi életébe. Az elszigetelt, elpusztítással "fenyegetett" Izrael képe felébresztette a náci népírtás emlékét. Ez összhangban maradt az Egyesült Államok politikájával, melynek korábbi idegenkedését az az aggodalom okozta, hogy a zsidó állam javarészben kelet-európai származású, baloldali vezetése a szocialista táborhoz fog csatlakozni.

Az 1948-as megalapításától az 1967 júniusi háborúig Izrael nem játszott központi szerepet az amerikai stratégia terveiben, legalábbis nem nagyobbat, mint az arab államok, melyekkel Amerika jó viszonyt óhajtott fenntartani. Izraellel ellenben időnként konfliktusba került, leginkább 1956-ban a szuezi válság kapcsán, amikor az agresszivítását hamar kimutató Izrael Anglia és Franciaország segítségével megtámadta a Nasszer vezette Egyiptomot. A győzedelmes villámháború után Eisenhower elnök azonban arra kényszerítette Izraelt, hogy kivonuljon a jogtalanul elfoglalt Sínai-félszigetről.

Megalakulása után Izrael sokáig nem volt fontos az amerikai zsidóknak sem, legfeljebb mint a jótékonysági akciók célországa. Az 1960-as években a cionista szervezetek taglétszáma világszerte tizedrészére apadt. Mikor a hatvanas évek elején a zsidók elrabolták Eichmannt, még egyes zsidó véleményformálók is elítélték Izraelt. "Eichmann elrablása - írta Erich Fromm - éppen olyan törvénytelenség, mint amilyeneket a nácik elkövettek." Ritka volt az olyan Noam Chomskyhoz hasonló amerikai értelmiségi, aki már 1967 előtt is Izraellel rokonszenvezett.

Izraelnek az 1967 júniusi izraeli-arab háborúban bizonyított elsöprő katonai ereje egy csapásra értékes szövetségessé tette a zsidó államot Amerika szemében, annál is inkább, mert az arab államok egy idő óta függetlenítették magukat tőle. Ömleni kezdett az amerikai és európai katonai és a gazdasági támogatás Izraelbe, a zsidó állam az amerikai hatalom közel-keleti képviseletévé lépett elő. Sokat profitált a változásból az amerikai zsidó elit is. Az asszimilálódást megnehezítő kettős lojalitás gyanúja alól felszabadulva kötődhettek ezután Izraelhez, hiszen most a zsidók lettek Amerika és a nyugati civilizáció védelmezői az elmaradott arab hordákkal szemben.

Immár bízvást ünnepelhették Izrael katonai sikereit, mikor a fegyverek a helyes irányba, azaz Amerika ellenségei felé fordultak. A zsidók ezután az amerikai hadügy legbelső köreibe is beférkőztek, szalonképesnek nyilvánították őket, részt vehettek a Fehér Házban a bennfentesek díszvacsoráin, elcseveghettek magával az elnökkel is. Az 1967-es háború után fellángolt az Izrael-imádat, és hamarosan Izrael lett az amerikai zsidók vallása.

A New York Timesben megsokszorozódtak az Izraelről szóló írások. ,,Amikor rossz kedvem van, átnézem a New York Times izraeli tudósításait" - írta gúnyosan Elie Wiesel 1973-ban. Lucy Dawidowitz, a holokauszt-irodalom nagyasszonya, aki az erkölcs nevében élesen bírálta Izraelt az ötvenes években a palesztinok elnyomása miatt, 1967 után maga is Izrael buzgó híve lett. Irwing Howe, a Dissent folyóirat szerkesztője 1956-ban elítélte Izrael részvételét a szuezi válságban, ám az 1973 októberi háború után személyes kiáltványban fejezte ki súlyos aggodalmát az elszigetelt Izraelért a keresztény világot átitató új keletű antiszemitizmus miatt.

Azokat az előrelátó keveseket, akik bírálták Izrael elkötelezettségét Amerika hatalmi politikája mellett és ennek következményeként fokozódó militarizálódását és éles szembefordulását az arab világgal, a zsidó kézben lévő média undorodva és lefitymálva csak "arabistáknak" ill. később "arab terroristáknak" nevezte.

Miért van az, hogy éppen most, Izrael megizmosodása korában kezdte fölfedezni a holokausztot az amerikai zsidó elit? Sokkal nagyobb volt 1948-ban, a zsidó állam függetlenségi háborújában egy második végső megoldás veszélye, amikor Ben Gurion szerint 700 ezer zsidó állt szemben 27 millió arabbal, és Izraelt az Amerika által szentesített fegyverembargó korlátozta a védekezésben, és egy gyorsan nyélbeütött titkos cseh fegyverüzlet nélkül megsemmisült volna. Izrael így is 6000 embert veszített egyetlen év alatt.

"A holokauszt-ipar csak Izrael elsöprő katonai fölényének bebizonyosodása után keletkezett, és a győzelmi mámor éltette" - állapítja meg Finkelstein, vitába szállva azzal a véleménnyel, hogy Izrael elszigeteltsége és kiszolgáltatottsága juttatta eszébe az amerikai zsidóknak holokausztot, és a nagy megpróbáltatás és a rákövetkező megváltás szimbólum erejű megismétlődését látja Izrael harcában. Peter Novick szerint Izrael magárahagyatottságát és veszélyeztetettségét fokozza a nácizmus bűneinek elhalványodása az emberek tudatában. Nyilvánvaló, hogy ezért is ébresztgetik a nemzetközi zsidó szervezetek a holokauszt emlékét.

Szerzőnk nem fogadja el ezt a magyarázatot, hogy nem a gyengeség, hanem az erő tudata nyúlt a holokauszt után, fölismerve annak anyagi hasznosíthatóságát. Az átideologizált holokauszt tökéletes fegyver volt, amellyel elháríthatták az Izraellel szemben megfogalmazott bírálatokat, és egy újabb értékes ütőkártya volt a folyamatos hatalmi játszmákban.

Az érdek irányította hatalmi játszma erkölcsére jellemző példa: az amerikai zsidóság könnyen megbocsátotta Ronald Reagan elnök kijelentését, miszerint a németországi Bitburg temetőjében nyugvó németek, beleértve az SS katonákat is, ugyanúgy a nácizmus áldozatai, mint azok, akik a koncentrációs táborokban elpusztultak. Ám Jesse Jackson feketebőrű amerikai tiszteletes 1979-es kifakadását: "Elegem van már a holokausztból!" - már soha nem bocsátották meg, és Jackson azóta is úgy kerüli a holokauszt támát, mint macska a forró kását.

Szó sincs tehát arról, hogy az amerikai zsidóság félelme és holmi kisebbségi komplexuma elevenítette volna fel a náci holokauszt emlékét. "A holokauszt nem azért olyan népszerű az amerikai zsidók körében, mert ők is áldozatok, hanem azért, mert nem azok" - írja Seymour Martin Lipset és Earl Raab a "Jews and the New American Scene" (A zsidóság és az új amerikai helyzet, 1995) könyvében, majd így folytatja: "a zsidók egy főre jutó jövedelme közel kétszerese a nem zsidók jövedelmének, a negyven leggazdagabb amerikai közül 16 zsidó, a legnagyobb százalékban vannak képviselve a tudományos és a közgazdasági Nobel-díjasok, az egyetemi professzorok és a vezető ügyvédi irodák sorában. Vitathatatlan képességeik között nem utolsó helyen áll a szemfülesség, a gátlástalan, mindent letipró helyezkedés. Sok zsidó három lépés távolságot tartott Izraeltől, amikor az tehertétel volt, majd újonnan megtért cionista lett, amikor az haszonnal kecsegtetett, és hasonlóképpen tartózkodóan viszonyultak származásukhoz, amikor az hátrányos volt, és újjászületett zsidók lettek, amikor az immár előnyöket jelentett."

A sikerélmény természetes velejárója a már-már bibliás-kultikus öncsodálat, az a kitalált mese, hogy a zsidó kiválasztott nép. Charles Silberman (maga is újjászületett zsidó) a Certain People: American Jews and Their Lives Today (Egy bizonyos nép: az amerikai zsidók és mai életük) című könyvében fején találja a szöget: "A zsidók nem lettek volna emberek, ha elutasították volna a felsőbbrendűség gondolatát."

Tegyük hozzá, hogy élhetetlenek lettek volna, ha nem használnak ki egy akkora történelmi lehetőséget, mint amit a holokauszt adott a kezükbe a világ népeinek megzsarolására és megfélemlítésére. Erkölcstelennek minősíthető ugyan az áldozatok vérén szerzett gazdasági és politikai hatalom, de talán más népek is utánuk csinálnák.

A holokauszt felidézése alkalmat adott az antiszemitizmus vádjának felújítására és a zsidók által utált keresztény világra történő kiterjesztésére. Ha - mint Sartre állítja - az antiszemitának égető szüksége van a zsidókban megtalált ellenségképre, akkor a fordítottja még inkább igaz: a zsidó szervezetek agresszív politikája nem lehetett meg az antiszemitizmus mesterségesen szított és kitalált fantomja nélkül.

Az osztályérdekein éberen őrködő zsidó elit az antiszemitizmus vádjában találta meg a leghatékonyabb fegyvert minden ellene irányuló kritika elhallgattatására, és ebben az ideológiai hadműveletben a holokauszt kulcsfontosságú szerepet kapott. Hasonlóképpen Izrael veszélyeztetettségének állandó hangsúlyozása is, amit fenyegető második holokausztnak állítottak be a világ közvéleménye előtt.

Elie Wiesel: a zsidók ontológiailag kivételesek

A náci holokausztból kifejlesztett zsidó holokauszt-ideológia két hazug tétel köré épül fel:

1. A holokauszt semmihez sem hasonlítható, egyedi jelenség volt a történelemben.

2. A holokauszt a keresztények megrögzött, irracionális zsidógyűlöletének betetőzése.

A holokauszt vetélkedő legújabb versenyzője Steven Katz, a Holocaust in Historical Context (A holokauszt történelmi összefüggései) című háromkötetesre tervezett mű szerzője. "Példátlan a történelemben, hogy egy állam előre megfontolt szándékkal és módszerrel egy népet írmagostul ki akart volna írtani" - utal Katz a németekre. Szerinte a holokausztot példátlansága azt a történelmen kívül és a történelem fölé emeli, és ezzel egyúttal a történetírás számára értelmezhetetlenné teszi. Ezt az érvelést Peter Novick a holokauszt szakralizálásának vagy misztifikálásának nevezi.

A holokauszt misztériumvallás legprofibb szertartásmestere azonban az erdélyi Máramarosszigeten magyar nyelvű ortodox zsidó családba született Elie Wiesel, aki szerint a holokauszt mindennemű tagadása megismerhetetlen és leírhatatlan, a történelem lerombolása és kozmikus kilengés, és ebbe a misztériumba nem hatolhat más, mint avatott papja, aki átélte és túlélte. Pontosan ehhez hasonló stílusban és megfogalmazásban szól a holokausztról a budapesti zsidó Kertész Imre is.

Annak ellenére, hogy a holokauszt-misztérium Wiesel szerint közölhetetlen és szavakkal leírhatatlan, az anyagias Elie Wiesel szakadatlanul előadásokat tart Auschwitz titkáról - és ezért alkalmanként 25,000 dollár tiszteletdíj, plusz luxusautó és külön sofőr jár neki érte.

E nézetrendszer szerint a holokauszt racionális értelmezése egyenértékű annak a tagadásával, és a holokausztot mások szenvedéseihez hasonlítani egyet jelent a zsidó történelem totális elárulásával. A világra erőltetett zsidó tantételek gyakorlati eredménye egyfajta intellektuális terrorizmus, mely megbénítja a kutatás szabadságát, de aki mégis vállalkozik rá, az nem győz előre mosakodni, hogy elhárítsa magáról a holokauszt-tagadás szörnyű vádját.

A holokauszt-ipar egyedisége és semmihez sem hasonlítható gonoszsága éles válaszfalat emel zsidók és nem zsidók közé, és szerintük ez felhatalmazza a zsidókat, hogy másokkal szemben előjogokat követeljenek. Edward Alexander szerint a holokauszt erkölcsi tőke, mely értékes vagyontárgy fölött csak a zsidóknak van rendelkezési joguk, és ezt ki is kell nyilvánítaniuk.

Izraelnek és általában a zsidóknak a holokauszt után joguk van magukat fenyegetetteknek érezni, és túlélésük érdekében bármely eszközt fölhasználni. Jellemző, hogy az izraeli nukleáris program minduntalan a holokausztra hivatkozik, úgy tesznek, mintha e nélkül Izrael nem akart volna nukleáris hatalommá válni.

A holokauszt téma szüntelen hangoztatása lényegében a zsidó-egyediséget hangsúlyozza. A holokausztot az teszi egyedivé, hogy abban zsidók szenvedtek, más szóval a holokauszt különleges, mert a zsidók különlegesek, a többiek nem számítanak.

Ismar Schorsch, a Jewish Theological Seminary (Zsidó Teológiai Szeminárium) elnöke nevetségesnek és a zsidó kiválasztottság undorító szekuláris verziójának tartja a holokauszt-egyediség tételét, de a szuperzsidó Elie Wiesel mégis ragaszkodik hozzá, mint a zsidók egyediségéhez is: "Minden, ami zsidó, az más. A zsidók ontológiailag kivételesek" - jelentette ki Wiesel. E zagyvasághoz már nem is lehet kommentárt fűzni, hiszen ez maga az a hitleri tétel, miszerint a zsidók nem emberek.

A zsidók szerint a holokauszt-eszmerendszer másik fő alaptétele a keresztények két ezer éves megrögzött zsidógyűlölete, és ennek logikus következménye volt a megkísérelt Endlösung. "A zsidóknak azért kellett meghalniuk, mert minden keresztény gyilkos, passzív kollaboráns, aki kívánta a pusztulásukat" - hazudja Daniel Jonah Goldhagen, aki ennek bizonyítását tűzte ki célul a "Hitler's Willing Executioners" (Hitler készséges pribékjei) című könyvében, meglehetősen kevés sikerrel. A mindennapi politikában azonban mégis betölti szerepét, mert nem csak egy zsidó állam szükségességét bizonyítja, hanem ennek az államnak teljes jogát is az eszközökben nem válogató védekezéshez. Mára nyilvánvalóvá vált, hogy Izrael számára a holokauszt csak egy hosszútávú, pótolhatatlan értékű, mindig nyerő zseton egy évtizedes globális játékban.

Goldhagen szerint a nem zsidók (gójok) antiszemitizmusa nem csak kiírthatatlan, hanem irracionális is, vagyis teljesen független attól, milyenek a zsidók és hogyan viselkednek. "Az antiszemita egyszerűen nehezményezi azt a tényt, hogy a zsidók egyáltalán léteznek" - állítja Elie Wiesel, aki szerint ha valaki a zsidókban keresi az antiszemitizmus okát, akkor maga is antiszemita.

A holokauszt-dogma azzal, hogy teljesen ártatlannak nyilvánítja a zsidókat, lehetetlenné teszi az Izrael és az amerikai zsidóság elleni jogos bírálatnak megfogalmazását. Vannak természetesen okosabb vélekedők is, pl. Ismar Schorsch szerint "egy tehetséges, jól szervezett, kiugróan sikeres kisebbség olyan konfliktusokat gerjeszthet, amelyek objektív társadalmi feszültségekből fakadnak."

Nathan és Ruth Ann Perlmutter "Anti-Semitism" (Antiszemitizmus) című könyvükben irigységnek nevezik az antiszemitizmus forrását, (tehát már az irigység is antiszemitizmus) mert, hogy a zsidók jobban érvényesülnek a piacgazdaságban és a nagyszámú kevésbé sikeres nem zsidó (a gójok) neheztel a kevés számú sikeres zsidóra.

Hamis és értéktelen a holokauszt irodalom

Amilyen lett mára az 1960-as években virágzásnak indult a holokauszt-ipar, olyan lett az irodalma is: értéktelen és hamis. Karrierista tollnokok hamar odataláltak a húsosfazekak mellé, és gátlástalanul költötték kalandos emlékirataikat túlélésükről és a keresztények aljasságáról.

A lengyel származású Jerzy Kosinski (1933-ban Josek Lewinkopf néven látta meg a napvilágot egy zsidó családban, lengyel katolikus parasztcsalád bújtatta és nevelte fel, egy ismerős katolikus pap hamis keresztlevelet állított ki neki, így lett Lewinkopfból Kosinski, ezért élte túl a háborút, 1957-ben az Egyesült Államokba emigrált, feleségül vett egy nála 18 évvel idősebb amerikai milliárdosnőt, halála után megörökölte a milliárdokat és feleségül vett egy német bárónőt, 1991-ben halt meg) "Painted Bird" (Festett madár, 1965) című regénye az őt és családját bújtató lengyel parasztokat mocskolja, könyvének java része a katolikus lengyel falusiak által elkövetett szadista, szexuális kínzások leírása, az erőszak pornográfiája, egy őrült szadomazohista elme terméke, ahogy józan bírálói nevezték.

Persze nem a főzsidó Elie Wiesel, aki nagyon lelkesedett érte mint a "náci korszak egyik leghatásosabb bírálatáért", és ez máris elég ajánlás volt, hogy ez a könyv váljon a holokauszt-irodalom alapművévé, ezt tegyék kötelezővé az iskolákban és az egyetemi kurzusokon, terjesszék új kiadásokban, fordítsák idegen nyelvekre, és kapja egymás után a díjakat.

A nácik koncentrációs táboraira való klasszikus visszaemlékezések egyébként legtöbbször megegyeznek az igazi Auschwitz-túlélő Ella Lingens-Reiner állításával: " Kevés szadista volt. Kevesebb, mint 5-10 százalék." Ezzel szemben az értéktelen holokauszt-irodalomban a németek mindenkori szadizmusa erősen az előtérbe nyomul. Ez kettős zsidó célt szolgál: démonizálja a németeket és az antiszemitákat, és egyúttal "dokumentálja" a holokauszt sajátos irracionalizmusát.

Nem hinné az ember, hogy a Festett madár karrierje fölülmúlható, pedig az álzsidó Binjamin Wilkomirski "Fragments" (Töredékek) című "emlékiratai" véghez vitték ezt a csodát. Ilyeneket ír Wilkomirski 1995-ben, egy holokauszt-látomásos pillanatában, a II. világháború befejezése után a 40 évvel:

"A tábor még mindig megvan, csak elrejtették és álcázták. [A svájciak] levetették az egyenruhájukat, és szépen felöltöztek, hogy ne lehessen rájuk ismerni. Csak tégy egy óvatos célzást, hogy talán, esetleg, meglehet, te is zsidó vagy - és érezni fogod, hogy ezek ugyanazok az emberek, ebben biztos vagyok. Most is ölhetnek, egyenruha nélkül is." Wilkomirski szerint a Fragments maga a végső bizonyíték arra, hogy még Svájcban - a semleges Svájcban is - meg akarják ölni a nem zsidók a zsidókat.

A hazug csaló Wilkomirskiból villámgyorsan holokauszt-kirakatfigura és túlélő zsidó hős lett, dokumentumfilmek sztárja, konferenciák vezérszónoka, a washingtoni Holocaust Memorial Museum fő adománygyűjtője. Bár komoly történészek, köztük Raul Hilberg kezdettől gyanakvással fogadták személyét és tevékenységét, gyenge hamisítványnak tartották könyvét, mégis elég volt Jonah Goldhagen lelkesedése, hogy Wilkomirski szüleménye mesterműnek minősüljön.

Miután kiderült és bebizonyosodott, hogy Wilkomirski irománya valóban hamisítvány, még utána is akadtak védelmezői: pl. Israel Gutman, a jeruzsálemi egyetem professzora, aki azt írta, hogy: "nem fontos, hogy a Fragments hamisítvány-e, Wilkomirski maga nem az, mert a fájdalma valódi".

Szomorúan nevetséges, ehhez már nincs is mit hozzá tenni.

A Fragments című koholmányt végül 1999 októberében a kiadója visszavonta a könyvesboltok polcairól. Utána a maradványokat a cég ingyenesen felajánlotta a könyvtáraknak, de a súlyos botrány után már senkinek sem kellett, ezért sok példányt bezúztak. Az amerikai Schocken kiadó, Wilkomirski amerikai partnere egy hónap múlva, 1999 novemberében követte az európai példát: így múlt ki a holokauszt-ipar egyik leghírhedtebb irodalmi remekműve.

Maga Wilkomirski is igazi hamisítvány volt, ő maga még csak nem is zsidó, hanem egy Bruno Dösseker nevű svájci ember, aki német koncentrációs lágerban soha életében egy percet sem volt. Később kényszeredetten bevallotta, hogy árva gyerekként a háborús éveket Svájcban töltötte.

Megemlíthetjük még a zsidó Martin Gray "önéletrajzi memoárját" is: a szerző "For Those I Loved" (Azokért, akiket szerettem) című könyvében részletesen leírja a treblinkai német koncentrációs táborban töltött idejét, ahol többek között az volt a feladata, hogy a "gázkamrákból kisöpörje a csontokat és a hamut."

Azonban nem sokkal a könyv megjelenése után sok európai és amerikai újság címlapjára került ez a fotó, aminek az egyik oldalán a mosolygós szerző a nemrég megjelent könyvével a kezében, a másikon, mint sokszorosan kitüntetett NKVD-s ( a szovjet KGB egyik elődje) tiszti egyenruhában látható. A szovjet Gestapoként működött sztálini titkosszolgálat nevéhez sok százezer ártatlanul meggyilkolt és megnyomorított keresztény és zsidó ember vére tapad. Később kiderült, hogy Gray műve is csalás, holokausztos kitalálmány, Gray a háborúban mint szovjet NKVD-s tiszt szolgált.

Kertész Imre és a holokauszt

A holokauszt-epika ily felületes tanulmányozása számos esetben juttatja eszünkbe a mi Kertész Imre irodalmi Nobel-díjasunkat: őt is jellemzi a holokauszt szakrális megközelítése, misztifikálása, egyediségének, racionális fölfoghatatlanságának tétele. Wieselhez hasonlóan ő is új nyelvet akar létrehozni a holokauszt leírásához, a hazug Wilkomirskihez hasonlóan ő is csaló módon úgy állítja be magát mint egy magányos gyermek-túlélőt, aki csak később jön rá arra, hogy zsidó.

Kertész Camus-rajongása közismert: Kosinskiről és Wieselről olvassuk, hogy mindketten alaposan megszórták tűnődéseiket Albert Camus-idézetekkel, ami a sarlatanizmus egyik legfeltűnőbb ismertetőjele. Elie Wiesel állítólag magának Camusnak szájából hallotta, hogy Camus nem tudja megbocsátani magának azt, hogy nem ismerhette meg a zsidók holokausztját, ezt fenséges eseményt, ezt a misztériumok misztériumát. Később Elie Wiesel egy olyan "önéletrajzi" regényt írt az Auschwitzban és Buchenwaldban átélt borzalmairól, amelyben sehol sem említi a gázkamrákat.

Ahogy Kertész Imre potenciális gyilkosait véli felismerni a berlini és budapesti járókelőkben, úgy Wilkomirski leírása is hasonló paranoiától terhes. A holokauszt-ipar "tudományos" hármasfogata: Wiesel, Gutman és Goldhagen nem csak a szélhámos túlélők legfantasztikusabb kotyvalékait viszik diadalra, hanem példás együttműködéssel tálalják elméleti síkon is a szent tan dogmáit az orránál fogva vezetett világ számára. Ugyan akkor inkvizítori kíméletlenséggel őrködik eme szent tan tisztaságán azokkal szemben, akik zsidó létükre kétségbe merik vonni.

Módszereik ismerősek Magyarországon is: érvelés helyett fenyegetés, a bíráló hangok erőszakos elhallgattatása, kiközösítése és megbélyegzése.

Mikor Finkelstein és Ruth Bettina Birn történésznő a "Nation on Trial" (Egy nemzet a törvényszék előtt) című közös könyvében kivesézte és légből kapottnak találta Goldhagen "Hitler készséges hóhérai" című művének az egész német népet bűnösnek nyilvánító vádjait, akkor hiába kínálta fel lapjait vitafórumul a neves Cambridge-i Historical Journal, Goldhagen vita helyett, bevett zsidó szokás szerint felfogadott egy londoni ügyvédi irodát, hogy beperelje Birnt és a folyóiratot rágalmazásért, és főleg azért, hogy nyilvános bocsánatkérésre és állításai visszavonására kényszerítse az írónőt.

Finkelstein sem járt jobban: kiadóját előre bírsággal fenyegették meg, ha elfogadja publikálásra a Birnnel közösen írt könyvet: "Ön nem tudja, kicsoda Finkelstein, ő egy kútmérgező, gusztustalan, öngyűlölő zsidó, egy féreg" - írta a zsidó Leon Wieseltier a kiadónak. Az amerikai és a kanadai zsidó szervezetek össztüzét azonban olyan tekintélyek hárították el a szerzők fejéről, mint Raul Hilberg, Christopher Browning és Ian Kershaw. Ezek a tudósok egyhangúlag és határozottan elutasították Goldhagen könyvét.

Finkelstein azon csodálkozik, hogy a holokauszt-ipar nevetséges fércművei és átlátszó hamisítványai ellenére sem szaporodnak el Amerikában a holokauszt-tagadók. Pedig ilyenekre éppen a holokauszt-ipar szorgalmazóinak lenne szükségük, hisz' egy olyan társadalomban, ahol a vízcsapból is a holokauszt folyik, mivel lehetne másképp indokolni újabb múzeumokat, az óriásira felpuffasztott hanukákat, a népekre kényszerített zsidó ünnepeket, a történelem hamisító tankönyveket és filmeket, a soha nem véget nem érő holokauszt rendezvényeket, mint a holokauszt-tagadás rémének folyamatosan ismételt felidézésével?

Jellemző, hogy épp a washingtoni holokauszt múzeum megnyitására időzíttették Deborah Lipstadt "Denying the Holocaust" (A holokauszt tagadása) című könyvét, és a zsidók erre az időpontra időzítettek egy kellően manipulált felmérést is, amely "kimutatta", hogy mennyire általános a holokauszt-tagadás az amerikai társadalomban. Persze kijönnek a kívánt "ijesztő" eredmények, ha a holokauszt-tagadás fogalmát azokra is kiterjesztjük, akik rámutatnak a zsidó kollaboránsok szerepére, a német katonaság teljes kivonulása után védtelenül maradt drezdai polgári lakosság lemészárlására és szörnyű tűzhalálára a bombázások alatt, sőt, horribile dictu, arra is célozgatnak, hogy Elie Wiesel, vagy más megkérdőjelezhetetlen nagy ember a holokauszt-iparból mennyit profitál.

Bombenholocaust

A drezdai Bombenholocaust igazi, valós, vitathatatlanul megtörtént holokauszt volt, mégis mélyen hallgat róla a győztesek oldalvizén evező zsidó kézben tartott média szinte az egész világon: a II. világháború során egyetlen alkalommal sem pusztítottak el ennyi embert két nap alatt - még a Hirosima vagy Nagaszaki elleni atomtámadásokban sem.

Az 1945 február 13.-án és február 14.-én végrehajtott angol és amerikai kétnapos szőnyegbombázás volt az emberiség történelmének egyik legnagyobb háborús bűncselekménye és egyben ez volt a legrövidebb idő alatt elkövetett legkegyetlenebb és legtöbb áldozatot követelő tömeggyilkosság is, amiben emberek százezrei szenvedtek borzalmas tűzhalált. A holokauszt szó a görög holokauston szóból származik, jelentése emberek elégetését, tűzben való megsemmisítését jelenti - és pontosan ez történt Drezdában.

1945 február 13.-án este fél 10-kor az angol királyi légierő összesen 1049 Avro Lancester és De Havilland Mosquitos típusú bombázója két, egymás utáni hullámban berepült Drezda fölé, és kevesebb mint öt perc alatt több mint 3460 tonna hagyományos és gyújtóbombát dobott a légvédelem nélkül maradt városra. A három óra múlva bekövetkezett második hullámban újabb 529 Lancester támadt a már fáklyaként égő városra és az angol gépek ezúttal kizárólag 1950 tonna gyújtóbombákat szórtak le.

Az első légitámadást követő két napban az amerikai légierő B-17-es bombázókkal további négy támadást intézett az égő, füstölgő, már régóta csak egy óriási menekülttáborként működő Drezda ellen, aminek során az amerikaiak 3900 tonna hagyományos és gyújtóanyaggal töltött bombákat dobtak le a belvárosra. Drezdát ez idő alatt a sok száz géppel végrehajtott támadásokon kívül több, kisebb arányú bombázás is érte. A városra két nap alatt a hagyományos összetételű bombákon kívül 7560 tonna nagy hatásfokú, napalm, magnézium, termit, klorin-triflurid és fehér foszfor tartalmú gyújtóbombát dobtak le.

A 3-4 emelet magasságú romhalmaz miatt az utcákon közlekedni nem lehetett, és a pokolként lángoló városból az egyetlen kifelé gyalog járható utat az Elba partja jelentette. Ezt az életbe vezető kis ösvényt az alacsonyan szálló angol és amerikai gépek a nagy két napos bombázás után is napokon át többször bombázták, és a menekülő öregeket, nőket és gyerekeket a fedélzeti gépfegyvereikkel ezrével lőtték bele a folyóba.

Volt angol és amerikai kormánytisztviselők, nyugalmazott tábornokok és történészek a háború után álságos módon évtizedekig arra hivatkoztak, hogy a támadások nem a német polgári lakosság ellen irányultak, hanem a még épségben maradt drezdai vasúti csomópontot és a környékére telepített ideiglenes kommunikációs központokat akarták megsemmisíteni. Ennek az állításnak sok más mellett az is ellentmond, hogy a szövetségesek az 1945 február 13-14.-i drezdai bombázás előtt és után kétszer, összesen négy alkalommal (1944 október 7.-én, 1945 január 16.-án, 1945 március 2.-án és 1945 április 17.-én) bombázták a drezdai teher- és személyszállító pályaudvarokat és a mellettük katonai sátrakban felállított telefonközpontokat.

A britek korábban azzal is magyarázták a kegyetlen drezdai bombázást, hogy az angol városok, pl. Coventry 1940 november 14.-i német bombázását akarták ilyen módon "egyensúlyozni." Coventryt azon a napon 449 német bombázó támadta meg, 4330 ház részben vagy teljesen összedőlt és 554 ember vesztette életét. Az arányokat a drezdai pusztítással még összahasonlítani sem lehet, a németek angol földre gyújtóbombát nem dobtak, és a londoni levéltárakban ma megtalálhatók és már tanulmányozhatók azok a titkosítás alól feloldott iratok, amelyek bizonyítják, hogy a Churchill vezette angol kabinet már jóval a Luftwaffe nagy-brittaniai légitámadásai előtt eltervezte a bombázásokat a német városok ellen.

Az angolok nem csak tervezték, de a Coventry elleni német bombázás előtt 14 hónappal már bombáztak is német városokat. Négy nappal a II. világháború kitörése, és két nappal azután, hogy az angol kormány háborút üzent a náci Németországnak, 1939 szeptember 5.-én az angol bombázók berepültek Wilhelmshaven és Cuxhaven fölé, ahol a katonai létesítményektől mentes, sűrűn lakott belső városrészeket bombázták. Ezt az első angol légitámadást követték az 1940 január 12.-i és az 1940 március 20.-i légitámadások más német városok ellen, és csak ezután fél évvel bombázták a németek először Coventryt és a többi angol várost.

A háború során Drezda előtt az alábbi német városokat bombázták többé-kevésbé porig a brit és az amerikai légierő gépei:

Kiel, Neumünster, Stralsund, Bremerhaven, Emden, Wilhelmshaven, Hamburg, Neubrandenburg, Neustrelitz, Prenzlau, Bremen, Hannover, Rheine, Osnabrück, Hildesheim, Braunschweig, Berlin, Potsdam, Odera melletti Frankfurt, Bocholt, Münster, Kleve, Wesel, Dortmund, Hamm, Soest, Krefeld, Mönchengladbach, Düsseldorf, Aachen, Düren, Bonn, Köln, Siegen, Koblenz, Trier, Bingen, Bad Kreuznach, Mainz, Worms, Kaiserslautern, Pirmasens, Karlsruhe, Pforzheim, Stuttgart, Freiburg, Friedrichshafen, Ulm, München, Augsburg, Straubing, Heilbronn, Nürnberg, Ingolstadt, Bayreuth, Mannheim, Ludwigshafen, Darmstadt, Offenbach, Hanau, Majna melletti Frankfurt, Schweinfurt, Würzburg, Gießen, Kassel, Nordhausen, Merseburg, Lipcse, Chemnitz, Eilenburg, Halberstadt, Magdeburg, Gelsenkirchen, Oberhausen, Witten, Duisburg, Hagen, Wuppertal, Solingen, Neuß, Remscheid, Brilon és Aschaffenburg.

Amerikai adatok szerint Berlinre 68,285 tonna, Kölnre 48,014, Hamburgra 38,319, Essenre 36,825, Duisburgra 30,535, Kielre 29,946, a Majna folyó melletti Frankfurtra 29,209, Brémára 25,513, Mannheimre 25,181, Stuttgartra 24,919, Dortmundra 24,783, Hannoverre 23,051, Gelsenkirchenre 22,885, Nürnbergre 20,401, Münchenre 18,851, Düsseldorfra 18,652, Lipcsére 11,427, Bochumra 11,177, Karlsruhéra 10,598, és Magdeburgra 9,914 tonna, zömmel hagyományos robbanóanyaggal töltött bombát dobtak a szövetségesek.

A német városok elleni szovjet légitámadások ebben nincsenek benne, a szovjetek nagyrészt a Vörös Hadsereg harckocsis alakulatai előtti hadszínteret, kisebb falvakat, német katonai egységeket, laktanyákat, raktárakat, stb. támadták az angol vagy az amerikai repülőgépeknél rosszabbul felszerelt, kisebb hatótávolságú és teherbírású, gyengén felfegyverzett gépeikkel.

A német nagyvárosok közül a támadás napjáig egyedül Drezda úszta meg a civil lakosság elleni tervszerű szövetséges légitámadásokat. A háború előtt (1939-ben) 642 ezer lakosú nagyváros 1945 februárjában már 1,2-1,5 millió embernek adott menedéket, és a nagy, több emeletes bérházak szobáiban 30-50 fős csoportokba zsúfolódva éltek az emberek. Sok volt köztük a Breslauból, (mai neve Wroclaw, Lengyelországhoz tartozik) és a kelet felől közeledő szovjet Vörös Hadsereg kegyetlenkedései elől tömegesen menekülő idős ember, nő és gyerek, és a kórházakban ezrével feküdtek a hátrahagyott, ápolásra szoruló sebesült és többnyire mozgásképtelen német katonák. A támadás napján Drezdában sok száz Magyarországról, Lengyelországból, Fehéroroszországból, Ausztriából, Ukrajnából, Csehországból, Szlovákiából és Baltikumból menekült család is volt.

Drezdában 1945 februárjában a szervezett német államot már csak egyedül a polgári védelem képviselte, már nem volt légvédelem sem, mert a legyőzött Wehrmacht a náci párt tagjaival és a köztisztviselői karral együtt, eleget téve a nemzetközi Vöröskereszt követelésének, 1944 karácsonyára kivonult a városból. Drezda a felgyújtásának napján már hetek óta a Vöröskereszt oltalma alá helyezett város volt, a háztetőkre hatalmas vörös kereszteket festettek, és az épületek ablakaiban kinn voltak a nagy, lepedőkből készített vöröskeresztes fehér zászlók.

A legnagyobb, és a mai napig tartó heves vitát a halottak száma jelenti. A bombázások következtében Drezdában elhunytak becsült száma meglehetősen széles skálán mozog, a még mindig erős politikai nyomás alatt tartott történészek 40-50 ezer és 600 ezer közé teszik az elégett, porrá, hamuvá és füstté vált emberek számát.

Az első, valószínűtlenül alacsonynak tűnő szám a bűntudattól sem mentes angol történészektől, egy másik, 300 ezer halottról beszámoló jelentés a Joseph Göbbels vezette Reichsministerium für Volksaufklärung und Propaganda nevű minisztérium egyik, 1945 áprilisának végén Berlinbe küldött jelentéséből származik. Göbbels a halottak magas számát arra használta fel, hogy további harcra, bosszúra és kitartásra hívja fel a már elvérzett és minden reményt feladott német népet. A hidegháborútól vezérelt, ideológiailag megzavart szovjet politikusok, történészek azért hangoztatták a 4-500 ezer halottat, hogy a Vörös Hadsereg megszállása alá került Kelet-Németországban és a területén alakult Német Demokratikus Köztársaságban fenntartsák a bombázás okozta angol és amerikaellenes hangulatot. 600 ezer, vagy több halottról elsősorban a németek beszélnek, fennmaradt iratok, személyes beszámolók és visszaemlékezések alapján.

A legtöbb becslés 2-300 ezer halottat említ, Konrad Adenauer, a háború utáni demokratikus német állam, a CDU (német kereszténydemokrata párt) megalapítója, a Német Szövetségi Köztársaság első kancellárja egy 1955-ös interjújában kereken 250 ezer halottról beszélt, a Vöröskereszt 275 ezer elhunytat tüntetett fel egy belső használatra kiadott jelentésében, és a német polgári védelem egyik volt vezetője az 50-es években 202,400 megtalált és a gyűjtőhelyekre összehordott halottról írt az emlékirataiban.

Egy másik, a polgári védelem kötelékében szolgált és később a Bundeswehrtől 1950-es évek végén nyugdijba ment német katonatiszt a feljegyzéseire hivatkozva 253 ezer megtalált halottról ír: ő az embereivel akkor 35 ezer halottat tudott azonosítani, ennyinek állított ki halotti bizonyítványt, 50 ezerről a hozzátartozók valószínűsitették, hogy a rokonaikat találták meg és 168 ezer emberrel nem tudtak mit csinálni, mert a hullák felismerhetetlenségig összeroncsolódtak. Ennyi az általa megtalált halottak száma, de a Drezdában látottak alapján a véleménye szerint két nap alatt eltűntek és elhunytak száma több mint fél millió ember volt, elsősorban az idegen, ismeretlen és senki által nem keresett menekültek nagy száma miatt, akik a városlakókkal együtt nyomtalanul égtek porrá, tűntek el vagy váltak hamuvá a mindent elemésztő tűzben.

A várost később megszálló Vörös Hadsereg adatai szerint az 1946-os drezdai romeltakarítások idején a Németország minden részéből dolgozni érkező emberekkel együtt a helyi lakosság száma nem érte el a 180 ezret. Még 1947-ben is találtak 2-300 egymásra borult halottat rejtő beomlott légoltalmi pincéket. Az áldozatok pontos száma valószínűleg soha nem fog kiderülni.

Az 1945 augusztusi amerikai atombomba támadások és az azt követő években a rádióaktív betegségek Japánban összesen 214 ezer (Hirosimában 140 ezer, Nagaszakiban 74 ezer) főként polgári áldozatot követeltek. Ezek amerikai forrásból származó becslések, a japán jelentések több, a két városban összesen kb. 300 ezer halottról számolnak be. A japán áldozatok pontos száma a drezdaihoz hasonló okokból szintén megállapíthatatlan, itt is elsősorban a nyomtalanul elégett emberek nagy száma miatt.

A bombázások következtében Drezdában a földfelszín fölött órákon át tartó 1700-1900 °C fokos pokoli hőmérséklet alakult ki, a városban sok négyzetkilométeres, előbb egymástól független, majd az összeérő körzetekben az együtt égő tűz miatt az oxigén 3-4 méter magasságig eltűnt a levegőből, akik nem haltak meg az összeomló házak alatt, azok elpusztultak a tűzben, megfulladtak a füsttől vagy az oxigénhiánytól, és futó, menekülő emberek tízezreit kapta fel az utcán nagy erővel lobogó tűz következtében kialakult légörvények sorozata: ők széttárt karokkal, lábakkal, csomagostól, kisgyerekestől a földről felrepülve pillanatok alatt nyomtalanul elégtek és egyszerűen hamuvá váltak a levegőben.

1945 februárjában az angol és az amerikai légierő Drezda városát a szó legszorosabb értelmében egy hatalmas krematóriummá változtatta.

Az Európa sok országából Drezdába menekült polgári lakosság ellen 1945 február 13.-án és február 14.-én végrehajtott angol és amerikai kétnapos szőnyegbombázás volt az emberiség történelmének legnagyobb háborús bűncselekménye és egyben ez volt a legrövidebb idő alatt elkövetett legkegyetlenebb és legtöbb áldozatot követelő tömeggyilkosság is, amiben emberek százezrei szenvedtek borzalmas tűzhalált.

A nemzeti szocialista Németország a II világháború alatt kommunisták, cigányok, zsidók, homoszexuálisok és értelmi fogytékosok tízezreit szállította koncentrációs táborokba, és a többségében különféle betegségekben elhunyt foglyok holttestét a táborok mellett épített krematóriumokban égették el.

Vitathatatlan, hogy az angolosított holocaust szó erre is vonatkoztatható, de az még inkább jogos és helyénvaló, és annak is itt van már nagyon az ideje, hogy a gyönyörű Drezda városának szadista kéjjel történő elpusztítását jelentő, és az angol amerikai bombázók okozta 1900 °C fokos iszonyú tűzrengetegben szörnyethalt sok-sok százezer ember halálára emlékeztető Bombenholocaust szót is megismerje a világ.

Finkelstein páratlan sikerű könyvében a szerző az évenként ismétlődő országos holokauszt-napot, a számos holokauszt-múzeumot, köztük a washingtoni holokauszt múzeumot számba véve furcsállja, hogy még mindig nincs olyan múzeum Amerikában, amely az amerikai történelem hasonló bűntetteire, pl. az indiánok ellen elkövetett atrocitásokra emlékezne.

Pedig micsoda jó kis botrány lenne abból, ha a németek Berlinben építenének az amerikai indiánok emlékére múzeumokat és a Németországban elkövetett náci bűnökre pedig a feledés fátylát borítanák. Nincsen Bombenholocaust múzeum sem Drezdában, sem Németországban, és ez vitathatatlanul az egyik - ha nem a legnagyobb - szégyene a II. világháború utáni (kelet- és nyugat-) német kormányoknak.

A visszatetsző amerikai holokauszt-kultusz állítólagos politikamentességét maga Finkelstein is hamisnak és merő képmutatásnak tartja. A washingtoni Memorial Museum tervét az újraválasztási kampányát indító Jimmy Carter elnök azzal a céllal kezdeményezte, hogy kiengesztelje a zsidó szponzorait és azokat a zsidó szavazókat, akiket alaposan feldühített a palesztinok törvényes jogainak elismerésével.

A zsidóengesztelés indítéka vezette a svéd hivatalos szerveket is Kertész Imre 2002. évi irodalmi Nobel-díjának odaítélésében is. A svéd állam egy régi tartozását akarta leróni a zsidókkal szemben, kiengesztelni azoknak elégtételt sürgető utódait, akiket annak idején megállított az ország határán, mert nem akarta fölöslegesen ingerelni Németországot.

Politikával fertőzi a holokauszt múzeumokat annak eldöntése is, hogy kikre nem akarunk ott emlékezni. Másokkal együtt Elie Wiesel úgy véli, hogy semmi esetre sem a holokauszt nem zsidó áldozataira. A nácik első áldozatai ugyanis nem a zsidók, hanem a kommunisták és egyéb politikai ellenségek voltak.

Komoly fejtörést okozott a zsidó egyediség papjainak az is, hogy hogyan zárják ki a cigányok elleni népirtást a múzeum programjából. A problémát megvitató bizottság le sem akart ülni egy asztalhoz a cigányság képviselőivel, a zsidók maguk akarták eldönteni, hogy milyen formában emlékezzenek meg, csak úgy mellesleg róluk is. Ha a zsidók a cigányok háborús üldöztetését túlságosan hangosan elismernék, akkor megdőlne az az "elmélet", hogy a holokauszt a keresztények atavisztikus zsidógyűlöletének tetőpontja volt.

(Jack Corn - Szent Korona Rádió, Barikád.hu)

http://szentkoronaradio.com/node/31875
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Felháborító: Magyarok a nácik
  2008-04-14 19:53:37, hétfő
 
  Felháborító: Magyarok a nácik ellen - internetes cenzúra van készülőben!
2008. Április 14. 00:54

Abcúg.hu

Nemzetközi jogi szakértői csoportot hoz létre a Magyarok a nácik ellen nevű civil kezdeményezés, amely meghatározó szerepet játszott a Hollán Ernő utcánál tartott antirasszista tüntetések megszervezésében - tudhatjuk meg Czene Gábornak a Népszabadságban megjelent írásából.

"A szakértői csoport eljárásokat indít a "Magyarországon megjelenő rasszista, különböző identitású emberek ellen uszító, internetes újságokkal" szemben a hazai, az európai és az amerikai bíróságoknál. A civil szerveződés közleménye szerint minderre azért van szükség, mert a magyar állam hasonló lépései nem hoztak eredményt.

A Kuruc.info nevű szélsőséges portál fenyegetőző, gyalázkodó szövegek kíséretében rendszeresen közzéteszi a neki nem tetsző emberek fényképét, lakcímét és telefonszámát. A pénteki antifasiszta tüntetésen részt vevő Ifjú Humanisták mintegy hatvanan papírlapokat tartottak a magasba, amelyeken jól láthatóan a demonstrálók neve és mobilszáma volt olvasható. Ezzel kívánták kifejezni, hogy nem hódolnak be a megfélemlítésnek, és szolidaritást vállalnak a korábban akaratukon kívül publicitást kapottakkal." - írja Czene.

Abcúg.hu: sajtószabadság, egyenlő mérce, magyargyűlölet szítása a saját hazánkban, alaptalan vádaskodás ezzel a folyamatos fasisztázással ás nácizással, folytassuk még?!



Forrás: NOL

http://www.abcug.hu/index.php?com=news&cat=8&id=2226
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 4 
2008.03 2008. április 2008.05
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 606 db bejegyzés
e év: 10632 db bejegyzés
Összes: 64003 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 370
  • e Hét: 10637
  • e Hónap: 21748
  • e Év: 175244
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.