Belépés
zgfumag.blog.xfree.hu
Ha azért nézel , mert ez a munkád, jó munkát kívánok! GYÁVA NÉPNEK NINCS HAZÁJA! Minden nemzetnek olyan kormánya van aminöt érdemel. Ha valami... Zámbori Gusztáv
1957.12.05
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 15 
Spermafoltokat találtak a magy
  2011-05-16 22:24:53, hétfő
 
  Spermafoltokat találtak a magyar IMF csomagon

2011. május 16., hétfő

Dominique Strauss-Kahn 2008-ban a Magyarországnak nyújtott segéllyel is erőszakoskodott.

A Nemzetközi Valutaalap hétvégén letartóztatott vezetője nem először követett el szexuális erőszakot. Egy neve kikockázását kérő egykori pénzügyminisztériumi vezető a HírCsárdának elmondta, hogy amikor 2008-ban megérkezett az IMF 20 milliárdos csomagja, napokig takarították róla Strauss-Kahn ondóját. ,,A csomag valószínűleg kihívóan viselkedhetett, sőt lehet, hogy maga kezdeményezte a liezont. Mindenesetre 2.5 milliárd eurót el is kellett dobnunk, anyira elázott, pedig az a pénz mind Borsodba ment volna".

Azóta több ország is jelezte, hogy az IMF vezetője a nekik nyújtott pénzügyi tranzakciókkal is kikezdett, sőt a Portugáliának nyújtott segélyből és a kamatyemelésből egy törvénytelen gyermek is született

Dominique Strauss-Kahn a New York-i incidens után Angela Merkellel találkozott volna, és félő, hogy vele is megpróbált volna erőszakoskodni. Angela Merkelt ezért arra kérték tanácsadói, hogy hagyjon fel a kihívó kéztartásával, és viseljen több sminket, mert úgy sokkal könnyebb neki ellenállni.

http://hircsarda.blog.hu/2011/05/16/spermafoltokat_talaltak_a_magyar_imf_csomagon
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Újabb IMF hitel: hazugságok a
  2011-05-16 21:46:49, hétfő
 
  Újabb IMF hitel: hazugságok a Széll Kálmán programban

Amibe a magyar lakosságot nem avatják be - a Széll Kálmán program brüsszeli tervezete

Igaz demokratához méltóan az ország irányítása megmondta a lakosságnak, mit fog csinálni a következő három évben. Bár leginkább csak a pénzügyminiszter. Először is azt szeretnénk leszögezni, hogy ez a tervezet kiváló példa az ország irányítása és a magyar nemzet viszonyára, hiszen bár a magyar lakosság életébe való beavatkozások sorozatáról van szó, az angol program tartalmazza a konkrétumokat, a magyar lakosság tájékoztatása pedig mindösszesen egy kétes értékű előadásra, és az ahhoz tartozó, semmi konkrétumot nem tartalmazó háttéranyagra korlátozódik. Ez gyakorlati szempontból azt jelenti, hogy a szöveg vagy az Európai Unió vezetése számára készült csak el összesített formában, ami a magyar lakosság teljes semmibe vételét jelenti, vagy a tervezetet először angol nyelven dolgozták ki, majd a magyar lakosság csak egyfajta ködös tájékoztatást kapott arról, hogy mit is terveznek, ami nyílt beismerése a magyar állam nemlétének, és annak, hogy a magyar lakosság minden ügyét közvetlenül az Európai Unió vezetősége irányítja.

A program közönséges pszichológiára épít, az első megállapításai kizárólag a tervezet legitimációját szolgálják. Azt a problémát veszik elő, amit még a legradikálisabb filoszemita is kezelendő problémának tart, és ez az államadósság. Mindazonáltal, a program közönséges százalékokat mutat be, szó sincs konkrét adatokról, később számonkérhető pénzösszegről. 2014-re százalékosan tervezik csökkenteni az államadósságot, és ezt a százalékot az államadósság mai állapotához mérik, mert az eredeti összeghez nem mérhetik - hiszen azt már többszörösen ledolgoztatták a néppel.

Már megszokhattuk, hogy egy demokratától nem hallhatunk konkrétumot, de foglalkozzunk most inkább az ígért átalakításokkal. A tervezet keretében hozzányúlnának a munkaerőpiac, a nyugdíjrendszer, az oktatás szerkezetéhez, de átalakítanák az állam és az önkormányzatok viszonyát, és természetesen bevetették a szokásos hitelesítő eszközt: a bürokrácia elleni harcot is. Matolcsy szerint a legfőbb probléma az egyre növekvő államadósság, és azon belül is az, hogy ennek nagy részét külföldre törlesztjük. Ez áll legalábbis a magyar változatban, mivel a lakossággal is el kell valahogy fogadtatni a dolgot, de a későbbiekben kiderül, hogy az eredeti angol változatban ez hogy van előadva. Megtudhatjuk, hogy Magyarországon hihetetlenül alacsony a foglalkoztatási arány, iszonyatos összegeket emészt fel az úgynevezett szociális védelem, és más országokhoz képest kínosan keveset költünk rendfenntartásra, mindeközben pedig nemzetközi viszonylatban rendkívül alacsony a műszaki diplomások aránya, az európai országok között arányaiban nálunk részesülnek legtöbben rokkantsági ellátásban, és mindemellett Magyarország teljességgel versenyképtelen - bármit is jelentsen az, azon kívül, hogy ennek segítségével legitimálni lehet a ,,szabadpiaci" rombolást. Az államadósság alakulásáról megtudhatjuk, hogy GDP-arányosan számolva voltak időszakok, amikor csökkent az államadósság, ez természetesen a Fidesz-ciklus idején volt tapasztalható, ezért a népnek muszáj elhinnie, hogy ők meg tudják oldani a problémát. Természetesen azt nem említi, hogy az államadósság összege megléte óta folyamatosan növekszik, és egyáltalán nem csak az infláció mértékével... Mivel az EU GDP-arányos törlesztést szab meg, ezért e téren az GDP-arányos mutatókkal játszanak, ami mint tudjuk, semmit nem jelent, mivel azt a lakosságnak egy igen szűk rétege állítja elő.

Miután felsorolja az eddig is ismert tények igencsak cenzúrázott változatait, azt gondolnánk, hamarosan a lényegre tér, de nem. Az adósság csökkentésére megoldásként említi a beruházási ráta emelését, vagyis a szűkös források ellenére további költekezések beütemezését javasolja, hiszen a jól megszokott berögződés azt mondja: ,,folyamatos növekedés, fenntartható fejlődés, és majd minden jó lesz". Sokadjára is megemlíti, hogy 3% alá csökkentik az államháztartási hiányt, de továbbra sem ad semmiféle érthető magyarázatot arra, miért akarnak hiányt fenntartani a költségvetésben, miért nem csökkentik a kiadásokat arra a szintre, ahonnan megkezdődhetne a nemzeti vagyon újbóli felhalmozása. Azt mégsem mondhatja, hogy azért, mert nem áll érdekükben. Megemlíti a beruházási hatékonyság növelését, és más hasonló dolgokat - szintén konkrétumok nélkül, nehogy a határidő lejártával majd számonkérhető legyen. A szövegelés teljes egészében egy legitimációs propaganda. Megtudhatjuk, hogy a magánnyugdíj-pénztárakból elvett pénzeket az államadósság törlesztésére fordítják, és hogy ez mennyire megéri, hiszen látványos százalékos csökkentést érhetünk el vele az államadósságban, és hogy folyamatosan csökken az államháztartási hiány, ami 2014 végére már 1,9% lesz.

Tervezik egy államadósság-csökkentő alap létrehozását is, amit nagyrészt a bankadóból és elektronikus úthasználati díjból kívánnak fedezni. Ami annyit jelent, hogy a lakossággal közvetlenül fogják kifizettetni azt az államadósságot, amit a zsidó kollaboráns kormány néhány tagja önkényesen vett fel, és a nemzet gazdasága szempontjából semmi gyakorlati haszna nem volt, csak az ő pozícióikat biztosította be.

De ha a bankok megadóztatásából és a befizetett magánnyugdíjak összegéből akarják kifizetni az államadósság aránylag kis részét, mit tesznek az ellen, hogy a bankok a profit csökkenését kifizettessék a lakossággal, és miből akarják majd fedezni a továbbiakban kifizetendő nyugdíjak összegét?

Vannak bizonyos rejtett utalások, amik a lakosság számára jól hangzanak, de a valós értelmüket homály fedi. A program eredményeként a leggyorsabb adósságcsökkentést, és a legrugalmasabb munkaerőpiacot, a leggyorsabb versenyképesség-emelkedést nyújtják ígéretként. De mit is jelent ez? A rugalmas munkaerőpiac otthon nélküli, pénzzel akárhova rángatható rabszolgák tömegét jelenti. Hogyan is érhetik el mindezt? Bár rövidtávon százalékosan csökkentik az államadósságot, hosszú távon ezt ráterhelik a lakosságra: a szociális juttatásokat a minimumra csökkentik, az infláció növekedésével párhuzamosan a fizetések reálértéke nem fog növekedni, hiszen a beruházások nagy része külföldi kézben van, és egy multinacionális cég, ha olcsóbb munkaerőt talál egy másik országban, hát áthelyezi a telephelyét, így teljesen hidegen hagyja, hogy a magyar lakosság nem fog megélni a kapott fizetésből. Mihez vezet a fizetések reálértékének csökkenése? Mivel a mesterségesen gerjesztett mániákus fogyasztói hajlam ellen semmit nem tesznek, hiszen az a rendszer működésének egyik mozgatórugója, a folyamat a lakosság további eladósodásához vezet, ami különösen magas kamatú hitelekkel fog történni, hiszen a bankok a megadóztatásukat a lakossággal fogják kifizettetni. Végül majd a nép nem bírja az adósság törlesztését, és nemzetközi nyomásra folytatódnak a tömeges kilakoltatások, így további többszázezres embertömegek kerülnek majd nem az utcára, hanem olcsó albérletekbe. Nincsen saját otthonuk, így nincs mihez kötődniük, ha az adott helyen nincs munkalehetőség, már költöznek is át máshova. Kész a mobil rabszolga, kész a demokraták által istenített rugalmas munkaerőpiac.

Mit nem említ a magyar lakosságnak, amit a külföld felé nyíltan és egyenesen megmond? Először is, az államháztartási hiány csökkentésének hangoztatása nem a magyar lakosság érdekében történik, hanem hogy a maastrichti szerződés kritériumaihoz való igazodással az ország kockázat-besorolása javuljon, vagyis jogosult legyen újabb hitelek felvételére. Az angol szövegben konkrétan megemlíti: a bankadó, aminek 97%-a a nyugdíjkasszába megy vissza (nem ám az adósság közvetlen törlesztésére létrehozott alapba, mint ahogy magyarul mondják) szükséges ahhoz, hogy a strukturális reformok megvalósítását fedezzék belőle. Tehát elköltik a bankadót, és elköltik a nyugdíjat is, de ugyanakkor azt mondják, a bankadót és nyugdíjat félreteszik egy adósságkezelési alapba. Miből fogják akkor fedezni a később felmerülő költségeket? Az angol szövegben erre is megadják a választ: a valutaárfolyam jelenlegi alakulása mellett a strukturális reformok évente további 70 milliárd forint terhet rónak a háztartásokra. A lakosság fizetésképtelensége a bankrendszer azonnali összeomlásához vezet, ezért javasolják, hogy a Magyar Nemzeti Bankba helyezett külföldi letéteket vonják ki, mert az magával rántaná más országok bankrendszerét is, és engedélyezzék a bankok további megadóztatását. Az EU vezetését azzal kívánják meggyőzni, hogy a strukturális reformok 2012-re plusz 500 milliárd, 2013-tól 2015-ig pedig évente újabb 900 milliárd korrekciós igényt jelentenek majd, ami miatt az ország majd újabb IMF hitelt venne fel. Hogy konkrétan mekkora összeggel csökkentik az államadósságot, az nem derül ki, de az angol szövegből kiderül, hogy további 3200 milliárd forint IMF hitelt akarnak felvenni a későbbiekben. A nyugdíj kifizetésének időbeli eltolását azzal oldják meg, hogy növelik a nyugdíjkorhatárt, így az majd csak akkor jelent újabb jelentős pénzösszeget, amikor az ország már felvette az újabb IMF hitelt. (a most középkorú, még aktív lakosságnak jelentős része nyugdíjba menne az elkövetkező években, és a gyermekvállalási hajlandóság fokozatos csökkenése miatt az azt követő generáció már sokkal vékonyabb társadalmi réteget jelent, ami nem fogja tudni eltartani a közel négymillió nyugdíjast, és a folyamat végül a nyugdíjrendszer összeomláshoz vezet)

Tehát a nyugdíjkorhatárt megnövelik, demokratához méltóan oldják meg a problémát: képesek akár három évre is előre gondolkodni, aztán ,,majd meglátjuk" alapon felvesznek egy újabb IMF hitelt. Mindemellett a jövőben ki akarják szélesíteni azt az igencsak vékony társadalmi réteget, ami még munkavállalásra alkalmas, emiatt kell átalakítani az oktatási rendszert, amiben már újabb érettségi követelmények lesznek: szociális munka lesz az érettségi megszerzésének feltétele.

Nem kell túl sokat gondolkoznunk ahhoz, hogy meglássuk azt, amit eltitkolnak előlünk, hiszen már a saját hazugságaikon sem látnak át, amik emiatt könnyen tetten érhetőek. Szervezetünk csakis kizárólag azért foglalkozott ezzel a programmal, hogy felhívjuk rá a figyelmet: a zsidó kollaboráns kormány módszeresen hülyének nézi a lakosságot, és már nem is érzi úgy, hogy az intézkedései részleteibe be kellene avatnia a magyar felet is. A demokrácia minden társadalomban egyfajta rövidlátásban szenved: demokrata politikusok körében hihetetlen előrelátónak számít az ember, aki akár négy évre előre el tud tervezni dolgokat. Még mindig ilyenektől várjuk a társadalom hosszú távú tervezését, demográfiai folyamatok befolyásolását?

Családbarát adóprogram, vagy a felmerülő korrekciós összegek lakossággal való kifizettetése, lehetőleg még az újabb választások előtt?

Egységes Magyarország Mozgalom - Jövőnk Társadalmi és Politikai Stratégiai Elemző Intézet
2011. május 16.


http://jovonk.info/2011/03/09/ujabb-imf-hitel-hazugsagok-szell-kalman-programban
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Bármit megtehetnek?
  2011-05-16 21:39:10, hétfő
 
  Bármit megtehetnek?


Miért lehet a magyarokkal bármit megtenni? Miért nincs nemzeti ellenállás? Mert nincs magyar nemzet, és már a magyarság, mint nép is rövidesen eltűnik a világ színpadáról. Lépten-nyomon találkozunk a nemzeti jelzővel, a Nemzeti Banktól kezdve a Nemzeti Színházig. A nemzeti jelző mögött azonban semmi olyasmi nincs, ami a legkisebb mértékben is magyar lenne. Mert mi is a nemzet, milyen elv alapján lehet egy közösséget népnek, vagy nemzetnek minősíteni.

A nép az emberek olyan közössége, melyet a közös eredet, a nyelv és a történelem kovácsolt egybe, és sorsközösségbe. A nép maga a faj, a faji sorsközösség. Ha egy nép a fejlődése során elérkezik egy magasabb tudati szintre, akkor jön el az ideje annak, hogy nemzetté válhasson. A nemzet ugyanis nem más, mint egy népi alapozású elvközösség. A magasabb rendű közös elv olyan egységbe forrasztja a sorsközösséget, mely képes úgy is terjeszkedni, hogy más népeket, illetve annak tagjait integrálja az elvközösségbe. Példaként a beolvasztott népek vonatkozásában a kunoktól kezdve a jászokon át egészen a svábokig sorolhatnánk a népeket, személyek vonatkozásában Prohászka Ottokár püspököt, a hungarizmus megalkotóját, Damjanics tábornokot és sok száz, és ezer ember nevét említhetnénk meg. A népek és a személyek úgy válhattak a nemzet részévé, hogy nem csak elfogadták a magyarságot, annak minden tényezőjével együtt (kultúra, történelem, hagyományok), hanem erejükhöz mérten sokat - néha mindent - megtettek a magyarság felemelkedése érdekében. Képesek voltak a nagy közösség érdekeit a saját érdekeik elé helyezni. Szellemileg és lelkileg magyarokká váltak, és ezt röviden esetükben a magyarsággal vállalt elvközösségnek nevezhetjük.

Ma azok nevezik magukat nemzetinek, akik soha, egyetlen pillanatra sem helyezték a közösség érdekeit a sajátjuk elé. Visszaéltek, és visszaélnek a fogalommal, amit még csak nem is ismernek, és nem is akarnak megismerni. Magukat nevezik nemzetinek, holott csak az jogosult erre a címre, akit mi magyarok nevezünk annak. Erre az idegenek, az idegen szívűek, az idegen gondolkodásúak fel szokták tenni azt a kérdést, hogy: ki a magyar? Erre csak egyetlen válasz lehetséges: az a magyar, akit mi annak tartunk. A hangsúly a mi fogalmára irányul, az én fogalmával szemben.

Amíg ez a rendkívül lényeges megállapítás - alapelv - nem tudatosul a széles néprétegekben, nem beszélhetünk magyarságtudatról, a nemzeti büszkeséget már nem is említve. Ennek az elvnek az ismerete nélkül nem tudjuk megkülönböztetni a magyar nemzettestvérünket, az idegen nemzetgyilkosoktól. A magyar tudat nem kötődik egyetemi diplomához, de megköveteli a magyarságra jellemző adottságok, erkölcsiség, lelkiség, temperamentum ismeretét. A magyar rendkívül tiszta erkölcsű nép volt, és lelke mélyén, minden bűnös rombolás ellenére még ma is az. A bűnözők között szinte nincs is magyar, csak idegen. Ebből adódik, hogy egy erkölcstelen ember nem lehet magyar. Példaként Szent Lászlót idézzük. Aki amikor meghozta a tolvajok kivégzésének királyi rendeletét, és egy főúr azt mondta, hogy így kihal a magyarság, Szent László erre azt válaszolta: Nem hal ki, mert a magyar nem tolvaj, csak az idegenek lopnak. Ezrek végezték a bitón, és ezreknek szúrták ki a szemét lopásért, de László királyunk mégis köztiszteletben álló és szeretett szent lett.

El kell jutnia a magyarságnak újra oda, hogy az erkölcsre figyelve közösségekbe szerveződjön. Ez az egyetlen lehetőség arra, hogy nemzetté emelkedhessünk. Nem az a lényeges, hogy a közösség hány tagból áll, hanem az, hogy vannak-e ilyen közösségek, vagy nincsenek. Addig semmiféle nemzeti ellenállásról sem beszélhetünk, amíg annak a legalapvetőbb feltétele, a szorosan egymáshoz kötődő erkölcsös magyarok közösségei létre nem jönnek. Ez az egymásért való kiállás legalapvetőbb eleme, e nélkül minden igyekezet hiábavaló energiapocsékolás. Az erkölcsi szempont első helyre helyezése kizár minden idegen elemet a rendszerből. Szavakra, szép mondatokra senki se figyelhet, mert a hazugság így működik.

A második fontos elem a külalak, az ember külső képe. A lelkileg tiszta embernek egy hasonló kisugárzása van, mely látható a figyelmes ember számára. A rokonszenv egy kód, mely segít minket, míg az ellenszenv figyelmeztet. Ne a szöveg alapján alakuljon ki bennünk a vélemény (mert a hazug tudja, hogyan adja el magát), hanem a fizikai forma, és a lelki kisugárzás alapján. A magyar egyetlen szó nélkül is felismert a másik magyart.

Sok más fontos elemét is felsorolhatnánk a közösségek sikeres szervezésének, de ez a kettő a legfontosabb, ezek figyelembevétele nélkül képtelenség erős közösségeket létrehozni. Erős közösségek nélkül nemzeti ellenállásról még álmodozni sem érdemes. Sajnos a magyarságnak jelenleg nincsenek olyan hagyományos szellemi központjai, melyek segítenék ezt a folyamatot. Az elmúlt évszázad kivégezte ezeket a szellemi központokat, részben fizikailag, részben beépüléssel. Az iszlám felemelkedés a vallási központok kisugárzó erejét bizonyítja. Nálunk az egyházak az idegenek támaszpontjai közé tartoznak, rendkívül káros a hatásuk. A különböző "magyar vallások" inkább csak népi színjátszó egyesületek, minden társadalomrendező elv nélkül, nagyon kevés a valódi szellemi értékekkel rendelkező közöttük.

Nincs más lehetőség, mint a legalsó szintről újra felépíteni mindent. De ez nem kötelező. Lehet várni a csodára, vagy a lassú kihalásra. 2006 ősze intő jel. Sokan mentek ki az utcákra, kifejezni elégedetlenségüket. Sok magányos ember, akiket úgy vezettek meg a provokátorok, ahogy akartak. Mindenki máshogy képzelte el a dolgokat, egyetlen szervezett akció nem volt, a provokátorokén kívül. Ez azt bizonyította, hogy nincsenek magyar szellemiségű közösségek, akik készen állnak minden váratlan eseményre is. Sokszor hallottuk, hogy az MNA miért nem veszi ki részét a nyilvános politikai történésekből. Azért, mert az MNA egy olyan közösség, mely a fent ismertetett rendező elvek alapján működik. Sok száz fiatal és idősebb magyar ember elvközösségi rendszere, mely szigorúan meghatározott irányelvek szerint működik és az ezzel való teljes azonosulást minden tagjától elvárja. Egy ilyen közösség csak hasonló felépítésű szervezetekkel alkothat együttműködési rendszert, még ideiglenes jelleggel is. Amíg ilyen szerveződések nincsenek, nincs kivel együttműködni.

A törvénymódosítás megtiltja, illetve bűncselekménnyé minősíti az egyenruhás önvédelmi megmozdulásokat. A törvényalkotók szándéka ellenére ez hasznos a nemzeti gondolat megerősödési folyamatára nézve. A különböző elnevezésű egyenruhás csoportosulások ugyanis többet ártottak, mint használtak az akcióikkal. Az egyenruha lett a csoportosulás egyetlen összetartó eszköze, és teljesen elhanyagolták az írás elején ismertetett közösségépítő elveket. Ez egy fordított alapállású irányzat, mert első mindig a közös szellemiség, mely ha kialakult, akkor következhet ennek a kinyilvánítása, adott esetben akár az egyenruha által. A törvény csak a másodlagos, vagy sokadszoros külsőségeket tilthatja meg, nem pedig a szellemiség jelentkezését és terjedését, melynek eddig a legnagyobb akadálya az egyenruha, mint külsőség volt. Nem a megjelenést, az arculatot, mint a szellemiség kifejezésének a fontosságát vitatjuk, hanem a kizárólagosságát. Ha ez a törvény nincs, a csoportosulások túlnyomó többsége örökké megmaradt volna az eddigi alacsony szellemiségű szinten. De most vagy fejlődnek - és ez lenne a célszerű -, vagy szétesnek. Nem kár értük.

Ezek lassú folyamatok, és közben idegenek nyomorékká züllesztik az országot, a lakosaival együtt. Fel kellene gyorsítani ezt a folyamatot, és ezt csak a hatalom tudja megtenni. A rossz törvényeivel, a társadalmi igazságosság teljes felszámolásával, a kilátástalansággal, mint jövőképpel. Csak ezek lehetnek a jó irányú változások elindítói. Ha véletlenül, valami csoda folytán jobban kezdenének élni az emberek, valóban vége lenne a magyarságnak. Ilyen csoda azonban nem várható, ezért hosszú évtizedek után először reménykedhetünk abban, hogy a változást kiváltó folyamat minden eleme megvalósul, és lesz változás.

Kassai Ferenc - Jövőnk.info
2011. május 15.

http://jovonk.info/2011/05/15/barmit-megtehetnek
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A nemzet önérzetére apellálva
  2011-05-16 21:20:40, hétfő
 
  A nemzet önérzetére apellálva

Dátum: 2011. May 16. Monday, 13:04 Szerző: akac

Publicisztika
Az érdekes adatokhoz akkor jutottam, amikor Dr. Balázs Árpád gyermekének parti telkétől számított hatodik, szintén OTP Nyrt által 2003-ban értékesített parti teleknek tulajdoni lapját megtekintettem, és ott Dr. Pintér Sándor belügyminiszter kizárólagos tulajdonjogát észleltem, illetve a mellette lévő ingatlan tulajdoni lapjánál Kaposvár Polgármestere gyermekeinek nevét.

Dr. Pintér Sándor parti telkétől számítva pedig a harmadik Balaton parti telek tulajdoni lapjánál Dr. Csányiné Bihari Judit nevet láttam, de azt nem tudom, hogy Dr. Csányi Sándor OTP Nyrt-s vezérigazgatóval nevezett Dr. Csányiné Bihari Judit rokoni kapcsolatban áll-e, és ha igen, akkor vajon mennyi volt ennek a teleknek vételénél a vételár.


Madari Tamás úrnak - Nyilt levél -

Kedves Tamás!

,,Büntető eljárás kezdeményezése a devizahitellel kapcsolatban" című írásomra küldött válaszodban javasolt - ,,tömegével piszkáljuk az ügyészséget" - cselekvés bennem is felmerült annak ellenére, hogy a bűncselekmény elkövetésének alapos gyanújával érintett bankárokkal szembeni eredményes fellépésre akárhány feljelentés esetén is annyi esélyünk lenne, mint ahogy 2006. októberében a Deák téren vágtató rendőrlovak megállítására lett volna esélyünk a Biblia felmutatása által.

Egyébként ezt minden épeszű ember tudja Magyarországon a Princz Gábor féle ügy alábbiak szerinti ismeretében, valamint azt is tudja, hogy devizaalapú kölcsönszerződések miatti ügyben is a bankárok bűnösségének megállapítása esetén a Magyar Állam és PSZÁF felelősségét éppúgy meg lehetne állapítani most is, mint ahogy Princz Gábor és tsai ügyében az eljáró bíróság az alábbiak szerint megállapította:

,,Másodfokon bűnösnek találták Princz Gábort
2008. január 10., csütörtök, 6:45

Hanyag kezelésben bűnösnek mondta ki a bíróság másodfokon Princz Gábort, a Postabank egykori vezetőjét, és 3,6 millió forintos pénzbüntetésre ítélte. Három másik vádlottra is hasonló büntetést szabtak ki. Korábban elsőfokon a bíróság Princz Gábort és társait felmentette a 34,6 milliárd forintos, különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés miatt indult eljárásban, amelyet többen az évszázad bűntényének tartanak. Az elítéltek fellebbeznek az új döntés ellen.

Fellebbeztek - tizenegy év után sem zárult le
A Fővárosi Ítélőtábla másodfokon megváltoztatta a Fővárosi Bíróság 2006-os döntését. Princz Gábort bűnösnek mondta ki hanyag kezelésben és 3,6 millió forintos pénzbüntetésre ítélte. A hét vádlott közül további hármat találtak még bűnösnek hanyag kezelés vétségében, őket fejenként másfél millió forint pénzbüntetéssel sújtották. Az ügyész súlyosbításért fellebbezett, de fellebbezést nyújtott be a négy vádlott is. A Postabank-ügyben eredetileg összesen 34,6 milliárd forintos, különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés miatt indult eljárás.

Az ügyészeket kritizálta a bíró
A bíró az indoklásban elmondta: az bizonyos, hogy a vádlottak nem akarták szándékosan csődbe vinni a Postabankot. Ráadásul a Postabank vagyonvesztése, amelyet a bíróság 17 milliárd forintban állapított meg, az indoklás szerint jórészt a vádlottakon kívül álló okok miatt következett be. Ezért csak arról kellett dönteni, elkövettek-e valamilyen gondatlanságot.
Az ügyészség a példátlanul hosszú, tizenegy évig húzódó eljárásban főként arra építette a vádat, hogy Princz és társai hibás üzletpolitikát folytattak, és ez okozta a bank óriási vagyonvesztését. A hibás üzletpolitikát ugyanakkor - a bíró szerint - büntetőjogilag nem lehet értékelni. A kereskedelmi életben ugyanis még nem találtak ki olyan módszert, amely biztosan nyereséget jelent, ezért az "üzletpolitika mint olyan a vádlottak terhére nem róható" - hangzott az ítélet indoklása. A bíró azt mondta, hogy az ügyészségnek büntetőjogászi szemmel kellett volna közelíteni az ügyhöz és nem közgazdasági módszerekkel.

Felmerült az állam felelőssége is
A korábbi ítélet is felvetette ugyanakkor, hogy a hanyag kezelés vétsége, vagyis a gondatlanság fennállhat. Bár ennek indoklása akkor elmaradt, a másodfokú eljárás ebben találta bűnösnek a négy vádlottat. A vezetők - akiknek felelőssége a pénzintézeti törvény alapján vetődött fel - abban hibáztak, hogy a törvények által előírt nyolc százalékos, úgynevezett tőke-megfelelési mutatót éveken át nem teljesítették, ennek ellenére működtették a Postabankot.

Ebben ugyanakkor "a vádlottak padján nem ülők" is hibásak az indoklás szerint - a bíró felvetette a bankfelügyelet és a tulajdonosok, közöttük az állam felelősségét is. Az indoklás szerint lényegében azért, mert a tulajdonosok sokáig nem akarták emelni a Postabank tőkéjét, ugyanakkor az osztalék kifizetéséhez ragaszkodtak, ezért a bank vezetősége - köztük Princz és társai - valós eszközök helyett jogi manipulációkkal igyekeztek elérni a megfelelő mutatót.

A bíró hanyag kezelés miatt akár hároméves börtönbüntetést is kiszabhatott volna. Az enyhébb pénzbüntetés mellett azért döntött, mert a bank vagyonának elveszéséért nem csak a vádlottak felelősek, ráadásul szerinte nem az ő hibájuk, hogy 11 évig húzódott az eljárás. A pénzbüntetések közül ugyanakkor a lehetséges legmagasabb összeget szabta ki az ítélőtábla Princz Gáborra. Ezt részben az óriási - 17 milliárdos - vagyonvesztés indokolja, valamint az, hogy annak idején Princz és társai is évente több tízmilliót kerestek, így anyagi helyzetük elbírja a nagyobb pénzbüntetést."

A különbség a Princz Gábor fele büntető ügy és az általam ismertetett, svájci frank alapú kölcsönszerződésekkel kapcsolatos büntető ügynek alapos gyanúja között mindösszesen az, hogy Princz Gábor a magyar embereknek közvetett módon úgy okozott kárt, hogy törvénytelen eljárása folytán a bankjánál bekövetkezett 150 milliárd forint károsodás miatt az adófizetők pénzéből ,,konszolidálták" a bankot, míg most ennek az összegnek többszörösét kitevő összeggel meghatározott nevű, rászedett magyar embereket károsítanak.

Amennyiben pedig valamiféle csoda folytán mégis lefolytatnák a Princz Gábor ügyhöz hasonló büntető eljárást az éppen aktuális szereplőkkel, akkor újabb 11 év múlva hozhatnának ítéletet a bíróságok a Btk. jelenlegi szabályai szerinti maximális mértékű pénzbüntetést kiszabva. Elkövetőként talán egy havi jövedelmüket sem elérő 10 millió 800.000.-Ft. összegben.

A lényegét ezeknek a fajta bűncselekményeknek Dr. Kőrösi Imre volt országgyűlési képviselő még a Princz Gábor féle büntető ügynek kezdetén a következők szerint fogalmazta meg:
,,Princz Gábor jelenleg is az egyik legtöbb információval rendelkező ember. Eszük ágában sincs lecsukni Princz Gábort. Ha valakinek százötvenmilliárd forintot ...... ........... ....... a bankjából és nem gyanúsítják az illetőt, nem került előzetes letartóztatásba, akkor el kell gondolkodni, hogy nálunk valóban üldözik-e a bűnt. Nem rendőri kérdés az ilyen horderejű bűnügyi kérdések megoldása. Ez politikai szándék kérdése. Princz Gábor zsarolhat. A többi bankár is zsarolhat. Mert nehogy azt higgye valaki, hogy a Postabanknak van a legnagyobb VIP listája. Van olyan bank, amelytől tízszer annyi politikus és úgynevezett üzletember kapott kamatmentes hitelt, mint amennyi a Postabanktól kapott, kapott olyan szolgáltatást ami nem hitel. S akkor még a tízszeresen-húszszorosan megforgatott részvény értékéről nem is beszélünk. Tehát nem csukják be Princz Gábort."

Utólag bebizonyosodott az, hogy Dr. Kőrösi Imrének abban mindenképpen igaza volt, hogy Princz Gábor bankjánál 150 milliárd forint bekövetkezett kár is valóban kevés volt ahhoz, hogy lecsukják Princz Gábort, ami pedig a többi banknak VIP listáit, egyéb zsarolásra alkalmas szolgáltatásait illeti, Dr. Kőrösi Imrét igazolandóan éppen a közelmúltban akadtam szerintem érdekes adatokhoz.

Siófok Polgármesterének ellenem indított rágalmazás bűncselekménye miatt, 2. B.371/2010. számú Szekszárdi Városi Bíróság előtti eljárásban.

-------------------------------

Ebben az ügyben megtartott 2010. november 24-i tárgyalásról felvett jegyzőkönyv a http://invitel.hu/lehmann/ című honlapomra másolva többek között a következőket tartalmazza:

,,Bírói kérdésre Dr. Balázs Árpád tanú:
A végleges adásvételi szerződés a teljes ár kifizetése után jött meg.
Az OTP Nyrt által megállapított, mindenki által elérhető ár volt. Én ezt azért vásároltam meg, mert relatív kedvezőbbnek tartottam. Ez időben nagy tömegben, egyszerre dobtak piacra azonos tulajdonságú ingatlant, valószínűleg gyorsan pénzhez akartak jutni likvid árat állapítottak meg." (jegyzőkönyv 8. oldalán)
Egy oldallal korábban pedig ugyancsak Siófok Polgármestere tanúként erről a következőket is mondta:
,,Három hatalmas tömbtelek, kettőt beépítették társasházak lakóegységenként, egyet pedig telkenként. Ha a lakásokat is számoljuk akkor több száz telek van. A cég eldönti az értékesítési árat és azon hirdeti."
Az elsőfokú ítélet megállapította azt, hogy az így említett Balaton parti telket az OTP-től Siófok Polgármesterének gyermeke 21.281.500.-Ft. vételáron 2003. szeptember 29-én szerezte meg, ellenben azt a bizonyítási indítványomat ami arra irányult, hogy a szomszédos kisebb területű ingatlant később mennyiért értékesítették - azt kívántam ezzel bizonyítani, hogy a szerzéskor ténylegesen a polgármesteri ingatlan 80-100 millió forintot ért - a bíróság elutasította.

Az érdekes adatokhoz akkor jutottam, amikor Dr. Balázs Árpád gyermekének parti telkétől számított hatodik, szintén OTP Nyrt által 2003-ban értékesített parti teleknek tulajdoni lapját megtekintettem, és ott Dr. Pintér Sándor belügyminiszter kizárólagos tulajdonjogát észleltem, illetve a mellette lévő ingatlan tulajdoni lapjánál Kaposvár Polgármestere gyermekeinek nevét.

Dr. Pintér Sándor parti telkétől számítva pedig a harmadik Balaton parti telek tulajdoni lapjánál Dr. Csányiné Bihari Judit nevet láttam, de azt nem tudom, hogy Dr. Csányi Sándor OTP Nyrt-s vezérigazgatóval nevezett Dr. Csányiné Bihari Judit rokoni kapcsolatban áll-e, és ha igen, akkor vajon mennyi volt ennek a teleknek vételénél a vételár.

Egyébként ami Dr. Balázs Árpád által említett, OTP által értékesített több száz hasonló telek értékesítését illeti, hála istennek azokban a körökben nem vagyok járatos ahol ezeknek a telkeknek tulajdonosai ismertek, és meggyőződésem az, hogy éppen azért nem ismerem őket, mert azok az emberek, akikkel én vagyok ismeretségben, telket ott nem kaphattak.

Dr. Körösi Imre fenti nyilatkozata megtételénél tehát a leírtak szerint is bizonyítottan igazat beszélt...
-----------------------------
Ezek után képzeld el Tamás azt, hogy az általam bizonyítottan alapos gyanút tartalmazó, OTP által megkötött, devizaalapú kölcsönszerződéssel kapcsolatos feljelentésemet a rendőrség miként tudná nyomozni. Illetve ne képzeld el, hiszen elképzelhetetlen annak a belügyminiszternek alárendeltségébe tartozó rendőrségnek tisztességesen nyomozni, aki az OTP Nyrt-től Siófok Polgármestere szerinti körülmények között szerzett balatonparti ingatlant, illetve az OTP Nyrt. Cégmásolata szerint két alkalommal is igazgatósági tagja volt ennek a cégnek Dr. Pintér Sándor belügyminiszter korábban:
A Országos Takarékpénztár és Kereskedelmi Bank Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
(Cg. 01-10-041585) adatai.

/296.
Dr. Pintér Sándor igazgatósági tag
1025 Budapest ,


Hatályos: 1997. április 29. - 1998. július 7.

[*]
[Megjelent a Cégközlöny 1997/40. számában]
[Megjelent a Cégközlöny 1998/39. számában]


2616.
Dr. Pintér Sándor (an.:)
1025 Budapest,
tisztségviselő (vezető tisztségviselő)
A képviselet módja: együttes
Jogviszony kezdete: 2006. április 28.
Jogviszony vége: 2011. április 30.


Hatályos: 2006. április 28. - ...

[*]
[Megjelent a Cégközlöny 2006/27. (2006. július 6.) számában]


És ha történetesen Dr. Csányi Sándor vezérigazgató büntetőjogi felelőssége is szóba kerülne az el nem képzelhető nyomozás során, gondold el azt is, hogy Dr. Csányiné Bihari Judit tulajdonában lévő Siófoki Balaton parti ingatlannak, és közelségében lévő Dr. Pintér Sándor féle Balaton parti ingatlannak használói miként néznének egymásra arra gondolva, hogy Dr. Balázs Árpád tanúvallomása szerint mégiscsak kedvező szerzés volt az OTP-től parti telket szerezni 2003-ban.

És akkor még csak Dr. Pintér Sándor belügyminiszternek egyetlen ingatlanáról beszéltem.
És nem beszéltem a Dr. Balázs Árpád szerinti több száz OTP-s ingatlannak többi szerzőiről.
És nem beszéltem a nem 2003-ban, valamint nem a Balaton parton OTP által elidegenített ingatlanok kedvezményezettjeiről.
És nem beszéltem az OTP VIP listásairól, a kedvező OTP kölcsönhöz jutókról.
Ezek vajon mit szólnának az elképzelhetetlen nyomozás esetén Dr. Csányi Sándornak és társainak esetleges büntetőjogi felelőssége firtatásához?

=====================

De fentiektől függetlenül igazad van Tamás.
Hiszen nem azért indokolt minden hazájáért felelősséget érző magyar embernek a magyarok százezreinek életét, jövőjét megnyomorító, sok esetben öngyilkossággal végződő eredményt előidéző bűncselekmények alapos gyanúja miatti alábbi feljelentést a feljelentő nevének és lakóhelyének feltüntetésével a Legfőbb Ügyészség - 1055 Budapest Markó u. 16. sz. - címére továbbítani, mert tisztességes eljárásra indokolt számítani, hanem ahhoz hasonlóért, amiért a fél térdre ereszkedett halálra ítéltek is levetetik a szemükről a rongyot.
És a kivégzőik szemébe nézve tudatják velük azt, hogy megvetik őket, hogy egyszerűen hitvány gyilkosoknak tartják őket.

Egy levélfeladás költségét szerintem megéri a hasonló üzenet.

Siófokon 2011. május 15. napján.

Léhmann György

Dr. Léhmann György 8600 Siófok Szűcs u. l. /tel: 84-313-176 és 20-4939851/ ügyvéd irata


http://www.szmm.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=4344
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Alternatív visszakeresztelő a
  2011-05-16 20:43:54, hétfő
 
  Alternatív visszakeresztelő a Horthy-kilátónál
2011. május 16. 19:54
Hunhír.info

Az Almádi Turul Nemzeti Egylet június 18-án, Horthy Miklós kormányzó születésének 143. évfordulóján megemlékező és (vissza)keresztelő ünnepséget tart az alsóörsi Csere-hegyi kilátónál.

Az 1935-ben épült torony ugyanis eredetileg a Horthy Miklós kilátó nevet viselte. Az 1950-es évek elején a kommunista állampárt Szabadság kilátóra keresztelte át, melyet a '90-es években a politikailag semleges Csere-hegyi kilátóra módosította Alsóörs község önkormányzata.

Kepli Lajos jobbikos országgyűlési képviselő kezdeményezése nyomán Alsóörs önkormányzatának képviselő testülete napirendre vette a kérdést, azonban sajnálatos módon a jelenlegi név megtartása mellett döntött. Habár országgyűlési képviselőként a Jobbik Magyarországért Mozgalmat képviselem, mégis úgy gondolom, hogy ezt a kérdést pártok felett álló nemzeti ügyként kell továbbvinnünk - közölte Kepli Lajos. Ezért az Almádi Turul Nemzeti Egylet június 18-án, Horthy születésének 143. évfordulóján nagyszabású alternatív névadó ünnepség keretében az elutasító döntés ellenére is megtartja a kilátó visszakeresztelését.

"Ezzel a gesztussal egyszersmind szeretnénk ezt a csodaszép helyen fekvő impozáns épületegyüttest egyfajta nemzeti zarándokhellyé tenni. Mára ugyanis valósággá vált a Balaton külföldi nagytőke általi gátlástalan felvásárlása. A tópart távolabbi pontjairól is szabad szemmel jól kivehető kilátótorony szimbóluma lehet azon törekvéseknek, amely a magyar föld magyar kézben tartását megmaradása zálogának tekinti. Ehhez hazánkat a vörös terror alól felszabadító Horthy Miklós személyénél alkalmasabb névadót nem is találhatnánk" - fogalmaz hírportálunkhoz eljuttatott közleményében Kepli Lajos.

A június 18-ai megemlékezés első része egy gyalogtúra Balatonalmádi központjától a kilátóig, majd ezt követi az alternatív, nem hivatalos név-visszaadó ünnepség.

Kepli hangsúlyozza, nem pártrendezvényről van szó, nagyon fontos, hogy minden nemzetben gondolkodó magyart megnyerjenek az ügynek pártszimpátiától függetlenül.


http://hunhir.info/?pid=hirek&id=40989
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Állandó magyar lakcímmel nem l
  2011-05-16 20:34:29, hétfő
 
  Bayer Zsolt nagy örömére...


2011.05.16. 11:10

Állandó magyar lakcímmel nem lehetne külföldi rendszámmal járni
Hamarosan a parlament elé kerül a gépjármű-kereskedelmet -és javítást orvosolandó javaslatcsomag.



A gazdasági bizottság hamarosan törvényjavaslat-csomagot nyújt be a parlamentnek, amelyben a gépjármű-kereskedelem és -javítás problémáit orvosolják, erről már tárgyalt Matolcsy György gazdasági miniszterrel - mondta Rogán Antal, a gazdasági bizottság elnöke a bizottság közbeszerzési és vállalkozásszabályozási albizottságának ülésén hétfőn Budapesten.

A még a tavaszi ülésszakon elfogadható törvényben első helyen áll az, hogy az állandó magyarországi lakhellyel rendelkezők ne járhassanak külföldi rendszámú autóval.

A gépjármű szakma által kért adóváltozások viszont csak az őszi adótörvényekben mehetnek a parlament elé, így azok a jövő év első napjától léphetnek hatályba.

MTI

http://atv.hu/cikk/20110516_allando_magyar_lakcimmel_nem_lehetne_kulfoldi_rendsza mmal_jarni
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Miért nincs pénze a magyarnak?
  2011-05-16 10:39:48, hétfő
 
  Miért nincs pénze a magyarnak?

Miért nagy az államadósság?
Azzal hülyítik a magyart, hogy az államadósság után "nyomoznak"!

Óriási kérdés után nyomoz a kormány. "Szakértők" és talpnyalók hada vizsgálja, hogy ki a felelős az államadósságért. Riogatnak azzal, hogy az államadósság immár a GDP 80%-a. Ez csak annyit bizonyít, hogy megint hülyének nézik a magyart és mindenféle idegen szavakat és érthetetlen számokat mondogatnak. A Valódi cél nem az ország jóléte, hanem a belső politikai ellenféllel való leszámolás. (...)
Megjegyzés: Irak kurdok által uralt északi részén a Mol hatalmas olajmezőt fedezett fel. Szíriában Palmira mellett szintén. Az állami tulajdonú Mol részvényeket Veres János 6500 forintért eladta. Most 23 ezer forint körül jár az ára. Elszámoltatta és felelősségre vonta ezért valaki? Már szóba sem kerül...
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Parasztbácsi a műszaki boltban
  2011-05-16 09:27:18, hétfő
 
  Parasztbácsi a műszaki boltban:


- Rádiót szeretnék venni!

- Van de csak kombinálva. Magnóval.

- Hát ez nekem nem kell. De TV-jük van?

- Van, de csak kombinálva. Videomagnóval.

- Az nem jó. Mosógéppel hogy állnak?

- Az is van, de csak kombinálva. Szárítóval.

- Hát, úgy látszik, nem kötünk üzletet.Na,Isten áldja! - és indul kifelé.

Az eladó ekkor nézi meg jobban, az öltözetén látja, vidéki lehet. Hu -

gondolja - jó kis tanyasi tojást kéne venni tőle, ha már ilyen jól

összeismerkedtek!

- Papa - kiált utána - tojása van?

- Van - szól vissza az öreg -, de csak kombinálva. A faszommal!
 
 
0 komment , kategória:  Humor  
Szexuális bűncselekmény: támad
  2011-05-16 07:49:05, hétfő
 
 
2011-05-16 07:26
Szexuális bűncselekmény: támadójaként azonosította az IMF-vezért

A New York-i Sofitel szálloda szobalánya, aki nemi erőszak kísérletével vádolta meg Dominique Strauss-Kahnt, vasárnap a rendőrségen a támadójaként azonosította a Nemzetközi Valutaalap (IMF) francia vezérigazgatóját.



A szállodai alkalmazott egy több személyből álló sorban ismerte fel Dominique Strauss-Kahnt. A 62 éves közgazdászprofesszor, aki a New York-i rendőrség előző nap az Air France repülőgépéről szállított le, az ügyvédjei szerint ártatlannak vallja magát.

A rendőrség korábbi közlése szerint az IMF vezérigazgatója az előállítása során nem tanúsított ellenállást, de nem volt hajlandó vallomást tenni. A rendőrség szexuális bűncselekménnyel, nemi erőszak kísérletével és törvénytelen fogva tartással vádolja az IMF vezetőjét. Strauss-Kahnt bűnössége esetén az első két vádpont mindegyikéért, külön-külön 15-től 20 évig, a harmadikért pedig 3 évig terjedő szabadságvesztésre ítélhetik.

Az IMF-ben az ügy miatt a szervezet második emberét, John Lipskyt nevezték ki ügyvezető vezérigazgatóvá, s a valutaalap háza táján elterjedt, hogy Strauss-Kahn az ellen felhozott vádak súlya miatt hamarosan lemond. Az előzetes várakozásokkal ellentétben azonban elmaradt a kormányzótanács vasárnapra meghirdetett, nem hivatalos ülése. A valutaalapnál kialakult hatalmi vákuummal párhuzamosan a botrányos bűnügy megkérdőjelezte Strauss-Kahn alkalmasságát arra is, hogy jelöltesse magát a jövő áprilisi elnökválasztásokra, amelyeket a közvélemény-kutatásoknak az incidens előtti állása szerint fölényesen megnyerne a hivatalban lévő Nicolas Sarkozyvel szemben.

Strauss-Kahn 2008-ban kénytelen volt bocsánatot kérni, amiért az IMF-ben viszonyt folytatott egy magyar beosztottjával. Az akkori botrány után azonban a vezérigazgató megtarthatta állását, mert a kapcsolat a közgazdásznő beleegyezésével történt. Noha azóta az IMF-nél a francia vezér újabb nőügyeiről terjedtek el pletykák, a felesége, a vele Washingtonban együtt élő Anne Sinclair, közleményt adott ki, amely szerint ,,egy másodpercig sem hitte el" a férje ellen felhozott vádakat.

Az IMF-vezér egyik ügyvédje az a Benjamin Brafman, aki Michael Jacksont védte a gyerekmolesztálási ügyében, de több más bajba jutott hírességet is az ügyfelei között tudhat. A New York-i helyszínelők a szállodában DNS-mintákat vettek.

Az IMF-vezért nemi erőszakkal vádoló 32 éves szobalányt - akinek nevét nem hozták nyilvánosságra - könnyebb sérülésekkel látták el a kórházban. A hotel vezetése szerint a nő három éve áll a Sofitel alkalmazásában és mind a munkáját, mind a magatartását ,,tökéletesen kielégítőnek" minősítette. (da)

MTI


http://www.hirtv.hu/kulfold/?article_hid=377852
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Az IMF-vezér letartóztatása me
  2011-05-16 07:13:55, hétfő
 
  Az IMF-vezér letartóztatása megrengette az euró árfolyamát

2011. május 16., hétfő 6:53 InfoRádió/Szvetnik Endre/MTI

A Nemzetközi Valutaalap vezetőjének letartóztatása kérdésessé tette az európai adósságválságról mára tervezett európai tanácskozás kimenetelét. Dominique Strauss-Kahnt vasárnap New Yorkban vették őrizetbe nemi erőszak kísérlete miatt. Egy hétfő hajnali meghallgatáson ártatlannak vallotta magát. Az IMF-vezér letartóztatása nyomán az euró árfolyama a távol-keleti tőzsdéken a dollárral szemben hat, a jennel szemben pedig négy heti mélypontra zuhant.

hirdetés
Az érintett európai országokban milliók találgatják, hogy milyen áldozatokkal jár majd nekik országaik adósságválsága - közben az egyik nemzetközi vezető, aki részt vehetett volna a megoldásban rács mögött ült.

Dominique Strauss-Kahn, a Nemzetközi Valutaalap feje és potenciális francia elnökjelölt egy szállodai szobalány vallomása szerint meg akarta erőszakolni, majd mobiltelefonját és más tárgyait hátrahagyva elmenekült egy New York-i hotelből. Civilruhás rendőrök a Kennedy repülőtéren egy Air France gépről szedték és vitték el.

A szobalány egy szembesítésen kiválasztotta és a hatóságok szexuális bűncselekmény, nemi erőszak kísérlete és jogtalan fogvatartás miatt vádat emeltek a Valutaalap 62 éves vezetője ellen. Az állítólagos áldozat szerint a férfi meztelenül rontott ki a fürdőszobából, amikor takarítani kezdett szobájában, és molesztálni kezdte. Közben bezárta az ajtót, de a 32 éves nőnek valahogy sikerült elmenekülnie.

Dominque Strauss-Kahn, akit egy harlemi rendőrőrsön tartottak fogva, tagadta a vádat. Felesége is azonnal kiállt mellette és azt mondta, egy percig sem hiszi el a vádakat.

Strauss-Kahnt bűnössége esetén az első két vádpont mindegyikéért, külön-külön 15-től 20 évig, a harmadikért pedig három évig terjedő szabadságvesztésre ítélhetik. A valutaalap vezetőjét nem illeti meg diplomáciai mentesség.

Strauss-Kahn hétfőn jelenik meg először a bíróság előtt, amikor a vele szemben emelt vádakban az előzetes bejelentés szerint ártatlannak fogja vallania magát. A bíró ekkor dönt arról is, hogy mekkora óvadék ellenében védekezhet szabadlábon.

Ügyvédjei "lendületes" védekezést ígértek az ellene felhozott vádak ellen. Elmondásuk szerint az IMF-vezér úgy döntött: önként vállalja, hogy a testét a szállodai incidens közben elszenvedett esetleges sérülések után kutatva vizsgálatnak vessék alá.

Az IMF-vezér egyik ügyvédje az a Benjamin Brafman, aki Michael Jacksont, a "pop királyát" védte a gyerekmolesztálási ügyében, de több más bajba jutott hírességet is az ügyfelei között tudhat.

Strauss-Kahn környezete azonban tisztában van vele, hogy a nagy hatalommal rendelkező pénzügyi vezető szereti a nőket. "Nagy csábítóként" is emlegették, és 2008-ban komoly botrányt okozott házasságtörő viszonya egy magyar beosztottjával. Bocsánatkérése után az IMF bizalmat szavazott neki.

Strauss-Kahn, vagy ahogy a francia médiában hívják DSK, Angela Merkel német kancellárral találkozott volna, mielőtt ma részt vesz az EU-pénzügyminiszterek találkozóján. A tanácskozáson a görög és más eurozóna-országok adósságválsága a téma és az, hogy növeljék-e az Athénnek nyújtott segély összegét.

Az IMF közölte: egyelőre nem hajlandó kommentálni az ügyet. Ideiglenesen Dominique Strauss-Kahn helyettese, John Lipsky veszi át a Valutaalap irányítását. Pénzügyi elemzők megjegyezték: a hír komoly csapás az IMF-nek. Strauss-Kahn ugyanis átformálta és hatékonyabbá tette az IMF-et.

Görögországban úgy tartották, hogy DSK megértőbb volt az ország nehézségei iránt, mint az EU, az Európai Központi Bank, vagy a hitelezők, ezért aggodalommal fogadták a letartózatás hírét. Franciaországban sokkot váltott ki a hír.

A valutaalapnál kialakult hatalmi vákuummal párhuzamosan a botrányos bűnügy megkérdőjelezte Strauss-Kahn alkalmasságát arra, hogy jelöltesse magát a jövő áprilisi elnökválasztásokra, amelyeket a közvélemény-kutatásoknak az incidens előtti állása szerint fölényesen megnyerne a hivatalban lévő Nicolas Sarkozyvel szemben.

Mivel a botrány jól jött Sarkozy elnöknek, a baloldalon provokációról beszélnek, és nehezen tudják elhinni, hogy ilyen súlyos hibát vétene az ország vezetéséért ringbe szálló politikus.

A New York-i helyszínelők a szállodában DNS-mintákat vettek. Az IMF-vezért nemi erőszakkal vádoló 32 éves szobalányt - akinek nevét nem hozták nyilvánosságra - könnyebb sérülésekkel látták el a kórházban.

A hotel vezetői szerint a nő három éve áll a Sofitel alkalmazásában és mind a munkáját, mind a magatartását "tökéletesen kielégítőnek" minősítette.

Az IMF-vezér letartóztatása nyomán az euró árfolyama a távol-keleti tőzsdéken a dollárral szemben hat, a jennel szemben pedig négy heti mélypontra zuhant.

Szvetnik Endre (London)

http://inforadio.hu/hir/kulfold/hir-433840
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 15 
2011.04 2011. Május 2011.06
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 371 db bejegyzés
e év: 5608 db bejegyzés
Összes: 64003 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 2247
  • e Hét: 12514
  • e Hónap: 23625
  • e Év: 177121
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.